Perfecte service en betrokkenheid

Duidelijke en overzichtelijke site, betaalbare producten, communicatie en info van personeel meer dan perfect.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Bij onduidelijkheden over jouw bestelling ontvang je een e-mail. Indien die niet beantwoord wordt, wordt je gebeld om jouw bestelling te controleren. Ik ben zeer tevreden over de service en over de kwaliteit van het product. Vijf sterren is Leder online echt wel waard. Ga zo door.

Beste Klant, Wat een prachtige woorden die u over ons geschreven heeft. Hier worden wij als bedrijf erg blij van! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en vriendelijke groet, Team Lederonline

Prima levering en topkwaliteit

Prima levering en topkwaliteit van de riem die ik gekocht heb.

Mooi product, snelle levering

Voor het afscheid van een collega een Burkely schrijfmap met naam besteld. Een heel mooi product en een snelle levering. Het handgeschreven kaartje erbij was zeer attent. Collega was erg blij met het cadeau.

Beste Klant, Wij vinden het erg leuk om te mogen lezen dat wij uw collega erg blij is met dit persoonlijk cadeau. Dank en met vriendelijke groet, Team Lederonline

Hele snelle levering, uitstekende kwaliteit, heel goede prijs en ook nog een persoonlijk kaartje. Kan niet beter.

Beste Klant, Dank voor deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met uw vintage lederen Organizer. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Uitstekende snelle service

Waar voor je geld. Ook een supersnelle verzending. Een aanrader.

Beste Klant, Dank voor uw bestelling en review. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering, goed product

Zeer betrouwbaar

Beste Klant, Dank voor uw review en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Doen wat ze beloven

Prima bedrijf

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Dit is inderdaad ons motto en het liefst nog iets meer. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed profesioneel bedrijf

Goed en eerlijk advies!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Super service!!!

Mooie map laten bedrukken. Verzendtijd werd geschat op 3 werkdagen. Via mail gevraagd of het ook echt 3 werkdagen zijn zodat het net op tijd is voor een verjaardag. Krijg ik een mail terug dat ze er spoed van maken en het dezelfde dag nog verstuurd wordt. Dat noem ik nu het toppunt van klantvriendelijk!!

Beste Esther, Dank voor deze review. Hier worden wij erg blij van! Wij proberen inderdaad samen met de Klant naar een oplossing te zoeken. En als dit betekent dat het een spoedopdracht moet worden om de map op tijd bij u binnen te krijgen, dan doen wij dat met veel plezier. Groet, Team Lederonline

Op tijd geleverd, schitterende kwaliteit

Wat een schitterende schrijfmap met de naam van mijn dochter erin gegraveerd! De kwaliteit van het leer is echt voelbaar. De map werd op de door mij verwachte dag en dus op tijd geleverd.

Beste Klant, Dank voor uw mooie bericht en wij wensen uw dochter veel plezier met deze prachtige lederen en gepersonaliseerde schrijfmap. Groet, Team Lederonline

Zeer tevreden met mijn leren junior agenda. Degelijk en stevig gemaakt. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Beste Klant, Wij willen u danken voor deze mooie review en wensen u veel plezier met de lederen agenda. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Doen wat afgesproken is + een beetje meer.

Beste Klant, Dank voor uw pakkende woorden. Dit is exact hetgeen wij graag willen bereiken bij onze Klanten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Prachtige producten, snel en zorgvuldig geleverd.

Ik heb de afgelopen weken drie mooie producten besteld bij Lederonline: een organizer en (nadat die binnen was en erg mooi bleek te zijn) ook een pennenetui en een luxe schrijfmap, alledrie van Greenburry leer, mooi vormgegeven, goed afgewerkt en gegrafeerd met mijn naam. De artikelen werden snel en zorgvuldig geleverd, goed beschermd verpakt en in uitstekende staat bezorgd. Ik ben er erg blij mee. De artikelen voldoen exact aan de beschrijving / afbeeldingen en ze voldoen exact aan de verwachting. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Even een hap geld, maar dan krijg je ook echt waar voor je geld. Mijn ervaring met Lederonline zijn louter positief. Zeer aan te raden.

Beste Klant, Wow. Wat een prachtige superlatieven over onze producten en onze dienstverlening. Wij worden hier erg blij van! Wij willen u danken voor deze prachtige review en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Snel bezorgd

Beste Klant, Dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Topservice!!!

Zeer snelle verwerking van je order. Heel mooie kwaliteit! Logo heel mooi gedrukt op de presentatiemappen. Zeker een aanrader. Ik kan Lederonline alleen maar positief aanbevelen.

Beste Klant, Dank voor uw review. Het was voor ons ook erg leuk om zo'n prachtig logo te mogen graveren op deze schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Duidelijke website, mooi collectie, leuke aanbiedingen, snelle levering

Zie boven

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Supersnel

Supersnel geleverd en keurig verpakt. Top Mijn favoriete tas

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij uw favoriete cross tas mochten leveren. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed product.

Artikel voldoet aan omschrijving. Tevreden. Vlotte levering.

Bestelling keurig en snel geleverd

Mooi en handig Chabo tasje besteld. Snel geleverd. Mooi verpakt. Kortom blij en tevreden

Mooie portemonnee C&B

Product was netjes verpakt. Wel iets te dik voor mijn brievenbus. Gelukkig was ik thuis. Zat zelfs een handgeschreven bedankkaartje bij.

Snelle levering en mooi artikel

Snelle levering en mooi artikel

Prachtige schrijfmap

Schrijfmap van goede kwaliteit . Snel geleverd.

Snel en op tijd geleverd. Goede kwaliteit.

snel en netjes bezorgt

mooi product