Goed contact en schilderwerk

Wij hebben onlangs ons trappenhuis door de schilders van Sibbing laten schilderen. We zijn daarbij goed geadviseerd over de mogelijke kleuren. Ook zijn we tevreden over de kwaliteit van het schilderwerk.

Fijne en beleefde schilders.

Jaap en Joop hebben het schilderwerk naar grote tevredenheid uitgevoerd.

Professioneel, hoge kwaliteit, efficient, service gericht

Ik werd vriendelijk en professioneel geholpen met een mooi (schilder-) resultaat.resultaat

Ik werd goed geadviseerd; het werk werd door vriendelijke mensen uitgevoerd; het werd zorgvuldig omgegaan met de inrichting en verdere aanwezige spullen.

Goede kwaliteit en nette oplevering.

Zie boven

Perfect, professioneel, deskundig, goede communicatie

Zeer fijne ervaring met Sibbing Schilderwerken. Ze hebben het kerkgebouw netjes geschilderd, houtrot vervangen en het hele gebouw keurig opgeleverd. Communicatie verliep zeer goed, al met al zeer tevreden!

Ervaren schilders, SUPER KWALITEIT !!!

Wij hebben een oud huis (uit 1911) en dat is door Sibbing Schilders volledig gerenoveerd. Naast het gebruikelijke binnen- en buiten-schilderwerk, is ook al het achterstallig onderhoud onder handen genomen. Plaatsen van nieuwe lateien, nieuwe puien, stolpdeuren, balkon-hek, tuin-deur en alle houtrot alsmede dubbele beglazing, is perfect gedaan. Ons huis is weer als nieuw! En dat alles voor een zeer concurerende prijs. Wij zijn fan !!!

Deskundig advies en goed uitgevoerd werk.

Wij zijn goed geadviseerd over kleurstellingen en de benodigde werkzaamheden en materialen. Fijn team van ervaren en deskundige schilders. Ons huis zit weer prachtig in de verf.

Uitstekend schilderwerk door aardige schilders

Al de tweede maal dat Sibbing ons huis aan de buitenkant schildert. Er wordt precies gewerkt binnen de afgesproken tijd. Het resultaat is mooi.

Doen wat er belooft is.

Vakkundig, netjes, binnen de afgesproken tijd werdt onze voorzijde geschilderd door een top schilder !

Prettige schilders en het werk was op tijd klaar.

Schilders gaan zeer nauwgezet te werk

Duidelijke afspraken. Uitvoering conform afspraken. Medewerkers vriendelijk, vakbekwaam en communicatief.

• Vakkundigheid

Vakkundige mensen, hebben in een relatief korte tijd onze showroom een mooie nieuwe uitstraling gegeven.

• Vakkundigheid

Het offerte traject duurde wat lang maar het eindresultaat was het wachten meer dan waard. Echt vakmanschap! En niet onbelangrijk betrouwbare schilders.

• Vakkundigheid

steeds een plezierig contact. Precies op het afgesproken tijdstip begonnen. Ervaren, deskundig en plezierig personeel. Ook steeds bereid nog iets te komen afwerken, wat vergeten was.

• Vakkundigheid

Ik ben zeer tevreden. Schilderwerk is heel mooi geworden, contact met Sibbing ws heel prettig. Schilders werkten heel netjes en waren heel aardig.

• Vakkundigheid

Ik ken Sibbing Schilderwerken sinds 1985 en ga het liefst met al mijn schilderwerk naar hen toe. De kwaliteit, service, betrouwbaarheid - ook wat de kosten betreft is afspraak gewoon afspraak - maakt dat ik steeds weer bij Sibbing aanklop als er geschilderd moet worden.

• Vakkundigheid

Keurig werk afgeleverd voor buitenschilderwerk, geen rommel achtergelaten en aardige bescheiden schilders.

• Advies N.v.t.
  • Vakkundigheid

Deskundig advies en zeer prettige vaklieden. Ze hebben me verrast met de grondige aanpak.

• Vakkundigheid

Wij zijn zeer tevreden over de professionaliteit van Sibbing, er wordt metvakmensen gewerkt en het is ook een hele fijn ploeg schilders geweest.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? om de kwaliteit te waarborgen

Er is uitstekend werk geleverd. Aardige en sympathieke schilders die vakwerk afleveren. Het zijn medewerkers die eer in hun werk stellen en het mooi vinden om bij (oude) panden het beste werk af te leveren.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede verf

De heren van Sibbing hebben onze vergaderlocatie in zeven dag weer in oude glorie hersteld. Ze leveren prachtig werk, werken netjes en overleggen goed met de klant. Daarnaast zijn het aardig mensen die plezier in hun werk hebben en die je goed over de vloer kan hebben. Mevrouw Sibbing heeft ons (gratis) geadviseerd over de kleuren en wij zijn erg blij met het resultaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Erg prettige ervaring. Keurig aan de afspraken gehouden en het resultaat is wonderbaarlijk

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? na advies van de schilders