Correct goede en nette verkoper prijs kan altijd beter

Snelle en goede verkoop begeleiding , verkoop afhandeling door flip caravans ging prima, komt natuurlijk door mooie caravan ! Vriendelijke man. Erg tevreden.

Vlotte afhandeling

Ben uiterst tevreden over de bemiddeling en snelle afhandeling

Super geholpen

auto was kapot en ik zocht iemand die hem over kon nemen tegen een kleine prijs. Top adres gekregen.

Succesvol!

Ik heb heel erg tevreden met OSW. Ik wist niet van hun bestaan af en dat er zulke bedrijven waren. Mijn motor heb ik aangemeld en werkelijk binnen 10 minuten werd ik al gebeld en vertelde Calvin mij dat hij 2 kopers had gevonden. Over de prijs werden we het snel eens. Motor is nu net opgehaald. Geld overgemaakt door de koper en ontvangen plus het vrijwarings bewijs. Alles digitaal en in een paar minuten geregeld. Top geregeld ! Bedankt.

Snel geregeld correcte prijs

Snel geregeld, motor binnen 2 dagen verkocht. Heel correcte prijs, markt conform. Nette afspraak betreffende het afhandelen en direct afgerekend. Top!!!

Snelle reacties en snel afgehandeld

Snelle reacties en dus de auto snel verkocht. Keurig afgehandeld bij het ophalen, top dus.

Vrij snel verkocht en goede info

Auto vrij snel verkocht, alleen waren er niet zoveel biedingen. Of dit met het corona tijdperk te maken heeft? Hierdoor heb ik de prijs tamelijk moeten laten vieren daar ik anders twee auto's moest laten verzekeren. Maar de geboden service van OSW was goed.

Fantastisch geholpen

S middags op de website geplaatst. Binnen een uur gebeld en binnen 2 uur verkocht. Het helpt als je eerlijk bent en de juiste foto’s plaatst en een reële vraagprijs hebt

Vlotte en correcte afhandeling.

Vlotte en correcte afhandeling.

Heel snel me scooter verkocht, alles was perfect geregeld. Zou het iedereen aan raden.

Snelle en goede afhandeling.

OSW was betrokken bij de afhandeling.

Goed geregeld

In een handomdraai goed geregeld

Praktisch en overzichtelijk

Na de online aanmelding werd ik heel snel terug gebeld. De medewerker toonde veel begrip en geduld en was helder in wat hij voor me kon betekenen. Hij heeft belofte gehouden en alles netjes afgehandeld. Ook het bedrijf waar hij uiteindelijk voor heeft bemiddeld is netjes en beleefd, flexibel en professioneel.

fantastich

We zijn zeer goed en correct door uw medewerker te woord gestaan en geholpen met de verkoop en de totale afhandeling van onze caravan nogmaals bedankt

snel tot een afspraak gekomen, opgehaald en geld ontvangen

prima dienstverlening. Goed en snel geholpen, Auto opgehaald volgens afspraak, gel en vrijwaring zelfde dag ontvangen.

Een supersnelle en goede verkoop gerealiseerd

Ik vond OSW op internet via Google. Ik was van plan mijn motor te verkopen en maakte een account aan. Ik zette mijn motor bij OSW te koop. Nog voordat ik alle foto's kon plaatsen werd ik al opgebeld en werd er met OSW een prijsafspraak gemaakt. Duidelijke,heldere en vooral ook eerlijke informatie werd over en weer uitgewisseld. Ik plaatste wat foto's van de motor op de site en binnen een uur werd ik al weer opgebeld dat er een goed bod was van een motorzaak. De motor was meteen verkocht. Supersnelle actie van OSW !

Snelle en betrouwbare service!!

Na het invullen van de website waarop wij onze auto aanboden, werden wij direct gebeld door een medewerker van OSW. We kregen een samenvatting van het gesprek vlot in de mail waarna we contact konden zoeken met het bedrijf dat de auto kwam ophalen. Dat ging ook weer prima! Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven, een dikke aanrader dus!

Goed en snel geholpen

Snelle reactie na plaatsen van advertentie. Contact houden tot de auto is opgehaald. Goede service en prima begeleiding hoe alles verder verloopt. Dus een positieve ervaring.

Goed telefonisch contact gehad met medewerker. Binnen een uur was alles rond en afgehandeld

geweldige en correcte behandeling

Ze geven snel een bericht door wat en hoe je het moet doen. Zeer gebruikers vriendelijk. Geven snel een bericht door bij een bieding. Afhandeling met koper ging snel en werd gelijk overgeschreven. Kreeg compliment hoe de caravan werd ingeleverd.

Vlotte en correcte service.

Gebruiksvriendelijke website. Snel en vriendelijke telefonische service. Correcte afhandeling verkoopsprocedure. Een aanrader.

Goede afhandeling

Vriendelijk en goede afhandeling

Professioneel bedrijf

Mijn Suzuki Alto hebben ze op een vlotte manier verkocht voor een correcte prijs. Communicatie per telefoon is helder en duidelijk.

Prima bod ontvangen op de auto veel betere en reële prijs dan bij wij kopen auto's.nl. Netjes en snel geholpen, voor iedereen een aanrader die zijn auto snel wil verkopen voor een goede prijs.

De door mij gegeven 5 sterren zeker waard!!

Voor het eerst caravan via dit bedrijf verkocht en ben super tevreden. Prima contact zowel telefonisch als per mail. Vriendelijk, goed overleg en snel gehandeld, waarvoor mijn hartelijke dank.