Vriendelijk na komen wat er beloofd wordt

Super!

Super makkelijk! Advertentie gemaakt met foto’s. Bod ontvangen en afspraken gemaakt! Aanrader! Snel en makkelijk zaken doen.

Snel en netjes opgehaald

Snel en netjes opgehaald

Snel, duidelijk en vriendelijk!

Caravan aangemeld, dag erop gebeld, dag daarop verkocht. Snel, vriendelijk en duidelijke afspraken. Top!

Fantastisch!

Uitermate correct te woord gestaan en geholpen

Erg prettig

Alles wat afgesproken was is helemaal uitgekomen. Wat een verademing als je marktplaats gewend bent. Compliment!

Heel goed en snel.

Alles perfect geregeld.

Prima service en tijdige afhandeling binnen 2 dagen.

Goed geholpen en snel en alles stip op tijd volgens afspraak.

Goede service en afhandeling. Schappelijk en vriendelijke chauffeur. Prima ga zo verder.

Accuraat, snel en duidelijk

Correcte benadering en snel en efficiënt afgehandeld.

ervaring is goed

Snel en gemakkelijk alles geregeld

Binnen 1 dag was alles geregeld.

Super, snel perfecte service

Ik beveel ze aan wat een snelle en goede service binnen 1 dag verkocht en opgehaald Heel blij mee

Slecht

Niet prijs gekregen conform afspraak verschil erg groot. Slechte communicatie over ruitschade en niet aanwezige onderhoud s gegevens. Niet tevreden¡!!!!!!!!!!;!!!!!

Eenvoudig, snel en goede prijs

Voor de 2de keer mijn auto via OSW verkocht. Ook nu weer binnen 1 dag verkocht voor een goede prijs. Snelle opvolging na mijn aanmelding van de auto en ook nu weer snelle opvolging en ophalen door de koper.

Snelle afhandeling redelijke prijs ontvangen .

Attent, volgt je helemaal, stelt je gerust

Okay je vangt misschien iets minder dan dat je je auto direct verkoopt maar de wijze van handelen via OSW is erg goed. Het bedrijf dat mijn auto ging kopen belde voor een afspraak, betaalde contant (in mijn geval) de afgesproken prijs en nam de auto mee. Correcte behandeling. Een aanrader

Vriendelijk

Hele aardige man helpt je heel goed legt alles goed uit

Beantwoordt aan doelstelling

Dat wil dus zeggen dat inzet hoger kan zijn. Proberen elf bij je de prijs te drukken om verkoop makkelijker te maken. Dat geeft weinig vertrouwen, zeker in de beginfase. De communicatie kan beter. Weten vaak niet als je belt, dat je op hun verzoek terugbelt.

goede regeling met een prima resultaat

Goede bemiddeling tussen verkoper een aankoper. Prijs kwaliteit is goed.

Zeer snel mijn motor verkocht.

De verkoop ging zo voorspoedig dat ik geen tijd had om er spijt van te krijgen

Altijd correct geholpen

Zo alles laten, loopt goed niets aan veranderen.

Makkelijk en snel in 1 dag geregeld super!!!