Ziet er mooi uit

Mijn leren agenda is keurig op tijd (zoals afgesproken) bezorgd.

Zeer vlugge levering

Het pennenetui dat ik besteld had is in het echt mooier dan op de foto. Het is topkwaliteit.

Kan werkelijk niet beter!

Produkt werd snel geleverd en was heel goed verpakt. Top!

goede service en snelle levering

Wij hebben al eerder bij Lederonline bestellingen geplaats en ervaren iedere keer weer een goede service en een snelle levering. Top adres!

Beste gewaardeerde Klant, Dank voor uw mooie woorden betreffende onze dienstverlening. Hier worden wij enorm blij van. Wij wensen u dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde producten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering van een mooi product

Online erg makkelijk te bestellen. Ruim assortiment en een prachtig eindproduct. Ik zal in de toekomst zeker nog eens bestellen.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met het door u bestelde kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Had een verkeerde riem besteld en 2 dagen later had ik de juiste

Goede en snelle service

TOP !

Mooie producten en gebruiksvriendelijke site !

Snel reactie en mooi product

Prettig werken met deze partij. Ik zocht meerdere tassen voor mijn klant.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen uw klant veel plezier met de lederen laptoptassen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed product, snelle levering en nette verpakking

Persoonlijk heb ik behoefte aan nikkelvrije riemen. Dankzij het uitgebreide en kwalitatief sterke assortiment van Leder online was het voor mij geen probleem om snel een geschikte riem te vinden. Daarnaast hanteert Leder online een snelle levering, goede verpakking en kwalitatief goede producten. Kortom een super ervaring met deze webshop en zou het zeker aanraden aan anderen!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de lederen riem met een nikkelvrije gesp en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Geweldige sevice

Handvat van mijn leren schrijfmap ging stuk (fabrieksfout) binnen een paar dagen, 2 dagen later kwam er nieuwe map TOP Service !!!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de aangekochte schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Zeer tevreden over de bestelling

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling die we ontvangen hebben; misschien tot later voor nog een bestelling;

Beste Klant, Dank voor uw review en wij zijn u graag nogmaals terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle en kundige levering

Snel geleverd en kundig verpakt. Mooie kwaliteit

Prachtig product en firma denkt fijn mee

De omslagmap is nog mooier dan van tevoren bedacht kon worden. Je wordt tussentijds goed op de hoogte gehouden van de status. Firma denkt fijn mee over mogelijkheden!

Mooi product en heel klantvriendelijk

Heel behulpzaam met het vinden van een product naar wens, mooi product geleverd en heel behulpzaam bij problemen/complicaties.

Kwaliteit en vlotte service

Had mailtje gestuurd, hierop kreeg ik zeer snel een reactie, betaling gedaan en alles werd prima en correct opgevolgd. Alsook de verpakking bij verzending was netjes.

Snelle levering, mooi product voor een mooie prijs

Snelle levering, ruim assortiment, goede prijs kwaliteit

Snel en keurige verzorging

Goede kwaliteit

Geweldig product

Naar lange tijd komen mijn afspraken weer op papier te staan. Geweldig product en kwaliteit dank leder Online

Beste Klant, Dank voor uw mooie beoordeling. Hier worden wij erg blij van. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde agenda en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Een prachtig cadeau van goede kwaliteit

Snelle levering en goede communicatie

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen de ontvanger van het gepersonaliseerde lederen product dan ook heel veel schrijfplezier. Dank en groet, Team Lederonline

Alles volgens afspraak

Netjes op tijd bezorgd.

Goede selectie, snelle verzending, uitstekende ervaring

Beste Klant, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met de door bestelde lederen producten en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Fijne website ruime keuze

Ruime keuze makkelijk bestellen zeer snelle en fijne levering

Beste Klant, Dank voor uw beoordeling en waardering betreffende onze website. Hier worden wij ook erg blij van! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Tema Lederonline

Fantastisch

Kwaliteit is mooi, Kwaliteit prijs verhouding prefect service is snel. Super tevreden

Beste Klant, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde schrijfmap. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Overzichtelijke website en snelle levering

Wij hebben ons product laten personaliseren. Hebben even telefonisch contact met elkaar gehad. Vriendelijke medewerker met duidelijk antwoord. Snelle levering, keurig verpakt. Alles top.