Er zitten veel oplichters op deze site!!

Wat me opvalt is dat er veel oplichters op deze site zitten en wat ik dan vreemd vind is dat ik ze snel herken en Auto Trader niet, want ze blijven lange tijd op deze site staan!!!!! ERG VREEMD!!

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om dit te horen en wij komen graag met u in contact. Dit is namelijk iets waar wij dagelijks mee bezig zijn om dit zo goed mogelijk tegen te gaan. Mocht u nog iets tegenkomen, dan kunt u dit ons altijd laten weten zodat wij dit meteen kunnen blokkeren. Voor meer informatie rondom dit onderwerp kunt u onze website bekijken: veiligautokopen.nl

Goede betrouwbare website

Gebruik deze website vaak en vind hier duidelijke informatie. Maar het aanbod is minder geworden door de jaren heen.

excelent

am vizionat cu mare placere mai multa autoturisme!

Mulțumesc foarte mult!

Betrouwbare, eerlijke garage.

Mensen waar je op kunt vertrouwen en waar je met een gerust hart zaken mee kunt doen. Geven een goed advies.

wat een hopeloos medium om een auto op te zoeken

je moet gericht zoeken anders vind je niks. hebben geen id van het begrip oldtimer zoek je op bj tot vind je niks zoek je op oldtimer vind je ook zo goed als niks in combinatie met 4x4. dan alle niet oldtimers die ertussen staan of 2 wiel aangedreven voertuigen en motoren. en dan hebben we in nl de regel dat alles jonger dan 40 jaar of na 87 voor het eerst in gebruik is genomen geen oldtimer is. zo ook de regels dat het voertuig voor in aanmerking te komen op benzine moet rijden en dus niet op gas diesel etc

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. Wij zullen dit als feedback meenemen om onze website continue te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Goede hulp

Heb meerdere malen een adres gevonden en gekocht via u

Bedankt voor de positieve review!

Makkelijk zoeken gebruikt vriendelijk en snel

Prettig zoeken en duidelijk

Fijn om dit te horen, bedankt voor uw beoordeling!

Heel goed ben verrast

Omdat ik aan zoeken ben is dat wel erg leuk dat je dat zo op je bord krijg hga Hans

Mooi, dat horen we graag. Succes met de zoektocht!

super makkelijk in gebruik en veel aanbod

top!

Goed om te horen, bedankt voor deze positieve review!

Lamborghini

w

Geweldig en top autogarage

Ik ben sinds 2 jaar klant bij Autoroel's en zeer te vrede. Ik heb tot onlangs mijn Opel Corsa in onderhoudt bij Autoroel's gehad en was zeer te vrede. Ik heb vanaf heden een lease-auto, dus wilde zeggen dat ik afscheid moest nemen van Autoroel's met pijn in mij hart. Een maand geleden dacht ik nu is mijn kans om mijn droom na te gaan jagen. Ik wilde al heel lang een Citroën 2CV6 Club, of ook wel de wel bekende lelijke eend. Ik heb mijn droom eend gevonden en ben er heel blij mee. Alleen tja een eend heeft ook onderhoudt nodig en ik benaderde Autoroel's of zij de zorg van mijn eend konden doen. En ja hoor, zonder probleem en twijfel namen ze mijn eend in onderhoudt. Niets is te moeilijk voor Autoroel's en gaan elke uitdaging samen met jouw als klant aan. Alles gaat in goed overleg en de eigenaar Roel denkt niet in problemen, maar juist in oplossingen. Hierbij houdt hij rekening met mijn portemonnee en ook wat haalbaar en realistisch is. Ik ben een Autoroel's fan, dus ik durf met 100% zekerheid te zeggen, dat u bij het juiste adres bent.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Goed en duidelijk.

Makkelijke site

Heel fijn om dit te horen, bedankt voor uw positieve beoordeling!

snelle reactie duidelijk en voldoende informatie

Aan te raden

Enkele maanden geleden een Alfa Romeo Giulia gekocht. Fantastische service, vriendelijk en gastvrij. Goed zaken kunnen doen. Prima adres.

Zo goed

Heel goed

geen reactie terug van verkoper werkt het wel?

nog steeds geen reactie terug werkt deze website wel?

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het niet is gelukt om in contact te komen met de adverteerder. Helaas kan het altijd voorkomen dat een adverteerder geen reactie geeft op u als potentiële koper. Graag wijzen wij u op de mogelijkheden om met de adverteerder in contact te komen. 1. Telefonisch via het vermelde telefoonnummer in de advertentie. 2. Klik op de button "E-mail de aanbieder" en de vul de velden in. 3. Onderaan de advertentie vindt u "stuur een bericht". Vul de velden in en verstuur uw vraag naar de aanbieder. 4. Vanuit de mobiele app kunt u direct bellen, of een e-mail sturen naar de aanbieder. Wij adviseren u om de adverteerder even de tijd te geven om te reageren en het later nogmaals te proberen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Goede ervaringen mee.

De bedrijven reageren wel op je bericht.

Moet nog afwachten of ik een reactie krijg.

Ben in afwachting op een reactie.

Overzichtelijk

Ik heb gevonden wat ik zocht en ga nu bij het bedrijf langs en hoop dat het auto zo mooi is als op de foto en dat er niets aan mankeert

Heel fijn om te horen Sylvia en bedankt voor de beoordeling. Succes met de zoektocht en de mogelijke aankoop!

niet goed

Al diversen keren een prijsindicatie gevraagd bij een inruil.... Hierna een standaard reactie met als vermelding we nemen op korte termijn contact met u op..... Zit nog steeds te wachten op reacties , het betreft dus niet 1 bedrijf maar meerdere dus hoe fake is allemaal. Alles loopt via een geautomatiseerd systeem dus hoeveel waarde moet je hier aan geven.

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om dit te horen en wij komen graag met u in contact om dit langs te lopen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 088-7300100. Alvast bedankt

Mooie aanbiedingen ben zeer tevreden

Goede service klant vriendelijk

Fijn om dit te horen, bedankt voor uw positieve beoordeling.

Altijd goed aanbieden

Auto Trader is de beste .

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling!

geweldig

Eerlijke site en duidelijk

Ik heb geen ervaring

Zoetermeer ik heb totaal geen ervaring met het zoeken naar een juiste auto, ik heb in het verleden auto via dealers gekocht. Ik bedoel nieuwe auto's

Goed adres, betrouwbaar

Deze autohandelaar heeft een goede kijk op de markt en jarenlange ervaring. Door zijn goede contacten en professionaliteit biedt hij een goed product voor een kloppende prijs. Hij heeft oog voor betrouwbare en degelijke auto's en verkoopt die tegen een schappelijke prijs. Robert is klantvriendelijk en geeft waar voor uw geld. Mijn ervaring is zeer positief en ik kan hem zeker aanbevelen.

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.