Prettige wijze waarop wij zijn geholpen bij het maken van onze keus. Inmeten en uitvoering was deskundig. Mooi resultaat met 4 nieuwe deuren en een schuifdeur.
We zijn erg tevreden met de kast op maat op onze slaapkamer! De kamer krijgt er een luxe-hotel-uitstraling van.
Wij hebben een deur op maat besteld, inclusief beslag en onderdorpel. Ik vind de winkel geen hartelijk ontvangst geven, het voelt een beetje als een opslag aan. Zijn prima geholpen, kort maar krachtig. Verdere contact liep ook prima. Zelfs toen bleek dat de bestelde deur na inhangen aan de onderkant beschadigd was, werd deze snel gerepareerd. Enige opmerking die wij hebben m.b.t. de service: wij hebben een onderdorpel laten plaatsen bij onze deur. Er is ons destijds geattendeerd op de dikte van de nieuwe vloer, dat deze er onder zou moeten passen. Echter is er bij het inmeten niet gekeken naar de scharnieren. Omdat deze te dicht op een andere scharnier zitten, valt de deur anders en komt de pin van de onderdorpel niet helemaal tegen het kozijn aan op het moment als de deur dicht zit. De pin wordt maar een klein beetje ingedrukt, waardoor de onderdorpel maar deels naar beneden valt. Wij vinden dat de medewerker die de deur is komen inmeten, had moeten opmerken dat dit zo is en dat er misschien daarom naar een andere optie dan een vallende onderdorpel gekeken had moeten worden.
Bij een opdekdeur zitten de paumellehoogtes op gestandariseerde hoogtes. Wanneer het kozijn wat scheef staat of scheluw is kan het dus gebeuren dat de tochtvaldorpel niet helemaal goed werkt. Dat is bij het inmeten niet te zien en kom je pas achter bij de montage. Klacht is uiteindelijk goed verholpen.
Goed advies en geleverd zoals afgesproken. Service monteurs was prima.
Initiële bestelling gelijksluitende sloten voor huis goed bevallen. Zonder probleem later twee gelijksluitende sloten bijbesteld voor aanbouw.
Goede snelle service
goede ervaring
Snelle levering van goede en degelijke cilindersloten (3 sterren). Ook de na bestelling met gelijke sluiting was snel geleverd.
Ik heb 2 cylinders besteld. Ze waren precies op maat en werden de volgende dag al geleverd. Wat wil je nog meer.
duidelijke instructies op de site, mbt sloten opmeten, vervangen etc, helaas is mijn pakketje lang bij de bezorgdienst geweest, verder was alles prima
Prettig no-nonsense bedrijf met veel kennis. mooie spullen voor de juiste prijs. Werd op zaterdag zeer goed en rustig geholpen aan de telefoon toen het installeren van een slot niet goed ging.
Weinig woorden gewoon perfect materiaal
Eerste keer online cilindersloten besteld : enkel positieve ervaring : website dik in orde, zeer concurrentiële prijzen! zeer klantvriendelijk, makkelijk je weg te vinden; eenvoudig te bestellen en betalen, bovendien supersnelle levering ( dag nadien) had zelf fout gemaakt, retour ook eenvoudig, en na kort telefonisch contact binnen de week nieuwe levering met juiste cilinder! Absoluut een aanrader !
Duidelijke en goed werkende website. Snelle levering!
Een goede ervaring
duidelijke site en heel vlug geleverd.
Prima bestelling en prima levering. De eerste cilinder bleek niet goed, maar terugzenden en herstellen was een fluitje van een cent. Uitstekende service!
Supersnelle service..en mijn vragen en wensen werden direct en duidelijk beantwoord. TOP bedrijf!!
