klantvriendelijk, correcte afspraken, perfecte uitvoering

een aanrader

• Gekocht via: Webshop

Goede service en mooi product

Heel erg blij met deze loungeset. Goede kwaliteit. Lekkere dikke kussens.

• Gekocht via: Webshop

Houden zich aan gemaakte afspraken

Prima zoals ik al gewend was.

Klantgericht en goede communicatie

In de winkel zijn we goed geholpen en het prijsvoorstel is duidelijk en keurig. Toen bleek dat de levering iets was verlaat, werden we direct geïnformeerd. Prima!

Geweldige service!!

Als je een apje stuurt krijg je heel snel antwoord!! En ze denken met je mee! Snell en netjes op tijd met de levering!!! Top service!!!

snel en correct!

Vandaag bestellen en overmorgen in huis. Dat is wat ik noem top!

Productie foutjes

Vijf jaar geleden een loungeset gekocht maar bij levering bleek een kussen haaltjes te hebben. In de winkel destijds kunnen wisselen. Drie weken geleden een Bocas loungeset gekocht. Bij het uitpakken weer een kussen met haaltjes en hier en daar beschadigen op het metaal. Helaas is er telkens iets mis met een nieuwe set.

Leuke en mooie spullen

Met Pasen in de showroom in Opheusden geweest. We zagen inderdaad de set die we op internet al zo mooi vonden. Werden echt heel goed en netjes geholpen. Alleen de levering van de spullen duurde helaas langer dan ons verteld werd.

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Snel gekocht...makkelijk onderhandelen

Supper top zaak. Levering netjes... Zeer blije ervaring met deze zaak.

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Werkt goed

De loungeset blijft nu lekker droog. Er zitten handige klittenband bij de hoeken om vast te zetten. Dit moet je wel doen. Met harde wind waait het dan omhoog. Nu worden de kussens niet nat en kan je zo zitten als het zonnetje schijnt

• Gekocht via: Webshop

Prachtig dining lounch set gekocht

Goed geholpen, we hadden 2 kussens te weinig geleverd gekregen maar na 1 telefoontje werd dat meteen opgelost...

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Geweldig!!

Een ontzettende fijn contact gehad en suoer afgehandeld!

• Gekocht via: Webshop

Makkelijk besteld, netjes goed verpakt geleverd.

Handig dat je via de site "een pakket" kan bestellen van een parasol, een standaard en een hoes. De levering duurde wel erg lang omdat de standaard niet op voorraad was. Maar maakte voor mij niet uit; het weer is er nog niet naar om de parasol te gebruiken:) De levering werd in overleg afgesproken en kon je precies volgen. Hij heeft de (loodzware) parasolvoet ook nog voor me achter het huis gezet; heel aardig! Het was niet moeilijk om de wieltjes onder de standaard te maken, maar had daar wel een tang bij nodig om de moer vast te houden. Ik heb de parasol in elkaar en in de standaard gezet en 1x de parasol opgezet en weer dicht. Gaat heel soepel. Hoes erover gaat ook makkelijk m.b.v. de buis die erin zit. Nu staat het in de stromende regen te wachten op mooi weer.... Kan dus nog niet zeggen hoe de parasol in het gebruik is.

• Gekocht via: Webshop

Perfecte kwaliteit product en prima communicatie over aflevering!

Goede communicatie over levertijd die uiteindelijk 2 weken korter werd. Prima vervoerder die zelf aanbood de Parasolvoet even inde schuur te zetten. Heel blij met deze prachtige marmeren Parasolvoet!

• Gekocht via: Webshop

Fijne bestel opties. Goede levering en goede communicatie betreffende de levering. Een hele mooie loungeset besteld waarover we erg tevreden zijn!

• Gekocht via: Webshop

Snelle levering en kwalitatieve producten

Uitgebreid aanbod met duidelijke product omschrijvingen. Daarnaast werd het product de volgende dag al bezorgd.

• Gekocht via: Webshop

Echt een super service en vertrouwen

Ik ben deskundig en heel vriendelijk geholpen. Hoefde zelfs niks aan te betalen en wordt op een door mij gewenst moment gratis geleverd. In 1 woord TOP!!

Matige bezorger

De artikelen zijn goed en een snelle levering. Helaas wilde de leverancier de parasolvoet niet op de goede plek zetten omdat hij vond dat dat niet kon. Helaas niet mee eens.

• Gekocht via: Webshop

Een super mooie set en snel geleverd top.

enthousiast over de service....Fenomenaal

Beschadiging HARTMAN kuip. Binnen een week een ander...toppie

Mooi set

Mooi set maar er blijft vocht onder de glasplaat blijft staan en er zitten gaatjes in hoe kan dat

• Gekocht via: Showroom Duiven

Snelle en goede reactie op mijn vraag

Gemaild over defecte tafelpoot, waarop zeer snel en tegen redelijke prijs een vervangende poot is verzonden

Top service en snelheid

In de ochtend in mijn luie bed de order geplaatst en 2 uur laten opgehaald in het magazijjn. Het pakket werd al in mijn achterbak geplaatst terwijl ik een handtekening zette. Perfecte snelheid en service! En nog goede kwaliteit, niet geheel onbelangrijk.

• Gekocht via: Webshop

Besteld, juiste inschatting van leveringstijd, afgeleverd op de aangegeven tijd . Netjes op de besproken plek geplaatst, mooie meubels, goede kwaliteit.

snelle levering, goed product

alles prima in orde