keurige mannen qua werk en de omgang met alle personen, leveren uitstekend werk.

zowel de monteurs als de ploeg voor het inhuizen van het materiaal waren deskundig en zeer flexibel. Afspraken zijn allemaal netjes nagekomen. Zeer goed werk geleverd.

Klopt na wat aan de voorkant is beloofd

De verwachtingen die aan de voorkant van het project zijn gedaan zijn tot het recht gekomen in de uitvoering.

Fijne samenwerking

Fijne partij, denken goed met de klant mee. Betrouwbaar bedrijf en professsionele mensen.

Fijne samenwerking met mooi resultaat!

De samenwerking met de mensen van Plan Effect was erg goed. Ze denken goed mee, komen afspraken na en hebben uiteindelijk een heel mooi wandsysteem geleverd en gemonteerd bij ons.

Slechte afhandeling

Planeffect is een paar maanden bezig geweest om een loket mooi geplaatst te krijgen. Ik werd slecht op de hoogte gehouden en de terugkoppeling was ook niet goed.

Prima afspraken mee te maken

Prima partij. Verbeterpunt is de lever-/montagetijd.

Prima werk geleverd.

De medewerkers hebben keurig werk geleverd zonder veel overlast te bezorgen.

Schitterend project opgeleverd, zeer tevreden opdrachtgever!

De wanden van PlanEffect toegepast in een mooi, nieuw kantoor. Zowel dichte- als glaswanden, de opdrachtgever is zeer tevreden. Samenwerking met PlanEffect ging ook goed, planning is gehaald.

Prettige communicatie en afstemming detaillering, oog voor de kantoorgebruiker.

Goede prijs/kwaliteitverhouding. De geplaatste wanden voldoen volledig aan de verwachtingen van de klant in esthetisch opzicht maar ook m.b.t. de geboden speechprivacy. Fijne samenwerking die vooral tot uiting kwam tijdens de voorbereidende werkzaamheden en in de afstemming van de detailleringen en maatvoering. Strakke planning van de uitvoeringswerkzaamheden.

Perfecte plaatsing van onze opdracht

In de tweede week van januari heeft Planeffect een kleine wijziging van wanden uitgevoerd in ons stafkantoor in Geldermalsen. De opdracht is naar volle tevredenheid, binnen de gestelde tijd netjes uitgevoerd en opgeleverd. Zeer nette medewerkers, die de kamer ook nog eens heel netjes gestofzuigd achter lieten. Er werd zeer goed samengewerkt met onze elektriciens en tapijtleggers. Wij zijn zeer tevreden over Planeffect!

Kwaliteit prijsverhouding is goed.

De geleverde kwaliteit is goed. Prettige samenwerking met de uitvoerder (John). Goede en strakke werkvoorbereiding/inkoop. echter kleine actiepuntjes/aanvullende prijzen mogen beter worden afgestemd. Uiteindelijk goed opgelost. Al met al een zeer tevreden gevoel.

Zeer tevreden met het prachtige resultaat

Zowel de voorbereiding, afstemming als de montage en het oplossen van openstaande puntjes, in alles wordt de aandacht gegeven die je als klant wilt ontvangen. Voor de montage een aantal vaklieden op locatie die in afstemming met de diverse partijen prettig samenwerken zonder vertraging voor elkaar te creëren. Resultaat, een heel aantal prachtige wanden die in alle opzichten voldoen. We gaan uit van een jarenlang plezier en een geweldige uitstraling aan ons kantoor.

Goede ervaring! Kwaliteit en stijlvol!

Goed!

Fijne samenwerking met duidelijke lijnen en openhied

De samenwerking met planeffect heb ik ervaren als zeer prettig. Een open communicatie, met duidelijke lijnen wie waar voor verantwoordelijk is. Planeffecet denkt mee en kijkt verder dan alleen de vraag die gesteld wordt om een project tot een goed en mooie einde te verwezenlijken.

Uitermate possitief

Goede voorbereiding en uitvoering. Keurig werk geleverd en netjes opgeleverd.

Goed bedrijf, duidelijke afspraken, korte lijnen.

Vooraf duidelijke afspraken gemaakt welke ze ook nakomen Alles netjes op tijd gemonteerd en opgeleverd.

Plan Effect is een toegankelijk bedrijf met mooie eigentijdse producten

Plan Effect is goed bereikbaar en je wordt altijd goed te woord gestaan en direct verwezen naar de juiste persoon binnen het bedrijf. Bij eventuele klachten wordt dit zo mogelijk z.s.m. verholpen door de servicemonteurs. De wanden hebben een luxe uitstraling en dat maakt het dat gasten ons kantoor buitengewoon indrukwekkend vinden. Bij een eventuele verbouwing nemen wij zeker weer contact op met Plan Effect.

Fijn bedrijf om mee samen te werken, maken waar wat afgesproken is

Verkoop heeft een duidelijke offerte gemaakt, na opdrachtverstrekking een duidelijk beeld gekregen van de te verwachte werkzaamheden en deze zijn tot tevredenheid uitgevoerd.

Goed bedrijf korte lijnen mooi product

Prettig en duidelijk voortraject met planeffect gehad waardoor de uitvoering als vanzelf ging

Professioneel vakmanschap

Professioneel vakmanschap met altijd een zeer mooi resultaat!

Geweldig professioneel bedrijf

Zeer tevreden over dit professionele bedrijf

Mooie materialen , mooie resultaat

Professioneel en zeer kundig. Geweldige bedrijf met professionele mensen.Zeer tevreden dus.

Geweldig super heerlijke en fantastisch ineen

Heerlijke chocolade ben er helemaal weg van en dit is het lekkerste wat er bestaat wil niet meer anders.

Netjes

Werken netjes, met mooie materialen. Het eindresultaat is super 👍

Als mijn vader en ik langs een gebouw rijden waar wanden van Plan Effect zijn geplaatst vertel die altijd met heel veel trots " hier hebben wij wanden geplaatst ". Ik heb zelf helaas nog niet heel veel ervaring met Plan Effect. Maar ik weet wel dat het een top bedrijf is!