Geweldige betrokkenheid bij de verkoop van mijn auto

Voor mijn fiat 500 die ik een aantal jaar met veel plezier heb gereden , zocht ik een betrouwbare partij om hem te verkopen , Jan Breider heeft dit op een professionele en persoonlijke wijze tot stand gebracht .

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Jullie zijn goed koop en heeft nette auto

Alle auto van jullie is in goede staat daar hou ik er van daarom heb ik een oog op Peugeot 308

airbag probleem

bij aankoop van een occasion Seat kreeg ik 3 maanden garantie. Prima. Na 6 maanden was er een storing met de airbag. In de garage werd het systeem uit gelezen, de storing leek verholpen. 2 weken later weer een melding op het dashboard. Terug naar de garage en opnieuw werd de storing verholpen. KOSTELOOS. Wij vinden dat dit nog onder de garantie valt. Een dikke pluim voor Autolarenstein.

Goeie kwaliteteit

Mooie auto en goede prijzen

Soprt

Goed👍👍👍👍👍

autos zijn duurder op auto trader

autos zijn duurder op auto trader

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij begrijpen helaas alleen niet wat u bedoelt want de prijzen van de auto's hebben op alle websites dezelfde prijs. Graag kijken wij even met u mee en vragen u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 73 00 100. Met vriendelijke groet, AutoTrader

FANTASTISCH!!!!!!

Zoals iedere keer weer, fantastische service. Zo klantvriendelijk, gewoon een perfecte service!!! Een echte aanrader voor mensen welke menselijk en deskundig geholpen willen worden!!!!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

filter werkt gewoon niet

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Vreemd dat het filter niet bij u werkt en we kijken graag even mee. Graag gaan wij met u in gesprek en vragen u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 73 00 100. Met vriendelijke groet, AutoTrader

was ooit beter

Het zoeken gaat voor een simpele zoekopdracht prima. Een omissie is dat je geen merken van de zoekopdracht uit kunt sluiten. Zoek je bv. op benzine/elektro dan wordt je doodgegooid met Toyota, maar die kun je er niet uitfilteren als je dat niet zulke mooie auto's vind. Eerder kon ik de specificaties van een auto, zoals het verbruik en gewicht zien. Nu is dat niet meer zichtbaar en als je op zoek bent naar een auto die niet zo veel weegt en niet zo veel zuipt, is dat een manco.

Zoeken op specifieke auto's is vrijwel onmogelijk

Je kunt alleen zoeken op een bepaald merk of model, je kunt in je zoekopdracht niet aangeven "deze wil ik niet zien", wat ik veel belangrijker vind. Als je met andere opties een bepaalde selectie hebt gemaakt (bijvoorbeeld brandstof of carrosserie) en je wil dan een bepaald merk kiezen, dan krijg je nog altijd alle merken te zien. Het zou veel nuttiger zijn om dan alleen de merken te zien die in de selectie zitten, want aan de rest heb je toch niets meer. Al met al is de website alleen voor de zeer oppervlakkige occasionzoeker nuttig.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten. Wij zullen kijken of dit in de toekomst wellicht toegepast kan worden. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Ok

Geweldig met afterservice na de garantietijd.

Goedendag mensen / autokopers, Ik heb vorig jaar februari 2019 een speciale Mercedes A45 AMG Edition I, bouwjaar 2014 met 33000 km op de teller bij Autopoint gekocht. De verkoper Patric liet me zonder dat hij mij kende, meteen een proefrit maken. Heb de auto zonder enige keuring of kilometer check meteen gekocht. Dat is naïef maar wat reed die auto geweldig. Ook voelde alles goed aan. Het was liefde op het eerste gezicht. Wat een sportwagen en de prijs was scherp. Ik heb er probleemloos 10.000 km mee gereden. Door mijn sportieve rijgedrag ben ik aan het 3e setje banden toe. Ik heb de auto vorige week een grote beurt laten geven bij een universele garage in mijn woonplaats en wilde ook een nieuwe APK. Doordat er een akrapovic sportuitlaat onder zit wilde de garage de auto niet keuren. Ik belde Patric van autopoint met bovenstaand verhaal. Ondanks dat ik nergens meer recht op heb, bood Patric mij meteen aan de auto te brengen en APK te keuren. Ook zorgde Patric voor een vervangende Auto. Een BMW X5. Twee dagen later belde hij me dat de auto ondanks een steekproef goed gekeurd was. Ik hoefde niets te betalen. Wat een service geeft die man. Geweldig. Mijn volgende auto koop ik met zekerheid weer bij hem. Er bestaan nog autoverkopers die te vertrouwen zijn. Xandy

Geweldige klantenservice!

Al heel vaak snel, prettig en eerlijk geholpen bij van Hest. Een hele fijne auto gekocht voor heel redelijk bedrag daar die er ook in onderhoud is. Superservice en heel prijsvriendelijk. Meestal leenauto beschikbaar, vooraf een kostenberaming bij reparaties, stukken goedkoper dan de merk dealers! een echte AANRADER!

Goede vergelijkingen mogelijk

Goede voor selectie , wat wil ik wel en wat is een must. Daarna kun je de bewaarde auto's via vergelijken mooi in beeld krijgen

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Ruime keuze in wat ik zoek, met duidelijke info.

Het bovenstaande zegt eigenlijk alles al!

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

duidelijk

helder en duidelijk

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

fijne site

daihatsu materia gekocht via Autotrader

Zeer vriendelijke en competente medewerkers.

Ouderwetse goede service. Ik kan dit bedrijf aan alle Renault rijders van harte aanbevelen.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Werkt goed.

Werkt direct, classiekers kloppen.

te weinig ervaren ermee

nog geen ervaring

Ik heb veel ervaring met die autos

Ik heb veel ervaring met die autos

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Onbeschrijfelijk Slecht

Via uw site helaas een wagen gekocht bij een bedrijf die via uw site adverteerd, Demir cars in Nijkerk. Wagen na 3 maanden verkocht aan opkoper voor 200 euro! Ik hoop dat ik mensen kan behoeden om hier een wagen te kopen,Zeer onbetrouwbaar adres!! ik had gehoopt dat u uw adverteerders beter zou doorlichten alvorens ze op uw site toe te laten om te adverteren. De wagen waarover ik het heb, had onherstelbaare gebreken, CIM module defect 600 euro,Bi massa vliegwiel 1100 euro, voortreinlagers 400 euro,en 40.000 km terug gedraaid. Verkoper geeft zoals verwacht niet thuis.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. Graag gaan wij met u in gesprek en verzoeken u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 73 00 100. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Good collection of Car

Very clear and transparent about the vehicles.

Dear Sir / Madam, Thank you for your positive review, we appreciate that you have taken the trouble for this. Reviews are taken very seriously by us and help us improve our services. Excellent service and service is what we at AutoScout24 strive for. Do you want to stay informed about AutoTrader? Then follow us on Facebook! Kind regards, AutoTrader

Lekker duidelijk.

Zoeken, vragen, verder zoeken, vinden. Klaar.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Het was vroeger vele malen beter

Waar zijn de specificaties gebleven en een verandering hoeft nog geen verbetering te zijn. Vroeger ja vroeger was alles beter. Alles is al zo ingewikkeld.

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.