Uitzoeken - Bestellen - Ontvangen

Uitzoeken - Bestellen - Ontvangen

Geweldige service!

Na aangegeven te hebben dat ik het product voor een bepaalde tijd binnen wilde hebben om het cadeau te kunnen geven, werd er kosteloos een spoedopdracht van gemaakt en had ik hem de volgende dag al binnen. Het products was mooi verpakt en van goede kwaliteit, klasse.

Beste Bart, Dank voor uw mooie review. Wij wensen de ontvanger veel plezier met het gepersonaliseerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Zeer mooie schrijfmap

Makkelijk besteld en mooie producten. Heb nu 2 schrijfmappen met mijn naam erop. Mooie kwaliteit en snel bezorgd

Snelle, goede service :)

zeer snelle, goede service

buitengewoon professioneel

kwaliteit product prims kwalieit webshop prima kwaliteit prijs/kwaliteit verhouding prima kwaliteit levering, verpakking, snelheid, factuur prima

Beste Leo, Dank voor uw prachtige review. Wij wensen u veel plezier met de aangekochte producten. Dank en groet, Team Lederonline

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling en er volgde als snel een bericht om dit te bespreken. Ze hadden de bestelling ook af kunnen handelen zonder er naar om te kijken. Vervolgens is het direct gecorrigeerd en ontving ik binnen de gestelde levertermijn mijn product, netjes verpakt en precies zoals ik het wilde hebben!

waanzinnig in kwaliteit en service!

een prachtige map laten maken met logo voor de verjaardag van mijn dochter. werd door hen zomaar spontaan op spoed bezorgd zonder extra kosten zodat het op tijd was. product was super mooi, logo stond er heel mooi in! absoluut aan te bevelen vanwege kwaliteit en de geweldige service!

Beste Eric, Dank voor uw erg mooie review. Hier worden wij ook erg blij van! Wij wensen uw dochter heel veel plezier met dit prachtige gepersonaliseerde product. Dank en groet, Team Lederonline

Geweldige persoonlijke service

Bestelling geplaatst, helaas was het item niet op voorraad, ik kreeg een aantal opties aangeboden. Dat is al super dat er wordt meegedacht. Mocht ook een optie kiezen die duurder was zonder meerprijs. Ik heb uitgelegd dat ik voor die optie ging vanwege de kleur en gaf aan dat het voor de verjaardag van mijn 16 jarige zoon is en dat de kleur daarom heel belangrijk is. Ik heb mijn bestelling thuis gekregen met een persoonlijk briefje van Luc waarin hij mijn zoon vee plezier hiermee wenst. Heel attent, persoonlijk en betrokken. Kwaliteit en opdruk van het artikel is helemaal top!

Beste Dionne, Wij willen u enorm danken voor uw prachtige review. Wij willen uw zoon dan ook nogmaals feliciteren met zijn 16e verjaardag en hem veel plezier wensen met dit gepersonaliseerde product. Dank en groet, Team Lederonline

Snelle en goede levering

Sleutel mapjes besteld voor keyless ride. Bij de bestelling goed op de hoogte gehouden en snel geleverd. Mapjes getest en de auto reageert niet op de sleutel perfect. Mapjes zijn van echt leer en zien er mooi uit. Kortom hier ga ik nog vaker bestellen.

Beste Jack, Dank voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met de lederen RFID sleutel etuis. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Ik had nog zoveel vragen en wilde de opdruk in het Arabisch hebben en Luc was zo geduldig en behulpzaam . Die heeft me goor elke stap heen geholpen. Nogmaals dank ! Raad iedereen aan die iets nodig heeft van lederwaren die hier te bestellen

Alles was in orde

Alles was ok

Topproduct

Snelle levering en goed verpakt . Mooi product voor een lage prijs .

Super en snelle service

Ik had een vraag m.b.t. een bedrukking en die werd netjes telefonisch beantwoord. Daarna een bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al bezorgd. Echt top en het ziet er super uit!

Prachtige sleutel portemonnee.

Duidelijke communicatie.

Snel geleverd, mooi ingepakt

Snelle service!

Besteld en 1 dag later al bezorgd.Je word goed op de hoogte gehouden van de status en op een evt vraag word snel gereageerd. Ik heb een artikel besteld met gravering,echt een aanrader!

Snel en netjes geleverd

Nette portemonnee en snel geleverd Erg blij mee

Beste Johan, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Helemaal top.

Luc, De supermooie damesportemonnee Nevada echt een aanrader en het bijgesloten handgeschreven briefje heel attent. Ben zeer tevreden helemaal top. Bedankt voor de snelle afwikkeling. Wellicht tot een volgende keer. Veel succes, met vriendelijke groet, Nanda.

Beste Nanda, Dank voor uw mooie compliment en wij wensen heel veel plezier met dit prachtige en gepersonaliseerde portemonnee. We zien u in de toekomst graag terug onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Fantastisch!

Dit was werkelijk perfect. Het product is mooi, werd onwijs snel gedrukt en verzonden. Binnen een paar dagen lag t op de mat, dat had ik nooit verwacht. Doe ik het pakketje open, zit er ook nog een persoonlijk kaartje in van Luc. Dat noem ik service!!! Dank jullie wel

Beste Kim, Dank voor deze mooie review. Hier worden wij weer erg blij van! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Groet en dank, Team Lederonline

Netjes / kwaliteit / snel / goed verpakt

Nette communicatie / kwaliteit / zeer goed verpakt / en snel . Thats the way !!!! Luc bedankt !

Beste Edd, Dank voor deze mooie woorden. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de gepersonaliseerde producten. Groet, Team Lederonline

Top bedrijf!

Prachtig mooie agenda zeker aanrader om bij deze webshop te bestellen! Wordt snel geleverd en mooi en goed verzorgd en een leuk kaartje erbij met dank voor de koop. Nu vind ik dat deze verkoper dit prachtig mooi doet. Want vriendelijkheid kost geen geld! Ik ben blij met mensen zoals deze verkoper vriendelijk zijn naar je medemens! Als je wat moois wilt kopen ga dan naar deze top webshop kopen! Succes met de koop en verkoop.

Beste Yvonne, Wat een prachtige review. Hier worden wij echte heel blij van! Hier doen we het voor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe agenda. Dank en groet, Team Lederonline

Zoals men verwacht

goede service, goed product

prachtige producten, mooi verpakt

Ik zocht een mooie lederen etui voor mijn vullen en Rotring 800 vulpotlood, vooral om te zorgen dat ik ze niet eenvoudig kon verliezen. Ik vond hier wat ik zocht: 2 mooi ontworpen etuis, die niet alleen zeer netjes zijn afgewerkt, maar ook met zorg zijn ingepakt in beschermend materiaal. Zeer tevreden!

Beste Marcel, Dank voor deze mooie review. Hier worden wij erg blij van en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Veel plezier gewenst met de twee lederen pennen etuis. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Fantastisch!

Ik heb een map laten bedrukken via Lederonline. Van te voren eerst gebeld en daarna via de e-mail afgestemd. Uitstekende service en ze denken met je mee. Levering was met spoed de volgende werkdag binnen. Kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Beste Thomas, Dank voor deze zeer mooie reactie. Wij wensen het bruidspaar dan ook een prachtige dag op 11 mei as. Heel veel plezier! Groet, Team Lederonline

Klasse

Keurige snelle levering, prima contact en mooi product.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde aankoop. Een fijne dag gewenst. Groet, Team Lederonline

Halderheiweg 2

5282 SN Boxtel