D'Epoca verkoopt heel mooie occasions met aantoonbaar weinig km.

Uitstekend geholpen met een prachtige Saab cabrio, zeer betrouwbaar adres. Vincent maakt zijn beloften waar. Heb altijd mijn auto's bij de dealers gekocht, maar kan dit adres van harte aanbevelen.

te klein aanbod

Er is wel keuze maar in vergelijking met andere site's is het aanbod per categorie te mager

Vriendelijk, snel, hulpvaardig.

Ik heb bij Honing een Mitsubishi outlander gekocht uit 2007. De auto werd eerst nog APK gekeurd en de aflevering was snel. Koffie was prima, papieren afhandeling prima. Ik heb mijn eigen auto ingeruild en kreeg hier een prima prijs voor. Kortom ik ben erg te spreken over dit bedrijf de eigenaar Gabriel is erg open in omgang en ik gun hem een gezond en groeiende toekomst toe hopenlijk op een goede locatie.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

één van de betere.

U staat bekend als een goede zoekmachine voor voertuigen. Daar wil ik op vertrouwen en dat kán mijn inziens wel.

heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling

Goed duidelijk vriendelijk

autocentrumRaalten Zeer goede ervaring netjes behandeld proefrit eerst auto ontsmetten vriendelijke medewerkers klein foutje maar snel na telefoontje opgelost ( afmelden inruilauto liep vertraging op door ziekte administratie medewerker) nieuwe apk zeer tevreden

Goood

I like theselection

Thank you very much for your positive review

Nu in Corona tijd is mijn gekochte auto, die niet eens duur was, door autobedrijf Bakkenes vanuit Apeldoorn, kosteloos naar Limburg gebracht. Zeer vriendelijk, geen moeite teveel, alles per telefoon, zeer goed afgehandeld/ Super.!!!!!!!

Duidelijk en Gewoon goed

Altied prima info en duidelijk

Goed om te horen en bedankt!

uitstekend

Duidelijke informatie en ruime keuze

Fijn om dit te horen en bedankt voor de beoordeling!

I have been trying to reach you for days now, no response

The respons time is not swift. I've been trying to reach you i and my parent, but no reply. Please contact me via +31 6 85300629 or email charlesbangura100@gmail.com. Regards

• Would you recommend us? Yes

Mooi onafhankelijk

Goed bezig auto trader

Enorm bedankt voor de positieve review!

Kwaliteit auto belangrijker dan zoveel mogelijk verdienen

We hebben een busje gekocht bij het carteam en ervaren dat Paul de auto zo goed mogelijk aflevert. Bij twijfel zijn onderdelen vervangen voor nieuwe, wat ongetwijfeld minder winst oplevert voor het bedrijf, maar dat toont de klasse van hun visie, dat service en kwaliteit voorop staat. Alles wat vooraf beloofd is, is ook gedaan.

slechte ervaring

Ik word helaas niet terug gebeld wanneer ik interesse heb in een auto

Dat is vervelend om te vernemen, zouden wij ergens bij kunnen ondersteunen?

Grote klasse

Occasion BMW gekocht in juli 2020. Kort erna bleek de waterpomp te lekken. Fantastisch geholpen. Reparatie kosteloos uitgevoerd. Super! Top service!

Heerlijk overzichtelijke site

Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling.

Heel goed

Heel fijn om dit te horen. Bedankt voor de beoordeling.

Echange téléphonique très professionnel

Bonne compréhension et propose des services adaptés

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Duidelijk

Weinig reacties van verkopers

Prima beoordeling!

Goede eerlijke beoordeling.

Doet precies wat er op het blik staat.

Absoluut niets beters op internet.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Awesome website

I have done deep research via Auto Trader website. So happy with the service and the easy usable web-page for searching for the right car.

Thanks a lot for the positive review!

Wat een geweldige ervaring.

Uitstekende ervaring. Goed informatie.

Hartelijk dank voor uw positieve review!

ondanks eerdere melding weer EXCL BTW prijzen

jullie worden als Portal minder relevant als je toestaat dat allerlei losers EXCL BTW prijzen noemen. Dit is al herhaaldelijk eerder gemeld en jullie doen er te weinig aan. En het is onwettig.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Zoals in een eerdere reactie aangegeven voeren wij dagelijks controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Dit is iets waar we dagelijks mee bezig zijn. Mocht u graag hier meer over horen dan kunt u contact opnemen met onze Customer Care afdeling via telefoonnummer 088-7300100. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Netjes alles geregeld

Alles netjes afgehandeld met onze auto. Opgehaald en netjes het vrijwaringspapier gekregen via de e-mail.

overzichtelijk

weet ik nog niet

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.