goede lessen met een goede sfeer

Mijn instructeur, Patrick Kramer, zorgde ervoor dat het altijd duidelijk was wat goed was en wat beter kon en hoe ik dat dan kon verbeteren. Daarnaast zorgde hij altijd voor een leuke en gezellige sfeer in de auto, waardoor ik mij altijd op mijn gemak voelde. Door de goede balans tussen het serieuze en de lol in de auto merkte ik dat ik, ondanks het feit dat het af en toe wat minder ging, wel altijd plezier had in de lessen.

• Lesauto

Jean is duidelijk, en steunt waar nodig.

Ik vond het rijden (zeker in het begin) erg spannend. Maar Jean heeft me op de juiste manier uit gedaagd en nam de tijd om dingen duidelijk en rustig uit te leggen. Soms was hij wat te druk voor mijn doen, maar ik heb me altijd vrij gevoeld om dat aan te geven, waarna Jean luisterde en wat "gas" terug nam. Kortom, een fijne en duidelijke instructeur die er samen het beste van wilt maken.

Gezellig en leerzaam

Mijn tijd bij Patrick Kramer was heel erg leuk. Tijdens de rijlessen hebben we altijd veel gelachen en Patrick was altijd betrokken over wat er gebeurt in mijn leven. De lessen waren altijd leerzaam en Patrick legde altijd op een rustige manier uit en bleef altijd rustig al ging ik vaak de fout in (: Ik heb een hele leuke tijd gehad bij Patrick en zal er altijd op een positieve manier naar terugkijken. Dank je wel Patrick voor een hele leuke tijd en dat je altijd achter mij bent blijven staan. Ook op de momenten dat ik zelf er eventjes door heen zat. Ik hoop dat ik je snel weer zal zien!! Groetjes, Renske

• Lesauto

Gezellige en duidelijke lessen van Patrick!

Patrick Kramer zorgt voor een goede sfeer in de auto. Hij bouwt de lessen goed op zodat je steeds meer kan zonder dat je overweldigd wordt. Ik vond het super hoeveel hij voor zijn leerlingen over heeft, qua planning of advies qua lespakketen bijvoorbeeld. De feedback is duidelijk, maar bovenal vriendelijk. En er is altijd tijd voor gezellig kletsen! Bedankt Patrick, dankzij jou waren de rijlessen een zeer positieve ervaring!

• Lesauto

Op een leuke en fijne manier leren autorijden

De rijinstructeur is erg meedenkend in je eigen belang, is altijd op tijd, eenvoudig te bereiken en brengt je zaken bij zonder gescheld/geschreeuw. Een gezellige gesprek zit er altijd dik in. In het kort: leren autorijden op een fijne en educatieve manier. Al met al een topervaring!

Hele fijne, rustige rij-instructeur, in 1 keer geslaagd

Hele fijne, rustige en ervaren rij-instructeur. Gaf goeie, duidelijke aanwijzingen. Ik ben in 1 keer geslaagd.

De beste rij-instructeur ooit

LesGO en met name Glenn Sewradj heeft er voor gezorgd dat ik met veel zelfvertrouwen in een auto kan rijden. Ik heb eerder bij een andere rijschool gezeten voor een tijdje, maar heb daar nooit het gevoel gekregen dat ik ook daadwerkelijk kon rijden. Glenn kon mij dit gevoel al na de eerste lessen geven. Hij neemt echt de tijd voor je om er voor te zorgen dat je onderdelen onder de knie krijgt en begrijpt, en hij blijft in je geloven ook al zit het niet altijd mee. Al om al zal ik LesGO echt aanraden aan mensen en ik zal vooral bij Glenn rijden!

Fantastische tijd!

Ik kan niet anders zeggen dat ik geen betere rijinstructeur zou kunnen wensen. Rene van der Ham, is een instructeur die je geruststeld, opbouwende feedback geeft op een leuke manier. Creëert een rustige, maar gezellige sfeer in de auto. Als ik ooit voor een rijbewijs met aanhangen boven de 750 kg moet gaan, weet ik bij wie ik ga lessen!

• Lesauto

Mijn rijopleiding is op een zeer prettige en gedegen wijze verlopen dankzij Patrick Kramer.

Mijn rijinstructeur heeft kennis van zaken en een goeie babbel. Je kunt je ei bij hem kwijt, maar geeft je tevens ook duidelijke feedback op je rijstijl. Het was een realistische inschatting die hij maakte met het aantal lessen die ik nodig had waardoor ik mijn praktijkexamen ook in een keer haalde. Een top vent!

• Lesauto

Een gezellige maar gefocuste rijles

Ad-jan legt het je goed uit maakt dingen duidelijk die je fout doet maar is ook in voor een gezellig gesprek. Ik zou ad-Jan zeker aanraden aan vrienden

• Lesauto

Gezellig en hardwerkend mijn rijbewijs!

Erg veel gelachen en ook hard gewerkt om alles goed te leren. Legt duidelijk uit wat er moet gebeuren en en leert het op een vriendelijke wijze aan beginnend bestuurders.

