keurige service

gaslampje gekocht, glas stuk in doos, keurig een nieuw glas gestuurd zonder gezeur

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Geen overbodige zaken tijdens het bestellen en een account was niet nodig.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

snelle levering, niet goed verpakt.

Snelle levering helaas niet goed verpakt (beetje knullig) poten van de stoelen staken uit de verpakking,daardoor rubberen doppen kwijtgeraakt tijdens vervoer. Bij contact heel snel nieuwe gekregen per post. Super geregeld !

Uitstekende ervaring met Kampwereld.nl

Goede keuzemogelijkheden, mooie site, bestellen en levering volledig naar wens. Dikke duim voor Kampwereld.nl!!

In één woord geweldig

Ik heb accessoires voor mijn Cobb bbq besteld en naar Frankrijk laten opsturen . Binnen een week had ik alles!

Prettige klantenservice

Wij hebben een Defa-kast besteld. Bij het uitproberen, bleek dat er een pootje gescheurd was. Na het melden hiervan, heb ik kort daarna een nieuw pootje ontvangen. Onze ervaring is dus een heel prettige!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Geheel volgens site melding.

Besteld en geleverd zoals aangekondigd en het product is ook helemaal goed.

Super service

Super service

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Gemakkelijke bestelling, snelle levering, product niet in optimale staat afgeleverd

PLUS: Gemakkelijke bestelling op de website Snelle levering Correcte prijs Product doet wat het moet doen, warmte geven. Ik vrees wel dat de gasflessen er door gaan vliegen. MIN: Product had verschillende deuken en we krijgen ze er niet uit. Dergelijke grote producten echter terugsturen van België naar Nederland, zag ik niet zitten qua procedure dus we zullen moeten proberen de deuken niet te zien.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

goede en snelle service en een zeer goed product.

Na een lange zoektocht de juiste stoelen die ik zocht gevonden bij Kampeerwereld Hendriks. Snel thuisbezorgd en product boven verwachting.

Snelle correcte levering

Kampeerwereld heeft een ruim assortiment. Ons pakket werd snel en netjes afgeleverd.

Geweldige service

Vandaag besteld snel in huis.

Prima!

Net bedrijf, doet wat het belooft.

Gewoon goed

Precies van wat je er van verwacht

Prettige winkel.

• Gekocht via: De winkel in Ermelo

Tevreden

Afhandeling goed verlopen. Bestelling juist uitgevoerd. Producten uitstekend.

correct en goede kwaliteit

Duidelijke omschrijving. snelle verzending

Bellen is weten

Snel opnemen telefoon voor vragen. Duidelijk antwoord.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

100% tevreden! Fijn bedrijf!

Al vaker besteld bij Kampeerwereld en ook deze keer weer 100% tevreden over zowel de artikelen, levering als de service. Fijn bedrijf is mijn ervaring!

Fantastische service

Wij hadden een hetelucht oventje besteld, Maar die werd niet warm, Klantenservice gebeld, Hele vriendelijke mevrouw die ons vertelde hoe te handelen, en binnen no- time een nieuwe ontvangen.

snele levering

goede ontvangst

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Vlotte bestelling en snelle levering!

Aangename webshop waar je makkelijk je weg vindt en een duidelijke uitleg (en specificaties) krijgt bij de producten. Aangegeven leveringstijd klopt of is zelfs sneller. Bij één van de items die ik bestelde stond een levertijd van 8-12 werkdagen, maar deze werd binnen ongeveer 4 werkdagen geleverd. Iets om rekening mee te houden is dat een bestelling in 1x geleverd wordt. Als 1 product dus een langere levertijd heeft, zal de rest ook later aankomen. Wat op zich helemaal geen probleem is, want het staat ook zo aangegeven in de mail ("bestelling wordt verstuurd van zodra order volledig is"). Bij een andere bestelling die ik plaatste, werd vermeld dat de producten de volgende werkdag geleverd zouden worden en dit was ook zo. De producten komen netjes verpakt aan. Enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat bij levering naar België niet gekozen kan worden voor een PostNL afhaalpunt en je dus thuis moet zijn wanneer ze leveren. Adhv van track and trace kan je dit wel makkelijk opvolgen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Blij dat wij die hadden tijdens de hittegolf.

Onverwachte aankoop gedaan en super snelle levering tijdens de hittegolf. 38 graden buiten en in de caravan 25 graden, zalig was het . Het maakt wel wat lawaai zowel binnen als buiten maar dat kan men toch niet vermijden.de paatsing ervan is goed gegaan geen problemen gehad. Zijn zeer tevreden van onze aankoop aanbevolen door onze vrienden.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Een top lengte voor op de camping.

Deze twee kabels zijn perfect voor iedere camping. Makkelijk mee te nemen en samen super lang.

Vlotte verkoop

- overzichtelijke website - vlotte verloop - goede verpakking