Een 10 op alle onderwerpen, op een na. (dus een 9)

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Klantgericht maar houdt de touwtjes in handen
  • Wat kunnen we nog beter doen? de collega makelaar sturen

Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de expertise kreeg ik helemaal zin in het proces en de verkoop.

• Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Enthousiast, leuk team, professioneel. Ik heb ze ook al aanbevolen bij vrienden en collega’s.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Nog lang blijven bestaan 👍

Wij hebben ons huis eerst via een andere makelaar te koop aangeboden, daar waren we uiteindelijk niet tevreden over de gang van zaken. Ik heb een second opinion gesprek aangevraagd met Puur en die legde gelijk de vinger op de zere plek. We hebben hun advies opgevolgd, zijn daarna gewisseld van makelaar en hebben voor Puur gekozen. Uiteindelijk hebben we ons huis binnen een week verkocht ruim boven de vraagprijs, daar hadden we niet meer op durven hopen.

• Onderhandelingen
  • Informatie website N.v.t.
  • Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Netwerken, de enorme hoeveelheid kantoren en dus ook medewerkers en kennis. Het hebben van 1 makelaar en 1 assistent vind ik erg prettig, maakt dat de lijnen kort zijn. Ze zijn heel streng om je huis klaar te maken voor de foto's maar het resultaat is dan ook prachtig! Strakke planning van bezichtigingen. Kortom, het was een prettige en informele samenwerking.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Dat weet ik eigenlijk niet, zou zeggen, ga zo door! ;-)

Het was een genot! In de communciatie zijn ze enthousiast, pro-actief en vriendelijk. Ze hebben snel in de gaten waar je naar op zoek bent en springen daar goed op in. We zijn volledig ontzorgd op een hele fijne manier. Precies wat we nodig hadden!

• Onderhandelingen
  • Informatie website N.v.t.
  • Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Pro actief. Vriendelijk. Zeer kundig. Persoonlijk. Enthousiast. Altijd bereikbaar. Komen afspraken na.
  • Wat kunnen we nog beter doen? We zouden het eerlijk waar niet weten. Ga zo door :-)

Goed meedenkend

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goed professioneel en klantgericht kantoor, Betrokkenheid en begeleiding
  • Wat kunnen we nog beter doen? Op een enkel punt pro activiteit

De service was echt fantastisch. Makelaar(s) waren altijd bereikbaar, vriendelijk, meedenkend. Ook de dames van kantoor! hebben een zeer hoge inzet en zeer gemotiveerd. We ervaren echt dat puur collega’s hun werk leuk vinden en met bevlogenheid aan de slag gaan voor hun klanten. En super vriendelijk! Zeer aan te bevelen. Contact was leuk, wat de zoektocht naar een nieuwe woning ook leuk maakten.

• Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? - service niveau heel hoog - ik kreeg vaak het gevoel alsof we exclusieve klant waren. Echt goede service. - meedenkend + creatief - bereikbaar - doorpakken - hoog kennisniveau, ook van lokale markt en goed netwerk - snel schakelen. Whats up groep ook top. - zeer vriendelijk
  • Wat kunnen we nog beter doen? - soms wellicht tussentijds nieuw plan van aanpak bij lange zoekers. - we hadden fases dat het gaan kijken naar huizen vooral van onze kant moest komen. Beetje een dip in het zoeken. - onderhandelen blijft beetje lastig punt in deze markt. Grillig en onvoorstelbaar. Als klant snap je dit stuk van het ‘spel’ soms niet zo goef. Misschien zou dit nog wat transparanter kunnen? Digitale diensten nog beter. Nog scherper / gepersonaliseerde wekelijks relevant aanbod. Soms ging dit geweldig, soms hoorden we weken geen voorstel tot bezichtiging.

Prettige samenwerking met makelaar Egbert. Erg hulpvaardig, ook toen het spannend werd.

• Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid

Zeer prettige ervaring!

• Contact met vestiging: Haarlem-Noord
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Persoonlijke, warme en open manier van zaken doen. Goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen van de verkoop. Hard gemaakt voor mijn belangen als verkoper.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Iets meer duidelijkheid over wie mijn aanspreekpunt was. Niet als heel storend ervaren omdat iedereen die ik van PUUR Haarlem-Noord sprak op de hoogte leek te zijn van de gang van zaken omtrent mijn huis, maar is opzich wel prettig / makkelijk om duidelijk te hebben.

