Via OSW mijn auto uiteindelijk verkocht

Een schade-auto die al een tijdje bij mij thuis stond had ik aangemeld bij OSW omdat ik hen op internet had gevonden. Na een teleurstellende bieding en een tegenbod van mij werd er gemeld dat de auto verkocht was, maar er is geen contact gekomen met de verkoper. Nadat OSW controleerde of de auto al opgehaald was, werd er snel een nieuwe koper gevonden, die de auto netjes heeft opgehaald.

Hat antwoord na aanmelding ging erg vlot ook vond ik het telefonisch contact erg prettig en dat het ook via de whatsapp kan

Snelle afspraak en direct actie

Ik werd na aanmelden binnen 1 dag teruggebeld. We konden direct afspreken en de verkoop is geregeld.

Keurig netjes alles geregeld

Snel gehandeld tussen mij en koper...alles naar tevredenheid.

Prettig contact

Snel contact via website. OSW denkt pro-actief mee. Neemt naast digitaal contact ook telefonisch contact op. Komt afspraken vervolgens heel snel na.

Prima communicatie en snelle verkoop

Auto die we hadden aangeboden werd meteen op geboden. Snel en netjes verkocht en goed kunnen schakelen met Marc

Prima deluxe

Helder, snel en netjes

Mijn Yamaha Fazer binnen een uur verkocht

Zeer goede ervaring en correcte afhandeling. Motor was binnen een uur verkocht en de volgende dag al opgehaald.

Van opstellen van advertentie tot en met verkoop fantastisch geholpen en geadviseerd, een goede prijs gekregen, kortom een aanrader

Snel een bod, snel een telefoontje voor overleg, snel een beter bod. Keurig afgehandeld op alle fronten. Verteld wie de caravan heeft gekocht en wanneer die persoon contact met mij zou opnemen.

Alles super en snel geregeld!

Nadat ik alle gegevens gestuurd had via de mail kreeg ik snel een reactie. Binnen 2 dagen is de auto opgehaald door een lieve man. Nog geen 2 minuten heeft deze aan de deur gestaan om alles af te handelen. Ik ben heel tevreden!

snel en netjes geregeld

toppy geregeld

prettig

Na plaatsing vrij snel contact gehad met medewerker van OSW. Hij stelde duidelijke vragen en ik heb daarop eerlijke antwoorden gegeven. Hij draaide nergens omheen en ook ik deed dat nie. Schade en gebreken/hapringen duidelijk uitgelegd, alsmede het bod van wijkopenautosnl. OSW liet weten dat er een bod van 10 euro meer was, waarop ik te kennen gaf dat ik het in dat geval bij het eerste bod zou houden. Voor 10 euro verkoop ik mijn ziel. Ik vond dat een hoger bod toch substantieel zou moeten zijn. Prompt verscheen er een nog hoger bod en medewerker verzekerde mij dat hij er nog wel iets meer uit zou kunnen krijgen. Waarop ik antwoordde: "In dat geval ga ik ermee akkoord." Hetgeen geschiedde. Het gaat niet om een gigantisch bedrag, maar 35 procent meer dan het oorspronkelijke bod, daar kon ik mee leven.

Mooi

Ik ben tevreden dat het zo simpel en vlug gegaan is ....bedankt ervoor

Snel, duidelijk, niks mis mee

Duidelijk en snel, makkelijker dan boodschappen doen.

Netjes geregeld

Netjes geregeld maar duurde wel even wat langer of dat de planning me belde

Op woensdagavond hebben wij onze caravan aangemeld. Donderdag ochtend kregen wij bericht dat deze aanmelding was geaccepteerd en dondermiddag kregen we een voor ons acceptabel bod. De papieren voor de verkoop hadden we zeer snel via de mail binnen en ook de koper nam zeer snel contact met ons op om een afspraak te maken om de caravan op te halen. De afspraak werd een week later gepland, zodat wij nog de tijd hadden onze spullen eruit te halen. De koper had vrijdag al het geld overgemaakt en tevens het vrijwaringsbewijs aan ons toegezonden. Terwijl de levering pas een week later zou plaatsvinden.

zeer tevreden voor over uw contact en verwerking

alles was voor mij perfect en duidelijk

Correct

Ik was enigzins argwanend gezien mijn vorige ervaring met de afhandeling van een caravan opkoper uit Limburg.

Fantastisch

Hadden binnen 3 kwartier alles geregeld , erg correct en vriendelijk geholpen aan telefoon en een goede prijs

Snel

Snel en klantvriendelijk.

Goed afgehandeld.

Een caravan verkopen die ongeveer 134.00 km heeft gereden altijd buiten heeft gestaan is niet simpel. Binnen was alles in orde, maar hij had wel verschillende rotte plekken. Toen wij het eens waren over de prijs is er kas betaald en heeft de koper de caravan meegenomen.

Snel en netjes

Snel en netjes afgehandeld

Goed, snel en duidelijk

Telefonisch contact was prima. Afhandeling snel en deskundig. Mijn auto is verkocht tegen een lagere prijs dan het bod, maar vond het aannemelijk en heb er vrede mee

Zeer goede service

Binnen een dag werd mn advertentie in behandeling genomen en dezelfde middag al verkocht. De communicatie tussen mij en de bemiddelaar van osw verliep flexibel en zeer vlot/direct. Wanneer hij belde met een bedrijf sprong een collega in om een nieuw bod door te geven aan mij. Al met al zeer tevreden over osw.