Vriendelijk en toegankelijk

En lekkere nougat

Deskundig, complete, compacte, vriendelijke afhandeling

Deskundig, complete, compacte, vriendelijke afhandeling

Goed en prettig geholpen

Duidelijk, kundig en goed geholpen voor het maken van een (levens)testament.

Goede toelichting en advies

Op onze vragen rondom een testament en levenstestament hebben wij zorgvuldige uitleg en advies gekregen. De communicatie en opvolging zijn zorgvuldig en conform afspraken.

Professionele afhandeling van onze koopwoningen. Fijne online database voor alle documenten en gegeven. Prettige en effectieve communicatie en werkwijze. Wij zullen DeVriesVellenga Leenknegt Notarissen in de toekomst zeer zeker weer benaderen voor Notariële zaken. Vriendelijke bedankt.

Highly professional and also friendly.

They helped organise the settlement of our new home, without a single fault, in the shortest possible time. The team exceeded expectations on each task needed to be completed, all the while keeping us well informed of the process and maintaining accessibility to the online portal so we could easily stay up to date.

Helder en vriendelijk

Prettige ontvangst, helder en bondig verhaal.

Alles prima verzorgd

Uitstekend!

Via familie aan het adres van dit notariskantoor gekomen. Zij hadden hele goede ervaringen. Inderdaad, een uitstekend notariskantoor. Vanaf het eerste moment erg betrokken, uitstekende communicatie en een heel prettige overdracht. ECHT EEN AANRADER!!

We zijn heel content met de herziening van ons testament!

Het overleg met Bas van Brakel verliep bijzonder plezierig, de belangrijke punten werden grondig besproken, we kregen waardevolle adviezen en er was alle ruimte voor onze vragen. Een heel prettig idee dat alles nu goed geregeld is - en op een heel prettige manier. Kortom: we zijn blij dat we deze stap gezet hebben.

Tijd, aandacht en op en top voorlichting

De notaris nam ruim de tijd om af te stemmen op onze situatie. Vanuit zijn expertise kregen we goede adviezen hoe bepaalde wensen te realiseren in combinatie met het testament. De interesse van de kant van de notaris en de goede vraagstelling heeft voor ons geleid tot een mooi document.

Prettig in contact

Zeer fijne en vriendelijke hulp wanneer we vragen hadden. Notaris bespreekt de papieren op een prettige manier.

Goede service in een fijne sfeer

Prettige persoonlijke benadering tijdens de overdracht van ons nieuwe huis. Heldere toelichting op de documenten door notaris De Vries. En dat alles in een plezierige sfeer.

Professionele afhandeling

Kees-Jan de Vries is een zeer aimabele notaris. Die in eigen woorden moeilijke materie duidelijk kan maken. Mailwisseling verliep met maar liefst 5 verschillende medewerkers van het kantoor waardoor de interne communicatie extra aandacht vraagt. Het online dossier werd niet accuraat bijgehouden. Aan de telefoon was iedereen daarentegen weer erg vriendelijk. Arno Reints

Deskundig, open, helder, vriendelijk, laagdrempelig en stipt

Testament en testament bij leven op laten stellen. Zeker testament bij leven voor een ieder ZEER BELANGRIJK, omdat het leven van je partner verder gaat als jij door wat van reden dan ook handelingsonbekwaam wordt !!!! Luchtig, open en zeer deskundig wordt alles besproken....ook wat je eigenlijk nog niet wil horen of bij stil wil staan. Tijdig zaken regelen kan zoveel problemen in de toekomst voorkomen. De VriesenVellenga Notarissen voor ons uitstekend !!!

Helder en duidelijk advies over (levens-)testament in een ontspannen sfeer.

Voor het vernieuwen van ons testament en het opstellen van een levenstestament zijn we uitstekend geholpen door Mr. Bas van Brakel. Hij heeft ons prima en deskundig geadviseerd om onze zaken voor de toekomst te regelen, zowel juridisch als financieel. De sfeer was ontspannen en de consequenties van bepaalde keuzes werden helder uitgelegd.

prima afhandeling

Recent gesprekken over samenlevings overeenkosmst en testament gehad, wat op zich best reden tot nadenken geeft. Goede uitleg over wat beter wel en beter niet, en het vooral zo simpel mogelijk te houden. Fijne contacten

Prettige en professionele dienstverlening

Vriendelijke en prettige ontvangst bij binnenkomst en vervolgens vakkundig advies van de notaris. Goede uitleg in begrijpelijke taal! Ook bij het ondertekenen weer prettig ontvangen en we kregen een goede en begrijpelijke uitleg over de opgemaakte stukken. Fijn notariskantoor!

Vriendelijk

Hernieuwde kennismaking na 13 jaar en nog steeds even riendelijk geholpen door notaris en assistente. Gelukkig nu minder formeel dan in 2010.

Snel, goede communicatie en een prettige notaris.

Hele fijne ervaring. Prettig ontvangst en een goede afwikkeling. Aanrader!

Goede begeleiding tegen een goede prijs.

Zeer tevreden over DeVriesVellenga Leenknegt. Heldere communicatie in het gehele proces en vriendelijk ontvangen op het kantoor.

Prettige ervaring!

Na vele malen uitstel ("dat komt wel een keer") eindelijk in oktober j.l. de stap gezet om een afspraak te maken om mijn testament en levenstestament vast te laten leggen bij de notaris. Had er tijdens de voorbereiding al behoorlijk goed over nagedacht, ik wist wat ik wilde maar het voelde vooral met betrekking tot het levenstestament ook enigszins spannend. Door de hartelijke ontvangst bij de receptie en de vriendelijke, belangstellende houding in het eerste gesprek met notaris mr. B. van Brakel voelde ik me snel op mijn gemak. Hij nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden, mee te denken en .... me te attenderen op zaken waar ik niet aan had gedacht. Enkele dagen erna kon ik de concepten inzien. Ik heb per mail vragen gesteld en om een paar aanvullingen gevraagd. Vanochtend was het officiële moment van ondertekenen van de testamenten. De aanvullingen waren er keurig in verwerkt. Ik kon met een gerust hart ondertekenen! Voel me opgelucht dat het nu voor mijn kinderen, kleinkinderen èn voor mijzelf goed geregeld is!

Uitstekend!

Onze ervaring: Een hele fijne samenwerking met Mr. Bas Van Brakel. Hij legt alles heel erg duidelijk uit, werkt accuraat en denkt goed mee met onze wensen. Het hele proces met onze testamenten en volmacht testamenten is zeer soepel verlopen. Nogmaals onze dank hiervoor. Arjen&Gül

Moeilijke materie wordt begrijpelijk gemaakt

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Door een duidelijke uitleg en toelichting op de keuzemogelijkheden, wordt moeilijke materie begrijpelijk gemaakt. En weet je als klant zeker dat je het juiste doet.