Vlot en duidelijk

Geen gedoe. Vlotte aanpak en afhandeling.

Snelle afhandeling

Ging allemaal snel. Werd op de hoogte gehouden. Verkoop ging ook goed. Prima afgehandeld

Goed bod en een fijne vlotte afhandeling

Vrij snel al een goed bod. Na de acceptatie van het bod, neemt het bedrijf contact op voor een afspraak Op de afgesproken tijdstip van ophalen komt de vervoerder de auto halen. Fijne communicatie en je krijgt direct je geld en de vrijwaring. Goed geregeld allemaal fijne service en goede bemiddeling.

bedrijf wekt verkeerde verwachtingen

Krijg een aanbod wat ik geaccepteerd heb. Koopovereenkomst per e-mail ontvangen. Opkoper komt een week later en ziet van de koop af. Blijkbaar is de koopovereenkomst dus compleet waardeloos. Bellen met OSW was niet mogelijk, want nog niet open. Klaar met OSW

Dag Ton, Wat jammer dat u ons, ondanks ons gesprek na afloop van het proces, nog een 2 geeft. Wij hebben de situatie besproken en helaas geeft u aan dat we in een oneerlijke wereld leven en hierdoor OSW een 2 gaf ondanks dat onze service snel en goed geweest is. Wat betreft de koopovereenkomst is deze rechtsgeldig en juist. Op bladzijde drie staat “Op basis van de informatie die u geboden heeft, het bedrag geboden is door het bedrijf. Indien het voertuig afwijkt van deze informatie, kan de koper afwijken van het geboden bedrag.” Er zijn enkele punten die in uw advertentie niet genoemd zijn en de koper pas zag op moment dat hij de motor kwam ophalen. De verf bladdert van het motorblok af, er zit veel meer roest op de motor dan te zien was op de foto’s en er moeten twee nieuwe banden geplaatst worden. Omdat dit de koper extra werk en onderhoudskosten geeft, kan hij niet het geboden bedrag meer bieden. Hierdoor zijn jullie in de clinch geraakt. De koper had na een telefoontje met zijn zoon besloten om de motor te laten staan. Wat de koper wel had kunnen doen, is een ander bedrag aanbieden. Wij hebben contact gehad met de koper en deze geeft aan dit voortaan te zullen doen. U gaf aan de motor op een andere manier te gaan verkopen. Hopelijk heeft u de motor voor het juiste bedrag verkocht.

Fijne samenwerking, communicatie en betrokkenheid.

Caravan te koop aangeboden, duidelijke site om je product aan te melden. Snelle reactie terug dat de verkoop geaccepteerd werd. Zaterdag aangemeld, zondag geaccepteerd en maandag al een bod. Na acceptatie van het bod, nog dezelfde dag een verkoop overeenkomst. En gebeld door de koper om een afspraak te maken om de caravan op te komen halen. Koper inspecteerde de caravan, waarna de koop verder werd afgerond. Zal OSW zeker als tussenpersoon bij andere aanbevelen. Ook na de verkoop mail gehad of de afronding goed verlopen was. Kwam OSW via google tegen en nav de referenties verdere stappen ondernomen.

Snel en conform afspraken, kijkend naar de beste optie

Na een advertentie geplaatst te hebben, werd ik snel terug gebeld. Ze gingen gelijk contact opnemen met een bedrijf die de caravan kon afvoeren en werden er duidelijke afspraken gemaakt. Diezelfde dag werd ik gebeld door dat bedrijf, waren zij goed op hoogte van deze afspraken en konden we een datum plannen. Een paar dagen later werd de caravan opgehaald.

Prima manier om je auto te verkopen

Paar keer telefonisch contact gehad met Mitchel. Vriendelijk en kwam afspraken na.

prima geholpen

er werd uiterst de best gedaan om een zo hoog mogelijk bedrag voor de auto terug te krijgen

naar mijn gevoel eerlijk en correct.

Over het hele traject heeft OSW gedaan wat voorgesteld was, ik had graag iets meer gekregen voor mijn motor, maar begrijp ook dat de schade door val in mijn nadeel vertaald is.

