Geen gedoe

Professioneel contact, meedenkend, email en telefonisch contact.

Prima geregeld

alles is prima geregeld. Auto werd keuring opgehaald op de afgesproken tijd, geld was ook goed geregeld en ook de afhandeling m.b.t. vrijwaren van de auto ging ook snel.

Snel

Verkopen ging snel binnen 24uur en bod op mij auto heel tevreden

Prima servics

Alles prima verlopen motor de zelfde dag nog opgehaald.

Fantastisch geholpen

Direct telefonisch contact Juiste prijs voor mijn auto Klantvriendelijk Meedenkend Snel geregeld.

Prima en snel afgehandeld

Hebben de juiste koper weten te vinden met de juiste koopprijs.

Goed en makkelijk geregeld

De verkoop was goed en makkelijk geregeld. Het sloopbedrijf was snel en vriendelijk. Ben helemaal tevreden over beide partijen.

Goede en snelle service

Mijn sloopauto binnen 24 uur verkocht. Afhandeling en ophalen auto door koper netjes en prettig verlopen

Was goed snelle afhandeling

Was goed zeer netjes

Duidelijke werkwijze. Simpel en effectief.

Vanaf aanmelding tot en met afwikkeling goed, snel en duidelijk geïnformeerd.

Alles verliep goed en netjes.

Aangename ervaring

In geen tijd was de caravan verkocht voor een eerlijke prijs. Alles netjes afgehandeld.

Een professionele tussenpersoon waardoor ik mijn auto voor een goede prijs heb kunnen verkopen.

Ik had ´s-avonds de gegevens en foto´s van mijn auto geplaatst en kreeg gelijk de volgende ochtend al een telefoontje van OSW om eea te controleren. Even later werd ik teruggebeld met een eerste bod wat al interessant was en waarover ik zou nadenken. En weer niet veel later had dezelfde koper nog een iets hoger bod gedaan, waardoor ik overstag was en waarvoor ik de auto heb verkocht. De tussenpersoon van OSW heeft goed en snel onderhandeld, waardoor ik mijn auto in minder dan 1 dag heb verkocht tegen een voor mij goede prijs !

Vriendelijk en behulpzaam

Binnen 24 uur verkocht

Duidelijke en adequate dienstverlening

Eenvoudige aanmelding en registratie van een caravan. Binnen no-time een goed bod en heldere communicatie betreft de procedures en verdere afhandeling. De verkoop op deze manier is als zeer prettig ervaren.

Afspraken werden niet nagekomen door het bedrijf dat de auto wilde hebben

Herhaaldelijk de toezegging gekregen dat het bedrijf dat mijn auto gekocht heeft de auto zou laten ophalen. Was na drie weken nog niet gebeurd. OSW heeft wel bemiddeld maar dat bleef zonder resultaat.

Bedankt voor uw recensie op klantenvertellen, ondanks deze niet positief is helpt dit ons om de dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Allereerst vinden wij het vervelend dat uw ervaring met Huizenga auto's is tegengevallen. Zoals ik kan zien is er contact geweest met onze klantenservice en is Huizenga auto's verschillende keren verzocht contact met u op te nemen om een afspraak in te plannen. Spijtig genoeg is dit niet gebeurd.

Helemaal perfect.

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam Binnen 1 week mijn motor verkocht

Gaan serieus en vol passie voor je aan de slag

Gaan serieus en vol passie voor je aan de slag. Wordt contact gezocht met de kopende party en navraag of alles goed is afgehandeld.

Ze hebben me uitstekend goed geholpen

Als je goede foto's en uitleg over de auto Met een goede prijs dan verkoop je hem wel

Top super geregeld,

Sow gebeld, bod gekregen, zelf even takelbedrijf gebeld, werkt dan inderdaad sneller. Af gesproken dag later opgehaald, vrijwaring direct ontvangen via de mail. Klaar. Kan niet beter, als je van je sloop auto af wil.

Snel en vriendelijk

Er werd snel door OSW en vervolgens door het aankoopbedrijf gereageerd. Service van beide partijen was vriendelijk en klantgericht.

alles prima geregeld!

Alles is prima geregeld

positief, mijn motor snel en vakkundig verkocht

positief, mijn motor snel en vakkundig verkocht

Snel bod ontvangen

Prima geregeld, snel een bod ontvangen en verkoop voorelkaar

goed en correct bedrijf

boot was vlug verkocht