Super mooi huis op geweldige locatie

Fijne vakantie, fijne mooie fietsroutes. Mooie omgeving.

Een compleet, gezellig ingericht huisje

Een met smaak ingericht huisje. Het enige nadeel is dat je wel dicht bij de verhuurders zit en er geen tuintje is.

Alles top geregeld

Zeer leuke vakantie gehad.

Helamaal goed

Als je vragen hebt worden ze meteen behandeld en opgelost. Vriendelijk aan de telefoon. Helemaal top

Goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen. Ook ben ik goed op de hoogte gehouden, fijn om bij jullie een accommodatie te boeken

Zeer te vreden

Zo'n fijne vakantie al lang niet meer gehad,super huisje en de eigenaar francis ook een fijne meneer om mee te praten, al bij al super

al de keren dat we via Heerlijkehuisjes.nl een vakantie hebben geregeld, is eea altijd op een keurig

zie bovenstaande

snel en eenvoudig geboekt

super, ik was vergeten het adres mee te nemen op vakantie, even een telefoontje naar heerlijke huisjes en ik werd meteen geholpen.

Prima geregeld allemaal

(Buiten)onderhoud huisje mag beter

Prettige communicatie, vragen worden snel beantwoord. Fijne website met ruim aanbod, vriendelijk personeel.

Correcte bemiddeling vanaf boeking tot verblijf!

Onze eerste ervaring met Heerlijke Huisjes is ons prima bevallen.

Goede communicatie

Goede omschrijving van de accommodatie en omgeving. Snelle reactie op vragen.

Huisje dat voldeed aan onze verwachting

Geslaagde midweek

Efficient & digitaal goed geregeld, zonder het persoonlijk aspect uit het oog te verliezen

Geen verdere aanvullingen op de titel

Supergoed huisje.

mooi park en zeer goedhuisje.

Heel goed!

Heel overzichtelijk, duidelijk en.makkelijke website. Alles goed geregeld tot de betalingen aan toe

Genoten

Huisjes zijn zoals beschreven. Altijd erg aardig ontvangen zowel in Zeeland als in Overijssel.

Prima geregeld, goede communicatie.

Prima geregeld, goede communicatie.

Zie onder

Prettig mailcontact, prima huisje en nog betaalbaar

Een heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving.

We hadden een week geboekt op een park aan de Brunssummerheide in een 6-persoons huisje. Het huisje was echt lekker ruim en lag op een mooie locatie op het park, aan de rand van het bos. We hadden een eigen sleutel voor een hekje waardoor we zo het bos in konden en binnen 5 minuten op de hei liepen, die volop in bloei was. In de omgeving was verder ook genoeg te doen op de dagen dat het regenachtig was.

Alles goed geregeld!

Vanaf het moment dat de boeking gemaakt was ben ik perfect op de hoogte gehouden. Duidelijke correspondentie.

Goed bereikbaar en flexibel!

Als niet autobezitter was het lastig om de sleutel van ons gehuurde huis in Domburg eerst in Oostlapelle op te moeten halen. Dit werd direct op een positieve manier opgelost wat erg fijn was. De foto vd buitenkant vh huisje had 'eerlijker' gekund daar het gehuurde slechts een klein zijdeel van het huis betrof ( wat overigens verder prima op orde was) wat niet uitkeek op de polder erachter

Prima geregeld

Prima geregeld via jullie reserveringssysteem. Alles gaat automatisch. Bij persoonlijk contact ivm enkele vragen word je meteen door verwezen naar de huisiegenaar.

Briljant.

Het boeken ging voorspoedig. De algemene ervaring met betrekking tot het aankomen op het park, verkrijgen van de sleutels en de afhandeling liep zoals verwacht (vloeiend en zonder hakken of stoten)

zeer goed

gezocht ,gevonden en geboekt. alles zeer goed verlopen