Fijne winkel, goede service bij onregelmatigheden. Contact is snel en goed.

• Gekocht via: Webshop

Fantastisch! Een heerlijke tuin bank van teak voor een mooie prijs!

Kwaliteitsmeubel voor in de tuin. Hier gaan we jaren van genieten. Heerlijk. Snelle levering. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Heel goed bedrijf.

Ze hebben geweldige producten en ze leveren heel snel.

Gemixte gevoelens

Vorige week onze nieuwe tuinset binnen gekregen. Tijdens het opbouwen van de lounge bank kwamen we erachter dat één poot niet juist was. Contact opgenomen met het bedrijf en er werd een andere poot op gestuurd. Super fijn! Omdat we op maandag niet meer de tijd hadden om de tafel op de bouwen, hebben we dit donderdag gedaan. Ook hier miste wij een poot. Weer contact opgenomen met het bedrijf. En dacht dit zou ook geen probleem zijn om het op te sturen. Weekend overheen gegaan en maandag nogmaals gevraagd wat de status is. Wat blijkt de leverancier kan op de foto niet zien waarom er een nieuwe poot is. (Of te wel mijn gevoel de leverancier geloofd ons niet.) we moesten nieuwe foto’s opsturen. Prima, maar als bedrijf vdgarde kun je je ook hard maken voor je klant dat deze wel degelijk een nieuwe poot nodig heeft. We hopen snel een poot te ontvangen zodat we kunnen genieten van onze tuin en we mensen kunnen vertellen dat vdgarde meer waard is dan een 6.

Geweldig snel

Via de site een parasol/droogmolen voet besteld. Zeer zware steen van 60kg. Snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden.

• Gekocht via: Webshop

Veel keuze, snelle levering, zeer tevreden!

Dit keer hadden we een parasol met hoes nodig. Even zoeken en daar vonden wij de ideale parasol. Snelgeleverd en enkele dagen daarna zaten wij er al onder☀️

• Gekocht via: Webshop

Goede service, communicatie en zorgvuldige levering.

Ik ben heel blij met onze eerste aankoop bij Van der Garde. Het product is zorgvuldig afgeleverd. Er was goede communicatie betreft de verwachtte levertijd. Het product werd zelfs eind april geleverd terwijl bij de verwachtte levertijd mei was aangegeven. Ook de aanpassing van het tijdvlak van levering op ons verzoek verliep zorgvuldig. Er was tevens goede service in de winkel en nu we heel blij met de tuintafel. Absoluut aanrader om bij Van de Garde te kopen.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Een goede service , de glasplaat van de tafel was helaas stuk. Ik heb dezelfde dag nog een mail terug gekregen dat ik een nieuwe zou ontvangen ! Er gaat wel een puntje af voor de telefoon medewerkster van de klantenservice. Deze kwam zeer onvriendelijk over .

Snelle levering goede service

In locatie Duiven prima geholpen Keurig verpakt geleverd ook na kleine klacht (contact via mail met klantenservice) prima afgehandeld!

• Gekocht via: Showroom Duiven

Goede service, goed product!

Blij met de aankoop en fijn contact.

• Gekocht via: Webshop

Snelle levering en goed bereikbare klantenservice

Alles liep niet helemaal vlotjes maar daar kon van der Garde niets aan doen. De klantenservice reageerde snel op mijn mail en probeerde mee te denken. Uiteindelijk alles opgelost en blij met mijn hoes!

• Gekocht via: Webshop

Vriendelijk en deskundig advies!

Toen wij de showroom bezochten voor een tuinset kregen we goed advies en werden we zeer vriendelijk geholpen. Binnen 14 dagen werd het volgens afspraak geleverd. Kort daarna nog een tuinbank gekocht die daar uitstekend bij matcht. Kortom helemaal blij met onze aankopen.

Goede kwaliteit

Uitstekende service. Parasol mooi en van goede kwaliteit

• Gekocht via: Showroom Duiven

Zoveel keus. Zoveel banken zitten lekker. In tegenstelling tot winkels waar we hiervoor waren geweest. Ik zou iedereen aanraden hier te gaan kijken als je iets zoekt wat mooi is en ook nog lekker zit. Zeer vriendelijk personeel en de bestelling is keurig afgeleverd. Wij hadden een showroommodel gekocht en kregen uiteindelijk een nieuwe omdat ze die toch nog op voorraad hadden. Dat is pas service. Wij zijn blij!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Als het goed is,mag dit ook gezegd worden!

De woorden zijn duidelijk genoeg.

mooie royal garden tafel

behoorlijk zwaar, maar via poort in achtertuin gezet door bezorging ziet er stevig en modern uit lager geprijsd ook dan andere zaken

• Gekocht via: Webshop

Makkelijk bestellen tegen een eerlijke prijs

Makkelijk te bestellen tegen een eerlijke prijs. Ook vanuit België!

Blij met nieuwe paraso

Showroom bezocht! Uitstekend geholpen, vlotte vriendelijke afhandeling. Snel bezorgd.

Fijne webshop, snelle levering

Beschermhoes gekocht voor de loungeset. Goede kwaliteit, goede service, snelle levering

Prima winkel

Deze winkel heeft voor elke doelgroep zeer goede en betaalbare tuinmeubelen. Daarbij wordt je vriendelijk geholpen en is de sfeer ontspannen en heel toegankelijk.

Fantastische Service

De hulp in de winkel was erg fijn en transparant. Aflevering was ook netjes en het werd op de juiste plek neergezet. Achteraf erachter gekomen dat we nog een kortingscode hadden en dit is ook netjes afgehandeld. Zeer tevreden!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Wij hebben onze tuinset gekocht in Duiven. We zijn daar goed geholpen. De levertijd was zoals afgesproken en de communicatie daarover was heel goed. De meubels zijn tot in de achtertuin bezorgd. Helaas was een stoel beschadigd, deze werd 3 dagen later kostenloos bij ons thuis omgeruild voor een nieuwe. Top service!

• Gekocht via: Showroom Duiven

Maak waar wat ze zeggen service top

Van der Garden bestelling geplaatst via telefoon, moest even op een tafel wachten vond ik niet erg maar twee dagen later een mail de tafel was binnen du volgende dag geleverd alles zeer correct betaling via transporteur dat was niet vermeld dat is het enige minpuntje maar chauffeur van het transportbedrijf heeft het uitgelegd ik zou het iedereen aanraden daar te bestellen.

Geweldige service

Had een onderdeel nodig van een tafel die niet bij hen gekocht was,kon het zonder probleem de zelfde dag ophalen.

Goede service , goed geholpen

Fijne winkel ruime keuze en klantvriendelijk de keuze was snel gemaakt.

Dalwagenseweg 17 4043 MS Opheusden