Fijne omgang en juiste en tijdige afhandeling
Alles werd goed geregeld.
Geachte mevrouw Kahraman, In ons enthousiasme u naar uw mening te vragen, is per abuis voor een verkeerde aanhef gekozen. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan en danken u hartelijk voor het desondanks nemen van de moeite een beoordeling te geven.
Vriendelijke, kundige mensen die het passeren van mijn appartement op een fijne manier hebben gedaan.
Echt wat je hoopt te verwachten: kwaliteit, hulpvaardigheid, mee- en voordenken, net een stapje meer voor de cliënten doen. Ga zo door!
we hebben geprobeerd het passeren van de akte naar voren te halen, was opzich geen probleem, alleen er was een opzeg termijn van de bestaande hypotheek dus kon het niet eerder. Vervolgens 1 werkdag van te voren nog geen akte terwijl dat ruim van te voren aangeleverd moet worden, toen kwam het smoesje over de feestdagen, vindt ik erg zwak voor een gerenommeerd notariskantoor, druk op moeten voeren om het toch die dag te krijgen. Akte gepasseerd en vervolgens een grove fout gemaakt in de nalatenschap/betaling aan moeder en kinderen, erg slecht, mijn moeder weer in de stres en een hoop gedoe om alles te krijgen zoals het hoort. in het algemeen vindt ik dit erg tegenvallen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons kantoor. Helaas hebben wij onze kwaliteit van dienstverlening in uw situatie niet kunnen waarmaken. Wij nemen uw aandachtspunten mee in ons verbeteringsproces.
Mijn ervaring is dat als ik vragen heb bij jullie terecht kan en deze worden dan op een zeer goede en deskundigen manier beantwoord als er afspraken zijn gemaakt worden deze op een goede manier uitgevoerd. Top!
Erg weinig contact gehad omdat ik de verkopende partij was. Jammer vond ik dat ik in eerste instantie een niet volledige afrekening kreeg en zelf moest constateren dat de WOZ verrekening niet meegenomen was. Verder kreeg ik de vraag via de mail om een rekeningnummer door te geven om de overwaarde op te storten. Er stond helaas niet bij vermeld dat dit geen spaarrekening mocht zijn.
Allereerst onze verontschuldigingen dat u dubbele gevoelens heeft overgehouden aan uw bezoek aan ons kantoor. Daarnaast danken wij u echter voor uw feedback. Juist het ontvangen van kritiek geeft ons inzicht in de punten waarop verbetering mogelijk, danwel noodzakelijk is. Om in een vroeg stadium benodigde informatie te verzamelen hanteren wij de werkwijze dat bij de ontvangstbevestiging van de opdracht een vragenformulier wordt toegezonden. Hierin komt ook de vraag terug dat wij graag vernemen naar welk rekeningnummer een eventueel positief saldo kan worden overgemaakt. Hoewel in het betreffende vragenformulier wordt aangegeven dat dit geen spaarrekening mag betreffen, nemen wij uw opmerking ter harte en zullen wij in de toekomst bij het niet retour ontvangen van het formulier nog expliciet aangeven dat wij alleen gelden kunnen overmaken naar een betaalrekening om verwarring te voorkomen. Wij hopen u in de toekomst toch weer voor advies of de afwikkeling van notariële zaken te mogen verwelkomen, maar zullen in elk geval uw opmerkingen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Gefrankeerde retourenveloppen meesturen als er informatie gevraagd wordt. De stukken eerder ter lezing aanbieden aan de betrokkenen, zeker als er een pinksterweekend tussen zit.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons kantoor. Helaas hebben wij onze kwaliteit van dienstverlening in uw situatie niet kunnen waarmaken. Wij nemen uw aandachtspunten mee in ons verbeteringsproces.
deskundig, betrokken en klantvriendelijk
Goed contact zowel vóór als tijdens de overdracht van onze nieuwe woning.
klant vriendelijk betrokken de hr. keizer ! helder de uitleg een prettige ervaring in een spannende periode
De manier van ontvangst en betrokkenheid en deskundigheid.
Adequaat geholpen, vriendelijk en snel.
Wij werden vriendelijk ontvangen in een modern kantoor. De hypotheekakte werd netjes vooraf in concept toegezonden waarna het ter plaatse kon worden ondertekend. Hierbij werd de tijd genomen e.e.a. nader toe te lichten.
We werden vriendelijk ontvangen en onze wensen werden uitgebreid besproken.
Snelle correcte afhandeling. Goede communicatieve vaardigheden medewerkers.
Prettige benadering en korte lijnen
Al jaren onze vaste huisnotaris en dat bevalt ons prima.
Zeer klantvriendelijk. Het kantoor laat merken dat je altijd kan bellen indien iets onduidelijk is. Open uitstraling. Formeel maar in modern jasje.
Snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie via de mail tijdens voorbereiding. Vriendelijke ontvangst en afhandeling in prettige sfeer.
Opmaken en tekenen koopcontract huurwoning
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.