Word goed behandeld

Wij hadden wat problemen met de kachel maar dat is mooi opgelost

uitstekend

Een uitstekende firma

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goed product en snelle levering.

Snelle levering en product volgens omschrijving.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Zeer snelle levering en uitstekende service.

Heb 1 serviesset en saladekom en mokken besteld en dit is erg snel geleverd. Echter de saladekom bleek beschadigd bij transport. Hierover een melding gemaakt en er werd direct een nieuwe saladekom nagestuurd. Zo hoort service te zijn. Ik ben uiterst tevreden.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Heel goede en plezierige service door deskundige mensen!

Op vragen krijg je direct deskundig antwoord waar je wat mee kunt. Er wordt met je mee gedacht vanuit klantperspectief, dat is plezierig en vertrouwd!

Snel geleverd

De service is goed, en de levering perfect.

Goede snelle servive

Ik kon hier mijn losse Cobb bbq schaal kopen. Is nauwelijks ergens anders te koop online. Hier wel en meteen de volgende dag geleverd.Top!

Snelle levering

Prima service, goede prijs/kwaliteit, gewoon een perfecte shop. Ga zo door!

Snelle levering

Goed product

Goed en vlot verlopen

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

snelle levering, gevonden wat ik zocht

Zocht een kleine televisie voor in huis. Bij Kampeerwereld gevonden wat ik zocht, televisie met ingebouwde DVD speler. Ben er blij mee. Goed verpakt en snel geleverd.

site is mooi overzichtelijk

snel geleverd en mooie verwarmingsmat. laten we hopen niet vaak nodig, maar wel fijn bij de voorjaar en najaar vakanties.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Product voldoet prima, reeds jaren ervaring met dit product.

Zie boven.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

snelle afhandeling en snelle levering

Nadat er besteld was en het product was op voorraad, binnen twee werkdagen geleverd. Uitstekende service

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Uitstekende orderafwikkeling, uitstekende orderbegeleiding !

Ook het volgen via en met track en trace is prima voor elkaar. De snelheid waarmee dit product werd aangeboden en geleverd was uitermate goed !

Positief mbt snelheid levering

Ontvangen product viel tegen wat betreft de afwerking. Daaromtrent dit aangegeven bij Hendriks met de bedoeling dat Hendriks dit zou doorgeven aan Isabella. Maar men wilde dat ik het product zou terugsturen. Vanwege Corona-crisis wild eik niet naar postkantoor voor een retourzending en besloot het product te behouden. Helaas werd niet aangeboden om het product thuis op te halen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Hadden een campingtafel besteld maar er werd de verkeerde geleverd. Hebben ons bij de klantenservice gemeld en binnen 2 dagen was de goede in huis. Willen dan ook langs deze weg Nancy bedanken voor de goede en zeer vriendelijke service. Zullen zeker weer bij jullie bestellen in de toekomst. Hoop dat er snel weer rust in de wereld komt. Van uit Mestreech veel sterkte en doe AUB voorzichtig.👍👍👍👍👍 Groetjes Lou en Marij.

Volgens verwachting geleverd

Ik heb het product binnen 24 uur ontvangen. Alleen was de verpakking behoorlijk beschadigd. Gelukkig was het product nog goed. Vervelend was dat ik bij de betaling niet mijn kortingscode kon gebruiken. Waarom het niet werkte weet ik nog niet.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

De artikelen in webshop zijn die ik ontvangen heb.

Snel safe en eerlijk meer kan ik niet van maken. Ze maken waar wat zij zeggen te doen.

Fijn bedrijf.

Probleempje keurig opgelost.

Niet goed

Heb bij jullie een Groene parasol besteld. Los van het feit dat ie niet op voorraad was, wat niet op de site stond, heb ik een blauwe ontvangen !!! Jammer.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste mevrouw Kuiper de Bruijn, Bedankt voor je review. Excuses dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Zoals zojuist telefonisch besproken zullen wij alsnog de juiste naar je opsturen. Met vriendelijke groet, Webcare

Top service!

Na een klacht over de besteltermijn werd ik uiterst klantvriendelijk en correct geholpen. Er werd meegedacht en de bestelling werd in tweeën gesplitst. Zij namen de verzendkosten van de 2e zending voor hun rekening. Echt top. Er kan altijd iets gebeuren, zeker in deze hectische tijden (bestelling betrof desinfecterende handgel), maar als het zo wordt opgelost heb je oog voor je klant. Een aanrader Kampeerwereld.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Stoelen die tegen vielen moeiteloos geruild

De door ons gekozen stoelen hadden in de beschrijving een andere kleur dan wij bij "antraciet" verwacht hadden. Nieuwe stoelen uitgezocht en de eerste zonder kosten terug gestuurd. Steeds telefonisch bereikbaar en alles volgens afspraak geregeld

Fantastisch!

Vriendelijk, behulpzaam en bereikbaar..... Vlotte levering...

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Precies wat ik zocht en voor een goede prijs.

De stevige kratten die ik zocht aangeboden door Kampeerwereld voor een goede prijs. Snel in huis. Bedankt!