Wel kwaliteit maar contact na order minder

Kwaliteit van de deuren erg goed, het telefonische contact vonden wij erg onvriendelijk, jammer, het zou vast drukte zijn....

Fijne zaak met kennis van zaken

Stalen deur geleverd, en klein probleempje met magneet meteen opgelost.

Super!

We zijn erg blij met de deur zelf en ook tevreden over de montage. Het was een flink karwei in een oud huis als het onze, maar de monteur heeft dit zeer zorgvuldig en vakkundig gedaan. Superblij!

Eindproduct perfect. Zeer tevreden.

Over en weer van emails prima, en de tijd genomen alles goed en duidelijk uit te zoeken. Bij het opmeten kon iets meer souplesse zijn. De timmerlieden die de hele garderobekasten in elkaar hebben gezet, vakkundig, bescheiden, kortom keurig. Met hartelijk dank voor het geheel.

Probleem helaas nog niet opgelost

Instalateur kwam voor 3e maal langs ivm installatie alarm systeem. Helaas nog steeds niet opgelost. Hopelijk komende keer wel.

prima en vakkundig geholpen

De sloten zijn goed en deskundig vervangen

Prima en vlotte service

Haverkamp heeft bij ons vier binnendeuren vervangen en dit is netjes en naar volledige tevredenheid uitgevoerd

Flabbergasted

Jan is een kei goede vent die zijn vak goed verstaat. Binnen een seconde had hij het probleem opgelost. De telefoniste had mij goed geholpen.

Goede service en topkwaliteit

De montage en kwaliteit van de nieuwe achterdeur is zeer goed. We zijn zeer tevreden en zullen uw bedrijf aan iedereen aanbevelen

Prima voorgelicht in showroom en alles conform afspraak geplaatst . Een geweldig team.

prima snelle en goede service

Sloten moesten vervangen worden. Snelle en goede service

Niet helemaal tevreden

De voordeur is geplaatst met het verkeerde beslag. Daarnaast is de brievenbus er niet goed in gezet omdat hij vreselijk tocht. Dat is nou net de reden dat we een nieuwe voordeur wilden hebben. Het nieuwe beslag komt nog en ik hoop dat dan ook het tocht probleem van de brievenbus wordt opgelost.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Ondanks de maatregelen gedurende de huidige Covid situatie werd en goed nagedacht over oplossingen om hetgeen naar behoren te leveren en installeren. Contact is goed zowel telefonisch als per mail.

meer dan een top internet bedrijf

een internetbedrijf met kennis en servies van kleine ijzerwaren zaak. waar kennis en servies boven verkopen staat, veel internet bedrijven kun je niet bellen voor vragen. daar is het: zoek het zelf lekker uit. Bij Haverkamp kun je bellen voor maat gebonden advies. En heb je per ongeluk verkeerd besteld heb je je geld binnen 2 werkdagen terug. super toch

onzorgvuldig plaatsen van driepuntslot achterdeur

Haverkamp heeft een driepuntslot geplaatst in de achterdeur. Het slot zit er niet netjes in, scheef en ongelijk van diepte (de plaat steekt er aan een zijkant een millimeter bovenuit, de andere kant valt hij een millimeter binnen de deur. Daarnaast was het houtwerk van de deurpost flink beschadigd wat ze niet afwerkten. Daarbij komt dat de twee jonge werknemers lange pauzes hielden (vooral als wij er niet bij waren, als we ineens de kamer in kwamen sprongen ze op alsof ze betrapt werden) één van hen stond verschillende malen lang te roken achter de auto. De deur sluit goed, dat wel. Ik heb ze gebeld, er is iemand komen kijken en die vond dat het allemaal wel kon zo. Het zat wel wat scheef maar was acceptabel vond jij. Die splinters in het houtwerk horen er bij......

