Top service

Snel geregeld maar goede communicatie. Makkelijk te regelen ook.

Vriendelijke open communicatie

Als (auto)leek is het fijn om te worden bemiddeld tbv de verkoop van mijn kleine auto (mijn ervaring bij een autodealer: nou mevrouwtje (!) de eerstvolgende reparatie zal duur worden, dus zijn bod was €1000 lager dan de kenteken heck aangaf !). Via OSW kwam er wel een redelijk bod en de deal is uiteindelijk ook snel gesloten.

Goed uit per telefoon

snel, goede prijs, goede service en vooral ontzorgd

Snelle response, adequate en vriendelijk behandeling van mijn vragen; in 1 woord kwaliteit (zeggen wat je doet en doen wat je zegt)

meer dan goed

goed contact . afspraken nagekomen . na wat handjeklap en een kopje koffie met goudse siroopwafel voor beide een goede deal veel succes verder hans vermeulen

Gewoon top aervice!

Als word ter plekke gelijk geregeld super snel afgehandelt allemaal

Correct en snel

Onze camper twee keer aangeboden voor verkoop. Eerste keer zelf het bod niet geaccepteerd, omdat er een hoger particulier bod binnenkwam. Helaas viel dit tegen. Meer dan een half jaar later weer aangeboden. We waren blij verrast, dat hetzelfde bod werd herhaald. Snelle prettige afwerking. Afspraken werden goed nagekomen. Wij zijn heel tevreden.

Zo simpel je caravan verkopen, TOP!!

In één week onze caravan verkocht, wat een goede ervaring in een tijd waarin alles moeizaam en traag gaat. Klasse bedrijf!

Echt super

Was echt goed

fijne zorgeloze verkoop dank zij jullie bemiddeling top!

Eerste keer gebruik gemaakt van OSW zeer tevreden

Ik moest mijn auto kwijt stond mij al een poosje in de weg via OSW een koper gevonden zeer goed bevallen. Dat de auto opgehaald werd was al een ervaring op zich fantastisch.

Goed geholpen!!

Makkelijk, snel en bij vragen werd ik direct en vriendelijk geholpen

helemaal goed

vanmorgen is de caravan opgehaald het was een aardige man en hij kwam zn woord na . hij was blij met de caravan en wij waren blij met het bedrag en dat hij er niks van af had gepraat . vriendeljk groet

Met OSW prima, sloopbedrijf ook, opkoper die kwam ophalen niet

OSW prima ervaring. Sloopbedrijf contactpersoon ook prima, gaf aan wat ik klaar moest leggen (kentekenpasje, laatste keuringsformulier en beide sleutels) en tijd afgesproken. Opkoper/persoon die op kwam halen was minder. Belde aan en zij gelijk is dit hem (stond op de oprit), dus ik ja. Hij nou dit is het oude model. Ik, nou dit is gewoon wat aangeboden is, met kenteken en alle overige info en compleet met foto's, dus lijkt me duidelijk. Wilde hij opnieuw gaan bieden en stuk lager, waarop ik aangaf dat er een deal was en dus niet opnieuw ging onderhandelen. Nou dan ging hij eerst even zijn bedrijf bellen. 5 Minuten later, hij terug en vraagt hij doodleuk of mijn man niet thuis was? Viel niet echt goed moet ik eerlijk zeggen, dus nee en hij moest het dus met mij afhandelen. Uiteindelijk zegt hij, nou dan geef ik het geld wel en handel het met OSW af. Prima wat mij betreft, gaat hij zeuren over dat ik die oude vodjes van andere papieren na 20 jaar niet meer heb. Conform opgave van zijn eigen bedrijf was dat ook niet nodig, zucht. Nou kreeg uiteindelijk mijn geld en vrijwaringsbewijs in mijn hand en hij vertrok mokkend. Dus OSW en eerste contact bedrijf prima, daadwerkelijke ophalen duidelijk minder.

snelle reactie op vragen, goed contract

Via Google ben ik bij OSW terecht gekomen voor het verkopen van mijn sloop auto. Binnen een paar dagen lag er een bod en een duidelijk contract voor de overname van mijn auto. Auto is bij mijn thuis door de sloper opgehaald. Cash afgerekend en papieren en vrijwaring direct uitgewisseld, kortom prima verlopen.

Beste Huub, Wij hebben vernomen dat er onderhandeld is bij u op locatie, dit gaat tegen de werkwijze van OSW in. Wij hebben u vandaag gesproken en u alsnog het bedrag waar u recht op had gegeven. Bedankt voor het aanpassen van de review en nogmaals excuses voor het ongemak. Groet, Team OSW

Uitstekende dienst.

Vriendelijke en professionele afhandeling van het verkopen van mijn auto. Kan OSW en Junior aanbevelen voor uitstekede denst!

Snelle (re) actie

Snelle en duidelijke reactie, zelfde dag een bod en dezelfde dag de auto opgehaald.

Zeer makkelijk in paar minuten gefixed

Had auto aangemeld , moest enkel nog foto's toevoegen. Nog voor ik dat gedaan had kreeg ik telefoon van OSW met hoog bod. Wat zo geregeld. Auto opgehaald, contant afgerekend , vrijwaring via mail. Netjes

Top !!

Leuke, aangename en correcte communicatie en afhandeling van het verkoopsakkoord !!

Nette makelaar

Na plaatsing op OSW site van mijn te verkopen auto werd ik door OSW gebeld voor wat meer details. Prettig gesprek en verder goede afhandeling. Snel goed bod ontvangen via OSW. Auto aan de hoogste bieder verkocht. Zeer tevreden

Goed, heldere voorwaarden en snelle actied

Angemeld en 2 dagen later aito verkocht. Geen kleine lettertjes er. Simpel en doeltreffend

Goed geregeld en snel

Soepele afhandeling

We hadden een snel bod, deer belde dezelfde dag en kwam op de afgesproken tijd. Ideale manier om van onze caravan af te komen!

Ik had weinig ervaring met de verkoop via een bemiddelingssite. Verkoop aan de deur vind ik tegenwoordig onduidelijk. Komt het geld wel op je rekening? De digitale omgeving kent veel valkuilen. Verkoopbemiddeling via OSW ging perfect. Verkocht aan Bierens motorsport in Havelte, eerlijke prijs, motor correct opgehaald, betaald en vrijwaring, allemaal helemaal oké.

Professionele werkwijze en dito afhandeling

Mijn motorfiets op voortvarende wijze aangeboden aan goede marktpartijen. Motorfiets daardoor snel verkocht en door de koper professioneel afgehandeld.