Schrijfmap besteld, voldoet aan hetgeen op site staat vermeld en ook nog eens zeer snelle levering.

heel mooie lederen map

tijdig geleverd, mooi materiaal prijs kwaliteit = TOP

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde lederen schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Super strak product

Hele mooie kwaliteit en erg mooi gegraveerd. Goeie service ook.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Groet, Team Lederonline

Super kwaliteit portemonnaie en graviering

Ik had de verkeerde type bestand gestuurd, word Metern geholoem door de klantenservice. Krijg je niet vaak. Bedankt voor de begeleiding en fantastisch Produkt.

Beste Klant, Het was ons een genoegen om de ontvanger blij te maken met dit gepersonaliseerde product. Wellicht nogmaals tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Lederen schrijfmap gekocht prima

Prins ervaring

Keurig op tijd en mooie omslag. Goed verpakt. Helaas legde de vervoersdienst het pakket voor de voordeur in een zinken afvalbak en was ik het weekend niet thuis… . Bij thuiskomst was verpakking erg nat en plastic vochtig. Door t goed af te drogen is het toch nog helemaal goed gekomen. Aan Lederonline lag het niet

Snelle levering en aandacht voor de client

Portemonnee besteld met mijn man s naam erop. Levering zou 3 dagen duren volgens de site. De volgende dag was de bestelling al binnen

Tijdige levering

Tas is op tijd geleverd en ook goed en beschermd verpakt.

Inscriptie in mn etui van C&B het voelt zo luxe! Heerlijk

Snel geleverd en mooi lettertype. Het zou nog mooier zijn als je kunt kiezen voor een lettertype

Ik had een prachtige laptop rugzak besteld van Castelijn en Beerens bij Lederonline welke super snel geleverd was! Keurig en netjes verpakt! Super blij mee!

Een mooie kwaliteit en het logo is prachtig geworden!

Mooie kwaliteit en prachtig logo, zeer tevreden

Proces uitstekend op orde

Website, bestelproces en toezegging is nagekomen. Ook het bestelde product ziet er goed uit.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvangers dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde lederen agenda. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

goed geregeld

bestellen, leveren prima !

Ik heb een agenda gekocht en logo erop laten graveren In 1 woord: top

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen u dan ook jarenlang plezier van de gepersonaliseerde lederen agenda. Groet, Team Lederonline

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snelle levering

Snelle en fijne servie

Een prachtige lederen tas/rugzak besteld met logo. Zeer snelle en vlotte service.

Snelle levering en mooi product

Hele snelle levering en de kwaliteit van de bureaumat is goed. Hele mooie mat dat perfect past op mijn bureau

Goede communicatie, snelle levering, top resultaat!

Goede communicatie, snelle levering, top resultaat!

Snelle reactie en snelle levering! Heel fijn! En ook nog eens mooie producten.

Beste Jessy, Dank voor je mooie woorden. Wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met dit gepersonaliseerde product. Hier gaat hij vast en zeker erg blij van worden. Een prachtig 2023 gewenst. Groet, Team Lederonline

Beste Klant, De laatste erg mooie review van 2022. Hier worden wij enorm blij van en wij wensen u dan ook in het nieuwe Jaar heel veel plezier met de gepersonaliseerde pennen etui. Dank en groetjes, Team Lederonline

Kei goed !

goede snelle service

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen de ontvanger enorm veel plezier met de gepersonaliseerde schrijfmap. Dank en groet, Team Lederonline

Mooi resultaat

Goed verzorgd afgehandeld

Beste Klant, Dank voor het plaatsen van deze mooie review. Wij wensen de ontvangers veel (werk)plezier met de gepersonaliseerde mappen. Groet, Team Lederonline

Makkelijk, mooi en snel

Overzichtelijke site, duidelijk en snel mooie map geleverd

Beste Klant, Enorm dank voor deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde schrijfmap. Wij wensen u fijne feestdagen. Groet, Team Lederonline

snel en correcte afhandeling en levering

Ziet er mooi uit

Mijn leren agenda is keurig op tijd (zoals afgesproken) bezorgd.