Uitstekende ervaring

Duidelijke website, Snelle levering, zelfs op de camping!!!

Bestellen en bezorgen gaan soepel. Wij zijn tevreden over de service en de artikelen.

Had aanvankelijk zelf iets niet goed besteld. Zeer soepel en snel verwisseld voor het gewenste product.

Snelle, goede levering.

Product is zoals beschreven.

Verkeerde artikel geleverd maar daarna keurige service

Ondanks contact vooraf toch een verkeerd artikel. Word hersteld door Kampeerwereld (nieuwe is besteld). Dat proces/contact loopt goed.

Fijne winkel, goede webshop

Fijne winkel waar ik graag naar toe ga. Ook de webshop is prima. Meer kan ik er niet over zeggen. Topzaak.

artikel was helaas niet op voorraad, was op de website niet aangegeven. Speciaal voor mij besteld en

Goed en snel geleverd

Top Service

De gehele bestelling netjes ontvangen

Geweldig wat een service

Kastklep veren besteld, 3 stuks waren in voorraad en 4 stuks niet. De 3 veren werden direct naar mijn huisadres verzonden. De volgende dag al ontvangen. De 4 overige moesten besteld worden en zouden tijdens mijn vakantie worden afgeleverd. Na binnenkomst werden deze super snel verzonden naar de camping alwaar we verbleven. Kortom een super ervaring.

Snelle levering, goede prijs

Makkelijke en eenvoudige bestewijze. Correcte en snelle levering.

Tevreden!

Sneller dan verwachte leverdatum geleverd. Nette prijs

super snel geleverd en goed verpakt.

Het product kwam al de volgende middag en was stevig verpakt in een recyclede koker, dus milieu bewust! Top, ga zo door.

Superservice!

Na lang rondkijken hebben we bij Kampeerwereld een campingkeukentje besteld. Deze werd dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag hadden wij hem al ontvangen! Bij het uitpakken bleek helaas het wasbakje te ontbreken. Via de mail contact opgenomen met de klantenservice: dezelfde dag antwoord en deze is direct na verzonden. Voor ons zeer goede ervaring met kampeerwereld: heldere communicatie, goed product en mocht er onverhoopt iets misgegaan zijn, superservice! Wij kunnen lekker op pad met ons keukentje :-) en komen zeker terug in de (web)shop!

Fijn bedrijf snelle service goede prijs

Zie boven

Prima!

Prima, doen wat ze moeten doen.. Zou er zeker weer bestellen

De stoel is weer als nieuw,het was ook makkelijk te repareren

Mooie produkt

Mooi produkt, snelle levering

Super mooi servies

Ziet er super mooi uit zou graag uitbreiding willen hebben bv grote schakel en bekers

Heel handig, maar wel heel duur! In Canada was het veel goedkoper!

Handig maar duur. In Canada gebruiken ze ook pods maar daar was dat veeeeel goedkoper! Dus de prijs is het struikelblok. Hygiënischer zijn de pods ook! En het stinkt niet zo als aqua kem

Prima levering.

Alles is correct verlopen. Ook het mailverkeer is dik in orde.

Snelle levering

Snel geleverd, product volgens verwachting

+Website makkelijk te bestellen +Snel geleverd +Product voldoet aan verwachting -Onnodig groot pakket met veel verpakkingsmateriaal. Product is kleine thermofles groot maar zat in doos van 25x26x40cm met heel veel plastic opvulkussentjes.

Beste Bas, Bedankt voor je review. We proberen bewust om te gaan met het verpakkingsmateriaal. Omdat wij dozen hergebruiken kan het voorkomen dat de thermosfles in een te grote doos word verstuurd. We gaan intern bespreken hoe we dit verpakken kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Webcare

Betrouwbaar

2 x iets besteld en 2 x super snel geleverd. Duidelijke communicatie.

Zeer goede ervaring top zaak

Top zaak

Uitstekende winkel

Producten zoals beschreven. Goede communicatie. Snelle verzending. Uitstekende service. Bedankt!