Gepassioneerd en professioneel!

Prettig gewerkt met team Bloemendaal. Makelaars met een degelijke kennis van zaken. Realistisch in het bepalen van de verkoopprijs. En niet onbelangrijk: met passie voor hun werk! Dat niet ophoudt om 5 uur ‘s middags. Overleg in korte lijnen en heldere taal. Nicole, Cisca & Claire, dank! Jeanne, Bloemendaal

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? professioneel en persoonlijk

Voor ons de juiste makelaar uit een goed kantoor.

Door alle personeelsleden werden we zeer vriendelijk en voorkomend behandeld. Geen moeite leek teveel. Het contact met “ onze” makelaar was zakelijk maar ook meelevend en steeds zoekend naar onze diepere achterliggende gedachten. Na twee gesprekken kende ze onze voorkeuren en absolute weerstanden. Toch kwam ze dan desondanks met vaak ongevraagde goede adviezen. Ook de andere makelaar was zeer adequaat, maar daar overheerste het zakelijk aspect boven de niet onbelangrijke secundaire aspecten. In totaal hebben wij ons , ook in momenten van enige vertwijfeling, in een warm bad gevoeld in deze setting.

• Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Betrokken medewerkers en zoek de passende makelaar
  • Wat kunnen we nog beter doen? Als er afgesproken wordt na enige actie om later nog terug te bellen, dat dan ook doen ook als er geen resultaat is.

professioneel, prettig, prima

Prettige mensen die elkaar goed aanvullen werken bij PUUR Haarlem. Heel tevreden over Onno Scholte en zijn compaan Michel Claus. Coaching bij het hele verkoopproces door Onno was goed. Zorgvuldig, geduldig en meelevend.

• Contact met vestiging Haarlem-Centrum (Zijlweg)
  • Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? coaching, geduld, veel aandacht voor onze wensen. Foto reportage van grote klasse.
  • Wat kunnen we nog beter doen? ?

Betrokken en fijn kantoor

Ik heb een hele prettige ervaring met Puur makelaars. Van het contact met de makelaar tot aan het contact met de dames op kantoor. Hele betrokken en fijne mensen.

• Contact met vestiging Haarlem-Noord
  • Afgenomen dienst(en) Verkoop woning
  • Wat zijn onze sterke punten? Betrokkenheid, communicatie, scherpe en uitdagende offerte
  • Wat kunnen we nog beter doen? Scherpte op brochuretekst

goed geolied makelaarskantoor

Mooi team, goed op elkaar ingespeeld, en adequaat handelend

• Afgenomen dienst(en) Aankoop woning, Verkoop woning, Taxatie
  • Wat zijn onze sterke punten? ondersteuning en snell reactie tijd
  • Wat kunnen we nog beter doen? bloemetje bij de deal(-:)

enthousiasmerende en overtuigende verkoop

Puur voelt goed aan wat beide partijen willen. En geeft beide partijen het gevoel dat er een goede deal is gesloten.

• Wat zijn onze sterke punten? Zie boven
  • Wat kunnen we nog beter doen? communiceren wanneer je perse standby moet zijn.

Een 10 op alle onderwerpen, op een na. (dus een 9)
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Klantgericht maar houdt de touwtjes in handen
  • Wat kunnen we nog beter doen? de collega makelaar sturen

Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de expertise kreeg ik helemaal zin in het proces en de verkoop.
  • Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Enthousiast, leuk team, professioneel. Ik heb ze ook al aanbevolen bij vrienden en collega’s.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Nog lang blijven bestaan 👍

Wij hebben ons huis eerst via een andere makelaar te koop aangeboden, daar waren we uiteindelijk niet tevreden over de gang van zaken. Ik heb een second opinion gesprek aangevraagd met Puur en die legde gelijk de vinger op de zere plek. We hebben hun advies opgevolgd, zijn daarna gewisseld van makelaar en hebben voor Puur gekozen. Uiteindelijk hebben we ons huis binnen een week verkocht ruim boven de vraagprijs, daar hadden we niet meer op durven hopen.
  • Onderhandelingen
  • Informatie website N.v.t.
  • Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Netwerken, de enorme hoeveelheid kantoren en dus ook medewerkers en kennis. Het hebben van 1 makelaar en 1 assistent vind ik erg prettig, maakt dat de lijnen kort zijn. Ze zijn heel streng om je huis klaar te maken voor de foto's maar het resultaat is dan ook prachtig! Strakke planning van bezichtigingen. Kortom, het was een prettige en informele samenwerking.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Dat weet ik eigenlijk niet, zou zeggen, ga zo door! ;-)

Het was een genot! In de communciatie zijn ze enthousiast, pro-actief en vriendelijk. Ze hebben snel in de gaten waar je naar op zoek bent en springen daar goed op in. We zijn volledig ontzorgd op een hele fijne manier. Precies wat we nodig hadden!
  • Onderhandelingen
  • Informatie website N.v.t.
  • Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Pro actief. Vriendelijk. Zeer kundig. Persoonlijk. Enthousiast. Altijd bereikbaar. Komen afspraken na.
  • Wat kunnen we nog beter doen? We zouden het eerlijk waar niet weten. Ga zo door :-)

Goed meedenkend
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goed professioneel en klantgericht kantoor, Betrokkenheid en begeleiding
  • Wat kunnen we nog beter doen? Op een enkel punt pro activiteit

De service was echt fantastisch. Makelaar(s) waren altijd bereikbaar, vriendelijk, meedenkend. Ook de dames van kantoor! hebben een zeer hoge inzet en zeer gemotiveerd. We ervaren echt dat puur collega’s hun werk leuk vinden en met bevlogenheid aan de slag gaan voor hun klanten. En super vriendelijk! Zeer aan te bevelen. Contact was leuk, wat de zoektocht naar een nieuwe woning ook leuk maakten.
  • Contact met vestiging: Haarlem
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? - service niveau heel hoog - ik kreeg vaak het gevoel alsof we exclusieve klant waren. Echt goede service. - meedenkend + creatief - bereikbaar - doorpakken - hoog kennisniveau, ook van lokale markt en goed netwerk - snel schakelen. Whats up groep ook top. - zeer vriendelijk
  • Wat kunnen we nog beter doen? - soms wellicht tussentijds nieuw plan van aanpak bij lange zoekers. - we hadden fases dat het gaan kijken naar huizen vooral van onze kant moest komen. Beetje een dip in het zoeken. - onderhandelen blijft beetje lastig punt in deze markt. Grillig en onvoorstelbaar. Als klant snap je dit stuk van het ‘spel’ soms niet zo goef. Misschien zou dit nog wat transparanter kunnen? Digitale diensten nog beter. Nog scherper / gepersonaliseerde wekelijks relevant aanbod. Soms ging dit geweldig, soms hoorden we weken geen voorstel tot bezichtiging.

Prettige samenwerking met makelaar Egbert. Erg hulpvaardig, ook toen het spannend werd.
  • Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid

Zeer prettige ervaring!
  • Contact met vestiging: Haarlem-Noord
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Persoonlijke, warme en open manier van zaken doen. Goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen van de verkoop. Hard gemaakt voor mijn belangen als verkoper.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Iets meer duidelijkheid over wie mijn aanspreekpunt was. Niet als heel storend ervaren omdat iedereen die ik van PUUR Haarlem-Noord sprak op de hoogte leek te zijn van de gang van zaken omtrent mijn huis, maar is opzich wel prettig / makkelijk om duidelijk te hebben.

Professionele organisatie met aandacht voor hun werk.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Groot gebied waar Puur werkt en contacten heeft.

Bijzonder prettig, veel bezichtigingen en komen goed en snel afspraken na.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? lokale bekendheid in Bloemendaal, goede mensen in dienst.
  • Wat kunnen we nog beter doen? beter screenen/kwalificeren van de mogelijke kopers. Maar dit werd wel gedaan nadat ze dit hadden opgemerkt.

Fijne makelaars die goed meedenken en eerlijk zijn over de echte waarde van een huis.
  • Contact met vestiging: Bussum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Kritisch en down to earth.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Eigenlijk is alles wel in orde, behalve de prijs, die mag wel wat lager.

Zeer professioneel, goede adviezen. Prettige samenwerking.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goede tips over huizen die op binnenkort op de markt komen, kennis van de markt. Sterk netwerk voor taxaties, bouwkundige keuring, financieel advies, architecten, aannemers.
  • Wat kunnen we nog beter doen? N.v.t.

Subliem! Erg vakkundige kennis over desbetreffende woning en locatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig contact en goede hulp bij keuzes.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Een prima partner om mee te sparren.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Bij inschrijving vorig voorjaar Vijverweg nieuwbouw appartementen is mijn inschrijving tussen de wal en het schip gevallen. Was geen goede ervaring.

Professionele begeleiding staat voorop! In een moeilijke koopmarkt heeft Puur gezorgd voor de aankoop een pareltje in Haarlem!
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Professionaliteit en kwaliteit. Prachtige foto’s voor verkoop.

Kundig, klantvriendelijk, flexible makelaat.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Het aanbieden van een totaal pakket.

Enorm gepassioneerde makelaars met zeer goede kennis van de huizenmarkt uit de omgeving.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? - Meerdere contactpersonen gehad en allemaal evenveel passie voor hun vak. - Goede communicatie. Vroeg of laat er wordt altijd gereageerd via telefoon, What's app of mail. - Veel kennis van zaken. Veel huizen bezocht met verschillende makelaars van Puur Bloemendaal en onder de indruk van hun kennis.
  • Wat kunnen we nog beter doen? Wellicht vooraf aangeven dat je meerdere contactpersonen kan hebben. Ik vond het plezierig maar wellicht geldt dat niet voor iedereen.

Leuke samenwerking, goede begeleiding, mooi resultaat.
  • Contact met vestiging: Bloemendaal
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Vakkennis, gericht op verkoop, goede kennis van de markt, handige onderhandelaars

Goede persoonlijke begeleiding
  • Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum
  • Wat zijn volgens u onze sterke punten? Goed advies met uitbrengen van een bod
  • Wat kunnen we nog beter doen? Niks!

Over PUUR* Makelaars

Puur Makelaars houdt zich dagelijks bezig met het aankopen, verkopen en taxeren van onroerend goed voor particulieren en bedrijven. Naast de advisering voor de bestaande bouw hebben wij ook een speciale tak voor nieuwbouw. Wij hanteren een frisse en creatieve aanpak en zetten ook internet, sociale media en big data structureel in. Dit resulteert in zeer goede prestaties Puur Makelaars is actief in de gemeenten Haarlem, Amsterdam, Heemstede, Bloemendaal en ‘t Gooi. Wij gaan alleen voor het beste resultaat en doen altijd ons uiterste best voor onze klanten. Daar staan we voor!