Perfecte levering

Snel verzonden en hele mooie tas met mijn naam erin gegraveerd.

Mooie agenda

Goed verpakt en snel geleverd

Goed reregeld

Bestelling en verzending was goed en duidelijk geregeld.

Degelijke kwaliteit

Zeer tevreden over de aangekochte agenda enkel jammer dat je bij het graveren hiervan geen keuze had in een letterschrift en de grote hiervan. Tevreden van de snelle levering en ook over hoe alles ingepakt was! Top!

Erg goed

Mijn bezorging ging met horten en stoten,contact opgenomen met de klantenservice die me zeer vriendelijk en netjes geholpen hebben Bedankt daarvoor

Snel en goed

7 mappen met logo besteld, snel geleverd en logo mooi ingegraveerd

Joeri

Beste portemonee die ik ooit gehad heb zeer mooi met de naam er op en zeer goeie kwaliteit top

Goede kwaliteit sleutelhoes

Het leren sleutelhoesje werd op tijd geleverd en zag er goed uit. Prima dus!

Prima ervaring

Product zoals omschreven en volgens foto’s en afhandeling correct en snel.

Mooi product tegen eerlijke prijs

Werd mooi ingepakt snel verzonden

dit bedrijf levert topservice

Abusievelijk had ik, tijdens de afronding van een aankoop bij lederonline.nl een fout gemaakt bij het invullen van de verzendgegevens. Een telefoontje was voldoende om dit, zonder extra kosten, te herstellen. En dat niet alleen, de gekozen artikelen zijn ook nog eens van prima kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit

Na de bestelling snel en goed contact gehad over het graveren van een logo en de kwaliteit hiervan. Na het sturen van het goede logo ontvingen we de bestelling razendsnel en het zag er erg goed uit. Een aanrader voor originele geschenken.

Bestelling snel geleverd

Extra aanvraag of rechts onderin kon werd in goede ontvangst uitgevoerd. Zeer tevreden.

Zeer tevreden!

Eenvoudig te bestellen. Duidelijke informatie. De mogelijkheid om te graveren en het persoonlijk te maken gaf de doorslag om te bestellen. Heel mooi! Snelle levering.

Makkelijk te bestellen en gekregen wat ik vroeg

Makkelijke site ook het graveren van de ledere spullen en snelle levering.

Prachtig product

Snel verzonden

Goed verpakt en snel verwerkt, attente reactie bij niet meteen succesvolle poging!

Zeer gunstig, voor herhaling vatbaar.

Zeer vlotte levering en prima kwaliteit

Ik heb besteld een conferentie/schrijfmap en heb daar de bedrijfsnaam in laten graveren. Keurig gedaan en snel geleverd.

Uitzoeken - Bestellen - Ontvangen

Uitzoeken - Bestellen - Ontvangen

Geweldige service!

Na aangegeven te hebben dat ik het product voor een bepaalde tijd binnen wilde hebben om het cadeau te kunnen geven, werd er kosteloos een spoedopdracht van gemaakt en had ik hem de volgende dag al binnen. Het products was mooi verpakt en van goede kwaliteit, klasse.

Zeer mooie schrijfmap

Makkelijk besteld en mooie producten. Heb nu 2 schrijfmappen met mijn naam erop. Mooie kwaliteit en snel bezorgd

Snelle, goede service :)

zeer snelle, goede service

buitengewoon professioneel

kwaliteit product prims kwalieit webshop prima kwaliteit prijs/kwaliteit verhouding prima kwaliteit levering, verpakking, snelheid, factuur prima

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling en er volgde als snel een bericht om dit te bespreken. Ze hadden de bestelling ook af kunnen handelen zonder er naar om te kijken. Vervolgens is het direct gecorrigeerd en ontving ik binnen de gestelde levertermijn mijn product, netjes verpakt en precies zoals ik het wilde hebben!

Halderheiweg 2

5282 SN Boxtel