Zeer snel en heel mooi!

Zonder twijfel mijn mooiste agenda ooit, mede dankzij de peroonlijke gravure van mijn naam. Zeer tevreden over het product, afwerking en levering.

Topservice

Na amper 3 dagen ontving ik reeds de bestelde lederen laptop tas. Het ziet er allemaal prima kwaliteit uit. Het handgeschreven dankwoord voor het vertrouwen bij de aankoop zegt alles over de bezieling van dit bedrijf. Een topper! Groeten en dank voor deze voortreffelijke service. Erwin Vander Putten - Beitem (België)

Fantastische service!

Woensdagavond een leren schrijfmap besteld van Castelijn & Beerens met gravering en vrijdag in huis. Mooi ingepakt en met een persoonlijk briefje. Wat een service, dankjewel!

Lederonline gaat ''above & beyond om klanten te bedienen!

Je hebt service en je hebt SERVICE!!! Ik heb contact hehad met Luc van lederonline. Wat3. YOU ARE INTRIGUED – Je bent geïntrigeerd. Je wilt meer weten. Een tweede gesprek wordt ingepland – de basis voor mijn uitgebreid adviesrapportage met hierin uw wensen in kaart gebracht. een geduldig, eerlijk, empathisch en klantvriendelijk persoon. Tevens een geweldig assortiment met mogelijkheden tot unieke personalisatie. Ben ontzettend benieuwd hoe mijn bestelde, met mijn bedrijfsnaam voorziene, lederen items eruit zullen zien. Als deze net zo mooi en goed zijn als de klantvriendelijkheid goed is, dan zal ik geweldige items gaan ontvangen. Het is dat ik slecht 5* kon geven, anders had lederonline in het algemeen en de heer Luc in het bijzonder door mij met 10* beloond geweest! Bedankt alvast voor het meedenken, alle moeite en behulpzaamheid!

Kwaliteit product is prima, maar lederonline in niet ontvankelijk voor klachten

Het schrijven van een review heeft alleen zin als de uitkomst positief is. Andes gezegd: als het Lederonline niet aanstaat wordt je review simpelweg niet geplaatst -of verwijderd. Volgens mij heet dat censuur. Vragen om een review te schrijven maar vervolgens niet plaatsen is 'not done'.

Vervelend dat u er zo over denkt en geen goed gevoel heeft over gehouden aan het geleverde artikel. Ons inziens is u geen onrecht aangedaan daar uw beoordeling zoals u ziet gewoon geplaatst is. Naar aanleiding van uw review is de omschrijving van het door u bestelde artikel nogmaals op juistheid gecontroleerd en akkoord bevonden door Marketing en Communicatie.

Vlotte bestelling, heel aangename ervaring

Maandag laat besteld, woensdag ochtend in huis. Heel vlot en snelle email communicatie. Ik bestel hier zeker nog!

Super!

Snel en heel vriendelijk antwoord op e-mail. Product snel geleverd en mooi verpakt. Product zelf mooi gegraveerd, perfect zoals gewenst.

Zowel het bestellen als het leveren was erg snel. Ook mijn vraag via de mail werd snel en duidelijk beantwoord. Ik heb het de graveerder niet makkelijk gemaakt maar hij heeft erg professioneel werk geleverd. Prachtig product gekregen! Echt een aanrader.

Snelle verzending, goede communicatie en klantvriendelijk

Uitzonderlijk netjes en klantvriendelijk

Nadat ik zelf een verkeerde maat organizer had besteld, stuurde ik een mail, ik kreeg een vriendelijke mail en goed advies terug om dit op te lossen. Het mail-contact is snel, de verzending ook en het teveel betaalde bedrag was snel geretourneerd. Bestelde artikel erg mooi, helemaal naar wens! De wijze van verpakken is ook zeer verzorgd. 5 sterren dik verdiend 👍 (En ik ben geen familielid of vriend 😄)

Bestelling niet aangekomen. Er werd meteen actie ondernomen naar Postnl. Uiteindelijk niets ontvangen. Dit gemeld. Binnen 1 dag nieuwe zending in huis. Uitstekende communicatie maar zeker ook de afhandeling. Het bestelde product van zeer goede kwaliteit. IK zou deze firma zeker aanbevelen om te bestellen.

