Een mooie reis naar het goed en veilig behalen van mijn rijbewijs

Ben uiterst tevreden met mijn instructeur. Hij heeft zoveel geduld en legt alles zo rustig en goed uit ook bij het maken van foutjes. Gaf goed de risico's aan bij situaties en heeft me beter leren kijken ten aanzien van het begin van mijn reis.

Goed, duidelijk en fijn!

Lessen waren duidelijk en goed geregeld. Daarnaast was persoonlijke aandacht erg goed!

Geweldige ervaring door een hele fijne rijinstructeur!

Mijn rijbewijs in één keer gehaald ondanks ik rijden niet leuk vond en heel erg bang was om te rijden. Al mijn dank gaat uit naar Ed Smit, wat een fijne kerel! Zonder hem had ik nooit mijn rijbewijs behaald!

Fantastisch

Josef Chen is een geweldige rijinstructeur die het beste voor zijn leerlingen wilt. Hij blijft altijd super chill en communiceert goed.

Ik heb de rijlessen als persoonlijk ervaren.

Diana Wagenaar is een profesionele instructeur die het ook persoonlijk en informeel weet te maken waardoor ik mij op mijn gemak voelde en snel kon leren.

Top tijd gehad

Hartstikke leuke lessen met Vincent gehad, neemt altijd de tijd om rustig alles over te brengen. Je zal bij vincent in de auto niet snel in paniek raken. Vincent heeft snel door waar je verbeterpunten liggen waardoor je precies weet waar aan gewerkt moet worden. Zou iedereen aanbevelen om te lessen bij Vincent!

Aardige rijinstructeur

In 20 lessen heb ik alles geleerd en gedaan om voor het herexamen te kunnen slagen. De instructeur heeft mij erg goed geholpen.

Fijne lessen

In weinig lessen erg veel geleerd, duidelijke uitleg en vooral fijne sfeer. Goede Instructeur die precies weet wat hij zegt/doet! Daarnaast worden de lessen aangepast op wat jij prettig vindt, dit werkte voor mij heel goed.

Leerzaam

Goede lessen gekregen, alles wat aan bod is gekomen is nuttig geweest. Duidelijke instructies.

Ontspannen lessen met veel aandacht en humor en af en toe streng als het nodig is!

Autorijschool P@trick, Wijchen: het enige jammere van het halen van mijn rijbewijs in de eerste keer is dat ik de gezellige uurtjes moet missen. Patrick bedankt!

Heel goed nadat ik de juiste rijinstructeur had gevonden.

Mijn eerste rijinstructeur was niet zo bevallen. Toen krijg in daarna Adrianne en dat was een top instructeur. Vriendelijk, gezellig, goede uitleg en aandacht voor mijn persoonlijke behoeftes waardoor ik in snelle tijd mijn rijbewijs heb gehaald

Kan geen betere instructeur krijgen

Een super instructeur die niet opgeeft en altijd zorgt voor plezier tijdens het rijden. Gert is zeker aan te raden als rij-instructeur.

Joseph Chen is een hele vriendelijke man

Goede service en vriendelijke rij instructeur Joseph Chen. Hij geeft goede adviezen en is heel geduldig, hij denkt met je mee en kijkt naar wat het beste is voor jou.

Geweldige instructeur

Vanaf het begin was ik al super tevreden dat ik de keuze had gemaakt om bij Patrick Kramer te gaan lessen. Patrick omschrijf ik als een eerlijke instructeur die altijd bereid is om mee te denken met de leerling. Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen dankzij Patrick!

Geweldig!

Altijd hele fijne en gezellige rij lessen gehad met Patrick Kramer. Patrick heeft mij tot op de dag van mijn examen goed begeleid en erg veel vertrouwen erin gehad! Ik ben erg blij dat ik bij Patrick mijn rijbewijs in een keer heb kunnen halen!

Prima rijlessen! met goede instructies

Ik heb 19 lessen gehad en ik vondt dat het hele duidelijke rijlessen waren waarin ik snel geleerd heb om alles op de juiste manier te rijden, ik ben gelukkig ook in 1 keer geslaagd en ik wil hier mijn rij-instructeur erg voor bedanken.

Een leuke gezellige leerzame rijles.

Zoals ik al zei een leuke leerzame gezellige les met een vriendelijke instructeur. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Geweldige rijschool

Ruud, bedankt voor je inzet een geduld om mij te helpen slagen voor mijn rijbewijs. Na verschillende teleurstellingen in het westen van het land heb jij me geholpen om het vertrouwen in het lessen terug te vinden en wel in 1 keer te slagen. Topper.

Niet beter te wensen!

Gelijk vanaf het begin duidelijk en dat er geïnvesteerd word om goed te gaan presteren. Tijdens mijn rijlessen werd ik gelijk tot rust gebracht door de ontspannen gesprekken en benadering van de rijinstructeur. En tot succes in één keer gehaald! Super tijd gehad en ga het enigzins missen. Super blij met Gerard van der Laan als rijinstructeur en rijschool houder en Lesgo voor de duidelijkheid en overzichtelijkheid.

De rijlessen waren altijd prettig!

De rij-instructeur is rustig en legt fijn uit. Je kan altijd vragen stellen als iets onduidelijk is. Ook kan je goed aangeven wanneer je kunt lessen en houden ze daar rekening mee. Ik raad deze rijschool iedereen aan.

Goede service en klant vriendelijk

Binnen 4 maanden rijbewijs gehaald. Hele goeie ervaring met de rijschool zal hem Zeker bij andere aanbevelen Veel geleerd

Vincent is echt een top rij-instructeur! Hij is echt super vaak beschikbaar. Alles wat je moet weten leert hij jou aan op een rustige manier, als het niet lukt dan helpt hij je opnieuw tot dat het wel lukt. Ik ben zeer tevreden!

• Voornaam: Iris
  • Plaatsnaam: Sirjansland

1 woord top! Hele fijne manier van lesgeven, altijd in voor een grapje. Heb echt een hele leuke en leerzame tijd gehad bij haar in de auto! Zeker aan te raden!

• Bereikbaarheid
  • Service/ klantvriendelijkheid kantoor N.v.t.
  • Voornaam: Verena
  • Plaatsnaam: Sommelsdijk

Veel geduld, goede communicatie en leuke lessen

• Website N.v.t.
  • Voornaam: Dave
  • Plaatsnaam: Oosterhout

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Maken duidelijke afspraken en als er een rijinstructeur ziek is word er zo snel mogelijk gekeken voor een vervanging

• Voornaam: Rowenna
  • Plaatsnaam: Helmond