Service trekt op niets

Mijn advertentie werd goedgekeurd, de dag erna kreeg ik een belachelijk laag bod voor een motorfiets van nog maar 2 maand oud. Dit bod heb ik uiteraard niet aanvaard en mijn indicatieve prijs opnieuw doorgegeven. Mijn advertentie werd hierna gewoonweg verwijderd. Van een boertige manier van werken gesproken.

Vertrouwd

De afhandeling als zeer prettig en professioneel ervaren.

Perfect !!!

Goede ervaring met osw. Zaterdags de caravan voor verkoop aangeboden, dinsdags verkocht ! Ik had een lager bod gekregen dan dat ik vroeg, toen werd ik gebeld door osw of zij mochten bemiddelen. Ja dus met als resultaat dat de caravan verkocht is voor de vraagprijs.

Na aanmelding vlugge verkoop

Auto al met 1 dag verkocht

Gewoon ongekend goed.

Volgens afspraak en de daaruit volgende afhandeling prima gegaan.

Snelle correcte en vriendelijk!

Caravan te koop gezet en na 2 dagen een bod ontvangen en verkocht. Alles goed geregeld en zeker een aanrader. Ga dit zeker onthouden voor de toekomst

Super snel en duidelijke communicatie

21 april heb ik een ongelukje gehad met de auto en ik vond het niet waard om deze op te knappen en vervolgens te verkopen. Via internet kwam ik osw tegen en heb ik mijn auto eind van de middag te koop gezet. Binnen een paar minuten stond de auto te koop en werd deze verspreid onder het netwerk van osw. De volgende dag werd ik opgebeld en waren er al biedingen binnen gekomen. Omdat ze nog niet bij mijn vraagprijs in de buurt kwamen ging de vriendelijke man, na een aantal vragen, nog wat bedrijven bellen. Uiteindelijke is het een mooie match geworden en is de auto de volgende dag opgehaald. De overdracht ging soepel, betaling en overschrijving ging vlotjes. Prettig om zaken mee gedaan te hebben. Tip is wel om eerlijk en concreet te noteren hoe de auto erbij staat, elk deukje en krasje en onderhoud geschiedenis vermelden. Alleen zo krijg je een eerlijke prijs en kom je niet voor verrassingen te staan als de auto wordt opgehaald. Daarnaast als je op zoek bent naar de hoofdprijs dan kan je beter zelf je auto verkopen!

heel vriendelijk en van hun woord met andere woorden eerlijk

Netjes behandeld goed begeleid zeer goed bedrijf

Ik wilde mijn auto weg doen en vond het een gedoe omdat deze niet meer goed startte. Kwam osw tegen na wat googlen en heb mijn auto aangemeld. De dag erna kreeg ik een belletje van iemand van osw. Heel vriendelijk en duidelijk. Er hadden meerdere mensen geboden op de auto en met welk bod wilde ik in zee gaan. Heb het hoogste bod gekozen, vrijwel direct een mail met gegevens bieder en koopovereenkomst gekregen. De bieder in kwestie belde vrij snel daarna en heeft de auto een paar uur daarna opgehaald. Dit alles in een dag. Vrijwaringsbewijs en geld gekregen en ik was er vanaf. Geen gedoe aan de deur, alles snel geregeld met dank aan de bieder Patrick van HO Valk! Super!!!

Alles klopte!

Goede communicatie en aandacht.

Was zo gepiept

Het was zo klaar de sloper kwam ook zijn plicht na was snel klaar

goed en duidelijk geregeld!

heel duidelijk en smorgens om 07.30 perfect op tijd !

Alles wordt snel geregeld!

Dhr. Kwam op afgesproken tijdstip en belde van te voren. Hij had de auto snel op de ambulance en de vrijwaring was zo gepiept! Buiten dit was het ook een erg sociale man en gezellig om nog even mee te kletsen.

Supergoede ervaring gehad met OSW

Snelle reactie en bijzonderlijk goed voor ons bemiddeld waardoor wij ons beoogde bedrag hebben kunnen ontvangen voor onze caravan. Echt een aanrader!!

Prima service, vriendelijk personeel en een snelle handeling!

Fijne, snelle service. Mijn motor heeft niet langer dan een half uur te koop gestaan en toen konden er al zaken gedaan worden. Ook het gewenste bedrag behaald, dus kortom, heel fijn!

Goede ervaring, de OSW bevelen wij aan.

Als eerste een goed tel.gesprek gehad. Binnen 48 uur hebben wij een bod gehad. Dat bod hebben wij geaccepteerd. Het was een naar ons idee best een goed bod. Het voordeel van OSW. Is dat je geen vreemde mensen aan de deur krijgt. OSW onderhandelt en dat is prima gegaan.

geweldig

van aanmelding tot verkoop , alles uitstekend geregeld

Goede snelle afhandeling

Ze kom hun afspraken na en controleren dit ook

Prima geholpen bij de verkoop van onze caravan met hagelschade

Onze caravan en auto zijn in Oostenrijk op vakantie getroffen door een hagelbui van 10 minuten, met hagelstenen ter grootte van golfballen. Wij hadden geen hagelschade verzekering meer op de caravan. Bij terugkomst in Nederland heb ik me aangemeld bij OSW met het verzoek onze caravan aan te bieden aan diverse opkopers. Na enkele biedingen met tussenkomst van de heer van Rooijen binnen een dag geregeld dat de caravan alsnog verkocht is. De caravan is opgehaald en gevrijwaard door het bedrijf die de caravan gekocht heeft. Bedankt voor de snelle service, en de zorg en tijd die er aan besteed is.

Vlotte en vriendelijke afhandeling, afspraken worden nagekomen

Prima .

Prima gelopen , alles heel netjes afgewerkt .

Accuraat, eerlijk bedrijf

Snel en veilig. Eerlijke prijs. Geen gezeur van allerlei kopers aan de deur.

Zeer vlotte reactie en duidelijke procedure.

Via de snelle bemiddeling van OSW contact gelegd met de koper van mijn caravan: VB uit Dronten. Zowel door OSW als ook VB was de koop vlot afgerond en snel een afspraak gemaakt voor het afhalen. De werkwijze is duidelijk en leek op eerste gezicht al betrouwbaar. Dat werd later bevestigd door het prettige contact met VB voor de daadwerkelijk overdracht. Een bedrijf dat sympathiek en eerlijk over komt.