Prima verlopen deal.

Prima verlopen deal!

Goedexservice

Goede service duidelijke communicatie

Vlotte service

Na plaatsing van verkoop auto onmiddellijk telefoon gekregen. Vriendelijke persoon aan lijn. Na overeenkomst bedrag melding gekregen wanneer men auto kwam halen. Nadien nog eens telefoon gekregen of alles in orde was. Geweldige service. Zeker aanrader voor wie zijn auto kwijt wilt en ik woon in Antwerpen.

Alles snel en vlot verlopen

Snel en adequaat gehandeld.

Nooit eerder van gehoord , maar zeker aan te bevelen.

Perfecte sevice

Snelle en correcte service, goede opvolging

Makkelijk en professioneel

Ik heb een Mazda cx3 via dit platform verkocht. Snel en makkelijk alles duidelijk gemaakt en het contact was prettig. Ook de autohandelaar was erg aardig en alles was snel en makkelijk afgerond.

Fijne mensen, goed contact kortom fijn om zaken mee te doen

Snel geregeld maar met een tegenvallende prijs.

De caravan is voor een te lage prijs verkocht. De nieuwe eigenaar was laaiend enthousiast over de caravan zo mooi en netjes en schoon hij was. Hij gaat hier veel winst opmaken, achteraf hadden wij hem zelf nog particulier kunnen verkopen tegen veel hogere prijs.

Ik had de auto aangemeld en werd binnen een uur gebeld door OSW om alles af te stemmen en de auto was verkocht. De koper heeft alles vervolgens ook keurig afgehandeld.

Snelle actie en afwerking.

Door OSW is snel en met succes gehandeld, ondanks dat mijn motor wat minder courant is. Helemaal tevreden.

Snelle actie en service

Binnen 3 dagen m'n motor verkocht voor een redelijke prijs. Duidelijke communicatie.

goede en snelle bemiddeling

binnen de kortste keren hadden we een bod op onze auto , wij hebben een tegenbod gedaan waarop we binnen een uur een telefoontje kregen en we de koop hebben afgehandeld.

Prima en fair

Ik moest mijn verkoop annuleren. Contact opgenomen met OSW en direct een reactie terug. Probleem werd keurig opgelost, waarvoor nogmaals veel dank.

Goed geregeld

In opdracht van mijn moeder haar auto verkocht. Na aanmelding op de site een telefoontje gehad en binnen no time een bod. Daarna ging het snel. De afspraak om de auto op te halen kwam binnen een dag. De auto is keurig opgehaald en de vrijwaring was zo geregeld. Fijne service, vriendelijke mensen

Snel handelen en alle afspraken nagekomen

Alles goed geregeld.

Goed contact, Netjes en goede afhandeling.

Snelle afhandeling

Redelijk

Nadat ik mijn motor bij OSW had aangemeld kreeg ik een bevestigingsmail waarbij werd vermeld dat men telefonisch contact met mij zou opnemen. Na 3 weken echter nog niets van OSW gehoord dus zelf maar een mail gestuurd. Daar werd wel direct op gereageerd. En toen bleek dat de vraagprijs voor mijn motor niet helemaal reeel was. Na overleg over de vraagprijs zou men opkopers benaderen en hier kwam een bod uit wat ik geaccepteerd heb. De afhandeling door de opkoper ging heel goed. Had men direct contact met mij opgenomen dat had de vraagprijs bijgesteld kunnen worden en hadden misschien meer opkopers gereageerd. Deze zijn nu misschien afgeschrikt door de te hoge vraagprijs.

Perfect van aanmelden tot verkoop

Zeer goed afgehandeld en tussentijds op de hoogte gehouden

Goede ervaringen

Alles prima!

Geweldige service

Ik zag er als een berg tegenop om mijn auto te verkopen. Verschillende mensen aan huis, wie kun je vertrouwen, etc. Toe ik OSW op internet vond dacht ik dat probeer ik eens. Ik had nooit verwacht dat het zo eenvoudig kon zijn je auto te verkopen. Binnen een uur een goed bod gekregen. Na akkoord direct een overeenkomst in mijn mail. Na 30 minuten belde de koper (dealer) al om een afspraak te maken om de auto op te halen. Op exacte datum en tijd kwam de dealer, gekeurd, betaald en overgeschreven. PERFECT GEREGELD.

Mijn ervaring met deze mensen was een hele fijne ervaring zij zijn korrekt snelle afhandeling en hele goede service ik raad het iedereen aan

Super goed geholpen, goede service

Super goed geholpen