Lang wachten

Heb 3 weken moeten wachten tot ze de auto kwamen halen,terwijl was afgesproken 3 dagen.Nadat we contact met jullie opgenomen wordt je gewoon afgescheept met zaterdag komen ze hem halen,maar helaas zaterdag's werd hij weer niet gehaald.Het heeft 3 weken geduurd voor de auto eindelijk werd ,gehaald.Dus iets meer voor de klant doen zou niet misstaan!!!

Snel en efficiënt

Mijn auto is op een vriendelijke, snelle en efficiënte manier te koop aangeboden en verkocht.

vlotte afhandeling

Het was bij het registreren in het systeem niet helemaal duidelijk dat er ook foto's van de auto bij hoorden, maar dat kon in tweede instantie alsnog vrij snel. Ik kreeg na enkele dagen een bod, waarna je nog kunt onderhandelen, maar dat heb ik niet gedaan en heb het bod geaccepteerd. Daarna werd de auto binnen twee dagen opgehaald. Al met al redelijk tevreden, misschien had de prijs ietsje beter gekund.

Snelle afhandeling en uitstekende ervaring

Al na één dag reactie van OSW. Vriendelijke man belt met de mededeling dat autobedrijf HO Valk uit Hooge Zwaluwe interesse heeft in de sloopauto. Netjes een email.ontvangen omtrent de koopovereenkomst. Dezelfde avond gebeld door HO Valk. Zeer vriendelijke man en maakt afspraak om de volgende dag de auto op te halen. De dag later stond autobedrijf HO Valk al in de ochtend aan de deur. Auto opgeladen, overschrijving in orde en beaing overgemaakt naar mijn bankrekening. Alles binnen 30 minuten. Op de dag van ophalen nog gebeld door OWS of de koper inmiďdels al contact had opgenomen. Klantgerichte organisatie met vriendelijke mensen. Dat geldt voor zowel OWS als HO Valk. Dank u wel voor de fantastische afhandeling.

Professioneel werk

Ik ben blij met jullie hulp

snelle en bovenal nette motorverkoopservice

op zaterdagavond 26-11-22 mijn BMW te koop aangeboden bij OSW en dinsdag 29-11-22 motor verkocht inkl vrijwaring en afgerekend Geweldig !!!

Binnen drie dagen verkocht

Dus snel, alleszins een redelijke prijs en klantvriendelijk. We zijn zeker blij, dat we voor OSW hebben gekozen..

zeer goed en netjes behandeld

zeer goed

Super!

Heel vriendelijk te woord gestaan door beide partijen en een goed bod mogen ontvangen. Ook bij het ophalen van de caravan werd alles keurig netjes uitgelegd, het geld stond direct op de bank en daarna netjes de vrijwaring in de mail. Alles perfect geregeld, complimenten!

Snel en goed geregeld

Snelle en nette terugkoppeling. Komen afspraak na.

Snelle afhandeling en goede service

Perongeluk dubbele verkoop van mijn auto gedaan.Werd netjes behandeld en alles werd snel en netjes afgehandeld en geregeld. Is raad dit bedrijf ten zeerste aan voor de verkoop van je auto

Ben goed en snel geholpen

Binnen 1 dag was mijn auto verkocht voor de vraagprijs

Snelle service via mail en telefoon.

Met OSW ben ik zeer tevreden.

Enorm verrast

Zondag mijn Panda op de site geplaatst, maandagochtend belde Jelmer en binnen no time een deal gerealiseerd. Dankjewel Jelmer, de topper!

zeer goed

Een zeer goede ervaring. Bedankt voor de fijne samenwerking

Super goed

Ik weet niet wat moet ik schrijven. Het klopt alles. Van A Tot Z ik ben zeereeerr tevreden.

Deskundig, eerlijk en snel

Auto aangemeld, snel bod gekregen. Super aardig opkoper (Aktas) die aan alle afspraken hield. TOP!

Prima geregeld

Tevreden Alles is vlot en goed afgehandeld

Helemaal top

Goeie hulp mensen zijn aardig Julie zijn de best ik zouw het andere mensen ook aanraden groetjes diego

Zeer goed afgehandeld en snel

Persoonlijke benadering, via telefoon, prettig als niet alles digitaal gaat. Binnen 1 week auto opgehaald, direct geld overgemaakt en vrijwaring geregeld.

Caravan verkocht via osw zeer tevreden alles netjes op de afgesproken tijd de afhandeling was ook goed Zeer tevreden

Goed geregeld

Alles snel en goed geregeld Alleen ophalen had iets sneller gemogen.

Vlot geregeld

Ik werd de volgende dag gebeld waarbij ik wat toelichtingen bij de auto kon geven. De volgende dag werd een reeel bod gedaan. De afwikkeling werd door de koper gedaan. Heel netjes en professioneel, waarbij er steeds persoonlijk contact was

Super sevice!

Auto aangeboden en dezelfde dag verkocht. Vlotteen goede service. De persoon die mij hielp was vriendelijk en ging meteen voor mij aan de slag. Auto om 11.00 aangeboden en na uur een verkocht

Het duurde langer dan verwacht maar juist afgehandeld.

Wegens omstandigheden van de koper (onvoorzien) duurde het langer dan verwacht tot de auto werd opgehaald. Maar men bleef vriendelijk en alles is uiteindelijk correct afgehandeld. Dank daarvoor!