Zeer verzorgd en volgens afspraak geleverd

Zeer verzorgd geleverd en de gewenste gravering precies uitgevoerd zoals gewenst. Als ik toch gevraagd word iets zeggen over verbetering: Laat tijdens het proces van bestellen/invullen bijtijds weten dat specifieke wensen bij een gravering, zoals over lettertype enz. later in het invulproces kunnen worden toegevoegd. Nu deed ik dat eerst in het invoerveld bedoeld voor de gravering zelf en moest weer een paar schermen terug om dat daar weer weg te halen en op de daarvoor bestemde plaats te vermelden. En laat tijdens het invoerproces ook weten dat na verzending van het product een track en trace code wordt toegestuurd.

Prima club, goede communicatie. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zie hierboven

Beste Klant, Dank voor het schrijven van deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde gepersonaliseerde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed bericht van order ontvangst. Netjes op tijd bezorgd en verpakt. Leuk dat er een bedank kaartje bij zat.

Aanbevelingswaardig!

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling!

Top service en prachtige kwaliteit

Alles is prima verlopen, van uitzoeken op de website, tot bestellen en ontvangen. Aan de manier waarop e.e.a. verpakt was kun je zien dat ze zorg besteden aan hun product. Goed ingepakt en met een persoonlijke boodschap erbij. Is toch net dat beetje extra.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen de ontvanger heel veel plezier met dit prachtige en gepersonaliseerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goeie service, snelle levering

Portemonnee met gravering besteld, was binnen enkele dagen binnen.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger heel veel plezier met de gepersonaliseerd lederen portemonnee. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede kwaliteit. Snelle levering

Ik ben heel tevreden van mijn handtas. Laptop past er perfect in. Was ook goed verpakt en aangekomen. Dank je wel voor de goede service!

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u heel veel plezier met deze prachtige lederen handtas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Mijn bestelling werd snel verstuurd en is zoals omschreven hartelijk bedankt

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met de vintage lederen portemonnee. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Héél tevreden

Vlugge levering Voldoet aan de verwachting ik ben er héél blij mee

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Word correct en direct gehandeld.

Word direct gereageerd als iets niet te leveren is, hoe lang het duurt voordat het weer leverbaar is en wat er eventueel wel kan.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen u veel plezier met de door u aangekochte product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Op zich prima maar een beetje jammer bij de prijs van €50.00 dat er geen schrijf blok in zit.Voor de rest netjes verzorgd.

Snelle levering en contact

Ziet er goed uit de lederen schrijfmap. Snelle service

fantastisch

snelle service, fijne reactie op vragen. kortom, ik kom terug

Mooie producten en snelle levering

Een leren aktetas laten bedrukken voor een collega. Snelle communicatie en de bedrukking/gravering was mooi afgewerkt.

Breed assortiment en fijne service

Lederonline denkt mee met de wensen en eisen van de klant. In goed overleg tot een mooi eindresultaat gekomen.

Geweldig!

Heel mooi en snel geleverd. Goed ingepakt, helemaal blij ermee.

Beste Klant, Dank voor uw beoordeling. Het was dan ook een mooi logo om te mogen graveren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie producten en snelle levering!

Ik was op zoek naar een omslag voor een agenda. Hier heb ik een mooie gevonden! De volgende dag had ik 'm al in huis. Ontzettend blij mee!

Zeer snelle reactie en levertijd. Mooie producten. Correcte facturatie voor btw plichtige Belgische klanten, wat uitzonderlijk is voor buitenlandse webshops.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met het door u aangekochte kwaliteitsproduct. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede kwaliteit!

Mooie agenda! Eigenlijk had ik een maatje groter gewild maar dat lukte niet tijdens mijn bestelling,dat is wel jammer. Verder heel tevreden mee.

Razendsnelle verzending!

Vrijdagmiddag om 15.00 besteld en zaterdag om 09.00 in mijn brievenbus! Goed verpakt en razendsnel geleverd. Top service!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij zijn dan ook enorm trots op onze vervoerders die ook nu weer mooi werk hebben geleverd. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Hartstikke fijne mulitiemap

Niks mis mee

Lederen rfid portomonee met vintage look van Greenberry besteld. Prachtige kwaliteit en snel geleverd. Rfid protectie nog niet getest maar zal vast werken.