Snelle zoekmachine

Snelle zoekmachine. Desktop versie beter dan mobiel. Je verliest te snel je zoekcriteria waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen met ingeven van de zoekopdracht. Dat kan(moet) beter. Vind het ook jammer dat je niet kan vergelijken door b.v. meerdere merken/modellen in te voeren

Er kan nog wel iets verbeteren

Er gaat iets mis met het aanvragen van een inruilofferte! Er verschijnt een bericht dat dit is geblokkeerd. Mijn vraag hoe lios ik dit op? graag info of oplossing hiervoor. B Broekaar

heerlijk surf site

Een heerlijke site waar een prima selectie te maken is waardoor je gemakkelijk de auto van je keuze kunt vinden

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

problemen met aankoop auto goed opgelost

Twee weken (september 2019) geleden kochten wij een auto bij autofarm Sybrandaburen. Binnen twee weken bleek dat er van alles aan de hand was met de auto mbt de carrosserie. Dit was deels ons eigen risico omdat de auto vlak voor de apk stond. Echter, heeft autofarm Sybrandaburen zodanig goed meegewerkt dat we overeenstemming hebben bereikt in een gezamenlijke oplossing voor reparatie. We zijn erg tevreden over de service en communicatie.

vertrouwden een verkoper niet hoogst waarschijnlijk een oplichter, ik heb daar melding van gemaakt,en de auto werdt verwijderd

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Vervelend om te vernemen dat u heeft gereageerd op een advertentie die waarschijnlijk fraudeleus is. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Fenomenaal

Het is duidelijk opgesteld , iedereen vind hier de weg in , 👍🏽👍🏽

kan niet beter

mooie handige site

prettig en overzichtelijk

is prima

bij keuze maken helpt het goed

service

Een Ford KA gekocht fijne auto zeer tevreden mee en goede service en vriendelijke mensen en lekkere koffie

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Duidelijk, gericht

De zoekopdracht is goed, duidelijk in te vullen, en wordt exact gefilterd

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

top en vlot!

Tja wat kan ik verder zeggen de site werkt gewoon goed. Snel contact met aanbieder. Simpel en duidelijk

duidelijk

Geachte heer Uden,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Leuke site

Leuke site heb al een paar wagens gekocht via deze site.

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Eenvoudige en snelle zoekfuncties en opbrengst.

Alternatieve opties snel in het bereik gebracht!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Super site

Voor mij als autoliefhebber altijd weer een bron van vermaak!

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

overzichtelijk, filters gemakkelijk toe te passen

handige site

goed overzicht

alleen binnen maten van de bussen mogen wel ook zichtbaar zijn

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Heldere en klantvriendelijke site.

Kan goed gewenste auto's vinden!

na

Kom regelmatig auto,s tegen die al zijn verkocht

Omdat ik op zoek ben naar een kleine auto wordt ik helaas regelmatig geconfronteerd dat de auto al enige dagen geleden is verkocht en dat er niet gereageerd wordt op mijn vraag aan de dealer om contact met mij op te nemen

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

geweldig overzichtelijk

geweldig overzichtelijk, makkelijk en goed zoeken.

meer zekerheid

Ik zie regelmatig auto,s met nogal duidelijke specificaties Nap, genoemde onderhoud,toelichting staat van de auto. En dat creert duidelijkheid en meer zekerheid,want e.e.a is controleer- baar.

vroeger mijn favorite autozoekmachine

Autotrader was altijd mijn favorite outozoekmachine. bij uitgebreid zoeken kon je ook echt uigebreid zoeken, zoals type aandrijving, motorisering(aantal cylinders/mototinhoud en veel andere dingen. dit maakt het zoeken erg langdradig, een moet ik mij door veel lelijk ongewild blik worstelen om toch nog een auto te vinden die ik wel interesant vind. wel vind ik het zoeken op afstand een absolute topper. Echt super dat je eerst de dichtstbijzijnde kan opzoeken.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.