Waardeloos

WAARDELOOS Eerst meer dan twee weken wachten op een reactie waarbij vooraf telefonisch is besproken dat ik op basis van toevoeging wordt bijgestaan. Daarna komt advocaat Polle ineens met vorzlse bedragen. De toon van een mail van hem was al niet professioneel. Wanneer ik verzoek hem aan zijn afspraak re houden en me niet honderden euros in rekening te brengen, immere was toevoeging met me afgesproken, vinden ze dat ze me zonder uitleg oid niet bij zullen staan. Leugens en tijdverspilling, geen enkele advocaat laat me ooit twee weken op een reactie wachten. Voor een spoedprocedure moet je dus helemaal niet bij rechtnet zijn.

Helder, duidelijk, goed advies, en vooral doorpakkend

Onze ervaring met Recbtnet is voor ons als gezin in een woord Dankbaar te noemen, Rechtnet is doortastend, doorpakkend en altijd een goed en helder advies, niet om de hete brei heendraaien, gewoon het ijzer smeden als het heet is, dit vonden wij bij rechtnet hun kracbt, bedankt Cazimir

Rechtnet pakt het meteen aan

Ik had vakantie gehad en had nog een factuur te goed. Ik kreeg wat onenigheid met de aannemer waardoor en wilde mijn niet betalen waardoor ik bijna mijn huis verloor. Rechtnet pakte het meteen aan en hebben er voor gezorgd dat ik mijn geld kreeg en alles weer goed kwam. Mijn grote dank aan Rechtnet advocaten want hebben hun werk uitstekend gedaan en ik raad dit iedereen zeker aan. Top

Zeer tevreden.

Goede en snelle communicatie. Eerlijk advies.

Rechtnet, maar vooral Mr. Wouter Meijs, heeft ons geweldig geholpen. Onze voormalige huurbaas weigerde ons de borg terug te betalen. Wij hebben hierop de hulp ingeroepen van Mr. Meijs. De contacten waren helder en duidelijk, hij reageerde snel naar ons, maar ook richting de huurbaas. Binnen drie weken heeft de huurbaas toch betaald en hebben wij ons geld terug. We zijn zeer blij met snelle afhandeling en het fijne contact. Nogmaals onze dank aan Mr. Meijs!

Uitstekend verlopen

In een conflict met een oud werkgever ben ik via Google bij rechtnet gekomen Ze hebben me super geholpen zodat ik alsnog mijn salaris kon krijgen

Keurig, duidelijk, en snel geholpen

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening. Volledig ontzorgt en na afwikkeling vlotte betaling.

Betrouwbaar

Dossier werd meteen opgepakt, goed en in simpele taal uitleg gegeven, dossier goed bestudeerd en goed advies gegeven, meedenkend, betrouwbaar, klantvriendelijk, etc. Kort samenvattend: zeer tevreden!

Eindelijk rechtvaardigheid!

Dhr M. Danen heeft in korte tijd mijn werkgever zover gekregen dat hij zich aan zijn verplichtingen hield en mijn salaris alsnog heeft uitbetaald. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren! En zeker de manier waarop mijn werkgever tot de orde werd geroepen! Dank voor alles....

Rechtnet heeft snel en effectief gehandeld.

Heel goede ervaring met Rechtnet. Reageert en handelt snel en effectief om zo het beoogde doel te behalen. Uitstekend gewerkt!

betrouwbaar,daadkrachtig,snel werktempo

Betrokken en dappere advocaten die durven voor je belangen,rechten opkomen.

RechtNet heeft mij goed en professioneel geholpen!

RechtNet Advocaten heeft mij gedurende een incassoprocedure en civiele procedure goed en professioneel geholpen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik ben bijgestaan door mr. Weijs. RechtNet was te allen tijde bereikbaar voor raad en daad. Een aanrader!

prima, snel en no nonsense

er wordt snel en adequaat gehandeld en mails worden vlot beantwoord.

Snelle reactie op onze vraag.

We zijn zeer tevreden zeker aan te raden!

Snelle en goede afhandeling van mijn openstaande factuur.

