Blij met nieuwe paraso

Showroom bezocht! Uitstekend geholpen, vlotte vriendelijke afhandeling. Snel bezorgd.

Fijne webshop, snelle levering

Beschermhoes gekocht voor de loungeset. Goede kwaliteit, goede service, snelle levering

Prima winkel

Deze winkel heeft voor elke doelgroep zeer goede en betaalbare tuinmeubelen. Daarbij wordt je vriendelijk geholpen en is de sfeer ontspannen en heel toegankelijk.

Fantastische Service

De hulp in de winkel was erg fijn en transparant. Aflevering was ook netjes en het werd op de juiste plek neergezet. Achteraf erachter gekomen dat we nog een kortingscode hadden en dit is ook netjes afgehandeld. Zeer tevreden!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Wij hebben onze tuinset gekocht in Duiven. We zijn daar goed geholpen. De levertijd was zoals afgesproken en de communicatie daarover was heel goed. De meubels zijn tot in de achtertuin bezorgd. Helaas was een stoel beschadigd, deze werd 3 dagen later kostenloos bij ons thuis omgeruild voor een nieuwe. Top service!

• Gekocht via: Showroom Duiven

Maak waar wat ze zeggen service top

Van der Garden bestelling geplaatst via telefoon, moest even op een tafel wachten vond ik niet erg maar twee dagen later een mail de tafel was binnen du volgende dag geleverd alles zeer correct betaling via transporteur dat was niet vermeld dat is het enige minpuntje maar chauffeur van het transportbedrijf heeft het uitgelegd ik zou het iedereen aanraden daar te bestellen.

Geweldige service

Had een onderdeel nodig van een tafel die niet bij hen gekocht was,kon het zonder probleem de zelfde dag ophalen.

Goede service , goed geholpen

Fijne winkel ruime keuze en klantvriendelijk de keuze was snel gemaakt.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Goede kkwaliteit, op de afgesproken datum en tijd geleverd

Vlotte bediening en bij vragen een goed en vlot antwoord

Goed advies .

En we zijn goed geholpen door het vriendelijk personaal van Van der Garde , maar ook de relex stoelen van Hartman zijn geweldig , we zijn er blij mee .

Uitstekende levering

Mooie planten en keurig geleverd

• Gekocht via: Webshop

Super om te bestellen en een geweldige ervaring met bezorgen

Gewoon goed! Aanrader!

Mooie parasol met hoes besteld en binnen een paar dagen geleverd. Betaling achteraf. Alles super gelopen. Aanrader, gewoon goed!

Besteld en snel geleverd

Mooie kwaliteit

Vakbekwaam

Zeer vakbekwaam personeel en een fijne service

• Gekocht via: Webshop

Goede communicatie, snelle bezorging. Niks op aan te merken

Via blokker besteld. Van te voren, telefonisch, nog een vraag gesteld bij van der Garde, vriendelijk en meedenkend. Bezorging ging via een ander bedrijf. Even contact gezocht over de levering en ook dat ging heel eenvoudig. Ik zou hier weer kunnen bestellen.

uitstekend !

Prijs/ kwaliteit uitstekend ! Snelle levering !

• Gekocht via: Webshop

Lekkere bank en netjes in de tuin bezorgd

Lekkere louncheset besteld, dezelfde week bezorgd en netjes tot in de tuin afgeleverd. Prima service!

• Gekocht via: Webshop

Mooie zaak en ruime keuze.

Alles is naar tevredenheid verlopen. Mooie set besteld en volgens afspraak geleverd.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

mooibankje, zit goed

Is niet alleen in elkaar te zetten. Tekeningen ook niet overal duidelijk. Vooral de zitting was lastig

• Gekocht via: Webshop

Alles naar tevredenheid gegaan.

Ik mijn bestelling binnen vijf dagen ontvangen en bijzonder vriendelijke jongens

• Gekocht via: Webshop

Goede service, op tijd geleverd.

Parasolvoet 60 kg online besteld. Snel afgeleverd en chauffeur was keurig op tijd. Zeer tevreden over de parasolvoet, mooi en goede kwaliteit.

Geweldig!!

Het bankje was snel bezorgd, makkelijk in elkaar te zetten. En nog mooier dan verwacht.

Top service en levering.

Opgestoken duim.

• Gekocht via: Webshop

Je wordt altijd goed en kundig geholpen.