Alles naar wens verlopen

Prima organisatie.. alles heel netjes afgehandeld

Goede ervaring

Door OSW ontzorgd bij de verkoop van mijn motor

Piet uit H'Beek Zeer geruime tijd geleden al eens mijn motor te koop aangeboden, maar weinig respons gehad. Via een kennis gehoord van de mogelijkheid om via OSW mijn motor onder het voetlicht te brengen. Vorige week vrijdag de advertentie geplaatst, dinsdag een bod gekregen en vandaag is de motor betaald en opgehaald. Ook de afhandeling via de koper is volgens afspraak gelopen. Dank voor alle medewerking. 27-05-2022

Nette service.

Namen direct contact op en ook in de nazorg over verkoop van de motor onderhouden ze contact. Goede uitleg over van alles. Ik zeg top service.

Ontzorging

Na het eerste contact wordt het ganse proces uit je handen gehaald. Je hoeft enkel nog te ontvangen. Super service en opvolging.

zeer tevreden

Na het online invullen van de gegevens van mijn caravan werd ik door OSW opgebeld en diezelfde dag nog werd ik dor een koper gecontacteerd. De caravan werd enkele dagen nadien opgehaald en de overeengekomen prijs werd betaald. Heel vlot en correct verloop.

Afhandeling super

Verkoop ging supersnel.Alles super snel geregeld.Zal iedereen jullie aanbevelen.

Supersnelle afhandeling

Verkoop ging bliksemsnel Ophalen zo mogelijk nog sneller (ik ben “in snelheid gepakt” in die zin dat ik me niet kon organiseren om aanwezig te zijn bij het ophalen) Over all prima systeem en service

Vlot en uitstekend geregeld

Hele goede en eenvoudige manier om een voertuig te verkopen. Binnen een paar uur was de verkoop rond en binnen een paar dagen compleet afgehandeld, compleet met vrijwaring en betaling voordat het voertuig werd meegenomen. Voor de handel zeer nette prijs! De koper moet er ook weer aan kunnen verdienen dus misschien is een hogere prijs mogelijk bij particuliere verkoop, maar daar moet je dan ook wel flink in investeren qua tijd en moeite. Voor mij was dit veel prettiger en ik kan verkoop via OSW dan ook van harte aanbevelen.

Prima bedrijf

Komt afspraken gewoon netjes na.

Snel en klantvriendelijk

Na aanmelding van onze sloopauto is er direct contact met ons opgenomen qua wensen. Auto werd direct aangemeld bij diverse Autosloop ex-roker in de buurt, die op hun beurt ook weer direct contact hebben opgenomen. Binnen 1 dag alles geregeld. Super fijn dat alles uit handen wordt genomen.

Geweldig goed bedrijf

Service op en top Alles in de puntjes verzorgd Zeer tevreden zijn wij

Professioneel

Zeer snelle en professionele aanpak

Duidelijke en eerlijke communicatie

Auto te koop aangeboden via OSW. Werd al snel gebeld met de vraag wat ik uiterst wil hebben voor de auto. Heb een redelijke prijs genoemt en onderbouwd waarom. Tevens aangegeven dat dit echt de prijs is die ik voor de auto wil beuren. Werd al snel gebeld dat een opkoper interesse had voor het bedrag dat ik had aangegeven. Week later werd de auto opgehaald en staat het geld op de bank rekening. Kortom als je een redelijke prijs voor je auto verwacht zit je goed bij OSW. Als je een hoofdprijs wil hebben moet je de verkoop via marktplaats proberen. Uiteraard moeten bedrijven verdienen aan het verhandelen van jouw auto en krijg je niet de "handels prijs". Het verkopen via OSW scheelde mij wel veel moeite in het adverteren en bezoekjes van mogelijke particulieren kopers. Ik had door zelf te handelen +/- 300 euro meer kunnen krijgen maar dit scheelt echt een hoop "gedoe". Top geregeld, goeie communicatie, relaxte mensen.

Auto sloop verkocht

Je hebt auto verkocht aan bedrijf jammer dat ik auto sleutels kwijt was te onderhandelen en goed geregeld Goed bedrijf

Goed geregeld

Nette bedragen worden er geboden