in een zin perfect

Onze lounge set had kleine lakschade.. foto,s opgestuurd, en kregen een acceptabele korting c.q. of evt. geld terug. En er werd een "op maat" gemaakte lakstift opgestuurd. Mooier kun je het niet maken, dacht ik zo..

• Gekocht via: Webshop

Zeer slechte en dramatische service

In april een loungeset gekocht bij van der Garde in de showroom van Apeldoorn. De levering liet best lang op zich wachten eenmaal de set geleverd bleek al snel dat een rug-kussen van de loungeset niet goed gestikt was en dat het kussen van de poef in de verdrukking had gezeten daarnaast was de tafel niet voorzien van een goede coating waardoor er hele lichte plekken zaten in de tafel. Contact gezocht met de klantenservice daar hebben ze de klacht in ontvangst genomen en doorgezet naar de afdeling "klacht afhandeling" er werd per mail contact opgenomen naar over en weer te hebben gemaild, hebben wij voor de tafel een financiële compensatie gekregen. In de mail werd aangegeven dat de kussen opnieuw besteld zouden gaan worden en zodra deze binnen zijn zou er telefonisch contact gelegd worden. In Mei niks vernomen en werd hetzelfde gezegd dat het is besteld, in Juni het verhaal dat het bij de fabrikant ligt en dat vanwege Corona een langere levertijd op zit, in Juli kreeg wij nog een keer precies hetzelfde verhaal te horen. In Aug kregen wij te horen dat de kussen een levertijd hebben van maar liefst nog eens 4 weken en dat ze vanwege september worden afgeleverd bij de showroom in Apeldoorn. Vorige week is er contact opgenomen met mijn partner waarbij er werd aangegeven dat er nog eens maar liefst 4 weken over heen gingen (ONACCEPTABEL) waarbij mijn partner heeft aangegeven dat er steeds valse beloftes worden gedaan of afspraken die niet nagekomen worden, waarbij mijn partner heeft aangegeven nu weleens de manager te willen spreken (WANT DIE KWAM NOG NIET VOOR IN HET HELE VERHAAL) dat wij graag het loungeset willen retouren omdat we de gehele zomer een incomplete loungeset hebben waar we nog geen dag van hebben kunnen genieten, maar nu JA JA EINDELIJK belde de manager zelf dat de loungeset niet zomaar retour kon. Heb nog nooit zon slechte service gehad van een bedrijf!! en als klap op de vuurpijl werd mijn partner door het bedrijf neer gezet als leugenaar. RESPECTLOOS!!

GARANTIE TOT AAN DE VOORDEUR

Een Hartman tuinset gekocht bij Van der Garde. Zes Hartman stoelen en een aluminium tafel. Na twee keer van de tafel gegeten te hebben, zat deze onder de krasjes. Foto's gemaakt en ingestuurd naar Van der Garde. Volgens de manager klantenservice waren de krasjes niet afkomstig van normaal gebruik, maar hadden wij de tafel bijvoorbeeld schoongemaakt met een doekje met bijvoorbeeld een scherp steentje. Dit viel niet onder de garantie en omdat wij de tafel hadden gebruikt konden wij de koop (via internet) niet ongedaan maken. GARANTIE BIJ VAN DER GARDE WORDT VERLEEND TOT DE VOORDEUR!!!! U bent gewaarschuwd.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.
  • Gekocht via: Webshop

super goede service en klantvriendelijk en zo blij met tuinset

erg tevreden goede kwaliteit tuinmeubelen en vooral klant vriendelijk en ook hele goede na zorg ,ik raad het iedereen aan !! weet nu al dat ons volgende tuinset hier zeker weer besteld gaat worden!! en heb het al vele vrienden aangeraden !!

• Gekocht via: Webshop

Erg goede service en prima prijs/kwaliteit producten

Leuk buitenbankje voor een goede prijs. Levering was snel. Nadat bleek dat er bij aankoop een scheur in het zitvlak zat, kregen we een nieuw onderdeel opgestuurd. Erg goede en vriendelijke service.

Superservice

Prachtige dinerset gekocht voor een prima prijs. Inmiddels 3 maand in gebruik. Na een kleine maand begon de bank wat door te zakken. Na dit gemeld te hebben en een foto opgestuurd te hebben van de bank, werd er direct een omruilafspraak gemaakt. Zonder getouwtrek of discussie werd dit netjes opgelost. We zijn super blij met de set en super blij met de fantastische service van Van Der Garde.

