Goede service.

Verkoop reeds vorig jaar en leveringsdata naar wens dit jaar mogelijk! Super! Goede service nadat was gebleken dat er een vlek in kussenhoes zat. Nieuwe kussenhoes gekregen.

• Uit welke categorie heeft u gekocht? Loungeset

Heel vriendelijk personeel wat precies genoeg aandacht geeft en mooie prijs gemaakt.

zie boven. Dit was toen wij een loungeset met 2 losse stoelen kochten.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk website N.v.t.

zie verhaal in 2e vak

Bij de verkoop in de showroom prima service en vriendelijke behulpzame medewerkers. Na aankoop ben ik na twee weken gebeld door Van der Garde dat de meubels klaar stonden voor bezorging. twee weken later zijn ze op 4 mei afgeleverd. Samen met de bezorgen het grote plastic verwijderd. zag er goed uit. De poten en armleuningen van de stoeltjes waren ook ingetapet, maar omdat ik op vakantie ging heb ik vandaag 18 mei de tape van de poten en armleuningen verwijderd. Tot mijn verbazing waren deze van de eerste stoel van de stapel erg beschadigd. De rest heb ik nog niet uitgepakt. Dit is niet de bedoeling lijkt mij. Daarom ga ik er van uit dat er iemand naar de stoel(en) komt kijken. Wilt u reageren naar htbmluub@gmail.com ? Alvast dank. R. Luub

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.

Perfecte nazorg

Prima service. Voor een beschadigd wieltje (transportschade?) van een parasolvoet is kosteloos een vervangend exemplaar toegestuurd. Heldere en snelle service/afhandeling.

• Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Uit welke categorie heeft u gekocht? Parasol

Heel soepel met omruilen van een product welke niet deed aan de verwachtingen

De vuurtafel welke wij hadden aangeschaft voldeed niet aan onze verwachtingen. Zonder problemen konden wij deze weer omruilen voor een vuurtafel die wel voldoet aan onze verwachtingen.

• Nazorg en garantie
  • Uit welke categorie heeft u gekocht? overig

Bestelling en levering is prima verlopen. Product is veen minder dan verwacht.

Ik heb 3 jaar geleden aan cover gkocht voor €70,- bij v.d. Garde. Op de hoeken zaten bandjes om eea vast te zetten. Nu 3 jaar later koop ik een nieuwe cover voor € 82,95. Dat is 19% prijsverhoging terwijl de bandjes etc. er niet meer aan zitten. Ik vind dat een slechte ontwikkeling.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

wel goede communicatie over het verzenden van het product.

De TETE Tuinbank viel tegen. Omdat de stoelen scheef staan na het monteren. Helaas had mijn vrouw de verpakking al weg gegooid. Daarom viel mij het product tegen.

Vriendelijk personeel dat goede uitleg geeft

Gekocht via showroom Sliedrecht

Slecht

Op dr afgesproken dag kwam er niemand opdagen. De verkaring ze wisten van niks was niet bevestigd zonde van mijn dag.

Ver beneden de maat.

Als ik had geweten dat ik als 74 jarige de tafel zelf in elkaar moest zetten, terwijl twee jonge krachtige mannen er moeite mee hadden om hem uit de vrachtwagen te halen vanwege het gewicht, hsf ik hem niet bij jullie besteld. Toen ik hem bestelde in Duiven is daar met geen woord over gerept. Ik had graag wat meer betaald voor een betere service en hulp bij het bouwen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima (vrijblijvende) service in persoon en aan telefoon

Eerst in showroom Duiven wezen kijken (oriëntatie) en daarna telefonisch bestelling gepleegd. Bijzonder vriendelijk en snel geholpen en aflevering prima afgewikkeld.

• Uit welke categorie heeft u gekocht? Loungeset

Prettige en deskundig personeel. Snelle levering en geen extra kosten.

Prettige en deskundige personeel. Nemen de tijd voor je en denken mee. Snelle leveringen goede prijs kwaliteit. Zeer tevreden klant.

Vlotte levering en nazorg

Tuinbankje werd vlot geleverd. Een van de speciale acht schroeven was onbruikbaar (fabrieksfout). Van der Garde heeft ervoor gezorgd dat we een nieuwe schroef kregen, door er een uit een pakket met een nieuw bankje te halen. Creatief en klantgericht dus!

• Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.

Product is goed

2 stoel hoezen gekocht ( via bol.com ) kreeg 1 hoes binnen !! Ik gebeld, na een hoop nagevraagd aan collega's er achter gekomen dat de 2de hoes niet op voorraad was . Zou binnen 1 week nageleverd worden . 2 weken later nog niets , weer gebeld. Degene aan de telefoon kon mijn bestelling nergens terug vinden!! Toch maar op mijn woord geloofd en de 2de hoes opgestuurd , waarna ik deze binnen 2 dagen binnen had . Was een stuk makkelijker geweest als er een notitie bij had gezeten met, de andere hoes word nageleverd , wel een zeer goede kwaliteit hoes.

in zijn totaliteit goed geholpen

bij aankoop product goede informatie, in mijn geval netjes thuis bezorgd en het produkt gemontererd

goede service, snel geleverd, goede website

niets op aan te merken. voldoet goed. Persoonlijk zou ik een losse versteviging onderzijde aanbevelen.

Makkelijk bestellen en duidelijke site

Het volgen van de gemaakte bestelling is uitermate klantonvriendelijk. Je moet via de website een account aanmaken met ingewikkelde captiva codes. Suggestie om de klant sowieso bij de bestelling te vragen of hij via sms of mail op de hoogte gehouden wil worden over aflevermoment en status van de zending.

Goede uitleg en service

Onze vragen zijn naar tevredenheid beantwoord zodat we een goede keuze hebben kunnen maken. Na levering kom ik bij het uitpakken en het monteren van de parasol er achter dat er een adapterplaat niet is meegeleverd. Eén telefoontje en de adapterplaat wordt direct per koerier naar ons opgestuurd.

Prima winkel om te kopen.Voor elk budget een leuke tuinmeubelset te koop

Prima ervaring

Open voor het geven van advies. Vriendelijk personeel. Toegankelijk

Positief. Lekker even rondkijken en daarna goed advies gekregen over ons tuinset.

Goede en snelle levering.

Mooie bank , voldoet zeker aan onze verwachtingen. En dat ook nog voor een mooie prijs, elders stukken duurder.

Prettig en vakkundig

Goed adres en prima service

Prima levering van de door ons bestelde artikelen.

Goede ervaringen.

Snel, foutloos, product voldoet aan de bescrijving.

Goede service en vriendelijk personeel.

Het bedrijf nam netjes van te voren contact met ons op om de levering in te plannen. Helaas bleek een kussen van de bestelde bank een weeffout te hebben, maar dit werd zonder probleem opgelost (nieuw kussen opgestuurd). Helemaal top!

Over Van der Garde tuinmeubelen

Filter op Taal