Goedendag, Hartelijk dank voor het aangeven van uw ervaring. Zo kunnen wij onze service steeds een beetje beter maken. Wij hadden inderdaad duidelijker met de koper moeten communiceren. U had aangegeven in de advertentie dat er schade was en dat dat door de verzekeringsmaatschappij behandeld zou worden. Of de koper deze kosten zelf op zich zou nemen of door de verzekeringsmaatschappij wilde laten verhelpen is niet goed door ons gecommuniceerd. Excuses voor het ongemak. Wij hebben intern hierover gesproken en gaan ermee aan de slag om de informatie die door de verkoper gegeven wordt, beter over te brengen aan de koper. Met vriendelijke groet. Team OSW
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.