Perfect geregeld!!

Afspraak was heel goed geregeld. Telefoonnummer doorgeven en ja hoor keurig op tijd aangekomen. vrijwaring was gelijk geregeld en natuurlijk zoals afgesproken het bedrag contant ontvangen. Echt betrouwbare mensen. Chapoo!

Nette service, en snel !

Nette service, en snel ! attent aan de telefoon.

Alles perfect geregeld

Alles netjes geregeld en de koop was zo gesloten hadden je netjes op de hoogte van alles

Vriendelijke en eerlijke service

Al duurde het eerste contact met de koper dan iets meer als 24 uur, ik werd door OSW netjes gebeld of alles al geregeld was en anders zouden zij dit meteen regelen en contact opnemen met de koper. Door bemiddeling door OSW hebben wij een prima bod gekregen voor onze auto. Zeker een aanrader dus!

Snel verkocht

Auto snel kunnen verkopen.

super makkelijk vriendelijk en niet opdringerig

super makkelijk vriendelijk en niet opdringerig

Snelle soepele afhandeling

Goede ervaring gehad, contact gelegd en binnen 3 dagen werd door een partner van osw mijn auto opgehaald. Snelle communicatie doormiddel van telefoon maar ook whatsapp.

Super service

Super service

Nette organisatie die een goede verkoopprijs heeft geregeld

Caravan aangeboden. Al na 1 uur gebeld. Uitleg gegeven. Teruggebeld, onderhandeld over de prijs en uiteindelijk een goed bod. Zelfs na verkoop nog een belletje of de aankopende partij al contact had opgenomen. Al met al de caravan in 6 uur verkocht. Heel netjes allemaal.

Een aanrader!

Motor aangeboden, bod gekregen en geacepteerd, motor opgehaald en direct vrijwaring. Daarna nog gebeld door OSW. Top geregeld!

Wel goed

Geen hele vreemde mensen aan deur,zoals bepaalde sites, Toch iets minder betaald gekregen maar daar kunnen jullie niks aan doen

Uitstekende snelle service!

Goede communicatie, snelle service en goede afwikkeling.

Van begin tot eind uitermate tevreden!

Via Google ontdekte ik osw.nl. Ik dacht: we kunnen het altijd proberen. Aanmelden ging heel eenvoudig en ik werd direct gebeld en er werden heldere afspraken gemaakt. Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen met een autosloopbedrijf en deze deed mij een bod op mijn auto. Vervolgens werd ik gebeld door osw en kreeg ik een nog hoger bod. Prima dus! Ook de afhandeling verliep prima, auto is volgens afspraak opgehaald, gevrijwaard en direct betaald.

Jullie hebben een goed zaakje gedaan

Er waren twee nieuwe koplampen bij en 4 velgen met winterbanden

Excellent

Really excellent and fast service!

Communicatie kostelijke en adequaat handelen

Goede communicatie snel adequaat en VERKOCHT mijn auto. Ook aftersales dik in orde

Super geregeld!

Mijn caravan is zeer verkocht door de afspraken gemaakt door OWS

Ik zal eiedereen aanrader OWS te inschakelen bij verkopen van u caravan

Ging snel en goed!

Binnen zeer korte tijd een reactie en een geslaagde verkoop. Mondeling goede prijs overeengekomen!

Alles is snel en netjes gereld !

Er is netjes contact gehouden over wanneer en hoe laat hij de auto op kwam halen, binnen 10 minuten hebben we alles netjes afgehandeld . Ik raad dit bedrijf zeker aan !

Prettige communicatie

Alles precies volgens wens en afspraak afgehandeld

Perfect geregeld

Prima geregeld

Alles goed geregeld volgen de afspraken