Goede vakkennis

Duidelijk toelichting over variatie en alternatieven

Uitstekend bedrijf

Snel en goed geholpen.

Prettig en adequaat

Ondanks coronabeperkingen d.m.v. Skype een goed en prettig intakegesprek kunnen voeren. Duidelijke en doelgerichte aanpak.

Deskundig, menselijk en duidelijk

We zijn voor meerdere redenen bij VVL geweest in de afgelopen 2 maanden. Voor alle geldt dat de tijd wordt genomen en alles duidelijk wordt uitgelegd en toegelicht. Alle vragen worden deskundig beantwoord. Daarnaast is er ook oog voor het menselijke aspect en de praktische invulling.

allerhartelijkst geholpen

prettige omgeving, vriendelijke mensen

Goede, snelle en duidelijke service

Het contact via de mail was prettig en de afspraak was snel gemaakt. Via zoom en in het kantoor werd er rustig de tijd voor ons genomen en werd alles op een hele prettige en duidelijke manier uitgelegd. Vriendelijke mensen, goede service!

Heel fijn contact. Alles goed geregeld!

Alles geregeld door notaris bas van brakel. Prettig contact. Kundig en luistert goed kwam ook zelf met opties hoe het ook zou kunnen Kortom als ik weer een notaris nodig heb ga ik hierheen. Sympathiek en laagdrempelig.

Prima ervaring bij dit notariskantoor

Voor nieuwe testamenten en levenstestamenten zijn wij in overleg gegaan met de heer Bas van Brakel. Hij nam rustig de tijd om alles in begrijpelijke taal toe te lichten en onze vragen te beantwoorden. Een hele sympathieke man waarmee we een zeer prettig gesprek hebben gevoerd. Kortom; een prima ervaring bij dit notariskantoor!

Notaris de Vries is een aardige, toegankelijke man die alles duidelijk en rustig uitlegt.

Het duurde even voordat er contact met ons werd opgenomen, wat in eerste instantie voor wat onduidelijkheid zorgde. Op de passeerdatum zelf werden we heel goed en vriendelijk geholpen.

Prima ervaring.

Goede ontvangst. Betrokken bij de cliënten.

Wij zijn bijzonder tevreden met de betrokken en integere benadering en heldere uitleg toegespitst op

Zeer prettig te woord gestaan door de heer Bas van Brakel

Alles zeer duidelijk aan ons uitgelegd!!!!! Dus ja er bleven weinig vragen over.....Bas is een prettig, sympathiek en zeer zakenkundig mens, waarbij wij ons volledig op ons gemak voelde.... Fijn zaken te doen met uw notariskantoor!!!!

zeer efficient en plezierige afspraak

Prettige ontvangst, bespreking zeer efficient en plezierig.

In empathisch gesprek goede informatie ontvangen, met aansluitend een vlotte professionele afwikkeli

Heeft mijn echtgenoot reeds ingevuld, ik heb geen toevoegingen. Compliment!

Vriendelijk, laagdrempelig, rustig en deskundig.

Goed contact bij ontvangst en gesprek. Betrokkenheid en deskundigheid wordt zeer gewaardeerd.

De beste notaris van NL!

DeVries Vellinga en Leenknegt is zeer vakbekwaam, erg vriendelijk en hartelijk, gastvrij, snel en effectief, dienstbaar, en het zijn gewoon erg leuke mensen! Een absolute aanrader.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

De heer Van Brakel heeft ons uitstekend geholpen met het opstellen van de testamenten. Toegankelijk

De heer Van Brakel heeft goed meegedacht en ons uitstekend geholpen bij het opstellen van de testamenten

Zeer prettig

Vriendelijke notaris, Mr. Vellenga Efficiënte gang van zaken Online dossier duidelijk inzichtelijk

Professioneel, vriendelijk, goede offerte en goede kwaliteit

vriendelijke benadering bij aanvraag offerte. Online dossier keurig op tijd ontvangen en alle stukken inzichtelijk en op orde. Bij de feitelijke overdracht een heldere uiteenzetting/uitleg en ondanks de versoberde omstandigheden toch een goede sfeer.

Fijne mensen, attent en helder

Alle stukken worden helder besproken, er wordt tijd genomen en er hangt een fijne rustige sfeer. Wij waren beide erg tevreden!

Wederom gebruikt van hun diensten voor de koop van ons huis . Zeer gemoedelijk iedere keer ,stellen je echt op je gemak en en zijn zo vriendelijk. Enig min puntje .dit keer geen lekker kopje koffie i.v.m corona . Maar verder dikke 10

professionele meeting

wij hebben de meeting vandaag als heel prettig en relaxed ervaren

Correct efficient en snel

In een woord perfect!!

Prettig

Ik heb een goede ervaring gehad .voelde me erg serieus genomen en had er een goed gevoel bij.