Zit er prachtig uit.

Zelfde als de vorige , daar hebben wij lang van mogen genieten Dus dan neem je de zelfde weer.

Heel tevreden

Mijn parasol werd geleverd en tot mijn grote vreugde keurig in de gang geplaatst. De voet weegt 40 kg.! maar de chauffeur zette hem zonder mopperen op en plaats waarmee ik kon werken. Chapeau!

Makkelijk bestellen, goede bezorging

Alles op tijd en vlgs afspraak

• Gekocht via: Webshop

We zijn langs geweest om tekijken en toen we de louncheset zagen zag die er goed uit. Medewerker gevraagd goede uitleg gehad nog keer gekeken en thuis erover gepraat en toen besloten om de Hartman lounche dining set tekopen

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Veel keuze, en vlotte levering. We genieten er van.

mooie set, snelle bezorging

• Gekocht via: Webshop

Snelle en goede service, denken mee

Mooie teakhouten bank besteld en kreeg korting op kussen. Snel en betrouwbaar thuis bezorgd. Goede prijs kwaliteit.

Mooie, stevige loungeset

Mooie set die precies aan onze verwachtingen voldoet, niet die troep zoals van vidaxl, maar degelijke kwaliteit. Ook de levering ervan is vlot, netjes en volgens afspraak verlopen

• Gekocht via: Webshop

Prijs beduidend lager als elders en goede bezorging!!

De mooiste tuinstoelen!

De mooiste tuinstoelen gekocht. Supersnel in huis en netjes op de hoogte gehouden van transport doormiddel van een track en trace. Kortom wij bestellen hier vaker !

• Gekocht via: Webshop

Super advies en keurig geleverd

Toen wij in de showroom waren werden wij heel correct en fijn geholpen. Niet opdringerig, goede adviezen en er werd alle tijd genomen. Blij met onze geleverde lounge set voor in de veranda. Volgende project wordt een nieuwe grote set in de tuin. Aanrader dus!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Goed Product, keurig geleverd, alleen geen montage

• Gekocht via: Webshop

Duidelijke uitleg en goede service

Bij aankomst kregen we een duidelijke uitleg over de voor- en nadelen van de tuinstoelen. Bezorgd volgens afspraak en wat wil je dan nog meer? Vandaar deze hoge waardering.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Hele goede service en vriendelijke .Bedank daarvoor

Snelle correcte levering

Grote keuze via de webshop, overzichtelijk, combi aanbiedingen, b.v. bankje met kussens, snelle correctie levering.

Klantvriendelijk en goede service

We zijn erg goed geholpen, bij ons tweede bezoek aan de winkel werden we meteen herkend en aangesproken. We kregen goed advies en de service is super! Ook voor een vraag na levering werden we telefonisch snel en goed geholpen.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Super snelle en nette levering!

• Gekocht via: Webshop

grote keuze, snelle levering, product top

tuinmeubelhoes past perfect op de loungezetels die we hebben gekocht en de prijs is minder dan bij de leverancier van de loungezetels

• Gekocht via: Webshop

Mooie loungeset gekocht, snel geleverd. Daarna nog online een onderhoudsmiddel besteld en dat was de volgende dag binnen. Vriendelijk personeel in Opheusden. Top!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Mooi product, goede en snelle levering

Een relaxtstoel voor in de tuin gekocht. Er was ruime keuze en goede omschrijvingen en foto's waardoor ik een goede keus kon maken. Het werd sneller geleverd dan aangegeven dat was fantastisch. Ook fijn dat er goed gecommuniceerd wordt over de bestelling. Nu alleen nog maar genieten van het relaxen in de tuin!

snelle/ goede levering

Zware parasolvoet tot in de tuin gebracht. Vriendelijke chauffeur Jan. We hadden hem alleen niet neer moeten laten leggen. Het heeft daarna veel moeite gekost om hem weer op z'n kant krijgen om te kunnen monteren.

• Gekocht via: Webshop

Snelle levering en goede waterdichte hoes

Heel tevreden, snelle levering en netjes verpakt. Toen de aerocover loungeset hoes binnenkwam kregen we diezelfde avond te maken met een enorme hoosbui met grote hagelstenen dus dit was meteen een goede test. Onze loungekussens zijn allemaal droog gebleven dus ik raad deze aerocover loungeset hoes zeker aan!

• Gekocht via: Webshop

Zeer goed advies vriendelijk en professioneel geholpen.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Zoals het hoort

• Gekocht via: Webshop

Goede voorlichting en uitvoering volgens afspraak.

Goede voorlichting en uitvoering volgens afspraak.

Bedrijfsgegevens

Dalwagenseweg 17

4043 MS Opheusden

0488 441 220

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.