Voor onze inbouwkast zijn wij in zee gegaan met de fa Haverkamp omdat wij dachten dat deze zaak goed bekend stond in Deventer. Onze ervaring is anders. Op 10-11-2017 hebben wij onze 1ste offerte binnen en op 22-01-2018 (ruim 3 maanden later) wordt de kast afgemonteerd. E.e.a wordt in hoge mate veroorzaakt door een communicatieprobleem binnen het bedrijf. Alle feiten in deze review kunnen we staven d.m.v. gevoerde mails. Ik beschrijf de hoofdlijnen van het proces. Bij de eerste offerte werd uitgegaan van 1 dag werk voor deze kast. Na het inmeten ontvingen wij plots (zonder enig overleg met ons) een gewijzigde offerte voor 1,5 dag werk. Eerst opbouw interieur en daarna (nog eens inmeten) de schuifdeuren. Wij zouden dan in ieder geval het interieur in gebruik kunnen nemen. Bij de schriftelijke bevestiging van de datum opbouw interieur is de factuur bijgevoegd met het totaal bedrag. Met het verzoek die te voldoen bij de monteurs. (Conform offerte pas na eindmontage) Tevens een mededeling dat het interieur door 2 defecte leggers niet compleet opgebouwd kon worden. Op de dag van montage blijken de monteurs blijken geen weet te hebben van de ontbrekende leggers, zij horen dit van ons. Na een boze reactie onzerzijds werd gesteld dat er niet betaald hoefde worden; het was een standaard mail gestuurd (heel slordig). Ook wordt overeengekomen dat wij het bedrag (later) niet pinnen maar overmaken. De monteurs krijgen het interieur niet afgebouwd. De opgenomen maten blijken niet goed uit te pakken en de laatste module past niet. Zowel de defecte als de niet passende leggers zouden worden besteld en tijdens de montage van de deuren worden gemonteerd. Bij de schriftelijke bevestiging van de datum schuifdeuren is de factuur bijgevoegd met het totaal bedrag. Met het verzoek die te voldoen bij de monteurs. Tijdens de montage van de deuren blijken de “niet passende leggers” niet te zijn besteld en is het interieur dus nog steeds niet af te monteren. Daardoor zijn ook niet alle schuifdeuren te plaatsen. De monteurs hebben geen idee hoe dit mis kon gaan. (de oude verkeerde leggers waren ingeleverd met daarbij opgave van de juiste maten) Ook blijkt de spiegeldeur defect. Hierna ontvangen we een mail, zonder enige verontschuldiging, dat de planken (nu pas) besteld zullen worden en dat de firma “even contact met ons opneemt om een nieuwe afspraak te maken”. Met andere woorden, ruim maar weer een dag tijd in voor ons. Uiteindelijk na ruim 3 maanden is de kast gereed. De monteurs hebben het pin-apparaat meegekregen om ons te laten afrekenen. Terwijl wij toch schriftelijk overeen zijn gekomen dat wij het factuurbedrag zullen overmaken. En zo geschiedde. Al met al, tevreden met het eindresultaat maar wat een lijdensweg en ergernis. Zonder enige verontschuldiging door de Fa Havenkamp.
Inderdaad is deze kastmontage niet goed verlopen! Deze kast moest onder een schuin dak geplaatst worden en leverde maatproblemen op waardoor er nieuwe planken besteld moesten worden. tevens zat er een beschadiging in de spiegeldeur waardoor ook deze vernieuwd moest worden. Maatwerk kent een behoorlijke levertijd vandaar de vertraging. De montagekosten zijn conform offerte berekend. Klant heeft helemaal gelijk dat de communicatie niet goed was, zeker v.w.b de betaling! Deze review zullen we dan ook intern uitgebreid bespreken. Fouten maken mag maar die moeten wel goed opgelost worden.
Goede respons op vragen om twijfel bi aankoop weg te nemen
Fantastisch geholpen door professioneel personeel. Een aantal keer goed en prettig telefonisch contact gehad. Een opmeetfout die ik zelf had gemaakt werd goed en snel opgelost. Zeer klantvriendelijk. Top!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.