Super ervaring

Snel geholpen en goed geholpen Super

Top service ,contact super

Kort maar krachtig top geregeld binnen 2 dagen alles afgehandeld .

Goede uitleg en correcte begeleiding

Zag reclame op tv en vervolgens mijn motor in opdracht gegeven. Direkt antwoord en de volgende dag een aanvaardbaar bod. Prima geregeld verde. FWH Lubbers

Snelle afhandeling, goede monitoring van het proces

Na aanmelding snelle reactie, goede bemiddeling en terugkoppeling.

Zeer snel mijn auto verkocht met hun hulp

een heel prettige ervaring

De laatste drie jaar heb ik twee keer een week gekampeerd. Dit jaar moet ik een aantal medisch ingrepen ondergaan. De caravan stond de rest van de tijd in de stalling. Ik besloot hem te verkopen. Al eerder geprobeerd, maar dit viel erg tegen. Op internet vond ik OSL, en ik besloot het aanmeldingsformuliet in te vullen. Ik kreeg dezelfde dag een vaststelling en een bod op mijn caravan , wat mij redelijk beviel. Ik heb truggemail dat ik met de prijs akkoord kon gaan, maar dat ik enkele zaken vergeten was. Maar dat was geen probleem, en ik moest zelf de afspraak met het bedrijf maken. Afspraak dat het bedrijf op vrijdag 29 mei de caravan bij de stalling in Zeeland zou bezichtigen en bij akkoord mee zou nemen. Het werd een akkoord en na de betaling werd een vrijwaringbewijs gemaakt en naar mijn mailadres gemaild en de papieren overhandigd aan het b edrijf. De caravan werd opgeladen(de spullen die ik niet nodig had kon ik erin laten zitten) en in een uur was alles gedaan. Ik was zeer tevreden.

Grandioos!!!!

Met wat twijfel gebeld. Prima correct te woord gestaan en goede uitleg over werkwijze. Gegevens ingevoerd en snel reëel bod ontvangen. Contact met koper verliep soepel en hebben goede afspraken kunnen maken. Twee dagen later alles naar mijn tevredenheid afgehandeld. Uiterst tevreden en een nieuwe ervaring rijker.

Prima ervaring en snelle reactie.

Het invullen van het formulier via internet was makkelijk en ook het toevoegen van foto's was geen probleem. Ik kreeg snel een reactie met wat aanvullende vragen en nog dezelfde middag werd er een goed bod gedaan op de caravan. Het contact met de koper verliep ook goed en vanuit OSW werd er gevraagd of en wanneer de overdracht plaats zou vinden en dat ik bij problemen zou kunnen bellen voor bemiddeling. Alles is dus snel en netjes afgehandeld. Al met al een prima ervaring.

Met OSW is goed en makkelijk om mee te werken!

Ik heb mijn auto voor de sloop aangeboden en 2uur later had ik al een bod ontvangen. Hierna werd ik door het bedrijf gebeld die mij een bod hebben gedaan. Ik had hier een afspraak voor gemaakt, alleen waren ze mij vergeten. De dag erna weer een afspraak gemaakt om 13:00hr alleen ze kwamen pas om 14:00hr. Maar verder is het heel goed geregeld, vrijwaringsbrief meteen ontvangen en weinig omkijken gehad in het hele proces.

Alles binnen 2 dagen geregeld!

Fijn geholpen, correct telefoon verkeer. Duidelijke afspraken, tevreden met resultaat

Heel goed

Mijn auto is volgende dag al verkocht, Ik heb ook gelijk een mail gekregen of alles in orde is, Top service

Snel en vakkundig geholpen

Mijn vissersbootje heb ik in no-time verkocht. Fijn dat deze een ander weer veel vaarplezier gaat brengen. Het hele proces is top begeleid door OSW, kan niet anders zeggen.

Prima. Snelle correcte afhandeling.

Ik heb direct (ongezien!) een bod gekregen dat ik realistisch vond. Prima samenwerking en de afhandeling met het uiteindelijke bedrijf ging ook goed.

prima verlopen actie

Alles werd zeer snel afgehandeld en goed gevolgd.

goed geregeld

korte afspraken en direct gehandeld volgens afspraak

geweldig

Het was een geweldig gebeuren. De snelheid waarmee er gereageerd werd op mijn aanmelding was verbluffend. We werden als het ware overdonderd en de snelheid om tot overeenstemming te komen was niet minder. Het contact daarna met Wolf Caravans verliep heel prettig. Ook de betaling was in een seconde geregeld. Kortom fantastisch.

Ze hebben mij zeer goed geholpen

Ik had niet verwacht dat het zo snel en vriendelijk zou gebeuren allemaal geen rompslomp en allemaal heel makkelijk

Heel goed

Alles als top ervaren (snel goed en heel deskundig alles geregeld)

snel en duidelijk

snelle reactie en afwikkeling.

Snel en envoudig

Vandaag aangemeld en vandaag verkocht niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Aardige medewerker en duidelijke uitleg.

Geduld is een schone zaak ....

De verkoop via OSW vlot geregeld. De uiteindelijke transactie van de verkoop liet daarna even op zich wachten …… de administratie en het wagenpark van de koper vertoonde namelijk de nodige gebreken …. tot slot kwam het allemaal goed en hebben we de auto toch nog vlot van de hand kunnen doen.

Verasend soepel en snel en correct dat ik nog niet beseft dat ie weg is.dank je wel.

Heel te vrede

Alles snel en correct geregeld.

Verbaasd over de snelheid waarmee de verkoop geregeld was. Correct en 'to the point'!

Moest half uur wachten

Zonde van de tijd voor mij en de vrachtwagen chauffeur.

Sloop van mijn auto - Een succes

Ik had het geluk om te profiteren van de service van OW en de ondersteuning van de vriendelijke en behulpzame medewerkers was voor mij van vitaal belang. Ik heb ook het genoegen gehad om de kopers van mijn auto te ontmoeten en te ontdekken dat het aardige en behulpzame mensen zijn. In de praktijk bleek alles een succes.