goede monitoring!

Fijn dat alles goed wordt bijgehouden en er goed wordt gecommuniceerd! Je weet voortdurend waar je aan toe bent.

Prima verlopen

De aanmelding ging snel. Ook de trug email dat mijn prijs te hoogwas Samen ollaag gegaan tot er een snel bod van AutoKoenskwam Snel en afspraak gemaakt voor 2 juni De chauffeur werd op tijd gemeld een arriveerde om 10:45 in Nuenen. Kort geproken vrijwaring geregeld en per email aan ons toegestuurd De inspectie van de caravan leverde geen moeilijkheden op. Zijn opmerking was de caravan ziet er heel mooi en smakelijk uit Sleutel bosen overhandigd DE veilgheid op geheven voor de diefstal ev. Chauffeur geholpen met aankoppelen en weg was hij, hihi

Liefde voor hun werk

Ben uitermate netjes geholpen, houden alles goed in de gaten en veelenen goede nazorg

Geweldig!

Zondag caravan aangemeld, maandag een bod gekregen, vrijdag verkocht. Helemaal geweldig en naar volle tevredenheid afgehandeld, prima site!

zeer goed service

in een kort tijdbestek is de verkoop en afhandeling gebeurd . Geweldig goede begeleiding en after sales complimenten gr Willem

Dubbel gevoel

Kreeg telkens bod van 90,=. Na door jullie gebeld te zijn kon ik rechtstreeks 125,= krijgen en was de auto verkocht. Gaf mij het gevoel van onbehagen nl het bod van 125,= is vast gehouden om te kijken of 90,= niet genoeg was. Toen ik zij dat ik stopte en op marktplaats ging kwam het bod van 125,= twijfelachtig verhaal. Na ophalen, belde, bedrijf om papieren, welke door chauffeur niet nodig waren geacht, door te sturen daar ze de auto hadden verkocht. Ook dit gaf een vieze smaak in de mond, daar ik sloop geld heb gekregen. Ik heb het gevoel over gehouden dat ik gepiepeld ben en zeker 100,= te kort heb ontvangen. Kan niet zeggen dat ik mensen zou adviseren met OSW in zee te gaan. Weet nl niet hoe ik het tegendeel kan aantonen. Kreeg nl, ook na verkoop auto, mail dat jullie helaas door het NIET verkopen de Volvo eruit zouden halen. Hoe zit dit?? Succes verder met jullie ............bedrijf. mvrgr Peter

Alles correct afgehandeld.

Ik heb de auto aangemeld, en vrij kort erna werd ik al gebeld. Volgende hebben ze weer gebeld, en is de auto verkocht. Niet helemaal gekregen wat ik wilde, Maar voor de rest alles netjes afgehandeld.

Super ervaring

Snel geholpen en goed geholpen Super

Top service ,contact super

Kort maar krachtig top geregeld binnen 2 dagen alles afgehandeld .

Goede uitleg en correcte begeleiding

Zag reclame op tv en vervolgens mijn motor in opdracht gegeven. Direkt antwoord en de volgende dag een aanvaardbaar bod. Prima geregeld verde. FWH Lubbers

Snelle afhandeling, goede monitoring van het proces

Na aanmelding snelle reactie, goede bemiddeling en terugkoppeling.

Zeer snel mijn auto verkocht met hun hulp

een heel prettige ervaring

De laatste drie jaar heb ik twee keer een week gekampeerd. Dit jaar moet ik een aantal medisch ingrepen ondergaan. De caravan stond de rest van de tijd in de stalling. Ik besloot hem te verkopen. Al eerder geprobeerd, maar dit viel erg tegen. Op internet vond ik OSL, en ik besloot het aanmeldingsformuliet in te vullen. Ik kreeg dezelfde dag een vaststelling en een bod op mijn caravan , wat mij redelijk beviel. Ik heb truggemail dat ik met de prijs akkoord kon gaan, maar dat ik enkele zaken vergeten was. Maar dat was geen probleem, en ik moest zelf de afspraak met het bedrijf maken. Afspraak dat het bedrijf op vrijdag 29 mei de caravan bij de stalling in Zeeland zou bezichtigen en bij akkoord mee zou nemen. Het werd een akkoord en na de betaling werd een vrijwaringbewijs gemaakt en naar mijn mailadres gemaild en de papieren overhandigd aan het b edrijf. De caravan werd opgeladen(de spullen die ik niet nodig had kon ik erin laten zitten) en in een uur was alles gedaan. Ik was zeer tevreden.

Grandioos!!!!

Met wat twijfel gebeld. Prima correct te woord gestaan en goede uitleg over werkwijze. Gegevens ingevoerd en snel reëel bod ontvangen. Contact met koper verliep soepel en hebben goede afspraken kunnen maken. Twee dagen later alles naar mijn tevredenheid afgehandeld. Uiterst tevreden en een nieuwe ervaring rijker.

Prima ervaring en snelle reactie.

Het invullen van het formulier via internet was makkelijk en ook het toevoegen van foto's was geen probleem. Ik kreeg snel een reactie met wat aanvullende vragen en nog dezelfde middag werd er een goed bod gedaan op de caravan. Het contact met de koper verliep ook goed en vanuit OSW werd er gevraagd of en wanneer de overdracht plaats zou vinden en dat ik bij problemen zou kunnen bellen voor bemiddeling. Alles is dus snel en netjes afgehandeld. Al met al een prima ervaring.

Met OSW is goed en makkelijk om mee te werken!

Ik heb mijn auto voor de sloop aangeboden en 2uur later had ik al een bod ontvangen. Hierna werd ik door het bedrijf gebeld die mij een bod hebben gedaan. Ik had hier een afspraak voor gemaakt, alleen waren ze mij vergeten. De dag erna weer een afspraak gemaakt om 13:00hr alleen ze kwamen pas om 14:00hr. Maar verder is het heel goed geregeld, vrijwaringsbrief meteen ontvangen en weinig omkijken gehad in het hele proces.

Alles binnen 2 dagen geregeld!

Fijn geholpen, correct telefoon verkeer. Duidelijke afspraken, tevreden met resultaat

Heel goed

Mijn auto is volgende dag al verkocht, Ik heb ook gelijk een mail gekregen of alles in orde is, Top service

Snel en vakkundig geholpen

Mijn vissersbootje heb ik in no-time verkocht. Fijn dat deze een ander weer veel vaarplezier gaat brengen. Het hele proces is top begeleid door OSW, kan niet anders zeggen.

Prima. Snelle correcte afhandeling.

Ik heb direct (ongezien!) een bod gekregen dat ik realistisch vond. Prima samenwerking en de afhandeling met het uiteindelijke bedrijf ging ook goed.

prima verlopen actie

Alles werd zeer snel afgehandeld en goed gevolgd.

goed geregeld

korte afspraken en direct gehandeld volgens afspraak

geweldig

Het was een geweldig gebeuren. De snelheid waarmee er gereageerd werd op mijn aanmelding was verbluffend. We werden als het ware overdonderd en de snelheid om tot overeenstemming te komen was niet minder. Het contact daarna met Wolf Caravans verliep heel prettig. Ook de betaling was in een seconde geregeld. Kortom fantastisch.

Ze hebben mij zeer goed geholpen

Ik had niet verwacht dat het zo snel en vriendelijk zou gebeuren allemaal geen rompslomp en allemaal heel makkelijk

Heel goed

Alles als top ervaren (snel goed en heel deskundig alles geregeld)