ik vind het een makkelijke site

Maar kan geen oordeel geven over de personeel nl nog niet ingeschakeld

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Zeer uitgebreide informatie, fijne zoekmachine

Met Autotrader kom ik (bijna) alles te weten over de auto's die te koop staan. Zeer prettig in het vergelijken van verschillende auto's.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

goede service's en jullie zijn helder en duidelijk

dit is de eerste keer dat ik met auto trader werk ik kan er nu niet zo veel over zeggen maar mijn bevindingen van nu zijn positief,

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Nog geen ervaring, is eerste contact.

Heb nog geen ervaring

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Mocht u vragen hebben over het gebruik van onze website, het plaatsen van een advertentie of een andere vraag dan vernemen wij dit graag. Onze Customer Care afdeling is bereikbaar op het telefoonnummer 0347-350777.   Met vriendelijke groet, AutoTrader

ppc cars in groenlo, zeer slechte service (dus niet over autotrader)

deze verkoper niet vertrouwen. ik heb een auto gekocht waar tot april 2020 apk op zou zitten volgens advertentie. dit was gelogen, en zelfs zo ver dat ik op rdw kentekencheck (welliswaar dus met een ander kenteken) kon zien dat die apk daadwerkelijk waar zou zijn. ik ben er dus blindelings ingestonken. als je de advertentie nu bekijkt, dan is de apk datum weggehaald, kenteken is nu juist, en hij staat op verkocht.... ook nadat ik zelf de opmerking gaf, dat ik heb gezien dat de auto apk had tot 23 april 2020, gaf hij geen antwoord. hij heeft mij dus eigenlijk, met een onverzekerde auto laten rijden (hoewel ik de verzekering natuurlijk wel ingeschakeld had). ik had hem alleen mogen meenemen op een aanhangwagen, immers ben je zonder apk goedgekeurde auto in overtreding, als je toch gaat rijden. ondertussen heb ik de auto nu zelf laten keuren (alweer, maar nu na reparatie van 700 euro, en ook met steekproef) nu zou ik gisteren teruggebeld worden door deze beste man, maar natuurlijk geen gehoor. vandaag ook meerdere keren geprobeerd te bellen, maar nog steeds geen gehoor.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

auto bedrijf van Putten in wijhe zeer vriendelijk ontvangst, vakkundig

Op zoek naar een occasion auto kwam ik terecht bij auto bedrijf van Putten in Wijhe. Prima service goed advies. Na aankoop werd de auto tip top in orde gemaakt. Een aanrader om hier eens te kijken voor een occasion.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

duidelijke site

heel duidelijke site

Geachte heerw,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Klasse auto.

Het blad autotrader zegt mij wat. Ik deed de IVA. Ben thuis in de autowereld. Met vriendelijke groet, Dhr F. J. Gruiters.

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Het blad AutoTrader wordt al ruim 10 jaar niet meer uitgegeven en wordt zo langzamerhand een collectors item. Tegenwoordig is alles gedigitaliseerd en meer toegankelijk voor een breder publiek.   Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

LEUGERNAARS...onbetrouwbaar!!!

Zeer slecht! LEUGERNAARS...oneerlijk...onbetrouwbaar. Ik heb een auto gekocht voor 17000 euro en heeft problemen en ze willen niks doen. Ga naar een ander autobedrijf...deze revieuws zijn NIET echt!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Leugen list en bedrog past goed bij Cars first in Haarlem

18 mei een autootje gekocht, 200 km later kan de auto naar de sloop. Cars First geeft geen enkel antwoord en neemt geen enkele verantwoording want het is mijn probleem dat na aankoop de auto ondeugdelijk was. Auto weg, geld kwijt. Ik ben zwaar gedupeerd door cars first emrikweg 23 te haarlem

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw Lassche, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.   Met vriendelijke groet, AutoTrader

moeilijk te zeggen na maar is el goed

makkelijke zoek masschien

Geachte heer Eeuwijk, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Prima website

Doet precies waar ik bij het zoeken naar een auto behoefte aan heb

Geachte heer/mevrouw Strijks,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Goeie garage

Goeie mensen en vakkundige garage prijs kwaliteit goed afgestemd

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.   Met vriendelijke groet, AutoTrader

prima site lekker overzichtelijk!

lekker duidelijk

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

Wij kregen een goede ontvangst door vriendelijk personeel.

Een prima aanbod van occasions. De nazorg is prima. Het is alleen een beetje vervelend dat je voor de nazorg een eind moet rijden. Ik kom namelijk uit Schiedam Het personeel van de garage waar Autohero gebruik van maakt is zeer vakkundig en ook vriendelijk. Jammer dat ze niet dichter bij huis zitten. Anders zou ik er meer gebruik van maken.

Greeb-Serwis

Hallo, ich interessiere mich für den Kauf dieses Autos. In welchem ​​Zustand befinden sich Motor und Blech am Auto? Was ist der Endpreis?

Dear sir/madam, AutoTrader is a platform to bring car/motor companies en possible buyers together. We, AutoTrader, does not sell or buy cars/motors. You can search on our website for a car or motor and contact the company for more information and details. Kind regards, AutoTrader

Zeer overzichtelijk en logisch opgesteld!

Via gaspedaal kom ik meerdere aanbieders tegen maar Auto Trader springt er ver bovenuit! b.v. specificaties en andere gegevens zeer overzichtelijk aangegeven.

snel

ik zal eerlijk zijn , voor het eerst op deze site , maar vond snel wat ik wilde , dus top natuurlijk !

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoScout24 / Auto Trader

Handig en snel.

Het lijkt er op dat de deelnemende bedrijven u niet de relevantste info geven. Bijvoorbeeld er is een financieringsaanvraag op de auto. Het zou een goede zaak zijn indien dan bij u direct zichtbaar zou zijn dat die auto gereserveerd is. Alla MARKTPLAATS zullen we maar zeggen. Voorkomt een hoop onnodig mail verkeer en irritatie omdat er nu een bericht gestuurd wordt waarbij men aangeeft zo snel mogelijk contact op te nemen inclusief een inruil voorstel als die is aangevraagd. Jammer!

Geachte heer/mevrouw,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoScout24 / Auto Trader

Nog steeds de beste auto verkoop site

Site blijft goed, echter verliezen ze bij mij sterren omdat ze geen uitsplitsing maken in inclusief/exclusief btw wat jammer is voor de particuliere verkopers/kopers.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten. Wilt u op de hoogte blijven van AutoScout24 volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoScout24 / Auto Trader

Ik mis alleen het zoeken naar old timers. Ook zou het handig zijn als de kleur van de auto op het eerste gezicht te zien was en je niet eerst op de auto hoefde te klikken om uit te vinden dat het toch niet de kleur is die je zocht (veel zwarte auto's lijken blauw, sommige grijze auto's groen, enz).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

kijk er graag op
  • Ik ben: Consument

ja er zijn leuke aanbiedingen bij,
  • Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Toegevoegde waarde N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto Trader is wel goed maar PCC-Cars niet! Ik ervaar PCC Cars als zeer slecht. Zowel in de advertentie als ter plaatse wordt veel gelogen, als hij maar kan verlopen! Keurmerken heeft hij niet en zelfs het bedrijf (de naam) staat niet officieel geregistreerd. Hij heeft mij een flink bedrogen met een slecht auto die nooit goed heeft gereden en kwam zijn afspraken over terug betalen niet na. De telefoon nam hij daarna niet meer op en post kwam retour. Waardeloos zoiets, dat verpest de markt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Auto Trader