Goed bedrijf

Prettige afhandeling bij de verkoop caravan.

Uitstekend geholpen!

Apk verlopen, email gestuurd en werd binnen 30 minuten opgebeld voor een bod. Daarmee ging ik akkoord en werd dezelfde dag nog teruggebeld door een garage dat ze de auto de volgende dag al konden komen halen, dus een vriendelijke super snelle service!

prima geregeld

Snelle effektieve afhandelig, correcte afspraken, auto zonder problemen afgehaald , betaald en vrijwaringsbewijs geleverd.

Snelle reactie en goede service

Onze motor was snel verkocht, uitstekende bemiddeling.

Snel contact, reeele prijs

Prettig

Goede afspraken, alles netjes geregeld. Top.

Heel goede ervaring

Prettig contact gehad, duidelijk en eerlijk. Op de afgesproken tijd aanwezig om de auto op te halen. Ben zeer tevreden!

Uitstekende service

Zeer goed geholpen door Dhr van Rooijen Alles zeer goed en snel verlopen. Nog mijn dank hiervoor.

Zeer snel en vriendelijk geholpen met de verkoop

Als gevolg van een overlijden hadden wij een oude auto te verkopen. OSW heeft ons binnen een uur na plaatsing van de advertentie in contact gebracht met een opkoper. Zo hebben we zonder problemen de auto kunnen verkopen.

Super geregeld

Was makkelijk om te doen. Prima verkocht. Netjes opgehaald en afgehandeld was een vriendelijke man.

goede communicatie en snel

goede communicatie en snel

snelle verkoop goede afhandeling

Snel en makkelijk

De motor van mijn auto had het begeven en ik moest er van af. Ik had geen zin en tijd om zelf te regelen. Osw heeft het goed en snel geregeld zonder problemen.

Goede manier om caravan te verkopen

Het online aanmelden van mijn caravan ging makkelijk. Een eerste bod na 2 dagen was duidelijk te laag. Binnen een redelijke termijn van 1,5 week kreeg ik een heel acceptabel bod, waarbij osw bemiddelde om te komen tot dat bedrag. Vervolgens verzorgde Osw het verkoopcontract en heb ik de verkoop verder direct met de koper afgehandeld. Om aan te raden!

Vlot verlopen en goede service

Leuk en vriendelijk contact met kantoor. Ophaalservice verliep vlot. Zeer vriendelijk personeel en contant afgerekend.

Super OK

The super team was happy to work with you.

• Would you recommend us? Yes

uitstekend

Prima en bereikbare service wat een snelle verkoop te goede is gekomen.

Houden zich aan de afspraken. Snelle service

Binnen twee dagen gekocht, afspraak voor afhalen en afgehaald, inclusief vrijwaring en betaald. Ik ben tevreden!

Top.

Eenvoudige aanmelding en pro-active benadering van OSW. Binnen paar uur al goed bod binnen.

Snelle en zeer correcte en betrouwbare afhandeling Wij zijn super tevreden

Betrouwbare partij

Maakte een goede match met betrouwbare dealer.

Snelle transactie, geen gezeur.

Snel een auto kunnen verkopen door heldere voorwaarden en communicatie via telefoon en email

Is helemaal uitstekend gegaan

De communicatie is goed gegaan. De betaling is goed. Het bod is goed. Ben tevreden.

Helemaal top

Alles wAs supersnel gerregeld en verzorgd!