besteld en op tijd geleverd

Snel geleverd, zelf de volgende dag in huis

goede service en zeer vriendelijke contact gehad

Goede service en vriendelijke personeel

Erg goed

Mooie gietijzeren ketel snel in huis

Snelle levering

Snelle levering van een tent.

Hele goede services.

Ons Kooktoestel had een probleem met 1 van de pitten. Eerst konden wij het kooktoestel ter reparatie opsturen en toen dat niet werkte kregen wij een nieuwe opgestuurd. Echt hele goede services.

Kreeg het op tijd binnen

bedroevend slecht

Twee dure Crespa stoelen online besteld en bij aflevering bleken beide stoelen te wiebelen. Doordat de vakantie zich aandient, zat er niets anders op dan zelf naar Ermelo te rijden om alsnog goede stoelen mee te kunnen nemen. Toen we bij de klantenservice onze teleurstelling uitten over de kwaliteit van deze (dure) stoelen was de reactie : dat is dan pech, we kunnen niet alles controleren. Toen wij aangaven dat we anders hierdoor wel 160 km moesten rijden, was de reactie dat ze daar ook niets aan konden doen. En op mijn opmerking dat dat wel een heel klantgerichte reactie was, en we om deze reden hier noooit meer iets zouden kopen, was de reactie : daar is de uitgang... Echt ge-wel-dig goed meegedacht door de twee dames van de klantenservice. Blijkbaar is 1 klant meer of meer niet belangrijk. In dit geval dus duidelijk 1 minder.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste meneer Thijssen, Dank voor het prettige gesprek van zojuist. We gaan uw klacht intern doornemen met de betreffende medewerkers, iets meer begrip was op dat moment op zijn plaats geweest. We zijn blij dat de nieuwe stoelen wel naar wens zijn en wensen je hier nog veel plezier van! Met vriendelijke groet, Webcare Kampeerwereld Hendriks.

Online makkelijke outdoorwinkel en snelle levering.

Ben zelf nog nooit in de geweest maar heb al verschillende keren naar volle tevreden online artikelen besteld bij Kampeerwinkel.nl. Wanneer artikelen op voorraad zijn dat heb je het gegarandeerd de volgende dag in huis. Voor mij een winkel om graag terug te komen.

Nette prettige winkel

Snelle en nette levering van de bestelde producten.

Prachtige douce accessoires.

Prachtige douce accessoires.

onderdeel ontbreekt

blijkbaar worden produkten niet gecontroleerd voor verzending. onderdeel van de krik ontbrak en zat dus niet in de door. Eén telefoontje was wel genoeg om het op te lossen. volgende dag was het binnen. Nazorg is wel weer goed geregeld..

Prima geleverd

Goed afgeleverd

Prima en vriendelijk personeel

Bestelling werd na prima telefonische overleg in 2 keer bezorgd na een misverstand en een weekend kreeg ik het eerste artikel op dinsdag in huis en het 2e een paar dagen later omdat deze artikel niet op voorraad was uiteindelijk toch heel tevreden.

Super snelle service

Overzichtelijke site, duidelijke communicatie, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding prima. Dik tevreden!!!

Bamboe bestek en afdruiprek. Goed/stevig en bovendien antibacterieel!

Snelle levering

Ik heb pas 1 keer op deze site besteld. Maar site is duidelijk en het product werd snel en goed verpakt geleverd.

Keu enige snelle service

Geen poespas. Snelle directe service.

We hadden al een aluminium tafel 70x70 waarvan we dachten dat het van Bocamp was. Na een telefoontje hoorde we dat het van Kampa was. Snel besteld en snel geleverd zodat we nu op de camping er plezier van hebben, top

Zie onder.

Tijdig ontvangen en blijkt precies in het vooronder van de caravan te passen i.p.v. de zwarte afval jerrycan. Goed voor mijn gevorderde leeftijd. M.v.g. H.Koorevaar

Goedkoop en snel geleverd.

Adventurefood besteld voor trektocht in Zweden, werd snel en keurig afgeleverd tegen een goed prijs. Dus ben weer tevreden.

Ideaal

Zeker een goede koop geweest! Onze meiden hebben er heerlijk op geslapen. Goed overzichtelijk bouwpakket en dus zo in elkaar!

Snelle levering!

Snelle levering.

Fantastisch

Ondanks dat onze qlima kachel niet bij Hendriks vandaan kwam, zijn wij prima geholpen toen bleek dat onze kachel niet goed werkte. Qlima gaf geen gehoor op onze klachten, maar de technische dienst van Hendriks heeft gezorgd dat wij nu een nieuwe kachel hebben. Wij willen het bedrijf daar hartelijk voor bedanken. Fam van loon.

Goed bereikbare helpdesk en fijne aftersale

De kampeertafel die we ontvingen bleek in de fabriek beschadigd te zijn. Contact hierover met de aftersale afdeling verliep zeer snel en behulpzaam. Geen gedoe over verzendkosten want de retourzending was gratis. Binnen enkele dagen kregen we een nieuwe tafel die op voorhand even was gecheckt op beschadigingen door personeel. Heel fijn!

Over Kampeerwereld.nl

Filter op Taal