Niet transparant

Vervelende is dat er niet meteen verteld wordt dat je 21 dagen 'wachttijd'hebt, maar pas als je de deal hebt gesloten melden ze dat. Met die wetenschap zou ik de afspraak niet gemaakt hebben. Daar komt bij dat niet alle gegevens doorgegeven worden aan de koper, zodat die overal over gaat onderhandelen. Bij voorbaat verloren.

Snel geregeld, goede communicatie

Snel geregeld, goede communicatie

Doen ,

Complimenten. Keurige begeleiding en afronding van verkoop.

Het te koop aanbieden was laagdrempelig en de begeleiding vanuit OSW was erg goed.

De voorbereiding van het aanbieden was erg gemakkelijk. De site was logisch en wees zichzelf. De telefonische contacten met OSW waren prettig zakelijk en duidelijk. Ook werden afspraken nagekomen.

geweldig

snel goed en betrouwbaar

snelle en nette verkoop

Ik heb mijn motor aangeboden bij OSW en wat foto's opgestuurd / geüpload en ben gaan afwachten op een reactie. Die kwam vrij snel, mijn vraagprijs was aan de hoge kant en ze gingen kijken wat er voor geboden zou worden. Na enkele dagen kreeg ik een belletje én een Email et een bod, stukje lager dan ik had gehoopt maar geen onzin bod, ik ben gelijk akkoord gegaan. diezelfde dag nog werd ik gebeld door de koper omdat hij erg druk was dus niet dezelfde week kon komen en of ik dat erg vond, na 1,5 week is de motor opgehaald en volgens afspraak betaald en direct een vrijwaring afgegeven. De koper was een prettig contact en beiden zouden we wel vaker op deze manier iets verkopen !!

Prima geregeld

Het autodemontagebedrijf heeft netjes gebeld hoe laat ze ongeveer zouden komen. Papieren geregeld en alles goed afgehandeld.

goed geregeld

alle afspraken werden nagekomen. Keurig

Na over en weer de prijs bepaald te hebben werd de deal gesloten.

Eerst contact via mail, daarna telefonisch met correcte behandeling. En doorverwijzing naar bedrijf Koens.

Allés zeer goed gegaan OOK met het bedrijf die hem gekocht heeft alles top verlopen.

Alles top gegaan.

Redelijk tevreden

Redelijk tot goed. Qua info die gevraagd werd was wel heel uitgebreid voor een auto van 21 jr. oud. Gemak dient de mens en daarom voor genoemde prijs weggedaan en zelf er naar toe gebracht.

Goede en snelle service, auto snel verkocht.

Gewoon goed

Correct snel en betrouwbaar behandeld. Is aan te bevelen.

uitstekende begeleiding en controle of de auto al was opgehaald en verkocht

Alles binnen een middag geregeld zeker tevreden

Alles is prima verlopen!

Mijn ervaring is zeer positief. Alleen zou ik van u graag de gegevens hebben ontvangen van het bedrijf (Schippercaravans) dat mijn caravan heeft gekocht. Dat was mij wel toegezegd maar ik heb die niet ontvangen.

Duidelijke en adequate afhandeling tijdens het gehele verkooptraject.

Zie boven.

Top.

Het was super geregeld echt waar, Binnen 24 uur had ik mijn auto verkocht. Een pluim voor osw.nl...

Heel goede service.

De auto was snel verkocht en ben keurig van alles op de hoogte gehouden.Goede service.

prima ervaring

snel en prettig telefonisch contact. na afzeggen van de eerste bieder werd zeer snel een tweede bieder gevonden. die heeft uiteindelijk onze caravan gekocht.

Super ervaring goede service en duidelijk en super snel geregeld echt super top

G

Duidelijk en prettig ervaring met bedrijf

Snel en correct geholpen en een nette afwikkeling met de koper.

Afhandeling geheel volgens afspraak

Keurige afhandeling, precies wat in de advertentie wordt beloofd.

snelle en correcte afhandeling

Het was eenvoudig om het voertuig aan te bieden. In het telefonisch contact werd goed uitgelegd welke stappen en tijdlijn gevolgd zouden worden. Op dezelfde dag had OSW een potentiële koper met een acceptabel bod, en kon ik met dat bedrijf een overdrachtsmoment afspreken later in de week. 's Avonds belde het demontagebedrijf met de vraag of de auto ook nu kon worden opgehaald omdat ze toevallig in de buurt waren. Dat kon wat mij betreft. Ter plaatse werd betaald. Vrijwaring zouden ze volgende dag via email versturen, wel stuurden ze op mijn verzoek direct een schriftelijke bevestiging van de overdracht van de auto en de verantwoordelijkheid daarvoor. De volgende dag heb ik OSW geïnformeerd en hebben zij nog contact met het autobedrijf gehad om de vrijwaring te controleren. De vrijwaring heb ik netjes ontvangen.