Fijne service en snelle verzending

De portemonnee is zorgvuldig verpakt en snel verzonden. De gegraveerde tekst ziet er mooi uit en is op de plek waar ik om had gevraagd. Daar had ik nog een persoonlijke bevestigingsmail van. Fijn! Een erg leuk cadeau om weg te geven.

Heel snel, persoonlijk en mooi ingepakt

Beste Isabel, Dank voor uw mooie review en wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met het gepersonaliseerde lederen product. Dank en groet, Team Lederonline

Super klantvriendelijk

Je kent het, eigenlijk een kado iets te laat bestellen, maar ze dachten mee en had het ruim op tijd binnen. Super service

verzorgde site, degelijke artikelen, correcte service en levering

zeer goede eerste ervaring met deze webshop.

Beste Klant, Wij willen u danken voor deze mooie review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Persoonlijk, lux, degelijk!

Goede ervaring, Mooie producten en goed advies! dikke aanrader

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Netjes en vlot afgehandeld

Niets op aan te merken

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u dan ook veel plezier met het aangekochte product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed. Alleen opdruk valt tegen

Goed. Alleen opdruk valt tegen

Supersnelle service, prachtig product!

Super!

Uitstekend!

Ik had een product gekocht dat snel werd geleverd en aan de verwachting voldeed. Helaas was er wel een defect. Na contact kreeg ik direct een nieuw product opgestuurd. Volgende dag in huis; geen defecten, prima kwaliteit. De reactie en de snelheid van afhandelen in een woord: uitstekend!

Eenvoudig en goede service

Kwalitatief product en snelle levering. Heel goed

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen u veel plezier met de door u aangekochte lederen product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering

Mijn bestelling weer snel geleverd. Blij met mijn nieuwe tas!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe lederen tas. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Heel goed!

Zeer tevreden. Voldoet aan omschrijving, mooie prijs & goed verpakt,

Snel makkelijk accuraat

Snelle levering

Het bestelde werd binnen een paar dagen geleverd. De geleverde producten voldoen qua leerkwaliteit aan alle verwachtingen.

Vlotte service, helaas product met vlekken

Mooi assortiment en keuze opties voor lederen schrijfmap. Inclusief bedrukking gekozen. Map zat netjes in transparante verpakking maar op de voorzijde van de map zaten zichtbaar vlekken die gepoogd zijn weg te poetsen. De map was een kado, en ik heb zelf niet geprobeerd hier iets aan te doen. Ik wacht de wens van de ontvanger af.

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

Top bedrijf

Het door mij besteld roodleren pashouderstje werd op de afgesproken tijd bezorgd. Er passen voor mij voldoende passen in die er niet uit kunnen vallen. Ik ben er erg blij mee.

Dikke prima

Mooie portomonee

Snel en goed

Vrijdag besteld, zaterdag binnen. Mooi product.

Uitstekende service en prachtig product

Uitermate bekwaam, snel en meedenkend geholpen met snelle levering van mooie producten als resultaat!

Dik tevreden

Het bestelde product was keurig verpakt, ziet er mooi uit en is bijzonder snel geleverd. In gebruik is het heel prettig.

Goes

Mooi product en snel en netjes geleverd. Alleen jammer dat je geen voorbeeld krijgt te zien als iets op laat graveren . Ben desondanks goed tevreden over resultaat.

Snelle levering met logo , Top

Snelle levering met eigen personalisatie Top product en service

Goede service en snelle levering

Ik had mijn adres niet goed genoteerd en werd netjes gebeld de volgende dag al. Mooie kwaliteit en ingravering

Uitmuntend.

Zeer tevreden over de service, snelheid en klantvriendelijkheid. Alleen jammer dat verzendkosten voor eigen rekening zijn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.