Top en aan te raden

een prima autobedrijf met goed advies, prima auto's ( als nieuw) , eerlijk en betrouwbaar. Alles is snel geregeld en voor vragen kun je altijd bij ze terecht.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

duidelijk en overzichtelijk

duidelijk en goede infomatie

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Beste Benedict, Bedankt voor uw beoordeling!

Goede duidelijke website

Kijk voor 2e hands auto's ook altijd op Autotrader

Bedankt voor de positieve review, fijn om dit te horen!

Zeer slecht!!!

Ervaringen met Mercedes garage groep Smeets We hebben onze auto voor een -ao- beurt hetgeen de auto aangaf, naar de garage groep Smeets te Heerlen gebracht om deze werkzaamheden te verrichten. Dezelfde dag hebben wij een telefoontje van een monteur? gekregen met de volgende mededeling: de accu was niet meer voor 100% -een accu gaat volgens hun 5 tot 7 jaar mee- deze hadden ze nagekeken en konden ze vervangen voor een originele Mercedes accu voor €379,- euro! Mijn reactie PARDON is een accu zo duur? reactie; ja, maar dat is wel een originele Mercedes accu! Klaarblijkelijk heeft Mercedes dus ook een eigen fabriek die accu's maakt. Navraag bleek een accu maximaal €200,- euro te kosten! Daarnaast had ik volgens hun een oude versie voor de navigatie, of ik nieuwe erop wilde laten zetten voor €149,-of €179,-????? We leven in 2021 nooit gehoord van Google??? De auto moest uitgelijnd worden extra kosten € 80,-? en nog meer van deze BS werd mij verteld!!! Maar de echte klapper was: ik miste een ventieldopje deze konden ze vervangen voor €1,50 (uit eindelijk €1,56). Dit moest ik allemaal maar geloven omdat me dit telefonisch werd medegedeeld!!! Bij aankomst thuis miste ik nog altijd een ventieldopje en heb ik per direct gebeld over dit gegeven. En wat schets mijn verbazing: ik MOEST maar een foto maken als bewijs en dit aan hun per mail opsturen!!! Ik heb inmiddels vaneen andere vak-garage GRATIS 4 nieuwe ventiel dopjes gekregen en kosten volgens deze vak-garage- normaal gesproken iets van 3 tot 7 cent!!! En de rekening was € 1032,32 exclusief de btw!!! ???? De garage zegt maar "wat" aan de telefoon en de klant MOET bewijzen dat er iets mis is!!! Waar praten we over? Op een rekening van €1032,32,- volgende keer banden oppompen €1,- per stuk??? Ook vond ik de uit eindelijke prijs van de "service" onbeschoft hoog!!! Men begint met Service A met pluspakket????? €253,40 dus de standaard prijs, dacht ik en daarna wordt het prijsschieten, wie trapt waarin!!!! Mijn vraag aan een med

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Auto Trader

Bedankt voor de goede review Tonny!

Groot aanbod

groot aantal dealers daardoor snel in omgeving gevonden wat ik zocht

enorm bedankt voor de positieve review en heel fijn om dit te horen!

is goedprima geregeld alles is duidelijk

Beste John, Hartelijk dank dat u de tijd neemt om ons een goede review te geven. Wij zijn blij dat u een positieve ervaring heeft en dat alles duidelijk is voor u.

Zeer slecht en onvriendelijk.

Voorheen was de het zoeken beter afgestemd. En ook zeer vriendelijker maar nu bah bah een cijfer 1 krijgt auto trader echt slecht. Een verandering hoeft nog geen verbetering zijn. Vr. Gr. Mark bohle.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Wij zijn altijd op zoek naar verbeteringen op onze website, waaronder onze zoeksystemen. Dit zullen wij meenemen als feedback, en hopelijk kunnen wij hier positieve veranderingen in aanbrengen. Mocht u ergens niet uitkomen kunt u ons altijd benaderen via mail of per telefoon. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

vriendelijk

het is mooi en vriendelijk en je kan goed lachen. de koffie staat klaar als je er bent.

Goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft in het gebruiken van ons platform, en bedankt voor de goede review.

