Lekker duidelijk.

Zoeken, vragen, verder zoeken, vinden. Klaar.

Het was vroeger vele malen beter

Waar zijn de specificaties gebleven en een verandering hoeft nog geen verbetering te zijn. Vroeger ja vroeger was alles beter. Alles is al zo ingewikkeld.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. Graag gaan wij met u in gesprek en verzoeken u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 73 00 100. Met vriendelijke groet, AutoTrader

duidelijk en overzichtelijk

al diverse succesvolle offetes tot koop overgegaan

Kan niet op prijs zoeken

Als je een auto zoekt tot een bepaald bedrag, vind je alleen maar auto's met een leaseprijs of met lage bijtelling. Misschien ben ik de enige die een auto nog koopt ?

Duidelijk overzichtelijk

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Zat veel op deze cite maar mis sinds kort de kosten per maand van de auto.Dat is voor mij ook een belangrijk bij t zoeken van een auto.

Geachte mevrouw,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten. Wij zullen kijken of dit in de toekomst wellicht toegepast kan worden.   Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

veel keuze, lastig foto's te bekijken op tablet

Goede en duidelijke selectie mogelijkheden waardoor gericht zoeken makkelijk verloopt. Minpunten zijn het lastig scrollen door de fotos (gebruik een tablet) en dat aanbieders niet aangeven als het om een schadeauto gaat. Dat zie je pas na een paar foto's. Wellicht een filter optie

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij zullen deze feedback meenemen in de verbetering van onze diensten. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

Snelle en goede service

Een klantvriendelijke benadering met snel handelen en toch een gevoel dat de klant het op eigen tempo kan beslissen.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

lease auto;s bij de verkoop auto.s

een hoopellende door de lease auto.s bij de verkoop auto.s dit maakt het zoeken zeer moeilijk voor de kopers

Prima inkoop/verkoop site

Alles is gemakkelijk te vinden, alleen jammer dat je geen volgorde van bouwjaar, prijs laag/hoog en bouwjaar kunt opgeven.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Op onze website heeft u de mogelijkheid om los van elkaar te sorteren op prijs laag/hoog en hoog/laag, bouwjaar en datum en kilometerstand. Het is inderdaad niet mogelijk om dit in combinatie van elkaar te doen. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Grandioos vriendelijk goede service

Hallo Heb gisteren een moooie auto Opel mocca gekocht bij autovila, Grandioos mooie en nette auto, maar ook de service van dit bedrijf super goed . Netjes gepoetst en afgeleverd de auto . En ook een super vriendelijke eigenaar , waar je goed mee kan dealen met de prijs en alles wat er rondom een aankoop van een auto betreft. Bij deze chapo en beveel dit bedrijf zekers aan met alles eromheen , wat betreft klantvriendelijkheid en goede service. Gr elly van wijk Uit tilburg

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

zeer goed

goede ervaring

Prima zoekmachine voor auto's, nadeel dat je soms vaak dezelfde opties moet selecteren om uitkomst in dezelfde volgorde te ontvangen.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij zullen deze feedback meenemen in de verbetering van onze diensten. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Autotrader prima maar BMW Cabrio adverteerder vanDuijn-Nottelman een onzakelijke kluns want geen reactie op mijn verzoek !

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij zullen deze feedback meenemen in de verbetering van onze diensten. Uw reacties worden meteen doorgestuurd maar helaas hebben wij het niet in de hand of een verkoper reageert op een reactie. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

enorm gemakkelijk navigeren en overzichtelijk

zoeken en selecteren zijn erg gemakkelijk met autotrader. Ik mis een beetje een rayon keuze

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. U kunt het gewenste rayon bij 'uitgebreid zoeken' invullen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij zullen deze feedback meenemen in de verbetering van onze diensten. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Ik stuur meerdere interesse mails maar krijg geen reactie retour?

Prachtige site, overzichtelijk en duidelijk genoeg. Echter bij interesse in voertuigen via jullie mailbox stagneert het verdere verloop. Geen reacties, helaas...

Zeer traag door alle reclame

Natuurlijk begrijp ik dat Auto Trader het moet hebben van de adverteerders, maar dit is echt storend. Lange laadtijden (ook op een nieuwe laptop) en steeds verspringend beeld irriteren op den duur. Jammer, want het grote aanbod aan auto's is prima.

Blijkbaar worden de verkopende partijen niet gescreend.

Ik heb een auto met nieuwe APK gekocht bij Piek Automotive in Wierden. Dit bleek een gemanipuleerde APK te zijn. De auto is totaal afgekeurd en levensgevaarlijk. Dit hebben wij bij de eigenaar aangegeven maar het boeide hem niet. Em hij wilde verder nergens aan meewerken. Werkelijk schandalig!!!!!

Fantastisch bedrijf

Echt een fantastisch bedrijf, hier jl een auto gekocht zonder garantie, na 2 weken bleek dat er een lekkage was ontstaan in de versnellingsbak, zonder discussie is dit direct door Pieterson op hun kosten gerepareerd, dit is nu service, jullie verdienen een dikke 10. Heel blij mee en de volgende auto zal weer bij jullie vandaan komen. Top bedrijf.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Prima autosite maar je wordt helemaal gek van de reclames

Beeld verschuift constant door alle reclames. Echt om gek van te worden. Daarom toch geen aanrader !

Geen worden maar daden

Kwestie van tijd

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

gaaaffffff

r

SUPER!

Door de drukke omstandigheden kon ik mijn auto niet schoonmaken voordat hij voor een grote beurt naar de garage moest. Daarnaast wordt je telefonisch op de hoogte gebracht wat er zoal aan de auto moet gebeuren. Ook als je het bedrijf belt voor vragen oid. je wordt altijd vriendelijk en goed te woord gestaan. Nadat mijn auto klaar was en ik hem ophaalde, glom de auto mij tegemoet. Ook de binnenkant was heerlijk schoon!! Dank jullie wel voor de goede en fijne service!

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.