prettig contact

prettig contact

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Misleidende advertenties

Bij occasions tref ik regelmatig auto's die aantrekkelijk geprijsd zijn. Echter dat zijn dan lease auto's of auto's die al verkocht zijn vlgs de tekst bij de advertentie. Erg vervelend!!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Geweldige service en top auto!

Was al een tijdje op zoek naar een geschikte en betaalbare auto. Na wat omzwervingen bij diverse garages in Rotterdam kwam ik hier terecht. Voelde gelijk heel goed, daar de verkoopster (ook een vrouw) mij precies aanvoelde, mij alles geduldig uitlegde (ben zelf een leek met autos). Heb nu een prachtige betaalbare auto waar ik heel blij mee ben. Groeten Miranda (Ford Focus)

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Super site

Ik zocht een leuke betaalbare auto, En met de filters op deze site is dat super makkelijk om te zoeken

Geachte heer Peeters, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

onvolledige informatie

Nergens valt er een euronorm te bespeuren. Nochtans noodzakelijke info door al die LEZ's ! Ter informatie: Ik ben GEEN klant (geweest) bij dit bedrijf. De verklaring onderaan is bedrog !

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. Graag gaan wij met u in gesprek en verzoeken u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 0347-350777. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Auto Trader

duidelijk en klantvriendelijk om hier in te zoeken

ik heb nog niet zo vaak gebruik gemaakt van Auto trader. Voor mij was het snel helder. Een ruim aanbod en de de informatie waar ik wat mee kan

Heel gord

Regelmatige bezoeker

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als Auto Trader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

Altijd een goede informatie

Altijd de fijnste autosite gevonden met de beste info

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

Een fijne overzichtelijke site

Een fijne site duidelijk en overzichtelijk

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

geweldig

goed alleen binnen maten van bussen laten zien

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Zeer slecht en valse facturen achteraf

Pas op voor dit bedrijf!!! Achteraf worden facturen gemaild waarop ineens schades of mankementen vermeld staan die bij de verkoop niet aan de orde waren. Zorg dat je alles goed controleert en niet betaald voor dat 100% zeker is dat alles naar behoren werkt. Je kan beter wat extra kosten betalen voor een keuring elders zodat je zeker weet dat je niet wordt bedonderd.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk, goed overzicht, makkelijk om auto's te vergelijken.

geweld als je een nieuwe auto zoekt

geweldige hulp bij het zoeken van een nieuwe auto fijn om prijs te vergelijken je ziet alle auto die je zoek op een plaats dank er voor

Snel beantwoord

Zo snel beantwoord top!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Goud!

Zeer overzichtelijk

Fijn zoeken via autotrader

Goede zoekinstellingen en over zeer veel details geïnformeerd

Soms bij teruggaan naar vorige pagina staat de pagina niet meer waar je gebleven was. dat maakte het iets lastiger.

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Wij zullen dit meenemen als feedback en wij zullen kijken of dit in de toekomst wellicht toegepast kan worden.   Bedankt voor uw feedback.   Met vriendelijke groet, AutoScout24 / Auto Trader

Easy to use also for not Netherlander

I checked in order to buy couple fo cars and it worked very well . I already bought one car through your site

Dear sir/madam, Thank you for your positive review. AutoTrader really appreciates the review and they help us improve our services. Kind regards, AutoTrader

ik vind het een makkelijke site

Maar kan geen oordeel geven over de personeel nl nog niet ingeschakeld

Zeer uitgebreide informatie, fijne zoekmachine

Met Autotrader kom ik (bijna) alles te weten over de auto's die te koop staan. Zeer prettig in het vergelijken van verschillende auto's.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

goede service's en jullie zijn helder en duidelijk

dit is de eerste keer dat ik met auto trader werk ik kan er nu niet zo veel over zeggen maar mijn bevindingen van nu zijn positief,

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Nog geen ervaring, is eerste contact.

Heb nog geen ervaring

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Mocht u vragen hebben over het gebruik van onze website, het plaatsen van een advertentie of een andere vraag dan vernemen wij dit graag. Onze Customer Care afdeling is bereikbaar op het telefoonnummer 0347-350777.   Met vriendelijke groet, AutoTrader

ppc cars in groenlo, zeer slechte service (dus niet over autotrader)

deze verkoper niet vertrouwen. ik heb een auto gekocht waar tot april 2020 apk op zou zitten volgens advertentie. dit was gelogen, en zelfs zo ver dat ik op rdw kentekencheck (welliswaar dus met een ander kenteken) kon zien dat die apk daadwerkelijk waar zou zijn. ik ben er dus blindelings ingestonken. als je de advertentie nu bekijkt, dan is de apk datum weggehaald, kenteken is nu juist, en hij staat op verkocht.... ook nadat ik zelf de opmerking gaf, dat ik heb gezien dat de auto apk had tot 23 april 2020, gaf hij geen antwoord. hij heeft mij dus eigenlijk, met een onverzekerde auto laten rijden (hoewel ik de verzekering natuurlijk wel ingeschakeld had). ik had hem alleen mogen meenemen op een aanhangwagen, immers ben je zonder apk goedgekeurde auto in overtreding, als je toch gaat rijden. ondertussen heb ik de auto nu zelf laten keuren (alweer, maar nu na reparatie van 700 euro, en ook met steekproef) nu zou ik gisteren teruggebeld worden door deze beste man, maar natuurlijk geen gehoor. vandaag ook meerdere keren geprobeerd te bellen, maar nog steeds geen gehoor.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

auto bedrijf van Putten in wijhe zeer vriendelijk ontvangst, vakkundig

Op zoek naar een occasion auto kwam ik terecht bij auto bedrijf van Putten in Wijhe. Prima service goed advies. Na aankoop werd de auto tip top in orde gemaakt. Een aanrader om hier eens te kijken voor een occasion.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

duidelijke site

heel duidelijke site

Geachte heerw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.