Persoonlijke vriendelijke behandeling

Persoonlijke vriendelijke behandeling

Professionele en heldere uiteenzetting van zaken op een hartelijke manier behandeld.

De voor mij enigszins droge materie werd op professionele en heldere manier uitgelegd, hartelijke ontvangst, zowel bij binnenkomst als bij binnenkomst notaris.

Alles verlies vlot en servicegericht. Mooie digitale portal om papieren stukken te voorkomen, duurzaam. Jammer dat de offerte €40,- duurder uitpakte, dat moeten ze vooraf beter communiceren.

Snel, efficient en professioneel

Wij zijn goed en deskundig geholpen.

Tot the point, snel en duidelijk

Plezierige en fijne overdracht

Deskundig,adequaat en uitermate klantvriendelijk

Onze ervaring, over een lange reeks van jaren, is zeer positief. Dat begon al in de zestiger jaren bij notaris Daatselaar en wat ons betreft hoeft dat niet meer te veranderen!!!!

Netjes verzorgd

Keurig ontvangen, gepaste afstand wat betreft COVID. Kort maar krachtig, duidelijk, vriendelijk. Met een goed gevoel de deur uit

Goed en vriendelijk geholpen

Werden netjes ontvangen in een omgeving waar ik mij prettig bij voel. Een iedereen liep er casual bij. Past goed bij mij. Ben niet zo van het pakken cultuur.

Mijn dochter en ik hadden een prettig contact met uw kantoor.

We vinden heel positief allereerst het feit dat er voldoende parkeerplaatsen zijn. We zijn prettig ontvangen en de notaris heeft ons professioneel en kundig de akten uitgelegd. Alle vragen zijn beantwoord. Ook hebben we als zeer positief ervaren dat de notaris ruim de tijd nam voor de uitleg. We verlieten het kantoor met een positief gevoel.

een prettige, persoonlijke en ook accurate behandeling!

bij de behandeling van de aktes hebben wij dit als bijzonder prettig ervaren.

Hele slechte communicatie

Onfatsoenlijk te woord gestaan. Geen kennis van te hanteren belastingen. Kritiek met name gericht op backoffice. Notaris zelf ok.

Prima notariskantoor

De communicatie tijdens ons proces voor de hypotheek is prima verlopen. Fijn om middels het online dossier mee te kunnen kijken. Enige verbeterpuntje die wij hebben: op de passeerdatum tijdens het tekenmoment werd gevraagd om het rekeningnummer waar het bedrag op gestort kon worden. Het was fijner geweest als dit voorafgaand al gevraagd en verwerkt was in het dossier. Verder een prima notariskantoor wat lekker snel werkt, goede prijzen.

Ik heb de overdracht als zeer prettig ervaren.

Keurige ontvangst en snelle afhandeling van de overdracht. Heb ik als zeer prettig ervaren.

Prima kort en krachtig

Prima geholpen - duidelijke uitleg - niet alles werd voorgelezen zoals vroeger

Prettige ongecompliceerde overdracht

Zowel de verkoop van ons huis als ook de aankoop van het nieuwe huis hebben wij hier gedaan. Allebei gebeurde met een goede voorbereiding op een snelle en professionele manier.

Zeer prettige gang van zaken

Vriendelijk, to the point en met persoonlijke touch.

Aardig, klantvriendelijk en betrokken

Een erg prettige notaris, heel vriendelijk, nette ontvangst en een leuke wijze waarop de toch wel taaie stof wordt behandeld (serieus maar daarnaast begrijpelijk uitgelegd en verteld).

Uitstekende service

Goed, pragmatisch, snel

Wij zijn goed geholpen met het passeren van de hypotheek en het opstellen van testamenten. Spreken heldere taal, gaan pragmatisch te werk en zijn lekker snel. Dit alles tegen aantrekkelijke tarieven

Persoonlijke aandacht en geen haast

Heel fijn dat de tijd werd genomen om onze vragen te beantwoorden. Aardige medewerkers die ons persoonlijke aandacht gaven.

Vriendelijk en helder

het contact was vriendelijk en persoonlijk. De notariële akte werd duidelijk uitgelegd.

Fijn geholpen

We zijn fijn geholpen, aardige notaris.

Een warm welkom door professionals

Wat fijn om zo efficiënt, correct en vooral hartelijk ontvangen en geholpen te worden. Met een leuk en persoonlijk gesprek vooraf, zonder tijdsdruk en met warme belangstelling. Met een heldere uitleg over de transactie, ruimte voor vragen en een prettige afronding. En dat alles in coronatijd. Petje af, dank voor de goede service en het fijne contact.

Betrouwbaar, professioneel

Fijn bedrijf, geen poeha en uitleg in gewoon nederlands

wij zijn zeer tevreden

goede locatie, goede service