Heel vlotte service, goede communicatie, betrouwbaar en snelle afhandeling. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Heel goed verlopen

Men heeft ons goed geholpen met de verkoop van onze caravan.

De auto aangeboden was snel geregeld goede prijs geboden De auto werd netjes voor de deur opgehaald vrijwaring en geld gehad. Onwijze goed geregeld bedankt.

OSW doet wat ze vertellen!

Advertentie geplaatst, dag erna eerste bod gekregen, tegenbod gedaan en moto was verkocht. Correcte opvolging en afhandeling!

snel en zeker

Snelle reactie, geen poespas dus gewoon rechtdoor

Prima geregeld

Zag deze mogelijkheid middels Google. Heb gegevens ingevoerd en de auto was in no time verkocht. Paar dagen later opgehaald. Geen kopzorgen, makkelijk en snel.

Top geregeld

Snelle reactie, binnen een week geregeld. Duidelijke afspraken.

Boven verwachting snel en duidelijke informatie.

Mijn aanvraag werd vrijwel onmiddellijk in behandeling genomen. Binnen een paar uur ontving ik een bod en was de auto verkocht.

Vriendelijk, netjes afgehandeld

Kapotte auto aangemeld hier. Ze leveren van begin tot eind service. Regelen alles snel en vragen ook of er al een afspraak is gemaakt etc. Ook nadat de auto weg is zorgen ze ervoor dat alles (zoals een vrijwaringsbewijs) geregeld is. Ze hebben me zeker geholpen. De auto was zo weg. Keurig!

Prima goed geregeld

Contact gemaakt, werd netjes terug gebeld duidelijk uitgelegd. Dus voor mij prima.

Goede service, fijn contact en prima verkocht

een tevreden gebruiker

Helemaal top

Deal snel gesloten afspraken goed nagekomen een aanrader als je snel van je voertuig af moet. Top

Prima geregeld

Snel en correct afgehandeld.

Goed en snel geregeld.

goed en snel geregeld.

Goede hulp bij afhandeling

Er werd snel een bod gedaan op m'n auto. Het duurde wel even voordat de koper reageerde, maar daarna was een afspraak snel gemaakt. Helaas was er wat onenigheid over de prijs omdat de auto volgens de koper als rijdend geadverteerd stond terwijl dit niet het geval was. Met hulp van OSW is dit uiteindelijk naar tevredenheid afgehandeld.

Met osw goed met het sloopbedrijf slecht

Mijn ervaring met osw was zeer goed. Had een bod gekregen en die had ik geaccepteerd. Alleen het sloopbedrijf dacht er schijnbaar anders over want die belde me op of ik niks aan de prijs kon doen. Slechte ervaring met het sloopbedrijf de communicatie was bagger. Maar goed het is gelukt en ben van de auto af.

Perfect!!

Niks anders dan prima gegaan! Netjes gehandeld door OSW. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam, met andere woorden ga zo door!

Super geregeld en snel

Naar aanmelden had ik binnen twee dagen een bod en snel geregeld

Ik kreeg na 1 dag al een mooi bod. Twee dagen later is de auto opgehaald. Alles snel en netjes afgerond.

Snel geregeld

Zeer snelle mogelijkheid om van je gebruikte/defecte auto af te komen.

Werkt goed in 2dagen van mijn auto af

Werkt goed doen wat ze beloven

Snel en goed auto verkocht

Zeer goed gegaan goeie behandeling

Je wordt goed geholpen

Super snel geregeld!

Ik had onze auto aangeboden om als sloopauto op te laten halen. Binnen diezelfde dag kreeg ik al bericht dat een bedrijf de auto wilde komen ophalen en dit was de volgende dag al geregeld. Goede communicatie