Makkelijk en overzichtelijke site , ruime keuze

Prima service!!

prima service

mijn bestelde goederen waren niet compleet bij aflevering ,een belletje en de ontbrekende goederen werden gelijk opgestuurd prima service

• Gekocht via: De webshop hengelsporthendriks.nl

Top service

Ik had per ongeluk de verkeerde stoel besteld. Toen ik contact opnam, werd ik vriendelijk te woord gestaan. Meteen werd de order opgezocht en aangepast. Er werd een link verstuurd voor de (extra) betaling en geregeld was het! De goede stoel werd ook nog eens super snel bezorgd! Top service

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle levering en goede producten!

Snelle levering e3n goede producten!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Op tijd geleverd en de fabricagefout keurig opgelost!

Wij kochten online een Mestic waterkoker. Werd volgens afspraak op de camping bezorgd. Na een paar dagen kwam er vocht in de aan/uitschakelaar. Daarna een mailtje gestuurd over de klacht en al een uur later kwam een mailtje terug dat we waterkoker mochten retourneren. Omdat we nog op de camping stonden werd dat lastig. Toen we weer thuis waren, zijn we naar Ermelo gereden, waar de klacht prima is opgelost met een nieuwe waterkoker! De snelheid van handelen en oplossen is zeer gewaardeerd.!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle service, hele vriendelijke service medewerkster aan de telefoon, helemaal goed

Snelle perfecte levering

Top ervaring!! Ondanks de Corona de andere dag geleverd, terwijl een andere grote leverancier 9 dagen levertijd voorspelde, ook nadat ik aangaf dat we de andere week al gingen kamperen. Een heel fijne oven waar we nu op de camping veel plezier van hebben.

Online bestelling kampeerartikelen

De service is goed, duidelijke website, snelle levering en goed product. Kortom niets op aan te merken ;-)

Correcte levering

Tevreden over het bestelde product en de kevering

Toppy

Het juiste materiaal, snelle levering. Ik ben zeer tevreden zowel voor de service als voor het materiaal wat ik bestelde. Een aanrader.

Zoals het hoort

Zoals het hoort

Heerlijk douchen.

Door renovatie badkamer gebruiken wij deze handdouche met accu. Voldoet prima. Harde straal. Werkt boven verwachting.

Goed product.

goed product maar jokken over de levertijd. Vandaag besteld. Over 3 dagen in huis. Niet 24u

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Dennis, Bedankt voor je review. Vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij en PostNL doen er alles aan je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en te bezorgen. Helaas is dit door de huidige drukte en omstandigheden niet gelukt. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Webcare

Snelle levering, prima prijs.

Probleemloos

fijne eerste kennismaking

enkele weken geleden heb ik voor het eerst een bestelling geplaatst bij'kampeerwereld' de caravanhoes die ik besteld had bleek niet in voorraad te zijn, ik was dus voorbereid op een lange levertijd,tot mijn grote verbazing kreeg ik op de afgesproken dag te horen dat mijn bestelling al op weg was. netjes verpakt en zeer goede kwaliteit.Dus mijn eerste kennimaking met de 'firma Hendrickx' is mij uitstekend bevallen,waarvoor dank.

super

goed op tijd geleverd en alle prima voor elkaar

geweldige service

Vlotte verzending. Bij de pakketdienst was iets mis gegaan met mijn pakket. Tijdens mijn telefoontje met de klantenservice van kampeerwereld werd ik blij verrast. Wat een ontzettend vriendelijke dame aan de telefoon. Er werden direct vervangende artikelen verstuurd. Ik ben meer dan tevreden.

Vlotte afhandeling en bezorgen.Binnen 1dag na bestellen

Vlotte afhandeling binnen 1 dag

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima pomp die uitstekend voldoet

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

prima ervaring met deze winkel

goede omschrijving. snelle levering

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Duidelijke web site en snelle levering

Duidelijke web site en snelle levering.

Topservice en lage prijze

Vlotte bestelling en levering van product. Absoluut niets op aan te merken.

Slecht verpakt

Via de website glazen solar lampjes besteld. Deze waren gewoon zo in de doos gezet met een beetje verpakkingsmateriaal. 7 van de 9 lampjes kwamen dus kapot aan. Gelijk foto's gemaakt en dit via Facebook pb doorgegeven. Er werd netjes op gereageerd. 9 nieuwe lampjes werden opgestuurd. Ze zouden dan beter verpakt worden. Spijtig genoeg was dit niet het geval en kwamen er weer een aantal kapot binnen. Tja geen zin meer om weer een melding daar van te maken. ( zonde ook voor het bedrijf, die heeft een extra onkostenpost )

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Lysbeth, Bedankt voor je review. Vervelend dat tot 2 maal toe je bestelling niet goed is aangekomen. Inmiddels hebben wij contact gehad en ontvang je het aankoopbedrag van de defecte lampjes terug. Met vriendelijke groet, Webcare

Super slechte service

Online staat de binnenhemel van kampa op voorraad. In de winkel zegt een kale man die er duidelijk geen zin in heeft dat t showmodel niet verkocht mag worden. Kampa levert slecht. De tent mocht bij vergissing zo mee maar dat hemeltje niet. Een verdieping lager nogmaals gevraagd en na akkoord van inkoper naar boven waar ik samen met de dame van beneden sta te wachten voor de hulp. Maar weer die vervelende kale man. Ik heb t net ook gezegd ik verkoop het showmodel niet. Ik zeg nog nu verkoop je ook niets ik wil hem nu hebben en hoef geen korting. Meneer was niet voor rede vatbaar en liep zo der wat te zeggen weg. Ik werk ook in een winkel en geld is geld. Ik ga niet dingen appart houden om het aan klanten te kunnen laten zien. Zo iets raars. Volgens meneer is t zo dat als hij het niet kan laten zien kan hij het niet verkopen. Maar goed...zit ik thuis en kijk ik online......is ie op voorraad en morgen ook in huis. Wat een gel... Daar wordt ik echt kwaad om. Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets had bij jullie. Ben er nu ook echt klaar mee. Ik maakte al weinig reclame ivm klantvriendelijkheid maar bij deze is t helemaal klaar. Ik sta nu op een camping en heb t nu nodig. Het geld gaat ergens anders heen. Morgen haal ik hem bij de concurrent die hem wel na een telefoontje voor me heeft. Top service!!!!! En geen gelul over bestellen. Succes met niet verkopen maar laten zien van spullen!!!

• Gekocht via: De winkel in Ermelo

Beste Dennis, Bedankt voor je review. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet naar wens te woord bent gestaan en geholpen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit met de desbetreffende afdeling bespreken. Met vriendelijke groet, Webcare

Gevonden wat ik zocht en dat was niet vanzelfsprekend!

Ik zocht een slaapzak bestand tegen koude temperaturen die toch compact was en die ik ook kon gebruiken met wat warmere temperaturen. Ondertussen getest en uitstekend bevonden!