Zeeer slecht

Ze melden onder deze advertentie dat dit geschikt is als laptop tas met speciaal vak voor 13 inch laptop vervolgens een open tas met 1 drukknop een een hoofdvak oftewel totaal geen bescherming niks.. tas mag niet geretourneerd worden en totaal geen hulp met overeenkomst maken zoals 50% geld terug etc…

Beste, Gemakshalve vergeet u te melden dat op uw verzoek de door u bestelde damestas is gegraveerd met uw eigen naam! U zou kunnen begrijpen dat deze gegraveerde tas dan niet geretourneerd kan worden. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld op onze website. Daarnaast staat in de omschrijving vermeld dat dit geen laptoptas betreft maar een damestas. Zelfs een afbeelding van de binnenkant is zichtbaar. Kortom, erg jammer dat er op deze wijze door u wordt gesproken over onze dienstverlening. Een telefoontje en we hadden dit zelfs voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

goed geholpen, top spul

goed contact met klantenservice. snelle levering zoals beloofd. Graveringen waren top. Aan te raaie dus

Beste Klant, Dank voor uw enthousiaste reactie. Wij wensen de ontvanger erg veel plezier met de gepersonaliseerde lederen producten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Een super service en snelle levering

Na mijn bestelling werd er gemaild dat het normaal 3 dagen levertijd is, maar vanwege het feit dat het een cadeau betrof binnen 3 dagen werd er spoed van gemaakt zonder extra kosten. Goede communicatie. Geweldig!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger veel plezier met dit prachtige cadeau. Dank en groet, Team Lederonline

Snelle bezorging, Toen ik belde met een korte vraag kreeg ik even geen gehoor maar werd direct teruggebeld. Artikel was perfect.

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde lederen product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

vind het heel mooi en wil er graag nog 1 precies dezelfde , heb ik ook al naar jullie gemaild.

maar krijg geen reactie terug dat is wel jammer kunt u mij uitleggen hoe ik dezelfde map kan bestellen in mijn historie klik ik het aan maar moet ie dan wel of niet nog het logo hebben ? Het logo is wel een beetje moeilijk te zien.

Beste Klant, Dank voor uw review. Helaas hebben wij nooit een mailbericht van u mogen ontvangen dus dan kunnen wij ook geen reactie sturen. Volgende keer gewoon even naar ons bellen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering

Goed product

Mooi product en snelle levering!

Het product was mooier dan de foto's en heel mooi gegraveerd. Ook de ontvanger aan wie ik het cadeau heb gegeven was blij verrast!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en zijn blij dat de ontvanger van het mooie product eveneens blij verrast was met dit persoonlijke cadeau. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Nette map, gravering klein en slecht zichtbaar

Tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. De gravering is netjes, echter vind ik het klein en slecht zichtbaar. Het lijkt gewoon een zwarte map, alleen bij goed kijken zie je de gravering.

ziet er prachtig uit precies hoe ik het me had voorgesteld

alleen na dat jullie het verstuurd hadden heeft post.nl er 6 dagen overgedaan om het te bezorgen:( misschien andere bezorgdienst

Beste Saskia, Dank voor uw mooie review en advies. Helaas kan het inderdaad wel eens gebeuren dat PostNL in een bepaalde regio later dan gehoopt een product aflevert. Gelukkig is dit een uitzondering. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Helemaal prima

Alles zeer correct..

Prima!

Snelle, vriendelijke reactie, goed advies, meedenkend en prachtig product.

Gekregen wat ik besteld heb

Snelle en goede leveren

Heel goed

Snelle levering, netjes verpakt.

Prima de luxe!

Snelle levering, netjes verpakt. Produkt keurig verpakt in extra doosje. Erg mooi en chiqeu. Zo wordt een kado geven extra leuk.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs.

Heel snelle en correcte levering

Zeer tevreden over mijn aankoop !

Snelle levering!

Mooie portomenee, blij mee!!!

Mooie producten en top service!

Grote keuze in mooie producten en top after sale service!

Uitstekende service, snel antwoord en snel bezorgd

Ik moest wat extra betalen omdat ik een langere tekst wou laten graveren. Dat lijkt me terecht. Kreeg een offerte toegestuurd. Toen ik zover was om de bestelling te plaatsen, had ik nog een aantal aanvullende vragen. Deze werden snel en naar tevredenheid beantwoord via e-mail. De volgende dag had ik de schrijfmap in huis. Uiterst tevreden over deze aankoop en de service van lederonline.nl!

Zeer verzorgd en volgens afspraak geleverd

Zeer verzorgd geleverd en de gewenste gravering precies uitgevoerd zoals gewenst. Als ik toch gevraagd word iets zeggen over verbetering: Laat tijdens het proces van bestellen/invullen bijtijds weten dat specifieke wensen bij een gravering, zoals over lettertype enz. later in het invulproces kunnen worden toegevoegd. Nu deed ik dat eerst in het invoerveld bedoeld voor de gravering zelf en moest weer een paar schermen terug om dat daar weer weg te halen en op de daarvoor bestemde plaats te vermelden. En laat tijdens het invoerproces ook weten dat na verzending van het product een track en trace code wordt toegestuurd.

Prima club, goede communicatie. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zie hierboven

Beste Klant, Dank voor het schrijven van deze mooie review. Wij wensen u veel plezier met de door u bestelde gepersonaliseerde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed bericht van order ontvangst. Netjes op tijd bezorgd en verpakt. Leuk dat er een bedank kaartje bij zat.

Aanbevelingswaardig!

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling!

Top service en prachtige kwaliteit

Alles is prima verlopen, van uitzoeken op de website, tot bestellen en ontvangen. Aan de manier waarop e.e.a. verpakt was kun je zien dat ze zorg besteden aan hun product. Goed ingepakt en met een persoonlijke boodschap erbij. Is toch net dat beetje extra.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen de ontvanger heel veel plezier met dit prachtige en gepersonaliseerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goeie service, snelle levering

Portemonnee met gravering besteld, was binnen enkele dagen binnen.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger heel veel plezier met de gepersonaliseerd lederen portemonnee. Met vriendelijke groet, Team Lederonline