Op tijd geleverd erg prettig

Op tijd geleverd en niet overdreven verpakt Product nog niet bekeken …… staat in doos op zomer te wachten..!

Fantastisch

Hele vlotte juiste levering en zonder problemen snel bezorgd

Top service!

Was een deel vd tafel kapot en Jeroen heeft dat voor ons top geregeld. Nieuw deel opgestuurd en een beetje korting terug. Was snel geregeld! Top service!

• Gekocht via: Webshop

Website Opvolging door jullie via mail Levering Kwaliteit v/h ligbedkussen Betaling via PayPal

• Gekocht via: Webshop

Prima tafel op het balkon

Prima tafel op het balkon. Eenvoudig in elkaar te zetten

Fantastisch

Je wordt super goed en deskundig geholpen! Of het nu met een tuinset is of een kadobon! Ga zo door

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Mooie producten, aardige mensen en correct geleverd.

Breed assortiment

Goede voorlichting

• Gekocht via: Showroom Opheusden

goed contact en alles goed geregeld

vriendelijk personeel, fijne service.

• Gekocht via: Showroom Duiven

beter kan niet!

op elke vraag antwoord, nette, goede producten, daar kun je wat mee!

• Gekocht via: Webshop

Vriendelijke telefoniste, meedenken naar de oplossing en dan lekkere vlotte afhandeling van de be s telling

• Gekocht via: Webshop

Snelle service en goede communicatie

Alles zoals het hoort

Vlotte levering

Mooi bankje met een heel goede zit. Nog een paar kussens erin en dan is het ook comfortabel.

• Gekocht via: Webshop

Keurig heeft de.bezorger de bestelling op de plaats gezet bedankt

Zie onder

Het blad van de tuintafel van van der Garde is een hele harde (Keramiek) en de vier stoelen dan, die zijn ook heel Hartman. Veel keuze, mooie set gevonden en een prima levering.

Nieuwe tuinset uitgezocht

Fijne website om tuinset ook online uit te zoeken. Ideaal met het kunnen maken van een afspraak voor de bezorging. Telefonisch ook goed advies gekregen.

heel tevreden

een geweldig product. Degelijk en zeer makkelijk te monteren.

Klantgericht & -vriendelijk

Doen wat ze beschrijven, snelle levering welke goed verzorgd.

• Gekocht via: Webshop

Klantvriendelijk en correcte afspraken.

Ook mijn dank voor de correcte levering

Snelle levering

Product tuintafel voldoet aan onze verwachting! Prima degelijke en makelijk in elkaar te zetten

• Gekocht via: Webshop

Van aankoop tot aflevering in een woord uitstekend!

Ook de bezorging van TSN Groen was super. Jullie hebben aan al mijn verwachtingen voldaan.

• Gekocht via: Webshop

Klantenservice en info website moet beter

Van de Garde heeft een ruim assortiment. Voor sommige modellen kom je links- of rechtsom altijd bij Van de Garde terecht. En dat maakt de keuze wat beperkt. De informatie op de website is iets rooskleuriger dan de realiteit. Zo staat op de website prominent bovenaan "Levering op afspraak". Nou, zo mooi is het niet. Ik wilde graag dat mijn tuinset op een zaterdag geleverd zou worden. Dus vooraf via e-mail contact klantenservice gehad. Tot tweemaal toe kreeg ik een ontwijkend (dus eigenlijk geen) antwoord. Toen maar gebeld. Daar gaf men aan dat men niet kon garanderen dat de levering op een zaterdag kon plaatsvinden. "Want we gebruiken een extern vervoersbedrijf". Dan snapt Van de Garde niet goed dat als zij zaken verkopen inclusief verzendkosten, dat zij dan ook verantwoordelijk zijn totdat die zaken bij de koper zijn geleverd. En is niet in overeenstemming met "Levering op afspraak". Uiteindelijk de gok maar genomen en bij bestelling aangegeven dat ik graag op een zaterdag geleverd wilde hebben. En vervolgens kreeg ik een e-mail dat het op een vrijdag geleverd zou worden (...). Daarbij was wel een tijdvak van 2 uur aangegeven. En dat kwam toevallig in ons geval goed uit. Maar verdient geen schoonheidsprijs en moet beter. Of anders de tekst op de website aanpassen. Overigens zou je ook nog onder "levering op afspraak kunnen begrijpen: "op een tijdstip die zij vaststellen". Maar in mijn beleving zal dat voor het meerendeel van de kopers niet gelden.

• Gekocht via: Webshop

Ruime keuze, goed advies en uitstekende prijzen!

Het begint met een goed georganiseerde website, de ruime opzet van de de showroom met werkelijk alle tuinsets die je maar kunt bedenken. Een heel fijn advies, niet opdringerig. En een goede afleverservice. Nu de zon nog om van de set te genieten, kon v/d Garde daar ook maar voor zorgen, dan zou het wel goed komen deze zomer!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Deskundig en goede service. Komen afspraken na. Er was (met vervoer?) een beschadiging ontstaan aan de tuintafel. Direct na uitpakken 2 dagen later gemaild en foto's gestuurd. Heel snel mail terug met de vraag of we korting wilden of nieuwe tafel. Op ons verzoek wordt de tafel komende week omgeruild.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

TOP

Kwaliteit meubelen en uitstekende prijs. Met snelle perfecte bezorging op d'r juiste dag en tijd !!! Zéér zeker aan te raden.

• Gekocht via: Webshop

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.