Fantastisch

Hadden binnen 3 kwartier alles geregeld , erg correct en vriendelijk geholpen aan telefoon en een goede prijs

Snel

Snel en klantvriendelijk.

Goed afgehandeld.

Een caravan verkopen die ongeveer 134.00 km heeft gereden altijd buiten heeft gestaan is niet simpel. Binnen was alles in orde, maar hij had wel verschillende rotte plekken. Toen wij het eens waren over de prijs is er kas betaald en heeft de koper de caravan meegenomen.

Snel en netjes

Snel en netjes afgehandeld

Goed, snel en duidelijk

Telefonisch contact was prima. Afhandeling snel en deskundig. Mijn auto is verkocht tegen een lagere prijs dan het bod, maar vond het aannemelijk en heb er vrede mee

Zeer goede service

Binnen een dag werd mn advertentie in behandeling genomen en dezelfde middag al verkocht. De communicatie tussen mij en de bemiddelaar van osw verliep flexibel en zeer vlot/direct. Wanneer hij belde met een bedrijf sprong een collega in om een nieuw bod door te geven aan mij. Al met al zeer tevreden over osw.

prima ervaring

zeer prettige en efficiënte werkwijze van zowel OSW als de koper van mijn caravan.

Goed geregeld

Auto aangeboden correcte prijs voor gekregen en netjes afgewerkt

Auto snel en gemakkelijk verkocht

Binnen een uur werd ik gebeld, potentiële prijs besproken, binnen 2 uur had ik een offerte die ik goed vond, volgende dag werd de auto opgehaald.

Top service, klantvriendelijk en wat ze zeggen komen ze ook na.

Prettige en zeer goede afspraken. Binnen 2 uur terug bellen wordt inderdaad gedaan. Afhandeling perfect geregeld. Afspraken worden zeer goed gedaan en afgehandeld. Fijne bedrijf om zaken mee te doen. Beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan.

ben dik tevreden over de prettige manier waarop de zaken zijn afgehandeld, jammer dat ik niet meer auto,s te koop heb.

snel en efficient

zeer goed verlopen , snel, correct en duidelijk.

ik kan OSW bij een ieder aanbevelen.

Mijn motor is snel verkocht en de betaling heeft ook direct plaatsgevonden. De gehele verkoop is snel en correct afgehandeld en OSW is mij uitstekend van dienst geweest bij de verkoop.

Geweldige eerste ervaring met verkoop van auto

Fijn en snel contact! Goede communicatie over verkoop en in contact brengen met koper. Al met al zeer tevreden en OSW is echt een aanrader!

Positief alleen

Alleen jammer dat ook deze dealer ging onderhandelen. Uiteindelijk €50,- minder gekregen dan er beloofd was. Handelaar was ontzettend vriendelijk dus dacht nog bij mezelf dat onderhandelen niet ter sprake zou komen. Vorige autohandelaar was echt not done die ging gelijk onderhandelen met - €700,- en daar ging ik uiteraard niet mee akkoord. Mijn streven was €3000,- jullie bod was €2500,- uiteindelijk €2350,- gekregen dus misschien wel handig om te vermelden dat er onderhandeld word door de garage houder zodra je auto word opgehaald.

Alles snel en soepel geregeld

Alles dat OSW zou regelen is keurig gedaan in een zeer kort tijdsbestek. Ook hebben zij meerdere malen ZELF CONTACT GEZOCHT om te vernemen of alles goed verliep. Dat kom ik tegenwoordig nog maar heel weinig tegen. Meestal moet je als particulier zelf contact zoeken. Complimenten voor OSW! (Alleen jammer dat ik niet de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid kan openen op deze site!!! ( not found ) Normaliter zou ik dus weigeren verder deel te nemen, omdat ik nu op akkoord moet drukken oor iets dat ik niet heb kunnen lezen! )

Alles is perfect geregeld

Alles op een vlotte en nette manier geregeld.

Prima ervaring

Bod was goed. Auto snel opgehaald. Vrijwaren en betalen op afstand via internet heel snel geregeld. Top service.

Was goed gegasn

Zeer goede ervaring

Ik kreeg een bod op mijn caravan heb dit bod Aanvaard en alles was binnen 4 uur geregeld zeer goed contact gehad met osw goede uitleg en dezelfde dag de caravan nog van mijn erf af en verkocht Ik zeg ga zo door

slecht

ik ben ruim 3 weken bezig geweest om te zirgen dat me auto werd op gehaald. Na diverse keten gemaild en gebeld. Ik OSW zeker niet aan bevelen.

Uitstekende ervaring

Positieve ervaring. Snel en eenvoudig

Gewoon goed

Snelle reactie, prima service.

Vlotte afwerking

Goed geïnformeerd over het verloop van de verkoop.