tot nu toe oké

tot nu toe oké

Informatie is duidelijk en goed

Nog geen aankoop gedaan

Altijd Top

Betrouwbaarheid voorop !

ok

doei

slegt

slegt

n/a

Beste auto occasion site van nederland

Natuurlijk kijk ik hier het eerst als het om occasions gaat..

Auto Kanen doet zijn status wederom eer aan.

Een relatief korte zoektocht naar een Porsche Panamera bracht mij bij dit autobedrijf. Het aanbod mag er wezen wanneer je op zoek bent naar een bolide uit het exclusievere segment. Dus na telefonisch contact op een mooie zaterdagochtend naar Bergeijk gereden. Het eerste contact met Erkan gaf direct vertrouwen door een vriendelijke en open ontvangst. Het was ook geen enkel probleem om direct een proefrit te maken, de auto stond er als het ware klaar voor. Dus dan maar meteen spijkers met koppen slaan om te bespreken of we tot overeenstemming konden komen. En ook daarin was de ervaring ronduit positief. Eerlijke en open communicatie van beide kanten maakte dat we tot een deal konden komen die voor beide partijen ok was. De gemaakte afspraken zijn naar tevredenheid nagekomen en afgelopen maandag heb ik de bolide opgehaald. Ik zie met vertrouwen uit naar de toekomst en zie mij zeker nog eens terug gaan voor een bak koffie en wellicht over een tijd voor een waardige opvolger van deze Porsche!

overzichtelijkheid

Duidelijke informatie beschikbaar

snel vinden wat je zoek

Ik kijk graag op uw site

zeer over zichtelijk

mijn er vaaring ga zoo door tien met grifel!!!!!

weet niet moet nog reactie krijgen!!

SITE ZIET ER OVERZICHTELIJK UIT,, MOET NOG REACTIE KRIJGEN OP DE DOOR MIJ GEREERAGEERDE AUTO,, AFWACHTEN DUS...

goede ervaring met autotrader

goede site ,snel gevonden en overzichtelijk,ruime aanbod

heb ik niet

ik heb geen ervaring met deze auto dealer kan ik ook mijn auto Opel mokka 14 turbo in ruilen kilometerstand 83.000 kenteken NV-841-V. Pv nimwegen.

A

beste, ik wil het hebben voor elf duizend euro voor geven, graag hoor ik het nog van U. Met vriendelijker groet, B.mahi

S

SUPER

Werkt perfect

KEURIG WERKT GOED ZO

nog niet bekend

nog niet bekend

te duur

100 audio rs6

Online aanbod klopt met aanwezige auto

Veel keus en konden direct een proefrit maken. Direct zaken gedaan en nu afwachten hoe de after sale service gaat uitpakken.

Overzichtelijk

Nog geen ervaringen…

Zoekt en je zult vinden

Is een snelle en gemakkelijke manier om een outo te vinden

Fred Roeskestraat 97F

1076 EC Amsterdam

088-730 01 00

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.