Snel, betrouwbaar, goede prijs

Snel, betrouwbaar, goede prijs

Goede nette en snelle service.

Fijne service, klantgericht

Erg te spreken over de goede service en duidelijke antwoorden bij vragen. Makkelijk en snel mijn motor verkocht.

zeer goed

Onze Caravan was vlug verkocht , ze zijn erg betrouwbaar zou het zo weer doen.

Prettige samenwerking

Prima geholpen ,afspraken goed nagekomen

Top! Volgens afspraak opgehaald en betaald

Prima communicatie met OSW en koper. Direct gevrijwaard en betaald. Zeer tevreden over de gang van zaken

Vlot geregeld. Account was overbodig

Wij moesten onze 25 jaar oude auto kwijt. Ik had de 2 handelaren bij ons in de stad bekeken, maar dat was niet wat (slechte ervaring mee). Bij een zoekopdracht bij OSW terecht gekomen en daar het een en ander ingevuld. Ook had ik een account aangemaakt. De volgende dag werd ik gebeld dat er bieders waren, echter ik heb niets in mijn account teruggevonden. Maar alles goed en wel is gisteren de auto opgehaald, door een vriendelijke meneer. Wel even vermelden dat men (even uit het hoofd) 2 weken de tijd heeft om het op te halen. Dit mag wel op de webpagina vermeld worden. Gelukkig was het voor ons binnen een week, want anders had de auto zonder APK op straat gestaan.

Snelle verkoop

Binnen 1 dag verkocht en opgehaald

zeer tevreden

alles was heel snel geregeld

Het telefonisch contact was prettig. Ik had er niet zo zin in om te leuren met de motorfiets. Via internet een acceptabele prijs in mijn hoofd. Zowel een ondergrens als een ideaal bedrag. De biedingen via Marktplaats waren lager. Tevens heb ik slechte ervaringen met Marktplaats. Teveel onduidelijk volk aan de deur. OSW heeft mij gekoppeld aan Alfamotors uit Leimuiden. Een uiterst correcte man heeft dezelfde dag de motor opgehaald. Een vrijwaringsbewijs direct geregeld. Prima afhandeling. Met veel geduld en sores wellicht een honderd euro meer kunnen vangen. Ik ben achteraf blij dat ik met OSW in zee ben gegaan. Zij hebben de contacten en brengen je verder.

Alles perfect afgehandeld.

Fiat Punto verkocht. Na afspraak afgehaald, vrijwaring ontvangen. Heel goed geregeld.

Nemen heel snel contact op en zijn vriendelijk

Nemen erg snel contact op en zijn erg vriendelijk. Voor ik het wist, was m’n auto verkocht. Binnen 1 week was de (sloop)auto opgehaald.

Prima!

Snel een correct van mijn (sloop) auto afgekomen

Snel efficient

Snel en goed afgehandelt. De autoophaler was een uurtje te VROEG. Maar dat was geen probleem. Voor ons allebei.

Prima service!

Uitstekend klanten begeleiding, efficient, betrouwbaar.

Beste Johan, Bedankt voor het aanpassen van uw review. Wij hebben telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw minder goede ervaring met OSW. Het bleek hier te gaan om een misverstand en daarom zijn wij ook blij dat u uw review heeft aangepast.

Supersnelle oplossing

Supersnelle oplossing vriendelijke te woord gestaan

Zeer snel een goede aanbieding

Dank voor de goede regeling bij de verkoop van onze caravan.

Goed en snel geregeld

De titel zegt het al. Korte tijd na de aanvraag werd ik teruggebeld met een bod. Geaccepteerd, daarna is alles snel en makkelijk geregeld. Ik zou zeggen: 'een aanrader'.

Komt beloftes na

Wat er op de website staat, wordt ook zo gedaan. Ook de afhandeling door Wolf caravans ging top. Ben zeer tevreden.

Wij zijn uitstekend geholpen na ons aangemeld te hebben hadden wij al snel een bod wat goed was. Toen ik het niet meer zeker wist om verder te gaan op de computer hebben ze mij telefonisch verder geholpen en alles geregeld heel goed.

Gewoon op een nette manier auto verkocht.

Osw heeft mij netjes via de telefoon benadert dat het kopers had. En voor mij een zo best mogelijke deal er uit gehaald(zullen er zelf ook best wat aan overhouden maar dat geeft niet). Het autobedrijf wat de auto op kwam halen deed ook alles netjes volgends afspraak, geld en vrijwaring zo in het handje. Dus geen gezeur aan de deur! Gewoon goede ervaring alles bijelkaar

Goed !

Snel! En Simpel

Vlotte afspraken…

Vlugge reactie van OCW en vlotte afhandeling Doe zo verder … Mvg Stefaan

Goede duidelijkw afspraak, alles goed en correct afgehandeld