perfect

binnen paar uur van me auto af

Netjes afgehandeld

Ik ben netjes te woord gestaan aan de telefoon en mijn auto is netjes op afgesproken dag opgehaald voor het afgesproken bedrag.

Snel en tot volle tevredenheid binnen 1 uur geregeld.

Binnen 1 uur een aantrekkelijk bod van een betrouwbare opkoper. En dezelfde dag nog opgehaald en afgerekend.

Eerlijk en vlotte afhandeling.

Bij het verkopen van mijn motor ben ik keurig geholpen door osw. Geen blabla verhaal gewoon zoals het is. Top site.

Snel in handelen

Binnen 1 week alles afgehandeld met desbetreffende autohandelaar.

Snelle en adequate afhandeling.

Voor mij was van belang dat alles rond de verkoop van mijn overjarige Ford zo snel mogelijk geregeld was. De kans dat ik op een andere manier (marktplaats, oldtimermarkt, etc.) een hoger bedrag had gekregen acht ik zeer groot maar voor mij was snelheid en zorgeloosheid belangrijker. Het aanmelden en de uiteindelijke verkoop waren snel geregeld zonder verdere rompslomp.

Ik was verbaasd hoe snel het ging.

Op dinsdagmiddag mijn gegevens ingevuld op de site van osw. Paar minuten later werd ik al gebeld. S’avonds was die verkocht en vrijdags werd die al op gehaald. Super snel en voor een prijs die ik ook in mijn hoofd had. Super bedrijf

Redelijk tevreden.

Hij viel erover dat e in de auto gerookt was. Zag een plamuurplek bij het linkerachterwiel. Was mij niet opgevallen. Bekeek de auto van a t/m z. Las de auto uit. Daar kwam uit wat ik al gezegd had. Wilde de prijs 500 naar beneden doen. Ging niet accoord. Werd driehonderd. Ga hier niet weergeven. Heeft bod gedaan en kraak dan af. Meer dan ik normaal vind. Die dan geen bod.

Werk prima.

Wilde een caravan kwijt en kwam toevallig bij OSW terecht, werkte prima, van begin tot eind.

Na de aanmelding al vrij snel reactie van jullie om de foto's dus goede zaak en over het bedrijf jaap middel ja gewoon een hele vriendelijke man ka hem zeer zeker aanraden

daadkrachtig en publieksvriendelijk

Nadat ik mijn caravan had aangeboden op de site werd ik de dag daarop al gebeld omdat er nog een paar vragen waren over de caravan. Deze heb ik zo goed mogelijk beantwoord wat als resultaat had dat ik geen aanvullende foto's hoefde te plaatsen. Daags daarop werd ik gebeld omdat OSW een mogelijke koper had gevonden. Volgens OSW was deze kandidaatkoper erg vriendelijk, recht door zee en heel eerlijk, waar al menig jaar goede zaken mee gedaan werden. Toen de koper/het bedrijf zaken kwam doen bleek van deze referentie alles te kloppen. Ik ben dus zeker tevreden over OSW

Auto door Autodemontage Klaas Boer laten halen

Super service, snelle afhandeling en de betaling had ik de zelfde week op mijn bank binnen!

Kwam op de afgesproken tijd, alles ging lekker vlot, erg goede ervaring gehad!

Goed en snel geregeld

Alles volgens afspraak en keurige mensen

Snel, makkelijk en correct

Via de site mijn oude Picasso aangemeld. zelfde dag telefonische contact opgenomen met mij. rieel bod. Afspraak over ophaal moment tot de minuut oprijd. 2 minuten buiten geweest.

Super geregeld

Wad top. Telefonisch contact gehad en meteen geregeld dat de auto opgehelderd werd.

Zeer snel en goed

Het was snel afgehandeld. Ben zeer tevreden

Dik tevreden over de afhandeling

Netjes en snel, redelijk goede prijs aardige man die mijn auto kwam halen

Goed geregeld

Contact met koper ook top

Fantastisch!

Junior heeft me ontzettend goed geholpen en was hartstikke vriendelijk, nogmaals bedankt!

Goede en Snelle Service

Ik werd via de email goed op de hoogte gehouden van biedingen op mijn auto. Na een telefoongesprek met een aardige medewerker zijn we tot een overeenkomst gekomen. Waar andere de helft voor mijn auto bode gaven hun een Heel Goed Bod het dubbele. Ze kwamen de auto ophalen en binnen 10min een vrijwaringsbewijs via de mail. Goede Service en vriendelijk personeel. Ik Raad ze aan!!!

Snel geholpen en in contact gebracht met koper.

Na autogegevens te hebben ingevuld, direct gebeld door OSW en afgehandeld. De auto is inmiddels door de koper opgehaald.

geweldige hulp

Voor het eerst gebruik gemaakt van OSW en wou dat het overal zo ging. Duidelijke ,heldere en snelle ondersteuning. Ik kan het iedereen aanraden

Snel en degelijk

Kregen heel snel een bod en na wat onderhandelen gauw eens over de prijs. Prima geregeld

Motor verkocht binnen de 3 uur!

Motor verkocht binnen de 3 en verkoopprijs vrij dicht bij vraagprijs. Een aanrader!