Mijn ervaring met jullie is geweldig

De vorige keer op tijd betaald en daar kreeg ik een bedanktje voor. Fijne dag

Levertijd niet gehaald

Er wordt reclame gemaakt met snelle levering. Echter mijn bestelling moest via elders komen en kom dus niet snel geleverd worden. A.u.b. vermelden als een artikel niet op voorraad is en dus een langere levertijd heeft. Het bestelde artikel was goedkoper (sale) als bij andere aanbieders.

Direct en vriendelijk contact en zeer attent naar de klant.

Uit nostalgie zocht ik naar een polstasje voor heren. In geen enkele winkel te krijgen. via Lederonline meteen gevonden wat ik zocht. Weliswaar voor mij krap in tijd. Het feest was immers 2 dagen later. Maar door ons snel en direct contact kon het toch nog geregeld worden. Zeer klantvriendelijk en woord bij daad. Ik ben zeer tevreden en zeker aanbevelen.

Perfect product en uitstekende service

Super snelle en persoonlijke benadering. Lederen map voorzien van fantastisch mooi logo en erg snel verzonden. Tevens mooi verpakt! Zeker een aanrader!

duidelijke website

Perfecte service

Snelle correcte levering. Telefonisch contact over contact prima. Zeer aan te bevelen website.

Ik heb een lederen schrijfmap daar besteld en deze voldoet aan al mijn verwachtingen, bestellen, leveren ging perfect conform afspraak en het hand geschreven briefje in de doos met bedankje voor het bestellen werkt bij mij altijd goed, kortom prima webshop die de boel goed onder controle heeft. Ik raad iedereen deze site graag aan.

jullie doen wat jullie zeggen!!! top!!

de gemaakte afspraken kwamen jullie na en de mails werden onmiddellijk beantwoord.

Geweldig mooie pennenetui. Prachtige kwaliteit.

Na lang zoeken heb ik bij deze winkel de pennenetui gevonden die ik zocht. De kwaliteit van de etui is ongelooflijk goed. Ik ben écht aangenaam verrast. Kwalitatief kan het niet beter! Voor mij geen andere winkel meer voor lederen kantoor benodigdheden en pennenetui's. Ook de verpakking en de snelheid van verzenden is netjes en goed. Dit is een fijne en betrouwbare winkel.

Super en precies volgens wens

Goede service ff contact gehad met wat de wensen waren en correct geholpen.

Toppie!

De bestelde broekriem ziet er goed en degelijk uit. En de service is heel goed.

In portemonnees is de keuze reuze, maar de beschrijvingen op de website zijn zeer informatief en helpen bij het afstrepen. De overgebleven favoriet besteld, maar er deed zich een lichte vertraging voor, die keurig werd gemeld. Daarna alles flitsend. Al met al prima.

Aanrader

Snelle service en perfecte klantenservice!

Snelle service!

Na een map met verkeerde gravure te hebben ontvangen is het zo snel mogelijk opgelost. Vriendelijk personeel en snelle service.

Super service bedankt

Ik had eerst een te brede riem en heb gelijk een andere besteld en gebeld en hebben julli er de andere geannuleerd

Prachtige producten, mooi gegraveerd

Ik had voor vaderdag twee mooie zwarte heren portemonnee's besteld. Ik had ze ook laten graveren. Bonvendien had ik een specifieke dag genoemd dat ik ze graag wilde ontvangen. Aan alles is perfect voldaan. Bovendien waren de portemonnee's mooi ingepakt en leuk om te geven. Ik kom zeker terug.

Goede service, betrouwbaar, snel en leuk personeel!

Ik heb een leren map hier besteld, echter ging er iets mis bij het graveren. Dit is netjes opgelost op een snelle en fijne manier.

Uitstekende service, mooie producten en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Hoe fijn om te weten dat je bij een webshop bestelt die verstand heeft van zaken, die weten wat kwaliteitsleer is en bovenal ook nog eens een goede service biedt.

Goed werkende site. Prijs-kwaliteit klopt en snelle verzending.

• Ik ben: Nieuwe klant

Na enkele jaren intensief gebruik te hebben gemaakt van de Kalpa organiser, was het magneetje van het slotje er uit. Omdat ik hem er verkeerd ingeplakt had, kon ik het niet meer gebruiken. Contact opgenomen met de klantenservice en gezocht naar een oplossing. Een nieuw slotje per post ontvangen en er zelf opgezet, zoals we hadden afgesproken. Binnen een week kon ik mijn organiser weer gebruiken. Super service van zowel Lederonline als Kalpa. Een hele dikke 10!!!!

• Ik ben: Terugkerende klant

Goede kwaliteit riemen voor een mooie prijs. Nikkelvrije gespen aanwezig en een snelle levering. Top!

• Communicatie N.v.t.
  • Aftersales N.v.t.
  • Ik ben: Nieuwe klant

Snelle levering. Persoonlijk briefje bij de levering

• Ik ben: Nieuwe klant

Snel, correct, compleet, duidelijk. Precies zoals het hoort!

• Ik ben: Nieuwe klant

Eigenlijk ben ik niet zo'n online besteller, maar ik had een nieuwe schrijfmap nodig voor mijn werk als makelaar en ik zocht een mooie met logo. Er was veel keus, duidelijke omschrijving. Maar ik had nog wat vragen dus telefonisch contact opgenomen, werd netjes teruggebeld, duidelijke uitleg en uiteindelijk erg blij met het resultaat met zelfs een persoonlijk handgeschreven briefje erin. Een zeer tevreden klant dus.

• Aftersales N.v.t.
  • Ik ben: Nieuwe klant

Vandaag de conferentiemap ontvangen, wat een plaatje. Hiermee kan ik wel voor de dag komen. Perfecte afhandeling en zeker tot ziens ++++++

• Ik ben: Nieuwe klant

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.