Mooie voorraad kleden, zeer deskundige begeleiding.

We hadden een nieuw kleed nodig en werden in de winkel heel goed geholpen met het uitzoeken hiervan. Na twee keer in de winkel te zijn geweest op korte termijn een afspraak kunnen maken voor een proeflevering van twee kleden. Ondanks de reisafstand was dit voor het bedrijf geen enkel probleem. We zijn al met al heel tevreden en we zijn dus goed geslaagd.

goede snelle hulp en service

Wij kwamen even orienteren, maar werden zo goed geholpen, dat we met 2 kleden rijker vertrokken. Verkoper had goede smaak en wist goed uit te zoeken uit al die stapels wat in ons interieur zou passen. Binnen een week lagen ze er... Ook veel hulp bij het inrichten, en verplaatsen van meubels. Niet goedkoop,( denk ik?) maar dan heb je wel wat...

klantvriendelijk en ongedwongen sfeer

goede advisering in keuze en de keuze is reuze

Veel keuze goede voorlichtin

Klantgericht

Geweldige service, prachtige tapijten!

Al een tijdje op zoek naar het ‘perfecte’ vloerkleed kwamen we op de (erg fijne en uitgebreide) site van Brokking terecht, en daar was het raak, er stonden meerdere kleden naar onze smaak op. Vanuit Maastricht de rit naar Ijsselstein gemaakt om ter plekke te gaan kijken. Na de hartelijke ontvangst hebben we samen met Maartje meerdere tapijten bekeken, waarna er uiteindelijk drie overbleven. Meteen werd aangeboden met deze kleden naar het zuiden te komen, en twee dagen later was het al zo ver. Alledrie werden neergelegd om zowel zonder als met meubels te bekijken, geen moeite was teveel. Na een tijd wikken en wegen, en met hulpvaardig advies van Maartje en Kees, hebben we gelukkig een keus kunnen maken. We zijn heel blij met onze aanwinst én met de goede service, en kunnen niet anders dan Brokking ten zeerste aanbevelen!

Bedankt voor deze mooie woorden. We gaan ervan blozen! Het was erg gezellig bij jullie in het zuiden. Veel plezier van het prachtige vloerkleed en hopelijk nog eens tot ziens. Groeten, Kees en Maartje

Prettige ontvangst, groot assortiment en Top service!

Prettige ontvangst en groot assortiment in de winkel. Goed advies gekregen en denken mee over wat zou passen in je interieur. We kregen enkele staaltjes en een kleed op zicht mee om thuis te bekijken. Top service! Fijne website ook.

Professioneel, kalm en zeer klantvriendelijk

Prettige eerste ontvangst, introductie en goed luisterend naar onze wensen en situatie waar het tapijt moet komen liggen. Uiteindelijk 3 opties gekozen, welke na 3 dagen vrijblijvend thuis werden bezorgd voir het maken van een keus (of niet). Uiteindelijk 1 gekozen. Zeer goede en aan te bevelen ondernemer, met mooie producten.

Deskundig advies

Wij hadden war foto’s meegenomen van ons interieur en de verkoper kwam gelijk met een aantal voorstellen die in de smaak vielen. De verkoper was bereidwillig en niet opdringerig en ook de ontvangst was vriendelijk. Het assortiment is veelzijdig, zowel qua prijs, als stijl.

Prachtige collectie

We ontdekten Brokking via de schitterende website. We zagen wel 9 tapijten die ons meteen geschikt leken voor onder onze eettafel. We reden ervoor speciaal vanuit België naar Ijsselstein en werden niet teleurgesteld. De collectie is zeer uitgebreid, veelzijdig én vaak ook kunstzinnig. We werden vriendelijk, vakkundig en in alle rust geholpen en keerden met een droomtapijt naar huis. Het ligt nu te schitteren in onze woonkamer.

Zeer goed!

Uit een zeer grote sortering hebben we een aantal tapijten gekozen, die goed zouden kunnen passen in onze woonkamer. Een paar dagen later kwam men langs met de door ons geselecteerde tapijten om te zien welke het best zou passen in de woonkamer en hebben we een keuze gemaakt waar we zeer blij van werden. Heel plezierige en deskundige bediening.

Een mooi tapijt!

Brokking Vloerkleden is een prettige winkel met een groot assortiment. Wij kregen het tapijt gelijk op zicht mee en hebben het inmiddels gekocht. Een geweldige service!

