Goede en snelle service

Na het plaatsen van de auto met foto's op de site op zondag avond werd ik op maandag ochtend gelijk gebeld. Na een kort kwartier was er een goed bod waardoor de auto is verkocht. Goede service en een no nonsens bod. Zeer tevreden over de afhandeling

Vriendelijk snel professioneel

Snel van mijn motor af

Na 58 jaar motor te hebben gereden was het moment aangekomen daarmee te stoppen. Ik reed een Honda VF750 uit 1995. Als je daarmee naar een willekeurige dealer gaat met de vraag deze voor je te verkopen blijkt dit altijd moeilijk als je de verhalen voor zoete koek slikt. Voor mij reden de motor via OSW proberen te verkopen voor een redelijke prijs Voordeel van dit systeem is gebleken dat meerdere motorzaken tegelijkertijd een bod kunnen uitbrengen. Binnen één dag een eerste bod aan de lage kant. Enkele uren later een bod wat voor mij acceptabel was. De volgende dag kwam de betreffende motorzaak de motor afhalen en na keuring werd deze meegenomen. Meteen boter bij de vis! Binnen drie dagen was ik van de motor af. De communicatie via OSW ging voortreffelijk. Kan niets anders dan deze manier van verkopen aanbevelen. Wel moet je voor jezelf een realistische prijs aan het te verkopen object bepalen.

Goed geregeld

Voor eerst een heldere uitleg en geen moeilijke dingen, top hoor !!! Van der Ven wel een beetje rommelig en niet duidelijk beetje jammer !!!

Goed en uiterst correct

Goed en correct

Goede en snelle afhandeling

Alles erg snel en goed afgehandeld, ben erg tevreden.

Het werkt verrassend goed!

Dit is de eerste keer dat ik gebruik van OSW. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan via een dergelijke site en vond het toch spannend. Ik dacht dat er vast een addertje onder het gras zat, maar die is er niet. Kreeg erg snel een aanbod en de afspraak om de auto op te halen was zo gemaakt. Een aanrader!

Uitstekende service conform afspraak.

Auto volgens afspraak opgehaald door ervaren en prettige chauffeur van sleepauto. Alles precies volgens afspraak afgehandeld,, zowel qua ophaal, vrijwaring en afgesproken bedrag.

Beste bod voor mijn auto

Eerdere ervaringen waren niet positief met OSW. Wel het hoogste bod maar de koper kwam zijn afspraken niet na. Tweede kans met andere auto pakte beter uit. Wederom hoogste bod en nu snelle afhandeling en volgens afspraak. Tip aan OSW: Verwijder kopers uit jullie bestand die hun afspraak niet nakomen

Snelle afhandeling, keurig geregeld.te vreden.

Ik heb goede ervaring met OSW

Snelle reactie en betrouwbaar

Uitstekende dienstverlening.

Uitstekende dienstverlening.

Snelle reactie en prima bod

Telefonisch contact gehad met een medewerker. Vriendelijk geholpen en vertelde mij wat er geregeld ging worden.

goed georganiseerd

Ging snel, daarna afspraak voor ophalen en betaling in een keer goed geregeld. Vrijwaringsbewijs binnen afgesproken tijd op de e-mail. Goed werk geleverd mannen!

Uitstekende snelle service

Ik heb dank zij OSW binnen een paar dagen tegen een goed bod mijn motorscooter kunnen verkopen. Ook de attendheid van OSW mag geprezen worden, check op foto’s, nacontrole of verkoop naar wens is gegaan.

Super goed geregeld

Dag een in de middag caravan te koop aangeboden. Dag twee in de ochtend een goed bod, om 14.00 uur opgehaald. Prettige afhandeling door de koper.

Uistekend gehoolpen

Uistekend en betrouwbaar service

helemaal top

snel vriendelijk en erg duidelijk

Zeer vlotte en naar tevredenheid afwikkeling

Keurig verloop volgens afspraak. Het bedrag was minus aftrek kosten reparatie scheurtje in ruit.

Caravan aangeboden, een dag later afspraak gemaakt en een week later verkocht

De verkoop is zeer vlot gegaan, iedereen met wie ik in contact kwam was zeer hulpvaardig en vriendelijk.

Zeer goed bevallen, eerlijk en beleefd

Heb mijn auto met succes via OSW verkocht. Kosteloos goede service. Eerlijk advies en beleefd

Goede begeleiding maar interne organisatie moet beter.

Ik houd een positief gevoel over aan zaken doen met OSW. Je auto verkopen via het internet is (voor mij) best eng. Wie krijg je over de vloer, komen alle papieren in orde, onvang je je geld op tijd, enz, OSW verzorgt veel van deze zaken en als verkoper stel je eigenlijk alleen je advertentie samen. Regelmatig wordt er contact opgenomen en wordt er een bod aangeboden. Ik kreeg via 2 kanalen een bod wat verschilde aangeboden... Na telefonisch contact zou ik worden teruggebeld. Gebeurde niet (tot 2 x toe). Dit vond ik zeer slordig!! Verkoop is weer goed geregeld en onderhandelingstraject ook. Dus ik ben tevreden, maar intern kunnen zaken bij OSW nog wel verbeterd worden, zodat ze nog beter uit de verf komen. Met dank.

Een gegarandeerd bod is niet veel waard!

OSW heeft uit verschillende verkoop kanalen het hoogste wat zij noemen 'gegarandeerd' bod kunnen binnenhalen. Echter tijdens de verkoop afspraak komt de kopende partij ineens met redenen dat de auto dat niet waard is. Ik had betere ondersteuning verwacht van een partij als OSW. Zij weten hoe kopende partijen te werk gaan en waar de pijnpunten liggen. Het controleren van schadeverleden van de auto zou standaard onderdeel moeten zijn van OSW bemiddeling. Als gevolg van geen vooraf controle op dit punt is de verkoopprijs €600 lager uitgevallen. Ik hoop dat OSW verbetering gaat doorvoeren zodat toekomstige klanten dit niet hoeven te ervaren.

Een uiterst soepele opverdracht

Positief

Eerlijk, snel en correct afgehandeld

Ik had mijn moto aangeboden en vrij snel is was een koper gevonden. De contacten/transacties waren heel vriendelijk. Snel een bod gekregen waarmee ik akkoord was. 1.5 dag later was de moto al opgehaald. Bij een particuliere verkoop kan je waarschijnlijk wel iets meer krijgen maar je moet voor jezelf uitmaken of het sop de kolen waard is. Ik ben tevreden met de verkregen verkoopprijs