Werk prima.

Wilde een caravan kwijt en kwam toevallig bij OSW terecht, werkte prima, van begin tot eind.

Na de aanmelding al vrij snel reactie van jullie om de foto's dus goede zaak en over het bedrijf jaap middel ja gewoon een hele vriendelijke man ka hem zeer zeker aanraden

daadkrachtig en publieksvriendelijk

Nadat ik mijn caravan had aangeboden op de site werd ik de dag daarop al gebeld omdat er nog een paar vragen waren over de caravan. Deze heb ik zo goed mogelijk beantwoord wat als resultaat had dat ik geen aanvullende foto's hoefde te plaatsen. Daags daarop werd ik gebeld omdat OSW een mogelijke koper had gevonden. Volgens OSW was deze kandidaatkoper erg vriendelijk, recht door zee en heel eerlijk, waar al menig jaar goede zaken mee gedaan werden. Toen de koper/het bedrijf zaken kwam doen bleek van deze referentie alles te kloppen. Ik ben dus zeker tevreden over OSW

Auto door Autodemontage Klaas Boer laten halen

Super service, snelle afhandeling en de betaling had ik de zelfde week op mijn bank binnen!

Kwam op de afgesproken tijd, alles ging lekker vlot, erg goede ervaring gehad!

Goed en snel geregeld

Alles volgens afspraak en keurige mensen

Snel, makkelijk en correct

Via de site mijn oude Picasso aangemeld. zelfde dag telefonische contact opgenomen met mij. rieel bod. Afspraak over ophaal moment tot de minuut oprijd. 2 minuten buiten geweest.

Super geregeld

Wad top. Telefonisch contact gehad en meteen geregeld dat de auto opgehelderd werd.

Zeer snel en goed

Het was snel afgehandeld. Ben zeer tevreden

Dik tevreden over de afhandeling

Netjes en snel, redelijk goede prijs aardige man die mijn auto kwam halen

Goed geregeld

Contact met koper ook top

Fantastisch!

Junior heeft me ontzettend goed geholpen en was hartstikke vriendelijk, nogmaals bedankt!

Goede en Snelle Service

Ik werd via de email goed op de hoogte gehouden van biedingen op mijn auto. Na een telefoongesprek met een aardige medewerker zijn we tot een overeenkomst gekomen. Waar andere de helft voor mijn auto bode gaven hun een Heel Goed Bod het dubbele. Ze kwamen de auto ophalen en binnen 10min een vrijwaringsbewijs via de mail. Goede Service en vriendelijk personeel. Ik Raad ze aan!!!

Snel geholpen en in contact gebracht met koper.

Na autogegevens te hebben ingevuld, direct gebeld door OSW en afgehandeld. De auto is inmiddels door de koper opgehaald.

geweldige hulp

Voor het eerst gebruik gemaakt van OSW en wou dat het overal zo ging. Duidelijke ,heldere en snelle ondersteuning. Ik kan het iedereen aanraden

Snel en degelijk

Kregen heel snel een bod en na wat onderhandelen gauw eens over de prijs. Prima geregeld

Motor verkocht binnen de 3 uur!

Motor verkocht binnen de 3 en verkoopprijs vrij dicht bij vraagprijs. Een aanrader!

OP EEN LEUKE RELAXE WIJZE WERD ER GECOMMUNICEERD, WAARBIJ DE NODIGE HULP ALS ZEER PRETTIG WERD ERVAREN. GEEN " DWANG" VERKOOP OF IETS WAT ER OP LIJKT ..

Zeer snel contact, motor meteen verkocht aan mooie prijs!

Vriendelijke en snelle service!

Auto moest naar een sloper, binnen een uur voor een goeie prijs verkocht. Auto werd dezelfde week nog opgehaald. Top service!

Goed duidelijk en een betere prijs als wijkopenautos.nl

Goed en snel

Snelle afhandeling top.

Auto met foto's geplaatst. Een snelle reactie hierop. En een goede afhandeling.

Niet goed garage geeft mij voor de deur veel minder dan afgesproken

Kreeg een bod voor mijn auto Ter plekje ging daar een aardig bedrag vanaf Garage hield zich niet aan de afspraak En ik heb hiervoor vrij genomen Nooit meer via jullie

Snelle service en hoogste bod

Indienen advertentie ging snel, telefonisch contact gehad over de verkoop en uiteindelijk heeft OSW de hoogste prijs en service weten te realiseren