Soepele afhandeling

We hadden een snel bod, deer belde dezelfde dag en kwam op de afgesproken tijd. Ideale manier om van onze caravan af te komen!

Ik had weinig ervaring met de verkoop via een bemiddelingssite. Verkoop aan de deur vind ik tegenwoordig onduidelijk. Komt het geld wel op je rekening? De digitale omgeving kent veel valkuilen. Verkoopbemiddeling via OSW ging perfect. Verkocht aan Bierens motorsport in Havelte, eerlijke prijs, motor correct opgehaald, betaald en vrijwaring, allemaal helemaal oké.

Professionele werkwijze en dito afhandeling

Mijn motorfiets op voortvarende wijze aangeboden aan goede marktpartijen. Motorfiets daardoor snel verkocht en door de koper professioneel afgehandeld.

Soepel, vriendelijk, betrouwbaar

Duidelijke communicatie. Vlot geregeld.

Vlot een bod gekregen en snel afgehandeld

Vlot een bod gekregen, vriendelijk te woord gestaan en vlot afgehandeld met de verkoop van de auto. Zeker een aanrader.

Top en snel geholpen

Top geregeld

Heel snel en duidelijk, zeer tevreden

Prima communicatie en prima afgehandeld

Zie boven

Goede afspraken worden net na gekomen

Goede communicatie komen de afspraken na en op tijd top

Snelle en prettige samenwerking

Mijn sloopwerk binnen 12u bod geaccepteerd. Dag erna al opgehaald. Duidelijke en prettige communicatie. Zeer prettig ervaren.

Het was zeer snel geregeld!

Éen telefoontje was genoeg om te regelen dat mijn sloopauto de volgende dag al opgehaald kon worden. Na een paar minuten werd ik teruggebeld door het bedrijf en volgende dag werd de auto afgevoerd.

Heel makkelijk en snel de auto verkocht!

Voor mij de 1e keer een sloopauto verkocht via OSW maar was allemaal heel duidelijk en de volgende dag de auto ook al verkocht.

Erg prettig verloop van de aankoop.

Fijn contact, op een prettige manier de verkoop gesloten en direct afgehandeld. Geen gedoe en daar waren we ook op uit. De prijs is iets lager dan verwacht, maar op deze manier is iedereen tevreden.

Snel en goed afgehandeld

Eerste keer auto laten afvoeren. Vanmorgen is de auto afgehaald. Tot nu toe alles naar wens

Snelle reactie van osw medewerker

Ik had de advertentie geplaatst en kreeg snel reactie van de osw medewerker en vroeg om foto, s wat ik op de telefoon had staan via what,sapp even door kunnen sturen .en binnen volgens mij een 1 uurtje had de medewerker voor mij er een redelijke prijs voor kunnen krijgen en verkocht.Binnen 2 uur belde de koper voor een ophaal afspraak vrijdag gebeld dinsdag 6 april opgehaald en netjes vrijgewaard en het afgesproken bedrag ontvangen .

Vriendelijke man

Alleen jammer dat ik €250 ipv €380 voor heb gekregen. Maar goed

Snelle reactie en eerlijke prijs

De internetsite is duidelijk en eenvoudig in te vullen. Telefonische ondersteuning over prijs. Komt de afspraak na. Heel positief

Vantevoren had ik wel enige bedenkingen maar de service is top. Ze zitten er goed achteraan, geven voldoende informatie en zijn ook nog eens erg vriendelijk. Ik heb de auto tegen een goed bod verkocht en ook de aangesloten dealer was uiterst correct. Prima ervaring

Alles is snel en goed geregeld.

Op een donderdag ochtend aangemeld en binnen een uur reactie! Zeer tevreden!

Goede begeleiding en communicatie!

Makkelijk je auto verkopen met OSW! De koper van onze auto was vriendelijk en professioneel!

Echt heel handig

vriendelijk en zeer betrokken ze nemen contact op na het accepteren van een bood of dat alles goed verloopt en of er een afspraak is gemaakt

Snelle en goede verkoopbemiddeling. Alles binnen een dag geregeld.

niet gerealiseerd dat er ook nog mensen werken in een bedrijf

niet gerealiseerd dat er ook nog mensen werken in een bedrijf. Top

Mijn ervaring met OSW is uitstekend verlopen , nadat ik de website heb bekeken, een goede en duidelijke uitleg over de werkwijze van OSW. Ik heb ik mijn auto te koop aangeboden via OSW. OSW houd goed contact en ze begeleiden je verder. Het verkopen ging soepel en snel. Ook kopende partij hield zich uitstekend aan de gemaakte afspraken / overeenkomst. !!! Betreffende Service en Afspraken !!! : Ik denk dat er heel veel bedrijven in Nederland hiervan zouden kunnen leren om hun service en afspraken te verbeteren.