Precies wat je verwacht

Op zoek naar een parasolvoet heb ik precies gekregen wat je ziet aan maten. Keurig en snel bezorgd.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail/chat) N.v.t.

Niet op orde

Nog steeds wachten we op de poten van 1 stoel. 5 x een verkeerde levering.

• Gekocht via: Webshop

Ben dik tevreden over bedrijf en personeel. Alleen niet tevreden met prdoct de bank,ik had al eerder keer doorgeven dat er bij de bank aan de zijkanten nietjes uit kwamen. En de spanning van de bank erg slap is zakt wat door zit niet echt lekker.

Zeer slechte service

Als de chauffeur niet zo klantvriendelijk & behulpzaam zou zijn geweest had ik nu nog geen complete set. Wat een slechte klantenservice en zeer slecht bereikbaar.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Erg tevreden over de service naverkoop!

Wij kochten een parasol met voet en beschermhoes bij Van der Garde (geleverd naar België). Bij levering bleek er iets beschadigd te zijn. Wij contacteerden de klantenservice meteen en voegden foto's bij. Er werd ons erg snel een correcte oplossing voorgesteld en die werd intussen ook nagekomen. Zo hoort het! Een webshop waar je in alle vertrouwen kunt bestellen. Nogmaals dank!

teleurgesteld

twee dagen voor niks thuis gebleven om op mijn bestelling te wachten die drie en halve week later pas kwam en die volgens de site op voorraad was

Prima!

Fijne mensen, aardig! De jongens in het magazijn erg vriendelijk en flexibel met tijden voor afhalen!

Heel Goed

heel goed

Snel en netjes geholpen in de winkel in Duiven. Levering sneller dan verwacht. Aan de gemaakte afspraak gehouden wat betreft het doorgeven wanneer er geleverd kan worden. Wel lang in de wacht gestaan bij het bellen naar het kantoor.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Goed Door corona lang moeten wachten dat was jammer. Rook muf denk lang in de container gezeten.

Er gaat erg veel mis.

De bedoeling is goed, maar dat er veel goed gaat, kan ik niet zeggen.

• Gekocht via: Showroom Duiven

we hebben een geweldige dinner lounge set

Hij zit perfect

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

De internet-bestelling werd prompt afgehandeld, maar het product was niet zoals ik verwacht had.

De bestelling via internet was eenvoudig en goed. De bestelling was niet optimaal, namelijk tot bij de ingang van het pad naar de voordeur (ongetwijfeld veroorzaakt doordat de chauffeur alleen was en het gewicht van de parasolvoet meer dan hij mag sjouwen). Qua samenstelling (parasol en voet) is duidelijk te zien dat beide niet bij elkaar horen. De buis van de voet is veel wijder dan de steel van de parasol en ook qua stijl horen beide niet bij elkaar. De ruimte tussen wijde buis en smalle steel had opgevangen moeten worden met een bijgeleverd ringmechanisme. In theorie zou dat kunnen, maar in de praktijk niet: de steel (en dus de parasol) staat te wiebelen en is niet strak rechtop vast te krijgen met die ringen. Ik heb dit zelf opgelost door de steel onderin de buis te omwikkelen met "iets" dat zorgt voor de stabiliteit en het niet scheef zakken.

Traag en slecht

Koop je een parasol van 800,00 euro laat je het installeren door van de garde valt hij na twee dagen om. Dan moet je vervolgens 3 weken wachten vele e-mails en telefoons later komen ze repareren.

tuinmeubel zit goed

Er word aangegeven dat de tuinmeubelen met poedercoating kras vast zijn maar dit is mijn inziens niet het geval. ook valt ons op dat als het geregend heeft er kringen zichtbaar blijven deze moet je dan weg poetsen. Verder heeft het zit meubel een hoog comfort.

• Gekocht via: Webshop

Correcte afhandeling en zeer goede service, na het ontbreken van een onderdeeltje en een mail her ontbrekende artikel de volgende dag in huis zeer netjes en correct behandelt

Goede service vriendelijk personeel

Mooie showroom vriendelijk personeel. Goede uitleg en snelle levering. Prima zaak

Levering conform opdracht.

Prima parasol. Goede kwaliteit.

Zeer slecht

Na de bestelling steeds zelf moeten bellen voor levering en als iets later kwam werd er niet gebeld ! Bij levering tafel onderstel er niet bij en alles veel te laat