Makkelijk en goede begeleiding bij contact met koper.

Na aanmelding, is het soms even wachten op het beste bod maar als je dat hebt geaccepteerd kan het vlot gaan.

Snelle actie, nette prijs

Super tevreden over osw! Ze hebben keurig bemiddeld bij de verkoop van mijn bus.

Deden echt hun best om mijn vraagprijs te matchen

Binnen twee dagen mijn auto verkocht voor een veel hogere prijs dan andere handelaren boden. Moest hem wel zelf wegbrengen maar dat was de prijs zeker waard.

Snel geregeld en geen problemen achteraf.

De prijs mocht echt wel €100,- hoger zijn maar omdat het snel geregeld was vond ik het best. Afspraken zijn snel gemaakt en nagekomen.

Afspraak wordt duidelijk nagekomen.

Ben blij met OSW in contact te zijn gekomen. Na een paar korte mails en telefonisch contact zijn duidelijke afspraken gemaakt. Auto op afgesproken tijdstip opgehaald, vrijwaringsbewijs en de afgesproken vergoeding afgegeven. Top geregeld!

Snel een goede prijs

Na tal van opkopers gecontact te hebben en daar teleurstellende prijzen van gehoord te hebben, was osw mijn laatste poging. Ik werd een dag later keurig gebeld door osw om nog een aantal vragen te beantwoorden. Hierna werd de auto aangeboden bij hun contacten en hier kwam een eindelijk een eerlijke prijs uit. Ik kreeg opeens 4 x zoveel als bij een andere bekende opkoper. En bijna 2x zoveel als bij de opkoper van de reclame ( welke wel een keurige prijs hebben geboden voor mijn vorige auto). Ik ben heel tevreden met de gang van zaken.

Goed bod en snelle afhandeling.

Prima ervaring en de verkoop was binnen een week geheel naar tevredenheid afgehandeld. De OSW relatie, die mijn caravan gekocht heeft, was vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Betaling en vrijwaring direct geregeld

De auto werd thuis opgehaald en alle afhandelingen werden direct geregeld, top

snelle en correcte service

De verkoop van met motorfiets verliep vlot. De motorfiets was snel verkocht en opgehaald voor de afgesproken prijs.

Geweldig ontzorgd

Ik ben uitstekend geholpen met de verkoop van mijn caravan. Vriendelijk en professionele aanpak van de medewerkers. Dit bedrijf is een aanrader.

Zeer tevreden over de bijzondere snelle gang van zaken

Mijn ervaring betreft vooral de overdracht aan de geen die de caravan heeft gekocht als zeer prettig ( per slot van rekening door jullie geselecteerd).Toen wij thuis waren gekomen belde ze over de afstandbediening van de moever die hij nergens kon vinden,maar gelukkig heeft hij terug gebeld dat die onder het bed vandaan te voorschijn is gekomen.een hele gerust stelling want wij vonden het zeer vervelend dat hij zoek zou zijn.Kortom bedankt voor alles.

Goed contact gehad snel afgehandeld

Ik werdt niet eens binnen 24 uur gebeld en al snel een koper gevonden. De kopers waren eerlijk ze hebben aanbetaling aangeboden k heb zelf aangegeven dat het niet nodig( woord is woord) we hebben elke dag contact gehad en vandaag is de auto opgehaald. Eerst hebben ze het geld overgemaakt daarna derest geregeld. Top service bedankt

Op tijd en goede service.

Goee service zo gepiept goed afgehandeld.

Goede snelle afwikkeling.

Makkelijk, eerlijk, snel.

Prima ervaring met OSW

Reageert snel na inzenden van de bootgegevens en foto's. Snel een bod gekregen. Na twee dagen koop- en verkoop gesloten. En na bezichtiging van mijn boot door de bieder, is het geld gelijk overgemaakt op mijn rekening. Verder goede begeleiding door de medewerkers van OSW.

