Supersnelle service en goed product

Parasol gekocht. Bij levering ontbrak 1 wieltje van de voet en kleur viel tegen. Na telefonisch contact afgesproken om de parasol om te ruilen voor een andere kleur. De volgende al geleverd en omgeruild. Heel tevreden en erg vriendelijk geholpen. Beveel dit bedrijf van harte aan.

• Gekocht via: Webshop

Mooie producten. Eerste parasolvoet was niet goed, slechte kwaliteit. Omruilen ging probleemloos, goede service. Mooie parasol en de duurdere parasolvoet ziet er goed stevig uit.

Uitstekend!

Heel goed geholpen in de winkel en super goede service met de bezorging! Wij kopen hierom altijd onze tuinmeubelen bij van de Garde!

Fijn bedrijf, groot assortiment

Heel fijn dat ze zo’n groot assortiment hebben, snelle (verzend)service en dat het zo goed verpakt was allemaal. Een extra pluspunt was ook zeker de garantie die ze bieden van twee jaar. Top!

Altijd een oplossing

Perfect goede service

Snelle levering

In eerste instantie was er een communicatie storing maar door snel handelen van de leverancier is de parasol binnen 24 uur omgeruild. Dit was een prima aktie en ik ben heel blij met mijn nieuwe paradol

Super service

Mooie meubelen. Super snelle levering. Klantvriendelijk personeel dat meedenkt in oplossingen.

heel goed.

Online besteld en binnen een paar dagen was het bezorgd. Hadden het pakket netjes achter het huis afgeleverd.

Kan er mee door

Na 4x lege vrachtwagen, vergeten in te laden is bij de 5de poging toch aan gekomen wel een beetje slordig maar op het laast toch gekregen de 2 stoelen.

Zeer klantvriendelijk

Goede uitleg bij aanschaf, flexibel en ook afhandeling zeer goed

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Uitstekende informatie en uitleg in de winkel. Goede communicatie ivm levering!!!

Super klantvriendelijk!

Zeven jaar geleden een loungeset gekocht bij Garde Tuinmeubelen. Na intensief gebruik buiten onder het afdak, was één van de zitkussens versleten. Één e-mail naar de servicegroep, en de volgende dag werd er een nieuwe hoes bezorgd! Dat noem ik pas service!

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Van advies, aankoop en aflevering FANTASTISCH

In de winkel prima advies gehad bij de aankoop van onze tuinmeubelen. Alles werd binnen de gestelde bezorgdatum geleverd. Super korrekt geholpen, zowel in de winkel als bij de bezorging thuis. Top bedrijf

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Goed personeel en snell bezorging

Prima geholpen en snelle bezorging

Super service

Perfect goed met snelle bezorging.

• Gekocht via: Webshop

Aardige jongen die goed geholpen heeft met sjouwen van parasol en voet! Al onze tuinmeubels zijn van jullie en we zijn zeer tevreden !

Snel en goede kwaliteit

Heel positief, Snel en goede kwaliteit

• Gekocht via: Webshop

Fijne snelle levering en duidelijke handleiding

Tuintafel gekocht heel mooi van kwaliteit en heb deze helemaal alleen in elkaar gezet. Er was een duidelijke handleiding aanwezig.

Teleurstellend

Ligzetels zijn niet mooi egaal afgewerkt en er waren krassen op

• Gekocht via: Webshop

Prachtige in hoogte verstelbare tuintafel gekocht

We hebben een prachtige in hoogte verstelbare tuintafel bij Van der Garde Tuinmeubelen gekocht. De website is duidelijk en overzichtelijk. Het aanbod is groot. Binnen enkele dagen nam de bezorgdienst per mail contact op om een bezorgafspraak in te plannen. Dat ging ook erg gemakkelijk. De tafel is heel erg mooi, super degelijke kwaliteit! Erg blij mee.

• Gekocht via: Webshop

Vakkundig, meedenkend advies in een sfeervolle zaak met een ruim assortiment.

De winkelbeleving is al een tuinfeestje. Mooi ingericht en met ruime keus. Géén gelikte, opdringerige verkopers, maar gezellige mensen die veel vakkennis hebben. Ze denken met je mee en zijn persoonlijk geïnteresseerd. Voor een adviesgesprek wordt met een kop koffie goed de tijd genomen.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Goede klantenservice, snelle & nette levering voor een goede prijs.

Wij hebben onlangs online een Platinum Riva stokparasol - 250x250 cm met een bijpassende Aerocover parasolhoes en verrijdbare parasolvoet aangeschaft bij Van der Garde Tuinmeubelen voor een scherpe prijs. We zijn zowel per mail als per live chat goed geadviseerd over het model & omdat wij op 4 hoog in een appartement wonen werd de zweefparasol afgeraden i.v.m. de wind. Alles werd snel thuisbezorgd (binnen 3 werkdagen) door de firma Van de Hoef Logistiek, die ruim vooraf een email stuurde over de leverdatum & het tijdvak en belde ook nog 10 minuten vantevoren om te melden dat ze bijna ter plekke waren.

• Gekocht via: Webshop

Product van kwaliteit en servicegerichte dienstverlening

Een parasol aangeschaft. Goed geadviseerd, hoge kwaliteit en uitstekende leveringssnelheid. Tevreden klant!

Fijne hoes voor tuintafel

Een mooie passende waterdichte hoes voor de tuintafel. Past prima en goede kwaliteit.

• Gekocht via: Webshop

Goede kwaliteit en prettige service

Goed geholpen en snel geleverd.

Dalwagenseweg 17

4043 MS Opheusden