Filters

4

onzorgvuldig plaatsen van driepuntslot achterdeur

Haverkamp heeft een driepuntslot geplaatst in de achterdeur. Het slot zit er niet netjes in, scheef en ongelijk van diepte (de plaat steekt er aan een zijkant een millimeter bovenuit, de andere kant valt hij een millimeter binnen de deur. Daarnaast was het houtwerk van de deurpost flink beschadigd wat ze niet afwerkten. Daarbij komt dat de twee jonge werknemers lange pauzes hielden (vooral als wij er niet bij waren, als we ineens de kamer in kwamen sprongen ze op alsof ze betrapt werden) één van hen stond verschillende malen lang te roken achter de auto. De deur sluit goed, dat wel. Ik heb ze gebeld, er is iemand komen kijken en die vond dat het allemaal wel kon zo. Het zat wel wat scheef maar was acceptabel vond jij. Die splinters in het houtwerk horen er bij......

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wij hebben deze klacht van dhr. Vincent ontvangen waarop ik gelijk een afspraak heb gemaakt om de klacht te beoordelen. Mijnheer Vincent heeft een 54 dikke achterdeur welk pasarm is geschaafd. Ik heb met een blokhaak laten zien dat onze 3-puntsluiting er 100% haaks in ingefreesd met een professionele freesmal maar dat een 54mm dikke deur welk pasarm is gemaakt 2,5 tot 3mm breedteverschil heeft. Dat heb ik hem uitgelegd. Onze 3-puntsluiting zit er dus kaarsrecht in en werkt 100% goed. Wij gebruiken verstelbare sluitkommen in het kozijn omdat (nieuwe) deuren altijd werken bij koud of warm weer. Deze sluitkommen zijn dan eenvoudig met een excenter te verstellen. Bij het infrezen daarvan is er inderdaad een klein stukje hout gespleten wat eenvoudig te verhelpen was met een beetje grondverf/plamuur. Ik heb bovenstaand uitvoerig met klant besproken. Een beetje flauw om dan nu zo'n recensie te schrijven. Klachten kunnen gebeuren en die proberen we altijd zo goed mogelijk op te lossen.

9

Echt vakwerk geleverd!

De mannen die de kastwand hebben geplaatst, hebben vakwerk geleverd. Ze hebben keurig en netjes gewerkt en het is tot in detail keurig afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, snel en mooi werk afgeleverd!!!

Inbouwkast bij Haverkamp gekocht en gemonteerd. Het eindresultaat is naar onze volle tevredenheid. Het montage team (twee jonge mannen) hebben zeer netjes gewerkt en een mooi stukje vakwerk afgeleverd. Het hele proces van ontwerpen tot de uiteindelijke montage is zeer soepel verlopen. We hebben nooit het gevoel gehad dat er mooie verkooppraatjes werden verkocht. Heldere communicatie en vriendelijk personeel. Wat ons betreft een aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering en vriendelijke medewerkers

Ik ben vriendelijk geholpen en de levering gebeurde binnen het tijdspad welke aangegeven is. De medewerkers welke de deuren brachten zijn correct, vriendelijke en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig bedrijf

Op zoek naar paneeldeuren, deels met glas in lood, bij Haverkamp in Deventer geweest. Hier goede informatie gekregen. Er werd ook veel tijd hiervoor genomen. Er werd niet gepushed op verkoop hetgeen door ons als erg plezierig is ervaren. Na enige weken zijn wij tot aankoop over gegaan. De deuren zijn zeer vakkundig geplaatst. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP SERVICE

Vanochtend mij buitengesloten. De monteur kon direct komen en heeft snel de deur kunnen openen. Slot was kapot en was een incourant slot. Is gelijk even naar de zaak gereden om het juiste slot op te halen. Allemaal binnen een uur geregeld. Top service! Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Meerdere keren producten gekocht en altijd goede service. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
1

Laatse keer geweest.

