Snel en correct

Snelle afhandeling, directe terugkoppelingen afstemming.

Binnen 1 week 4 bezichtingingen en een huis

Maandag ingeschreven bij duinzigt en gelijk 4 huisjes bekeken Vrijdag gebelt dat ik een maand later een huisje inkan Top geholpen en top service!!

Snel en duidelijk

Ik schreef mij op maandag in, de zelfde dag gebeld voor een bezichtiging. De bezichtiging gehad, en de dag daarna gebeld dat ik het huis heb! Snel en service!

Prettige, adequate en professionele service.

Wederom via Duinzigt Wonen BV een nieuwe woning gevonden, binnen zeer korte tijd. De medewerkers zijn allen zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Tevens geven ze een eerlijk oordeel of je in aanmerkingen komt voor een woning of niet. Er wordt geen valse hoop gehopen. De bezichtigingen kunnen snel worden ingepland en de medewerker ter plaatsen weet alles van de woning af. Al met al een zeer prettige ervaring met Duinzigt Wonen BV.

Vlotte communicatie en eerlijke verhuurprijzen

Aardige mensen aan de telefoon. Snel bezichtiging inplannen en snel reactie.

Snelle service en vriendelijke mensen

Alles was onwijs z'n geregeld. We konden meerijden voor de bezichtiging en hebben binnen een week al een huis te pakken!

Super geregeld

Vrijdags een bezichtiging en maandag al de uitslag!

een TOP ervaring!

Hele vriendelijke mensen, denken met je mee, helpen je, gewoon SUPER binne een week hebben hun ons geholpen aan een woning! TOPPERS!

Fijne communicatie.

Ik had gereageerd op een huis via huursector, maar zag dat ik daarvoor ingeschreven moest zijn bij Duinzigt. Ik Had me al ingeschreven bij verschillende huursites en wilde niet weer betalen als er geen verdere huizen beschikbaar waren. Ik werd gebeld vorige week dinsdag door Kim en zij vertelde mij dat er die vrijdag een bezichtiging was bij de Waldorpstraat en er verschillende studio's beschikbaar waren. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt op vrijdag om mij in te schrijven. Bij de Waldo tower werd ik opgewacht en kreeg een bezichtiging van 13 studio's. Aan het einde van de rondleiding werd mijn voorkeur gevraagd en heb ik thuis alle gegevens opgestuurd. Ik werd woensdagochtend gebeld dat een van de studio's mij is toegewezen. En binnen 1 week heb ik een huis. Helemaal super!

Ik ben perfect geholpen bij Duinzigt. Vlot een afspraak kunnen maken voor meerdere bezichtigingen ineen. Duidelijke inschrijfprocedure en kenbaar maken van wederzijdse verwachtingen. Binnen twee werkdagen heb ik te horen gekregen dat mijn kandidaatstelling voor een appartement werd goedgekeurd. Vriendelijk personeel.

Heel snel geholpen

Ik had voorafgaand op de website al gekeken naar woning, waarop ik besloot meteen langs te gaan waar ik vriendelijk werd geholpen. Ik kon toevallig snel een bezichtiging meemaken en heb daarop mijn keuze gemaakt. Via de mail was de communicatie soms wat lastig en ontstond er een kleine verwarring maar dit was later gecorrigeerd en heb ik daardoor later de studio gekregen waar ik al snel mijn ogen op liet vallen.

Nog niet afgerond maar snel een mooie plek gevonden!

Na twee dagen zoeken en vier bezichtigingen was alles al rond. Snelle reactie van duinzigt en goed op de hoogte gesteld van wat er nodig was. Nu nog tekenen en dan kunnen we lekker verhuizen.

erg soepel, duidelijk en vooral Snel!

Ik kwam binnen bij duinzicht, en kon na een momentje wachten mijn persoonsgegevens op de computer ter plekke invullen. Daarna kon ik al snel met Daan mee naar de bezichtiging en had ik de kamer gezien. Vanaf dat moment was het allemaal administratief, en toen we klaar waren was het even afwachten van de hoofdverhuurder. Des ondanks mijn telefoontjes, die voor mijn gerust stelling waren, na het bezichtigen werd er ik heel vriendelijk te woord gestaan!

Super snel!

Samen met mijn vriend hadden we ons op maandag ingeschreven en twee dagen later hadden we al een huis. De service is super en wordt snel geholpen.

Ik had binnen 3 dagen een appartement die voldeed aan al mijn wensen

Op de site was een goed aanbod aan leuke appartementen, waardoor ik mij op heb gegeven voor een aantal bezichtigingen en om mij in te schrijven. Ik werd goed geïnformeerd over het proces bij mijn inschrijving. Vanuit het kantoor werd ik met de auto gebracht naar de bezichtiging, waardoor ik zelf geen vervoer hoefde te regelen. De volgende dag had ik een bezichtiging bij een appartement die perfect was voor mij. Ik leverde mijn documenten in en de dag erna werd ik gebeld dat ik de nieuwe huurder was! Ik schreef mij dus in op dinsdag en kreeg donderdag te horen dat ik een appartement had, zo snel werken ze bij Duinzigt! Alle lof voor Duizigt, ik had het echt niet beter kunnen wensen!

Je kan snel schakelen met duinzigt

Fijn dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn en snel reageren. Er wordt ook duidelijk gecommuniceerd. Wel ietwat jammer van de 'bijkomende' kosten. Als administratie, inschrijfkosten enzo. Maarja, it's part of the deal

Je kan snel schakelen met duinzigt

Erg vriendelijk en meedenkend!

De gehele ervaring is zeer soepel verlopen! Vanaf mijn inschrijving ben ik heel erg snel aan een huis geholpen! Er is meegedacht, goed gecommuniceerd en ook vooral vriendelijk gesproken. Hartelijk bedankt hiervoor!

Compleet verrassend. Zo veel beter als de ervaringen in Den Haag tot op dat moment.

Wij zijn zo verrast door de snelheid en de hulpbereidheid in de dienstverlening van dit kantoor. Derhalve kunnen wij u Duinzigt oprecht aanbevelen. Snel, adequaat en vriendelijk zijn de begrippen die me bij zullen blijven.

Goede service, aardig personeel.

Super service!

Heel klantvriendelijk en goede service!

Mijn zoektocht naar een nieuwe huurwoning in Den Haag ging erg soepel via Duinzigt. Ik kon nadat ik belde meteen de volgende dag langskomen voor een bezichtiging en werd heel vriendelijk en accuraat geholpen. Ben erg blij met de service!

snel en assertief

heel snel een woning gevonden die ik graag wou.

Snel gewoning gevonden, informatievoorziening kan iets beter

Vooraf wil ik Daan de makelaar een pluim geven of een veer, waar de voorkeur naar uit gaat. Onwijs goed geïnformeerd over de woningen, behulpzaam en aardig. Enige kleine kritiek/aandachtspunt is dat nu nog niet duidelijk is of de verhuurder de gebreken in de woning gaat maken, of deze voor onze (de huurder) rekening valt, wat vooraf niet duidelijk is gemaakt. Dan heb ik het nadrukkelijk over een raamkozijn wat los zit en een gat in de muur in de woonkamer. Het klinken als problemen die de verhuurder voorafgaande onze intrek geregeld had kunnen hebben, maar achterwege heeft gelaten, dit zit ons nog een klein beetje dwars, en daarom krijgen jullie een 8.0. Communiceer wat beter met de verhuurder of schakel wat sneller om dit aan de huurder duidelijk te krijgen voorafgaand de ingang huurcontract en jullie hebben een 10!

Heel vriendelijke mensen

Zowel telefonisten als mensen die de bezichtigingen deden waren zeer vriendelijk. Wat ik miste was een schriftelijke bevestiging (op de mail) als ik mijn interesse voor een huis had kenbaar gemaakt. Het duurde namelijk bij een van de huizen erg lang voordat er reactie kwam van de verhuurder (Fultonstraat), en daar ging ik ook twijfelen of alles nu wel goed was doorgekomen.

Vlotte samenwerking en goede communcatie

Van korte duur vanwege de snelle samenwerking