Ik heb een sleutelkastje gekocht van Puck Key Safe voor mijn moeder. De code kreeg ik niet veranderd van standaard naar een eigen code. Ik wist wat ik deed en heb heel bedachtzaam gewerkt. Uiteindelijk heb ik het slot weer dichtgedaan, maar toen kreeg ik het met geen mogelijkheid meer open. Gebeld met Haverkamp en ze zijn bereid mee te denken over een gepaste oplossing.
Originele beoordeling
Ik heb een sleutelkastje gekocht van Puck Key Safe voor mijn moeder. De code kreeg ik niet veranderd van standaard naar een eigen code. Ik wist wat ik deed en heb heel bedachtzaam gewerkt. Uiteindelijk heb ik slot weer dichtgedaan, maar toen kreeg ik het met geen mogelijkheid meer open. Ik ben hier 3 uur mee bezig geweest. Direct gebeld met de leverancier en deze zei dat het mijn schuld was. Dat is echt NIET het geval in deze. Ik ben nu EUR 170 verder en ben ik een hele middag mee bezig geweest. Zonder resultaat. Er wordt op geen enkele wijze meegedacht.
Ons voordeurslot was onverwacht stuk. Gelukkig konden we het huis nog wel betreden via de achterdeur. Een medewerker van Haverkamp kwam de volgende dag al langs Het was vlak voor Kerst. Zij bekeek het slot en maakte in overleg een plan om het slot te vervangen. Ook de deur moest daarbij gerepareerd worden. Daarbij waarschuwde ze ons wel dat het erg druk was vanwege de feestdagen en dat het even kon duren voordat het herstel zou plaatsvinden. Na de jaarwisseling kregen we snel bericht over een datum waarop het slot gemonteerd zou worden. Op de afgesproken datum verschenen twee mederwerkers, die de montage zorgvuldig uitvoerden. Ze zijn enkele uren bezig geweest. Geen hap- snap werk dus en ik denk niet dat Haverkamp het probleem op de goedkoopste manier op lost. Maar we zijn zeer tevreden over de gang van zaken en het resultaat. Goede service en vakwerk.
Door Haverkamp nieuw,veiliger op het Politiekeurmerk gebaseerd hang-en sluitwerk besteld en laten installeren. We zijn er blij mee,niet in het minst door de eerlijke informatie die we vooraf kregen. Een vakspecialist om in ere te houden!
Fijne klantenservice via email netjes contact.. Prettige service aan huis .Je weet precies wat je moet betalen...geen achteraf kosten..
Ik was ontevreden, en ben door de klantenservice benaderd. Na een goede uitleg van het probleem en als extra service zeer snel extra sleutels kosteloos te hebben ontvangen, blijkt dat dit bedrijf de klant serieus neemt. Dit kan ik zeer waarderen
Dag Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Super vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. We zijn even aan het kijken waar dit nu aan ligt en om te kijken of we hierin iets kunnen verbeteren. Ik zie ik dat mijn collega gemaild heeft op 23 september. Ik heb dit even voor u nagevraagd. De bestelling zou door ons wel goed zijn geplaatst bij onze leverancier, maar helaas is deze daar niet goed verwerkt. Hierdoor heeft mijn collega een nieuwe bestelling geplaatst. Ik zie dat u cilinders nabesteld heeft op sleutelnummer. Bij cilinders welke op nummer besteld zijn, zitten standaard geen sleutels inbegrepen. Toch zou ik willen weten hoe we het goed kunnen maken met u? We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer Rowin Winkels
Originele beoordeling
Levertijd 3 weken, na 5 weken gebeld. Oh sorry ze zijn vergeten de bestelling door te sturen. Na 2 weken levering gekregen. Geen sleutels bij een nabestelling. Sorry, dit doen we nooit. Kunt u op de webshop bijbestellen! Service?
Dag Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Super vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. We zijn even aan het kijken waar dit nu aan ligt en om te kijken of we hierin iets kunnen verbeteren. Ik zie ik dat mijn collega gemaild heeft op 23 september. Ik heb dit even voor u nagevraagd. De bestelling zou door ons wel goed zijn geplaatst bij onze leverancier, maar helaas is deze daar niet goed verwerkt. Hierdoor heeft mijn collega een nieuwe bestelling geplaatst. Ik zie dat u cilinders nabesteld heeft op sleutelnummer. Bij cilinders welke op nummer besteld zijn, zitten standaard geen sleutels inbegrepen. Toch zou ik willen weten hoe we het goed kunnen maken met u? We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer Rowin Winkels
Snelle reactie op mijn offerte voor vervanging slot. Vakkundig geïnstalleerd.
16 juli in de winkel cilinderslot op sleutelnummer besteld, zou twee weken duren, inmiddels vijf weken verder en nog niets vernomen. Ik vind het enorme tegenvaller
Beste heer Verhoef, Helaas was de zending bij de vervoerder kwijt geraakt, terwijl er al een lange levertijd op dit product zat (2 tot 3 weken). De fabriek heeft opnieuw een order in werking gezet, maar helaas gaf dit dezelfde extra levertijd, waardoor het geheel erg lang heeft geduurd. Nogmaals excuses voor het ongemak! Mvg, Haverkamp Deventer Rowin.
