Daadkrachtig en vakkundig onderbouwd

Kennis van zaken, kort en bondig en op de juiste punten scherp uiteengezet. Kansen worden ten volle benut. Overleg indien nodig geen probleem

Duidelijke en heldere communicatie

Duidelijke en heldere communicatie van de stand van zaken en werkwijze.

Arbeidsconflict in enkele dagen geweldg opgelost!

Door mijn contactpersoon ben ik erg persoonlijk, snel en doelgericht geholpen. Iets wat ik persoonlijk met de werkgever niet geregeld kreeg, was voor de advocaten hier geen enkel punt. Binnen 3 dagen stond het betreffende bedrag op mijn rekening. Top!

de aanhouder wint

Het was voor ons de eerste maal dat we via het Nederlands Recht, via Rechtnet in dit geval, hebben gekregen waar we recht op hadden. Het is wel een kwestie van lange adem, waar we als leek niet geheel op waren voorbereid. Maar uiteindelijk hebben we via Rechtnet bereikt wat we wilden. Dank daarvoor.

Snelle afhandeling

Volkomen tevreden naar de afhandeling Hopelijk niet nog een keer nodig Maar dan komen we zeker terug

Zeer goede ervaring met dit kantoor. Goede, snelle communicatie en heeft alles weten te incasseren. Mocht ik ooit weer in een dergelijke situatie terecht komen dan zal ik rechtnet advocaten weer inschakelen.

Uitstekend en adequaat optreden dat tot gewenst resultaat leidt

Effectieve en resultaatrijke begeleiding.

Dhr, Meijs heeft mij op een vriendelijke wijze geadviseerd en is met mijn informatie op vlotte wijze aan de slag gegaan. Ik ben zeer tevreden met het behaalde resultaat, EEN GROOT COMPLIMENT!

Excellente dienstverlening Compliment

Had in eerste instantie niet veel fiducie in goede afloop. Tot mijn grote verbazing toch een prima resultaat.

Zeer snelle service!

Inmiddels ben ik al 2 keer geholpen door Rechtnet bij betalingen. Ze reageren snel op de mail, de uitleg over de procedure is helder en de betalingen zijn snel binnen. Bedrijven reageren vaak niet op mijn mails over achterstallige betalingen van facturen, maar na een mail van Rechtnet betalen ze vrijwel meteen. Heel erg fijn en het kost me niets. De wettelijk opgebouwde rente en incassokosten houd Rechtnet in en dat is de betaling die zij ontvangen.

Correct en Discreet

We zijn blij dat een stukje zorgen overgedragen wordt en dat die dan op een nette manier afgehandeld wordt.

Eindelijk eens een fatsoenlijke incasso service die zelf geen crimineel is

Goede opvolging, transparante communicatie, doen wat ze zeggen, zo doorgaan, iedereen tevreden...

Heer Meijs van Rechtnet heeft mijn zaak goed vertegenwoordigd

Positief. Heer Meijs heeft eerst goed naar mij geluisterd om daarna goed door te pakken. Ben zeer tevreden over zijn aanpak en heldere communicatie.

Van begin tot eind helemaal top

Alles goed opgepakt en op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in de zaak. Alles goed en snel afgehandeld

Transparant en efficient.

Korte en bondige verslaglegging; duidelijk omschreven acties en terugkoppeling daarvan.

Duidelijk, en doen wat ze beloven!

Rechtnet al een paar keer ingeschakeld. Online is alles in te zien, je wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Goede afwikkeling

Incasso goed opgelost

Effectief en daadkrachtig

Goed kort telefoon gesprek gehad. Vervolgens via de mail het probleem aangekaart. Duidelijk geweest wat er van mij verwacht werd. Zeer tevreden over de manier van communiceren richting mijn werkgever. Op dezelfde toon zoals tegen mij gesproken werd. In redelijke korte tijd alles afgehandeld. Klein verbeter punt: mijn naam als client correct schrijven. Vind het zelf geen probleem, ben het gewend. Veder alles top. Mvg, FA

Goed en accuraat

Naar mijn mening had u het tegen woord naar de advocaat iets professionele gekund. Beetje mijn woorden over genomen en ik kan geen professionele brief schrijven, maar over de reactie ben ik tevreden.

Zorgvuldig, adequaat en snel. Behalen daarmee goede resultaten.

Alleen de te hanteren tarieven en kosten mogen transparanter en meer in Jip en Janneke taal. Bijvoorbeeld als er naast een percentage ook sprake is van een absoluut minimum aan kostenbedrag dat ingehouden wordt.

Zeer goede uitkomst zonder zelf iets te doen

Ik ben positief verrast met de uitkomst, in het begin had ik het gevoel dat er niks gebeurde maar dat was achteraf onterrecht.

Snelle service en goed geregeld!

Voor het eerst dat een incasso organisatie wel geld voor ons wist terug te halen!! Super goed geregeld allemaal, vriendelijk personeel en snelle terugkoppeling! Wij gaan hier niet meer weg!

Goed en snel contact, snelle afhandeling

Goede ervaring. Binnen 2 weken geld ontvangen van niet betalende debiteur

Zeer goede ervaring

Ons bedrijf heeft nu twee keer een klant gehad die niet wou betalen. Rechtnet heeft dit voor ons, naar alle tevredenheid afgehandeld. Contact is erg prettig en ook voor een eventuele volgende wanbetaler zal ik zeker Rechtnet inschakelen.