Super gecoachd

Floris is een be-oeffende chauffeur die je echt serieus neemt , hij neemt de tijd voor je en leert je heel goed de kneepjes van het rijden

Super goed

Super fijne ervaring gehad fijne lessen duidelijke uitleg gewoon uitstekend!

Bij Twan; fantastisch

Lesgo heeft in een vervelende situatie goed gehandeld door meteen een nieuwe instructeur te regelen en mij tegemoet te komen in de kosten. Rij instructeur Twan van Bommel heeft mij enorm geholpen om mijn zelfvertrouwen terug te vinden in de auto en geeft op een hele fijne manier les, wat een topper!

• Lesauto

Ik ben zeer tevreden over LesGo

Alles werd snel geregeld. Er was goed contact met mijn rijinstructeur Floris van der Loo. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze voor LesGo

leerzaam, gezellig en begripvol

zeer geduldige maar vooral gezellige en spraakzame instructrice!

• Lesauto

Het was een hele fijne ervaring.

De instructeur was heel aardig en hij legde het goed uit. De auto reed fijn en de lessen waren heel leuk.

• Lesauto

Ik heb fijne, leerzame en ook heel energieke lessen gehad.

De lessen van Adrienne waren altijd heel leerzaam. Het klinkt misschien cliché, maar het is toch echt zo. Ik heb niet alleen leren rijden, maar ook veel zelfvertrouwen en positieve energie leren opbouwen. Nu heb ik eindelijk mijn rijbewijs en mag ik zelf alle vragen gaan beantwoorden die ik tijdens de lessen altijd stelde. Dit komt goed en dat weet ik door de ervaring die Adrienne mij gegeven heeft. Het ging niet altijd even makkelijk, maar alles komt goed, dat bewijst dit weer! Na een jaar lessen, toch in één keer mijn rijbewijs gehaald. TROTS, een ander woord kan ik er niet aan geven.

Fijnste rijschool ooit!

Met één vaste instructeur rij je gewoon het beste, zij weet goed wat jij nog moet leren en kan jou het beste advies geven.

• Lesauto

Altijd goede hulp en advies gegeven

Niks op aan te merken, goede rijschool en goede instructeur!

• Lesauto

Henno is echt een geweldige vent, en uiteindelijk hebben we ons doel behaald.

• Lesauto

Heel erg fijn! heel duidelijk maar ook wel gezellig! Zeker een aanrader

Super fijne lessen, de uitleg was altijd helder en duidelijk. Daardoor was er een duidelijke vooruitgang. Ook een hele fijne sfeer in de auto, tuurlijk serieus als het gaat om de oefeningen maar heel gezellig! In een keer het rijbewijs gehaald. Ed bedankt!

• Lesmaterialen N.v.t.

• Lesauto

Op mijn 18e begonnen met rijlessen bij een andere rijschool, echter lukte het door onzekerheid niet om de rijvaardigheid onder de knie te krijgen. Op mijn 25e poging 2 gedaan bij LesGo. Martin liet me ontzettend op mijn gemak voelen in de auto. Middels een gezellig praatje en opbouwende feedback kreeg ik het auto rijden snel onder de knie en werden mijn onzerheden ingeruild voor zelfvertrouwen in mijn eigen kunnen. Martin zorgde ervoor dat ik vol vertrouwen in mezelf mijn rijexamen in kon gaan.. Met goed resultaat: in 1 keer geslaagd! Martin ontzettend bedankt voor alle gezelligheid en je oprechte interesse tijdens het lessen!! Ik zou LesGo zeker aanbevelen!! 👍

Rustig kunnen leren

Rob Nauta was een fijne instructeur, veel geduld en duidelijke uitleg. Gezellige ritten gereden! Het plannen en nakomen van afspraken ging perfect, evenals contact opnemen.

• Lesauto

Zijn rustige manier van werken bouwde mijn zelfvertrouwen

Alexander is een ervaren en rustige instructeur. Ik voelde me direct op mijn gemak en daardoor kon ik met plezier snel leren. Ik was in 1x geslaagd!

Leerzaam

Floris is een hele fijne rij instructeur, die mij vanaf mijn eerste les echt op mijn gemak heeft laten voelen. Daarnaast is hij heel geduldig, geeft goeie/bruikbare tips en is het altijd gezellig tijdens de lessen.

Uitstekend!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Twan. Veel persoonlijke aandacht en precies de juiste hulp. Erg gezellig in de auto en serieus wanneer nodig.

• Lesauto

Ik heb een super tijd gehad!

Ik heb rijlessen gekregen van Patrick Kramer. Ik heb dit als heel fijn ervaren, Patrick gaf me het gevoel dat ik het kon en hielp me goed met de onzekerheden.

• Lesauto

Prettig en persoonlijke aanpak!

Mijn ervaring is door doortastend optreden en persoonlijk contact met het hoofdkantoor heel positief. De auto is altijd keurig in orde en de tijden van lessen wordt in goed overleg afgesproken. Vaak ook buiten reguliere tijden om. Het contact via app en de lesgo app is erg prettig. Kortom, goede ervaring!

Fijne rijlessen!

Bita is een leuke vrouw met behoorlijk veel pit en een goed menselijk inzicht. Ze weet al snel wat je nodig hebt, waardoor ze je hier ook goed in kan ondersteunen. Ondanks mijn ups en downs heb ik de lessen met veel plezier beleefd en ben ik haar nog steeds heel dankbaar. Ze wist goed om te gaan met mijn faalangst, hierdoor heb ik ook mijn praktijkexamen in 1x gehaald. Tijdens de lessen heeft ze ooit een keer iets gezegd wat ik nooit meer ga vergeten: "Omdat jij veilig rijdt betekent niet dat anderen dit ook doen." Tot op de dag van vandaag blijf dit altijd op een positieve manier bij mij, en zorgt het er voor dat ik altijd scherp in de auto stap. Heel erg bedankt voor alles Bita!

• Algemene tevredenheid
  • Contact / bereikbaarheid N.v.t.
  • Lesmaterialen N.v.t.
  • Lesauto N.v.t.

Ge-wel-dig!

Ik had Kim als instructrice. Ze is heel aardig, praat graag, ontspannen en vinding rijk. Ik heb elke les met Kim als super ervaren. Soms tranen omdat het niet lukte, maar ze hielp me altijd. En als de ene manier niet werkte, dan probeerde ze gewoon een andere manier. Niet gelijk de 1e keer geslaagd, maar met de 2e keer wel! Dit maakt Kim natuurlijk niet minder als instructrice.

Fijne instructeur/auto

Fijne rustige instructeur die vooral naar de positieve punten kijkt

• Lesauto

Gewoon top, nooit problemen gehad!

Mijn rij-instructeur was altijd goed te bereiken, altijd vrolijk en vriendelijk. De service met proeflessen aanvragen was ook altijd goed, in de leerlingen app duidelijk te zien wanneer je rijlessen hebt gehad en wat is ingepland. Geween een hele goede service.

Top!!

Ik had een top ervaring heel veel geduld en legt heel goed uit ik heb veel respect voor Lesgo de manier van handelen en de begrip die zij geven ik hoop dat heel veel mensen hier na toe gaan zou ze het echt aanraden dank zij de hulp van jullie heb ik mijn rijbewijs behaald ! 🎊

Echt top

Super leuke instructeur en altijd met plezier gelest. Mega blij dat ik het nu gehaald heb

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!