positief

makkelijk om te zoeken

Bedankt voor de review en goed om dit te horen, hier doen we het voor!

Eerste keer op deze site; overzichtelijke site

Makkelijk om een gewenste auto snel op te zoeken.

Hartelijk dank voor uw positieve review en fijn om dit te horen!

geweldig

Vorig jaar hier een susuki gekocht, echt een heerlijk wagentje, maar dit jaar kwam hij niet meer door de keuring, ik was enorm teleurgesteld. Na 1 telefoontje, werd er direkt naar een oplossing gezocht. Enorm klantvriendelijk, ik kreeg een super mooie in ruil prijs, nu een Opel agali gekocht, ik kan niet anders zeggen dan tof, ik ben blij dat ik gebeld heb, na een jaar zelfs zo klantvriendelijk en bereid tot een oplossing te komen. Dat zie je echt niet vaak meer. Dus zoek je een goede wagen voor een betaalbare prijs, ga aub hierheen, ook als er wat mis gaat, staan ze voor je klaar. Hier is in ieder geval iemand heel erg blij met jullie

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Correcte man in afspraken

We hebben een bedrijfswagen gekocht, Renault Trafic uit 2007 Op de stoelen en wat kleine deukjes en krassen na een nette wagen met weinig kilometers op de teller. In het begin bij aflevering wat dingen ontdekt die niet waren zoals ze behoren te zijn, maar dit is in overleg met de van der Wal zelf keurig opgelost en voor de helft vergoed. Wij zijn erg tevreden op de manier van zakendoen bij Autobedrijf van der Wal te Winsum. En wij bevelen deze garage dan ook aan als betrouwbaar bedrijf aan de nieuwe klanten. Met vriendelijke groet, Jacob Slof Multiservice 058 Klus & Onderhoudsbedrijf www,multiservice058.nl Mobiel: 06 483 780 46

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

geweldige, eerlijke ervaren medewerkers werken bij het ABC.

Wat een geweldige, eerlijke ervaren medewerkers werken bij het ABC. We werden erg prettig ontvangen en kregen een warm 'welkom' gevoel. De medewerkers nemen de tijd voor je en geven je echt 'persoonlijke' aandacht. Wij zullen zeker ABC aanraden. We kregen een hoge inruilwaarde voor onze auto. We zijn erg blij met onze nieuwe auto en komen zeker terug in de toekomst. Groeten, Menno en Cathy

Geachte heer en mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Ik heb nog geen ervaring

Ik heb nog geen ervaring

Op de website zijn wel onderwerpen die niet direct terug te vinden zijn en denk voor verbetering vatbaar.

Goede snelle en kwalitatieve service

Prettig contact/geen gladde praatjes. Goede prijs-kwaliteit

Bedankt voor de positieve review en goed om dit te horen!

Heel goed

makkelijk een auto te vinden

simpel

makkelijker gaat niet denk ik

Een supergoed functionerende site.

Heel overzichtelijke info. Alles wat je weten wilt staat bij de betreffende auto's.

OK

Bedankt voor de auto-aanbiedingen.

gewoon, GOED

is allemaal gewoon duidelijk

alles gemakkelijk en overzichtelijk

Ervaring prima.

Goed en overzichtelijk

Eigenlijk wel tevreden op een paar verbeterpuntjes. Bv: btw inclusief optie Aantal stoelen met 3 zitplaatsen kun je niet filteren, terwijl er een reeks aantal onder de elektrische kleine bestelwagens

Bedankt voor de review en wij zullen dit hier meenemen als feedback.

positief

ik heb hier nog steeds iets kunnen vinden voor vrienden of kennissen

Veel exclusief BTW advertenties

Er staan Veel exclusief BTW advertenties op Autotrader. Ook heb je niet de mogelijkheid om advertenties te melden.

Hartelijk dank voor uw bericht en bedankt voor de feedback. Op onze website kunt u de occasions met een inclusief btw prijs vinden en de bedrijfswagens met een exclusief btw prijs. Helaas zien we dat adverteerders hier soms nog fouten in maken en dat dit dan verkeerd vermeld staat. De controle op het adverteren exclusief BTW en exclusief BPM voeren wij dagelijks en vragen adverteerders de wettelijke regels na te leven. Uiteindelijk zijn de adverteerders verantwoordelijk voor eerlijke en transparante advertenties. AutoScout24 is bezig om alle advertenties op onze website langs te lopen zodat hier één lijn in getrokken zal worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Duidelijke site, goed van opzet.

nog geen.

Mijn ervaring is dat ik die niet heb met autotrader

Ik vind het wel aardig hoe ze over auto's vertellen en zo.

Duidelijke website!

Niks op aan te merken!

Goede informatie

Ik kijk naar elke advertenties

Kwaliteit in vertrouwen, dat laat zich zien!

Op zoek naar een Hyundai I20 voor de zoon van mijn zwager. We kwamen via de site Gaspedaal uit bij autobedrijf E.J. Rooy in Krimpen a/d IJssel. Een mooie I20 scherp geprijsd en uitgerust met veel opties. Het geheel werd duidelijk getoond. Het eerste telefonisch contact verliep vriendelijk en de auto werd goed omschreven, ook in de historie. We hadden niets in te ruilen. De prijs was goed en op mijn vraag of hij er ook 4 nieuwe zwarte velgen voor de winterbanden aankomende winter er bij kon leveren was de koop dichtbij. De auto zou nog worden gepoetst, al was dat in een eerder stadium ook al uitgevoerd. Auto ook nog op de brug waarna Eddie Rooy nog even kwam vertellen hoe het bandenprofiel er aan toe was als ook de remblokken die op 80% werden gewaardeerd. Mijn zwager wilde liever niet de 200 km afleggen voor een testrit. En zo kochten we de auto op 200 km afstand zonder deze te hebben gezien van dichtbij. Het goede gevoel gaf de doorslag. Netjes afgeleverd voor de deur in Oldenzaal met een onderhoudsbeurt en met een verzekerde garantie van een half jaar! Jazeker Eddie, je hebt het meer dan waar gemaakt waarvoor onze dank! Een autobedrijf waar je op kunt vertrouwen, overduidelijk!

Overzichtelijke zoeksite

Tijdens mijn zoektoxjt naar een goede auto kan je merken appart aanvinken dat het zoeken simpeler maakt.

Bedankt voor je review en fijn om dit te horen. We proberen het absoluut continue makkelijker te maken in de zoektocht

Voldoen informatie...

Heel fijn om dit te horen, bedankt!

goed site

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.