3x op rij het gevoel gekregen als klamt de verkoper te storen in zijn werkzaamheden. Vandaag weer 2 man achter de kassa, ieder druk met iets. Kijken even op maar een "hallo" of "ik kom zo bij u" kan er niet vanaf. Tijdens het helpen werd duidelijk dat je niet op service hoeft te rekenen. Een erg dure cilinder van Lips met speciale sleutels, nog geen 5 jaar oud werkt niet meer naar behoren. Allemaal eigen schuld. Slecht onderhoud. Kan alleen helpen met de originele bon. En als kers op de taart: "Lips sloten gaan sowieso niet zolang mee." Toen ik de cilinder kocht in dezelfde winkel werd mij een ander verhaal verteld, dat mag duidelijk zijn. 3x op rij onvriendelijk, bijna onbeschoft behandeld. Nooit meer Haverkamp voor mij

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marnix, Wij hebben telefonisch contact met u proberen te zoeken om het voorval te bespreken. Helaas hebben wij hier geen reactie meer op gekregen, waardoor ik via deze weg reageer op uw review. De situatie zoals u hem schetst is namelijk anders dan de werkelijkheid. Dit vinden wij erg vervelend. Een collega heeft u geholpen. Hij was voor een andere klant voor u even een bestelling in het systeem aan het verwerken, zodat dit goed zou gaan. Binnen 1 minuut is hij bij u gekomen om u te helpen. U had problemen met een GU meerpuntsluiting. Dit slot was niet van ons afkomstig en wij zijn hier ook geen dealer van. Wij hebben u naar een collega verwezen, waar u een goede prijs zou betalen voor vervanging van dit product. Naar de cilinder hebben wij ook voor u gekeken. De vraag is überhaupt of de cilinder bij ons gekocht is. Wij hebben dit product al jaren niet meer in het assortiment. Los hiervan hebben een volledig busje slotspray gebruikt om uw cilinder te smeren. Deze was met olie en andere onjuiste onderhoudsproducten gesmeerd, welke niet voor cilinders bedoeld zijn. Het betreft geen mankement van het product, maar een verkeerd wijze van onderhoud. U gaf aan dat wij hem alsnog moesten opsturen naar de fabrikant. Dit kunnen wij alleen doen met een aankoopbon. De opmerking van "Lips sloten gaan sowieso niet lang" kunnen wij niet plaatsen. Elke cilinder welke verkeerd onderhouden wordt, gaat in een afzienbare tijd defect is gezegd. Qua service doen wij werkelijk alles voor onze klanten. De geplaatste review betreurt ons hierom enorm. Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer. Rowin Winkels

10

warm van winkel tot afhangen deuren

positief,

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het heeft weinig zin om nog meer te zeggen dan uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
7

Rommelig

We hebben 2 buitendeuren gekocht en laten monteren met al het hang en sluitwerk etc. Kwa montageploeg hebben we totaal geen opmerkingen. Goede jongens met verstand van zaken. Deuren zijn goed gehangen. Prima. Kwa sales en aftersales rammelt het wat: eerste indruk showroom vonden we rommelig. Een paar deuren stonden er ook behoorlijk beschadigd bij. Toen we daar naar informeerden was t antwoord dat ze buiten omgewaaid waren.....dan zet je dat toch niet in de showroom neer waar mensen willen kopen of kijken? Tenminste ik zou dat niet doen. Afijn, de deuren die wij zochten waren er niet als model maar uit een boek opgezocht. Prima. Gewacht op de offerte waar het me opviel dat er een ander nummer op de offerte stond voor 1 deur. FF gegoogeld , bleek dat dit niet de goede deur was; slordig. Terug gemaild waarna het is hersteld. Slordig. Uiteindelijk zouden de deuren 2 en 3 september geplaatst worden. Krijgen we eind augustus een bevestigingsmail dat de KAST (???) op 23 MAART (???) geplaatst zal worden. Rommelig! Teruggemaild en weer gewezen op de slordigheid. Excuus weer van Haverkamp, maar ja, dan wordt je wel wat voorzichtiger en kritischer waarschijnlijk. Verder hebben we nog wat heen en weer gecommuniceerd wat verder duidelijk was. Gevolgd door de uiteindelijke montage, ging ook goed. Echter op 27 September begon 1 van de deuren te klemmen. Heb hier gelijk over gemaild. Geen antwoord, ook niet dat de mail ontvangen was. Slordig. 4 dagen later nog maar eens gemaild of de mail uberhaupt wel aangekomen is. Antwoord was "jawel hoor, beide mails ontvangen maar voor mijn mail waren er nog 19 onbeantwoord....."?? Je zou van Haverkamp een attent belletje verwachten of we ons nog even kunnen redden zo en dat t wat langer duurt. Jammer. Het gaat hier toch wel om een duur produkt van 2500 euro per deur, mag je ook wat service voor verwachten toch? Tip: Sales/aftersales hebben het onvoldoende onder controle hebben. Ik zou daar intern naar kijken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vlotte reactietijd, goed advies en zeer kundige monteurs!

