Goede afspraken

Alles klopt

Super goed

Wij zijn geweldig geholpen met de diensten die zij ons boden. Goede uitleg en een veilig gevoel dat onze spullen bij hun stonden opgeslagen al was het maar een week super makkelijk. Voor iedereen een aanrader

Geweldig goede service.

Geweldig goede service.

Fijn, betrouwbaar

Volledig vertrouwd en veilig mijn auto gedurende 6 maanden gestald.

Gemakkelijk toegang.

erg goed en netjes

geode verzorg en ook meedenken als het gaat om bijhuren of afschalen.

Mooie en schone opslagruimte

Buitengewoon prettige en zakelijke contacten

Hele fijne ervaring

Hele fijne ervaring. Goed verzorgde opslag die netjes word bijgehouden. Ruimte opslagruimtes en goed klimaat. Beveiliging is ook heel prettig. Contact verloopt ook zeer prettig. Als ik weer opslag nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Uitstekend geregelde beveiligde stalling voor oldtimer.

Zie boven.

Vriendelijk en snel geholpen

Helemaal goed

Prima opslag

Opslag korte tijd gebruikt ivm verhuizing Eenvoudig, schoon, altijd bereikbaar en flexibel

Ideaal om tijdelijk spullen op te slaan.

De ruimte was schoon en droog. Wagens om spullen te transporteren zijn aanwezig. Ook bezem, handveger enz. Allemaal heel practisch.

Schone grote opslag

Mooie opslag, schoon, groot, voldoende hulpmiddelen aanwezig zoals karretjes. Toilet aanwezig. Beveiligd en goed te bereiken.

Prima opslag, netjes verzorgd

Prima geregeld, vriendelijke mensen. In eerste instantie geen lift, maar goed opgelost dmv korting op de rekening.

Ik heb gebruik gemaakt van ziekenvervoer dit is perfect geregeld ,altijd op tijd op mijn afspraken . Vriendelijke chauffeurs en chauffeuses en een hele goeie planning . Ben zeer tevreden over Princen .

Goed geregeld

Goede toegankelijke ruimtes en goed bereikbaar met de auto/bus/verhuiswagen. De toegang van het gebouw is voorzien van een zeer grote overkapping die aan beide zijden dicht is zodat men droog en uit de wind staat. We hebben er 4 maanden gebruik van gemaakt en het is zeker aan te bevelen.

uitstekend

Nette schone ruimte's.

Fijne locatie en openingstijden

Niks mis mee. Fijne locatie voor opslag, en goed toegankelijk. Prettige medewerkers. En helemaal fijn dat de openingstijden zo ruim zijn, kunt bijna ieder moment van de dag wel terecht.

goede bergruimte,prima toegankelijk en betaalbaar

je kunt bijna altijd in je ruimte terecht, die goed te vullen is. De prijs is goed voor de geboden faciliteiten

Erg klantvriendelijk en een grote ruimte voor een goede prijs.

Mooie ruimtes, schoon, goed bereikbaar, veilig

Mooie ruimtes, schoon, goed bereikbaar, veilig vriendelijke bediening.

Over Princen Groep Weert

Princen Personenvervoer levert veilig, tijdig en comfortabel personenvervoer tegen een acceptabele prijs. U kunt bij ons terecht voor taxivervoer op bestelling, maar ook voor rolstoelvervoer, luchthavenvervoer, zakelijk vervoer en ziekenvervoer. Daarnaast hebben wij enkele bussen ingezet in het openbaar vervoer. Deze rijden volgens de dienstregeling van Arriva. Princen Mini Opslag levert veilige, handige en flexibele opslag/self storage. Bedrijfs- en kantoorruimtes behoren ook tot het aanbod.