Misleidende prijzen

ik was op zoek naar een electrische auto , nou vul ik zeer netjes het bedrag in dat ik eraan wil besteden .. maar helaas , de actuele prijzen liggen flink hoger dan geadverteerd door bedrijven , dit is wel echt jammer van zo’n topwebsite

Beste Alex, Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Op onze website kunt u de occasions met een inclusief btw prijs vinden en de bedrijfswagens met een exclusief btw prijs. Helaas zien we dat adverteerders hier soms nog fouten in maken en dat dit dan verkeerd vermeld staat. De controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM voeren wij dagelijks en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Uiteindelijk zijn de adverteerders verantwoordelijk voor eerlijke en transparante advertenties. AutoScout24 is bezig om alle advertenties op onze website langs te lopen zodat hier één lijn in getrokken zal worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

het is mooi

mooi

Beste Nico, Fijn om te horen, bedankt voor uw goede beoordeling!

Helder

Duidelijk

Goed om te horen, bedankt voor uw goede beoordeling!

Geen eerlijke informatie verstrekking,

Uitgaande van de omschrijving en foto's 2 x gebeld en nadrukkelijk gevraagd of het een schade auto betreft. 100km gereden en een grote teleurstelling. In tegenstelling tot de foto's en telefonische informatie zat de linker zijde van de carrosserie vol met schade. Bumper, spatscherm, portier, voorwieldop etc.. Kon nog wel 500 euro korting krijgen maar de teleurstelling was groot en vertrouwen was weg

Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Helaas komt het nog wel eens voor dat de adverteerder fouten maakt of informatie geeft die niet correct is. Wij als AutoScout24 verkopen de auto's zelf niet, en dus moeten wij uitgaan van de eerlijkheid van de adverteerder. Wel controleren we de advertenties dagelijks, en halen ook veel foutieve advertenties offline. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

duidelijke webside.

autotrader raad ik iedereen aan.

Piet, enorm bedankt om dit te horen!

excl. BTW

Het vermelden van prijzen zonder btw is een vorm van oneerlijke reclame en bedrieglijke verkoopspraktijk. Soms vind je pas na de selectie de vermelding "excl. BTW". Moet de btw dan niet betaald worden? Blijkbaar is deze verwerpelijke werkwijze alleen in Nederland gangbaar.

Goed duidelijk en goed en veel aan bod an autos

Echt aan rader aoto trader .nlecht topbeoordeling 5sterren van mijn

Goed om te horen! bedankt voor uw beoordeling.

zijn is goed

Gr van A.Sankhon

Bedankt voor je Positieve review!

overzichtelijk

overzichtelijk en duidelijk

Enorm bedankt voor de positieve review!

verkochte auto.s

valt mij op als je reageerd op een auto dat de verkoper zegt is al lang verkocht maar nog steeds op de site staat bijv de opel agila bij master in heerhugowaard jaap

Geachte heer, Bedankt voor uw review en helaas om dit te horen dat u heeft gereageerd om een verkocht voertuig. Wij halen zelf geen advertenties van autobedrijven offline, dit is altijd aan het bedrijf om dit te verwijderen. Wij zullen dit hier oppakken, bedankt.

Gemakkelijk en overzichtelijk.

Wat ik een beetje mis is de specificaties van de auto's die in het verleden wel op de pagina te vinden waren.

yes

super ,you can see cars very nice and good

Thank you very much Alexandru!

Ik heb mijn auto laten repareren. Het ging hier om een aantal beschadigingen rondom de auto. Ik kan niet anders zeggen dan dat de schades netjes zijn hersteld. De auto ziet er weer puik uit. Prima!!

Goed, maar

De site werkt prima en zou normaal 4 of 5 sterren krijgen. De reden dat ik er toch maar 2 geef is om 1 reden, namelijk: In het overzicht staan auto's met prijzen inclusief en exclusief btw. Dit is mega irritant, denk je een mooie auto te hebben gevonden kan je er nog 21% bij optellen. Op deze wijze kan je geen goede overzichten maken omdat je dan financiële appels en peren met elkaar vergelijkt.

Overzichtelijk en ruim aanbod

Enige minpunt is dat de app niet in het buitenland werkt. De website doet dat wel overigens. All werkt deze niet zo soepel.

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.