Goed en overzichtelijk

Top bedrijf !!

Vorige week mijn Mazda CX3 opgehaald. Zoals beloofd auto netjes afgeleverd. Een man van zijn wòòrd. Kan Sprint Automobiel alleen maar aanbevelen. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Twijfelachtig

Typisch een gevalletje van 'te mooi om waar te zijn' ?

hele mooie auto ik ben zeer tevrede

Geachte mevrouw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

ideaal voor als je een auto zoekt lekker eenvoudig zoeken

simpel,snel en goed

Goed om te horen en bedankt voor uw positieve review!

op dit moment nog niets gr john

Geachte heer Veldman,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

zeer betrouwbaar Auto trader

ik koop liever n auto van uit de auto trader dank U

heel overzichtelijk

ik zie dat er heel veel keuze is en gemakkelijk alles duidelijk is aangegeven

Soenita Balgobind, heel erg bedankt voor positieve beoordeling!

Super geholpen door vakkundig personeel voor goed prijs

Ben heel goed en snel geholpen door vakkundig optreden van zowel de eigenaar als zijn personeel

Good

.......

Compleet, snel en overzichtelijk

Tot nu toe positieve ervaringen met de website, echter niet met alle aanbieders. Auttotrader is hier niet verantwoordelijk voor, maar een rating systeem voor aanbieders zou een belangrijke aanvulling zijn op de website.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten. Wij zullen kijken of dit in de toekomst wellicht toegepast kan worden. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

goede informaties en foto's

ik gebruik auto trader regelmatig, sommige aanwijzingen (>) werken verwarrend, je denkt even de auto te bekijken en je wordt getrakteerd met een andere auto, het is even wennen . Voor de rest is het wel goed in elkaar gezet, je ziet (hopelijk) de staat waarin de auto zich bevinden (stoffig etc etc) Wat ik mis is een foto van het motorgedeelte(daar draait het om, is er een lek etc etc)

Een geweldig familiebedrijf; ook ik rij nu een VANADEL, de 001

Het kopen van mijn nieuwe auto was een maanden lange zoektocht. Herkenbaar voor velen denk ik. Het vinden van "de juiste auto" pas het begin van een mooie belevenis en samenspel. Zowel Dennet als Johan boden meer dan het verkopen van deze auto. Transparante informatie, oprechte interesse, veiligheid, gepassioneerd over bijzondere auto's en het unieke verhaal. En voor mij de klik als koper met deze heren met passie, geweldig vakmanschap en de prettige onderhandelingen gaf vertrouwen. Fair business noem ik dat. En zoals ik de heren aangaf: ook nu heb ik een "VANADEL", mijn auto heeft de codering VA001. Ik wens de familie een goed jaar waar vele "vanadels" met opvolgende nummers in Nederland rondrijden. Bedankt!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

I can only recommend

Good and quick to find Your new car or anything else.

Prijzen schijnen niet inclusief BTW te zijn. Zou toch niet moeten kunnen!

Heel raar dat schijnbaar hybride auto's zonder btw op de site staan.Verkoper in Heerenveen beweerd dat dat bij hybride altijd zo is.... Maar bovag schrijft er wat anders over. Zie : https://mijn.bovag.nl/actueel/nieuws/2018/april/wanneer-moet-u-bij-occasions-met-btw-in-de-prijs-a

Top en zeer klantvriendelijk!

Als vrouw, goed geholpen met een keuze te maken en de auto te bekijken. Auto keurig afgeleverd en bereid klaar te staan als er nog vragen of problemen de kop op steken. Zeer klantvriendelijk! Ik hoop lang met deze aankoop te doen en ga zeker nog terug... van harte aan te bevelen en auto's in verschillende prijsklasse.

Overzichtelijk

Wellicht kom ik mijn nieuwe auto tegen

duidelijk en veel optie's

Bedankt voor de positieve review! Dit is iets waar wij als AutoTrader naar streven

mooie en goede website

makkelijk te gebruiken en goede zoek machine

Angelique, heel fijn om dit te horen, bedankt!

SNEL,Duidelijk,Goede foto s

Goede fotos.Duidelijke omschrijving.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Alles wat je zoekt in 1 oogopslag.

Mijn vraag aan de autodealer moet ik nog krijgen, maar ik verwacht een goede en nette respons.

Geweldige betrokkenheid bij de verkoop van mijn auto

Voor mijn fiat 500 die ik een aantal jaar met veel plezier heb gereden , zocht ik een betrouwbare partij om hem te verkopen , Jan Breider heeft dit op een professionele en persoonlijke wijze tot stand gebracht .

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.