Prima service.

Remschijven en remblokken laten monteren. Ik had een afspraak via remschijf.nl gemaakt en de auto stond precies op tijd op de brug. Na twee uurtjes de auto weer opgehaald. Alles was prima geregeld. Vriendelijk personeel. Een tientje voor de bierpot heb ik graag gedoneerd. De rit vanuit Limburg heeft zich geloond.

Beste Evert, Hartelijk dank voor uw positieve review. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende pagina rondom het autobedrijf. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Auto Trader

weet ik nog niet, is de eerste x

weet ik nog niet, is de eerste x

Dank voor de reactie.

afwachten dit is mijn eerste ervaring met autotrader

afwachten dit is mijn eerste ervaring met autostrader

Okee Hans en mochten wij ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag!

Easy navigation

N/a

• Would you recommend us? Yes

bedankt!

Manlijker is kan je niet hebben

Enorm bedankt voor de 5 sterren

goede site

Altijd up to date en duidelijke pagina's

Fijn om te horen, bedankt Loek!

Makkelijke site

MAkkelijk te vinden

Bedankt voor de goede recensie Inge!

Goed en duidelijk

Gemakkelijke site

Bedankt Herman!

mooie manier van kiezen

Vind dit een handige site, nu kijken of het ook het gewenste resultaat opleverd.

Hallo Harry, Hartelijk dank voor de review, wij hebben er al het vertrouwen in dat dit goed gaat komen! Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen kunt u altijd bellen naar onze customer care afdeling op: 088 7300100.

Perfect geholpen

Zeer prettige verkoper, geeft je rustig de tijd om een auto te bekijken. De communicatie naderhand was snel goed en duidelijk. Naar mijn idee (nu na een week) hebben ze mij een auto verkocht die de prijs die ik betaald heb gewoon waard is.

Goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad!

misschien alle identieke advertenties van een bedrijf er uit halen #zucht

zie een stuk of 10 hilux op rij allemaal zelfde foto/zelfde auto/zelfde aanbieder. hoogst irritant en b en al klaar met de aanbieder .. en de site. kun je zelf toch ook bedenken en voorkomen

Rein bedankt voor je review. Wij zijn dit voor de zekerheid bij het bedrijf nagegaan maar zij hebben dezelfde auto 32x ingekocht en bieden dit aan. Wij zullen dit hier wel als verbeterpunt noteren

goede service

Leuke auto's voor een redelijke prijs . Goede service .garantie . een man die zich aan de afspraken houd . wij zijn helemaal bij met onze tweedehansje . top top

Heel fijn om dit te horen!

Gewoon goed

Zoeken gaar goed, je kan criteria instellen en filtert zo alles eruit wat je niet wilt zien.

Bedankt voor je bericht Peter!

leuke autos

je vind altijd wel een auto

Bedankt voor je goede beoordeling Cor!

Alpha

Ik wil al heel lang een Lamborghini

Helemaal begrijpelijk, dat is echt een geweldige auto!

Ik heb rijbewijs

Ik wil de auto seat Leon.

Geachte Mehari Beilen, Hartelijk dank voor uw interesse in een voertuig op AutoScout24. Hierbij attenderen wij u erop dat AutoScout24 een platform is welke verkoper en koper tot elkaar brengt. Zelf verkopen wij geen auto's. Graag wijzen wij u op de mogelijkheden om met de adverteerder in contact te komen. 1. Telefonisch via het vermelde telefoonnummer in de advertentie. 2. Klik op de button "E-mail de aanbieder" en de vul de velden in. 3. Onderaan de advertentie vindt u "stuur een bericht". Vul de velden in en verstuur uw vraag naar de aanbieder. 4. Vanuit de mobiele app kunt u direct bellen, of een e-mail sturen naar de aanbieder. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

goede ervaringen met autotrader !!

goed ervaringen

Wij waarderen de goede recensie, bedankt!

Aston Martin db7

Buon giorno. Posso avere più fotografie ? È trattabile ? Grazie

Bedankt voor de goede recensie!

Auto kopen of verkopen? Auto Trader. Altijd goed!

De website van Auto Trader is helder, duidelijk en makkelijk te gebruiken. Deze recensie staat los van bedrijven die adverteren op autotrader.nl

Hartelijk dank voor de positieve recensie Rickster!

Heb nog geen ervaring dus dit is mijn eerste verzonden mail naar een dealer

dit is mijn eerste ervaring dus kan er nog niet zoveel over zeggen.

Hartelijk dank voor de recensie Richard!

Uitstekend!

Eind november dacht ik alleen een auto (BMW Z4 2006) te gaan bekijken bij Heuterman. De ontvangst was bijzonder prettig. Tijdens het onderhandelen gaf Bjorn Heuterman diverse mogelijkheden om een eventuele garantie te regelen. Uiteindelijk heb ik de auto met 6 maand garantie gekocht. De afgelopen maanden ben ik helaas tegen een paar problemen aangelopen. Deze problemen (Airco compressor, Cabriodak-motor) zijn zonder problemen en op een zeer correcte manier opgelost. Heuterman laat het onderhoud en reparaties uitvoeren door een nabijgelegen garagebedrijf Gaasbeek dat al net zo betrouwbaar overkomt. Geen loze beloftes bij de verkoop en reparatie, Afspraken worden netjes nagekomen. Zeer zekere een aanrader om een auto te kopen.

Bedankt voor de recensie Wim!

TOPPER

laats een panda gekocht voor mijn dochter was weinig benzine in en kreeg direct 30 euro om te toppen zodat we thuis kwamen. Bij onze rit naar huis problemen met de auto, wel goed thuis gekomen Frens gebeld en meteen afspraak voor reparatie probleemloos opgelost door Remmers dus een mijn ogen zakenman met hart

Dank voor de goede recensie!

prima site

Ruime keuze is aanwezig in alle prijsklassen.

Wij waarderen uw mening. Bedankt Jean!

overzichtelijk en volledig

De site is duidelijk, het kan nog duidelijker om altijd incl of excl btw bij de prijzen te melden

Bedankt voor de goede recensie Peter!

Veel info. Actueel. Goede doorverwijzing naar aanbieders

Goed :)

Bedankt voor de recensie Rob!

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.