ervaring is goed

Snel en gemakkelijk alles geregeld

Binnen 1 dag was alles geregeld.

Super, snel perfecte service

Ik beveel ze aan wat een snelle en goede service binnen 1 dag verkocht en opgehaald Heel blij mee

Slecht

Niet prijs gekregen conform afspraak verschil erg groot. Slechte communicatie over ruitschade en niet aanwezige onderhoud s gegevens. Niet tevreden¡!!!!!!!!!!;!!!!!

Eenvoudig, snel en goede prijs

Voor de 2de keer mijn auto via OSW verkocht. Ook nu weer binnen 1 dag verkocht voor een goede prijs. Snelle opvolging na mijn aanmelding van de auto en ook nu weer snelle opvolging en ophalen door de koper.

Snelle afhandeling redelijke prijs ontvangen .

Attent, volgt je helemaal, stelt je gerust

Okay je vangt misschien iets minder dan dat je je auto direct verkoopt maar de wijze van handelen via OSW is erg goed. Het bedrijf dat mijn auto ging kopen belde voor een afspraak, betaalde contant (in mijn geval) de afgesproken prijs en nam de auto mee. Correcte behandeling. Een aanrader

Vriendelijk

Hele aardige man helpt je heel goed legt alles goed uit

Beantwoordt aan doelstelling

Dat wil dus zeggen dat inzet hoger kan zijn. Proberen elf bij je de prijs te drukken om verkoop makkelijker te maken. Dat geeft weinig vertrouwen, zeker in de beginfase. De communicatie kan beter. Weten vaak niet als je belt, dat je op hun verzoek terugbelt.

goede regeling met een prima resultaat

Goede bemiddeling tussen verkoper een aankoper. Prijs kwaliteit is goed.

Zeer snel mijn motor verkocht.

De verkoop ging zo voorspoedig dat ik geen tijd had om er spijt van te krijgen

Altijd correct geholpen

Zo alles laten, loopt goed niets aan veranderen.

Makkelijk en snel in 1 dag geregeld super!!!

Snelle reactie!

Binnen een dag een bod. Volgende dag is de caravan al opgehaald. Prima!

Het was niet verkeerd om zaken te doen met OSW

In mijn optiek geven ze genoeg ruimte om de auto te beschrijven. Verifiëren ze de advertentie goed en bellen ze geregeld om de stand van zaken door te geven mbt de opties

top

Snel bod en ik contact gebracht met een goede partij. Vanaf het moment van het plaatsen van de advertentie en het ophalen van de auto zaten maar 2 dagen

Professioneel

Goede service, snelle afhandeling en eerlijke prijs voor sloop ook een goede en vriendelijke backoffice.

Prima bedrijf.

Snelle en correcte afhandeling.

Prima geregeld.

We hadden al snel een reactie en vandaag is het netjes afgehandeld.

Perfect!

De verkoop ging zeer soepel en de begeleiding vond ik erg prettig

snel, netjes en makkelijk

Na aanmelding en bevestiging de volgende dag telefonisch overleg over de beoordeling van de wagen. Een en ader leidde tot herwaardering van loop- naar sloop en directe bemiddeling met een partij (vd Ven Roosendaal) met acceptabel bod. Vanaf toen vlotte en zeer nette afhandeling. De overdracht in alle opzichten keurig verlopen.! Stipt op tijd, in de omgang (met de auto) en wat betreft administratieve afhandeling. Kortom: Top!

Goede organisatie met prettige contacten.

Vanaf het eerste contact kreeg ik meteen een goed gevoel bij jullie organisatie, mede door de prettige wijze waarop er contact was. Afspraken werden nagekomen waardoor het vertrouwen in jullie organisatie alleen maar toenam. Over het algemeen heb ik altijd een onbestemd onderbuikgevoel als ik contact moet gaan leggen met mensen in die sector, dat gevoel heb ik bij jullie nooit gehad.

Prima geregeld.

Alles netjes geregeld. Ik beveel OSW zeker aan. Ook keurig te woord gestaan.