Ik kan sinds een week geen zoekopdrachten meer uitvoeren.

Het lukt niet meer om te selecteren. Ik zoek vaak op de site omdat ik een lichte motor zoek. Jammer.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij zien op dit moment geen problemen met de zoekopdrachten. Wij komen dan ook graag met u in contact om te kijken wat er precies niet goed gaat. U kunt ons bellen op 088 - 73 00 100 of appen naar 06-31 63 89 96. Wij horen graag van u! Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Geen

fijne site en makkelijk werkbaar.

bij het zoeken van autos is het snel en makkelijk invullen.

Goed om dit te horen, bedankt voor de positieve beoordeling!

tot nu toe nog geen auto gekocht maar wel een keuze kunnen maken

goede dijdelijke uitgebreid verslagen over tweedehands auto's

Goed om dit te horen, bedankt hiervoor

Omdat filters niet werken eigenlijk nutteloos

Filters als stationwagon, benzine e.d. laten nog steeds diesel sedans zien (BMW). Tja, hoe betrouwbaar is dan de rest die wat lastiger te herkennen zijn zoals adaptieve cruisecontrol.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Deze filter functionaliteiten zouden goed moeten werken. Wij komen dan ook graag met u in contact om te kijken wat er precies niet goed gaat. U kunt ons bellen op 088 - 73 00 100 of appen naar 06-31 63 89 96. Wij horen graag van u! Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Nog weinig ervaring

Zoals eerder gezegd, dit is de eerste ervaring, er valt nog weinig over te melden

Het professionele auto verkoop adres van nederland!!

Als het om perfectie gaat dan is voor mij autotrader de nummer 1!!!

Geweldig om dit te horen, bedankt!

Goed heb al diverse auto's die deze site gekocht naar alle tevredenheid

Tevreden!!!

Heel fijn om dit te horen, bedankt!

Ik vind deze site wel aardig

Deze auto leek mij wel aardig om er over te onderhandelen vandaar dat ik heb toegehapt.

Goede afhandeling, komen alle afspraken na.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer vriendelijk geholpen. Kon auto niet zelf ophalen en werd netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. Zeer tevreden.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

gabin.bizenga

2700 euro

Prijsaanduidingen exclusief btw is zeer irritant

Zoals boven, zoeken op prijs geeft veel prijzen aan ex btw. Zoekopdrachten worden hierdoor gemanipuleerd. Vak moet je zoeken naar de prijsaanduiding, staat vaak zeer slecht aangegeven.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling en wij zullen dit hier meenemen als feedback. De controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM voeren wij dagelijks en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Uiteindelijk zijn de adverteerders verantwoordelijk voor eerlijke en transparante advertenties. Wij van Autotrader & AutoScout24 zijn bezig om alle advertenties op onze website langs te lopen zodat hier één lijn in getrokken zal worden.

Zo lang het bestaat kan ik het niet anders als een dikke 10

Vaker auto.s gekocht via auto trader altijd ruim aanbod alles tot in de puntjes geregeld Ga zo door

Geachte heer, Heel fijn om dit te horen en enorm bedankt!

een lekkere site waar je rustig je gang kunt gaan

staat hierboven

Goede beschrijvingen en duidelijk t vnden

kan altijd makelj naar anbidingen navigeren

Bedankt voor de positieve review en goed om dit te horen!

Goede en duidelijke website

Van begin van de handel tot eind erg goed

Ben uitstekend ontvangen (in corona tijd op gepaste afstand) door Menno Ufkes. Menno had de BMW 740i waar ik belangstelling voor had buiten de showroom gezet in de buitenlucht omdat vanwege de corona geen klanten in de showroom mochten worden ontvangen. Ik vond de knappe 740i te groot. geen punt voor Menno. Had ook nog een BMW 540i en daar zijn we uiteindelijk over aan het handelen geslagen en dat is gelukt!! Na de aflevering nog wat kleine probleempjes met beschadigde velgen en banden die niet meer mooi rond waren. Auto werd voorzien van nieuwe banden, gebalanceerd en uitgelijnd zonder kosten klant. Velgen zijn gepolijst en gespoten voor een klein bedrag. Top toch... waar vindt je nog zo'n service? Bij Dijker BMW, Holland Marsh 20 - 9663 AV in Nieuwe Pekela. ook een groot compliment aan Mirjam, uitstekende vervanger van Menno. Top vrouw met verstand van zaken. hou ik van!! Aanrader dus!!

Altijd geslaagd met mijn autos

mooie duidelijk site

Nog niet heel veel ervaring mee maar het werkt prima.

Vriendelijk en netjes

Hielp goed, was eerlijk en open over de auto's die hij verkocht.

zeer duidelijk

niks mis mee

AUTOTRADER IS EEN PLATFORM GEWORDEN VOOR LEASE CARROUSELLE

HIER WORDEN ALLEEN EX LEASE AUTO HEEN EN WEER GESCHOVEN OM BTW EN BPM ERUIT TE TREKKEN ER IS GEEN ENKELE TRANSPARANTIE OVER PRIJS ER WORD VOORAL VAAG GEDAAN DOOR HANDELAREN DIE ERGENS TUSSEN TEKST MET KLEINE LETTERS INEENS EX BTW MELDEN MIJN CONCLUSIE OVER NEDERLANDSE AUTOHANDELAREN ONBETROUWBAAR. PIJNLIJKE IS DAT AUTOTRADER DIT SOORT EEN PLATFORM GEEFT.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback en wij hebben u al telefonisch gesproken. De controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM voeren wij dagelijks en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Uiteindelijk zijn de adverteerders verantwoordelijk voor eerlijke en transparante advertenties. Wij van Autotrader & AutoScout24 zijn bezig om alle advertenties op onze website langs te lopen zodat hier één lijn in getrokken zal worden.

kopen

wat is uw laste prijs /

Salah-Eddine

W

service prima

Bij aankoop auto service, en het rijden daar van, prima. Ook het behandelen en de na controle perfect.

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.