  • Aanbevelen? Ja
7

goede service vriendelijke bediening en afhandeling

Netjes in de winkel geholpen na plaatsing van de bestelling zijn de deuren professioneel en netjes geplaatst. Kortom goede services.

  • Aanbevelen? Ja
9

Service

Zeer goede kwaliteit van kasten en monteren, Enige zaken niet in orde bij de levering/montage, maar uitstekend geregeld. Erg blij met deze kasten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Wij zijn voor 100% tevreden!

Uw medewerkers waren prettig in de omgang en hebben alles zeer naar onze zin uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig, accuraat en deskundig

Aan bovenstaande heb ik niet veel toe te voegen. Datgeen wat ik gedaan wilde hebben is op een soepele en deskundige manier gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima cf afpraak

Voor mijn schoonouders twee maatkasten laten maken. Deze kasten zijn solide en ik ben van mening dat de volgende bewoners hier ook nog plezier van zullen ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
8

helemaal zoals bedoeld

Alles volgens afspraak. Ziet er prima uit. Klein probleempje: 2 kastdeuren schuren boven bij open en dicht doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima advies en service

Goed advies in de winkel en keurige service bij installatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en levering.

Voor de tweede keer uitstekende service, kwaliteit en levering !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima advies en prima montage

Voor de eerste verdieping in onze woning hebben we besloten om de drie daar aanwezige deuren te vervangen door nieuwe deuren in een hoger formaat. Bij Haverkamp hadden we genoeg keuze en kregen we prima advies van Wout Brouwer, met wie het contact steeds prima is verlopen. De montage is nauwkeurig verzorgd door timmerman Ronnie Schotman. Op één van de deuren bleek een (kleine) beschadiging te zitten en daarvoor is, zonder dat we daar achteraan moesten, vanuit Haverkamp een mooie korting op gegeven mét de toezegging dat de beschadiging binnenkort met een lakstift zal worden bijgewerkt. Al met al een prima resultaat en voor een eventuele volgende (deuren)klus, gaan we zeker weer naar Haverkamp.

  • Aanbevelen? Ja
8

Weten waar ze over praten.

Deur was niet de bestelde deur. Daardoor lange levertijd Bij de montage, was de monteur onvoldoende voorbereid. Vooruitleg vraag de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen maar positieve ervaringen

Afspraken die we gemaakt hebben met de heer Brouwer goed nagekomen, deuren door vakmensen perfect geplaatst en voor een probleempje was er een pasklare oplossing. De mensen die de deuren hebben geplaatst waren ook uiterst vriendelijk. Dus niets anders als lof. Groeten Alida en Joop Coenders

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en betrouwbaar.

Prettig geholpen in de zaak en een correcte afhandeling bij het plaatsen. Afspraken worden na gekomen. Een verbeterpunt: de administratie achteraf. Ondanks dat we hadden betaald kregen we een mail met het verzoek om te betalen. Voor zowel de garagedeuren als de kamerdeur. Na contact was het dan wel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Tevreden

We hebben door Haverkamp een achterdeur laten plaatsen. Ik geef een voldoende. Had hoger gewezen als het minder lang geduurd had (2-3mnd). Dat duurt lang als je oude deur kapot is. De datum van eerste afspraak was ook niet goed vastgelegd waardoor het een latere datum werd. Slordigheidje. Moest nog gat (van plek vorige slot)dichten in deurkozijn en verven. Maar dat is wellicht gebruikelijk. We zijn uiteindelijk erg blij met de deur

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd