Veel minder ontv dan had verwacht

550 eu minder ontvangen

Beste Mj Bakhtali, wij vinden het erg jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad met OSW. Uiteraard hebben we dit direct intern opgepakt om na te gaan wat er misgegaan is. Onze autospecialist heeft een koper gevonden voor uw auto, gebaseerd op informatie die u aan ons gegeven heeft. Echter, bij aankomst bleek de auto niet in de staat te zijn zoals door u aangegeven. Diverse schades en mankementen zijn niet gemeld, wat natuurlijk afbreuk doet op de waarde van de auto. Dit was ook een enorme tegenvaller voor het bedrijf dat uw auto kwam ophalen. Daarom hebben zij u een tegenvoorstel gedaan die inderdaad €550,- lager was dan het oorspronkelijke bod. Dit bod had u niet hoeven accepteren, maar dit heeft u wel gedaan. Wij betreuren de gang van zaken maar vinden de slechte beoordeling niet op zijn plaats, aangezien u niet geheel eerlijk bent geweest over de staat van de auto.

To the point, vriendelijk en vertrouwd

Ik ben zeer tevreden voor de snelle bemiddeling bij de verkoop van mijn caravan. Het gaf heel veel vertrouwen.

Snelle verkoop

Super snelle verkoop. Verbeterpunt, aanpassen van profiel lukte niet, ik kon geen foto's toevoegen. Daarvoor heb ik een nieuw verkoop account moeten aanmaken

Handig, snel en goed geregeld!

Snel geregeld, dezelfde dag nog mijn auto opgehaald!

Prima geregeld, auto werd keurig opgehaald

Efficiënt en effectieve dienstverlening

Prima website. Zondag aangemeld en maandagochtend al een telefoontje van OSW voor aanvullende informatie. Een uur later een aannemelijk bod ontvangen. Geen gezeur en geleid aan de deur van potentiële autokopers. OSW beveel ik van harte aan

Duidelijk, snel en volgens afspraak.

Snelle manier om je auto te verkopen. Het was zeer duidelijk en gemakkelijk te regelen.

Wij kregen snel reactie en een goed bod op onze (sloop)auto. Ook het traject daarna (ophalen auto en administratieve afwikkeling door de koper) is prima verlopen

Snel, professionel en vriendelijk!

Na mijn auto totaal los te hebben gereden kreeg ik 12 offertes van autobedrijven. Ik heb toen OSW gevonden die alle zorgen uit handen nam. De auto was binnen een dag verkocht! Een tip ter verbetering: OSW is de tussenpersoon en ik ben de klant. Toch heb ik te maken met de klant van OSW de opkoper. OSW zou alle handelingen voor hun rekening moeten nemen waardoor ik niets met de opkoper te maken zouden hebben. Gelukkig (achteraf gezien) is alles netjes afgehandeld door de opkoper..

Geweldig!!

Snelle en vriendelijke reactie vanuit Osw. Prettig onderhoud met verkoop. Zeer aanbevelenswaardig.

Vriendelijk, deskundig en snel

Kennis van zaken en produktkennis

Snel contact en binnen 1 dag een prima bod!

Het onthouden waard. Geen gedoe met vervoer. Netjes en snel afgehandeld.

Alles is goed en snel geregeld

Goed en betrouwbaar,raad het iedereen aan

Vrij vlot verlopen

Positief

Betrouwbaar en top service!!

Heel professioneel afgehandeld.. hele goede service, vriendelijk en betrouwbaar!

Bedankt voor de vriendelijke hulp

Door OSW heb ik een hogere prijs kunnen krijgen dan dat ik mijn auto bij de Mercedes dealer deed inruilen. Het is minder dan ik de auto particulier had verkocht, maar ik heb hierdoor wel geen omkijken gehad naar de verkoop. Ik ben meerdere malen vriendelijk gebeld door Miquel en geholpen. Ook hebben ze de verkoper achter de veren gezeten om de zaken geregeld te krijgen.

Heel goed afgehandeld

Persoon die mij geholpen heeft om me oude auto te verkopen heeft zijn best gedaan en hielt me op de hoogte steeds. Helaas was het niet een hoger bedrag, maar de auto is verkocht dat is het belangrijkste. Dus zeker een aanrader!

Zeer snelle afhandeling en ophaaldienst, duidelijk en afspraak nagekomen. Fijn bedrijf !

Ik ben uiteindelijk tevreden met het resultaat.

Zowel OSW en VB Caravans hebben zich keurig aan de afspraken gehouden en accuraat gehandeld. Bij overdracht van de caravan werden er toch een paar verborgen gebreken geconstateerd. Op grond daarvan hebben VB Caravans en ik ons vervolgens in een aangepast verkoopbedrag kunnen vinden. Digitale overboeking van het overeengekomen bedrag en toesturen van vrijwaringsbewijs per e-mail werden ter plekke geregeld.

Super vriendelijke service en snel

Na contact via mail met OSW kreeg ik snel een reactie terug, Een kleine onderhandelingen en er was een deal gesloten. Zeer vriendelijke Zeker een aanrader

Super toffe vent aardig. Binnen notime geregeld. Ik beveel u deze mannen zeker aan! Toppie

goede afspraken netjes afgehandeld

goede afspraken netjes afgehandeld

Dit was de eerste keer dat ik mijn sloopauto via OSW verkocht. Op een vrijdagmiddag heb ik de auto erop gezet. Zaterdagmiddag kreeg ik een mail dat er een bod was gedaan. Dit bod heb ik geaccepteerd. Een uur later belde de koper om een afspraak te maken. Maandagochtend belde OSW nog om te vragen hoe het gegaan is en of er al een afspraak gemaakt is. Maandagmiddag is de auto opgehaald. Sleutels en papieren overhandigd en werd gelijk betaald. Het vrijwaringsbewijs kreeg ik later per mail toegestuurd. Ik ga OSW zeker aanbevelen. Zelf geen gedoe. Alles wordt geregeld.

Perfect geregeld.

Geplaatst contact gehad met osw .2 dagen later fatsoenlijk bod gehad en verkocht. Snel en makkelijk zonder gedoe.aanrader.

service oriented

OSW heeft wel goed moeite gedaan om een koper te vinden maar helaas was de dealer toch in onderhandeling gegaan bij de verkoop. Dus, de voordeel om OSW in te schakelen was er uiteindelijk niet.