Bestelling snel in huis, was afwijkend van wat er in de beschrijving stond, inplaats van lampjes op batterijen zaten er wel lichtjes bij met snoer maar zonder stekken. Dat heb ik zelf opgelost.. Was er evengoed blij mee. Voor het ongemak kreeg ik er nog een extra attentie bij per post. Super vriendelijk geholpen aan de telefoon. Mijn kerstboomkleed hangt mooi te pronke aan de muur!

• Gekocht via: De webshop hengelsporthendriks.nl

Ik koop hier vaker

Geweldige service, netjes verpakt en de volgende dag in huis.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Gewoon wat je wilt bij een webwinkel

Duidelijke site. Goeie prijs. Snelle levering. Het is nog niet nodig geweest, maar het lijkt mij niet moeilijk spullen terug te sturen of te ruilen

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goede communicatie, snelle verzending en nette (gerecyclede) verpakking.

Snelle en correcte levering

Top levering en snelle afhandeling, alleen jammer dat product een paar dagen later veel goedkoper gekocht kon worden! Deze info had wel verstrekt mogen worden omdat je je hoe dan ook altijd een beetje bekocht voelt.

Geweldige service

Ik heb iets wilde iets bestellen via de website maar kon het niet vinden. Dus een mailtje gestuurd en bericht gekregen dat ze het niet op voorraad hadden maar wel voor ons konden bestellen. Prima service!

Kwaliteit

Snelle levering

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Na telefonisch contact en daarbij perfect geholpen ,de bestelling gedaan die supersnel binnen was !

Snel en klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk

Vooral rond 10 graden heb je lekker warme voeten door deze mat

Goede services

Tevreden

Wasemmer gekocht die niet beviel omdat het systeem te zwaar voor me was. Ik heb de emmer retour gestuurd en binnen 2 weken het bedrag op mijn rekening terug gekregen.

Goede snelle service

• Gekocht via: De webshop kerstwereld.nl

Uitstekend!

Prima ervaring met de webshop van Kampeerwereld.nl. Mijn bestelde item was even niet op voorraad en ik werd daar netjes van op de hoogte gesteld. De levering volgde alsnog binnen de door Kampeerwereld gestelde leveringstermijn. Van harte aan te bevelen dus.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle goede levering en goede service

Met de verzending ging het mis met PostNL. Maar één telefoontje naar de klantenservice van Hendriks en alles was opgelost. Super blij mee!

Prima geregeld!

Bestelling en levering zijn prima verlopen! Echte aanrader!

Goed afgewerkte zijwand

We hadden de linker zijwand al en dit najaar de rechter zijwand erbij gekocht. Prima product voor een mooie prijs!

Geweldig!

Ik heb een rol vislijn besteld; deze rol werd binnen 24 uur thuisbezorgd. Gedurende het gehele proces ontving ik regelmatig updates over de status van mijn bestelling. GOED BEZIG!!

Alles prima voor elkaar

Omdat ik al wist wat ik wilde hebben, was er geen sprake van een zoektocht. Was ik zocht was makkelijk te vinden en nog in de aanbieding ook. Besteld en volgens belofte geleverd.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Duidelijke site, goede communicatie en snelle levering.

Super servic

Uitstekende levering, alles is prima gegaan. Goed produkt heel blij mee.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima communicatie bij navraag over maten. Snelle levering, volgende dag in huis en prima pasvorm.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Supersnelle levering. Geweldig schoonmaakmiddel van Isabella, werkt goed.

Snel en correct

Snel en correct

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

de bestelling is heel goed verlopen

een snelle levering helemaal naar wens

goede service

Mijn bestelling was niet gelijk aanwezig met werd toch snel geleverd. Goede communicatie snelle afhandeling.

Gekocht via: