Leuke huizen

Over het algemeen prima dienstverlening. Enige is dat ik wel moest zoeken naar het doorklikken naar het huisje zelf. Dus na de boeking.

Het huis heeft voldoende ruimte en sfeer!

Super leuk weekend gehad! De kids hadden ook genoeg plek om te spelen en te relaxen. Tips voor de puntjes op de i - in de badkamer van de slaapkamer, iets om je spullen erop te leggen en jammer dat er geen wc is geplaatst! Genoeg ruimte. - Je mist eigenlijk wel een soort van houtkachel.

Mooi én prachtig

Één nieuw en modern huisje met alles voorzien om uw vakantie tijd aangenaam te maken op een mooie locatie.

Heel tevreden .

De medewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Als je een vraag via mail stuurt krijg je direct antwoord. Ga zo door !!

Goed geregeld

Makkelijk te boeken

Eerlijk en Betrouwbaar

Komen Naar wat ze beloven ! voor ons voor herhaling vatbaar

Prettig in contact: snel en goed bereikbaar

Snelle communicatie, goed telefonisch bereikbaar!

Gezellig en goed jngericht

Top bedrijf

Duidelijk en mooie prijzen. Regelmatig vakanties geboekt. Naar volle tevredenheid

Voldoende keus in heel nederland

Je kunt overal wel een huisje naar je keuze vinden . Service is prima

Leuk huis eenvoudig kunnen boeken

Mooi huisje gevonden, duidelijke website

Mooi, compleet en modern huis op een aantrekkelijke lokatie.

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik heb een fijne ervaring gehad met heerlijke huisjes. Vriendelijk werd ik geholpen. Vriendelijke groet.

Zeer goed geholpen.

Voor het vertrek goed op de hoogte gehouden dmv diverse mailtjes. Zelfs toen we onderweg waren werden we gebeld hoe laat we aan zouden komen .

Gemakkelijk te boeken en altijd goed

Alles altijd goed geregeld zonder gedoe.

Uitstekende dienstverlening

Snelle, vlotte communicatie. Uitstekende dienstverlening.

Goede aanbieding

Goede aanbieding. Prijs/kwaliteit-verhouding is hoog

Het huisje, het park en cadzand waren prachtig.

Met drie vrienden een huisje gehuurd in cadzand. We waren blij verrast met het rustig ogende park met mooie witte huizen. Het huisje was ook prachtig met drie slaapkamers (waarvan één met douche). De bedden waren prima. Heerlijk geslapen. En de infrarood sauna was een leuke aanvulling. Alleen wat klein. En in cadzand aan zee zijn is altijd een feestje.

Mooi huisje met alles er op en er aan

Wat wij wel jammer vonden was dat er geen aardappelschilmesjes lagen en verder geen scherpe messen en dat is jammer als je kookt. Ook vonden wij dat het wel schoon was maar achter de dank vies was. Ook de afvoerputjes van de douche zagen er netjes uit maar waren van binnen vies waardoor het water niet goed weg spoelde. Verder hebben we genoten van de stilte op het park de bedden waren ook goed

Veelzijdig aanbod van huizen.

Snel en efficiënt.

goede en snelle dinstverlening

Tevreden over de dienstverlening. Altijd een snelle en duidelijke reactie via de mail.

Compleet en schoon

Voor een 6 persoonshuisje was er voldoende ruimte, 2 wc’s en een mooie grote badkamer.

Heerlijke huisjes is een goed lopende organisatie, weinig problemen met boeken en afhandelingen.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De aanbiedingen en omschrijvingen van de huisjes komen overeen met de werkelijkheid. Tot nu toe zijn wij (na 4 x een huisje geboekt te hebben) nog geen onaangename verrassingen tegen gekomen. "What you see is what you get". Wij zijn zeer tevreden en we hebben al regelmatig jullie organisatie aanbevolen bij vrienden en familie!

Goed geregeld

Ik kreeg meerdere mails met bevestigingen en informatie, herinnering. Ook had ik nog vragen en die werden snel beantwoord. Al met al een fijn, vriendelijk en duidelijk contact

Bedrijfsgegevens

Lange baan 8 C

8331 LW Steenwijk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.