Snel, simpel en betrouwbaar

Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van OSW voor de verkoop van de auto van mijn vader. Na het plaatsen werd ik binnen een dag gebeld door een zeer vriendelijke medewerker die nog wat aanvullende informatie vroeg. Direct daarna werd mijn ingediende verkoopverzoek goedgekeurd. Binnen een dag weer teruggebeld door dezelfde vriendelijke medewerker met een prijsvoorstel. Ik heb bedenktijd gevraagd voor overleg en dat was geen enkel probleem. De voortgang van de verkoop/biedingen is makkelijke te volgen omdat er telkens een mail komt met een update. Nadat we het bod hebben geaccepteerd werden we nog dezelfde dag gebeld door de dealer die het bod had gedaan. Deze is de auto nog dezelfde dag komen ophalen bij mij thuis. De dealer kwam vanaf de andere kant van Nederland dus dat was een rit van enkele uren. Geen discussies ter plaatse over de kwaliteit van de auto of heronderhandelen over de prijs. Direct geld overgemaakt en de overschrijving geregeld. Maximale ontzorging, wat een fijne verkoopervaring!!!!!!

Makkelijk en snel verkopen werkt

Ik had een caravan te koop. Het systeem waarbij je via de website een advertentie aanmaakt werkt. Binnen een week had ik een acceptabel bod. Je moet niet de hoofdprijs willen hebben, maar het gemak is ook een punt. Het biedende bedrijf heeft alles soepel afgewerkt.

je wordt meteen geholpen

Ze regelen meteen, zonder moeite met alles.

Snel en correct

De gemaakte afspraak verliep correct en de afhandeling ging erg snel. Geld en vrijwaringsbewijs waren binnen een paar minuten binnen, zeker een aanrader voor iedereen die een sloop/loop auto wil verkopen.

Het is mooi geregeld

Het is mooi geregeld en alles verliep vlekkeloos,

Snel geholpen

Binnen 24 uur alles geregeld. Vriendelijk geholpen en alles netjes afgehandeld.

Vriendelijk correct en betrouwbaar.

De afwikkeling van mijn "autosloop" verliep snel, volgens afspraken, vriendelijk en gemakkelijk. Ook werd het ophalen zorgvuldig gekontrolleerd en.... door vriendelijke mensen. (Ook de afhaler!!!!!)

Vlot en duidelijk

Geen gedoe. Vlotte aanpak en afhandeling.

Goed bod en een fijne vlotte afhandeling

Vrij snel al een goed bod. Na de acceptatie van het bod, neemt het bedrijf contact op voor een afspraak Op de afgesproken tijdstip van ophalen komt de vervoerder de auto halen. Fijne communicatie en je krijgt direct je geld en de vrijwaring. Goed geregeld allemaal fijne service en goede bemiddeling.

bedrijf wekt verkeerde verwachtingen

Krijg een aanbod wat ik geaccepteerd heb. Koopovereenkomst per e-mail ontvangen. Opkoper komt een week later en ziet van de koop af. Blijkbaar is de koopovereenkomst dus compleet waardeloos. Bellen met OSW was niet mogelijk, want nog niet open. Klaar met OSW

Dag Ton, Wat jammer dat u ons, ondanks ons gesprek na afloop van het proces, nog een 2 geeft. Wij hebben de situatie besproken en helaas geeft u aan dat we in een oneerlijke wereld leven en hierdoor OSW een 2 gaf ondanks dat onze service snel en goed geweest is. Wat betreft de koopovereenkomst is deze rechtsgeldig en juist. Op bladzijde drie staat “Op basis van de informatie die u geboden heeft, het bedrag geboden is door het bedrijf. Indien het voertuig afwijkt van deze informatie, kan de koper afwijken van het geboden bedrag.” Er zijn enkele punten die in uw advertentie niet genoemd zijn en de koper pas zag op moment dat hij de motor kwam ophalen. De verf bladdert van het motorblok af, er zit veel meer roest op de motor dan te zien was op de foto’s en er moeten twee nieuwe banden geplaatst worden. Omdat dit de koper extra werk en onderhoudskosten geeft, kan hij niet het geboden bedrag meer bieden. Hierdoor zijn jullie in de clinch geraakt. De koper had na een telefoontje met zijn zoon besloten om de motor te laten staan. Wat de koper wel had kunnen doen, is een ander bedrag aanbieden. Wij hebben contact gehad met de koper en deze geeft aan dit voortaan te zullen doen. U gaf aan de motor op een andere manier te gaan verkopen. Hopelijk heeft u de motor voor het juiste bedrag verkocht.