Goed geregeld

Auto aangeboden correcte prijs voor gekregen en netjes afgewerkt

Auto snel en gemakkelijk verkocht

Binnen een uur werd ik gebeld, potentiële prijs besproken, binnen 2 uur had ik een offerte die ik goed vond, volgende dag werd de auto opgehaald.

Top service, klantvriendelijk en wat ze zeggen komen ze ook na.

Prettige en zeer goede afspraken. Binnen 2 uur terug bellen wordt inderdaad gedaan. Afhandeling perfect geregeld. Afspraken worden zeer goed gedaan en afgehandeld. Fijne bedrijf om zaken mee te doen. Beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan.

ben dik tevreden over de prettige manier waarop de zaken zijn afgehandeld, jammer dat ik niet meer auto,s te koop heb.

snel en efficient

zeer goed verlopen , snel, correct en duidelijk.

ik kan OSW bij een ieder aanbevelen.

Mijn motor is snel verkocht en de betaling heeft ook direct plaatsgevonden. De gehele verkoop is snel en correct afgehandeld en OSW is mij uitstekend van dienst geweest bij de verkoop.

Geweldige eerste ervaring met verkoop van auto

Fijn en snel contact! Goede communicatie over verkoop en in contact brengen met koper. Al met al zeer tevreden en OSW is echt een aanrader!

Positief alleen

Alleen jammer dat ook deze dealer ging onderhandelen. Uiteindelijk €50,- minder gekregen dan er beloofd was. Handelaar was ontzettend vriendelijk dus dacht nog bij mezelf dat onderhandelen niet ter sprake zou komen. Vorige autohandelaar was echt not done die ging gelijk onderhandelen met - €700,- en daar ging ik uiteraard niet mee akkoord. Mijn streven was €3000,- jullie bod was €2500,- uiteindelijk €2350,- gekregen dus misschien wel handig om te vermelden dat er onderhandeld word door de garage houder zodra je auto word opgehaald.

Alles snel en soepel geregeld

Alles dat OSW zou regelen is keurig gedaan in een zeer kort tijdsbestek. Ook hebben zij meerdere malen ZELF CONTACT GEZOCHT om te vernemen of alles goed verliep. Dat kom ik tegenwoordig nog maar heel weinig tegen. Meestal moet je als particulier zelf contact zoeken. Complimenten voor OSW! (Alleen jammer dat ik niet de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid kan openen op deze site!!! ( not found ) Normaliter zou ik dus weigeren verder deel te nemen, omdat ik nu op akkoord moet drukken oor iets dat ik niet heb kunnen lezen! )

Alles is perfect geregeld

Alles op een vlotte en nette manier geregeld.

Prima ervaring

Bod was goed. Auto snel opgehaald. Vrijwaren en betalen op afstand via internet heel snel geregeld. Top service.

Was goed gegasn

Zeer goede ervaring

Ik kreeg een bod op mijn caravan heb dit bod Aanvaard en alles was binnen 4 uur geregeld zeer goed contact gehad met osw goede uitleg en dezelfde dag de caravan nog van mijn erf af en verkocht Ik zeg ga zo door

slecht

ik ben ruim 3 weken bezig geweest om te zirgen dat me auto werd op gehaald. Na diverse keten gemaild en gebeld. Ik OSW zeker niet aan bevelen.

Uitstekende ervaring

Positieve ervaring. Snel en eenvoudig

Gewoon goed

Snelle reactie, prima service.

Vlotte afwerking

Goed geïnformeerd over het verloop van de verkoop.

Perfect!

Mijn ervaring met OSW is echt heel positief. Mijn motor binnen een week verkocht!

Klantvriendelijk

Prima contact onderhouden na aanmelding van sloopauto. Ook snelle actie als ‘tussenpersoon’ bij onderhandelingen over prijs.

Komen hun afspraak na

Mijn vraag prijs was twijfel achtig mij werd verteld als je heb ietsjes verlaagd dan maak je meer kans en dat was zo dezelfde dag was hij weg

Uitstekend, na 1 dag me auto weg

Ik wou me oude auto weg doen van 24 jaar oud ( bouwjaar 1996 ). Die moest ook weg want ik had al een nieuwe en de oude moest zo snel mogelijk weg van wegen verzekering en wegenbelasting. Nog geen 24 uur daarna had ik een bod. Ik ben ook heel blij dat het zo snel ging met deze service. Dit had ik niet verwacht, zo snel. Osw bied daarmee wel waar ze zich mee aanbieden. Hartelijk dank daarvoor

Zeer goed,

Alles ging snel en duidelijk. Zelfs na sluitings uren doen ze er alles aan om gemaakte beloftes na te komen.

snel, efficiënt en met resultaat.

Top service!

Snel gecontacteerd en snel van mijn auto afgekomen!