Goede outdoor spullen, scherpe prijzen

Kampeerwereld.nl heeft een prima selectie aan outdoor spullen voorzien van goede informatie en dat alles tegen scherpe prijzen. Bestel en verzending (op basis van meerdere bestellingen) loopt altijd probleemloos.

Geweldige service

Service was geweldig, helaas het verkeerde product besteld. Maar netjes afgerond in ieder geval.

Goede service en medewerkers die goed meedenken.

Voor de aanvullende garantie van de Crespo stoelen had ik hulp nodig. Binnen een uur werd ik teruggebeld, en daarna nog een keer om de hele aanvraag (die zij al hadden ingevuld) door te nemen. Fijn! Zij weten dat de service verder gaat dan de voordeur.

Zeer goed bedrijf met een prima service

Door een foutje op hun website een foutieve kraan toegestuurt gekregen en dit is op korte temijn keurig opgelost

Prima service met uitgebreid assortiment

Prima service met uitgebreid assortiment en snelle levering

Slechte ervaring wanneer product stuk is

Heb je nieuwe outdoor wandel schoenen gekocht, gaat binnen 3 maanden de stof rafelen. Deze is te kort gestikt en laat los. Intussen bijna een maand verder en nog in afwachting van wat de leverancier, producent er mee gaat doen. Hendriks heeft de schoenen opgestuurd en verschuilt zich achter de producent. Terwijl ik aLs consument bij Hendriks kom reclameren. Erg vervelend, wil je erop uit, in de meivakantie naar de Ardennen, naar de scouting, mis je je outdoor schoenen. Tja, wat is service. Voor ons de laatste keer bij Hendriks. Op naar Bever of een webshop.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

De telefoniste had niet veel geduld met mij

Het is jammer dat de kosten voor het terugsturen van het product bij de klant ligt.

Ik heb deze omvormer geïnstalleerd voor een 12 volt televisie thuis. De omvormer die standaard bij de televisie is meegeleverd werkte niet. De aangekochte omvormer via de kampeerwinkel werkt perfect. De televisie vraagt 40 watt en de omvormer levert 65 watt. Grandioos

Perfect!

Snel geleverd (binnen 1 dag) en de beste prijs👌🏻

een en ander misgelopen, maar heel netjes en snel opgelost

Het kan niet altijd allemaal in één keer goed gaan, waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt, maar dan komt het er op aan hoe alles opgelost wordt. En dat kan ik in een woord samenvatten: PERFECT!

Komt afspraken na

Defecte gaslantaarn opgestuurd, voor garantie vervangen zonder veel gedoe

Heel snel geleverd, bedankt.

Snel en goed

Gekregen wat we hadden gevraagd een rits voor onze tent

Prima! Helaas zat er een weekend tussen maar toch nog op tijd ontvangen!

Vriendelijke behandeling

We hadden zelf problemen met de retour zending veroorzaakt, door ons niet aan de instructies te houden. Het is door de dames op het kantoor van Hendriks fantastisch opgelost.

Alleen maar goed!

Goede service. Ik had verkeerd artikel gekocht in winkel, ruilen via internet was geen probleem. In winkel word je altijd prima geholpen. Goede bestelmogelijkheid via internet. Ruim sortiment. Alleen maar positieve ervaringen, al enkele jaren!

Geweldig camping winkel

Komen er graag

zeer vriendelijk

zeer vriendelijk en later op mijn vraag ook nog eens beantwoord

Goede en snelle service

Geen gekke dingen doen gewoon wat ze beloven

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: Tenten|Kampeerartikelen|Kampeermeubelen|Koken en Barbecues
  • Verbeterpunten/ tips: ik heb ze niet.gewoon zo doorgaan

Heel tevreden goeie service

• Ervaring met: Kampeerartikelen

Een topwinkel! Kwaliteitsmateriaal, goede prijs maar vooral een fantastische service van mensen met heel veel kennis. Vooral de afdeling 'outdoor' (lichtgewicht materiaal, tenten, slapen) is zeer specialistisch. Maar ook op andere afdelingen (o.a. branders) is zeer veel kennis. De naam doet vermoeden dat het een gewone kampeerwinkel is maar jullie zijn veel meer dan dat.

• Prijs
  • Ervaring met: Bergsport|Tenten|Kampeerartikelen|Outdoor, rugzakken en slapen |Koken en Barbecues|Lichtgewicht kamperen
  • Verbeterpunten/ tips: Iets gaan bedenken dat ik ook zonder een nieuwe aanschaf naar buiten kan lopen :)

Een bunkie stapel Bed gekocht, prima website. Alleen was er 1 onderdeel verkeerd ingepakt dus ben alsnog naar de winkel gegaan om deze om te ruilen.

• Ervaring met: Kampeerartikelen
  • Verbeterpunten/ tips: Ik kom moeilijk contact vinden om iets te ruilen. Heb besloten om naar de winkel te gaan. Daar werd ik beneden aan de balie goed geholpen. Ik moest naar boven. Daar was t moeilijk om een medewerker te vinden. Uiteindelijk iemand gevonden. die zei dat ik het hele bed moest inleveren. Dat ging niet.... het ging om 1 hekje. Veel heen en weer bellen, kwam er een medewerker en die ruilde zonder problemen het hekje van een showmodel. Ik stond na 40 minuten pas weer buiten. Vond het niet mijn probleem, was een fout van het inpakken. Was blij dat ik naar de winkel ben gegaan. Weet niet of het via internet goed had gegaan.

Bekers besteld super snel binnen en heel goed verpakt

• Communicatie/bereikbaarheid N.v.t.
  • Levertijd (n.v.t. bij aankoop in de winkel) N.v.t.
  • Ervaring met: Kampeerartikelen

Snelle levering van de airefryer. Prima product.

• Ervaring met: Kampeerartikelen|Kampeermeubelen|Koken en Barbecues

• Prijs
  • Ervaring met: Kampeerartikelen|Kampeermeubelen|Wandelschoenen |Koken en Barbecues|Lichtgewicht kamperen

Over Kampeerwereld.nl

Filter op Taal