Supergoede ervaring gehad met OSW

Snelle reactie en bijzonderlijk goed voor ons bemiddeld waardoor wij ons beoogde bedrag hebben kunnen ontvangen voor onze caravan. Echt een aanrader!!

Prima service, vriendelijk personeel en een snelle handeling!

Fijne, snelle service. Mijn motor heeft niet langer dan een half uur te koop gestaan en toen konden er al zaken gedaan worden. Ook het gewenste bedrag behaald, dus kortom, heel fijn!

Goede ervaring, de OSW bevelen wij aan.

Als eerste een goed tel.gesprek gehad. Binnen 48 uur hebben wij een bod gehad. Dat bod hebben wij geaccepteerd. Het was een naar ons idee best een goed bod. Het voordeel van OSW. Is dat je geen vreemde mensen aan de deur krijgt. OSW onderhandelt en dat is prima gegaan.

geweldig

van aanmelding tot verkoop , alles uitstekend geregeld

Goede snelle afhandeling

Ze kom hun afspraken na en controleren dit ook

Prima geholpen bij de verkoop van onze caravan met hagelschade

Onze caravan en auto zijn in Oostenrijk op vakantie getroffen door een hagelbui van 10 minuten, met hagelstenen ter grootte van golfballen. Wij hadden geen hagelschade verzekering meer op de caravan. Bij terugkomst in Nederland heb ik me aangemeld bij OSW met het verzoek onze caravan aan te bieden aan diverse opkopers. Na enkele biedingen met tussenkomst van de heer van Rooijen binnen een dag geregeld dat de caravan alsnog verkocht is. De caravan is opgehaald en gevrijwaard door het bedrijf die de caravan gekocht heeft. Bedankt voor de snelle service, en de zorg en tijd die er aan besteed is.

Vlotte en vriendelijke afhandeling, afspraken worden nagekomen

Prima .

Prima gelopen , alles heel netjes afgewerkt .

Accuraat, eerlijk bedrijf

Snel en veilig. Eerlijke prijs. Geen gezeur van allerlei kopers aan de deur.

Zeer vlotte reactie en duidelijke procedure.

Via de snelle bemiddeling van OSW contact gelegd met de koper van mijn caravan: VB uit Dronten. Zowel door OSW als ook VB was de koop vlot afgerond en snel een afspraak gemaakt voor het afhalen. De werkwijze is duidelijk en leek op eerste gezicht al betrouwbaar. Dat werd later bevestigd door het prettige contact met VB voor de daadwerkelijk overdracht. Een bedrijf dat sympathiek en eerlijk over komt.

Komen de afspraak goed na

Ging lekker snel en hielden zich netjes aan de afspraak

Vlotte afhandeling

Snelle reactie en vlotte afhandeling

Goed personeel was gisteren ,lief een veel succes

Netjes verzorgt

Goede service en afhandeling.. thanx

Zeer snelle reactie en afwikkeling

's avonds de aanvraag voor een bod op onze caravan gedaan. Volgende ochtend 9.30u kreeg ik al een telefoontje met 3 biedingen van bedrijven. Hele prettige afwikkeling en zeer klantvriendelijk geholpen. Zeer tevreden met de gang van zaken.

Goed geholpen, geen klachten.

Correct,helder gecommuniceerd en gehandeld

Na aanmelding heeft OSW de volgende dag contact met me opgenomen om de advertentie en de auto te bespreken. Vrij snel daarna een aannemelijk bod ontvangen en geaccepteerd. Een dag later was alles afgerond naar ieders tevredenheid. Prima!

een vlotte en vriendelijke behandeling

ik had geen ervaring, maar het was me van af het begin duidelijk hoe e.e.a. zou verlopen en dat ging voorspoedig en gaf vertrouwen.

Snel een bod en verkocht

Goede snelle afhandeling. Duidelijk en snel geregeld

Gelukkig bestaat het nog.

Wat een fijne ervaring gehad. Er word naar waarde geboden, op 1e werkdag afspraak gemaakt en wordt dag later opgehaald. Auto wordt terecht gecontroleerd en na een kort proefritje is de auto gevrijwaard en bedrag staat binnen 1 minuut op de rekening. Wow! Wat fijn dat het ook nog kan…. Vakkundig, betrouwbaar en uiterst vriendelijk en correct.

Aanmelding simpel en hele traject goed.

Prima verkoopsite

Waardebepaling is zeer moeilijk, hangt van vele factoren af. Dus mijn advies zou zijn; zorg dat je je kunt bedienen van de juiste gegevens.

vlot en helder

Auto richting sloop, binnen 24 uur een voorstel. Admin correct en compleet

Snel en bekwaam afgehandeld

Duidelijk website, snel contact en op professionele afgehandeld

Auto verkopen? dat gaat lukken met begeleiding

Laat ik meteen zeggen, je krijgt niet de hoofdprijs voor de auto. Je hebt altijd de keus een bod te accepteren of af te wijzen. Lukt het niet, dan bied OSW een 2e ronde aan en misschien moet je zelf iets doen aan je verwachting van de prijs. OSW heeft een groot bereik en de plaatsing is gratis. Waar het om gaat dat je auto verkocht wordt binnen een paar dagen en OSW vinger aan de pols houd betreft nakomen afspraken koper. Ik ben heel tevreden over de afhandeling