Wederom TOP geregeld en weer super geregeld.

Wij zijn weer helemaal blij. 3 weken terug onze loungeset bezorgd en nu onze eistoel op pootjes. Prima verpakt en ook nu niks beschadigd. Nu alleen is hopen dat de zomer begint en mooi weer wordt, zodat we er ook eens op kunnen gaan zitten.

netjes en snel geleverd

netjes en snel geleverd

Netjes en snel

Bestelling ging makkelijk. Werd dag later op vooraf aangekondigd tijdstip netjes geleverd.

Goede service, snelle levering

Tuintafel gevonden via de webshop. Telefonisch contact gehad met vriendelijke medewerker. Deze zorgde er voor dat er een snelle levering plaats vond.

Top product

Top product, snelle levering, vriendelijke bezorger

• Gekocht via: Webshop

In de winkel werden we vriendelijk geholpen. Het Tuinset werd geleverd op de afgesproken datum en ook de bezorgservice was prima.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Snelle goede levering van mooie tuinstoelen

Niks op aan te merken! We hebben tuinstoelen van Hartman via de website besteld en hadden ze de een paar dagen later al heerlijk achterhuis staan! Zitten top!

• Gekocht via: Webshop

Prima advies, nette prijs en snel geleverd

Prima advies, nette prijs en snel geleverd.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Mooie tafel, hopen er lang plezier van te hebben.

Goed geregeld

Netjes afgehandeld zowel chauffeur als jullie

Uitstekende service

Mensen met kennis van zaken en doen wat ze beloven

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Prima geholpen door de goede tuinhoes te kiezen

• Gekocht via: Webshop

Vriendelijk en snel in huis en ze zitten heerlijk

Van A tot Z alles super geregeld

Van A tot Z goed geholpen in Duiven. Advies goed en alles is mogelijk. Bij levering helaas schade aan tafelblad. Dit gelijk via klantenservice kunnen oplossen. Ook dit regelen ze snel en correct.

tip top in orde

mooie bank alles erop en eraan en mooi op tijd geleverd geweest reeds reclame gemaakt bij de buren

Prima.

Goed geholpen, jammer dat winkel en magazijn apart zijn.

Kennis van zaken

Goed advies gekregen bij aanschaf tuinset met bijbehorende kleed en tafeltjes

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Werden zeer goed geholpen in de winken. Tuinset snel geleverd na opbouwen zaten er wat krasjes op de tafel en zijn snel tot een goede oplossing gekomen.

Snelle goede levering

Goede communicatie, snelle en goede levering. Super mooie tuinset. Zit heerlijk! Betreft de Taste Eva|Velora stoel-bank loungeset - Latte.

• Gekocht via: Webshop

Zeer mooie zaak met enorme keuze

Super goed en vriendelijk geholpen door verkoopster. Stoel ook zeer snel geleverd.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Snelle levering en goede service

In de showroom een nieuwe tuinset gekocht en hier werd een indicatie van de leverdatum aangegeven. Uiteindelijk is de tuinset precies in deze periode geleverd. Er zat een tuinkussen bij waar een weeffoutje in zat hierover gereclameerd en 3 dagen later hadden we al een nieuw tuinkussen ontvangen. Nu moet het nog weer worden om de set te gaan gebruiken :-)

• Gekocht via: Showroom Duiven

Super, alles volgens afspraak geregeld helemaal top

Alles helemaal top!

Fijn bedrijf!

Erg leuk geholpen op het moment dat we de winkel binnen kwamen. Een mooi set uitgezocht welke we pas bij aflevering hoefden te betalen. De bezorgers waren erg vriendelijk en tijdens een hoosbui werd alles netjes in de schuur gezet en hoefden we zelf niets aan te doen.

lekker ontspannen 4 moie tuinstoelen gekocht

de verkoper kwam niet te vroeg en niet te laat voor advies ik had de vrijheid om te kiezen en hij kwam deskundig over zonder te pushen

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Snelle levering. Super bank!!

Fantastische tuinbank. Makkelijk in elkaar te zetten. Mooi materiaal.

Bedrijfsgegevens

Dalwagenseweg 17

4043 MS Opheusden

0488 441 220

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.