Betrouwbaar

Komen altijd hun afspraken na

betreft de planning flexibel. en goede machinisten

betreft de planning flexibel. en goede machinisten

prima geregeld

alles zoals altijd prima geregeld en aan de prijs maar dan heb je geen zorgen

Betrouwbaar en flexibel

Zowel tijdens het voortraject en in uitvoering ervaren als betrouwbare partner.

Altijd netjes en vriendelijk in de communicatie, word over het algemeen ook snel gereageerd dus positief.

Professioneel vakmanschap voor horizontaal- en verticaal transport

Vakbekwaam personeel en materieel met oog voor kwaliteit en veiligheid.

goed geregeld conform afspraak.

ze hebben mij goed bedient en de afspraken nagekomen.

Prima samenwerken met deze mensen

...

correcte afhandeling bij de planning, kundige machinisten en goed materieel

bij vragen en specials kan ik altijd terecht bij Wilco van Klaveren.

Klantvriendelijk en oplossend gericht

buiten gewoon GOED

de samenwerking in de afgelopen 28 jaar was voor ons fantastisch en daar komen nog vele jaren bij. zeker de samenwerking met Ronald Hopman Zoals wij het calamiteiten werk op pakken. SEON

Op dit project diverse malen de inzet van Saan nodig gehad , mijn indruk is dat ze zeer flexibel en klant gericht zijn . ook met complexe zaken zoals de montage van de balkons dachten ze ook mee , en dit is dan ook prima verlopen . ik ben zeer tevreden .

Klantgericht

Saan verkoopt eigenlijk nooit “nee” Ze hebben klantgerichtheid en service hoog in het vaandel. Ze kunnen in hun vakgebied erg goed totaal ontzorgen!

zoals altijd goed hijswerk en bekwame machinisten.

wij huren Saan al geruime tijd in voor onze werken. er word altijd in goed overleg gezocht naar een voor beide partijen goede oplossing. ik ben zeer tevreden met de werkzaamheden van Saan.

heerlijk zaken doen

3 x een spoedaanvraag ingediend dit jaar en allemaal gelukt. voor de rest een heel goed kraan bedrijf en een hele goede dienstverlening.

flexibel en accuraat

Goed geregeld

Men regelt altijd de juiste kraan op de juiste tijdstip. Dit is wat we willen.

Uitstekend kraanbedrijf met goed en gemotiveerd personeel

Ik heb Saan op een aantal werken meegemaakt en ik kan alleen maar zeggen dat dit allemaal perfect is verlopen. Het enige waar ik misschien tegen aanliep is de regelgeving die precies wordt nageleefd (uitstekend moet ik zeggen) maar kwam bij collega's over als zijnde langzaam kraanwerk. Verder houden zo en veel hijsgenot.

Voor zorgeloos hijsen moet je bij Saan zijn

We werken al jaren met Saan en dat bevalt goed.

doen wat ze zeggen

goed geregeld, goed en vakbekwaam personeel en goed materieel.

Prima samengewerkt, en was goed geregeld

zeker met dhr v Klaveren [top]

keurig en correct

altijd vakkundige mensen op de bouw en rustig

Goede afwikkeling van de werkzaamheden.

Afspraken zijn goed aangekomen, en heb vertrouwen in het verdere verloop van het project.

Zeer goede service en aardige medewerkers

Bij Saan word je altijd goed geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk en denken altijd met je mee. Nog nooit gehad dat er iets mis is gegaan bij een klus met Saan.

goed overleg mogelijk, fijne machinisten

we werken reeds al een aantal jaren met Saan en zijn zeer tevreden. vooral met Berend heb ik alleen maar prettige ervaringen te delen.