In empathisch gesprek goede informatie ontvangen, met aansluitend een vlotte professionele afwikkeli

Heeft mijn echtgenoot reeds ingevuld, ik heb geen toevoegingen. Compliment!

Vriendelijk, laagdrempelig, rustig en deskundig.

Goed contact bij ontvangst en gesprek. Betrokkenheid en deskundigheid wordt zeer gewaardeerd.

De beste notaris van NL!

DeVries Vellinga en Leenknegt is zeer vakbekwaam, erg vriendelijk en hartelijk, gastvrij, snel en effectief, dienstbaar, en het zijn gewoon erg leuke mensen! Een absolute aanrader.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

De heer Van Brakel heeft ons uitstekend geholpen met het opstellen van de testamenten. Toegankelijk

De heer Van Brakel heeft goed meegedacht en ons uitstekend geholpen bij het opstellen van de testamenten

Zeer prettig

Vriendelijke notaris, Mr. Vellenga Efficiënte gang van zaken Online dossier duidelijk inzichtelijk

Professioneel, vriendelijk, goede offerte en goede kwaliteit

vriendelijke benadering bij aanvraag offerte. Online dossier keurig op tijd ontvangen en alle stukken inzichtelijk en op orde. Bij de feitelijke overdracht een heldere uiteenzetting/uitleg en ondanks de versoberde omstandigheden toch een goede sfeer.

Fijne mensen, attent en helder

Alle stukken worden helder besproken, er wordt tijd genomen en er hangt een fijne rustige sfeer. Wij waren beide erg tevreden!

Wederom gebruikt van hun diensten voor de koop van ons huis . Zeer gemoedelijk iedere keer ,stellen je echt op je gemak en en zijn zo vriendelijk. Enig min puntje .dit keer geen lekker kopje koffie i.v.m corona . Maar verder dikke 10

professionele meeting

wij hebben de meeting vandaag als heel prettig en relaxed ervaren

Correct efficient en snel

In een woord perfect!!

Prettig

Ik heb een goede ervaring gehad .voelde me erg serieus genomen en had er een goed gevoel bij.

Super goed en fijn geholpen

Niet alleen de dienstverlening is van goede kwaliteit maar je wordt er ook vriendelijk ontvangen. Er is alle tijd om vragen te stellen, dus we gingen met een goed gevoel naar huis.

Vriendelijk en duidelijk

Wij werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Daarna ook vriendelijk ontvangen door de notaris. Deze meneer heeft ons alles heel duidelijk uitgelegd, zodat wij met een goed gevoel naar huis zijn gegaan. Wij zouden u zeker aanbevelen bij anderen.

Een voorbeeld zoals je graag geholpen en geadviseerd wil worden.

Mede door het uiterste vriendelijke en behulpzame optreden van de Hr. Bas van Brakel zijn onze testamenten en levenstestamenten tot stand gekomen. Met een goed gevoel is een voor ons ingewikkelde materie duidelijk geworden. Ook de digitale afhandeling was duidelijk en foutloos geregeld. Onze ervaring uitstekend notaris kantoor

Beoordeling is bepaald door het uitgebreide voorwerk

De combinatie van vorige passering van akten en keuze voor uw kantoor zegt m.i. voldoende.

Prettige, menselijke benadering van het formele notaristraject bij de aankoop van een woning.

Ondanks alle coronaperikelen werden mijn vriendin en ik hartelijk ontvangen, met excuses voor het feit dat er in deze tijd geen koffie werd geserveerd. De behandeling van de aktes was vlot en soepel waarbij precies genoeg informatie werd gegeven over wat we aan het passeren waren. Met een half uurtje stonden we weer buiten!

Vriendelijke, heldere uitleg en advisering.

Wij zijn tijdens een eerste gesprek goed en uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden inzake onze specifieke situatie en wensen. Op basis hiervan hebben we tijdens het tweede gesprek het testament opgesteld. Hierbij werd uitgebreid de tijd genomen. Na ontvangst van het concept werden vragen snel en duidelijk beantwoord.

Een goed georganiseerde notariskantoor

Wij zijn al meerdere keren bij deze notaris geweest , omdat wij altijd netjes en correct geholpen worden . Je merkt dat iedere medewerker 100% achter zijn / haar werk staat. Ik beveel deze notaris aan .

Tijd voor uitleg, alles netjes geregeld

Tweede keer dat ik met dit kantoor te maken heb ivm aankoop woning. Goede ervaring. Goede informatievoorziening. Uitleg bij vragen om toelichting. Alles binnen gewenste en benodigde termijnen goed geregeld. Aan te bevelen!

Accuraat en behulpzaam

Het Passeren van de Akte bij de aankoop van ons huis werd zeer professioneel opgepakt door VVL-notarissen. We hadden redelijk wat vragen bij het aanleveren van de juiste stukken en hebben via een videoconferentie een zeer goed gesprek gehad met een van de medewerkers van VVL die goed uitlegde welke stappen we moesten ondernemen om voldoende voorbereid op het kantoor te verschijnen.

Het was prima geregeld, zakelijk en klantgericht!

Prima (zakelijk) geholpen op een leuke manier

Deskundig en efficient

Onze koopakte is gepasseerd bij de VVL, goed en efficiënt geholpen. Vriendelijke medewerkers.

Vakkundig en persoonlijk.

Contact met de notaris voor een vrij standaard product, hypotheek + levering. Vooraf accuraat en tijdig. En het passeren van de aktes was met een persoonlijke touch.

uitstekend

Zeer vriendelijk en heel duidelijk