Prima (vrijblijvende) service in persoon en aan telefoon

Eerst in showroom Duiven wezen kijken (oriëntatie) en daarna telefonisch bestelling gepleegd. Bijzonder vriendelijk en snel geholpen en aflevering prima afgewikkeld.

• Indruk showroom
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Kwaliteit producten
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Uit welke categorie heeft u gekocht? Loungeset

Prettige en deskundig personeel. Snelle levering en geen extra kosten.

Prettige en deskundige personeel. Nemen de tijd voor je en denken mee. Snelle leveringen goede prijs kwaliteit. Zeer tevreden klant.

• Indruk showroom
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper
  • Nazorg en garantie
  • Uit welke categorie heeft u gekocht? Loungeset

Vlotte levering en nazorg

Tuinbankje werd vlot geleverd. Een van de speciale acht schroeven was onbruikbaar (fabrieksfout). Van der Garde heeft ervoor gezorgd dat we een nieuwe schroef kregen, door er een uit een pakket met een nieuw bankje te halen. Creatief en klantgericht dus!

• Indruk showroom N.v.t.
  • Indruk website
  • Adviesgesprek & deskundigheid verkoper N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Uit welke categorie heeft u gekocht? Tuinset

Product is goed

2 stoel hoezen gekocht ( via bol.com ) kreeg 1 hoes binnen !! Ik gebeld, na een hoop nagevraagd aan collega's er achter gekomen dat de 2de hoes niet op voorraad was . Zou binnen 1 week nageleverd worden . 2 weken later nog niets , weer gebeld. Degene aan de telefoon kon mijn bestelling nergens terug vinden!! Toch maar op mijn woord geloofd en de 2de hoes opgestuurd , waarna ik deze binnen 2 dagen binnen had . Was een stuk makkelijker geweest als er een notitie bij had gezeten met, de andere hoes word nageleverd , wel een zeer goede kwaliteit hoes.

in zijn totaliteit goed geholpen

bij aankoop product goede informatie, in mijn geval netjes thuis bezorgd en het produkt gemontererd

goede service, snel geleverd, goede website

niets op aan te merken. voldoet goed. Persoonlijk zou ik een losse versteviging onderzijde aanbevelen.

Makkelijk bestellen en duidelijke site

Het volgen van de gemaakte bestelling is uitermate klantonvriendelijk. Je moet via de website een account aanmaken met ingewikkelde captiva codes. Suggestie om de klant sowieso bij de bestelling te vragen of hij via sms of mail op de hoogte gehouden wil worden over aflevermoment en status van de zending.

Goede uitleg en service

Onze vragen zijn naar tevredenheid beantwoord zodat we een goede keuze hebben kunnen maken. Na levering kom ik bij het uitpakken en het monteren van de parasol er achter dat er een adapterplaat niet is meegeleverd. Eén telefoontje en de adapterplaat wordt direct per koerier naar ons opgestuurd.

Prima winkel om te kopen.Voor elk budget een leuke tuinmeubelset te koop

Prima ervaring

Open voor het geven van advies. Vriendelijk personeel. Toegankelijk

Positief. Lekker even rondkijken en daarna goed advies gekregen over ons tuinset.

Goede en snelle levering.

Mooie bank , voldoet zeker aan onze verwachtingen. En dat ook nog voor een mooie prijs, elders stukken duurder.

Prettig en vakkundig

Goed adres en prima service

Prima levering van de door ons bestelde artikelen.

Goede ervaringen.

Snel, foutloos, product voldoet aan de bescrijving.

Goede service en vriendelijk personeel.

Het bedrijf nam netjes van te voren contact met ons op om de levering in te plannen. Helaas bleek een kussen van de bestelde bank een weeffout te hebben, maar dit werd zonder probleem opgelost (nieuw kussen opgestuurd). Helemaal top!

Goede kwaliteit, goede prijs en zeer prettig en meeddnkend personeel. Uitstekdnde zaak waar we al me

Zie hiervoor

Goede service aardige verkoper.

Wij hebben een tuinset bij jullie gekocht en zijn goed geholpen. Een aardige verkoper en alles zeer goed uitgelegd. Bij aflevering bleek er een tuinstoel beschadigd te zijn maar na een e-mail verstuurd te hebben direct antwoord terug en de stoel werd zeer snel omgeruild. Al met al zeer tevreden over onze aankoop.

Vriendelijk, behulpzaam

Werden prettig geholpen. Geen aanbetaling en keurige levering.

Veel keuze en klantvriendelijk personeel.

Ik kreeg vakkundige uitleg bij mijn zoektocht naar een ergonomisch goede tuinstoel. De levering werd gedaan op de afgesproken tijd. Nu nog wachten op het voetenbankje.

Goede service, aflevering zoals gewenst. Alles prima!

Goede service, aflevering zoals gewenst! Alles prima.

Matig

Snelle levering helaas geen goede maat voor ons teruggestuurd maar helaas nog geen geld terug gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk en snel geholpen

Prima geholpen alleen jammer dat mijn bank in de verpakking in de tuin werd gezet. Daar had ik iets meer van verwacht .

Goede sevice en problemen zijn snel opgelost

Goedeservice en bij probleem snel opgelost

goer

Goed personeel