Prima service, goed product

Snelle verzending, goede producten. Niets op aan te merken, wel aan te bevelen

Prima product, snel geleverd

Bij Kampeerwereld vond ik uiteindelijk wat ik zocht. Goede communicatie en snelle levering. En een prima product, aanbevolen!

Opklapbare stoelen besteld. Zitten prima. Zeer snelle levering

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Na storing aan mijn tv werd direct een nieuwe op gezonden

Boven verwachting!

Ik had een probleem met een Campingaz barbecuehoes. Dit is héél netjes en snel opgelost. Hierbij deed Kampeerwereld spontaan absoluut méér dan dat ze hoefde te doen. Een dikke 10

Top artikel

Ik ben ontzettend tevreden over het artikel. Boven verwachting. De levering was ook top.

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen

Levering in delen

De complete bestelling was niet op voorraad. Hij is na wat onduidelijke communicatie over de beschikbaarheid uiteindelijk in delen geleverd, wat op zich prima is.

Klantgericht

Wij hadden twee Dukdalf tafels besteld,waarvan eentje een kleine beschadiging aan onderkant blad.Ik bellen..we kregen de optie omruilen of 25 % korting met volledige garantie.Dus dat laatste hebben we gedaan.Stond binnen 1 dag al terug op onze rekening. De tafels zijn nu mee op vakantie en bevallen uitstekend.Dus een tevreden klant.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima. Gekregen wat ik besteld had.

Geen klachten Gekregen wat ik besteld had. Netjes verpakt.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Het hele proces van mijn bestelling, van bestellen tot afleveren verliep moeizaam.

Diverse producten besteld via de webshop. Alles stond netjes op 1-3 werkdagen leveren. Op zondagavond besteld maar ik kreeg pas de week daarop op maandag of dinsdag een berichtje dat enkele spullen niet leverbaar waren. Ik zei annuleer deze dan maar. De volgende dag werd ik weer gebeld. Helaas kon ik de telefoon toen niet beantwoorden. Voicemail was ingesproken met de vraag of ik terug wilde bellen. Dit netjes gedaan. “Ja, nee, ik weet niet waarom u terug zou moeten bellen. Alles in de bestelling staat goed” uiteindelijk werd ik weer gebeld. Dat de artikelen die eerst niet leverbaar waren, wel leverbaar waren maar de artikelen die er aanvankelijk gewoon geleverd zouden worden en niet waren. Echt een zooitje dus. Heb uiteindelijk 2 van de 5 bestelde producten geleverd gehad. Op woensdag of donderdag. Heb dus ruim 1,5 moeten wachten op mijn bestelling. Ik weet dat we met zijn allen heel verwend zijn in Nederland met bestellen en leveren maar dus voelt een beetje terug in de tijd…toen er nog Flippo’s in de chipszakken zaten.

geweldg!

wij hebben de Carry Chef 2 Roast pan direct in gebruik genomen. heerlijk braaien, in de buitenlucht met kinderen en kleinkinderen. Lekker, gezellig en met een zonnetje erbij. Genieten dus. GOED Produkt.

Snelle communicatie

Als je whatsappt, dan reageren ze erg snel. Mijn bestelling was niet compleet, maar dat werd snel en netjes gecorrigeerd.

Goeie tent snel geleverd

Ik zocht een goeie lichte tent met stahoogte die vond ik bij kampeerwereld en hij werd snel geleverd.

Fantastisch

Combi magnetron gekocht maar bleek niet te zijn wat we zochten en na (makkelijk)retour gestuurd te hebben, binnen 3 dagen het geld op mijn rekening teruggestort gekregen. Super geregeld. Het terugsturen lag niet aan het product maar aan onze wensen!

Snel en goed geleverd

Besteld, betaald en geleverd conform beschreven. Goed bedrijf wat mij betreft.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Voor mij geen Hendrikx Kampeerwereld meer.

Slechte service

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. We hebben via de mail contact met je opgenomen. Hopelijk kunnen we er samen uitkomen. Met vriendelijke groet, Webcare

Uitstekend verzorgd en snel bezorgd

We hebben de opblaastent via internet gekocht ( wij wisten hoe en wat het was vandaar)Hij was er snel

Klantvriendelijk

Goed geholpen aan de telefoon gevraagd of er nog ligbedden waren op maandag besteld via internet en donderdag al inquisitie klantvriendelijk

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Een dagje later als gepland

Campingstoel besteld via Bol.com. De verkoper in dit geval was kampeerwereld. Stoel benodigd als verjaardagscadeau en de hoop is dan altijd dat deze op tijd geleverd zal worden. Helaas een dag later als verwacht waardoor ik vrij moest nemen van werk. Eenmaal gearriveerd dit al weer vergeten en keurig verpakt is de stoel geleverd.

super service

Ik had in mijn bestelling een fout gemaakt. Via whatsapp contact opgenomen en mijn fout werd meteen recht gezet! Super snelle en vriendelijke service. Levering was er snel en alles was in orde!

Goede bezorging

Goede bezorging zonder schade heel te vreden

fijn oventje.

Snel op temperatuur ,prettig om mee werken.

Super snelle individuele service

Voor een verjaardag zocht ik een cadeau dat kampeerwereld op voorraad leek te hebben. Ik moest het alleen wel snel hebben. Telefoontje naar de winkel waarna direct gecheckt werd of het product er was. Afgesproken dat, wanneer ik direct bestelde, het product per ommegaande verstuurd zou worden, ondanks drukte van die dagen. Dag erna product in huis en tevreden jarige.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Eerst keer en zeker niet laaste

User vriendelijke webwinkel en snel bezorging.