vlotte en deskundig service

Na ons telefonisch afspraak kwam een zeer vriendelijk slotenmaakster. Ze wist meteen hoe alles snel en vakkundig verholpen kon worden. Daarnaast vroegen wij ze de andere drie sloten wilde vervangen. Prima werk. Wij zijn zeer tevreden. Alles tegen een redelijke prijs.

Onverwacht goeie service

Als particulier werd ik in de winkel nooit zo prettig geholpen. Ik had dan dus ook weinig vertrouwen toen ik belde om te vragen of men een deur open konden krijgen waarvan het slot kapot was. Het probleem is heel goed en vriendelijke opgelost door de uiterst prettige monteuze(v). Ik ben hier echt heel blij mee en heeft mijn beeld van Haverkamp (ook als particulier) positief veranderd. Fijn.

zeer vakkundig en volgens afspraak

De monteur van Haverkamp was zeer vakkundig bij het openen van onze deur nadat deze niet meer open wilde als gevolg van een kapot sluitmechanisme. Ze heeft zo veel mogelijk geprobeerd de schade aan de deur en het kozijn te vermijden. Ter vervanging werd een tijdelijk slot gemonteerd en nadat het nieuwe slot geleverd was, heeft ze dit keurig gemonteerd en afgesteld. Ook de overige deuren met vergelijkbare mechanismen heeft ze beoordeeld en gesmeerd. Alles loopt weer als een zonnetje.

Slotenmaker Ellen heeft het oude slot snel en deskundig vervangen door een nieuw slot

Omdat onze poortdeur niet meer open kon, was het nodig om het slot/de dagschoot met een slijptol te verwijderen. Omdat het oude slot een afwijkende maat had, moest slotenmaker Ellen op zoek naar een slot met de juiste maat. Toen ze dat slot had gevonden, was een afspraak voor het vervangen van het oude slot door het nieuwe snel gemaakt. Binnen no time zat het nieuwe slot in de poortdeur en tot nu toe bevalt dat uitstekend. We kunnen weer via de poortdeur naar de schuur en onze woning.

Verder dan garantie

Zelfs buiten garantie, zeer net opgelost na plots kapotte slot cilinder. Hartelijk bedankt.

Oplossing op maat voor politiekeurmerk.

Gevraagd werd om het huidige hang- en sleutwerk te controleren en een voorstel te doel om dit op orde te maken, naar de huidige vereisten voor een politiekeurmerk. Inventarisatie, offerte en uitvoering van de noodzakelijke werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Levering en montage van uitstekende kwaliteit.

Bij het bespreken, maken van aanpassingen, bij het leveren en bij de montage geef ik ze een 10. Ik ben enorm tevreden over de deuren en de service.

Vlot te woord, vlot weer binnenshuis

Ik belde net voor sluitingstijd in en ik werd binnen 30 minuten geholpen door de dame die mij te woord stond. Voor een redelijke prijs ben ik volledig geholpen.

Mooie deuren en goede service

Deuren zijn volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Goede service

Plaatsing deur met hindernissen

Vanwege een planningsfout, werd de plaatsing van een nieuwe voordeur uitgesteld. Door een ongelukkige samenloop viel dit voor ons ook net in een voor ons vervelende periode. Daardoor voelde het voor ons extra vervelend. We kregen een boeket bloemen voor het ongemak, hetgeen attent was van Haverkamp. Maar nam niet helemaal het gevoel weg. De 2 monteurs hebben ondanks de vervelende weersomstandigheden hun werk zo goed mogelijk gedaan. Achteraf bleek er nog een tekortkoming te zijn waarvoor ze z.s.m. terug zijn gekomen. De bestelling was naar wens, Haverkamp heeft zijn best gedaan om voor ons de onvolkomenheden op te lossen. Het vervelende gevoel vanwege de verkeerde planning blijft toch hangen. Omdat het op maandag gebeurde was het bijna onmogelijk contact te krijgen, terwijl wij ook een persoonlijk lastige periode hadden. We gaan ervan uit dat het ook een leermoment is voor Haverkamp en dat er gekeken wordt hoe dit voor andere klanten te voorkomen.

Prima bedrijf

Werken zeer netjes

Uitstekend vakwerk en maatwerk

Haverkamp heeft een breed (en mooi) assortiment aan deuren waaruit gekozen kan worden. Er werd goed meegedacht in mijn wensen. De communicatie is goed. De montage is ook naar wens verlopen. De monteurs werken snel en netjes. Al met al ben ik erg tevreden over het bedrijf en haar service en kan ik Haverkamp zeker aanbevelen!

Mooie kast op maat vakkundig geplaatst

We hebben een maatwerkkast gekocht en laten plaatsen door Haverkamp. Alles was goed geregeld. Enige punt van kritiek is dat de doorlooptijd erg lang was. ( van bestelling naar plaatsing )

Keurig gemonteerd en achtergelaten

De heren hebben netjes gewerkt, deuren zijn prima gemonteerd. Klantvriendelijk en alles opgeruimd. Gaan respectvol te werk.

Goed / correct en snel

goede keuze om bij haverkamp te bestellen

Vriendelijke en meedenkende verkoper, goede monteur zeer t5evreden over het resultaat

zeer deskundig

zeer snelle komst na een telefoontje. deskundig advies en probleem adequaat opgelost. erg fijn!

Geweldige deuren vakkundig geplaatst

Na een redelijke zoektocht naar 2 nieuwe binnendeuren zijn wij terecht gekomen bij Haverkamp, alle ruimte om deuren te kijken en te beslissen. Deuren zijn uitstekend geplaatst en het kozijn daarvoor aangepast. Zeer tevreden.

Top service en kwaliteit

Afspraak gemaakt voor een nieuwe voordeur. Deskundig geholpen en alle mogelijkheden besproken. Daarna meetafspraak gemaakt en definitieve keuzes gemaakt. Hier werd ruim de tijd voor genomen om ons een goed advies te geven. Daarna afspraak gemaakt voor plaatsing van de voordeur. Alles werd keurig afgehandeld volgens afspraak. We zijn blij met de uitstekende kwaliteit van de voordeur en de top service van Haverkamp.

Opnieuw een zeer goede ervaring met montage meer punt sluiting.

Dit was de 4e opdracht in ongeveer een jaar. Binnen deuren vervangen in 2 fases. Nu in 2x meer punt sluitingen laten monteren. Ook nu weer vakbekwaam en kundig uitgevoerd.

Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling in de winkel, de communicatie tussendoor en met de monteurs die uiteindelijk de voordeur naar behoren hebben geplaatst. Al om al dus zeer tevreden.

Goede kwaliteit, service en afwerking.

Van het ontwerp tot en met het uiteindelijke resultaat prima!

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en prima afhandeling tijdens de installatie.

Fraaie nieuwe voordeur

Vorig jaar november nieuwe houten voordeur met beslag besteld die recent is geleverd en deskundig is geplaatst en gesteld. Levertijd was aan de lange kant maar uiteindelijk heel tevreden met het resultaat.

Er wordt goed meegedacht

Voor onze binnendeuren kwamen we uit bij Haverkamp. Binnen no-time waren onze wensen geïnventariseerd en kwamen we ook uit de prijs. Het inmeten en plaatsen ging net zo makkelijk.