gewoon goed

ik weet niets te schrijven het is allemaal goed gegaan

Prima service en klantvriendelijk

Na de aanmelding om mijn auto af te voeren, werd er binnen 24 uur contact opgenomen om voor aanvullende afspraken. Het ophalen en afhalen was snel en prima geregeld. Helemaal top!!!

uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen met de verkoop van mijn auto.

Geen poeha. Ze doen wat ze beloven !

Nu eens geen mooie beloften en dan later: ja, maar.... Het hele traject probleemloos doorlopen, communicatie precies genoeg. Afhandeling perfect.

Binnen 1 dag mijn auto verkocht!

Binnen 1 dag was mijn auto verkocht en dezelfde week was alles geregeld. Duidelijk en snelle communicatie en goede afhandeling.

Mijn contact vond ik super gaan

Jelmer is eerlijk en oprecht over wat je kunt verwachten, en probeert je het beste bod te laten krijgen. Wij zijn tevreden met de bemiddeling.

Gewoon goed en snel

Zijn goed en vrij snel binnen een paar weken had ik mijn motor verkocht via jullie . Toppers

Top service

Vriendelijke meneer snel en deskundig geholpen.

Snel en makkelijk geregeld

Zeer snel geregeld

Was snel geregeld met duidelijke afspraak! Sneller je auto verkopen dan hier lukt niet!

Snel accuraat en probleemloos.

Snel accuraat en probleemloos. Na aanmelding binnen een paar uur verkocht. Tussentijds nog even overleg met OWS om vraag en aanbod met elkaar te verenigen. Top!

Zeer goed en snel

Geweldige service en als er kontakt is met een opkoper word alles netjes en eerlijk geregeld een topservice kan ik iedereen die zijn auto wil verkopen goed of kapot dit bedrijf aanraden

Correcte snel

Goed correct en snel vriendelijk

Alles goed gegaan

Auto aangeboden en de verkoop is goed verlopen

super,

was eerste keer,maar duidelijk en snel alles geregeld.

Snel en top geregeld

Snel en top geregeld

Snel verkocht en vriendelijke service

Werd gebeld door iemand die veel vragen stelde en oprecht geïnteresseerd was om de staat van de motor. Vroeg welke prijs ik voor ogen had en beoordeelde zelf al of dat haalbaar was. Hij gaf aan al zijn dealers te gaan bellen voor de beste prijs. Twee uurs later was de motor verkocht voor een hoger bod dan het hoogste bod dat ik reeds gehad had van de dealers die ik zelf benaderd heb. Heel tevreden

Duidelijke en nette afhandeling.

Via de website makkelijke manier om je auto te laten ophalen. Nette telefoniste die de afspraak maakt en bevestigt. Nette chauffeur die de auto heeft opgehaald.

Top! Heel vriendelijk, behulpzaam en snel!

Mijn ervaring zowel met OSW, Bas Roelofs in het bijzonder, als met Cedar autohandel B.V., aldaar in het bijzonder Hamze el Hussein, was uitstekend! Beide heren hebben mij uiterst vriendelijk geholpen en alles ging super snel en soepel. Hartstikke fijn!

Snelle service en alle afspraken worden bagekomen

van aanmelden tot ophalen was netjes snel goed

na aanmelding snelle reactie vriendelijke mensen aan de telefoon het ophalen van de auto waren netjes op tijd en vriendelijk.

Bijzonder goede ervaring.

Komt zeer betrouwbaar over, zijn vriendelijk en dwingt geen koop af. Uitstekende keuze.

gewoon goed

duidelijke uitleg over de verkoop van mijn auto

Goed begeleid door Junior Fekkes OSW en de overdacht soepel verlopen met koper!

Ik raad OSW aan, via google ingetoetst sloop auto verkopen. Zodoende kwam ik op de website, auto via website aangeboden, volgend dag al gebeld door Junior, goed gesprek gehad, eerlijk in wat hun service inhoud, wat eventueel de auto zou kunnen opbrengen en hoe het verder zou worden afgehandeld. Binnen 2 dagen reële biedingen gehad, waarvan 1 geaccepteerd, op de eerst werkdag afspraak gemaakt met garage, goede begeleiding en ook goed geregeld omtrent corona maatregelen, auto opgehaald en soepel verlopen. Vind OSW een mooi concept, met hele goede netwerk van RDW garages. Ben van mening je auto , camper etc wil verkopen je wel aan goede betrouwbaar garages wel tot een deal komt, en goede begeleiding van medewerkers van OSW en geheel gratis ook voor verkoper. Nog bedankt Junior en tot de volgende!

keurig op de hoogte gehouden en snelle service

snel en correcte service