Eye-openend

Ik had gister een workshop avond make-up aanbrengen. Wist niet dat er zoveel producten nodig waren om een mooie avond make-up aan te brengen. Heb veel geleerd met een mooi resultaat!! Dank je wel!!

Geweldig, handige tips!!

Wat een verreiking, jammer dat ik deze cursus niet eerder heb gedaan. Heb de adviezen meteen toegepast. Heel mooi!

Geweldige workshop gekregen van Roos

Ik kwam bij Roos voor een workshop opmaken. Ik ben een 53 jarige non-binair en heet Nora. Mezelf opmaken doe ik al jaren, maar Roos leerde mij de fijne kneepjes. Ik ervaarde Roos als een lief, integer persoon die geen enkel vooroordeel heeft. Tijdens de workshop hadden we fijne gesprekken, en de tijd vloog om. Iedere Trangender, travestiet kan ik Art in the Attic aanbevelen. Roos vertelde me dat ze met de gedachten liep, om workshops te willen geven met meerdere tegelijk. Persoonlijk denk ik dat daar veel animo voor is. Dan kun je ervaringen uitwisselen, en tegelijk contact hebben met mensen met dezelfde behoefte. Roos ga vooral zo door. Ik ben al heel gelukkig, maar ging door jou nog gelukkiger weg. XX Nora

Goede en leerzame workshop

Ik had een workshop bij Roos geboekt voor de verjaardag van mijn vriendin. Bij binnenkomst verwelkomde Roos ons hartelijk waardoor we meteen op onze gemak voelden. Ze is een warme en vriendelijke vrouw. Op een leuke en ontspannen manier gaf ze de workshop. Ze gaf ons bruikbare tips en adviezen mee. Ik raad haar zeker aan.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Leuke en leerzame workshops!

Ik heb na de 1e workshop gelijk een tweede afgesproken. Het was leuk gezellig en vooral leerzaam. Ik kom in het nieuwe jaar zeker nog een keer terug!

Leuk en leerzaam

Goede tips gekregen. Ook gekeken naar mijn eigen producten. Roos nam alle tijd en je kunt meteen zelf oefenen

Leuk en leerzaam

Leerzame workshops!

Leuke gezellige workshops, ik heb er veel van geleerd. Ik kom zeker nog een keer terug

Leuke en leerzaam!

Hele leuke gezellige workshops Ik heb nu een goede basis. Ik kom zeker nog een keer terug!

Leuke en leerzaam!

Super leuke en leerzame workshop!

Ik heb 2 trainingen gehad, je zelf leren opmaken en glamour make up. Roos je bent een topper! Ik kom zeker nog een keer terug!

Je verlaat de cursus met kennis op maat!

Het was meer dan ik had verwacht! Uniek dat je een persoonlijke cursus kan volgen met zo'n geweldig persoon als Roos. De persoonlijke advies van Roos met haar persoonlijkheid verlaat je het pand met een glimlach op je gezicht. De kennis die ik op heb gedaan kun je theoretisch niet uit de boeken krijgen. Roos bedankt en ben benieuwd naar je cursussen in 2023.

Over Art in the Attic

Art in the Attic | Make-up Academy Onze Visagie Opleiding tot Allround Make-up Artist is een korte en betaalbare visagie opleiding met les in kleine groepjes. In 2 of 3 maanden tijd leer je professioneel opmaken. Deze opleiding onderscheidt zich door een heel persoonlijke en praktijkgerichte aanpak. Perfect voor zowel particulieren als professionals, ondernemers, ZZP-ers, starters en werkzoekenden. Zoek je een leuke make up workshop, voor jezelf of samen met anderen? Of ben je een evenement of bedrijfsuitje aan het organiseren? Wij helpen je graag!