Geweldige ervaring.

Alles prima voorelkaar goed verzorgd niks op aan te merken.

Prachtig huis en een fijne week gehad

Wel met een kleine bijsmaak, ik vond de factuur erg misleidend. Schoonmaakkosten waren inbegrepen en op de nota staat dit anders vermeld en wordt er wel degelijk 100 euro schoonmaakkosten berekend. Mail verkeer met het kantoor gehad maar nul op request maar ze gaven wel aan dat ze dit in de toekomst gaan aanpassen dus snappen de verwarring maar daar hebben wij nu niets aan dus voel me nog steeds genaaid. Tevens was ons niet bekend dat er nog zulke grote werkzaamheden zouden zijn in het park. Niet dat ze bezig waren in de kerst vakantie maar het park was wel een gedeelte afgesloten en ook modderig. Aanbevelen???? Nee, op grond van de vage informatie maar het huis was echt super niets ten nadele hiervan. Dus in de toekomst wordt dit mischien wel een ja.

Goedemiddag Wendy, Wat jammer om te lezen dat u onze factuur als misleidend heeft ervaren. We hebben toentertijd ook een aantal keren contact met elkaar gehad om uw de factuur te verhelderen. Ik vind het erg vervelend dat dit niet gelukt is. We hebben uw feedback meegenomen en zoals aangegeven is, sinds september 2019, onze boekingsbevestiging aangepast. Erg fijn dat het door u geboekte vakantiehuis wel aan alle verwachtingen voldeed en u een fijn weekend hebt gehad in Exloo. U sluit positief af, dus ik hoop dat we ons nog een keer mogen bewijzen! Nog een fijne dag gewenst. Groeten Colien

Gastvrij. Echt alles is aanwezig

Keurige communicatie

Ik vind het zeer prettig als de (aan)betaling binnen is ik daar een bevestiging krijg.

Een mooi huisje in een prachtige omgeving, dat is echt genieten!

Een heel mooi huisje, heerlijk tussen de bossen in een prachtige omgeving en lekker wandelen en fietsen, het was echt genieten! We hebben ook heerlijk gegeten in het restaurant een echte aanrader! Het maakt niet uit wanneer je naar De Veluwe gaat het is er altijd mooi! We komen zeker nog een keer terug.

Goede en vriendelijke service. Aardige ontvangst. Duidelijke manier van communicatie

Top !!!

Snelle vriendelijke afhandeling van mijn telefonische vraag, er wordt meegedacht!!!

makkelijk en snel

makkelijk en een snelle reactie. op het park aangekomen was alles prima geregeld.

Gewoon goed.

Snel geregeld, snelle beantwoording van mail. Dus goede ervaring.

Superrrrr

Heerlijk weekend gehad met 2 gezinnen. Basis huis, Alles is aanwezig. Schoon. Zelfs wasmachine en droger. Grote tuin. Ons huis dicht bij zwembad en receptie/midgetholf/bowlen. Wij hebben 2x gegeten in de omgeving. Met auto paar minuutjes. Leuke omgeving. Nordhorn, gronau, ochttrup

Helemaal uitgerust en verwend

Leuk park, leuke omgeving, leuke chalet, luxe voorzieningen!!

Snel

Had een snelle reactie op mijn reservering en ook een snelle reactie op mijn vraag na de reservering. Ook had ik het idee dat ik geen standaard/computer mailtje kreeg na de reservering wat ik als persoonlijk en fijn heb ervaren.

Een snelle en goede verwerking

hele fijne plek

ruim huis in een mooie omgeving.

Duidelijke foto's en snelle reactie

Wat we op de site zagen aan huisje en wat daar beschreven stond voldeed aan wat we tegenkwamen in het huisje. Verder liep de afhandeling van betaling e.d. ook heel duidelijk

Was goed en schoon

Goede en vriendelijke service. Oven was stuk !

Hallo Miranda, Bedankt voor uw mooie review en de melding dat de oven kapot was. Wij gaan dit aan het vakantiepark doorgeven. Dan kunnen zij deze repareren. Nog een fijne dag gewenst! Groeten Colien van heerlijkehuisjes.nl

Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijke mensen in een mooie omgeving, we komen graag nog eens terug.

prima organisatie!

meedenkend en bereidt tot antwoorden als er vragen zijn. eventuele problemen worden opgelost

positief

Boeking en nabehandeling perfekt.

mooie midweek gehad in Arcen

Hadden een huisje met sauna gereserveerd, na aankomst bleek het niet zo te zijn, na inspanning van het personeel en een kleine bijbetaling werd on alsnog een huisje aangeboden met sauna super week gehad in Arcen

Hallo Koop, Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u een super week heeft gehad in Arcen en dat u toch heeft kunnen genieten in een huisje met sauna. Nog een fijne dag gewenst! Colien van heerlijkehuisjes.nl

Na betalingen krijg je direct een reactie. Voor de vakantie krijg je een (enthousiaste) herinnering.

Hartstikke goed

Goed is goed. Wat moet je dan nog meer vertellen

Zeer attent, meedenkend en behulpzaam

Zeer attent, meedenkend en behulpzaam.

Prima, duidelijk en op je vragen krijg je een antwoord!

Heb je een vraag naar aanleiding van een review, er werd contact opgenomen met de eigenaar. Zijn er 3 kamers waarvan je er twee voor 1 persoon wil gebruiken, het werd geregeld! Leuk om eens een kaart te ontvangen dat je een huisje had geboekt.