Vriendelijk onthaal via telefoon, correcte afhandeling Mvg

Keurig ontzorgd

Om een korte termijn een voor beide partijen een goed resultaat behaald

goed.

van weerskanten goede handel dus iedereen tevreden zeer goede afhandeling en correct.

Fantastisch bedrijf en zeer goede service!!

Ik heb de auto die ik wilde verkopen aangemeld bij de website van OSW. Dezelfde dag is door OSW telefonisch contact gelegd en alles besproken. Binnen enkele dagen is de auto verkocht voor het bedrag wat ik voor ogen had. Ik denk dat het netwerk wat OSW super is en ben blij dat ik daarvan gebruik heb mogen maken.

Heel prettige afhandeling. Alles binnen 1 dag. Na het oosten snel reactie en contact met nieuwe kope

Zie boven..!

Top bedrijf

Je word hier top geholpen en netjes te woord gestaan en zeker als je je motor heb verkocht netjes alles afgehandeld door bedrijf die de motor op komt halen zou zeker weer geholpen worden door dit bedrijf

gewoon goed geregeld

gewoon goed geregeld

uitstekend

Alles snel en goed geregeld, hele goede service. Mijn auto is volgens afspraak opgehaald door een nette chauffeur. Geld is betaald en vrijwaringsbewijs heb ik per mail ontvangen.

Uitstekend geregeld!

Na telefonisch overleg binnen 1 uur een goed bod gekregen op mijn motor. Koper nam contact op en binnen 3 dagen alles geregeld. Ook OSW belde of koper contact had opgenomen en zijn afspraak had nagekomen.

Goed, snel en professioneel

De site geeft voldoende ruimte voor een complete omschrijving van het te verkopen product. Binnen 24 uur een mooi bod ontvangen, het gehele proces heeft niet meer dan 4 dagen geduurd. Ik had het product op de site zo duidelijk en zo compleet mogelijk omschreven inclusief de schades, het bod wat onder voorbehoud was uitgebracht heb ik ook bij de verkoop ontvangen. Tijdens een kopje koffie wordt de vrijwaring en en de betaling electronisch geregeld.

Prima geregeld . Heel tevreden

Vlotte reactie Heel snelle verkoop Top

Nette prijzen klantvriendelijk en geduldig!

Erg prettige ervaring gehad! Netjes opgebeld goed naar mijn wensen geluisterd. Met een mooie correcte prijs gekomen. Mij de tijd gegeven om erover na te denken. En daarna zelfs nog opgebeld met een nieuw hoger bod.

Top geregeld

Snel geregeld, zonder problemen

Auto aangeboden, binnen een paar dagen een mooi bod. Bedrijf dat de auto ophaalde was erg netjes, en binnen een uur de vrijwaring.

Van het begin tot het eind Vertrouwelijk Deskundig Prompt en adequaat

Ontzettend tevreden over de Uiteindelijke koper naar wij aannemen vaste relatie van jullie kunnen wij ook zeer lovend zijn

Snelle reactie

Snel, netjes, denken mee

Snel en goed geregeld

Mijn 2e keer dat ik met Osw zaken doe ,en zeker voor herhaling vatbaar..

Snel, eerlijk, accuraat

Nooit eerder mijn auto verkocht. Snelle reactie en communicatie. Prima aftersales. Snelle verkoop.= en eerlijke prijs.

Goed en gemakkelijk

Er wordt netjes contact opgenomen door de koper als het bod is geaccepteerd. Afspraken worden nagekomen.

Goed geregeld

Goed geregeld allemaal, en je word nagebeld

Zeer tevreden verwachtingen overtroffen

Snelle en keurige reacties

hartstikke goed

niks mis mee, alles keurig geregeld. een pluim

Alles was snel en goed geregeld.

Snelle service

De koop was binnen een paar uur geregeld. Alles na tevredenheid afgehandeld.

Al mijn caravans verkoop ik in de toekomst via OSW !

Snel, efficiënt, vriendelijk en vakkundig. De klant hoeft in feite zelf niets te doen. En wat een aardige kerels werken daar !