Zeer goed en tevreden

Glenn Sewradj is een Zeer leuke rij instructeur heel gezellig, legt alles duidelijk en goed Uit. En je kan altijd met hem lachen. Bedankt Glenn💪🏾

• Lesauto

Goedbedoeld advies en fijne begeleiding

Werd duidelijk dat het doel was mij zo snel mogelijk te laten slagen. Fijne lessen

Kim vogel is de BESTE!!!

Ik heb bij Kim vogel gereden. Ik heb echt veel geleerd van haar . De lessen waar heel leerzaam maar ook heel erg leuk. Heb eigelijk een dubbel gevoel, want ik ga haar echt heel erg missen. Maar ik raad iedereen aan die nog geen rijbewijs heeft bij Kim Vogel gaat lessen. Je zult een top tijd ervaren.

Ge-wel-dig

Bedankt voor alle leuke, gezellige en leerzame rijlessen!

• Lesauto

Altijd gezellig en veel geleerd

Ik heb met mijn rijlessen altijd een leuke tijd gehad met Jean, ik leerde veel, we konden goed babbelen. Soms was ik zelf een beetje laks met het houden aan mijn lesschema, en als ik dan weer terug kwam en ging lessen was Jean toch weer een goede motivatie om door te zetten. Uiteindelijk heb ik mijn examen in één keer gehaald met dank aan Jean. Top instructeur.

Rijschool kim vogel

Geweldig ik had heel veel moeite bij andere rijscholen maar bij kim heb ik het in 1x gehaald na goede uitleg en motiverende lessen ben ik geslaagd !!

Leuke en goede rijlessen

Prettige ervaring gehad bij mijn rij-instructeur. Positieve ervaring, op een fijne en rustige manier geleerd te rijden.

• Lesauto

Positieve ervaring, geduldige en vriendelijke rij-instructeur.

Positieve ervaring, geduldige en vriendelijke rij-instructeur.

• Lesauto

Bij LesGo gekomen omdat zij mij de kans boden om zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen. Als instructeur kreeg ik Rob Nauta toegewezen, wie ik bij iedereen kan aanbevelen. Perfecte mix van gezellig ouwehoeren maar ook serieus er voor zorgen dat je steeds beter wordt in het autorijden. Rob was altijd op tijd, regelde wat drinken voor onderweg en na elke les ging ik samen met hem bespreken wat er goed ging en wat er nog beter kon. Dankzij Rob heb ik snel mijn rijbewijs kunnen halen, écht aan te raden bij iedereen!

• Lesauto

Een goede rijschool met duidelijkheid en kwaliteit.

ik heb de aandacht en kwaliteit zeker opgemerkt toen ik begon met rijlessen bij lesgo. Ik was bij mijn vorige rijschool niet tevreden en ben blij dat ik bij lesgo verder ben gaan lessen. De rijopleiding die mijn rijinstructeur aanbood pastte precies bij wat ik nodig had. Mijn rijinstructeur heeft al jaren ervaring wat zeker te merken was. Hij voelde goed aan wat ik nodig had om rust te bewaren in de auto en heeft mij hierbij goed geholpen. Erg tevreden alom.

Top rijlessen!

Ik ben eerst drie keer op examen geweest in venlo, toen heb ik besloten om toch maar te gaan rijlessen in arnhem. Via een vriendin ben ik bij Jean gekomen. Jean heeft me heel erg geholpen om mijn zwakke punten te verbeteren. Hij geeft je complimenten, is lekker direct op een goeie manier, hij geeft goeie uitleg en instructies. Als je een fout maakt is helemaal niet erg, hij legt het goed uit en neem gerust je tijd om het nog een keer te doen. Hij ziet goed wat je zwakke punten zijn en zorgt er dan ook voor dat deze verbeterd worden. Ik vond het rijlessen bij Jean erg fijn en ben ook een stuk rustiger en zelfverzekerder geworden in het rijden. Ook is het is altijd gezellig met hem in de auto want hij heeft altijd wel wat te vertellen, maar hij zorgt er ook voor dat je gefocust blijft. Dus je hebt altijd zin om naar rijles te gaan. Jean is een hele aardige, vrolijke, spontane en goede leraar, dus bij hem rijlessen raad ik zeker aan!

• Lesauto

Een eerlijk directe instructeur met een bult aan kennis

Precies zoals hierboven

Leerzaam

Bij de proefles werd er al goed geadviseerd over wat het beste voor mij als persoon is voor bij het halen van mijn rijbewijs, dat voelt natuurlijk fijn als de lessen voor jou op maat worden gesteld met een duidelijk plan van hoe en wat je wanneer kan verwachten. Mijn instructeur was Nick van Wieren, super ervaren, duidelijk en hardstikke sociaal.

Super!

Super lessen gehad bij Patrick Kramer! Een hele fijne rij instructeur! Leuke lessen gehad veel gelachen en natuurlijk mega veel geleerd bedankt Patrick Kramer 🚗

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!