Duidelijk snel en alles prima werkend

geweldige service mooie attractie

Wilde mooie aankomst op onze bruiloft het idee betjac was er al snel maar waar vindt je die? Na wat speurwerk gewoon in je eigen buurt . keurig op tijd bezorgd en weer retour gehaald. Gewoon bij Moonen waar niets te gek is en ze met je meedenken

Top geregeld en snel!

Super, precies zoals afgesproken. Had niet beter gekunt.

Betaalbaar en mooie producten

Ruim aanbod op attracties en kwaliteit is goed, levering netjes op tijd en ophalen ook netjes volgens afspraak

Redelijk goed.

Geachte heer/mevrouw, Wij zijn blij dat de kinderen een leuke dag hebben gehad tijdens de viering van ons 30-jarig jubileum. Het was fijn dat er vanuit jullie medewerkers waren met het opbouwen en afbouwen. De communicatie vooraf verliep over het algemeen goed. Wij hebben wel een aantal aandachtspunten die wij graag aan jullie willen terugkoppelen. - er waren vanuit jullie geen bekers voor de limonade en slush. Wij waren niet op de hoogte dat wij deze zelf moesten aanschaffen. - de slush was niet op tijd klaar, waardoor wij veel kinderen hebben moeten teleurstellen. - de capaciteit van de food-stands waren eigenlijk niet voldoende voor het aantal kinderen van onze school (circa 430). Nogmaals, de kinderen hebben genoten en dat is voor ons het belangrijkste.

Vriendelijke en oplossingsgericht

Al was niet alles aanwezig wat was afgesproken, is door Moonen vooral gekeken hoe het op te lossen was. Nu had ik tijd over, maar als ik het op het afgesproken moment klaar had willen hebben, waren ze te laat geweest. Maar netjes opgelost allemaal.

Perfecte samenwerking

Meedenkend en flexibel.

super

top

Keurig

Prima op tijd geleverd en kids hebben weer genoten

Goede klantenservice

Het springkussen dat ik wilde huren was niet beschikbaar, en ik kreeg meteen een vergelijkbaar alternatief aangeboden!

• Advies N.v.t.

• Afspraak nakomen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Houding personeel N.v.t.
  • Kwaliteit attracties N.v.t.
  • Advies N.v.t.

opvolging van de klantenservice is excellent

Bij ontevredenheid wordt er alles aan gedaan om dit op te lossen.

• Kwaliteit attracties

Heel goed te woord gestaan door Robert Ook veel lof voor de jongens die het hebben opgebouwd en afgebouwd met de hitte

• Kwaliteit attracties

We zijn zeer tevreden over de afspraken die gemaakt zijn,heel vriendelijk personeel ook.

Heel top van jullie

Is voorherhaling vatbaar.je wordt goed geholpen door het personeel en juliie houden zich aan het afspraak. Dat stel ik zeer op prijs.

• Kwaliteit attracties

Prima geregeld (m.u.v. spelbegeleiding)

Wij hebben een prima ervaring met jullie bedrijf, zeker in het voortraject en het nakomen van de afspraken. Prima meegedacht bij de invulling. Alleen misten wij het enthousiasme bij de medewerkers van de spelbegeleiding.

• Kwaliteit attracties

Telefonisch goed geholpen door mevrouw de Brouwer. Alles was duidelijk en ophalen en wegbrengen was geen probleem. Mvgr Ervin

Zeer goed samenwerking

Eerlijk en snel

• Kwaliteit attracties

Alle spullen in top conditie, op tijd geleverd en opgehaald en vriendelijk geholpen!

heel vriendelijk en professioneel

we waren laat met reserveren maar met de geduldige hulp van een medewerker toch nog iets passends kunnen vinden voor Koningsdag. goede uitleg gehad en de levering was prima. erg tevreden hopelijk kunnen we komende jaren weer gebruik maken van jullie mooie klimtorens met koningsdag!

• Kwaliteit attracties

Geweldig geholpen en in een laat stadium.

Heel veel medewerking aangaande organisatie voor Koningsdag. Erg geholpen en tegemoetkomingen mogen ervaren. Moonen heeft de Koningsdag in Muiderberg voor de kinderen en topdag gemaakt.

• Kwaliteit attracties

Goede service, geweldig springkussen, heel veel fun

Vooraf een aantal keer contact gehad. Hierbij werd ik goed geholpen en geadviseerd. Het springkussen heeft voor enorm veel speelplezier gezorgd. Één groot feest.

• Kwaliteit attracties

Goede kwaliteit, prima service en afspraak=afspraak

Attractieverhuur Moonen is voor ons festival al ruim 25 jaar onze leverancier van attracties en decoraties. Ze denken altijd mee, leveren goede kwaliteit, hebben deskundig personeel en zijn flexibel wanneer dit gevraagd wordt. En mocht een keer iets naar wens zijn, wordt het direct en in overleg opgelost. Een perfecte partner om een langdurige relatie mee op te bouwen.

• Kwaliteit attracties

Wij hadden gekozen om de springkussen zelf op te halen maar uiteindelijk hadden we toch gekozen voor laten bezorgen. En gelukkig kon het nog gewijzigd worden 1 dag voordat de verjaardag van ons zoontje plaats zou vinden. Super!

• Kwaliteit attracties

Veel keuze in attracties, fijn vriendelijk contact, goede service!

Fijn bedrijf, met veel variatie in attracties, goede service, vriendelijke personeel wat meedenkt, houden zich aan afspraken. Kortom een aanrader!

Over Attractieverhuur Moonen

Wij hebben een assortiment van meer dan 2.500 verschillende attracties, waaronder springkussens, hindernisbanen, opblaasbare boardings, rodeo's, draaimolens, speciale effecten, decoratiemateriaal en promotionele objecten. Wij hebben 50 jaar ervaring met het organiseren en begeleiden van uiteenlopende sport & spel evenementen. Attractieverhuur Moonen staat garant voor: 1. Het grootste assortiment (ruim 6000 attracties) 2. Het breedste assortiment (ruim 2500 verschillende attracties) 3. De hoogste veiligheid 4. De meest vakkundige service 5. De beste kwaliteit 6. De meest flexibele dienstverlening 7. Tegen de laagste prijs!