Mooi park, heerlijk huisje

Snel en goed geregeld allemaal. Ook een verlate aankomst was geen probleem. Duidelijke website met een uitstekende keur aan woningen en snel geboekt. Inventaris niet helemaal kompleet, maar via Roompot receptie goed opgelost. Voor herhaling vatbaar.

Zeer ruime keuze

Veel mooie vakantie keuze, in verschillende prijsklasse .

Supersnel geregeld

Makkelijk en snel vanaf de selectie tot de betaling.

De informatie is duidelijk. Het huisje was prima. Ook vlak voor aankomst og een reminder Kortom vijf sterren.

Een goed park goed huisje

Mooi schoon Mooi omgeving

Zeer positief.

Hoewel ik al eerder een beoordeling heb gegeven dan nu nog maar een keer. Jullie waren heel behulpzaam en hebben me steeds zeer vriendelijk en heel goed geholpen ondanks dat ik toch best wel wat lastig was. Vriendelijke groet, Leni Plugge.

heel goed geholpen, klantvriendelijk en behulpzaam bij onze vragen

Wij hadden een foutje gemaakt bij het invullen van de namen voor een annuleringsverzekering maar werden prima en vriendelijk gerustgesteld door de dienstdoende contactpersoon

correct

duidelijk en correct

Heerlijk ontspannen in de natuur

Heerlijk kunnen ontspannen. Tijdens de slaapjes van onze zoon, lekker in de sauna. Dagje Apenheul, wandelen en zwemmen. Genoeg te doen in de buurt. Zeer net huisje. Oftewel heerlijk gehad.

Prima site

Duidelijke informatie over de huisjes. Zeer tevreden

heerlijk geboekt

Overzichtelijk, duidelijk en snel een huisje geboekt

Alles was naar wens geregeld.

De boeking, de service bij aankomst en vertrek was prima geregeld. Borg snel terug gestort na vertrek. Mooi huisje op goede lokatie. Goed vertrekpunt voor fietsen, wandelen en bezienswaardigheden. Kortom, heel tevreden.

Prima vakantieverblijf

Huisje is prima. Gastvrije eigenaren op een mooi bedrijf. Fijne uitvalsbasis om dingen te ondernemen zoals wandelen, fietsen en stadjes te bezoeken. Voor wat het huisje zelf betreft: Wij zijn 14 dagen geweest en vonden het kookgerei, zoals pannen, bestek erg basic, te weinig, had meer mogen zijn. Ook gewone wijnglazen, en borrelglaasje had fijn geweest. Verder prima vertoeven en erg goede bedden. Ook fijn dat er overal horren aanwezig waren.

Het was een heerlijk huisje!

De reservering ging makkelijk er was makkelijk contact te vinden bij vragen. Wij hebben een fijn vriendenweekend gehad.

Vlotte correcte en persoonlijke contacten

De contacten met Heerlijke huisjes was persoonlijk en snel. Tevens werd mijn vraag volledig en correct beantwoord. Dat is zeer waardevol

Fijn en compleet huisje, gastvrij ontvangen!

Prachtige omgeving in gastvrij Drenthe .

Geen problemen ondervonden

Mooi huisje, schoon. Goed geregeld allemaal. Super

Goed geregeld

Boeking heel gemakkelijk. Vragen via de mail werden snel en adequaat beantwoord. Vriendelijke dames bij de receptie van park Ridderstee. Alle extra’s waren aanwezig. Prima park om te vertoeven; het waren slechts 2 dagen, helaas.

Helemaal goed!!

Perfecte communicatie , vriendelijk personeel en de huisjes zijn ook altijd prima. We boeken daardoor al jaren via Heerlijke huisjes.

verwachtingen die niet zijn uitgekomen

Ruim tevoren hebben wij een vakantiehuisje geboekt, dat er mooi uitzag en na de boeking wisten we zelfs het nummer van dat huisje. Helaas was het een huisje waarin het toegestaan wordt om huisdieren mee te nemen, maar op ons verzoek zou het huisje extra gereinigd worden zodat mijn vrouw geen infectie op zou lopen. Op 21 juni aangekomen werd ons een huisje met dezelfde accommodatie toegewezen, maar qua uiterlijk beduidend minder fraai. Bovendien bleek dat de openslaande deuren naar het terras niet werkten; erger nog op een kier stonden en min of meer regendicht gemaakt met plastic en duck-tape. De leiding van het vakantiepark heeft vervolgens een ander huisje ter beschikking gesteld met dezelfde accommodatie plus een gunstige ligging. Dat huisje moest nog snel schoongemaakt worden. Daarnaast bleek dat het ons getoonde huisnummer helemaal niet bestond.

Goed verzorgd

Al een paar jaar geboekt Netjes en optijd op de hoogte gehouden Mooie huisjes

Communicatie is goed...

TOP

Heel gebruiksvriendelijk om te boeken

Ik heb een goede ervaring

Ik ben zeer goed geholpen door het personeel van Heerlijke huisjes.En kan het ten zeerste aanbevelen

in het weekend slecht bereikbaar

In het weekend is het bedrijf slecht bereikbaar. Kan gebeuren maar is voor verbetering vatbaar.

Company details

4 Ruxveenseweg

Steenwijk 8331 TR

+31 521 587 300

Über Heerlijkehuisjes.nl

Hallo, wij zijn Heerlijke Huisjes, de specialist in vakantiehuizen in Nederland, België en Duitsland. Gewoon dichtbij maar ver weg van het alledaagse. Met onze zorgvuldig samengestelde selectie van vakantiehuizen, kunt er even heerlijk tussenuit. Zo is uw volgende vakantie verrassend dichtbij.