Zeer goed geholpen

Een fijne ervaring gehad voor mijn eerste huisaankoop. Ik was mijn paspoort vergeten, maar door een snelle aanpassing en het meedenken van de notaris en andere medewerkers is het met mijn rijbewijs gelukt. Top service!

Goede service en voorlichting.

Vriendelijke ontvangst, goede, duidelijke voorlichting in een adviesgesprek. Het daarna opstellen en ondertekenen van de stukken ging al even gemakkelijk.

Fijn en snel in contact en online portal werkt handig en ontzorgt.

Contact met het kantoor verliep prettig en snel. Kundig te werk gegaan en via het portal is alles op afstand snel in te zien. Je weet precies wanneer wat klaar is en kunt het gemakkelijk bekijken.

Prima ontvangst, goede dienstverlening

Notaris had de documenten goed voorbereid en heeft de inhoud helder verklaard. Prima indruk.

Goed, geruststellend en duidelijk.

wanneer je voor het eerst bij een notaris komt is en je toch rustig voelt, dan zit het goed.

Deskundig en vriendelijk.

Wij hebben een aantal keren contact gehad. We kregen snel en inhoudelijk reactie op onze vragen. Bij het passeren werden we vriendelijk ontvangen en waren alle stukken compleet. De notaris was volledig inhoudelijk op de hoogte.

Alles geheel naar wens verlopen.

Heel vriendelijk ontvangen en goede uitleg gehad.

Snelle en heldere interactie

Zeer goed geholpen, ondanks dat de beschikbare doorlooptijd beperkt was. Snelle reacties op al mijn vragen.

Zeer gedegen, professionele, hulpvaardige en klantvriendelijke mensen.

Het contact met de medewerkers van het kantoor verliep uitstekend. Op iedere (soms lastige vraag) kwam snel een duidelijk antwoord. Alle afwikkelingen rondom aankoop en hypotheek zijn heel soepel verlopen dus kunnen we VVL-notarissen van harte aanbevelen. PS: We hebben nog meer notariële akten nodig die we ook bij dit kantoor zullen laten passeren.

Prettig

Voor de derde keer gebruik gemaakt van dit notariskantoor. Ze zijn erg kundig en klantvriendelijk.

Vriendelijk, men neemt de tijd.

Prima , alleen jammer dat je niets op papier krijgt. Er wordt verwacht dat iedereen digitaal kan werken en een goede printer heeft.

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Het gehele traject goed verzorgd

Van start tot eind goed verzorgd en volledig begeleid. Prima service.

heldere communicatie

Er was tijd voor goede uitleg en documentatie.

Vriendelijke ontvangst alles werd duidelijk nogmaals verteld bij de officiële aktes.

Keurig geregeld

Online dossier en communicatie voorafgaand aan het passeren liepen soepel. Op passeerdatum met kwartier vertraging gepasseerd, zonder dat iemand daar iets over zei. Was een beetje raar. (Vak)keurig kantoor verder.

Gezellig en zakelijk

Efficient, correct, elektronisch dossier, en de notaris nam de tijd bij het passeren van de akte om alles toe te lichten.

Makkelijk en soepel

Online dossier is erg makkelijk, vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben

Goed verzorgd allemaal

Goed verzorgd en zeer duidelijke uitleg

Fijne ontvangst, vriendelijke service en accuraat

Fijne ontvangst, vriendelijke service en accuraat

Fijn gevoel, open ontvangst en betrokken mensen.

Wij zijn voor de aankoop voor ons nieuwe huis weer naar VVL notarissen geweest. Wij werden wederom hartelijk ontvangen en het team is enorm betrokken.

Een vriendelijk en accuraat kantoor waar dienstverlening hoog in het vaandel staat.

We hebben al meerdere keren hele goede ervaringen opgedaan met dit kantoor. Notaris Kees-Jan de Vries maakt ingewikkelde zaken helder en begrijpbaar in een ontspannen sfeer.

Professioneel en daarbij zeer ontspannen ervaring.

Vanaf moment van binnenkomst een goed gevoel.Ook de verplichte nummers van voorlezen aktes ging heel ontspannen. Een notaris in hemdsmouwen stelt je wel op je gemak! Leuke ervaring.

Correct en prettig kantoor met ontspannen sfeer

We zijn al langer bekend met jullie kantoor en net als altijd nu ook erg tevreden. Fijne omgang op een voor ons positief spannend moment, nieuw huis kopen. Dank je wel!