Mooieauto

Ik wil graag inruilen met mijn auto cls 350 diessel

Erg tevreden.

Afgelopen vrijdag een Nissan Qashqai van 2015 gekocht bij Kronenburg auto’s. Mooie auto en erg goed geholpen door Herman. Erg aardige man, die je helpt waar hij kan. We hebben een trekhaak laten monteren en daar hebben we nog wel een paar kleine problemen mee, maar we zijn er van overtuigd dat die naar aller tevredenheid worden opgelost. Mocht dat probleempje ook nog opgelost worden, dan gaan wij waarschijnlijk terug voor onze volgende auto, al zal dat nog wel even duren hoop ik 😀

Hartelijk dank voor uw positieve review voor het autobedrijf, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om de dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auto Trader

Mooie website

Bij zoeken naar iets kom je direct bij het juiste terecht

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, Auto Trader

makkelijk de juiste types gevonden

kan heel specifiek zoeken

Goede en uitgebreide informatie

Alle wensen voor een zoekopdracht, kan ik bij Autotrader invullen.

Zeer overzichtelijk

top

geeft altijd de juiste en meest complete informatie

snel en overzichtelijk

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoScout24 naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

is ok

Overzichtelijk en makkelijk toegankelijk

Bijna alle gegevens zijn terug te vinden over de auto , een puntje het max . aanhanger gewicht mis ik , zeker bij suv's is dit van belang

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Snelle zoekmachine

Snelle zoekmachine. Desktop versie beter dan mobiel. Je verliest te snel je zoekcriteria waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen met ingeven van de zoekopdracht. Dat kan(moet) beter. Vind het ook jammer dat je niet kan vergelijken door b.v. meerdere merken/modellen in te voeren

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en wij nemen de feedback en/of tips mee in de verbetering van onze diensten.   Wilt u op de hoogte blijven van Auto Trader volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, Auto Trader

Er kan nog wel iets verbeteren

Er gaat iets mis met het aanvragen van een inruilofferte! Er verschijnt een bericht dat dit is geblokkeerd. Mijn vraag hoe lios ik dit op? graag info of oplossing hiervoor. B Broekaar

Geachte heer   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Vervelend om te horen dat iets niet functioneert en wij kijken graag even met u mee.   Graag gaan wij met u in gesprek en verzoeken u bij deze vriendelijk om contact op te nemen met onze afdeling Customer Care op telefoonnummer 088 - 73 00 100.   Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.   Met vriendelijke groet, Auto Trader

heerlijk surf site

Een heerlijke site waar een prima selectie te maken is waardoor je gemakkelijk de auto van je keuze kunt vinden

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

vertrouwden een verkoper niet hoogst waarschijnlijk een oplichter, ik heb daar melding van gemaakt,en de auto werdt verwijderd

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Vervelend om te vernemen dat u heeft gereageerd op een advertentie die waarschijnlijk fraudeleus is. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Fenomenaal

Het is duidelijk opgesteld , iedereen vind hier de weg in , 👍🏽👍🏽

kan niet beter

mooie handige site

prettig en overzichtelijk

is prima

bij keuze maken helpt het goed

service

Een Ford KA gekocht fijne auto zeer tevreden mee en goede service en vriendelijke mensen en lekkere koffie

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. De review die u heeft geschreven heeft betrekking op een autobedrijf die adverteert op onze website. Wij raden u aan om de review achter te laten bij het betreffende autobedrijf, zodat zij uw review kunnen bekijken en eventueel in behandeling kunnen nemen. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Duidelijk, gericht

De zoekopdracht is goed, duidelijk in te vullen, en wordt exact gefilterd

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

top en vlot!

Tja wat kan ik verder zeggen de site werkt gewoon goed. Snel contact met aanbieder. Simpel en duidelijk

duidelijk

Geachte heer Uden,   Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Met vriendelijke groet, AutoTrader

Leuke site

Leuke site heb al een paar wagens gekocht via deze site.

Geachte heer,   Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen.   Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.   Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader? Volg ons dan op Facebook!   Met vriendelijke groet, AutoTrader

Eenvoudige en snelle zoekfuncties en opbrengst.

Alternatieve opties snel in het bereik gebracht!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen het dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Reviews worden door ons zeer serieus genomen en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Een uitstekende dienstverlening en service is waar wij als AutoTrader naar streven. Wilt u op de hoogte blijven van AutoTrader volg ons dan op Facebook! Met vriendelijke groet, AutoTrader

Over Auto Trader

Auto Trader is de spil tussen adverteerder en de zoekende consument. Ons doel is om de adverteerder te ondersteunen bij het verkopen. Auto Trader ontwikkelt daarom innovatieve en effectieve middelen en diensten om de koper zo snel mogelijk naar zijn of haar ultieme match te navigeren. De Auto Trader website bestaat uit de kanalen: auto’s, klassiekers, motoren en bedrijfswagens. Hiermee bieden we voor iedere bezoeker een compleet aanbod die aan zijn wensen en eisen voldoet.