In een woord geweldig!

Had een klacht. Map met rits besteld voor kerst was nu de rits kapot. Kontakt opgenomen met lederonline. Foto’s gestuurd van de map/kapotte rits. Helaas de fabrikant gaf geen garantie! Maar lederonline nam verantwoording en mailde mij dat zij zorgde voor een nieuwe map! Echter niet met bedrukking. Top wat een service. Zelf de kosten voor bedrukken betaald. En met een paar dagen was er een nieuwe map!! Service lederonline is echt top!

Snel, goede service, mooi product!

Heb een leren portemonnee laten graveren, het specifieke contact hierover was helder en snel: het is erg mooi geworden. De levering was snel, binnen twee dagen was hij binnen.

Ik ben zeer tevreden van mijn agenda in leder uitgevoerd met het logo van mijn bedrijf!

Goede service, snelle levering, kwaliteit en duurzaam!

Snelle levering

Al meerdere artikelen besteld, altijd goed.

Niks anders te zeggen dan topservice. Van tevoren contact gehad over mijn logo, dit was enorm snel en aardig. Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. En zag er geweldig uit! Enorm bedankt en ik moedig iedereen aan hier te bestellen!

Beste Klant, Wij willen u danken voor de mooie geschreven woorden betreffende onze dienstverlening. Onze graveerders zien het dan ook als een uitdaging om samen met de klant een mooi eindproduct af te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Ik ben tevreden over product en service

Tevreden

prima eerste ervaring!

duidelijke website, snelle levering, betaalbare artikelen, kwaliteit portemonnee mooi, snelle email communicatie bij vragen.

Beste Klant, Wij danken voor deze mooie review en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

prima spul en vlot bezorgd

prima spul en vlot bezorgd

Super snel en erg mooi.

Mijn ervaring met Lederonline is dat je klantvriendelijk geholpen wordt plus dat het echt mooi is. Ben heel blij en zeer tevreden met al mijn aankopen.

Beste Anna Mara, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen u veel plezier met de door u gekochte kwaliteitsproducten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Geweldig! Echt vakwerk

Ik kon niet wachten om hem open te maken toen hij binnen was. Wat is de schrijfmap met het logo van mijn broers eigen bedrijf erop toch gaaf geworden. Ik heb hem dan ook met trots cadeau gegeven aan hem.

Beste Wat een ongelooflijke leuke en mooie reactie! Hier worden wij ook erg blij van. Wens uw broer veel plezier met dit prachtige geschenk en uiteraard met de start van zijn nieuwe bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Prima bedrijf

Prima bedrijf, mooi assortiment. Alles naar wens geleverd, geen opmerkingen.

Beste Klant, Dank voor uw review en veel plezier gewenst met uw lederen product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Ontzettend goed

Ik ben ontzettend goed geholpen door Lederonline. Ik had zelf een situatie waarbij ik een logo op mijn product wilde laten zetten. De communicatie hierover was zeer duidelijk en snel. En ook het uiteindelijk resultaat was zeer mooi.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Alles naar wens, snelle levering

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u veel plezier met uw prachtige kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie tas!!

Prima prijs, goede kwaliteit.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe lederen tas. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snel levering, en uitstekend kwaliteit, erbij in de pakket een heel liefe brief was toegevoegd, met groeten vanuit bedrijf!

Beste Roxana, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Organizer. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Vriendelijk en behulpzaam

Na mijn bestelling direct even gebeld of alles goed zou gaan met graveren. Vriendelijk geholpen! Een aanrader!

Beste Alice, Dank voor uw review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Prettige ervaring, levertijd was zoals aangegeven. Artikel was tevens naar verwachting, mooie kwaliteit. Persoonlijk handgeschreven kaartje was toch wel toppunt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde lederen schrijfmappen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi Agenda van goede kwaliteit

Beste Heidi, Dank voor uw mooie review over uw aangekochte product. Veel plezier van uw agenda. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Prachtige leren A5 map !!!

Helaas is er een heel klein stukje van het stiksel los. Heb daar over gebeld en te horen gekregen dat er 2 jaar garantie op het artikel zit. Dus mocht het verder gaan, dan kan ik me daarop beroepen. Ben benieuwd. Maar de kwaliteit van de leren map is verder geweldig.

Beste Klant, Op al onze producten geldt een fabrieksgarantie en in dit geval is dat inderdaad 2 jaar. Dus mocht onverhoopt het stiksel verder loslaten, neem dan even contact met ons op zodat we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Geslaagde verrassing

Ik heb voor mijn partner een portemonnee besteld met zijn initialen erop. Snelle levering en blij met het resultaat. Het was een geslaagde verrassing voor zijn verjaardag.

Beste Nadja, Goed om te mogen lezen dat het verjaardagscadeau een mooi geslaagde verrassing was voor uw partner. Dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Netjes en snel

Product was goed en netjes verpakt. Verzending was snel

Beste Brian, Dank voor uw review over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Het kaartje bij de bestelling is een meerwaarde

Beste Klant, Dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle verzending, mooie kwaliteit, voorzichtig verpakt en vriendelijk kaartje erbij!.

TOP!

Beste Anneke, Dank voor uw review en veel plezier met uw schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Ik appreciëer het handgeschreven kaartje dat bij mijn bestelling zat.

Beste Toby, Dank voor uw bericht. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Met een persoonlijk tuch