Uitstekende service en kwaliteit

Proactieve hulp en hoogwaardige kwaliteit kleden

goede service

Mooiste is Kees komt, met een aantal uitgezochte kleden, naar ons huis en worden ons te beurt neergelegd en is het kiezen een stuk gemakkelijker.

Topbedrijf!

In deze tijd kom je zelden de (klant)vriendelijkheid tegen die wij hier aantroffen! Een verademing. Daar komt bij dat Brokking een prachtig assortiment heeft, een grote voorraad en je altijd een kleed thuis kunt proberen om zeker van je keuze te zijn. Deskundig, enthousiast, meedenkend en aimabel.

Gedegen advies + snelle levering = gelukkige klant!

Op donderdagochtend samen met Maartje een heleboel stapels doorgeploegd. Met als resultaat een voorselectie van twee fraaie vloerkleden. De volgende ochtend kwam Kees langs met beide kleden. In de huiskamersetting was de keuze snel gemaakt en zodoende ben ik nu de gelukkige eigenaar van een prachtig in Nepal geknoopt tapijt. Een tien met een griffel voor de service van Brokking!

Dank Nico voor deze mooie review en tien met een griffel. Heel veel plezier van het vloerkleed.

Topservice.

Zeer klantvriendelijk en zeer vertrouwd.

Zeer deskundige adviezen en fantastische klantvriendelijkheid

Waar begin je als je een vloerkleed zoekt dat prachtig moet passen bij de kleur van de vloer en de meubels? Stap dan binnen bij Brokking en neem staaltjes mee van de vloer(bedekking) en kleur van de meubels. Bij Brokking gaan ze dan tussen de 3000 aanwezige kleden meer dan genoeg opties boven halen om uit te kiezen. En binnen enkele dagen wordt aan huis definitief 'de knoop doorgehakt': de laatste selectie van kleden wordt thuis uitgerold omdat in situ het beste de kleuren en het patroon beoordeeld kunnen worden.

Geweldige service

Men kwam langs met maar liefst 4 verschillende kleden, om die in de ruimte te kunnen beoordelen. Ook werd er kosteloos een onderkleed gelegd, zodat het vloerkleed niet gaat glijden.

Geweldige service

Vakkundig en prettig geholpen, daarnaast ons op het goede spoor gezet qua keuze.

Wij hebben de service van Kees Brokking als prettig en vakkundig ervaren. Daarnaast bracht hij ons op een nieuw spoor, wat perfect overeen kwam met onze smaak. We zijn zeer blij met het resultaat.

Fantastische service en geweldig aanbod

Wij zijn bijzonder vakkundig en vriendelijk geholpen, deze winkel heeft een enorm aanbod aan prachtige vloerkleden.

Vriendelijke eigenaren met goede adviezen, met je meedenken en tijd voor je nemen. Levering perfect verlopen omgeving Maastricht. Eerlijk tapijt en goede kwaliteit.

“Ouderwetse” advisering en kwaliteit !

Als u op zoek bent naar een kwaliteitstapijt, betrouwbare advisering en de grootste collectie tapijten in NL; ik zou zeggen, ga is langs bij Brokking in IJsselstein, u zult er waarschijnlijk geen spijt van krijgen. Maarten Jan Dek

Prima advies, gevolgd door aflevering binnen de afgesproken termijn

In de winkel heeft Kees ons op basis van ons verhaal en de uitgesproken wensen prima geadviseerd. We hebben zijn advies gevolgd en een kleed besteld. Aflevering vond binnen de afgesproken termijn plaats. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Uitstekende collectie en perfecte service

Na een flinke studie op de website toch maar eens kijken in het echt. In de winkel van Brokkink uitstekend geholpen bij de keuze en ons idee toch enigszins aangepast, Vervolgens werd ons geadviseerd een tot niets verplichtende zichtzending. Hier bleek het advies de oplossing te zijn. Volkomen tevreden is het kleed blijven liggen. Zowel de collectie en vriendelijke en deskundige advies als de zichtmogelijkheid thuis hebben wij als uitstekend ervaren. Overigens het tapijt ook.

Over Brokking Vloerkledenspecialist

Voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardig, exclusief en duurzaam tapijt zijn wij hét adres in Nederland. Al sinds 1971 zijn wij gespecialiseerd in handgeknoopte tapijten. Deze importeren wij rechtstreeks vanuit de bekende knooplanden. Inmiddels bieden wij onze klanten daarom een ruime voorraad tapijten van vaak wel 3000 direct leverbaar.