Ik heb op 16 juni een verzoek gedaan via Rechtnet om op een openstaande factuur een incasso-opdracht te doen. op 25 juni is deze incasso afgehandeld en heb ik mijn openstaande factuur netjes op mijn rekening gekregen. Ik had niet verwacht dat het zo snel ging, maar ik ben er blij mee!

Jullie staan voor wat je belooft!

Ik heb onze samenwerking vanaf het begin als zeer prettig ervaren. Mijn vragen worden altijd zeer correct en kundig beantwoord. Ook uitbetalingen hoef ik nooit om te vragen. Er is een hele fijne vertrouwensband.

prettig contact

Direct actie en goed contact per telefoon. In het eerste gesprek meteen duidelijkheid over de gang van zaken.

Snel en doelgericht

Ben zeer tevreden. Snel opgelost!

Een beetje laks. En niet echt doortastend

Had een lening voor een rijbewijs gegeven aan mijn ex vriendin. Lening is schriftelijk bevestigd door me ex bij de overboeking duidelijk vermeld dat het om een lening ging . Maar de tegenpartij hoefde maar 1 reactie te schrijven ,die totaal niet klopte met de aangeleverde stukken . En toch moest er dan ineens geld uit eigen zak betaald worden voor een afhandeling.

Geachte heer Rijlaarsdam, Ik zie dat mijn ex collega u in oktober 2020 de volgende reactie heeft gegeven: "Geachte heer Rijlaarsdam, Ik heb u eerlijk en volledig willen adviseren. De wederpartij zal buiten rechte niet tot betaling over gaan. Dit betekent dat er een gerechtelijke procedure moet worden opgestart, hetgeen vanzelfsprekend ook kosten met zich meebrengt. De kosten zullen de baten daarbij al snel overschrijden. Daarnaast spelen er klaarblijkelijk meer dingen, zodat het mij raadzamer lijkt om u door één raadsman te laten bijstaan. Uit uw reactie begrijp ik in ieder geval dat u geen beroep doet op mijn verdere werkzaamheden, zodat ik het dossier kosteloos voor u zal sluiten." Het is zijn algemeenheid niet verstandig om twee advocaten aan eenzelfde zaak te laten werken. Voorts mogen we als kantoor zijnde alleen op No Win, No Fee-basis werken in de buitengerechtelijke fase en niet in de gerechtelijke fase. Dit is gedragsrechtelijk eenvoudigweg niet toegestaan. Ik zie dat de zaak in ieder geval kosteloos voor u is gesloten, terwijl er toch de nodige tijd aan uw zaak is besteed. Hopelijk is de zaak zo voor u verduidelijkt. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u mailen naar [email protected] gr. Team RechtNet

Zeer slecht

Niet te raden.

Geachte Ogun, Ik zie dat het een huurzaak betreft uit 2018 die door een ex collega is behandeld. Het ging om een niet betalende huurder. Op deze huurder is een ontruimingsvonnis behaald. Tevens is debiteur veroordeeld tot betaling van de achterstallige huur met bijkomende rente en kosten. De debiteur is uit de woning gezet. Alleen de achterstallige huur kon helaas niet worden geïnd door de deurwaarder. De deurwaarder heeft de zaak toen gesloten en een flinke korting gegeven op zijn ambtelijke handelingen. Ik begrijp uw frustratie dat het niet tot een inning van de gelden heeft geleid. Debiteur betrof op dat moment echter een kale kip. Afgezien van het vorenstaande is het behaalde vonnis in totaal 20 jaren lang uit te winnen. Indien u een nieuwe poging wenst te wagen, kunt u ons mailen naar [email protected]. Wellicht biedt debiteur thans wel verhaal! gr Team RechtNet

Prettige samenwerking

Wij doen al enkele jaren zaken met Rechtnet naar volle tevredenheid. Snelle reactie op vragen en duidelijke terugkoppelingen.

Pro actief, accuraat en snelle reaktie's

In ons geval schuldachterstand te incasseren. In overleg voor beide partijen de beste resultaten te bereiken.

top ,goed geholpen

Snel ,vakkundig en vriendelijk bedrijf

Kreeg het voor elkaar

Buurvrouw wou haar deel van de door mij betaalde vakantie niet terug betalen Dit was wel mondeling afgesproken tijdens de boeking Daarvan dank