Nog steeds niets ontvangen
1 april een tafel besteld, binnen 2 dagen zouden we een link ontvangen voor de verzending. Als je binnen 2 dagen niets ontvangt klantenservice bellen is het advies. Na 3 dagen 4 april gebeld met de klantenservice maar het duurt lang voordat je iemand kunt spreken met veel wachtende voor je. Vlgs de klantenservice was het 1 april opgehaald door de transporteur. 4 april zouden ze er gelijk achter aan gaan. Niets meer gehoord, 5 april weer gebeld, klantenservice meldt dat er een berichtje is gestuurd voor navraag. Maar transporteur had nog niet gereageerd en is het weekend dicht. Ik ben benieuwd wanneer we gaan horen wanneer de tafel gaat komen. Maar een goede TIP voor dit bedrijf, neem een andere transporteur, als er in de bestigingsmail staat dat als je binnen 2 dagen niets hoort contact met de klantenservice op moet nemen, en gezien het aantal wachtende bij het bellen vd klantenservice, ga ik er vanuit dat dit geen incident is ....