Snelle service, prima prijs

Na t plaatsen van mijn schadeauto snel een goed bod ontvangen. Toen ik het betreffende autodemontage bedrijf niet kon bereiken heeft OSW er voor gezorgd dat de auto alsnog snel is opgehaald

Goed geregeld

Binnen 1 dag aanbod gekregen en verkocht

Ongelofelijk, motorfiets in no time verkocht

Ik heb mijn motorfiets aangemeld op de website, binnen 1 uur kreeg ik telefonisch contact met OSW (Calvin), er werd mij nog wat meer info gevraagd en waarschijnlijk hadden zij al een gegadigde voor de motor. Vrij snel daarna werd een goed bod gedaan op de motor en ben ik akkoord gegaan, alles is daarna keurig bij mij thuis afgehandeld, betaling en vrijwaring aan de tafel afgehandeld en motorfiets ingeladen en dat was het dan Alles heel snel afgehandeld, duzz een aanrader.!!

zeergoed

vriendelijkheid zeer goed afspraak goed ophaling goed prijs afspraak goed een aanrader naar de buiten wereld

Snelle service

Mijn auto aangeboden Alles netjes gecommuniceerd en goed geregeld

alles goed en snel verlopen

komen afspraak perfect na goede site

Gewoon goed. Snelle reactie, heldere uitleg.

Snelle reactie, heldere uitleg over werkwijze en advies.

Ig zou jullie nooit en dan ook nooit bij iemand aanbevelen .

Respectloze manier van werken.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw advertentie erbij gehaald en met uw occasion makelaar en de koper contact gehad over wat er precies is gebeurd. De verkoop is volgens beide normaal verlopen en u heeft het afgesproken bedrag ook ontvangen. Ook de communicatie was vriendelijk verlopen. Een andere collega heeft meegekeken naar de WhatsApp berichten en vond dat het een normaal gesprek was. Wij zijn dus met stomheid geslagen dat u het een respectloze manier van werken vindt. Graag komen wij met u in contact zodat wij de feedback iets uitgebreider kunnen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team OSW

Duidelijk

Duidelijke uitleg, goede prijs. Ophalen van de auto ging in prima overleg, alles is keurig geregeld.

Goed en duidelijk

Eenvoudige aanmelding en snelle reactie en aktie.

Goed georganiseerd

Netjes alles afgehandeld en op tijd... klasse

Super geregeld

Erg blij mee auto erop gezet en binnen paar dagen een bod eerst een tegenbod gedaan en toen weer een bod met de schappelijke prijs erg blij mee werkt snel en gestroomlijnd toppers dit

uitstekende service, accuraat, en degelijk

Uitstekende service en keurige afhandeling echt aan te bevelen

Eenvoudig en zeer accuraat

Auto aangemeld en snel contact met medewerker. Auto snel verkocht en ook de opvolging door OSW was zeer goed

Vriendelijk personeel die graag mee denkt, afspraken na komt en snel reageert.

Vriendelijk personeel die graag mee denkt, afspraken na komt en snel reageert. Al met al een goede service en een prettig handelen geweest. Dank u wel.

Kon niet beter.

Advertentie werd snel geaccepteerd, geen gezeur kort telefonish contact over verkoopprijs, na enkele minuten auto verkocht,afgeleverd bij koper, binnen uur geld op de rekening.

Na even telefoongesprek is mijn motor verkocht en binnen 2dagen opgehaald.

Duidelijk, zakelijk en vriendelijk

Heb binnen 48 uur een reactie gekregen. De vrijwaring bleef uit. Het vriendelijke personeel heeft bemiddeld en deze kwam dezelfde dag nog in orde. Thumbs up voor jullie goede service!!!

Koopovereenkomst is nietszeggend

OSW heeft snel een koper voor je gevonden, echter voelt de koper, net als bij particuliere verkoop, zich genoodzaakt om het afgesproken bedrag compleet tot het uiterste te verlagen. Een paar dagen na de verkoop heeft OSW telefonisch contact gezocht en aangegeven dat dit niet helemaal de bedoeling is. Zij hebben mij een tegemoetkoming aangeboden wat hen siert.

Vlot verlopen, heldere stappen goede info

Snelle service, proffesionele afhandeling, goede bereikbaarheid als je vragen hebt. Zou OSW ook aan anderen adviseren. Belangrijkste wat mij als gevoel bij blijft: Ontzorging op professioneel niveau! Dank!

snel en prettig geregeld

snel en prettig geregeld

Keurig geregeld

Na aanmelding contact gehad met osw, en vervolgens op een snelle en prettige manier mijn motorfiets verkocht.

Zeer tevreden.

Professionele en pro-actieve houding en werkwijze.

in 1 woord geweldig

Mijn eerste ervaring met OSW.nl. Alles naar wens en tevredenheid, heel vlot afgehandeld, kon niet beter.

Prima verlopen deal.

Prima verlopen deal!