Professioneel vakmanschap

Professioneel vakmanschap met altijd een zeer mooi resultaat!

Geweldig professioneel bedrijf

Zeer tevreden over dit professionele bedrijf

Mooie materialen , mooie resultaat

Professioneel en zeer kundig. Geweldige bedrijf met professionele mensen.Zeer tevreden dus.

Geweldig super heerlijke en fantastisch ineen

Heerlijke chocolade ben er helemaal weg van en dit is het lekkerste wat er bestaat wil niet meer anders.

Netjes

Werken netjes, met mooie materialen. Het eindresultaat is super 👍

Als mijn vader en ik langs een gebouw rijden waar wanden van Plan Effect zijn geplaatst vertel die altijd met heel veel trots " hier hebben wij wanden geplaatst ". Ik heb zelf helaas nog niet heel veel ervaring met Plan Effect. Maar ik weet wel dat het een top bedrijf is!

Prachtig

Door de systeemwanden van planeffect,zijn de ruimtes verrassend mooi en praktisch ingedeeld

Helder, net zoals het glas

Professioneel en zeer kundig. Ruime keus qua wensen voor de klant en projecten worden uitstekend uitgevoerd.

Gezellige jongens om mee te werken

Ik heb een tijd voor planeffect gereden en overal waar ik kwam waren de jongen zeer behulpzaam.

Goede service en kwaliteit geleverd

Flexibiliteit met betrekking tot planning van de montage kan beter.

de verboouwing is prima gegaan

De ervaring is gewoon goed

Kwalitatief top producten en een goede service!

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Komen hun afspraken na ook qua afgesproken levertijden. Nette montagemedewerkers die alles netjes achterlaten.

Top geregeld!

Zojuist ons nieuwe kantoor in laten richten met EGO wanden. Alles wordt professioneel en tot in de puntjes geregeld. Bedankt Plan Effect voor dit fijne traject!!

Is een professioneel en betrouwbaar bedrijf.

Goed advies gekregen over de verschillende wand types. Vanaf offerte tot oplevering is alles prima verlopen. Deskundig personeel en goede communicatie heeft tot een prachtig resultaat geleid.

Super goed geholpen!

Vanaf het begin goed geholpen. Later wel nog een kleine "discussie" gehad over de factuur maar alles goed opgelost! Bedankt!

Betrouwbare partij

Betrouwbare partij met proffesionele mensen.

Strakke service en prachtig product!

Deze partij is een professionele partij om de binnenwanden door te plaatsen. Snel en vakmanschap zijn woorden die horen bij de plaatsing.

mooi systeem incl goede service

Recent hebben wij wederom met Planeffect een project opgeleverd waarin de TEN wanden zijn toegepast. Het traject van offreren, inmeten en levering is zeer goed verlopen waarbij eveneens goed is meegedacht in oplossingen m.b.t. aansluitingen en afwerkingen details. Op naar het volgende project.

Plan Effect is een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Plan Effect heeft al meerdere keren voor ons "2Bworking projectinrichting" wanden geplaatst. De organisatie heeft de kennis en kunde in huis en denkt mee in mogelijkheden, organiseert goed, komt afspraken na en heeft een zeer correcte montage ploeg. Het eindresultaat mag er dan ook iedere keer weer zijn.

Wederom n prettige samenwerking

Ze hebben hun zaken onder controle

Betrouwbare partij die goed werk aflevert

Er gaat geen project voorbij waarbij er geen wanden van PlanEffect geplaatst worden. Een fijne partij om mee samen te werken met een ruim assortiment. Er wordt goed meegedacht over detaillering, uitwerking en montage van de wanden en deuren. Onderling is er goed en helder contact en eventuele afhandelingen verlopen altijd voorspoedig. PlanEffect is een betrouwbare partij, ik zal het zeker aanbevelen!

Uitstekende service en super resultaat!

Planeffect heeft een aantal binnenwanden gezet voor een zakelijke klant van ons. Mooi resultaat en alles netjes opgeruimd.

Snel, vriendelijk, bereikbaar en netjes!

Goede service, en snelle opnamen. Een zorgvuldige voorbereiding van de werkzaamheden en de in meting was een belangrijk onderdeel van het eindresultaat. Door onze nieuwe gietvloer was het belangrijk rustig en netjes te werken, dat is dan ook goed gedaan. Wij zijn blij met het eindresultaat!

goede meedenkende en flexibele partij met de juiste personen

Fijne samenwerking met John Broeders, meewerkend, flexibel, niks te veel. Klasse!

Van offerte tot opleverpunt (1 opleverpunt ) alles netjes afgewerkt

Gewoon goed.