Topproduct

Snelle levering en goed verpakt . Mooi product voor een lage prijs .

Super en snelle service

Ik had een vraag m.b.t. een bedrukking en die werd netjes telefonisch beantwoord. Daarna een bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al bezorgd. Echt top en het ziet er super uit!

Prachtige sleutel portemonnee.

Duidelijke communicatie.

Snel geleverd, mooi ingepakt

Snelle service!

Besteld en 1 dag later al bezorgd.Je word goed op de hoogte gehouden van de status en op een evt vraag word snel gereageerd. Ik heb een artikel besteld met gravering,echt een aanrader!

Snel en netjes geleverd

Nette portemonnee en snel geleverd Erg blij mee

Beste Johan, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Helemaal top.

Luc, De supermooie damesportemonnee Nevada echt een aanrader en het bijgesloten handgeschreven briefje heel attent. Ben zeer tevreden helemaal top. Bedankt voor de snelle afwikkeling. Wellicht tot een volgende keer. Veel succes, met vriendelijke groet, Nanda.

Beste Nanda, Dank voor uw mooie compliment en wij wensen heel veel plezier met dit prachtige en gepersonaliseerde portemonnee. We zien u in de toekomst graag terug onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Fantastisch!

Dit was werkelijk perfect. Het product is mooi, werd onwijs snel gedrukt en verzonden. Binnen een paar dagen lag t op de mat, dat had ik nooit verwacht. Doe ik het pakketje open, zit er ook nog een persoonlijk kaartje in van Luc. Dat noem ik service!!! Dank jullie wel

Beste Kim, Dank voor deze mooie review. Hier worden wij weer erg blij van! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Groet en dank, Team Lederonline

Netjes / kwaliteit / snel / goed verpakt

Nette communicatie / kwaliteit / zeer goed verpakt / en snel . Thats the way !!!! Luc bedankt !

Beste Edd, Dank voor deze mooie woorden. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de gepersonaliseerde producten. Groet, Team Lederonline

Top bedrijf!

Prachtig mooie agenda zeker aanrader om bij deze webshop te bestellen! Wordt snel geleverd en mooi en goed verzorgd en een leuk kaartje erbij met dank voor de koop. Nu vind ik dat deze verkoper dit prachtig mooi doet. Want vriendelijkheid kost geen geld! Ik ben blij met mensen zoals deze verkoper vriendelijk zijn naar je medemens! Als je wat moois wilt kopen ga dan naar deze top webshop kopen! Succes met de koop en verkoop.

Beste Yvonne, Wat een prachtige review. Hier worden wij echte heel blij van! Hier doen we het voor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe agenda. Dank en groet, Team Lederonline

Zoals men verwacht

goede service, goed product

prachtige producten, mooi verpakt

Ik zocht een mooie lederen etui voor mijn vullen en Rotring 800 vulpotlood, vooral om te zorgen dat ik ze niet eenvoudig kon verliezen. Ik vond hier wat ik zocht: 2 mooi ontworpen etuis, die niet alleen zeer netjes zijn afgewerkt, maar ook met zorg zijn ingepakt in beschermend materiaal. Zeer tevreden!

Beste Marcel, Dank voor deze mooie review. Hier worden wij erg blij van en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Veel plezier gewenst met de twee lederen pennen etuis. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Fantastisch!

Ik heb een map laten bedrukken via Lederonline. Van te voren eerst gebeld en daarna via de e-mail afgestemd. Uitstekende service en ze denken met je mee. Levering was met spoed de volgende werkdag binnen. Kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Beste Thomas, Dank voor deze zeer mooie reactie. Wij wensen het bruidspaar dan ook een prachtige dag op 11 mei as. Heel veel plezier! Groet, Team Lederonline

Klasse

Keurige snelle levering, prima contact en mooi product.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde aankoop. Een fijne dag gewenst. Groet, Team Lederonline

Zeer slechte kwaliteit

Kwaliteit is heel slecht

Deze meneer Hacib vond het blijkbaar nodig, zonder enkele gegronde reden, om toch deze review te sturen. Het betreft nl. een van de meest verkochte en gewaardeerde schrijfmappen in ons assortiment en dat maakt het allemaal nog triester. Helaas is de maatschappij veranderd en is het erg makkelijk om op afstand en nagenoeg anoniem dit soort berichten de wereld in te sturen. Uitermate jammer maar helaas wel de huidige realiteit.

Super service

Laptoptas besteld met gegraveerde initialen erop. Werd bezorgd in mooie verpakking met persoonlijk kaartje. Supermooie tas en goede kwaliteit. Top service!

Beste Marieke, Dank voor uw mooie review. Hier worden ook wij erg blij van! Wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde laptoptas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Persoonlijke service bij online aankoop is vaker uitzondering - maar niet bij Lederonine!

Prettig, behulpzaam, opties biedend en meedenkend

Zeer goede service.

Vlotte afhandeling van de bestelling

Precies zo als ik dacht

Snel en goed!

Twee bestellingen gedaan en beide keren werd het al binnen 24uur uur bij de pakketdienst aangeboden waardoor het binnen 48uur binnen was, dat is top! Zeker ook omdat er persoonlijk logo op gezet moest worden en het dus geen standaard bestelling was. Na een telefoontje om even de grootte van het logo te bepalen, wat ook zeer attent was, was het eindresultaat dan ook top!!! Bedankt hoor! Gr Rick

Prima pasjeshouder zuiver leder top

Hh

Waargemaakt wat wordt beloofd!

Duidelijke website met veel producten en een eenvoudige bestelprocedure. Dat hebben meer online shops. Wat vooral opvalt, en een verademing is t.o.v. veel andere online winkels, is dat de belofte m.b.t. levering "gewoon" wordt waargemaakt.

Super! Ze denken heel goed met je mee! Prachtig geworden!

Kado voor mijn man voor onze trouwdag. Map met logo. Lukte niet om pdf te maken en toen heeft iemand van jullie de moeite genomen om t logo van zijn website te halen. Echt super fijn dat ze zo met je meedenken en helpen. En t eindresultaat is prachtig geworden.

Beste Klant, Dank voor uw prachtige en mooie woorden. Wij wensen uw man dan ook heel veel plezier met zijn nieuwe gegraveerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Bedrijfsgegevens

Halderheiweg 2

5282 SN Boxtel

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.