prima en goed verzorgd

Duidelijke site met voldoende aanbod van alle onderdelen die bij een vakantie komen kijken. Mijn zoektocht naar peggy peg was kort en duidelijk, en resulteerde in een bestelling die daarop vlot werd geleverd.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Ik ben erg tevreden over Kampeerwereld

Goed assortiment, heel vriendelijk en behulpzaam personeel en bij een probleem (iets stuk of niet leverbaar) wordt er met je meegedacht. Ik ben blij met kampeerwereld!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Producten werden stipt en tijdig geleverd

Ik bestelde voor de eerste maal een pakket Nikwax Twin Pack bij Kampeerwereld.nl Het pakket bestaat uit een wasproduct en een product om kleding waterdicht te maken. Ik ben zeer tevreden over deze producten en over de service van Kampeerwereld.nl

inferieure kwaliteit produkt

Deze kraan zou niet mogen in aanbieding staan. Deze heeft een zeer slechte kwaliteit. Nog voordat ik ze kon plaatsen schoot het darmpje naar de doucheslang los en was niet meer op zijn plaats te bevestigen daar de pillar verscholen zit in een holte. Dit heb ik zelf moeten oplossen door darmpje vast te kleven met siliconen. En dan zat de kraan zo stroef dat de regelknop slipte en geen kracht had om de as te verdraaien. Heb ik ook moeten vastlijmen. Pffft... wat een rommel.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Alle moeite gedaan om mij te helpen!!

Ik was te vroeg om mijn bestelling af te halen, nog geen bevestiging binnen, toch werd aan de balie alle moeite gedaan om het product aan mij mee te geven. Dat stel ik erg op prijs

• Gekocht via: De winkel in Ermelo

Snelle service tegen een scherpe prijs.

Goed assortiment tegen scherpe prijzen. Het artikel van mijn keuze werd vlot geleverd.

Snel geleverd, tevreden met producten

Snel geleverd, tevreden met producten

Geweldige alles netjes geregeld

Mijn bestelling netjes geleverd en ook netjes retour

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Duidelijke website en snelle levering

Nadat ik in België al weken wachtte op een levering van Weber bij de plaatselijke winkelier heb ik besloten bij Kampeerwereld te bestellen. De Dutch Duo Oven 24 uur later ontvangen. Ik ben heel content.

Snelle verzending

De bestelling was zeer snel binnen. Helaas was de tas waarin het tenttapijt zat stuk. De rits was al kapot en er zat een scheur in de tas zelf. Ik hou mij aanbevolen wanneer jullie een tas over hebben en deze aan mij willen zenden. Voor de rest prima tevreden en zal ik aanbevelen

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Marian, Bedankt voor je review. Vervelend dat de tas stuk is. Wij sturen je zo snel mogelijk een nieuwe toe. Met vriendelijke groet, Webcare Kampeerwereld Hendriks

Vreemde maar uiteindelijk goede service.

Bestelling op voorraad + actieprijs Kampeerwereld (volgens info/reclame) dus besteld, volgende dag verzending. Na 1 week gebeld. Kon nog wel enkele weken duren ivm ‘niet op voorraad en niet kunnen leveren Bardani’. ??? Info Bardani te Bergeijk: Bardani Faro is gewoon op voorraad. Bericht doorgestuurd Kampeerwereld. Volgende dag gebeld door Kampeerwereld. De Bardani Faro zal volgende dag worden geleverd. Bardani Faro ook ontvangen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

3 compacte stoelen besteld. Snel geleverd en de stoelen zijn van goede kwaliteit. Zeer tevreden.

snelle kwaliteitslevering

gevonden via internet, bekeken , snelle levering, goede kwaliteit

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Vorig jaar zomer hadden wij een stofzuiger voor de caravan besteld en ontvangen. Voor thuis was hij ook makkelijk maar toen hield hij er ineens mee op. Na contact te hebben gehad met de Kampeerwereld mochten wij de stofzuiger gratis opsturen. Heel snel ontvingen wij een splinternieuwe stofzuiger waar we superblij mee zijn.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle levering en een goede kwaliteit voor een goede prijs.

Snelle levering en een goede kwaliteit voor een goede prijs.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Leuk sportief speelgoed voor een kind

Om kinderen meer te laten bewegen, leuk aantrekkelijk en simpel speelgoed. Prijs/kwaliteit perfect. Kleuren zijn aantrekkelijk voor de kinderen.

Snel, duidelijk, mooi product

Snel, duidelijk, mooi product

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Duidelijke site en correcte levering.

Duidelijke site en correcte levering. Wat you see is what you get. En zo hoort het ook te zijn. Prima.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Kampeerwereld verkoopt CoolNet UVBuffs in heel veel kleuren!

Om mijn haar te beschermen tegen de zon, was ik op zoek naar een sjaal met UV bescherming. Ik kwam bij Kampeerwereld.nl terecht, die Buffs verkoopt in heel veel verschillende mooie kleuren. De prijs is absoluut concurrerend. Uit de uitgebreide beschrijving werd mij duidelijk dat dit precies was wat ik bedoelde! De bestelling was snel geplaatst en werd dezelfde dag verzonden, dus ik had mijn haarbescherming snel binnen. De Buff Coolnet UV blijkt in de praktijk heel handig te zijn en is op veel manieren te dragen. Een zeer tevreden klant.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goeie service en snelle levering

Alles naar wens

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snel betrouwbaar en ruime keuze

Snelle levering Prettige website en keuze uit goede producten.

Prima afhandeling bestelling.

Er was iets vergeten te verzenden.werd meteen nagezonden.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Twee dukdalf stoelen besteld en de volgende dag geleverd

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

snelle levering en netjes verpakt

een aanbeveling voor anderen. goede kwaliteit materialen☺

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima product tegen een scherpe prijs

Windscherm besteld en snel geleverd, voldoet geheel aan deverwachting.