Een supersnelle en goede verkoop gerealiseerd

Ik vond OSW op internet via Google. Ik was van plan mijn motor te verkopen en maakte een account aan. Ik zette mijn motor bij OSW te koop. Nog voordat ik alle foto's kon plaatsen werd ik al opgebeld en werd er met OSW een prijsafspraak gemaakt. Duidelijke,heldere en vooral ook eerlijke informatie werd over en weer uitgewisseld. Ik plaatste wat foto's van de motor op de site en binnen een uur werd ik al weer opgebeld dat er een goed bod was van een motorzaak. De motor was meteen verkocht. Supersnelle actie van OSW !

Snelle en betrouwbare service!!

Na het invullen van de website waarop wij onze auto aanboden, werden wij direct gebeld door een medewerker van OSW. We kregen een samenvatting van het gesprek vlot in de mail waarna we contact konden zoeken met het bedrijf dat de auto kwam ophalen. Dat ging ook weer prima! Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven, een dikke aanrader dus!

Goed en snel geholpen

Snelle reactie na plaatsen van advertentie. Contact houden tot de auto is opgehaald. Goede service en prima begeleiding hoe alles verder verloopt. Dus een positieve ervaring.

Goed telefonisch contact gehad met medewerker. Binnen een uur was alles rond en afgehandeld

geweldige en correcte behandeling

Ze geven snel een bericht door wat en hoe je het moet doen. Zeer gebruikers vriendelijk. Geven snel een bericht door bij een bieding. Afhandeling met koper ging snel en werd gelijk overgeschreven. Kreeg compliment hoe de caravan werd ingeleverd.

Vlotte en correcte service.

Gebruiksvriendelijke website. Snel en vriendelijke telefonische service. Correcte afhandeling verkoopsprocedure. Een aanrader.

Goede afhandeling

Vriendelijk en goede afhandeling

Professioneel bedrijf

Mijn Suzuki Alto hebben ze op een vlotte manier verkocht voor een correcte prijs. Communicatie per telefoon is helder en duidelijk.

Prima bod ontvangen op de auto veel betere en reële prijs dan bij wij kopen auto's.nl. Netjes en snel geholpen, voor iedereen een aanrader die zijn auto snel wil verkopen voor een goede prijs.

De door mij gegeven 5 sterren zeker waard!!

Voor het eerst caravan via dit bedrijf verkocht en ben super tevreden. Prima contact zowel telefonisch als per mail. Vriendelijk, goed overleg en snel gehandeld, waarvoor mijn hartelijke dank.

Snel en vriendelijk

Op donderdag benaderd en op vrijdag werd mijn auto al opgehaald. Ik dacht dat de auto nog startte, maar waarschijnlijk omdat hij wat langer stil had gestaan startte de auto niet. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan.

Prima geregeld

Mijn caravan is met bemiddeling van osw snel verkocht. Geen gedoe, recht voor zn raap eb ondersteuning onderwijl.

snelle reactie en afhandeling, een beetje obscure koper

auto snel verkocht, koper wilde deze savonds al ophalen. Daar ja op gezelgd. vervolgens staat hij aan de deur en begint hij alsnog af te dingen op de verkoopprijs terwijl deze vooraf afgesproken is. Omdat ik de andere potentiele kopers al had afgebeld toch op dit gesprek ingegaan en om van het gezeik af te zijn de auto meegegeven voor minder dan dde afgesproken prijs. Natuurlijk is dat mijn stommiteit en had ik dit gewoon kunnen weigeren, maar ik wilde ook van het gedoe af zijn. Achteraf spijt dat ik de auto heb meegegeven aa ndeze verkoper voor de lager e prijs.

Onvolledige berichtgeving

De service heb ik niet als prettig ervaren. Ik krijg telkens een vage automatische mail met verzoek om OSW te bellen. Vervolgens is je gesprekspartner altijd in gesprek en moet je maar afwachten of je een keer terug gebeld wordt. Ik zal er niet snel weer gebruik van maken, enkel als stok achter de deur.

Afhandeling fantastisch

Iedereen dus ook buiten de OSW hebben zich vakkundig maar met veel enthousiasme van hun taak gekweten. De medewerkers van OSW staan altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Niet transparant

Vervelende is dat er niet meteen verteld wordt dat je 21 dagen 'wachttijd'hebt, maar pas als je de deal hebt gesloten melden ze dat. Met die wetenschap zou ik de afspraak niet gemaakt hebben. Daar komt bij dat niet alle gegevens doorgegeven worden aan de koper, zodat die overal over gaat onderhandelen. Bij voorbaat verloren.

Snel geregeld, goede communicatie

Snel geregeld, goede communicatie

Doen ,

Complimenten. Keurige begeleiding en afronding van verkoop.

Het te koop aanbieden was laagdrempelig en de begeleiding vanuit OSW was erg goed.

De voorbereiding van het aanbieden was erg gemakkelijk. De site was logisch en wees zichzelf. De telefonische contacten met OSW waren prettig zakelijk en duidelijk. Ook werden afspraken nagekomen.

geweldig

snel goed en betrouwbaar

snelle en nette verkoop

Ik heb mijn motor aangeboden bij OSW en wat foto's opgestuurd / geüpload en ben gaan afwachten op een reactie. Die kwam vrij snel, mijn vraagprijs was aan de hoge kant en ze gingen kijken wat er voor geboden zou worden. Na enkele dagen kreeg ik een belletje én een Email et een bod, stukje lager dan ik had gehoopt maar geen onzin bod, ik ben gelijk akkoord gegaan. diezelfde dag nog werd ik gebeld door de koper omdat hij erg druk was dus niet dezelfde week kon komen en of ik dat erg vond, na 1,5 week is de motor opgehaald en volgens afspraak betaald en direct een vrijwaring afgegeven. De koper was een prettig contact en beiden zouden we wel vaker op deze manier iets verkopen !!

Prima geregeld

Het autodemontagebedrijf heeft netjes gebeld hoe laat ze ongeveer zouden komen. Papieren geregeld en alles goed afgehandeld.

goed geregeld

alle afspraken werden nagekomen. Keurig

Na over en weer de prijs bepaald te hebben werd de deal gesloten.

Eerst contact via mail, daarna telefonisch met correcte behandeling. En doorverwijzing naar bedrijf Koens.

Allés zeer goed gegaan OOK met het bedrijf die hem gekocht heeft alles top verlopen.

Alles top gegaan.