Filters

9

Snelle levering en duidelijke montage beschrijving

Snelle levering en duidelijke montage beschrijving

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
10

Goed

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan in de show room. Aflevering op tijd en in orde. We zijn blij met de nieuwe tuinmeubelen zoals ze nu inde tuin staan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom
  • Indruk website N.v.t.
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Showroom Apeldoorn
5

3x is scheepsrecht

De bestelde loungebank en stoel waren beschadigd toen ik ze uitpakte.Dit gelijk gemeld met foto’s. Een nieuwe loungebank werd geleverd, maar toen deze werd uitgepakt door de bezorger was ook deze ook beschadigd. Weer gemeld en gevraagd dat het eerst nagekeken moest worden voordat het geleverd werd. Na de 3de levering heb ik nu een goede loungebank. Op de stoel moet ik nog tot juni wachten. Hoop dat deze wordt gecontroleerd voordat het geleverd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Showroom Apeldoorn
4

dat viel tegen

Gisteren een heel goede review gestuurd, maar daar moet ik helaas op terugkomen. Onlangs een hoes gekocht voor onze loungeset. Vanmorgen hing hij nog maar op 1 punt vast en was hij compleet van de bank af geblazen. De bevestiging op maar 1 punt, was dus overduidelijk niet bestand tegen harde wind. Uiteraard had ik hem aan de onderkant zo strak mogelijk aangetrokken om de set heen, maar dat mocht dus niet baten. Gevolg: een kletsnatte bank en een in de wind wapperende hoes! Dat moet toch beter kunnen? Over de bezorging overigens niets dan lof.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
9

/prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Duiven
10

snel keurig

snelle levering alles heel duidelijk op papier (factuur)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
9

Top geregeld

Allemaal snel en goed geregeld met een goed advies over afdekken set.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website N.v.t.
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Apeldoorn
6

Tot op heden is mijn ervaring goed, maar ....

Mijn ervaring is tot op heden goed, maar de geleverde tuinset is beschadigd. Er moet 1 tuinstoel compleet worden vervangen en daarnaast moet er een lakstift voor kleine beschadigingen worden geleverd. moet worden besteld. De tuinstoel is niet op voorraad en wordt pas begin jullie verwacht. Dus ik kan me pas over mijn ervaringen pas later uitspreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Showroom Duiven
5

Levering nog niet geschied.

Op web- site wordt gesproken over levering 1 tot 2 dagen. Tot op heden nog niets ontvangen. Zelfs geenbericht over de verzending.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop

Reactie van het bedrijf

Beste Meneer Paters, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u geen bericht heeft ontvangen betreffende de levering van uw bestelling. In de gegevens kan ik zien dat het pakket bij u is bezorgd. We wensen uw veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

5

Niet echt behulpzaam

Na het bestellen van een parasol bij de webshop kreeg ik bevestiging dat de parasol was verzonden. Een week later had ik nog geen parasol. Bij navraag dat de medewerker dat de parasol door hen was verzonden en dat het probleem bij GLS zat. Punt uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Webshop

Reactie van het bedrijf

Beste Meneer Siebesma, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u onze service als onprettig heeft ervaren. Dit zullen wij intern oppakken, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Ik heb het voor u nagekeken. In de gegevens van de vervoerder kunnen wij zien dat het pakket bij u bezorgd is. We wensen u veel plezier met uw bestelde parasol. Met vriendelijke groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

9

super

vriendelijk je wordt correct geholpen zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering N.v.t.
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Duiven
2

Waardeloos!!!

Hebben Polywood Protector besteld, betaald en nog niks ontvangen! Wel mail contact hierover, maar nog niets gehoord. We hebben verschillende tuinmeubelen bij jullie besteld, maar als dit niet netjes afgehandeld wordt, zijn jullie ons als klant kwijt!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Webshop

Reactie van het bedrijf

Beste Mevrouw Bardoul, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling van de Polywood Protector verzonden met de vervoerder GLS. Echter zijn zij helaas uw pakket verloren, waardoor wij een onderzoek moesten opstarten. Zoals gisteren is aangegeven per mail, is het pakket helaas niet terug gevonden. Daarom hebben wij een nieuwe naar u verzonden. Dit zal binnen 1 a 2 werkdagen bij u bezorgd worden. U zal van GLS bericht ontvangen met daarin een track en trace code. Met vriendelijke groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

1

meubelhoes blijft van meubels afwaaien ondanks vast aantrekken koorden

meubelhoes waait continue van meubels af ondanks het strak aantrekken van de koorden....

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop

Reactie van het bedrijf

Beste Mevrouw Andriessen, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met uw tuinhoes. Zou u ons een mail willen sturen hierover? Dit kan naar info@vdgarde.nl Dan zullen wij dit intern doorzetten naar mijn collega's van de service. Zij zullen dan contact met u opnemen, om mee te kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

5

Hulp in de showroom heel fijn. Hulp via telefoon en de mail erg omslachtig.

Zie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Opheusden
5

Betaling van de levering ging heel moeizaam

De vrachtwagen stond voor de deur, maar het pakket werd maar niet in de tuin gezet, omdat de betaalautomaat niet werkte. Het zelf overmaken naar van der Garde zelf zoals op de factuur was geen optie. Uiteindelijk konden we het geld naar de vervoerder overmaken. Dat voelde eigenlijk niet goed, omdat we niets konden controleren. Toen de betaling gelukt was, werd het pakket in de tuin gezet en de mannen gingen weg. We moesten dus zelf alles in elkaar zetten en wisten dus ook niet of alles compleet en goed was. Dat was toch heel vreemd. Het voelde zo....van alsjeblieft en succes ermee. Nee dat was niet prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Reactie van het bedrijf

Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u de levering als onprettig heeft ervaren. Omdat we uw bestelling hebben verzonden met een externe vervoerder is montage helaas niet mogelijk. We zijn in ieder geval blij dat uw bestelling in goede orde is aangekomen bij u! Met vriendelijke groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

9

Hele mooie producten

Na eerder een tuinset bij jullie te hebben gekocht, waar ik zeer tevreden over ben. ( hij werd te groot) i.v.m. Verhuizing Wilde ik weer bij jullie kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
9

Snelle levering, alles ok

Spullen werden geleverd zonder aan te bellen. Voor de rest was alles zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
10

Fantastisch!

Het spraystone-blad van onze tuintafel was kapot. We hebben contact gezocht met Van der Garde en zijn erg goed geholpen door de klantenservice. Binnen een week kregen we een nieuw blad thuisbezorgd! Wat een geweldige service. Wij gaan zeker terug en kunnen deze winkel aan iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Showroom Duiven
8

Prima geholpen, kwaliteit gevonden.

Zou altijd teruggaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Showroom Opheusden
10

Geweldige service

Specifiek dhr J. de Bruin! Denkt met je mee, is zeer hulpvaardig, ook als het niet gemakkelijk of voor de hand liggend is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd N.v.t.
  • Aflevering N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Showroom Opheusden
10

Goede ervaring, blij met de bank !

Goede bezorging, was er al sneller dan ik verwachtte. Gemakkelijk in elkaar te zetten en goede stevige kwaliteit hout.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop
10

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Webshop
10

Snelle verzending, goede productinformatie

Voldoende en goed productinformatie. Omdat het bij ons niet lukte om de patasolvoet gedraaid te krijgen, binnen no-time een instructie via de mail gehad hoe we dit probleem moesten oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat)
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie
  • Gekocht via: Webshop
7

Mooi product snel geleverd

We zijn erg tevreden over de levering en de kwaliteit van onze nieuwe tafels

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Levertijd
  • Aflevering
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd