Top geregeld en snel

Mijn voertuig aangeboden bij osw Binnen 1 dag contact met osw gehan en dezelfde middag vooetuig verkocht Netjes met de ophaler gesproken ook deze kwam zijn afspraken goed na Zeer snelle en correcte service en afhandeling door osw en ook door de koper. Zeker een aanrader als he geen gezeur aan de deur wil en als je niet wil gaan lopen leuren met je voertuig gewoon snel en simpel

Osw geeft heel snelle reactie ,en verder handelen ook goed, en vriendelijk.

Blij met mijn keuze om mijn motor via deze weg te verkopen.

Verkoop was binnen 24 uur rond.

Fantastisch

Zeer goed geholpen, snel, efficiënt, zeer beleefd

Goed, Snel en Vriendelijk

Ik zette mijn auto op deze site en had binnen een dag een reactie. Het bod geaccepteerd en weer een dag later een vriendelijke man aan de telefoon. Hij is wederom een dag later de auto komen ophalen. Ik kreeg meteen het vrijwaringsbewijs in de mail en ook de betaling verliep vlot. Kortom, binnen 3 dagen was alles geregeld en was de auto opghehaald.

Een verademing

Geen zorgen op de site gezet Met vraagprijs.. Werd meteen gebeld netjes over vraagprijs en een en ander afgestemd. Na elk bod op de hoogte gehouden. Prima geen mensen aan deur. Na acceptatie bod gebeld door autobedrijf voor ophalen auto ook prima op tijd en netjes afgehandeld. Top fijn gevoel aan overgehouden.

goed en snel geregeld met duidelijke communicatie

goed en snel geregeld met duidelijke communicatie

Vrijwel probleemloze verkoop van mijn caravan

OSW etaleert een caravan voor inkopers, dus niet voor de uiteindelijke koper. Toen ik dat eenmaal door had was de verkoop verder probleemloos. Ik kreeg een redelijk bod dat nog iets hoger werd na onderhandeling. Verder geen enkel probleem. De koper kwam, keek er naar, schreef een vrijwaardepapier, betaalde via zijn smartphone en nam de caravan mee. Ik hield er, evenals de koper, een goed gevoel aan over.

Was niet geweldig

Hadden 3 dagen ons aan het lijntje gehouden van we komen vandaag kwamen niet derde dag kwam zeer onvriendelijke man uit nijmegen gaf niet het bedrag dat afgesproken was .dus auto bleef staan .dus zijn we niet naar tevredenheid behandeld hoop dat het nog opgelost wordt

Goed afgehandeld. Prima

Uitstekend gedaan

Heel snel en goed.

Adequaat vriendelijk

Snelle reactie , goede bemiddeling , keurige afhandeling

Snel en goed geregeld

Alles was binnen een dag geregeld

prima firma uitstekend geholpen klasse

goed geholpen snel verkocht klasse

Snel en correct

Netjes

Niet echt positief

Via uw site de auto aangeboden met uiteindelijk verkoop aan auto online voor 3900 euro. Omdat wegens drukte de auto niet kon worden opgehaald is overeengekomen dat de wij de auto brengen voor een totaalbedrag van 4200 euro. Eenmaal bij het bedrijf aangekomen begint het autohandelaren spel. De auto wordt kritisch bekeken al was het een nieuwe auto in plaats van een bijna 12 jaar gebruikte auto. Er volgt uiteraard een nieuw bod, over het gratis brengen van de auto wordt natuurlijk niet meer gesproken, waarbij men natuurlijk er op rekent dat de auto niet meer wordt teruggereden. Zelf zit ik al 40 jaar in de inkoop en verkoop van touringcars maar in de autohandel is niets veranderd ten opzichte van de jaren zestig. Uiteindelijk is de auto verkocht voor 3500 euro plus gratis brengen. Mijn les is dus gewoon bij de garage inruilen en niet meer bij duistere autohandelaren. Dit zal ik natuurlijk ook uitdragen bij collega's en relaties.

Totale proces, zeer duidelijk goed en snel.

In de ochtend besloten mijn bus te verkopen, reclame van TV-OSW in gedachte, direct alle gegevens ingevuld, daarna wordt men gebeld zodat men een bepaalde indruk heeft wie de verkoper is, men geeft aan dat men aan de slag gaat, en hun klanten gaat benaderen. We hebben afgesproken dat er een bepaalde speling is in de vraagprijs. In de middag werd ik weer gebeld dat men een bod heeft gedaan, ik ben daarmee akkoord gegaan. De koper heeft zelf gebeld , prima kerel is in de avond nog gekomen, uiteraard heeft hij de auto goed bekeken, en nadien even online betalen en vrijwaringsbewijs direct ontvangen. Kortom Jelmer van OSW heeft zijn best gedaan voor ons.

Goed geregeld

Vlotte en correcte afhandeling

Aanrader

Vlot en correct geregeld.

Binnen een half uur per telefoon een goed bod (hoger dan concurrenten)

Na het knappen van de distributieriem van mijn auto, baalde ik dat mijn auto in één klap bijna niets meer waard was. Via OSW toch nog wat teruggekregen voor mijn auto. Binnen een half uur belde Johnny om mijn aanmelding te verifiëren en even later had hij een bod van 250 euro voor mij. Ik had mij ook bij concurrenten aangemeld, en daar kreeg ik biedingen variërend van 100 en 150 euro. Dus OSW was snel én had het beste bod. En aardige service. Einde van de dag had ik de koopovereenkomst per mail. Ook met demontagebedrijf (Kooy) was de afspraak voor het ophalen zo gemaakt en gelijk na ophalen stond het geld op mijn rekening. Enige minpunt voor mij is dat het vrijwaringsbewijs nu ligt bij de garage in de buurt van waar ik pech kreeg, en dat is hier een paar honderd kilometer vandaan.

Soepel verkocht, en je wordt goed op de hoogte gehouden incl follow up

Makkelijke site, snelle respons en goede follow up.

Duidelijke website. Enige verbetering is mogelijk in de e-mails gedurende het proces. Sommige mails overlappen elkaar.

Ik raad het iedereen aan!

De website is makkelijk te vinden, ook als je, je auto op de Website wil plaatsen. Ze nemen ook gelijk contact met je op, dat waardeer ik ook enorm. Je krijgt de zelfde dag nog een bod. Ik heb mijn auto in een paar uur tijd verkocht, ik ben zeer tevreden hierover.

Goede communicatie en afwikkeling van de verkoop.

Binnen 1 dag al een bod. Vraagprijs was iets hoger, maar ik vond het een realistisch bod. Bij het ophalen van de motor, liet deze mij in de steek want hij startte niet, maar dit was zeker geen punt voor Brian,van Hovinga Motors, Emmeloord. Afwikkeling was professioneel netjes en duidelijk. Direct geld en vrijwaringsbewijs ontvangen.

Uitstekende garage

Telefoontje gepleegd met Aktas autosloperij Rotterdam. Zeer vriendelijke mannen. Auto opgehaald op locatie. Dankjewel mannen tot de volgende keer.