Wij hebben deze klacht van dhr. Vincent ontvangen waarop ik gelijk een afspraak heb gemaakt om de klacht te beoordelen. Mijnheer Vincent heeft een 54 dikke achterdeur welk pasarm is geschaafd. Ik heb met een blokhaak laten zien dat onze 3-puntsluiting er 100% haaks in ingefreesd met een professionele freesmal maar dat een 54mm dikke deur welk pasarm is gemaakt 2,5 tot 3mm breedteverschil heeft. Dat heb ik hem uitgelegd. Onze 3-puntsluiting zit er dus kaarsrecht in en werkt 100% goed. Wij gebruiken verstelbare sluitkommen in het kozijn omdat (nieuwe) deuren altijd werken bij koud of warm weer. Deze sluitkommen zijn dan eenvoudig met een excenter te verstellen. Bij het infrezen daarvan is er inderdaad een klein stukje hout gespleten wat eenvoudig te verhelpen was met een beetje grondverf/plamuur. Ik heb bovenstaand uitvoerig met klant besproken. Een beetje flauw om dan nu zo'n recensie te schrijven. Klachten kunnen gebeuren en die proberen we altijd zo goed mogelijk op te lossen.

Echt vakwerk geleverd!

De mannen die de kastwand hebben geplaatst, hebben vakwerk geleverd. Ze hebben keurig en netjes gewerkt en het is tot in detail keurig afgewerkt.

Netjes, snel en mooi werk afgeleverd!!!

Inbouwkast bij Haverkamp gekocht en gemonteerd. Het eindresultaat is naar onze volle tevredenheid. Het montage team (twee jonge mannen) hebben zeer netjes gewerkt en een mooi stukje vakwerk afgeleverd. Het hele proces van ontwerpen tot de uiteindelijke montage is zeer soepel verlopen. We hebben nooit het gevoel gehad dat er mooie verkooppraatjes werden verkocht. Heldere communicatie en vriendelijk personeel. Wat ons betreft een aanrader!!!

Goede levering en vriendelijke medewerkers

Ik ben vriendelijk geholpen en de levering gebeurde binnen het tijdspad welke aangegeven is. De medewerkers welke de deuren brachten zijn correct, vriendelijke en behulpzaam

Zeer prettig bedrijf

Op zoek naar paneeldeuren, deels met glas in lood, bij Haverkamp in Deventer geweest. Hier goede informatie gekregen. Er werd ook veel tijd hiervoor genomen. Er werd niet gepushed op verkoop hetgeen door ons als erg plezierig is ervaren. Na enige weken zijn wij tot aankoop over gegaan. De deuren zijn zeer vakkundig geplaatst. Een aanrader!

TOP SERVICE

Vanochtend mij buitengesloten. De monteur kon direct komen en heeft snel de deur kunnen openen. Slot was kapot en was een incourant slot. Is gelijk even naar de zaak gereden om het juiste slot op te halen. Allemaal binnen een uur geregeld. Top service! Ga zo door!

Altijd goede service

Meerdere keren producten gekocht en altijd goede service. Ga zo door!

Laatse keer geweest.

3x op rij het gevoel gekregen als klamt de verkoper te storen in zijn werkzaamheden. Vandaag weer 2 man achter de kassa, ieder druk met iets. Kijken even op maar een "hallo" of "ik kom zo bij u" kan er niet vanaf. Tijdens het helpen werd duidelijk dat je niet op service hoeft te rekenen. Een erg dure cilinder van Lips met speciale sleutels, nog geen 5 jaar oud werkt niet meer naar behoren. Allemaal eigen schuld. Slecht onderhoud. Kan alleen helpen met de originele bon. En als kers op de taart: "Lips sloten gaan sowieso niet zolang mee." Toen ik de cilinder kocht in dezelfde winkel werd mij een ander verhaal verteld, dat mag duidelijk zijn. 3x op rij onvriendelijk, bijna onbeschoft behandeld. Nooit meer Haverkamp voor mij

