Vlotte reactietijd, goed advies en zeer kundige monteurs!

goede service vriendelijke bediening en afhandeling

Netjes in de winkel geholpen na plaatsing van de bestelling zijn de deuren professioneel en netjes geplaatst. Kortom goede services.

Service

Zeer goede kwaliteit van kasten en monteren, Enige zaken niet in orde bij de levering/montage, maar uitstekend geregeld. Erg blij met deze kasten!

Wij zijn voor 100% tevreden!

Uw medewerkers waren prettig in de omgang en hebben alles zeer naar onze zin uitgevoerd.

Prettig, accuraat en deskundig

Aan bovenstaande heb ik niet veel toe te voegen. Datgeen wat ik gedaan wilde hebben is op een soepele en deskundige manier gedaan.

Prima cf afpraak

Voor mijn schoonouders twee maatkasten laten maken. Deze kasten zijn solide en ik ben van mening dat de volgende bewoners hier ook nog plezier van zullen ervaren.

helemaal zoals bedoeld

Alles volgens afspraak. Ziet er prima uit. Klein probleempje: 2 kastdeuren schuren boven bij open en dicht doen.

Prima advies en service

Goed advies in de winkel en keurige service bij installatie

Uitstekende service en levering.

Voor de tweede keer uitstekende service, kwaliteit en levering !!!

Prima advies en prima montage

Voor de eerste verdieping in onze woning hebben we besloten om de drie daar aanwezige deuren te vervangen door nieuwe deuren in een hoger formaat. Bij Haverkamp hadden we genoeg keuze en kregen we prima advies van Wout Brouwer, met wie het contact steeds prima is verlopen. De montage is nauwkeurig verzorgd door timmerman Ronnie Schotman. Op één van de deuren bleek een (kleine) beschadiging te zitten en daarvoor is, zonder dat we daar achteraan moesten, vanuit Haverkamp een mooie korting op gegeven mét de toezegging dat de beschadiging binnenkort met een lakstift zal worden bijgewerkt. Al met al een prima resultaat en voor een eventuele volgende (deuren)klus, gaan we zeker weer naar Haverkamp.

Weten waar ze over praten.

Deur was niet de bestelde deur. Daardoor lange levertijd Bij de montage, was de monteur onvoldoende voorbereid. Vooruitleg vraag de monteur.

Alleen maar positieve ervaringen

Afspraken die we gemaakt hebben met de heer Brouwer goed nagekomen, deuren door vakmensen perfect geplaatst en voor een probleempje was er een pasklare oplossing. De mensen die de deuren hebben geplaatst waren ook uiterst vriendelijk. Dus niets anders als lof. Groeten Alida en Joop Coenders

Goed en betrouwbaar.

Prettig geholpen in de zaak en een correcte afhandeling bij het plaatsen. Afspraken worden na gekomen. Een verbeterpunt: de administratie achteraf. Ondanks dat we hadden betaald kregen we een mail met het verzoek om te betalen. Voor zowel de garagedeuren als de kamerdeur. Na contact was het dan wel geregeld.

Tevreden

We hebben door Haverkamp een achterdeur laten plaatsen. Ik geef een voldoende. Had hoger gewezen als het minder lang geduurd had (2-3mnd). Dat duurt lang als je oude deur kapot is. De datum van eerste afspraak was ook niet goed vastgelegd waardoor het een latere datum werd. Slordigheidje. Moest nog gat (van plek vorige slot)dichten in deurkozijn en verven. Maar dat is wellicht gebruikelijk. We zijn uiteindelijk erg blij met de deur

Prettig.

Goede Service. Prettig personeel. Goed werk geleverd. Laat maar komen die (diner)bon. Laten we deze wel even liggen tot na Corona, des te meer kunnen we ervan genieten. Groeten aan Wout.

Prachtige voordeur geleverd en fijn in contact.

Prachtige voordeur geleverd en netjes afgehangen. Fijn dat contact zo vlot en netjes is verlopen.

Vakkundig en uitstekende service!

Bij ons is een deur geplaatst en zijn alle deurgrepen vervangen. Er moest door omstandigheden van mijn kant een paar keer van datum gewisseld worden. Dat was allemaal geen probleem, allemaal heel soepel en vakkundig.

Goed, met een aantal aandachtspunten

Eerste contact in de winkel zou klantvriendelijker kunnen. Wij moesten - ondanks een afspraak- erg lang wachten. Misschien zou een reactie; verbaal- nonverbaal de ergenis kunnen voorkomen door enige uitleg. Tijdens gesprek - informatie, intake, verdiepende - zou een bv. Een kopje koffie prettig zijn. Wij zijn zeer te spreken over het plaatse / afwerken van de kasten. Erg prettige en voorkomende monteurs.