Zeer goed werk geleverd
De levertijd van onze nieuwe kast was wel wat lang. Maar service, professionaliteit en een prettig contact zijn wat ons betreft belangrijker en daar voldeed Haverkamp aan. Ook de installatie bij ons thuis verliep goed.
Je krijgt precies zoals afgrsproken een prachtig slot gemonteerd
Goede dienstverlening.
Ik werd snel geholpen, en het probleem werd grondig opgelost en goed gecheckt. Ik kreeg ook een korte uitleg. Uitermate tevreden.
Ik werd heel goed en vakkundig geholpen bij het samenstellen van mijn kast op maat. Ook de levering en installatie was helemaal prima. Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Goede uitleg in de winkel. Goede afspraken rondom inmeten. Aanpassing kozijn kunnen regelen via Haverkamp. Goede afstemming over levertijd. Kortom goede service. De prijs viel wel hoger uit dan verwacht.
Voordeur en meerdere binnendeuren laten plaatsen. Prachtige showroom. We zijn erg goed geholpen en je merkt gewoon dat er veel verstand van zaken is. Montage is ook goed verlopen. Eén van de deurkrukken was niet op tijd voor de montage, maar is alsnog 2 dagen later geplaatst. Top service!
Alles netjes gemonteerd alleen klein haarscheurtje bij een raam.
Een afspraak om 09.30 uur voor informatie over en offerte voor het plaatsen van 6 binnen en een voordeur. Bij onze binnenkomst waren een aantal medewerkers nog aan het koffie drinken. Nadat een van hen vroeg waar we voor gekomen waren werd er letterlijk gezegd:” Loop maar vast naar door dan kom ik er zo aan!” ( nu kom ik niet dagelijks bij Haverkamp dus “ door” is dan wel erg vaag) Wij bleven dan ook beneden in de winkelruimte. Nadat de man die ons zou gaan helpen kennelijk genoeg koffie had gedronken kwam hij bij ons. Nadat ik hem had aangesproken op zijn, voor mij niet acceptabele gedrag ontstond een korte discussie, waarbij hij heel snel tot de conclusie kwam, ( woordelijk) “ Dit komt niet meer goed” Met grote verbazing hebben wij uw zaak verlaten. NB. Voor uw medewerkers zal het wellicht een dagelijkse kleinigheid zijn. Voor ons echter is het te besteden bedrag (€15.000) voor de binnendeuren en voordeur GEEN dagelijkse uitgave. Overigens ben ik van mening dat de attitude algemeen niet van een te besteden bedrag af mag hangen. NB2 Als het tot een afgeronde overeenkomst zou zijn gekomen hadden wij onze tweede investering ( nieuwe kasten slaapkamer) Ook via uw bedrijf willen laten verzorgen. Dankzij uw medewerker kunnen we daar op tijd van af zien.
Beste Jos, Het is bijzonder spijtig dat u uw bezoek vanochtend zo heeft ervaren, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wat ons betreft is er wat miscommunicatie ontstaan, onze excuses daarvoor. Normaliter gaan wij om 09:30 uur open. U was er al wat eerder en omdat de deur al open was voor een andere klant. Uiteraard bent u van harte welkom en hebben we u alvast binnen gelaten. Het klopt dat collega’s nog koffie aan het drinken waren, omdat de winkel eigenlijk nog gesloten was. Toen u bij binnenkomst aangaf een afspraak te hebben, is u gevraagd alvast even rond te kijken, zodat een collega snel zijn laatste slok koffie op kon drinken en u al kon helpen. Binnen een paar minuten was deze collega klaar om u te woord te staan, maar toen was het volgens u al te laat. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Als u ervoor open staat, nodigen we u graag uit voor een nieuwe afspraak, met een bakje koffie van ons, dan starten we graag opnieuw!
Na mijn reactie op de offerte van de firma Haverkamp en waarin ik opdracht gaf voor het uitvoeren van een deel van de offerte bleef het stil. Pas nadat ik een paar keer had gegebeld is er een afspraak gemaakt. Daarna geen klachten meer.
Goede voorbereid en deskundig werk en ruimte voor suggesties en vragen van de klant. Keurige en volledige offertes. Betrouwbaar.
Kast in slaapkamer. Vriendelijk personeel en gaan pas weg als het helemaal in orde is. Ook service achteraf is top
We zijn zeer tevreden over de uitvoering van de reparatie.
Na een inbraak in de buurt hebben wij besloten om de beveiliging van ons huis aan te laten passen. De offerte was snel in de bus maar daarna begon het wachten op de benodigde onderdelen en beschikbaar personeel. Gelukkig zijn de werkzaamheden nu achter de rug. De monteurs hebben een en ander keurig opgeleverd en zelfs gestofzuigd.
Levering en uitvoering geheel volgens afspraak en naar tevredenheid!
Prima service, ook nadat er iets niet goed was gedaan werd dat keurig opgelost door Jan. Het enige nadeel is dat de wachttijd zo lang is. Ook goede voorlichting gekregen over welk hang en sluitwerk het beste was. Mvg Gerda
Zoals de titel ook vermel: Prima koop voorlichting, tevens voorspelbare planning (vanwege volle agenda). Wellicht 1 verbeterpunt: aftersales, navraag doen of nastelwerk nodig is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.