Fijne duidelijke service

Snel en makkelijk contact. Duidelijke afspraken

Vlotte verkoop caravan

Goed contact met medewerkers OSW, prima uitleg en advies. Verkoop zonder problemen . Aanbevelen? Zeker een aanrader !!

Vlotte verkoop caravan

Nette afhandeling

Snel en netjes geregeld

Snel, zowel de goedkeuring voor plaatsing als de verkoop.

Eenvoudig te hanteren en snelle acties die er op volgen.

prima geregeld

Alles werd keurig uitgelegd en geregeld. Caravan binnen een week verkocht. Goed afgehandeld.

Prima service en super snel

Mijn oude motor moest plaats maken voor een nieuwere. Verkoop lukte niet, ook niet via OSW. Toen gevraagd of iemand hem gratis wilde halen. OSW had binnen enkele uren een motorzaak geregeld die de motor af wilde halen. Dezelfde dag nog werd de motor opgehaald en kreeg ik een zeer royale cadeaubon van de motorzaak. De volgende ochtend had ik ook het vrijwaringsbewijs via de email binnen. Kortom, OSW heeft mij uitstekend geholpen.

Het is perfect geregeld

Dit bedrijf is een aanrader !

Prima afgehandeld

Duidelijk en erg snel

Tevreden en prettige gang van zaken

Ik heb geen zin nodig, in een woord: PRIMA

Omdat we te oud worden om langer te gaan camperen met de caravan, hadden we met enige argwaan contact opgenomen met OSW. De informatie was doorgegeven maar we kregen het niet voor elkaar om er een foto bij te plaatsen. Wie schets onze verbazing dat we binnen het uur gebeld werden en dat een foto niet nodig was, dat ze ons type caravan kenden en voor ons waarschijnlijk wel een mogelijkheid zagen. Dat bleek ook; de volgende dag kregen we info dat er een bedrijf was die onze caravan wilde kopen. De vraagprijs hadden we gebaseerd op info van internet aangaande een reële afschrijving. Het was mooi om te horen dat er 10% meer werd betaald. De verdere afwikkeling was erg goed, wij zijn zeer tevreden. Iedereen Bedankt.

Nutteloos

Laag bod, endan komt de koper ook niet opdagen.

snel mijn sloopauto verkocht

Na mijn aanmelding ben ik gebeld door OSW voor info over de sloopauto en daarna hebben ze de beste prijs proberen te krijgen voor me sloopauto. Alles netjes en snel verlopen. Top

Professioneel, eerlijk, betrouwbaar en duidelijke afspraken

Dit bedrijf raad ik iedereen aan. Goede en betrouwbare organisatie.

Snelle reactie en service

Auto was afgekeurd, gemeld binnen 3 dagen opgehaald en afgehandeld.

Prettig contact

Vriendelijk aan de telefoon, snel antwoord.

Super vriendelijk en zeer snel

Erg vriendelijk en snelle service!! Goed geholpen

Snelle dienstverlening

Snelle reacties en dienstverlening. Motor snel en realistisch verkocht door bemiddeling van OSW.

Goede service!!!

Top!!

Super goed en snel geregeld

Na aanmelding binnen 5 minuten gebeld, daarna binnen uur teruggebeld dat er een bedrijf de vraagprijs wilde geven. Echt geweldig.

Helemaal top

Verkoop is soepel en snel verlopen. Het was erg simpel wat het gemakkelijk maakt als je voor het eerst een auto verkoopt.

Vriendelijk na komen wat er beloofd wordt

Super!

Super makkelijk! Advertentie gemaakt met foto’s. Bod ontvangen en afspraken gemaakt! Aanrader! Snel en makkelijk zaken doen.

Snel en netjes opgehaald

Snel en netjes opgehaald

Snel, duidelijk en vriendelijk!

Caravan aangemeld, dag erop gebeld, dag daarop verkocht. Snel, vriendelijk en duidelijke afspraken. Top!