Duidelijk en snel geregeld

Het was heel simpel. Je biedt de auto aan evt met foto's. Je accepteert het bod en regelt zelf verder de afhandeling.

goede snelle bemiddeling

goede en snelle bemiddeling Uiteindelijk tevreden met door de koper geboden bedrag

Snelle en correcte afhandeling

Op woensdagmiddag de caravan ter verkoop aangeboden en op vrijdag al verkocht. Snelle en correcte afhandeling met prettige contacten.

Snelle verkoop !

Na twee lage biedingen was het de derde keer raak. Het gewenste verkoop bedrag gehaald en de verkoop binnen een dag afgehandeld.Top !!

Heel tevreden.

Aloys van Rooyen heeft ons heel snel door de procedure geleid. Binnen 24 uur was de caravan verkocht en opgehaald op de camping in Friesland. Ook het bedrijf dat de caravan gekocht en opgehaald heeft was heel plezierig. Wij kunnen zowel OSW als het bedrijf van Stienstra van harte aanbevelen. Ilonka Heijnen-du Burck.

Super tevreden

Goed geregeld en ook het bedrijf dat de auto kwam ophalen de chauffeur had alles netjes afgehandeld en was heel vriendelijk

Zeer betrouwbaar

Eerlijke prijs. Betrouwbaarheid en respect

Goed geregeld!

Alles in orde. Ook de noodzakelijke papieren.

prima samenwerking en heel snel afgehandeld compliment

Tjonge jonge wat een geweldige manier om mijn caravan te verkopen. Super snel en een mooie prijs, ondersteund door deskundige en vriendelijke mensen een echte aanrader dus!

Toppie

Duidelijk, vriendelijk, snel en correct

Het was goed

De site was informatief genoeg. Ik had geen behoefte om telefonische in contact te komen met OSW. Daarnaast het verkopen van de auto ging souple. Er was snel een bod gekregen en de auto was snel verkocht.

Geweldige service vriendelijke mensen.

Ik werd goed behandelt en alles ging naar behoren, ik adviseer jullie zo door te gaan. Toppie

osw netjes gedaan

OSW netjes gedaan en snel, maar de koper week meer dan 40% af van de verkoopprijs in nadeel van de koper, dat was wel teleurstellend. Wij dachten dat dat de verkoopprijs bindend was.

Goed telefonisch geholpen, vriendelijk en begeleid naar een sloperij.

Heel snel en efficient

Contact gezocht via internet. Nog voor ik helemaal klaar was met invullen, werd ik al opgebeld door iemand van OSW. Daarbij werd alles snel en goed geregeld.

Goede service, snelle verkoop

Ik had een fijn contact met Calvin van OSW. Samen zijn we tot een goede verkoopprijs van mijn Aprilia RSV4 R gekomen. Dit heeft geleid tot een snelle verkoop van mijn motor. Als je je motor niet in wilt ruilen voor een nieuwe motor bij een motorzaak, dan is verkopen via OSW dé manier.

Snel en simpel geregeld, goed bod.

invullen van aanmeld formulier was minder dan vijf minuten werk, zelfde dag nog een telefoontje met het nieuws dat er een autobedrijf was die een bod had gedaan wat hoger was dan verwacht. Volgende dag gebeld door dit bedrijf en een afspraak gemaakt om de auto kosteloos te laten ophalen en vrijwaren. Super tevreden!

Naar tevredenheid

Vlot en zakelijk

Correcte en klantvriendelijke afhandeling

Zeer klantvriendelijk en correct

Snel handelen

Prima ervaring

Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens verliep

Perfect.

Enkele uren na het plaatsen van mijn advertentie had ik een goed bod. Misschien iets minder dan gehoopt maar wel serieus. Na contact met de handelaar is de motor volgens afspraak opgehaald.