perfect product en dito orderafhandeling

Na diverse sites te hebben bezocht op basis van klantervaringen besloten bij kampeerwereld te bestellen. Goed verzorgde orderafwikkeling en verzending.

Beperkte service

Mijn verzoek om een handleiding te mogen ontvangen werd niet gehonoreerd. Aanbeveling dit wel te doen.

Heb zeer goede ervaring, ze komen afspraken na. Er is een prettige en snelle communicatie. Als alles er niet op voorraad is, wordt er niet zomaar alvast wat verzonden maar gewacht tot de order compleet is.

Uitstekende service

2 jaar geleden daar een kachel gekocht, helaas ging de schakelaar kapot. Daarover gebeld en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. De volgende dag was het er al. Top !!

Grote sortering leuke bediening

Groot assortiment ,alleen geen webasto produkten.

Prima producten voor een goede prijs en uitstekende service

Makkelijk bestellen en op tijd leveren

Zeer goed!!!

Direct na de bestelling werd per email aangegeven dat er niet voldoende in voorraad was. Zodra dit weer was aangevuld was binnen 1 week het bestelde binnen. Het betrof enkele vlamverdelers.

Zoals ik gewend ben van Kampeerwereld was alles op tijd en op en top in orde!

Betrouwbaar bedrijf met snelle en correcte levering.

Wat een heerlijke winkel....op fietsafstand !

Laatste aankoop een Cobb Gas, gelijk meegenomen op vakantie, geweldig van genoten

Goed materiaal

Levering was wel traag

Fijn bedrijf, super service

Meerdere online bestellingen geplaatst. Steeds correct, op tijd en volledig naar wens geleverd. Het assortiment is bijzonder ruim, scherp geprijsd en de levering is prompt. Kom hier zeker terug.

Snelle levering

Zeer sneel levering

Eerste keer hier iets besteld. Elke keer via mail op de hoogte gehouden ingepakt, verzonden enzovoort, Toppie

Goed verpakt en super snel geleverd top!!!!

Goed verpakt en super snel geleverd top!!!!

Op andere websites was het product dat ik zocht al uitverkocht, dus heb ik eerst gebeld met kampeerwereld.nl om te controleren of de beschikbaarheid op de website klopte. Dat bleek het geval en dus heb ik mijn bestelling kunnen plaatsen. De service was vlot, de website makkelijk in gebruik, en het pakketje was er snel, precies in de tijd die vooraf werd voorspeld.

👍🏻

👍🏻

Prima en vlot geregeld

Bestellen ging vlot en het afhandelen ook. Prima product

Goede site

Op tijd geleverd wat ik besteld hebt.

Alles goed zoals besteld.

Nette prijs, en op tijd geleverd. Ik zou hier de volgende keer zeker weer bestellen.

levering en afhadelen van order perfect

Super handig in gebruik

Gewoon goed

Gewoon goed

Eerste kennismaking en bestelling

Netjes geholpen /snelle levering/ goed verpakt aan gekomen. Goede service dus en een aan rader.

Verkeerde porduct geleverd.

Parasol besteld, maar er was een andere gestuurd. Voor het terugsturen via PostNL, moest ik in eerste instantie 14 euro verzendkosten betalen. Daarin wilde het bedrijf een deel van betalen. Achteraf hoefde het niet, doordat ik het bij een kleine buurtwinkel liet versturen. Wel een aardig gebaar van het bedrijf en inmiddels is de juiste parasol in ons bezit.

Gekocht via: