Ontzettend aardig!

Ik belde voor retourzending. Heeel aardig te woord gestaan.

Het zag er netjes ingepakt uit

Beste Klant, Dank voor uw review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Was totaal verrast door het supermooie resultaat !!

Alvast heel snel heb ik stiekem al gekeken naar hoe de map er met het bedrukte logo uitzag. Ik ga het nl pas 31 maart cadeau doen aan mijn man die miv 1 april op zichzelf begint. Hij gaat er ongetwijfeld enorm blij mee zijn. Heel veel dank voor de goede service !!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen uw man alvast veel plezier en succes met deze mooie nieuwe zakelijke uitdaging. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Lederen tas met gebrand logo

De service van leder online is top! Ze reageren binnen enkele minuten op emails en helpen met zoeken naar de juiste oplossing. De bestelling was ook binnen zeer korte termijn in huis. Tevens is het eindresultaat mooi geworden.

Keurig op tijd, luxe verpakking, prachtig product

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen de ontvanger van de gepersonaliseerde vintage lederen schrijfmap dan ook vele jaren plezier met dit mooie product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie leren schrijfmap besteld met gravering. Mooie resultaat! Snel geleverd.

Super service

Riemen waren blijkbaar ergens anders geleverd.. zonder enige problemen nieuwe riemen opgestuurd. Super geregeld!

Prima service met persoonlijk tintje.

Snelle levertijd, prima service, met een persoonlijke noot.

Snel geleverd. Mooi product

Na bestelling geheel conform aangegeven procedure bezorgd. Herl mooi product met de naam zosls besteld rn vericht vsn bezorging gekregen

Pakketje werd door leverancier niet direct geleverd maar ging retour, ik kreeg netjes een mail of het adres wel juist was, daarna direct weer verstuurd en volgende dag op de mat!

Goede ervaring

Mijn schrijfmap is zoals verwacht. Netjes mijn naam erop. Tevreden met aankoop.

Beste Klant, Dank voor uw waardering en wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde vintage lederen schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Leuke website

Super snelle levering ondanks de gravering met mijn naam en nog een persoonlijk briefje erbij ook. Erg attent!

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u veel plezier met dit persoonlijke cadeau. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Supergoede service!

Contact gehad met de klantenservice over de gewenste gravering. Ik werd super goed en snel geholpen! En de ontvanger van het cadeau was er erg blij mee!

Beste Klant, Dank voor uw waardering en erg mooi om te mogen lezen dat de ontvanger van de gepersonaliseerde schrijfmap blij was dit prachtige cadeau. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede service en mooie producten

Prettig om vooraf te kunnen overleggen over graveren, heel gaaf om een product te kunnen personaliseren. Wordt snel geleverd en mooi verpakt. Heel blij mee.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde lederen A5 schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering, erg netjes

De levering was eerder dan verwacht, het zag er heel netjes uit mooi ingepakt. Verder zat er ook een leuk kaartje bij wat het persoonlijk maakt! erg leuk, had nog nooit eerder hier besteld maar ben erg tevreden.

Alles keurig bezorgd in mooie verpakking

Beste Klant, Dank voor uw review betreffende onze service. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie en goede riemen , snel geleverd en eenvoudig op maat te maken.

Zie boven.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u veel plezier van deze kwaliteitsproducten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie organiser maar net niet écht geweldig!

Ik heb de bestelde organiser in hele goede verpakking ontvangen, maar de buitenkant bevatte krassen en de inhoud ervan vind ik nog het meest storend is een scheve ringband (gelukkig nog recht kunnen buigen), maar de bladwijzer (kunststof) valt er iedere keer uit?! ( heb er maar een oude uit mijn vorige organiser voor gebruikt!! Er valt nog wel een en ander te verbeteren!! Ik twijfel om nog een volgende aankoop te doen in de vorm van een 17' laptop tas . Met vriendelijke groeten, Roel Vanderbroeck Gevel en Bouw Engineering BV

Beste Klant, Gemakshalve wordt er niet door u gemeld dat u 3 x deze organizer heeft besteld en zonder reden direct weer heeft geretourneerd. Waarom dan toch? Zonde ons inziens. Laten we met z'n allen ook een beetje aan ons milieu denken. Met vriendelijk groet, Team Lederonline

Snelle levering, mooi product

Nvt

Top geregeld. Op tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting

Top geregeld. Op tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting

Prachtig product dat ook zeer mooi ingepakt werd afgeleverd.

De schrijfmap die ik had besteld was om cadeau te doen. Met het graveren van de naam van de ontvanger was de map het perfecte cadeau. De jarige was er in ieder geval ontzettend blij mee. Wat mij zeer aansprak was de persoonlijk aan mij geadresseerde en door Luc (van Lederonline) ondertekende kaart die bij de schrijfmap was gevoegd, waarin mij veel plezier van het gebruik werd toegewenst. Dat gaf mij enerzijds echt het gevoel als klant gewaardeerd te worden en anderzijds dat Lederonline ook echt achter zijn producten staat. Lederonline zal ik zeker aanbevelen. Dit is niet het laatste product dat ik er gekocht heb.

Beste Klant, Dank voor uw prachtige review. Hier worden wij enorm blij van. Wij staan inderdaad volledig achter onze producten en de wijze van dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Nette website snel geleverd

Super!

Prachtig cadeau, snel ontvangen!

Kwaliteitsproducten, zeer snelle levering

Zeer tevreden met mijn agenda! Supersnelle levering zoals beloofd.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden betreffende onze dienstverlening. Wij wensen u de komende jaren veel plezier met de aangekochte vintage lederen Organizer. Met vriendelijke groet, Team Lederonline