Een zeer snelle en efficiént werkende platvorm

Ik had een auto voor de loop of sloop staan voor een klein bedrag. Na heel veel reacties en biedingen was ik het na een week wel weer zat .Toen ik de advertentie op OWS.nl plaatste welke geheel kosteloos was. Kreeg ik al zeer snel een aannemelijk bod middels OWS. Toen ik daar op in ging kreeg ik via OWS gelijk te horen dat de zaak geregeld was en de partijen een overeenkomst hadden. Een dag later belde de koper voor een afspraak, en werd de auto middels vrijwaarding netjes op tijd opgehaald. Dit alles middels een kosteloze bemiddeling van OWS.nl Ik beveel deze site direct aan voor andere verkopers

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Snel mijn motor verkocht.

Snel mojn motor verkocht na een paar gesprekjes.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Betrouwbaar, vriendelijk en efficiënt.

Via OSW heb ik onze caravan aan een handelaar verkocht. OSW gaf aan dat de handelaar een betrouwbare partner is, die de zaken netjes afhandelt. En dat bleek ook te kloppen.

prima service

prima service.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Goede service, duidelijk in hun uitleg en hulp.

Snel , goed en vriendelijk

Alles snel geregeld , vriendelijk te woord gestaan. Korte onderhandeling

Allemaal prima geregeld

Mijn motor. Was binnen 2 dagen verkocht, Snel opgehaald,betaald en gevrijwaard. Prima geregeld

Goed geregeld

Was binnen een paar dagen goed geregeld. De koper was precies op tijd om de caravan ophalen. Alle 2 bedrijven was alles heel goed geregeld.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Anders

on verstelbaar goed

Na het aanmelden op OSW was het binnen een dag geregeld dat ik aan biedingen kreeg op mijn Honda 750 uit 1980 en ook nog bijna voor mijn vraag prijs heb verkocht. een echte aanrader.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Motor

Heel tevreden. Zodra je aangemeld bent gaan ze meteen aan het werk om het beste bod eruit te halen!

Tja, wat wil je dan, auto bijna 18 jaar oud. Rijdt nog goed nooit geen rare dingen meegemaakt, alleen de gebruikelijke slijtage. Ik ga voor een nieuwe auto. Waar verkoop je de oude dan. Per toeval kwam ik bij osw.nl terecht. Prima keuze! Wat mij een beetje stoorde was dan de term: sloopauto. Want voor mij was hij nog steeds goud waard! Toen de auto werd opgehaald, overigens door heel vriendelijke, keurige mensen. Werd er contant betaald en de auto meteen gevrijwaard. Ze waren onder de indruk van de staat van de auto en dachten dat ze hem nog konden verkopen. Dat was even slikken, want ik had immers een sloopauto verkocht. Ze zijn ermee terug naar Rotterdam gereden zo’n 213 km. Hopelijk goed aangekomen. Wie weet kunnen ze er nog iemand blij mee maken.

Snelle bemiddeling

Snelle en goede bemiddeling.

Eerlijk en snel

Doen wat er gezegd wordt zonder gezeur

Wij zijn super geholpen Helaas in korte tijd 2 keer En mooie prijs gekregen

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

klantvriendelijk, correctheid en snel handelen

ik moest mijn caravan verkopen. medisch gezien ging het niet meer. heel jammer. particulier verkopen vond ik geen optie. via, via, kwam ik bij uw organisatie terecht. de directe aanpak sprak mij erg aan. een koper was snel gevonden. de prijs was ok. er werd een vochtige plek gevonden in de voor kant van de caravan. het bod wat ik kreeg vond ik verrassend laag. maar in de situatie waarin ik mij bevond heb ik het dom genoeg geaccepteerd. achteraf spijt het me dat ik het aanvaard heb. jullie bedrijf treft geen blaam. maar waarschuw de klant voor glibberige verguren.

Zeer goede afhandeling

Ik heb mijn caravan verkocht via OSW. Het contact en de afhandeling is prima verlopen. Ook het bedrijf wat de caravan heeft gekocht en opgehaald heeft het prima afgehandeld, nadat de caravan was geinspecteerd heeft de betaling plaatsgevonden en de vrijwaring gedaan.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Simpel, snel en eerlijke prijs

Na eerste bod, de prijs die ik in gedachte had besproken, mooi bedrag gekregen. Incl ophalen ipv brengen. Erg goede communicatie en netjes opgehaald door erg vriendelijke chauffeur. Goede uitleg en tips.

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Sloopauto

Kwam via Google toevallig uit bij OSW. Auto aangemeld en werd gelijk terug gebeld. Prettige samenwerking, goede communicatie en fijne service. Auto was snel verkocht

Gemakkelijk en betrouwbaar

Geen hoofdprijs voor de caravan van vier jaar oud compleet en weinig gebruikt Wel een eerlijke prijs iets minder dan ik verwacht had De koper was een aangesloten dealer gaf een eerlijke betrouwbare indruk en nam de tijd

Geweldig geholpen

Correct,vriendelijk en snel afgehandeld. Grandioos!!!!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Snel, duidelijk en betrouwbaar!

Gebruiksvriendelijk website, duidelijk invulinstructie, snelheid in het contact opnemen voor aanvullende vragen. Vervolgens snelle opgave van potentiële verkopers. Binnen een week voor beide partijen naar tevredenheid afgehandeld! Complimenten!

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Caravan

Auto snel verkocht zonder gedoe

Botsing gehad met mijn auto. De reparatie bleek zo duur dat ik heb besloten mijn auto op deze site te zetten. Binnen een dag kreeg ik een redelijk bod en heb ik mijn auto verkocht. De afhandeling is verder vlekkeloos verlopen.

Goed behandeld

Prijs erg laag bijna diefstal

• Wat voor voertuig heeft u aangemeld? Auto

Uitstekende positieve ervaring met O S W. Prima bedrijf om mee samen te werken. Een bedrijf waar je als klant echt gezien wordt. In èèn woord fantastisch.

Goede afspraken.En snel gehandeld

Goede afhandeling. Houd telefonisch goed contact. Snel iemand gevonden die mijn wagen wou kopen. Dus een aanrader. Voor mij een dikke 10!! Mvg Jan van der meer

Supergoed geregeld!

Duidelijke afspraken gemaakt en die ook nagekomen.

Nijemonde 4

3434DW Nieuwegein