Kundige notaris

De mensen die er werken zijn erg kundig en denken goed met je mee. Wij zijn erg tevreden met de geleverde service.

Zeer positief

Vriendelijke ontvangst en een snelle en duidelijke uitleg van de notaris.

Netjes, informatie volledig, contact was erg soepel

Een nette notariskantoor met goede informatievoorziening met een online dossier. Fijn zakendoen en zeker aan te raden. Kosten zijn gemiddeld en vergeleken met kwaliteit zou ik VVL zeker aanraden.

Prettige samenwerking, ze nemen ruim de tijd voor uitleg

Vooraf is er ruim de tijd genomen om de stukken te delen, deze uit te leggen en ervoor te zorgen dat de uiteindelijke ondertekening soepel is verlopen.

Compleet, goed en accuraat

Het voortraject is verlopen via Sabrina en die heeft dat zeer goed en zorgvuldig gedaan.

Prima, vriendelijk

Het plannen van een afspraak ging wat moeizaam, want ze werken niet in de avonden maar verder goed geholpen.

Prima. Bereik is goed, advies is goed medewerkers zijn vriendelijk

Betrouwbaar en vriendelijk

Keurig, vriendelijk en met veel respect onze zaken behandeld

Fan-tas-tisch

Deskundig en professioneel, maar met een persoonlijke touch!

Deskundig, vriendelijk, betrokken

We werden vriendelijk ontvangen. Kregen wat te drinken aangeboden. De notaris was deskundig, las voor wat nodig was, in begrijpelijke taal.

Prima notariskantoor.

Het is een prettig kantoor met vriendelijke medewerkers.

Alles correct en goed geregeld.

Accuraat en vriendelijk.

Vlotte en professionele afhandeling!

Prettige ervaring, persoonlijk, vlot en professioneel!

alles was keurig geregeld

alles was prima voor elkaar en we zijn netjes geholpen

Snel, netjes en keurig behandeld

We werden erg snel geholpen en met lekkere koffie bediend. Het was fijn om goede uitleg en snelle afhandeling te ervaren.

Heel fijn

Prettige ontvangst, procedure zeer relaxed doorlopen met ruimte voor vragen.

Fijne notaris

We hadden de overdracht van ons nieuwe huis bij de heer Vellenga. Het was een heel prettige en ontspannen sfeer en de belangrijke dingen werden ons goed uitgelegd. Zeker aan de raden deze notaris!

De klant staat hier voorop!

De mensen van VVL notarissen zorgen voor een zorgeloos proces, met vlotte en heldere communicatie. Geen vraag is gek. Notaris De Vries is een supervriendelijke man die alles helder uitlegt. Kortom, erg fijn kantoor.

duidelijk en niet te langdradig

Begrijpelijk met een vleugje humor.

Goed als altijd.

Ik heb als financieel adviseur veel ervaringen met notariskantoren. Wanneer mijn klanten vragen of ik een kantoor kan aanbevelen is het dit kantoor.

WAARDELOOS

WAARDELOOS

Duidelijke uitleg, goed proces, adequate adviezen.

Prettig en goed.

Alle afspraken zijn correct en tijdig nagekomen!

Communicatie uitstekend. Vriendelijk en deskundig geholpen. Steeds op de hoogte gesteld van de voortgang van het proces.

Vriendelijke en professioneel gebruik

Prettige sfeer goede uitleg, zeker aan te bevelen

Kort, to the point

Kort, efficiënt en prettig ervaren