Zeer mooie kwaliteit en goede service

Heel mooi product en ook heel netjes gegraveerd. Ondanks dat mijn producten gegraveerd moesten worden, waren ze zeer snel geleverd.

Een hele mooie schrijfmap, goede kwaliteit en de dag daarna gelijk geleverd! Echt een aanrader

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over het geleverde product. Er werd ook nog netjes contact opgenomen over het aan te leveren logo. Goede service.

Ik kan geen negatief ding zeggen.

Alles was keurig netjes geleverd. Een geschreven kaartje erbij met dank voor de bestelling vond ik zeer sympathiek!!

Snelle verzending, prima product.

Binnen 24 uur was mijn bestelling binnen. Kwaliteit is uitstekend. Product als op de website. Zeer tevreden.

Zeer prettig

Snelle levering, goed en mooi product

Prachtige mappen

Snelle service, goede en heldere communicatie en prachtige 'branded' mappen ontvangen! Monique Kras AKD benelux lawyers

Super!

Ik ben super tevreden over mijn personal organiseren ( lederen agenda). Hij is super mooi en nauwkeurig afgewerkt. Ook het persoonlijk bericht bij de levering heeft me aangenaam verrast. Bedankt voor de service!

Beste Klant, Dank voor uw bericht. Wij wensen u veel plezier met de Vintage lederen Organizer. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Zeer professionele service!

Deze mensen verstaan hun vak! De service is ook uiterst professioneel, elk mailtje en vraag wordt dezelfde dag nog beantwoord. Ik ga hier ook zeker nog een lederen tas bestellen en laten graveren, ik kan 'leder online' zeker aan iedereen aanraden, die een liefde heeft voor mooie lederen accersoires. Echt super tevreden! Mvg, Keo Valk Stukadoors

Beste Klant, Wat een prachtige woorden. Hier worden wij weer erg blij van! Dank en wellicht tot in de nabije toekomst. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Best snel geleverd

Het was goed snel geleverd. Echter na dragen van de riem 3dagen..zitten er al scheuren in? ( aan de achter kant ) beetje raar.

Beste Klant, Dank voor uw bericht. Wij hadden echter graag gewild dat u voorafgaand aan dit bericht eerst contact met ons had opgenomen, zodat we een nieuwe riem hadden kunnen opsturen. Dit valt nl. onder onze garantie, want dit mag uiteraard niet gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Correct en tijdig

Correct en mooi product en tijdige levering.

Zeer goede en mooie kwaliteit leer

Snelle levering, duidelijk website, prima service

Goede en snelle service

Goede service Snelle reactie Heel mooi product en afwerking

Prima!

Goede en snelle informatie van Klantenservice bij mijn vragen. Bestelling keurig verpakt, en snel geleverd. Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Klantvriendelijk en goed verzorgd

Zeer vriendelijk en pakket was prima verzorgd. En snelle bezorging.

Geweldig!

Binnen drie dagen had ik mijn gegraveerde lederen schrijfmap! Mooie kwaliteit en super service! Binnenkort ook een mooie tas bestellen :)

Goede kwaliteit en snelle service

Goede en veelzijdige keuze en goede kwaliteit

Prima ervaring. Mooie producten.

Mooie producten. Correct en netjes geleverd.

Beste Klant, Dank voor uw mooie bericht. Wij wensen u veel plezier met de door u uitgekozen lederen kwaliteitsproducten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi product, goede prijs, fantastische service

Bestelde riemen bleken te kort, gratis nieuwe riemen toegestuurd gekregen en de te korte hoefden niet te worden geretourneerd. Dat is wel héle goede service.

Uitmuntende service !!

Ik had een riem besteld. Achteraf bleek niet de juiste te zijn verstuurd. Nalevering bleek niet mogelijk. Ik kreeg nog dezelfde dag mijn geld retour. De geleverde riem mocht ik houden. Een top-bediening !!

Keurig geregeld

Keurig geleverd.

Een mooie etui gekocht. Deze werd geleverd volgens afspraak.

Goede kwaliteit, goede levering

Communicatie plezierig en duidelijk. Kwaliteit en prijs naar wens. Zeer aan te bevelen

Altijd snelle en goed service!

Snel in huis. Mooie producten voor betaalbare prijzen.