Professionele organisatie met aandacht voor hun werk.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Groot gebied waar Puur werkt en contacten heeft.

Bijzonder prettig, veel bezichtigingen en komen goed en snel afspraken na.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? lokale bekendheid in Bloemendaal, goede mensen in dienst.
  • Wat kunnen we nog beter doen? beter screenen/kwalificeren van de mogelijke kopers. Maar dit werd wel gedaan nadat ze dit hadden opgemerkt.

Fijne makelaars die goed meedenken en eerlijk zijn over de echte waarde van een huis.

• Contact met vestiging: Bussum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Kritisch en down to earth.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Eigenlijk is alles wel in orde, behalve de prijs, die mag wel wat lager.

Zeer professioneel, goede adviezen. Prettige samenwerking.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goede tips over huizen die op binnenkort op de markt komen, kennis van de markt. Sterk netwerk voor taxaties, bouwkundige keuring, financieel advies, architecten, aannemers.
  • Wat kunnen we nog beter doen? N.v.t.

Subliem! Erg vakkundige kennis over desbetreffende woning en locatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig contact en goede hulp bij keuzes.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Een prima partner om mee te sparren.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Bij inschrijving vorig voorjaar Vijverweg nieuwbouw appartementen is mijn inschrijving tussen de wal en het schip gevallen. Was geen goede ervaring.

Professionele begeleiding staat voorop! In een moeilijke koopmarkt heeft Puur gezorgd voor de aankoop een pareltje in Haarlem!

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Professionaliteit en kwaliteit. Prachtige foto’s voor verkoop.

Kundig, klantvriendelijk, flexible makelaat.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Het aanbieden van een totaal pakket.

Enorm gepassioneerde makelaars met zeer goede kennis van de huizenmarkt uit de omgeving.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? - Meerdere contactpersonen gehad en allemaal evenveel passie voor hun vak. - Goede communicatie. Vroeg of laat er wordt altijd gereageerd via telefoon, What's app of mail. - Veel kennis van zaken. Veel huizen bezocht met verschillende makelaars van Puur Bloemendaal en onder de indruk van hun kennis.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Wellicht vooraf aangeven dat je meerdere contactpersonen kan hebben. Ik vond het plezierig maar wellicht geldt dat niet voor iedereen.

Leuke samenwerking, goede begeleiding, mooi resultaat.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Vakkennis, gericht op verkoop, goede kennis van de markt, handige onderhandelaars

Goede persoonlijke begeleiding

• Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goed advies met uitbrengen van een bod
  • Wat kunnen we nog beter doen? Niks!

We zijn heel tevreden hoe de verkoop en de aankoop van ons nieuwe huis is gegaan, dank zij de geweldige goede zorgen van Wendy (verkoop huis) en Frederik (aankoop huis)

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Eerlijk, slim, goed in onderhandelen en komt goed op voor de klant en alles op een hele prettige manier.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Zou ik niet weten, lekker zo doorgaan! Wendy is een topper!!

Erg tevreden. Goede makelaars met verstand van zaken, veel ervaring en kennis van de markt.

• Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Jullie weten het spel van onderhandeling goed te spelen. Goed en frequent contact met de binnendienst. Goede advisering.

Een fijne, toegankelijke makelaar die ons goed geadviseerd heeft in het verkooptraject.

• Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Onderhandelingen en netwerk.

Een zeer prettige ervaring. Snelle communicatie. De makelaars denken heel goed mee, zijn op de hoogte van mijn wensen en zitten overal bovenop. Beter had ik niet kunnen wensen!

• Contact met vestiging: Heemstede
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Duidelijke en snelle Communicatie Accuraat Perfectionisme Professioneel Inleving
  • Wat kunnen we nog beter doen? Geen verbeteringen, ga vooral zo door. Ik zal iedereen Puur makelaars Heemstede aanraden!

Zeer goed contact gehad met Jeroen.

• Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Expertise en goede hulp en advies
  • Wat kunnen we nog beter doen? Nvt

Heel fijn en vlot!

• Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Klantvriendelijkheid. Expertise.

Over PUUR* Makelaars

Filter op Taal