Doen wat ze beloven

Auto gekochte en navigatie werkte niet, dit binnen twee dagen opgelost, navigatiemodule ontbrak en is kosteloos gerepareerd. Kan niet anders zeggen dan TOP. Bedankt mannen

Ik ben tevreden

auto trader is overzichtelijk en zeer duidelijk qua info

je wordt netjes geïnformeerd als je een mail gestuurd hebt

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

super service staan altijd voor je klaar

zondagavond gaan alle lampjes branden van de auto en kon toevallig net de garage bereiken. En daar sta je dan ik het donker en ver van je huis. Voor de fam.Gritter geen probleem. hebben mij netjes naar huis gereden op zondagavond!! Wat was ik blij ! De volgende morgen het technische probleem opgelost en kwamen mijn auto voor de deur weer brengen. Waar doen ze dat nog. Top gedaan !!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Onoverzichtelijk informatie auto

Informatie zoals de meest recentelijke apk, of informatie over bepaalde dingen die aandacht nodig hebben qua vervanging/reparatie. Laat staan informatie over niet alleen wat aandacht nodig heeft maar ook wat eventueel al aan vervanging toe is, of wat eventueel vanuit particulier/bedrijf vervangen is. Onduidelijk qua wat de auto al in zich heeft. Het staat als in één grote tekst terwijl een lijst ervan, puntgewijs, overzichtelijker is. Niet dat ik ervan uit ga dat jullie hier iets mee doen maar wilde dit toch even melden.

Geachte mevrouw,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden.   Graag gaan wij met u in gesprek en verzoeken u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 - 7300 100.   Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Tot dusver goed

To dusver, goed !!!!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

toppie

Irritante site

De reclame blokjes. En als je een auto hebt bekeken en terug wilt begint de site weer van voor af aan.

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij zullen deze feedback meenemen in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

nog geen, maar duidelijk

nog geen, maar duidelijke site.

kLANTVRIENDELIJK

Je voelt je altijd welkom en men gaat direct met je auto aan de slag. Correct bedrijf met prima service.

duidelijk

duidelijke site

goed service

op zondagavond zelfs chat mogelijk....gweldig geholpen

goed,en duidelijk

Vriendelijk geholpen

goede zoekmachine

Weinig bedrijven komen met info terug over een inruilvoorstel. Bellen is dus wel noodzakelijk

Makkelijk zoeken

Ik heb leuke auto's gevonden

Erg tevreden.

Afgelopen vrijdag een Nissan Qashqai van 2015 gekocht bij Kronenburg auto’s. Mooie auto en erg goed geholpen door Herman. Erg aardige man, die je helpt waar hij kan. We hebben een trekhaak laten monteren en daar hebben we nog wel een paar kleine problemen mee, maar we zijn er van overtuigd dat die naar aller tevredenheid worden opgelost. Mocht dat probleempje ook nog opgelost worden, dan gaan wij waarschijnlijk terug voor onze volgende auto, al zal dat nog wel even duren hoop ik 😀

Hartelijk dank voor uw positieve review voor het autobedrijf, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om de dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auto Trader

Mooie website

Bij zoeken naar iets kom je direct bij het juiste terecht

makkelijk de juiste types gevonden

kan heel specifiek zoeken

Goede en uitgebreide informatie

Alle wensen voor een zoekopdracht, kan ik bij Autotrader invullen.

Zeer overzichtelijk

top

geeft altijd de juiste en meest complete informatie

snel en overzichtelijk

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

is ok

Overzichtelijk en makkelijk toegankelijk

Bijna alle gegevens zijn terug te vinden over de auto , een puntje het max . aanhanger gewicht mis ik , zeker bij suv's is dit van belang

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.