Nette installatie & perfect resultaat!

Dit was de tweede keer dat Plan Effect een verbouwing bij ons doet en wederom zijn we erg tevreden! Het proces rondom de voorbereiding en installatie loopt perfect en we zijn erg blij met het eindresultaat!

Planeffect denkt goed mee en levert altijd weer perfect resultaat

Ons hele kantoor is voorzien van Planeffect glazen en kunststof wanden. Het is een fijne sparringspartner enleveren prachtig werk.

Perfect werk

Planeffect heeft meerdere opdrachten voor ons uitgevoerd. Allemaal even perfect. Zowel de planning als uitvoering verloopt altijd zeer prettig. Vriendelijke medewerkers en goede communicatie. Kortom, zonder meer aan te raden. Dick, Proceon Scholengroep

Prettige samenwerking

Ondanks korte voorbereidingstijd en vele wijzigingen door opdrachtgever toch binnen de tijd een mooi project opgeleverd.

goede communicatie, perfecte uitvoering en mooie kwaliteit

Ik heb onze eerste opdracht als zeer prettig ervaren. Communicatie is goed, prijs/kwaliteit uitstekend en perfect opgeleverd. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Fijne partij, komt afspraken na

Wij gaven laat opdracht, maar de wanden werden toch snel in productie genomen, en geleverd en geplaatst. Een aantal deuren waren een tikje te hoog vanwege het dikke tapijt. Deze werden later op 1 dag opgehaald, vermaakt, en diezelfde dag weer teruggeplaatst. Goede service. Er kan namelijk altijd iets mis gaan, en een goed bedrijf onderscheidt zich in hoe zij daarmee omgaan.

Conform afspraak uitgevoerd

prettig contact en heldere communicatie. Kort en bondig.

Gewoon degelijk en goed bedrijf met een uitstekend product

PlanEffect komt de gemaakte afspraken na, is flexibel en het product is van zeer hoge kwaliteit. De monteurs werken netjes en zijn zeer vakkundig. Bij de verbouwing van ons kantoor werden de juiste maatregelen genomen om overlast te voorkomen.

Professioneel en netjes verzorgd.

Alles is netjes verzorgd en er is duidelijk contact. Offerte is snel binnen en met een duidelijke omschrijving. Ook op locatie zijn de mensen verzorgd en laten alles netjes achter zodra ze klaar zijn. De afwikkeling en service diensten zijn ook goed verzorgd.

soepel

duidelijke prijsopgave, correcte (uit) levering

Heb werkelijk niets om op de verrichtingen van Plan Effect aan te merken!

Het proces was van begin tot einde helder en goed geregeld. De uitvoering werd volgens planning gedaan en de medewerkers communiceerde goed met onze uitvoerder. Het afhandelen van de opleverpunten werd snel en kordaat verricht. Aan het einde kregen we een meerprijs voor afwijkende m². Toen bleek dat dit door een meetfout in de offerte-fase is ontstaan, werd hier niet moeilijk over gedaan en werden de meerkosten niet in rekening gebracht. Plan Effect is een voorbeeld voor hoe je zaken met elkaar moet doen.

Kwaliteit en service is uitstekend. De enige reden waarom ik geen 5 sterren heb gegeven is om dat de projectleider van jullie niet wist hoe hij de spullen naar boven moest krijgen en hij stelde de vraag of wij lange heftrucklepels ergens konden huren. Dit vond ik wel een beetje raar want wij vragen jullie om het te plaatsen en daar lijkt mij het aanleveren van de spullen ook bij te horen?! Wij zijn echt wel bereid om me te denken/helpen, maar het voelde als of de projectleider het probleem bij ons neergooide terwijl het een probleem van beide partijen is. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen zonder extra kosten. Over het algemeen zijn wij zeer tevreden.

Bedrijf dat afspraken nakomt

We hebben een glazen wand laten plaatsen, de communicatie was altijd helder en transparant. Helaas werd het verkeerd geslepen glas geleverd, maar dit werd zoals beloofd binnen 1 week hersteld.

Ontzettend professioneel en prachtig resultaat

Planeffect heeft bij ons twee glazen kantoren en twee tussenwanden geplaatst. Wij zijn ontzettend tevreden met de fijne communicatie, de professionele werkwijze en het prachtige resultaat!

perfect

Goede begeleiding en planning met een mooi degelijk product!

Enorm tevreden!

Wij zijn echt enorm tevreden. Niet alleen in de realisatie, maar ook het commerciële voortraject en de advisering daarin. Wat erg fijn is, zijn de korte lijntjes en snelle levertijden. Dat zorgt ervoor dat de focus op laagste prijs naar de achtergrond verdwijnt. Verder erg prettig in de communicatie en nakomen van afspraken in de realisatie. Vakkundige montage en goede kwaliteit.

Geweldig bedrijf!

Denken goed mee, duidelijke offerte, kloppende planning. Erg prettig!

Heel fijn en prettig

Het werk is als zeer prettig ervaren. Een duidelijke opname met offerte, hierin was tussentijds ook nog het een en ander mogelijk. Top

Prachtig product, prima service

Een prima eindresultaat onder optimale service. Dat was niet makkelijk in tijden van schaarste en overbezette productie. Maar alles is toch netjes binnen de tijd gerealiseerd.

zoals het hoort

De verbouwing van de 5e etage in Rotterdam verliep soepel. Zowel de offerte, de werktekeningen als het inplannen van de werkzaamheden. De planning werd uitgevoerd, de monteurs werkte netjes en de projectleider was aanwezig waar nodig. Het verliep beter dan verwacht. Iedereen was ontzetten blij met het resultaat. Plan Effect is zeker voor herhaling vatbaar. Ik ken geen ander wanden bedrijf waar je zo fijn mee samenwerkt. Eerlijk en vertrouwd.

Uitstekend voorbereid en uitgevoerd

Planeffect maakt heldere afspraken en komt deze ook na. De kantoorwand is zorgvuldig ingemeten en de montage liep helemaal gesmeerd.

Snel volledig ontzorgd en een prachtresultaat

Perfecte samenwerking met M2M building & design bv en Mark van Surksum van Planeffect

Prettig contact, mooi werk gemaakt

Prettige ervaring, correct en snel alles geplaatst volgens planning.

Het was een prettige samenwerking

Erg prettig.