Uitstekend!

Er werd extra moeite gedaan toe het product niet leverbaar leek, geweldig.

Snelle levering

Een fijn apparaat de Mesticairfryer. Al enkele keren gebruikt,super.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snel geleverd & product naar verwachting

Duidelijke omschrijving op de website. Product snel geleverd.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Webshop voorraad volledig onbetrouwbaar.

Tijdens Black Friday erg goede aanbiedingen echter zouden 7 van de 10!! artikelen toch niet op voorraad zijn en ze kunnen (willen) niet naleveren. Artikelen zijn bij alle andere webshops nog ruim op voorraad aanwezig, het is dus een kwestie van niet willen leveren.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Marco, Bedankt voor je review. We vinden het spijtig te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Gelukkig hebben we je gesproken en het probleem samen opgelost. Ik hoop dat je blij zult zijn met je bestelling. Vriendelijke groet, Webcare

Super snel, goed verpakt en ruime keuze

snelle levering

overzichtelijke site en snelle levering

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goed geprijsd. Goed produkt.

Goede prijs. Prima verpakt. Uitstekend produkt.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Zeer snelle levering petje af

Iedereen aangeraden goede prijs verhouding snel thuis

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelweg service super voor elkaar Heerlijke kachel is het heel snel warm

Keurig afgeleverd

Netjes en zonder schade ontvangen en op afgesproken tijd.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen.

Heb de oven in gebruik genomen. Ben heel tevreden. Ook dat hij hete lucht blaast. Je kunt er erg veel mee.

super service

Ik had een kunststof tuinbank besteld, deze werd via een transporteur geleverd. Het was koud waardoor het materiaal keihard was en er is een hoekje afgebroken tijdens het transport. Ik kwam daar achter toen ik de bank enkele dagen na ontvangst in elkaar wilde zetten. Ik heb daar in de avond een mail over gestuurd en de volgende morgen had ik gelijk reactie. Geen gezeur, geen ontwijking maar direct helpen, oplossingen bieden etc. Enkele dagen later had ik een nieuwe bank, super geregeld met excuses van Kampeerwereld. Ik heb dit als zeer servicegericht en klantvriendelijk ervaren.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle levering van het product.

De kerstverlichting die ik zocht ter vervanging van de oude, vond ik bij Kerstwereld.nl. Na de bestelling was het snel geleverd en goed verpakt.

• Gekocht via: De webshop kerstwereld.nl

Prima service en snelle reactie!

Goed en snel geholpen, top service 👌

• Gekocht via: De winkel in Ermelo

Altijd lief en vriendelijk geholpen snelle afhandeling van retouren en een extra compliment voor Nancy ze helpt me altijd zo goed! Dikke knuffel voor haar! Boogie

• Gekocht via: De webshop kerstwereld.nl

Mini airfryer kwam goed verpakt en snel aan.

Goede service, snelle levering

Het artikel was in eerste instantie niet voorradig, maar dit is zo snel mogelijk opgelost. Het artikel voldoet prima.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima kwaliteit en goed bezorgd

👍

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Ik had iets breekbaar besteld en ondanks dat het goed ingepakt was. Waren er 2 producten kapot, door de goede service had ik de volgende dag 2 nieuwe producten in huis.. Top!!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Bestelling snel in huis, was afwijkend van wat er in de beschrijving stond, inplaats van lampjes op batterijen zaten er wel lichtjes bij met snoer maar zonder stekken. Dat heb ik zelf opgelost.. Was er evengoed blij mee. Voor het ongemak kreeg ik er nog een extra attentie bij per post. Super vriendelijk geholpen aan de telefoon. Mijn kerstboomkleed hangt mooi te pronke aan de muur!

• Gekocht via: De webshop hengelsporthendriks.nl

Ik koop hier vaker

Geweldige service, netjes verpakt en de volgende dag in huis.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Gewoon wat je wilt bij een webwinkel

Duidelijke site. Goeie prijs. Snelle levering. Het is nog niet nodig geweest, maar het lijkt mij niet moeilijk spullen terug te sturen of te ruilen

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goede communicatie, snelle verzending en nette (gerecyclede) verpakking.

Snelle en correcte levering

Top levering en snelle afhandeling, alleen jammer dat product een paar dagen later veel goedkoper gekocht kon worden! Deze info had wel verstrekt mogen worden omdat je je hoe dan ook altijd een beetje bekocht voelt.

Geweldige service

Ik heb iets wilde iets bestellen via de website maar kon het niet vinden. Dus een mailtje gestuurd en bericht gekregen dat ze het niet op voorraad hadden maar wel voor ons konden bestellen. Prima service!

Gekocht via: