perfect.

zeer correcte afhandeling.

Goede service en duidelijke communicatie

Hele goede service, snelle levering en duidelijke communicatie.

Prachtig

Mooi product, goede kwaliteit en snelle bezorging.

Gewoon goed

Prachtig product snelle jlheldere levering

Goede kwaliteit en service!

De producten zijn echt van goede kwaliteit! Geweldig om te geven. Leuk dat er een handgeschreven briefje bij zat. Echt tevreden!

Goed en op tijd geleverd!

Mooie zacht leren Maverick agenda. Prima service omdat ik iets anders wilde dan standaard.

Prachtige tas

Vlotte service, mooie aanbieding, prachtige tas. Super tevreden :)

Prima producten

Eenvoudig te bestellen en snelle levering En goed product

gowd verlopen

zie bivebstaande

Mooie keuze goede prijs Netjes snel geleverd En je krijg wat je besteld aan de hand van foto en omschrijving Top aanrader

Hele goede service. Ze denken met je mee en het product ziet er uitstekend uit. Echt een aanrader

Flexibel en snel

Zeer snelle levering mogelijk. Vragen worden heel snel beantwoord. Wat wel fijn zou zijn, is als er foto's beschikbaar zouden zijn van de lettertypes van drukwerk die beschikbaar zijn en hoe het eruit zal zien op het artikel.

Superfijn, supersnel en zeeeer netjes

Fijn telefonisch contact, behulpzaam. Snelle levering, echte aanbeveling.

Goede en snelle service en levering

Goede en snelle service en levering

.Onlangs een schrijfmap met naam besteld. Geven zeer snelle reactie op vraag. Snelle levering van mijn bestelling. Keurig netjes verpakt. Erg mooi product geleverd, Top.

Het product is heel mooi en snel geleverd

Toppie

Goed advies, prachtig product!

Goed advies, prachtig product!

Ziet er super netjes uit.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde lederen schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

zeer correct geholpen

super blij met mijn nieuwe portemonnee. mooi leer, fijne indeling. gaat wel een tijdje mee en het leer zal steeds mooier worden ook snel geleverd. heel netjes verpakt met een presentje. altijd leuk, een verrassing. had een vraagje over de prijs maar dat is heel snel en zeer correct verholpen. zal bij iedereen Lederonline aan bevelen.

Beste Inge, Enorm dank voor deze mooie review. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe vintage lederen portemonnee. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals begroeten in onze webwinkel. Groet, Team Lederonline

Kwaliteit

Bestelling kon ik vlot plaatsen en werd snel geleverd met logo en naam ingebrand. Een kwalitatieve schrijfmap.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de gegraveerde schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Laptop tas snel geleverd.

Ik heb een laptop tas besteld bij Lederonline. Bestelproces verliep soepel, tas werd snel geleverd.

Snelle en goede levering.

Mooie agenda besteld met naam erin gegraveerd. Snelle levering, top verpakt en een prachtig product!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger veel plezier met zijn gegraveerde agenda. Groet, Team Lederonline

super tevreden!

Zeer tevreden met mijn bestelling!

Beste Klant, Dank voor uw mooie compliment en wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met het gepersonaliseerde product. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline