Enorme collectie tapijten en toch snel geslaagd

Via veelvuldige advertenties in de NRC kwamen we Bij Brokking vloerspecialist in IJsselstein waar we een enorme hoeveelheid tapijten aantroffen. Door deskundige begeleiding met foto’s van ons interieur vonden we snel het tapijt van onze smaak. We konden het gelijk op proef meenemen. Het voldeed bijna meteen aan onze verwachting en na een kleine week besloten wij het te kopen. Brokking is een goede zaak, waar je enthousiast wordt ontvangen en een deskundig advies krijgt

Zeer klantvriendelijk

Na een selectie te hebben gemaakt in de winkel komt de heer Brokking zelf de uitgezochte kleden thuis plaatsen. Prachtige handgeknoopte kleden!

Super service

Vrijdag 4 juni kwamen wij kijken naar een berber. Onze gewenste maat was niet op voorraad. Maar zoals dat gaat met dames, werd er nog naarstig verder gekeken. A.D.h.v. foto’s van ons interieur werd een passend kleed gevonden door de verkoper. En het was precies wat we wilde hebben. Het was geen berber maar toch…. Maar we twijfelden of het wel zou passen. De verkoper stelde voor om het bij ons neer te leggen, zodat we konden zien hoe het staat. En er was geen koop verplichting. Binnen een uur was hij in Nieuwegein en lag het kleed er. Het stond geweldig en we hebben het gekocht. Kortom, een uitstekende service

Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Wij stellen dit zeer op prijs. Veel woonplezier!

Prima advies en ruime keuze.

Heel veel vloerkleden op voorraad. Deskundig advies en de mogelijkheid om thuis het kleed neer te leggen om te kijken of het past bij de inrichting.

Bedankt voor deze waardering en veel plezier van het mooie vloerkleed.

Enorme collectie

Enorme keus ,

positief en concrete hulp deden het goed

We waren opzoek naar een mooi vloerkleed. Deze hebben we gevonden bij Brokking in IJsselstein. Ze hebben een ruim assortiment en de verkopers benaderen je rustig ook al is het net voor sluitingstijd.

Zeer goed advies en service

Web-site is heer overzichtelijk en geeft een goede beeld van de total assortiment maar persoonlijk advies is ook nodig. Zeer ervaren en kennisrijke medewerkers nemen de tijd en helpen een keuze maken uit duizenden vloerkleden. Ook erg leuk dat ik mocht drie vloerkleden mee nemen naar huis op echt te zien hoe ze pasten. keuze was uiteindelijk een andere dan wat ik had gedacht

Geweldige service

Ik ben uitstekend geholpen bij het uitkiezen van mijn vloerkleed. Omdat in de winkel moeilijk was in te schatten welke van de beide kleden die ik uitgekozen had, het beste qua kleur en maat bij mijn interieur zouden passen heeft men mij aangeboden deze bij mij thuis te brengen zodat ik ter plekke met mijn familie kon bekijken wat ik het mooiste vond. Dat heb ik als zeer plezierig ervaren. Ik zal mensen die een vloerkleed willen kopen zeker aanraden om naar IJsselstein te rijden en zich door de firma Brokking te laten voorlichten. Chapeau. Geer, Rotterdam

Zie onder

Hier worden zaken gedaan op basis van vertrouwen en dat vind ik heel veel waard.

Kan ik iedereen aanraden

Zeer breed aanbod. Professioneel advies en bereidheid om mee te denken om tot de beste keuze en kwaliteit te komen. Van bedrijven die een goede service bieden zegt men dat ze Service schrijven met een hoofdletter “S”, maar bij Brokking schrijven ze SERVICE met alleen maar hoofdletters.

Aangenaam serieus kwam ik snel tot een keuze

Eerst in de prachtwinkel geweest, daar een grove voorkeur geschetst. Een week later kleden vergeleken bij mij thuis, toen viel het kwartje snel. Efficiente en vruchtbare actie! Met dank.

In één woord geweldig!

Gisteren hebben we ons nieuwe kleed gekregen. Wat een geweldig service heeft deze winkel. Kleed werd op de grond gelegd en de meubels er weer op. Ook zijn we geweldig goed geholpen met de aankoop van ons kleed. Deze winkel heeft nog echt ouderwetse service. Dat zie je tegenwoordig weinig meer. In één woord TOP. Als men een kleed nodig heeft zou ik zeggen: ga naar BROKKING. Echt een aanrader.

Goed geholpen door Ramon

Ramon nam de tijd voor ons e.e.a. rustig tot ons door laten dringen wat betreft de keus. Onder het genot van een kop koffie, de tijd om te kiezen. Uiteindelijk 3 kleden thuis laten komen en 1 kleed uitgezocht.

Top kleed en top service

Wat een keus in deze prachtige winkel. En dan ook de goede begeleiding in de winkel om het juiste kleed te matchen met onze inrichting. Vervolgens is het geen enkele moeite om met drie kleden naar ons huisadres op 100 km van IJsselstein te komen. Ook daar is geen enkele moeite te groot om zicht te krijgen op je uiteindelijke keuze. Tenslotte wordt er ook nog eens een ondertapijt op maat gemaakt en gelegd. Veel beter kan het niet worden. Reuze bedankt. We genieten elke dag van onze nieuwe Ziegler.

prima service, goed geholpen

bij het bezoek aan de zaak werd ik snel geholpen. Aan de hand van foto's van mijn interieur kwamen ze tot een advies. De dag erna kon ik de gemaakte keuzes thuis vergelijken.

Zeer professionele en klantgerichte leverancier

Eigenaar Kees Brokking heeft ons geduldig en professioneel geadviseerd welke keus voor ons het beste was en ons zonder enig probleem het uiteindelijk gekozen vloerkleed- Afghan Heritage design- "op zicht" meegegeven. Het vloerkleed past perfect bij ons interieur en Kees gaf ons ook nog een mooie actie-korting. Chapeau!

Enorme keus, prima advies en service

We hadden al in verschillende zaken gekeken maar hier hadden ze de grootste en mooiste collectie. We kregen goed advies en mochten het tapijt zonder problemen op zicht meenemen en later beslissen en betalen. We zijn erg tevreden over deze zaak.

uitstekende klantvriendelijkheid met deskundig advies

Er werd alle tijd voor ons genomen, geen moeite om naar nog een ander kleed te kijken, of weer terug naar het begin, toch weer te twijfelen, in een ander licht zien. Deskundig advies qua stijl & kwaliteit op basis van onze huis-foto’s. Binnen 48 hebben wij een prachtig kunstwerk op de vloer, inc verzetten van loeizware granieten tafel, en weer precies terugplaatsten (cm naar links, cm naar voren, nee halve cm weer -- wat een geduld!) . Veel dank en zonder twijfel aanbevolen!

Grote vakkennis en uitstekende service!

Brokking Vloerkledenspecialist heeft een uitgebreide en schitterende collectie vloerkleden waaruit het moeilijk kiezen is. De heer Brokking heeft duidelijk een grote liefde voor zijn vak en tevens een grote vakkennis. Daarnaast biedt hij een uitstekende service! Wij zijn meer dan tevreden!

Prachtig assortiment, prettige sfeer en inspirerend advies

Wat een heerlijke winkel! Prachtige kleden. Ben je op zoek zijn naar iets unieks, dan is dit de winkel waar je naar op zoek bent. Lieve en behulpzame medewerkers die met je meedenken en advies geven. Parkeren kan voor de deur. Hartelijk bedankt voor jullie hulp en advies! We genieten elke dag van onze kleden.

Klant is koning!

Klantvriendelijk Meedenkend, niet opdringerig, ondersteunend Geeft klant ruimte en tijd voor eigen ideeën Flexibel Goeie en snelle service Geweldige collectie

Voorteffelijk!

Ik wilde graag het door mij - op internet-uitgezochte kleed in mijn woonkamer zien. Gevraagd of het tapijt op zicht kon komen. Dat kon en werd zelfs bezorgd. Onverwacht was het meegenomen kleed precies het juiste formaat. Ik had gedacht een groter kleed leuker te zullen vinden, maar het meegebrachte stond juist perfect. Meneer Brokking keek en keurde buitengewoon vriendelijk en deskundig mee. Nu heb ik een prachtig, warm tapijt en voelt het alsof het er altijd al lag!

Bedankt voor deze mooie woorden!

geweldige service en heel mooi vloerkleed

Brokking kwam met 4 vloerkleden om te kijken welke het best zou staan. We hebben een heel mooi kleed uitgekozen.

Prima, deskundig en behulpzaam

Samen met het team van Brokking , vloerkleed gevonden. De thuiszichtservice is heel goed. Je kunt dan rustig bekijken of het kleed past bij je interieur. We hadden 4 kleden en uiteindelijk voor een kleed uit Afghanistan gekozen

Uitstekend advies van een bedrijf dat ook nog eens vertrouwen in de mens heeft.

Wij kwamen met een klein pakketje eisen: grootte, hoogte, kleuren moesten passen bij een schilderij in extreme kleuren. Dhr Brokking vond iets van samenstelling en kleur, waar wij niet aan gedacht hadden. Dat tapijt kregen we een weekend mee om te kijken of het paste. En dat deed het!

Over Brokking Vloerkledenspecialist

Voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardig, exclusief en duurzaam tapijt zijn wij hét adres in Nederland. Al sinds 1971 zijn wij gespecialiseerd in handgeknoopte tapijten. Deze importeren wij rechtstreeks vanuit de bekende knooplanden. Inmiddels bieden wij onze klanten daarom een ruime voorraad tapijten van vaak wel 3000 direct leverbaar.