Super!

Snel en heel vriendelijk antwoord op e-mail. Product snel geleverd en mooi verpakt. Product zelf mooi gegraveerd, perfect zoals gewenst.

Zowel het bestellen als het leveren was erg snel. Ook mijn vraag via de mail werd snel en duidelijk beantwoord. Ik heb het de graveerder niet makkelijk gemaakt maar hij heeft erg professioneel werk geleverd. Prachtig product gekregen! Echt een aanrader.

Snelle verzending, goede communicatie en klantvriendelijk

Uitzonderlijk netjes en klantvriendelijk

Nadat ik zelf een verkeerde maat organizer had besteld, stuurde ik een mail, ik kreeg een vriendelijke mail en goed advies terug om dit op te lossen. Het mail-contact is snel, de verzending ook en het teveel betaalde bedrag was snel geretourneerd. Bestelde artikel erg mooi, helemaal naar wens! De wijze van verpakken is ook zeer verzorgd. 5 sterren dik verdiend 👍 (En ik ben geen familielid of vriend 😄)

Bestelling niet aangekomen. Er werd meteen actie ondernomen naar Postnl. Uiteindelijk niets ontvangen. Dit gemeld. Binnen 1 dag nieuwe zending in huis. Uitstekende communicatie maar zeker ook de afhandeling. Het bestelde product van zeer goede kwaliteit. IK zou deze firma zeker aanbevelen om te bestellen.

Super service en kwaliteit

ik had een bestelling gedaan waar achteraf iets mis ging. Nou in een woord enorm snelle en goede communicatie en service. Bestelling geannuleerd en nieuwe bestelling volgens afspraak netjes op tijd ontvangen. Mijn bestelling is qua kwaliteit super, netjes en chique. Zeer tevreden. Ik had afterpay bestelling, maar na ontvangst van mijn pakket zonder enige twijfel meteen betaald.

Super!

Maandag besteld, dinsdag in huis. Super nette riem, erg blij mee!

snel, keurig, volgens verwachting

snel, keurig, volgens verwachting

Fantastische Service en erg vriendelijk.

Organizer en agenda gekocht. Duurde niet lang voor ik een mail kreeg met het feit dat mijn product niet op voorraad was. Daarbij kwamen ze ook met eventuele oplossingen. Een week later even gebeld. Mevrouw stond me netjes te woord en was behulpzaam. Pakket was vrij snel binnen. Aan mijn product zat een handgeschreven kaartje van de mevrouw die ik had gesproken. Erg lief en leuk om mee te maken dat dit allemaal ook nog kan en bestaat in deze tijd. Top, ik zal hier bestellen als ik iets nodig heb!

Geweldige service Bestelling bij post nl kwijtgemaakt en van lederonline nieuwe beurs gekregen. Waardoor zij 2 keer kosten hebben moeten maken. Nogmaals bedankt En dat voor de kerstmis

Mijn ervaring met jullie is geweldig

De vorige keer op tijd betaald en daar kreeg ik een bedanktje voor. Fijne dag

Levertijd niet gehaald

Er wordt reclame gemaakt met snelle levering. Echter mijn bestelling moest via elders komen en kom dus niet snel geleverd worden. A.u.b. vermelden als een artikel niet op voorraad is en dus een langere levertijd heeft. Het bestelde artikel was goedkoper (sale) als bij andere aanbieders.

Direct en vriendelijk contact en zeer attent naar de klant.

Uit nostalgie zocht ik naar een polstasje voor heren. In geen enkele winkel te krijgen. via Lederonline meteen gevonden wat ik zocht. Weliswaar voor mij krap in tijd. Het feest was immers 2 dagen later. Maar door ons snel en direct contact kon het toch nog geregeld worden. Zeer klantvriendelijk en woord bij daad. Ik ben zeer tevreden en zeker aanbevelen.

Perfect product en uitstekende service

Super snelle en persoonlijke benadering. Lederen map voorzien van fantastisch mooi logo en erg snel verzonden. Tevens mooi verpakt! Zeker een aanrader!

duidelijke website

Perfecte service

Snelle correcte levering. Telefonisch contact over contact prima. Zeer aan te bevelen website.

Ik heb een lederen schrijfmap daar besteld en deze voldoet aan al mijn verwachtingen, bestellen, leveren ging perfect conform afspraak en het hand geschreven briefje in de doos met bedankje voor het bestellen werkt bij mij altijd goed, kortom prima webshop die de boel goed onder controle heeft. Ik raad iedereen deze site graag aan.

jullie doen wat jullie zeggen!!! top!!

de gemaakte afspraken kwamen jullie na en de mails werden onmiddellijk beantwoord.

Geweldig mooie pennenetui. Prachtige kwaliteit.

Na lang zoeken heb ik bij deze winkel de pennenetui gevonden die ik zocht. De kwaliteit van de etui is ongelooflijk goed. Ik ben écht aangenaam verrast. Kwalitatief kan het niet beter! Voor mij geen andere winkel meer voor lederen kantoor benodigdheden en pennenetui's. Ook de verpakking en de snelheid van verzenden is netjes en goed. Dit is een fijne en betrouwbare winkel.

Super en precies volgens wens

Goede service ff contact gehad met wat de wensen waren en correct geholpen.

Toppie!

De bestelde broekriem ziet er goed en degelijk uit. En de service is heel goed.

In portemonnees is de keuze reuze, maar de beschrijvingen op de website zijn zeer informatief en helpen bij het afstrepen. De overgebleven favoriet besteld, maar er deed zich een lichte vertraging voor, die keurig werd gemeld. Daarna alles flitsend. Al met al prima.

Aanrader

Snelle service en perfecte klantenservice!

Snelle service!

Na een map met verkeerde gravure te hebben ontvangen is het zo snel mogelijk opgelost. Vriendelijk personeel en snelle service.

Super service bedankt

Ik had eerst een te brede riem en heb gelijk een andere besteld en gebeld en hebben julli er de andere geannuleerd