Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Een snelle afhandeling. Goed verpakt.

Goed!

Snelle levering

Artikel werd snel geleverd en voldeed aan de verwachting.

Prima product; snel geleverd.

Riem besteld, mooie kwaliteit, snel in huis. Top!

Goed, prettig

Levering heeft dagje langer geduurd dan aangegeven, maar overall was het goed hoor. Mooi product, zoals aangegeven op foto. Ik ben tevreden.

een echte aanrader, goede kwaliteit en bovendien een snelle en correcte levering!

Uitstekende service

Snelle levering, kwalitatief hoogstaande producten en mooi gegraveerd. Klantenservice is daarnaast ook uitmuntend.

Beste Pepijn, Dank voor uw mooie woorden betreffende de kwaliteit van onze producten als ook over onze dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Ik ben zeer tevreden!

De agenda is alles wat ik ervan had verwacht. Kleur bevalt, mooie opdruk van mijn naam. Ik had mij alleen in de maat vergist, dus nu een maatje groter. Inmiddels aangewend en bevalt goed. Een aanrader deze agendaomslag van leer.

Beste Klant, Dank voor uw review. Hier worden wij ook erg blij van. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Zorgvuldig

Zorgvuldige afstemming op de vraag

Goed ontvangen

Ik vind het een mooi product het is een cadeau. Goede en snelle service

Beste mevrouw, Dank voor uw review. In de omschrijving van de door u uitgekozen schrijfmap staat duidelijk omschreven dat naam of logo rechtsboven wordt gegraveerd, omdat de merknaam rechtsonder staat gedrukt. U had in het opmerkingenveld zelf kunnen aangeven dat u dit op een andere plek had gewild. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering, goed product

Erg blij met mijn agenda inclusief vulling. Goede kwaliteit en goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering. Ben heel tevreden.

Beste Petra, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe agenda. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Helemaal top!!

De map is prachtig evenals het graveerwerk. Ook is de service top! Het was op deze wijze een ontzettend leuk cadeau om te geven!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. We zijn blij dat de gravering, speciaal op uw verzoek aan de binnenkant van de schrijfmap, zo enorm wordt gewaardeerd. Dit hebben onze graveerders graag voor u gedaan. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie producten.

Snelle levering. Kwaliteit van het bestelde artikel is zeer goed. Kom zelf uit de lederwaren branch.

Beste Klant, Dank voor uw review. Een prachtig compliment van iemand die zelf uit de lederwaren branch afkomstig is. Hoe fijn is dat. Hier worden wij erg blij van! Veel plezier gewenst met u gekochte lederen product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

top

Attent en correcte aflevering, mooi materiaal

Beste mevrouw, Wij danken u voor de mooie review die u heeft geschreven over onze producten en onze dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi product!

Bestellen van de lederen schrijfmap ging heel soepel. Netjes op tijd bezorgd en mooi verpakt, mooie luxe kwaliteit.

Beste Bernadette, Dank voor uw review en wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

TOp

prima en snel geleverd !

Ik had een agenda besteld. Snel binnen gekregen. Goede service!

Helemaal oké.

Veel keuze, goede en snelle afhandeling + verzending. Agenda inclusief inhoud. Ik ben super tevreden !

Beste Bianca, Dank voor uw mooie worden en veel plezier gewenst met uw agenda. Groet, Team Lederonline

bestelling voor de eerste keer en zeer tevreden

Verbluffend snel en uiterst zorgvuldig. prachtige collectie lederwaren.

Super tevreden!!!

De agenda`s zijn super snel geleverd, ze zijn super mooi, heel goede kwaliteit van leder. Er waren ons logo en onze namen heel mooi geprint. Zeker een aanrader!!!

Beste mevrouw Cherednichenko, Wat een leuke reactie. Wij willen u danken voor uw mooie woorden en hopen u in de toekomst nog een keer te mogen ontmoeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede kwaliteit, goede service

Onze gegraveerde A4 mappen zijn van goede kwaliteit en gaan jaren mee. Er waren wat vragen over de gravering en deze werden snel en goed afgehandeld. Aanrader!

Beste Renée, Dank voor uw review. Hier worden wij ook erg blij van. Veel plezier gewenst met uw gegraveerde mappen. Dank. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Juiste aflevering. Juiste kwaliteit

Mooie agenda maar waarom staan er geen mooi 2021 op de buitenkant?

Beste Klant, Dank voor uw review. U heeft zelf gekozen om geen tekst/naam of logo gravering te laten plaatsen op de door u bestelde agenda, dus dan wordt er door ons uiteraard ook niets gegraveerd op de buitenkant. De optie om een tekst en/of logo te graveren zijn zichtbaar bij elk te bestellen product uit ons assortiment. Dank en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Keurig!

Snel geleverd en zit heel netjes verpakt! Top dus!