Alles binnen 2 dagen geregeld!

Fijn geholpen, correct telefoon verkeer. Duidelijke afspraken, tevreden met resultaat

Heel goed

Mijn auto is volgende dag al verkocht, Ik heb ook gelijk een mail gekregen of alles in orde is, Top service

Snel en vakkundig geholpen

Mijn vissersbootje heb ik in no-time verkocht. Fijn dat deze een ander weer veel vaarplezier gaat brengen. Het hele proces is top begeleid door OSW, kan niet anders zeggen.

Prima. Snelle correcte afhandeling.

Ik heb direct (ongezien!) een bod gekregen dat ik realistisch vond. Prima samenwerking en de afhandeling met het uiteindelijke bedrijf ging ook goed.

prima verlopen actie

Alles werd zeer snel afgehandeld en goed gevolgd.

goed geregeld

korte afspraken en direct gehandeld volgens afspraak

geweldig

Het was een geweldig gebeuren. De snelheid waarmee er gereageerd werd op mijn aanmelding was verbluffend. We werden als het ware overdonderd en de snelheid om tot overeenstemming te komen was niet minder. Het contact daarna met Wolf Caravans verliep heel prettig. Ook de betaling was in een seconde geregeld. Kortom fantastisch.

Ze hebben mij zeer goed geholpen

Ik had niet verwacht dat het zo snel en vriendelijk zou gebeuren allemaal geen rompslomp en allemaal heel makkelijk

Heel goed

Alles als top ervaren (snel goed en heel deskundig alles geregeld)

snel en duidelijk

snelle reactie en afwikkeling.

Snel en envoudig

Vandaag aangemeld en vandaag verkocht niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Aardige medewerker en duidelijke uitleg.

Geduld is een schone zaak ....

De verkoop via OSW vlot geregeld. De uiteindelijke transactie van de verkoop liet daarna even op zich wachten …… de administratie en het wagenpark van de koper vertoonde namelijk de nodige gebreken …. tot slot kwam het allemaal goed en hebben we de auto toch nog vlot van de hand kunnen doen.

Verasend soepel en snel en correct dat ik nog niet beseft dat ie weg is.dank je wel.

Heel te vrede

Alles snel en correct geregeld.

Verbaasd over de snelheid waarmee de verkoop geregeld was. Correct en 'to the point'!

Moest half uur wachten

Zonde van de tijd voor mij en de vrachtwagen chauffeur.

Sloop van mijn auto - Een succes

Ik had het geluk om te profiteren van de service van OW en de ondersteuning van de vriendelijke en behulpzame medewerkers was voor mij van vitaal belang. Ik heb ook het genoegen gehad om de kopers van mijn auto te ontmoeten en te ontdekken dat het aardige en behulpzame mensen zijn. In de praktijk bleek alles een succes.

Uitstekend!!

Boot te koop aangeboden wat erg eenvoudig ging. En binnen 24 uur verkocht. Goed, vakkundig en betrouwbaar afgehandeld. Prettige communicatie en snelle reactie echt top. Zowel OSW alsmede de handelaar die de boot heeft gekocht uitstekende service! En dat geheel kosteloos en super eenvoudig zonder gedoe. Een echte aanrader!

Super binnen en paar uur alles geregeld

Alles ging volgens afspraak super

Fijne tussenpartij om je auto snel te verkopen!

Mijn auto binnen een dag voor een zeer acceptabel bod weten te verkopen met behulp van het personeel van OSW. Alhoewel mijn auto gezien de aanwezige mankementen (te) weinig opbracht op de veiling heeft een personeelslid alsnog extra zijn handen uit de mouwen gestoken om wat bekende garages rond te bellen waaruit iemand naar voren kwam die de auto toch wel wilde.

Fijne eerste ervaring.

Fijn ervaring, het bedrijf houdt je goed op hoogte wanneer ze komen en handelen snel.

Zeer positief

Mijn ervaring wil ik als zeker zeer positief geven. Ben erg goed geholpen kreeg goed door hoelaat auto werd opgehaald en toen auto opgehaald werd was de Chauffeur heel behulpzaam en aardig. De vrijwaring kreeg via Whatsappje door.

Supersnelle deal

Supersnelle deal, communicatie top en zeer klantvriendelijk. Ook de afhandeling en overdracht naar koper van het voertuig ging zeer soepel.

Simpel

Aanmelden, bod ontvangen, accepteren, gebeld worden, auto opgehaald, klaar

Netjes

Keurig gebeld en afgehandeld wel een klein puntje van kritiek de opkoop prijzen zijn zeer laag.

afspraak ivm prijs is niet nagekomen

er was 800 euro afgesproken maar die persoon wilde maar 500 euro geven. hij zei " die Hollanders bepalen een prijs zonder dat ze de moto zien " daarna begon hij alle mogelijke technische uitleg te geven van wat hij niet goed vond aan de moto en dat hij heel veel werk zal hebben om de moto op punt te zetten. hij heeft hem dan toch meegenomen voor 700 euro terwijl er 800 was afgesproken.