Ik kreeg na 1 dag al een mooi bod. Twee dagen later is de auto opgehaald. Alles snel en netjes afgerond.

Snel geregeld

Zeer snelle mogelijkheid om van je gebruikte/defecte auto af te komen.

Werkt goed in 2dagen van mijn auto af

Werkt goed doen wat ze beloven

Snel en goed auto verkocht

Zeer goed gegaan goeie behandeling

Je wordt goed geholpen

Super snel geregeld!

Ik had onze auto aangeboden om als sloopauto op te laten halen. Binnen diezelfde dag kreeg ik al bericht dat een bedrijf de auto wilde komen ophalen en dit was de volgende dag al geregeld. Goede communicatie

Geweldig!!!

Via OSW binnen 15 minuten mijn auto verkocht. Direct daarna al de koopovereenkomst ontvangen. De dag erna opgebeld worden door een medewerker, of er nog vragen waren, en of alles naar wens verlopen was. De volgende dag werd de auto al opgehaald, afgerekend, en direct voorzien van een vrijwaringsbewijs. Koper was zeer enthousiast over de auto. De dag na het afhalen wederom een telefoontje van OSW of ik tevreden was. Nu dat ben ik ZEKER. Voor mij +++++ sterren.

In één woord: Goed

Keurige afhandeling

Alles correct geregeld, en afgehandeld

Alles correct geregeld, en afgehandeld

Ben zeer tevreden over OSW

De telefonische contacten waren zeer correct en vriendelijk, zakelijk en professioneel. Alle afspraken werden nagekomen en in volle tevredenheid afgewikkeld. De overdracht verliep prettig, de caravan werd kundig geinspecteerd en de vrijwaring direct geregeld, helemaal top! Tot slot, de contante betaling had ik liever niet gehad, want met zoveel contant geld op zak te hebben, voelt niet prettig. Mvg Ed Wermers

Makkelijk verkopen

Osw werk geweldig je meld je auto aan wacht op biedingen en accepteer het bod.de rest regel je makkelijk met de gene die de auto koopt.

Auto te koop aangeboden en binnen 24 uur verkocht.

Ik heb het als zeer prettig ervaren. Duidelijke communicatie en voorspoedige afwikkeling van de koper.

Correcte en fijne samenwerking

Mijn motor werd afgehaald en alles is eerlijk en netjes verlopen . Een aanrader om je moto te verkopen

Vlotte , deskundige bemiddeling in verkoop auto

in de ochtend aangemeld en in de middag reeds voor goede prijs verkocht. Sneller kan het niet!!

Tevreden

Prima en op tijd en makkelijk oplossing, Groetjes aan Hoogeveen.

Helemaal tevreden

Nette communicatie en auto snel verkocht.

Beter dan naar de sloop brengen!!

Het enige wat je hoeft te doen is je auto aanmelden. Verder gaat alles telefonisch en super snel!! Volgende auto wordt weer zo weggedaan!!

Prettig, meedenkend, betrouwbaar

Eerste ervaring met OWS. Fijne samenwerking. Denken met je mee. Open en eerlijk, daar houden we van!

goed geregeld top

Alles is top afgehandeld.

Goede communicatie, afspraak snel geregeld

Als liep gesmeerd, vanaf aanmelding tot en met afspraak maken.

Volledig ontzorgd

Het plaatsen van mijn auto ter verkoop was simpel en duidelijk. Zodra een bod was geaccepteerd heeft OSW de dag erna pro-actief contact gezocht om te vragen of er al contact was gelegd door de koper. Het telefonisch contact was vriendelijk en begripvol. De koper die de auto heeft opgehaald heeft ook een dikke 10 verdiend door goede communicatie en vlot handelen.

zeer goede ervaring; alles volgens afspraak en goede service

Begeleiding zeer goed . CEDAR autohandel zeer korrect en alles netjes volgens afspraak en zeer snelle komplete afhandeling . Medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende service

Uiterst vriendelijke medewerker gesproken die nog extra geld bovenop de eerdere prijs gaf. Snelle service en vrijwaring vrijwel direct geregeld. Zeer tevreden en zal jullie zeker aanbevelen.

Alles was snel en goed geregeld!