pusherig

Manier van contact, manier van telefonisch contact en email

Beste Mel, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wij betreuren het om te lezen dat u onze service als te pusherig heeft ervaren. Wij gaan dit intern oppakken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Prettige samenwerking en goede afhandeling !

Naar tevredenheid !

super snel

mijn oude sloop auto binnen 30 min verkocht tegen een prijs die ik voor ogen had

Motor binnen 1 dag verkocht

Duidelijk en snelle afhandeling

Snel en efficiënt.

Mijn auto verkocht via OSW. Prima service. Laagdrempelig en vlotte service.

OSW begeleidde de verkoop met ontzettend veel zorg. Ik werd gebeld voor informatie en overleg en voelde me in goede handen. Er wordt op geen enkele manier druk op je uitgeoefend, het voelt integer en vertrouwd. Ook als de verkoop gerealiseerd is bellen ze nog na om te checken of de koper contact met je opgenomen heeft voor de overdracht.

Snel en makkelijk je auto kwijt. Voor mooie prijs

Super bemiddelaar, je krijgt een eerlijke prijs.

Goede bemiddelaar zeer accuraat. Geven je de gelegenheid na te denken over het bod.

Super goed

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Ik kan iedereen OSW aanraden.

Snelle afhandeling van alle zaken

Goede ervaringen en tevreden met de afhandeling.

Vlotte integere aangename dienstverlening

Caravan kwijt binnen één dag voor een goede prijs.

Prima service!

Aantal voertuigen snel verkocht voor een redelijk bod!

Goed en snel geregeld

Snel en makkelijk. Alleen slechte verbinding ;) aan de telefoon

Gewoon goed

Motor te koop gezet bod gekregen tegenbod gedaan en verkocht

Duidelijk, snel en super klantvriendelijk

Mijn caravan was binnen een dag verkocht. Mooie afhandeling van de koper. Een super aardige klantenservice van osw. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

Topbedrijf

Caravan op site geplaatst. Binnen 45 minuten contact opgenomen door OSW. Ze hadden al een koper op het oog. Prijs overeen gekomen en binnen een uur (totale tijd!) hadden wij de caravan al verkocht. Ook het contact met koper is voortreffelijk verlopen. Netjes op tijd de caravan opgehaald, vrijwaring ter plekke geregeld en financiële kant keurig afgehandeld. Zeer tevreden over OSW.

Verkoop via Osw verliep vlekkeloos en snel.

Eerste ervaring met deze wijze van verkoop en direct een succes.

Niks moeilijk aan

Motor te koop gezet, binnen een paar dagen een prima bod. Geen gedoe makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader

Goede service en contact

Veelvuldig contact gehad men wordt op de hoogte gehouden mbt de voortgang en afhandeling.

Snel wordt verkocht en professionele regelen

Verkopen zonder gedoe!

Natuurlijk zal ik op marktplaats meer voor mijn voertuig hebben ontvangen! Maar via OSW heb ik zelf eigenlijk niets hoeven doen. Caravan aangemeld met wat mijn gedachte prijs was. Advies gekregen wat echter een reeele prijs was. Mooi bod gehad, geaccepteerd en verkocht. Thuis op laten halen waarbij de betaling en de vrijwaring direct geregeld zijn. Dit alles heeft binnen een tijdsbestek van 1 week plaatsgevonden. met andere woorden: Say no more!!

klantvriendelijk en hulpvaardig

OSW is hulpvaardig. Duidelijke communicatie, bellen snel terug als ze dat zeggen; is de vast contact niet bereikbaar, dan is er iemand anders om te helpen. Bij het ophalen van de auto was er een discussie met de betreffende koper. OSW heeft bemiddeld om voor mij als verkoper het beste resultaat te krijgen. Vaste prijs = vaste prijs, geen onderhandeling meer.

Eerlijk en correct verhandeling van de motor

Wie dacht schrik te moeten hebben een motor te verkopen op deze manier, die heeft het goed mis. Wat een eerlijke site , zelf nooit aan gedacht mijn motor op deze manier te kunnen verkopen. Heel vlot, zeer tevreden en een aanrader voor wie zijn motor wil verkopen . Super!!

Goede en eenvoudige service

De service die OSW verleend is goed en snel. Op een eenvoudige wijze kan je je auto verkopen via hun platform.