Heerlijk

Heerlijk relext , rustige omgeving

Geweldig geregeld wij hebben genoten met ons gezin

Fantastisch

Een mooie ligging aan het water. Een goed verzorgd en rustig park. De bungalow schoon en van alle gemakkrn voorzien. Zeker de moeite waard en we komen terug.

Erg behulpzaam en informatief.

Fijn, menselijk contact.

Prettig, klantgericht en transparant

Prettig bedrijf. Snel geregeld en correct.

Heerlijke huisjes maakt hun naam waar

Fijne huisjes, makkelijk boeken, duidelijke terugkoppeling.

Mooie huisjes heel mooi gelegen,kort om mooi park

Prima, duidelijk, op tijd, beleefd...

👍🏻👍🏻👍🏻

Prima ervaringen met jullie site en service!

Goede duidelijke site en heel makkelijk te boeken. We zouden het zo weer doen. Leuk ook dat ons enkele dagen er voor een heel fijn weekend gewenst werd, heel attent!

Zeer mooie locatie, vriendelijk personeel

Heerlijk genoten, rustige locatie.

Alles goed geregeld en prima voor elkaar

ontzettend genoten

Wij hebben ontzettend genoten van het huisje ,de ruimte ,die we hadden en alle voorzieningen die er waren . Tevens genoten van de omgeving . Gewoon in een antwoord geweldig

Fijne herinneringen gemaakt

Met recht een heerlijk huisje, goede bedden en lekker warm Mooi uitzicht over het water We komen graag nog eens terug

leuke website met leuke huisjes

gemakkelijk en eenvoudig kiezen, reserveren en betalen

Geweldige ervaring.

Alles prima voorelkaar goed verzorgd niks op aan te merken.

Prachtig huis en een fijne week gehad

Wel met een kleine bijsmaak, ik vond de factuur erg misleidend. Schoonmaakkosten waren inbegrepen en op de nota staat dit anders vermeld en wordt er wel degelijk 100 euro schoonmaakkosten berekend. Mail verkeer met het kantoor gehad maar nul op request maar ze gaven wel aan dat ze dit in de toekomst gaan aanpassen dus snappen de verwarring maar daar hebben wij nu niets aan dus voel me nog steeds genaaid. Tevens was ons niet bekend dat er nog zulke grote werkzaamheden zouden zijn in het park. Niet dat ze bezig waren in de kerst vakantie maar het park was wel een gedeelte afgesloten en ook modderig. Aanbevelen???? Nee, op grond van de vage informatie maar het huis was echt super niets ten nadele hiervan. Dus in de toekomst wordt dit mischien wel een ja.

Goedemiddag Wendy, Wat jammer om te lezen dat u onze factuur als misleidend heeft ervaren. We hebben toentertijd ook een aantal keren contact met elkaar gehad om uw de factuur te verhelderen. Ik vind het erg vervelend dat dit niet gelukt is. We hebben uw feedback meegenomen en zoals aangegeven is, sinds september 2019, onze boekingsbevestiging aangepast. Erg fijn dat het door u geboekte vakantiehuis wel aan alle verwachtingen voldeed en u een fijn weekend hebt gehad in Exloo. U sluit positief af, dus ik hoop dat we ons nog een keer mogen bewijzen! Nog een fijne dag gewenst. Groeten Colien

Gastvrij. Echt alles is aanwezig

Keurige communicatie

Ik vind het zeer prettig als de (aan)betaling binnen is ik daar een bevestiging krijg.

Een mooi huisje in een prachtige omgeving, dat is echt genieten!

Een heel mooi huisje, heerlijk tussen de bossen in een prachtige omgeving en lekker wandelen en fietsen, het was echt genieten! We hebben ook heerlijk gegeten in het restaurant een echte aanrader! Het maakt niet uit wanneer je naar De Veluwe gaat het is er altijd mooi! We komen zeker nog een keer terug.

Goede en vriendelijke service. Aardige ontvangst. Duidelijke manier van communicatie

Top !!!

Snelle vriendelijke afhandeling van mijn telefonische vraag, er wordt meegedacht!!!

makkelijk en snel

makkelijk en een snelle reactie. op het park aangekomen was alles prima geregeld.

Gewoon goed.

Snel geregeld, snelle beantwoording van mail. Dus goede ervaring.

Superrrrr

Heerlijk weekend gehad met 2 gezinnen. Basis huis, Alles is aanwezig. Schoon. Zelfs wasmachine en droger. Grote tuin. Ons huis dicht bij zwembad en receptie/midgetholf/bowlen. Wij hebben 2x gegeten in de omgeving. Met auto paar minuutjes. Leuke omgeving. Nordhorn, gronau, ochttrup