Door de kundige en enthousiaste uitleg en begeleiding was het een leerzame workshop.

Bij binnenkomst was het meteen een ontspannen sfeer en werd er goed naar onze wensen geluisterd. De ruimte was erg prettig en licht, met alle benodigdheden voor een mooie make up look.

Echt super!!

Roos is iemand die weet van aanpak, weet waar ze voor staat en wat ze wilt bereiken en mee geven aan haar cursisten. Ik heb deze opleiding ter uitbreiding van mijn werk gevolgd en ben er echt super blij mee!! Heel tevreden, thanks Roos!

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie Opleiding

Zeer goede docent met veel expertise. Veel geleerd en genoten!

Van tevoren niet kunnen bedenken dat deze opleiding zo waardevol voor mij zou zijn. Heel veel geleerd van iemand met veel kennis en know how over dit vakgebied!

Zeer goede service

Top opleiding! Roos weet alles over het vak en ze vertelt je precies wat je moet verbeteren en ze geeft alle tips. supergezellige opleiding en alles word goed uitgelegd,je leert veel in een korte tijd!ik moest een lange reis afleggen ,maar het was de moeite waard.

Top opleiding!!

Heb echt veel geleerd!!!..op het eind toch meer zelfvertrouwen opgebouwd om te durven te spelen met makeup!!

Professioneel en klantvriendelijk.

• Waarvoor was je bij ons te gast? Visagie / Beauty Afspraak

Veel geleerd van Roos op een zeer plezierige manier

Veel geleerd van Roos op een zeer plezierige manier. 👌

• Waarvoor was je bij ons te gast? Make Up Workshop of Cursus

Het was geweldig...elke zaterdag les...kijk ik er altijd naar uit. Veel geleerd en Roos is een schat. Zeker een aanrader.
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Zeer lief, aangenaam oprechtelerares echt een schat van een prachtvrouw met succes en passie geslaagd
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Ik heb hier veel geleerd over de verschillende technieken in de make up. Ik heb het heel erg naar me zin gehad! De duur van de opleiding is echt perfect.
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Je leert veel in korte tijd. De groep is ook niet groot waardoor het leuk en gezellig is

Een super ervaring!
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Heel veel opgestoken van Roos. Ze was geduldig en precies en ze is heel professioneel. Ze heeft me ook goede tips gegeven over de producten die geschikt zijn om te gebruiken voor mijn huidtype.
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Make-up workshop

Het was heel gezellig en ik heb veel geleerd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was gezellig en leerzaam
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Make-up workshop

Ik vond het gezellig, veel geleerd en Roos is heel deskundig in haar werk. Je kunt het zien dat ze van make-up houdt en heeft een oog voor kleur.
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Make-up workshop

Super leuke workshop gehad met een mooi eindresultaat
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Make-up workshop

Ik heb in korte tijd veel geleerd. Roos heeft geduld is rustig en duidelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb nieuwr technieken geleerd die ik voorheen niet kende
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Ik heb heel veel geleerd.Roos is heel professioneel en een vakvrouw in hart en nieren. Om visagie te leren moet je echt bij Roos zijn. Ze is echt super en heel prettig in de omgang, niets is haar te veel. Bedankt voor alles Roos. Liefs Andrijana.
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Top lerares, altijd eerlijk wat erg fijn is ! Super leerzame en gezellige lessen. Echt een aanrader!
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Ik ben heel erg blij dat ik voor Art in the Attic heb gekozen! Je krijgt in de lessen alle aandacht en er hangt een fijne sfeer. De docente Roos is ook aardig en weet waar ze het over heeft!!

Weer veel geleerd!
  • Waar hebben wij je mee geholpen? Visagie opleiding

Ondanks dat ik zelf al lesgeef in visagie wilde ik toch wat bijscholen en dat is zeker gelukt! Ik heb erg veel handvaten gekregen waar ik tijdens mijn eigen lessen mee verder kan, ben er erg blij mee!

Over Art in the Attic

Art in the Attic | Make-up Academy Onze Visagie Opleiding tot Allround Make-up Artist is een korte en betaalbare visagie opleiding met les in kleine groepjes. In 2 of 3 maanden tijd leer je professioneel opmaken. Deze opleiding onderscheidt zich door een heel persoonlijke en praktijkgerichte aanpak. Perfect voor zowel particulieren als professionals, ondernemers, ZZP-ers, starters en werkzoekenden. Zoek je een leuke make up workshop, voor jezelf of samen met anderen? Of ben je een evenement of bedrijfsuitje aan het organiseren? Wij helpen je graag!