Het was een zorgeloze ervaring‼️

Zorgen.....nee‼️ *aanbieding/inschrijving eenvoudig via site. *telefonisch snele communicatie. *en verkocht voordat ik me enige zorgen kon maken.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Na aanmelding van de motor, binnen 24 uur telefonisch contact met een medewerker van OSW over een tegenpartij welke intresse had maar een te laag bod uitbracht, met medewerker een prijs afgesproken, en binnen 24 uur koopcontract gekregen, dat de motor verkocht was. Biedende partij binnen de 48 uur contact gemaakt, en motor volgens afspraak opgehaald, direct betaald en vrijwaring gekregen. Prima service,

Snel en hulpvaardig

Dat vat alles samen, iedere vraag wordt snel en juist beantwoord.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Vriendelijk en snel de caravan verkocht.

Duidelijkheid en respect.

Duidelijk,snel afhandelen en makelijk.

Fijn bedrijf, aanrader!

De medewerker aan de telefoon was vriendelijk en heeft zijn best gedaan mijn auto voor een mooi bedrag te verkopen. Ik ben dik tevreden!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

ter zake deskundig, vriendelijk, klantgericht

Kon niet beter.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Alle afspraken zijn op de juiste gegaan

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Duidelijke afspraken gemaakt na onderling overleg.

Na aanmelding oor mogelijke verkoop van mijn caravan was er de volgende dag al contact. Duidelijke afspraken gemaakt met OSW en hierover bevestiging per mail ontvangen en aansluitend verkoopprijs afgesproken. De kopende partij heeft aansluitend contact opgenomen en na 3 dagen is de caravan opgehaald. Een probleem met de vrijwaring vanuit het RDW is in gezamenlijk overleg met geduld en hulp van de koper Tewes, prima geregeld en de afgesproken verkoopprijs stond direct op mijn bankrekening. Kortom, zonder "gedoe" alles prima geregeld!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Zeer behulpzaam zoekend na opllossingen

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Alles netjes en tijdig geregeld

Alles netjes en tijdig afgehandeld

Top service!

Afgelopen week mijn auto online gezet, waarvan de APK verlopen was. Al gauw werd ik gebeld door Mitchel en hebben we een aantal stappen doorlopen, waarna hij van verschillende garages enkele biedingen had ontvangen. Mitchel was vriendelijk en duidelijk in uitleg. Natuurlijk voor het hoogste bod gekozen. Diezelfde avond werd ik gebeld door de desbetreffende garage en is een afspraak gemaakt. Uiteindelijk mijn auto zo dus toch nog voor een redelijke prijs kunnen verkopen. Bedankt voor deze fijne service!

Snelle correcte communicatie

Mijn auto was snel en naar tevredenheid verkocht. Na 4 dagen opgehaald door het afgesproken bedrijf en financieel correct af gehandeld.

Zorgeloze ontspannen verkoopervaring.

Vlot verkooproces met uitstekende en directe communicatie. Helder en duidelijk verkoopproces, uitstekend begeleid door OSW, van (in dit geval een auto). Voertuig werd opgehaald door keurige man en thuis ter plaatste gevrijwaard en via de bank betaald. Vrijwaring direct in de mail. Bedrag direct op de rekening. Auto meegenomen op een trailer. Top.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Super begeleiding bij de verkoop van mijn caravan

Vlotte verkoop en verdere afhandeling

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? N.v.t.

Goed en snel geregeld

Fijne manier om je auto te koop aan te bieden. makkelijk website om auto gegevens en foto's toe te voegen. Snelle reactie van de verkoop adviseur duidelijke uitleg over de werking ervan en heel vriendelijk, Auto binnen 1 dag verkocht. en de overeenkomst was snel geregeld. Voor mij een aanrader.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

prima en alles volgens afspraak

prima afhandeling en alles verloopt volgens afspraak

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Binnen uur terug gebeld voor meer informatie en een uur later auto verkocht. Week later opgehaald . OSW heeft nog 4 keer gebeld om te vragen of de afspraak gemaakt was en of het goed gegaan is .

Snel, netjes en goed

Geen ervaring met het vrijwaren van een auto. Aangemeld en er werd direct contact opgenomen. Na aanvaarden bod, koopovereenkomst direct toegestuurd gekregen en gegevens Koper doorgekregen. Ook dat contact verliep goed alleen vrijwaringsbewijs liet even op zich wachten. OSW belde of alles naar wens was verlopen, namen direct contact op met Koper waarna vrijwaringsbewijs direct werd toegestuurd. OSW belde nogmaals na of alles naar wens geregeld was.

Snel, professioneel en vriendelijk

Snel, professioneel en vriendelijk

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Goed service, netjes alles afgehandeld volgens afspraak.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Het gemak, de uitleg en de duidelijkheid zijn heel goed. Perfecte begeleiding, het ging als vanzelf.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

contact met osw is steeds duidelijk en op het onderwerp gericht

Bij telefonisch contact, omtrent de te verkopen caravan, wordt met de verkoper meegedacht aanvullingen gegeven

Vriendelijk en accuraat

Goed contact en telefonische afhandeling

Onze sloopauto goed verkocht

Telefonisch contact met OSW verloopt correct en netjes. OSW ziet erop toe dat afgesproken prijs ook wordt betaald. Hier zijn we zeer blij mee. Op deze manier is het een betrouwbaar bedrijf, waar je gerust zaken mee kan doen!

Nijemonde 4

3434DW Nieuwegein