• Medewerkers ?

uitstekend, vriendelijk deskundig en personeel en laten alles schoon achter

uitstekend

• Medewerkers ?

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen die duidelijk zichtbaar plezier in hun vak hebben.

Ik ben zeer tevreden over de klantgerichtheid en het meedenken aan oplossingen tijdens de installatie van de airco.

Uitstekend !

I.v.m. drukte even moeten wachten op airco maar ... Vriendelijke monteurs die airco kwamen plaatsen, werkzaamheden uitstekend uitgevoerd en alles keurig opgeruimd. Complimenten !!

• Medewerkers ?

Jeffrey is een prettige werker en is deskundig en beleeft

Jeffrey overlegt met mij als klant en werkt zeer netjes , kortom proficiat met zo,n werknemer . Score een tien !

Perfect werk afgeleverd

Monteur Theo heeft de airco netjes en professioneel geïnstalleerd. Hij heeft bovendien de meest efficiënte plaats voor de leidinggoot aangegeven. Chapeau voor dit bedrijf.

• Medewerkers ?

Wisselend per onderdeel in het proces

De persoon die op huisbezoek kwam was plezierig in contact, maar was qua on/mogelijkheden wat betreft de aanleg (bleek later) niet goed op de hoogte. Tevens kon de belofte: plaatsing binnen 2 a 3 weken, niet waargemaakt worden. Voor de klant is dit erg vervelend. Er is goed ingespeeld op de plotse uitval van een medewerker op de dag van plaatsing: In overleg werd de datum verplaats; wel weer 4 weken later. Zeer tevreden over de deskundigheid van de plaatsing van de airco's. Bij het instellen van de app ging wel iets ernstig mis: Router werd gereset, waardoor alle wifi weg viel en weg bleef. Instelateurs vertrokken en ik heb een bedrijf moeten inschakelen om het te herstellen, met de nodige kosten (40 euro)

• Medewerkers ?

Deskundige, vriendelijke mensen die vakkundig geinstalleerd hebben. Niets op af te dingen!

• Medewerkers ?

Perfect uitgevoerd, wel de communicatie te verbeteren

De installatie verliep vakkundig en volgens plan, goede interactie met de installateurs over de beste oplossingen ter plekke. In de aanloop naar de installatie is verbetering nodig mbt nakomen van afspraken, duidelijke info wat voor te bereiden, locatie van de installatie in overleg, en het inplannen van een huisbezoek

Correcte afhandeling

Afspraken kloppen Personeel is deskundig en denkt na o.a. over de beste oplossingen

• Betrouwbaarheid ?
  • Snelheid - levertijd ? N.v.t.
  • Medewerkers ?

De airco-installateurs van Toonen BV te Wijchen verstaan hun vak m.a.w. ze zijn deskundig.

De twee monteurs van Toonen BV te Wijchen meldden zich 27 augustus 2020 stipt op de afgesproken tijd voor het installeren van de nieuwe airco-installatie in mijn woning. Het installeren van de multi-split unit, bestaande uit een buitendeel en in twee kamers een binnendeel, voerden zij deskundig en efficiënt. Vóór het aanbrengen van de apparaten zowel binnen als buiten informeerden zij over de plek waar ik die apparaten wilde hebben en droegen ze mij ook suggesties aan, wat ik als erg prettig heb ervaren. Ook werkten ze erg netjes, vingen tijdens het boren van gaten de stof zoveel mogelijk op en werd na afloop van het werk nog even gestofzuigd. Het zijn niet alleen vakbekwame monteurs maar ze zijn ook vriendelijk en net. Ik ben zeer tevreden over zowel de uitvoering als de kwaliteit van de werkzaamheden én over de afwerking.

Uitstekend en verzorgd

Vanaf het opnemen van de offerte tot het daadwerkelijke plaatsen van de installatie waren de medewerkers van Toonen professioneel en vakkundig. De communicatie verliep prettig en soepel, er werd gezocht naar praktische oplossingen en na afloop werd er keurig opgeruimd. Uitstekende service.

• Medewerkers ?

Heel goed werk in één dag!

Na een duidelijk adviestraject (er werd erg goed meegedacht) en heel prettige offertevorming volgde binnen een aantal weken de installatie. Het geheel van twee binnenunits en één multibuitenunit werd op één dag geïnstalleerd. Ook werd een nieuwe groepenkast gemonteerd. Er werd kundig en heel netjes gewekt alle rommel werd keurig opgeruimd. De monteurs waren erg aardig en terzake kundig en voorzagen ons van de nodige uitleg. Kortom we zijn heel erg tevreden en houden nu dus ook ons hoofd lekker koel.

vakmanschap

Netjes, creatief, vakmanschap

Super netjes

Goed advies gekregen, snelle service en netjes afgeleverd. Heel blij mee. Wij zijn klaar voor de warme dagen deze zomer

Geweldig echte professionals

Zeer mooi gehangen en super aardige mannen .erg goed advies gehad en nu veel plezier met de airco s en de warmtepomp

• Medewerkers ?

Prima geholpen, goede uitleg en geen onnodige kosten.

• Medewerkers ?

doen wat ze beloven, vakwerk

Nette en vakkundige monteurs. Vakwerk!

Geweldig en fijne airco.

Prima werk geleverd , netjes en goed personeel.

Super, 100%

Super ervaring, stipt volgens afspraak. Klantvriendelijk dit met een luisterend oor m.b.t de wensen van de klant. Goede uitleg over de geleverde producten. Werken netjes, ruimen alles direct op. Al met al,,,,om aan te bevelen!

• Medewerkers ?

Netjes en goed werk geleverd topy

Jongens werken netjes, verstaan hun vak Topy

• Medewerkers ?

Vakman die airco aan kwam leggen.

Eerst goede informatie, men kwam kijken en advies geven. Goed geïnstalleerd. Erg vriendelijke medewerker.

Vakwerk

Vakwerk, goed doordacht advies.

• Medewerkers ?

Zeer destundig technich en sociaal .

Ik kan bovenstaande beoordelen als leiding gevende aan technici van LBO tot HBO.

Helemaal goed verzorgd.

Alles wat er van te voren gezegd is, is nagekomen . Altijd op tijd, alles netjes achter gelaten. Goede communicatie.

Pieter Zeemanstraat 29

6603AV Wijchen