Beste heer/mevrouw, Wij bedanken u voor de recensie. Met vriendelijke groet, Team Auto Trader

BMW

I'm a new customer

• Would you recommend us? Yes

Dear Mihai, Thank you for the review. Kind regards, Team Auto Trader

Raar

Heel vreemd ik deed een bod en ik weet niet zinvol. In plaats met mij te gaan onderhandelen is de deur gesloten. Het was een een 207cc €11.750 ik bood een niet bedrag van € 6.000. Ipv de onderhandeling aangaan heb ik nu een zelfde soort wagen, oke automaat/navi/2011/roland garros/ zwart en niet geimporteerd etc gekocht voor 11.000. Deze garage in Heerlen had ook met mij in knderhandeljng kunnen treden. Mij zij dachten daar anders over.

Beste Monique, Wat vervelend om te horen. U heeft de recensie momenteel bij Auto Trader geschreven. Wij zijn slechts het platform tussen de koper en de verkoper. Wij raden aan om de recensie te schrijven bij de desbetreffende dealer. Met vriendelijke groet, Auto Trader

duidelijk en snel

je zoekt precies wat je wilt

Bedankt voor de positieve reactie. Dit stellen wij zeer op prijs.

Alles op 1 plaats.

Niet nodig om alle sites af te struinen, alle aangeboden auto's op 1 plaats.

Hartelijk dank voor de mooie woorden en de goede beoordeling, wij waarderen dit enorm.

Klasseteam, betrouwbaar, servicegevoelig, auto`s met prima kwaliteit/prijsverhouding, aanrader!

Bij Autobedrijf van Ruiten, heb ik een Toyota Mirai gekocht, gevonden via Auto Trader, met duidelijke foto°s en afgebeeld met als extra pluspunt via Youtube een detail filmpje van de auto. Na telefonische afspraak, uitleg ontvangen over de Toyota en daarna de sleutel ontvangen om uitgebreid de auto te bekijken en een proefrit te maken. Na de proefrit, nog wat opmerkingen gegeven (o.a. wat trilling op het stuur) die gelijk beantwoord zijnen dat de auto nog een volledige inspectiebeurt krijgt en nieuwe banden. Op de afgesproken datum is de auto bij mij thuis afgeleverd. Alles was volgens afspraak gerealiseerd, en ben, meer dan 100% tevreden, zowel over de lage prijs, als (na maanden te hebben gereden) met de fijne auto. Het is fijn zaken doen met vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en ook doen wat ze zeggen. Rob de Bruyn

Beste heer/mevrouw de Bruyn, Bedankt voor de goede recensie. Met vriendelijke groet, Team Auto Trader

TOP

Helder en duidelijk

Goedendag Ad, Bedankt voor de goede recensie. Met vriendelijke groet, Team Auto Trader

Bij auto reader kunt je mooie auto kopen voor weinig geld ik garandeer julie om daar jullie auto te

Bij autotrader kunt je heel goeie auto kopen voor weinig geld het is zoveel mooie auto dat je niet weet welke auto wil je kopen

Beste Josepha, Bedankt voor de goede reactie. Wij waarderen de goede recensie! Met vriendelijke groet, Team Auto Trader

geen reactie

kenteken niet vermeld

Bedankt voor uw review. Het is bij Auto Trader niet verplicht om een kenteken te vermelden.

Fijn bedrijf om klant te zijn

Aardige mensen, komen afspraken na. Goede overdracht

Beste Geurt, Bedankt voor de fantastische recensie. Wij waarderen het! Met vriendelijke groet, Team Auto Trader

Duidelijke site

Vindbaarheid is dik in orde en alle info in 1 overzicht

Fijn om te horen, bedankt Ron!

Ik vind heel fijn inruilen hebben

Bedankt voor de goede recensie Gharib!

Amazing

Great service alot of great cars i am really amazed by your job

Thank you for your kind words, and for leaving a good review!

Ik vind het goed

Het makkelijk om goed auto te vinden

Goed om te horen dat u tevreden bent! bedankt voor de beoordeling.

Kijk regelmatig op de site

Aanbiedingen meestal goed omschreven.

Bedankt voor de reactie.

Ik heb geen ervaring , maar ik zie dat de informatie van auto's en de specificaties volledig zijn . Je kunt er meteen aan de slag. Mvg Ivo

Bedankt voor de goede reactie Ivo!

DS Auto Lelystad om te huilen

Goede auto ( Mini Cooper S Clubman) gekocht maar verschillende afspraken niet nagekomen, verschillende keren voor Jan met de korte achternaam naar Lelystad gereden, elke keer met een K smoes weer terug naar huis, beloftes niet nagekomen, advertentie niet kloppend. Advies: gewoon overslaan dus Rik Lohman

beter dan alle online site's

Auto trader is een makkelijke en overzichtelijke site en is erg fijn om te gebruiken. Bied veel meer dan alle andere site's. Auto Trader is the best. Vroeger kochte ik altijd boekjes van Auto Trader. Toen en nu nog steeds het nummer 1.

makkelijk om mee te werken

xxx

Fijn om te horen Carl!

Site werkt goed, er wordt een breed assortiment auto's weergegeven

De site doet wat hij moet doen, namelijk resultaten weergeven vanuit de zoekopdracht die je geeft. Enig probleem is, dat de site visueel niet echt fraai reageert als je de zoekopdracht aanpast.

Bedankt voor de review en wij zullen dit hier meenemen.

Fijne website. werkt goed

Bedankt voor de goede review Martin!

Slecht

Zoveelste autosite waarin je niet kunt filteren op auto's inclusief of exclusief BTW. Daarnaast kloppen de specificaties/opties van de auto's vaak niet. Ook geen optie om een advertentie te rapporteren.

Hartelijk dank voor uw review en wij zullen dit hier meenemen als verbeterpunten

Slecht

Ik heb net mijn Renault Megane 1.6 in de verkoop gezet, ik kan mijn advertentie nu nergens vinden, ook mijn emailadres is niet vermeld. Een eventuele koper kan mij nu niet bereiken. Wilt u dit svp in orde maken, ik heb aan u €24,50 betaald voor om extra op te vallen. m.canters@kpnplanet.nl Telf: 06 48 121 449

Geachte heer, wij zullen u er nu over bellen. U heeft dit geplaatst op Autoscout24, niet op AutoTrader

Uitstekende aankoopervaring

Interessante Model S gevonden met weinig kilometers en de juiste door ons gewenste uitvoering. Goed inruilvoorstel, plezierige verkoper en dus prima transactie.

Bedankt voor de review. Heel goed om te horen en veel plezier met de Tesla!

incorrecte informatie

Er staan auto's op die aangeven dat ze sommige opties hebben maar dat klopt niet

Hartelijk dank voor uw review en vervelend om dit te horen. Dit is helaas niet iets wat wij in de hand hebben. Het is aan de verkoper om alle gegevens zo goed mogelijk in te vullen. Hopelijk heeft u verder wel fijne zoekervaringen op ons platform.

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.