Totale proces, zeer duidelijk goed en snel.

In de ochtend besloten mijn bus te verkopen, reclame van TV-OSW in gedachte, direct alle gegevens ingevuld, daarna wordt men gebeld zodat men een bepaalde indruk heeft wie de verkoper is, men geeft aan dat men aan de slag gaat, en hun klanten gaat benaderen. We hebben afgesproken dat er een bepaalde speling is in de vraagprijs. In de middag werd ik weer gebeld dat men een bod heeft gedaan, ik ben daarmee akkoord gegaan. De koper heeft zelf gebeld , prima kerel is in de avond nog gekomen, uiteraard heeft hij de auto goed bekeken, en nadien even online betalen en vrijwaringsbewijs direct ontvangen. Kortom Jelmer van OSW heeft zijn best gedaan voor ons.

Goed geregeld

Vlotte en correcte afhandeling

Aanrader

Vlot en correct geregeld.

Binnen een half uur per telefoon een goed bod (hoger dan concurrenten)

Na het knappen van de distributieriem van mijn auto, baalde ik dat mijn auto in één klap bijna niets meer waard was. Via OSW toch nog wat teruggekregen voor mijn auto. Binnen een half uur belde Johnny om mijn aanmelding te verifiëren en even later had hij een bod van 250 euro voor mij. Ik had mij ook bij concurrenten aangemeld, en daar kreeg ik biedingen variërend van 100 en 150 euro. Dus OSW was snel én had het beste bod. En aardige service. Einde van de dag had ik de koopovereenkomst per mail. Ook met demontagebedrijf (Kooy) was de afspraak voor het ophalen zo gemaakt en gelijk na ophalen stond het geld op mijn rekening. Enige minpunt voor mij is dat het vrijwaringsbewijs nu ligt bij de garage in de buurt van waar ik pech kreeg, en dat is hier een paar honderd kilometer vandaan.

Soepel verkocht, en je wordt goed op de hoogte gehouden incl follow up

Makkelijke site, snelle respons en goede follow up.

Duidelijke website. Enige verbetering is mogelijk in de e-mails gedurende het proces. Sommige mails overlappen elkaar.

Ik raad het iedereen aan!

De website is makkelijk te vinden, ook als je, je auto op de Website wil plaatsen. Ze nemen ook gelijk contact met je op, dat waardeer ik ook enorm. Je krijgt de zelfde dag nog een bod. Ik heb mijn auto in een paar uur tijd verkocht, ik ben zeer tevreden hierover.

Goede communicatie en afwikkeling van de verkoop.

Binnen 1 dag al een bod. Vraagprijs was iets hoger, maar ik vond het een realistisch bod. Bij het ophalen van de motor, liet deze mij in de steek want hij startte niet, maar dit was zeker geen punt voor Brian,van Hovinga Motors, Emmeloord. Afwikkeling was professioneel netjes en duidelijk. Direct geld en vrijwaringsbewijs ontvangen.

Uitstekende garage

Telefoontje gepleegd met Aktas autosloperij Rotterdam. Zeer vriendelijke mannen. Auto opgehaald op locatie. Dankjewel mannen tot de volgende keer.

Fijne duidelijke service

Snel en makkelijk contact. Duidelijke afspraken

Vlotte verkoop caravan

Goed contact met medewerkers OSW, prima uitleg en advies. Verkoop zonder problemen . Aanbevelen? Zeker een aanrader !!

Vlotte verkoop caravan

Nette afhandeling

Snel en netjes geregeld

Snel, zowel de goedkeuring voor plaatsing als de verkoop.

Eenvoudig te hanteren en snelle acties die er op volgen.

prima geregeld

Alles werd keurig uitgelegd en geregeld. Caravan binnen een week verkocht. Goed afgehandeld.

Prima service en super snel

Mijn oude motor moest plaats maken voor een nieuwere. Verkoop lukte niet, ook niet via OSW. Toen gevraagd of iemand hem gratis wilde halen. OSW had binnen enkele uren een motorzaak geregeld die de motor af wilde halen. Dezelfde dag nog werd de motor opgehaald en kreeg ik een zeer royale cadeaubon van de motorzaak. De volgende ochtend had ik ook het vrijwaringsbewijs via de email binnen. Kortom, OSW heeft mij uitstekend geholpen.

Het is perfect geregeld

Dit bedrijf is een aanrader !

Prima afgehandeld

Duidelijk en erg snel

Tevreden en prettige gang van zaken

Ik heb geen zin nodig, in een woord: PRIMA

Omdat we te oud worden om langer te gaan camperen met de caravan, hadden we met enige argwaan contact opgenomen met OSW. De informatie was doorgegeven maar we kregen het niet voor elkaar om er een foto bij te plaatsen. Wie schets onze verbazing dat we binnen het uur gebeld werden en dat een foto niet nodig was, dat ze ons type caravan kenden en voor ons waarschijnlijk wel een mogelijkheid zagen. Dat bleek ook; de volgende dag kregen we info dat er een bedrijf was die onze caravan wilde kopen. De vraagprijs hadden we gebaseerd op info van internet aangaande een reële afschrijving. Het was mooi om te horen dat er 10% meer werd betaald. De verdere afwikkeling was erg goed, wij zijn zeer tevreden. Iedereen Bedankt.

Nutteloos

Laag bod, endan komt de koper ook niet opdagen.

snel mijn sloopauto verkocht

Na mijn aanmelding ben ik gebeld door OSW voor info over de sloopauto en daarna hebben ze de beste prijs proberen te krijgen voor me sloopauto. Alles netjes en snel verlopen. Top

Professioneel, eerlijk, betrouwbaar en duidelijke afspraken

Dit bedrijf raad ik iedereen aan. Goede en betrouwbare organisatie.

Snelle reactie en service

Auto was afgekeurd, gemeld binnen 3 dagen opgehaald en afgehandeld.

Prettig contact

Vriendelijk aan de telefoon, snel antwoord.