Geweldig !!!

Binnen een paar uur mijn motor verkocht. Wat wil je beter. Helemaal tevreden. Beter kan niet. Hartelijk dank,

Goed afgehandeld.

Goed afgehandeld, afspraken zijn nagekomen.

Goede service,uitstekende afhandeling.

Uitstekend!

S'middags rond half vier mijn motor aangemeld op de site van OSW. Nog geen half uur later werd er al contact opgenomen! Zeer vriendelijke en technische man aan de lijn die nog wat extra vragen stelde. Nogmaals een uurtje later had ik al een bod! Daar ik dit ietwat te laag vond, weer en tegenbod gedaan wat geaccepteerd werd. De volgende dag werd de motor al opgehaald. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

goed snel

goed geregeld beetje jammer dat het bod gedaan wordt op advies van de eigenaar en dan iemand langs komt en niet het bod geeft maar alles doet om dit te verlagen

Mijn auto was binnen 1 dag verkocht. Super geregeld..

Wij zijn erg tevreden: Keurig geregeld!

Reactie op reclame tv. Zeer snel reactie van uw bedrijf en ook al snel een bod. Duidelijke communicatie en prettig dat u de verkoper volgt!

Prima service, snel, netjes, goede communicatie en opvolging.

Prima service, snel, netjes, goede communicatie en opvolging.

Prima begeleiding

Netjes geregeld en nog nagevraagd hoe het ging

Goed en professioneel

Vriendelijk en professionele behandeling. Voelt betrouwbaar aan.

Beginnende website

Het bemiddelen van mijn auto ging goed, maar aangekomen bij de koper van mijn auto, bleek dat ze alleen maar de eerste 5 foto's hadden gezien van de 12 grote foto's die ik had meegestuurd. Omdat op foto 6 de schade duidelijk was gefotografeerd, hadden zij dit niet gezien en bracht ie toch minder op dan vooraf afgesproken. Ik weet niet meer of ik op deze website ergens de aanwezige schade of gebreken kon invullen, maar de koper had dit in ieder geval niet in beeld. Als dit zou verbeteren is het een fijne manier om je auto te verkopen.

Prima, maar de schriftelijke overeenkomst kan beter

Ik vindt dat de overeenkomst beter moet worden opgesteld. Er komen zaken in voor die gelden voor personenauto’s en niet voor caravans zoals de eis van tenminste 5 liter brandstof in de tank en voldoende profiel op de banden ( bij caravans is de leeftijd maatgevend = b.v. niet ouder dan 10 jaar volgens ANWB)

Goede afhandeling van de koper ,vriendelijke man .

Goede hulp en aandacht met de afwikkeling

Super afgehandeld!

Binnen 1.5 uur op internet en opgehaald. Zeer snelle correcte en vriendelijke afhandeling.

Goed gehandeld

Jullie doen er alles aan bedankt

verkoop caravan Kip 42 ttz

nooit zo soepel iets afgeleverd veel dank daarvoor.

Fijn geholpen met iedere en udate.

OSW vond snel een een koper. Die dezelfde dag nog kwam . Hij kocht de motor, maakte vrijwaringsbewijs in orde , en maakte ter plekke het bedrag over naar onze rekening . Wij zijn heel tevreden over de afhandeling.

Geweldig snel geholpen

Gisteren gemaild, binnen het uur ben ik teruggebeld, en vandaag is de auto opgehaald. Sneller kan echt niet. Wij zijn zeer tevreden. Bert en Janet

goede monitoring!

Fijn dat alles goed wordt bijgehouden en er goed wordt gecommuniceerd! Je weet voortdurend waar je aan toe bent.

Prima verlopen

De aanmelding ging snel. Ook de trug email dat mijn prijs te hoogwas Samen ollaag gegaan tot er een snel bod van AutoKoenskwam Snel en afspraak gemaakt voor 2 juni De chauffeur werd op tijd gemeld een arriveerde om 10:45 in Nuenen. Kort geproken vrijwaring geregeld en per email aan ons toegestuurd De inspectie van de caravan leverde geen moeilijkheden op. Zijn opmerking was de caravan ziet er heel mooi en smakelijk uit Sleutel bosen overhandigd DE veilgheid op geheven voor de diefstal ev. Chauffeur geholpen met aankoppelen en weg was hij, hihi

Liefde voor hun werk

Ben uitermate netjes geholpen, houden alles goed in de gaten en veelenen goede nazorg

Geweldig!

Zondag caravan aangemeld, maandag een bod gekregen, vrijdag verkocht. Helemaal geweldig en naar volle tevredenheid afgehandeld, prima site!

zeer goed service

in een kort tijdbestek is de verkoop en afhandeling gebeurd . Geweldig goede begeleiding en after sales complimenten gr Willem

Dubbel gevoel

Kreeg telkens bod van 90,=. Na door jullie gebeld te zijn kon ik rechtstreeks 125,= krijgen en was de auto verkocht. Gaf mij het gevoel van onbehagen nl het bod van 125,= is vast gehouden om te kijken of 90,= niet genoeg was. Toen ik zij dat ik stopte en op marktplaats ging kwam het bod van 125,= twijfelachtig verhaal. Na ophalen, belde, bedrijf om papieren, welke door chauffeur niet nodig waren geacht, door te sturen daar ze de auto hadden verkocht. Ook dit gaf een vieze smaak in de mond, daar ik sloop geld heb gekregen. Ik heb het gevoel over gehouden dat ik gepiepeld ben en zeker 100,= te kort heb ontvangen. Kan niet zeggen dat ik mensen zou adviseren met OSW in zee te gaan. Weet nl niet hoe ik het tegendeel kan aantonen. Kreeg nl, ook na verkoop auto, mail dat jullie helaas door het NIET verkopen de Volvo eruit zouden halen. Hoe zit dit?? Succes verder met jullie ............bedrijf. mvrgr Peter