prima verlopen actie

Alles werd zeer snel afgehandeld en goed gevolgd.

Ze hebben mij zeer goed geholpen

Ik had niet verwacht dat het zo snel en vriendelijk zou gebeuren allemaal geen rompslomp en allemaal heel makkelijk

Heel goed

Alles als top ervaren (snel goed en heel deskundig alles geregeld)

snel en duidelijk

snelle reactie en afwikkeling.

Snel en envoudig

Vandaag aangemeld en vandaag verkocht niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Aardige medewerker en duidelijke uitleg.

Geduld is een schone zaak ....

De verkoop via OSW vlot geregeld. De uiteindelijke transactie van de verkoop liet daarna even op zich wachten …… de administratie en het wagenpark van de koper vertoonde namelijk de nodige gebreken …. tot slot kwam het allemaal goed en hebben we de auto toch nog vlot van de hand kunnen doen.

Verasend soepel en snel en correct dat ik nog niet beseft dat ie weg is.dank je wel.

Heel te vrede

Alles snel en correct geregeld.

Verbaasd over de snelheid waarmee de verkoop geregeld was. Correct en 'to the point'!

Moest half uur wachten

Zonde van de tijd voor mij en de vrachtwagen chauffeur.

Sloop van mijn auto - Een succes

Ik had het geluk om te profiteren van de service van OW en de ondersteuning van de vriendelijke en behulpzame medewerkers was voor mij van vitaal belang. Ik heb ook het genoegen gehad om de kopers van mijn auto te ontmoeten en te ontdekken dat het aardige en behulpzame mensen zijn. In de praktijk bleek alles een succes.

Uitstekend!!

Boot te koop aangeboden wat erg eenvoudig ging. En binnen 24 uur verkocht. Goed, vakkundig en betrouwbaar afgehandeld. Prettige communicatie en snelle reactie echt top. Zowel OSW alsmede de handelaar die de boot heeft gekocht uitstekende service! En dat geheel kosteloos en super eenvoudig zonder gedoe. Een echte aanrader!

Super binnen en paar uur alles geregeld

Alles ging volgens afspraak super

Fijne tussenpartij om je auto snel te verkopen!

Mijn auto binnen een dag voor een zeer acceptabel bod weten te verkopen met behulp van het personeel van OSW. Alhoewel mijn auto gezien de aanwezige mankementen (te) weinig opbracht op de veiling heeft een personeelslid alsnog extra zijn handen uit de mouwen gestoken om wat bekende garages rond te bellen waaruit iemand naar voren kwam die de auto toch wel wilde.

Fijne eerste ervaring.

Fijn ervaring, het bedrijf houdt je goed op hoogte wanneer ze komen en handelen snel.

Zeer positief

Mijn ervaring wil ik als zeker zeer positief geven. Ben erg goed geholpen kreeg goed door hoelaat auto werd opgehaald en toen auto opgehaald werd was de Chauffeur heel behulpzaam en aardig. De vrijwaring kreeg via Whatsappje door.

Supersnelle deal

Supersnelle deal, communicatie top en zeer klantvriendelijk. Ook de afhandeling en overdracht naar koper van het voertuig ging zeer soepel.

Simpel

Aanmelden, bod ontvangen, accepteren, gebeld worden, auto opgehaald, klaar

Netjes

Keurig gebeld en afgehandeld wel een klein puntje van kritiek de opkoop prijzen zijn zeer laag.

afspraak ivm prijs is niet nagekomen

er was 800 euro afgesproken maar die persoon wilde maar 500 euro geven. hij zei " die Hollanders bepalen een prijs zonder dat ze de moto zien " daarna begon hij alle mogelijke technische uitleg te geven van wat hij niet goed vond aan de moto en dat hij heel veel werk zal hebben om de moto op punt te zetten. hij heeft hem dan toch meegenomen voor 700 euro terwijl er 800 was afgesproken.

Goede en snelle service

Na het plaatsen van de auto met foto's op de site op zondag avond werd ik op maandag ochtend gelijk gebeld. Na een kort kwartier was er een goed bod waardoor de auto is verkocht. Goede service en een no nonsens bod. Zeer tevreden over de afhandeling

Vriendelijk snel professioneel

Snel van mijn motor af

Na 58 jaar motor te hebben gereden was het moment aangekomen daarmee te stoppen. Ik reed een Honda VF750 uit 1995. Als je daarmee naar een willekeurige dealer gaat met de vraag deze voor je te verkopen blijkt dit altijd moeilijk als je de verhalen voor zoete koek slikt. Voor mij reden de motor via OSW proberen te verkopen voor een redelijke prijs Voordeel van dit systeem is gebleken dat meerdere motorzaken tegelijkertijd een bod kunnen uitbrengen. Binnen één dag een eerste bod aan de lage kant. Enkele uren later een bod wat voor mij acceptabel was. De volgende dag kwam de betreffende motorzaak de motor afhalen en na keuring werd deze meegenomen. Meteen boter bij de vis! Binnen drie dagen was ik van de motor af. De communicatie via OSW ging voortreffelijk. Kan niets anders dan deze manier van verkopen aanbevelen. Wel moet je voor jezelf een realistische prijs aan het te verkopen object bepalen.

Goed geregeld

Voor eerst een heldere uitleg en geen moeilijke dingen, top hoor !!! Van der Ven wel een beetje rommelig en niet duidelijk beetje jammer !!!

Goed en uiterst correct

Goed en correct

Goede en snelle afhandeling

Alles erg snel en goed afgehandeld, ben erg tevreden.