Snelle reacties en snel afgehandeld

Snelle reacties en dus de auto snel verkocht. Keurig afgehandeld bij het ophalen, top dus.

Vrij snel verkocht en goede info

Auto vrij snel verkocht, alleen waren er niet zoveel biedingen. Of dit met het corona tijdperk te maken heeft? Hierdoor heb ik de prijs tamelijk moeten laten vieren daar ik anders twee auto's moest laten verzekeren. Maar de geboden service van OSW was goed.

Fantastisch geholpen

S middags op de website geplaatst. Binnen een uur gebeld en binnen 2 uur verkocht. Het helpt als je eerlijk bent en de juiste foto’s plaatst en een reële vraagprijs hebt

Vlotte en correcte afhandeling.

Vlotte en correcte afhandeling.

Heel snel me scooter verkocht, alles was perfect geregeld. Zou het iedereen aan raden.

Snelle en goede afhandeling.

OSW was betrokken bij de afhandeling.

Goed geregeld

In een handomdraai goed geregeld

Praktisch en overzichtelijk

Na de online aanmelding werd ik heel snel terug gebeld. De medewerker toonde veel begrip en geduld en was helder in wat hij voor me kon betekenen. Hij heeft belofte gehouden en alles netjes afgehandeld. Ook het bedrijf waar hij uiteindelijk voor heeft bemiddeld is netjes en beleefd, flexibel en professioneel.

fantastich

We zijn zeer goed en correct door uw medewerker te woord gestaan en geholpen met de verkoop en de totale afhandeling van onze caravan nogmaals bedankt

snel tot een afspraak gekomen, opgehaald en geld ontvangen

prima dienstverlening. Goed en snel geholpen, Auto opgehaald volgens afspraak, gel en vrijwaring zelfde dag ontvangen.

Een supersnelle en goede verkoop gerealiseerd

Ik vond OSW op internet via Google. Ik was van plan mijn motor te verkopen en maakte een account aan. Ik zette mijn motor bij OSW te koop. Nog voordat ik alle foto's kon plaatsen werd ik al opgebeld en werd er met OSW een prijsafspraak gemaakt. Duidelijke,heldere en vooral ook eerlijke informatie werd over en weer uitgewisseld. Ik plaatste wat foto's van de motor op de site en binnen een uur werd ik al weer opgebeld dat er een goed bod was van een motorzaak. De motor was meteen verkocht. Supersnelle actie van OSW !

Snelle en betrouwbare service!!

Na het invullen van de website waarop wij onze auto aanboden, werden wij direct gebeld door een medewerker van OSW. We kregen een samenvatting van het gesprek vlot in de mail waarna we contact konden zoeken met het bedrijf dat de auto kwam ophalen. Dat ging ook weer prima! Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven, een dikke aanrader dus!

Goed en snel geholpen

Snelle reactie na plaatsen van advertentie. Contact houden tot de auto is opgehaald. Goede service en prima begeleiding hoe alles verder verloopt. Dus een positieve ervaring.

Goed telefonisch contact gehad met medewerker. Binnen een uur was alles rond en afgehandeld

geweldige en correcte behandeling

Ze geven snel een bericht door wat en hoe je het moet doen. Zeer gebruikers vriendelijk. Geven snel een bericht door bij een bieding. Afhandeling met koper ging snel en werd gelijk overgeschreven. Kreeg compliment hoe de caravan werd ingeleverd.

Vlotte en correcte service.

Gebruiksvriendelijke website. Snel en vriendelijke telefonische service. Correcte afhandeling verkoopsprocedure. Een aanrader.

Goede afhandeling

Vriendelijk en goede afhandeling

Professioneel bedrijf

Mijn Suzuki Alto hebben ze op een vlotte manier verkocht voor een correcte prijs. Communicatie per telefoon is helder en duidelijk.

Prima bod ontvangen op de auto veel betere en reële prijs dan bij wij kopen auto's.nl. Netjes en snel geholpen, voor iedereen een aanrader die zijn auto snel wil verkopen voor een goede prijs.

De door mij gegeven 5 sterren zeker waard!!

Voor het eerst caravan via dit bedrijf verkocht en ben super tevreden. Prima contact zowel telefonisch als per mail. Vriendelijk, goed overleg en snel gehandeld, waarvoor mijn hartelijke dank.

Snel en vriendelijk

Op donderdag benaderd en op vrijdag werd mijn auto al opgehaald. Ik dacht dat de auto nog startte, maar waarschijnlijk omdat hij wat langer stil had gestaan startte de auto niet. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan.

Prima geregeld

Mijn caravan is met bemiddeling van osw snel verkocht. Geen gedoe, recht voor zn raap eb ondersteuning onderwijl.

snelle reactie en afhandeling, een beetje obscure koper

auto snel verkocht, koper wilde deze savonds al ophalen. Daar ja op gezelgd. vervolgens staat hij aan de deur en begint hij alsnog af te dingen op de verkoopprijs terwijl deze vooraf afgesproken is. Omdat ik de andere potentiele kopers al had afgebeld toch op dit gesprek ingegaan en om van het gezeik af te zijn de auto meegegeven voor minder dan dde afgesproken prijs. Natuurlijk is dat mijn stommiteit en had ik dit gewoon kunnen weigeren, maar ik wilde ook van het gedoe af zijn. Achteraf spijt dat ik de auto heb meegegeven aa ndeze verkoper voor de lager e prijs.

Onvolledige berichtgeving

De service heb ik niet als prettig ervaren. Ik krijg telkens een vage automatische mail met verzoek om OSW te bellen. Vervolgens is je gesprekspartner altijd in gesprek en moet je maar afwachten of je een keer terug gebeld wordt. Ik zal er niet snel weer gebruik van maken, enkel als stok achter de deur.

Afhandeling fantastisch

Iedereen dus ook buiten de OSW hebben zich vakkundig maar met veel enthousiasme van hun taak gekweten. De medewerkers van OSW staan altijd klaar om vragen te beantwoorden.