Super service en kwaliteit

ik had een bestelling gedaan waar achteraf iets mis ging. Nou in een woord enorm snelle en goede communicatie en service. Bestelling geannuleerd en nieuwe bestelling volgens afspraak netjes op tijd ontvangen. Mijn bestelling is qua kwaliteit super, netjes en chique. Zeer tevreden. Ik had afterpay bestelling, maar na ontvangst van mijn pakket zonder enige twijfel meteen betaald.

Super!

Maandag besteld, dinsdag in huis. Super nette riem, erg blij mee!

snel, keurig, volgens verwachting

snel, keurig, volgens verwachting

Fantastische Service en erg vriendelijk.

Organizer en agenda gekocht. Duurde niet lang voor ik een mail kreeg met het feit dat mijn product niet op voorraad was. Daarbij kwamen ze ook met eventuele oplossingen. Een week later even gebeld. Mevrouw stond me netjes te woord en was behulpzaam. Pakket was vrij snel binnen. Aan mijn product zat een handgeschreven kaartje van de mevrouw die ik had gesproken. Erg lief en leuk om mee te maken dat dit allemaal ook nog kan en bestaat in deze tijd. Top, ik zal hier bestellen als ik iets nodig heb!

Geweldige service Bestelling bij post nl kwijtgemaakt en van lederonline nieuwe beurs gekregen. Waardoor zij 2 keer kosten hebben moeten maken. Nogmaals bedankt En dat voor de kerstmis

Mijn ervaring met jullie is geweldig

De vorige keer op tijd betaald en daar kreeg ik een bedanktje voor. Fijne dag

Levertijd niet gehaald

Er wordt reclame gemaakt met snelle levering. Echter mijn bestelling moest via elders komen en kom dus niet snel geleverd worden. A.u.b. vermelden als een artikel niet op voorraad is en dus een langere levertijd heeft. Het bestelde artikel was goedkoper (sale) als bij andere aanbieders.

Direct en vriendelijk contact en zeer attent naar de klant.

Uit nostalgie zocht ik naar een polstasje voor heren. In geen enkele winkel te krijgen. via Lederonline meteen gevonden wat ik zocht. Weliswaar voor mij krap in tijd. Het feest was immers 2 dagen later. Maar door ons snel en direct contact kon het toch nog geregeld worden. Zeer klantvriendelijk en woord bij daad. Ik ben zeer tevreden en zeker aanbevelen.

Perfect product en uitstekende service

Super snelle en persoonlijke benadering. Lederen map voorzien van fantastisch mooi logo en erg snel verzonden. Tevens mooi verpakt! Zeker een aanrader!

duidelijke website

Perfecte service

Snelle correcte levering. Telefonisch contact over contact prima. Zeer aan te bevelen website.

Ik heb een lederen schrijfmap daar besteld en deze voldoet aan al mijn verwachtingen, bestellen, leveren ging perfect conform afspraak en het hand geschreven briefje in de doos met bedankje voor het bestellen werkt bij mij altijd goed, kortom prima webshop die de boel goed onder controle heeft. Ik raad iedereen deze site graag aan.

jullie doen wat jullie zeggen!!! top!!

de gemaakte afspraken kwamen jullie na en de mails werden onmiddellijk beantwoord.

Geweldig mooie pennenetui. Prachtige kwaliteit.

Na lang zoeken heb ik bij deze winkel de pennenetui gevonden die ik zocht. De kwaliteit van de etui is ongelooflijk goed. Ik ben écht aangenaam verrast. Kwalitatief kan het niet beter! Voor mij geen andere winkel meer voor lederen kantoor benodigdheden en pennenetui's. Ook de verpakking en de snelheid van verzenden is netjes en goed. Dit is een fijne en betrouwbare winkel.