Ze leveren wat ze beloven

De duoport is prima geworden. We zijn er erg blij mee

Goed advies, betrouwbare levertje, goede prijs/kwsliteitsverhouding!

Wij werden zonder afspraak netjes geholpen en hebben ter plekje een offerte ontvangen. Het inmeten ging volgens afspraak en de levering was op tijd. Twee nette monteurs hebben de kasten gemonteerd! Helemaal tevreden!

Kwaliteit, vakkundig en betrouwbaar.

No nonsense benadering, waardoor je precies weet waar je aan toe bent.

Prima voorlichting en professionele montage

Vanaf het binnenstappen in de showroom volgde plezierig en adequaat advies. De orderprocedure was snel en overzichtelijk. De montage werd zeer snel en professioneel uitgevoerd, ondanks andere leveranciers, die b.v meubelen kwamen leveren. Kortom heel Prima!!

Prima kwaliteit materiaal en montage, maar eeuwig gezeur over betaling

Via internet gezocht naar een bedrijf die garagedeuren verkoopt en plaatst in onze omgeving. 1 van de partijen die we vonden was Haverkamp. In eerste instantie kregen we als reactie op onze aanvraag dat we maar naar de showroom moesten komen, want kan konden we kiezen. We wisten al welk model, kleur en uitvoering we wilden. Het ging ons puur om het uitbrengen van de offerte, maar ook om het laten inmeten van de deur zodat gelijk gekeken kon worden welke extra werkzaamheden er uitgevoerd moesten worden. Uiteindelijk in de showroom een keuze gemaakt voor deur, kleur en uitvoering. Afspraak gemaakt voor inmeten waarna offerte volgde. Deze geaccepteerd en afspraak gemaakt over montage. Ineens de vraag of we vooraf, per direct de volledige betaling wilden doen... Niet vermeld in offerte, dus niet mee akkoord gegaan. Nog een keer een herinnering gehad over de betaling van de factuur en een week voor plaatsing de melding dat we de betaling vooraf moesten doen?! Monteurs op de dag van plaatsing verder netjes op tijd en keurige mannen. Hele aardige kerels die onze zoon van 2 jaar ook lieten 'meehelpen' en meekijken met installeren van de deur. Het werk was niet op 1 dag klaar en op zijn vrije zaterdag is de monteur terug gekomen om het werk af te maken. Over hem niets dan goeds, vandaar toch nog voldoende. Wederom wel erg jammer of ik gelijk de betaling wilde voldoen, want dat scheelde hem weer een lading kamervragen... Al met al is de kwaliteit van de deur naar wens. De service van de monteur meer dan prima, maar dat eeuwige gezeur over betaling maakt het voor ons niet voor herhaling vatbaar in zee te gaan met Haverkamp. Gemiste kans!

Dag heer Steigerwald, Bedankt voor uw beoordeling. We kunnen uw beoordeling niet helemaal plaatsen m.b.t. de betaling? Voorafgaand aan de montage vragen wij per e-mail altijd om een aanbetaling van 20%. Dit is erg gebruikelijk en dit hanteren we eigenlijk altijd. We vragen nooit om een aanbetaling van het gehele bedrag? Na plaatsing volgt normaal het restant bedrag (80%). In uw geval hoefde u geen aanbetaling van 20% te voldoen en volgde alleen het gehele bedrag na oplevering. We vinden het vervelend als de situatie anders is als de werkelijkheid. Wellicht dat u nog even contact met ons kunt opnemen hierover om het even bespreekbaar te maken. Dit kan via winkels@haverkamp-deventer.nl of per telefoon: 0570-612896. Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer Rowin Winkels

Goed bedrijf, van verkoop tot plaatsing, prima volgens de afspraken

Woning van meer dan 100 jaar oud, geen enkele deur is standaard. De 6 nieuwe deuren op maat zijn prima geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Top service

Wij hebben in de winkel gekeken naar onze garagedeuren en werden door een medewerker geholpen die kennis en ervaring had. Hij wist echt waar hij het over had. We hebben daarna nog mail contact gehad. Zelfs in de avond en in het weekend waren ze goed bereikbaar! De heren die de garagedeuren hebben gedemonteerd en gemonteerd waren erg vriendelijk en beleefd. Ze hebben de deuren netjes geplaatst. De communicatie en de service is bij ons echt heel positief!