verkoop ging goed

verkoop ging goed

Professioneel

Fijn contact, snelle reactie en afhandeling. Prettig!

Perfecte service

Snel, efficient, zeer vriendelijk en zonder enig probleem mijn caravan verkocht.

snelle en correcte afhandeling.

Goede telefonische gesprekken gehad en OSW heeft de beloofde procedure waargemaakt. Betrouwbaar idee!

Zeer goed geholpen

Direct een goede afspraak tussen beiden partijen gemaakt en zicht houden aan de afspraak die ze maken

Snel en vriendelijk is de oude auto afgevoerd

Snel na het invullen van mijn gegevens is telefonisch contact opgenomen. Nette prijs afgesproken. De volgende dag werd de auto opgeladen en afgevoerd.

Wij zijn heel tevreden, goede en snelle service

Direct na plaatsing op de website werden we al gebeld door OSW. Dezelfde dag nog bod van dealer gekregen. Caravan verkocht en binnen 2 dagen is de caravan al op afspraak met de dealer opgehaald. Geld werd direct overgemaakt en vrijwaring ook direct op de mail. Wij zijn heel tevreden. Superbedrijf zowel OSW als dealer.

korrekte een zeer snelle afhandeling

benadert door de firma Valk op een nette manier. Telefoongesprek was verhelderend hoe de volgorde van de berging zou zijn.

Auto via hun verkocht. Heel meedenkend en dat bevalt me meer dan erg! Zochten erg goed naar iemand die een goed bod kon brengen en uiteindelijk eentje gevonden met een realistische prijs! Toen de handelaar zelf ook geen contact zocht, belden OSW me op om te vragen of ze al gebeld hadden. Topservice hier oprecht!

Aardige medewerkers

Prettig om zaken mee te doen, zijn eerlijk over n evt verkoopprijs en komen afspraken na,

Perfect. Zeer professioneel.

1 aanbeveling : ook de toelichting over de schades en wat verder aangeboden wordt samen met de caravan. Ik denk hierbij aan gasfles, disselslot, waterkannen , enz. Ook meesturen met de koopovereenkomst. Dit voorkomt eventuele discussie.

Snel en netjes afgehandeld!

Prima en snel geholpen, zeker een aanrader!

Super verlopen

Super verlopen

Perfect. Zeer klantvriendelijk

Makkelijk en zeer snel

Lekker snel mijn boot verkocht kreeg heel snel een bod op mijn boot ook het koopcontract was goed geregeld. alles top !!!

Alles zeer betrouwbaar en professioneel

Na de gegevens van mijn caravan ingevuld te hebben wordt ik al snel teruggebeld. Daarna ging het snel. Er was binnen korte tijd een koper gevonden. De geboden prijs was uitstekend en dus was de koop snel beklonken. De volgende dag werd de caravan al opgehaald en betaald. Alles is perfect verlopen. Ook de koper Koen was professioneel en zeer sympathiek.

Proffesioneel en snel afgehandeld

Ik heb in de avond de advertentie geplaats en binnen minuten was er al iemand gevonden die de auto wilde kopen. Binnen 3 dagen was de verkoop van auto volledig afgerond.

Super snelle afhandeling, geld zelfde dag op je rekening.

Een goede en eenvoudige manier om je oude auto te verkopen.

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van OSW gehoord. Op zoek op het Internet viel mijn oog op OSW. Ik heb onze auto aangemeld en kreeg binnen korte tijd bericht dat de auto via OSW werd aangeboden. Binnen 2 uur was de auto verkocht. Na een ruime dag was de verkoop afgehandeld. Een goede, veilige en snelle manier om je oude auto te verkopen. We zijn zeer tevreden.

Duidelijke werkwijze en snel afgerond

Zeer snelle handelingen in 24 uur Je wordt op de hoogte gehouwen van de hoogste bod, En wordt snel gehandeld en goed afgerond, Waar je geen kop zorgen van krijgt. Alles wordt in 1x afgehandeld.

Snel geregeld, goed contact, gemakkelijk

Na een plaatsing van onze boot binnen 24u een bod op onze boot en de volgende dag al gehaald en alles afgewikkeld. Erg blij met deze service

Snel, adequaat en plezierig

Prima verlopen verkoop.

Snel, adequaat en plezierig

Prima verlopen verkoop.

Ervaring met OSW is wederom goed verlopen.

Goed en snel