Beste Marnix, Wij hebben telefonisch contact met u proberen te zoeken om het voorval te bespreken. Helaas hebben wij hier geen reactie meer op gekregen, waardoor ik via deze weg reageer op uw review. De situatie zoals u hem schetst is namelijk anders dan de werkelijkheid. Dit vinden wij erg vervelend. Een collega heeft u geholpen. Hij was voor een andere klant voor u even een bestelling in het systeem aan het verwerken, zodat dit goed zou gaan. Binnen 1 minuut is hij bij u gekomen om u te helpen. U had problemen met een GU meerpuntsluiting. Dit slot was niet van ons afkomstig en wij zijn hier ook geen dealer van. Wij hebben u naar een collega verwezen, waar u een goede prijs zou betalen voor vervanging van dit product. Naar de cilinder hebben wij ook voor u gekeken. De vraag is überhaupt of de cilinder bij ons gekocht is. Wij hebben dit product al jaren niet meer in het assortiment. Los hiervan hebben een volledig busje slotspray gebruikt om uw cilinder te smeren. Deze was met olie en andere onjuiste onderhoudsproducten gesmeerd, welke niet voor cilinders bedoeld zijn. Het betreft geen mankement van het product, maar een verkeerd wijze van onderhoud. U gaf aan dat wij hem alsnog moesten opsturen naar de fabrikant. Dit kunnen wij alleen doen met een aankoopbon. De opmerking van "Lips sloten gaan sowieso niet lang" kunnen wij niet plaatsen. Elke cilinder welke verkeerd onderhouden wordt, gaat in een afzienbare tijd defect is gezegd. Qua service doen wij werkelijk alles voor onze klanten. De geplaatste review betreurt ons hierom enorm. Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer. Rowin Winkels

warm van winkel tot afhangen deuren

positief,

Het heeft weinig zin om nog meer te zeggen dan uitstekend.

Rommelig

We hebben 2 buitendeuren gekocht en laten monteren met al het hang en sluitwerk etc. Kwa montageploeg hebben we totaal geen opmerkingen. Goede jongens met verstand van zaken. Deuren zijn goed gehangen. Prima. Kwa sales en aftersales rammelt het wat: eerste indruk showroom vonden we rommelig. Een paar deuren stonden er ook behoorlijk beschadigd bij. Toen we daar naar informeerden was t antwoord dat ze buiten omgewaaid waren.....dan zet je dat toch niet in de showroom neer waar mensen willen kopen of kijken? Tenminste ik zou dat niet doen. Afijn, de deuren die wij zochten waren er niet als model maar uit een boek opgezocht. Prima. Gewacht op de offerte waar het me opviel dat er een ander nummer op de offerte stond voor 1 deur. FF gegoogeld , bleek dat dit niet de goede deur was; slordig. Terug gemaild waarna het is hersteld. Slordig. Uiteindelijk zouden de deuren 2 en 3 september geplaatst worden. Krijgen we eind augustus een bevestigingsmail dat de KAST (???) op 23 MAART (???) geplaatst zal worden. Rommelig! Teruggemaild en weer gewezen op de slordigheid. Excuus weer van Haverkamp, maar ja, dan wordt je wel wat voorzichtiger en kritischer waarschijnlijk. Verder hebben we nog wat heen en weer gecommuniceerd wat verder duidelijk was. Gevolgd door de uiteindelijke montage, ging ook goed. Echter op 27 September begon 1 van de deuren te klemmen. Heb hier gelijk over gemaild. Geen antwoord, ook niet dat de mail ontvangen was. Slordig. 4 dagen later nog maar eens gemaild of de mail uberhaupt wel aangekomen is. Antwoord was "jawel hoor, beide mails ontvangen maar voor mijn mail waren er nog 19 onbeantwoord....."?? Je zou van Haverkamp een attent belletje verwachten of we ons nog even kunnen redden zo en dat t wat langer duurt. Jammer. Het gaat hier toch wel om een duur produkt van 2500 euro per deur, mag je ook wat service voor verwachten toch? Tip: Sales/aftersales hebben het onvoldoende onder controle hebben. Ik zou daar intern naar kijken.