Niets te klagen. Alles verliep prima !!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Snel en correcte afhandeling!

Betrouwbaar en met zorg afgehandeld!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? N.v.t.

Afspraken worden niet nagekomen

Ondanks dat er zowel op het intakeformulier als telefonisch afspraken zijn gemaakt over het verhelpen van bestaande mankementen is dit niet aan de koper medegedeeld. Na herhaald telefonisch contact waarbij toezeggingen zijn gedaan om dit alsnog recht te zetten is dit niet gebeurd met als resultaat een zwaar geïrriteerde koper aan huis. Door tussenkomst directie is eea geregeld maar waren de afspraken nagekomen was deze escalatie niet nodig geweest. Gelukkig was de koper flexibel in het werken naar een voor ieder acceptabele oplossing.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

Goedendag, Hartelijk dank voor het aangeven van uw ervaring. Zo kunnen wij onze service steeds een beetje beter maken. Wij hadden inderdaad duidelijker met de koper moeten communiceren. U had aangegeven in de advertentie dat er schade was en dat dat door de verzekeringsmaatschappij behandeld zou worden. Of de koper deze kosten zelf op zich zou nemen of door de verzekeringsmaatschappij wilde laten verhelpen is niet goed door ons gecommuniceerd. Excuses voor het ongemak. Wij hebben intern hierover gesproken en gaan ermee aan de slag om de informatie die door de verkoper gegeven wordt, beter over te brengen aan de koper. Met vriendelijke groet. Team OSW

Geweldig en ontzorgend.

De duidelijke communicatie en contactonderhoud in aanloop naar de dag van afhandeling is door ons als zeer goed ervaren. Wij wisten precies wat we konden verwachten en de instructies waren duidelijk. Bij ons was het inderdaad een zorgeloos verkoop. Ontzettend bedankt.

Goed en helder

Er is waargemaakt wat er in het telefoongesprek beloofd was Ik ben heel tevreden over de manier waarop het gedaan is.

Uitstekend en efficiënt

Een zeer snelle en vriendelijke service. Aanrader!! Gemakkelijk om profiel te maken en fantastische telefonische opvolging!!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? N.v.t.

Boven verwachting

We zijn enorm geholpen via osw. We zaten helaas ineens met een kapotte auto. Binnen een dag werden we direct gebeld en kwam er een bod onze kant op. Met onze tegenbod is toen ook direct weer aan de slag gegaan. Al met al dus een hele fijne ervaring mogen beleven

snel en efficiënt

Na het invullen van het contactformulier werd ik direct gebeld. Alles was snel geregeld en dezelfde dag al een inkoper en transactie.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Vriendelijk, realistisch, snel en perfect resultaat.

Na aanmelding direct gebeld geworden en overleg over de prijs. Binnen een dag verkocht en de koper (Auto Koens uit Kapelle) is ook meer dan alle afspraken nagekomen.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Auto aangeboden werd na een paar uurtjes al gebelt met een aanbod. Vond het net iets te weinig doorgegeven wat ik in gedachten had. En een uur later werd ik gebelt en is de verkoop gesloten. Afspraak gemaakt met koper en die heeft hem netjes opgehaald overgeschreven enz

Positieve ervaring

Vanaf de aanmelding al een goed gevoel. Duidelijke uitleg over de door OSW te ondernemen stappen. Snelle reacties.

snel, helder en transparant

OSW reageerde snel, maakte duidelijk hoe alles in zijn werk ging en heeft vervolgens goed geholpen, toen de koper zich terugtrok, omdat hij toch (vocht)problemen zag. wij zijn tevreden over het verkoopresultaat

Super goed geholpen

Goede en snelle afhandeling

Prettig contact en zorgvuldige afhandeling

Alles goed geregeld

Netjes geregeld snel verkocht

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Camper

Goed en snel en volgens afspraak geregeld

Top ook het bedrijf die de volgens afspraak netjes alles heeft afgewikkeld.

Snel, betrouwbaar, duidelijk

Top!!

Soepel, snel, zakelijk

Soepel, snel, zakelijk.

Supergoed

Heel goed geregeld en snel toppie

Correcte afhandeling

Alles ging vlot en correct,niets op aan te merken.

snel en goed bedankt.

na kort telefoontje was het snel geregeld. alle afspraken nagekomen . super

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Goede service, onderhouden goed contact, klantvriendelijk en gemaakte afspraken worden nageleefd.

Gewoon Top!!!

Motor snel en correct verkocht en afgehandeld

Goede bekwame service

Vlot contact Correcte en directe betaling Vriendelijke en bekwame medewerker Spijtig genoeg voor ophaling van schadegeval , maar deze firma maakt het niet moeilijk

Hele fijne ervaring

Heel vriendelijk. Mijn auto werd keurig opgehaald. Alles werd doorgenomen en het geld werd gelijk overgemaakt en de auto overgeschreven en bevestiging werd direct gemaild.