Goed product, service minder.

Het product was in prima staat en voldeed aan de verwachtingen. Bij ophalen van het product stond het verkeerde artikel klaar welke wij niet in de auto mee konden nemen (was veel groter dan het bestelde). Uiteindelijk zijn medewerkers gaan zoeken en is de juiste variant meegegeven. Bij terugbrengen stuitte wij erop dat er niemand aanwezig was bij het bedrijf op moment van afgesproken retourdatum&tijd. Hierdoor spoednummer moeten bellen en moeten wachten tot een medewerker aanwezig was. Dit was erg vervelend gezien ook in de factuur/order gewoon de retourdatum en tijdsblok vermeld stonden en wij ons hieraan gehouden hebben. Er moest onnodig gewacht en achteraan gebeld worden.

Fantastisch bedrijf

Wij kunnen terug kijken op een hele succesvolle winterweek. De bewoners die zowel een visuele als verstandelijke beperking hebben, hebben heel veel plezier gehad met de schaatsbaan en alle toebehoren er om heen van Moonen. Duidelijke communicatie, meedenken vooraf, oplossen als er een probleempje was, op en afbouw zoals afgesproken door hard werkende jongens, kortom.... een aanrader!!

• Kwaliteit attracties

Flex in aanpassing. Alles in 1 keer goed.

Goede service, gedateerde materialen

We hadden een airhockey tafel gehuurd. Brengen en halen door vriendelijk en behulpzaam personeel. De tafel, had de beste tijd ver achter zich gelaten.

• Kwaliteit attracties

Leuke middag gehad met de leerlingen en clienten

We zijn al jarenlang klant van Moonen attractieverhuur en ook dit keer was het weer goed geregeld. Het enige wat als misverstand gezien mag worden is dat er bij het snelheidsdoel geen snelheidsmeter zat, daar hebben we bij de reservering overheen gekeken. Hierdor kon men wel in de gaten van het opblaasbare doel schieten echter wist men niet hoe hard men schoot Was de enige smet op een geweldige middag ( opening Cruyff court op locatie de Binckhorst )

It was excellent!!

My daughter and her friends had a great time at her party. It was easy to setup and also to dismantle. Excellent service.

• Kwaliteit attracties

Mooie aankleding van onze locatie

Tijdens de Business Run (onderdeel van de Bredase Singelloop) heeft Moonen de aankleding verzorgd van het Chassé Theater. De entree en binnen zag er echt top uit. Goeie service en ze komen afspraken na.

Was goed hoor

Wij waren op laatste moment en toch ko den we geholpen worden

• Afspraak nakomen N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.

Super service

Zeer tevreden.

Prima geregeld!

Snelle reactie op aanvraag, attractie stond klaar en kon meteen worden ingeladen. Terugbrengen verliep ook soepel en de attractie was een succes.

• Meedenken N.v.t.

Supergoede samenwerking

We nemen al jaren springkussens af voor het Brakkenfestival in Breda. Moonen denkt altijd met ons mee en het is heel fijn om met ze samen te werken.

• Kwaliteit attracties

een super goede service en snelle reactie

Super, mooie attributen, goede communicatie, snelle reacties en super korting bij zelf ophalen

Goed en vlot geregeld

Veel mogelijkheden, alles compleet en goed verzorgd. Het opbouwen en afbouwen was flexibel, op ons aangegeven tijdstip.

• Advies N.v.t.

Super leuke middag gehad met de gehuurde spullen.

Zeer tevreden. Leuke spelletjes en luchtkussen. Ophalen en wegbrengen ging makkelijk. De middag zelf nog even problemen gehad met de blower maar hier dacht men ook goed mee. Volgende keer komen we weer terug.

• Kwaliteit attracties

Goede ervaring en vriendelijke mensen bij firma Moonen

Goed en voor herhaling vatbaar

Topservice

Alles wordt tijdig afgestemd, zeer goed bereikbaar en hele vriendelijke mensen.

• Kwaliteit attracties

Prima service en kids genoten weer

Op en afgebroken door Moonen. Prima service en onder flex bezorging. Wat duurder maar dan zelf geen zorgen.

• Advies N.v.t.

Goed geregeld! Goede service!

Netjes geregeld, heldere communicatie

Moonen past heel goed bij de behoefte die wij hadden, alle attracties zijn keurig bemand geleverd. Dus we zijn helemaal ontzorgd!

• Kwaliteit attracties

Helemaal top, stipt op tijd netjes schoon.

Wij hebben voor onze zeskamp, tijdens het dorpsfeest diverse attracties gehuurd. Goed mee gedacht en alles keurig op de plek afgeleverd. Top bedrijf doen er al jaren zaken mee.

Klantvriendelijk bedrijf, super!

Super goed geholpen, meegedacht door het personeel. Springkussen zelf opgehaald maar kregen deze nooit meer terug in de auto. Zonder probleem zijn ze het springkussen komen ophalen. Kinderen hebben een super verjaardag gehad!

Erg leuke attracties

3 erg leuke attracties geleverd gehad..super geholpen bij de bestelling en meedenkend. Optijd grkwverd en opgehaald!!

Een geweldig bedrijf

OP 30 mei 2023 hebben wij een 8-kamp georganiseerd voor het personeel van Stichting Scala. 16 Teams. De manier waarop vooraf meegedacht werd door Moonen over de attracties, eventuele alternatieven ed. was geweldig. Zelfs het programmaboekje werd door hen gemaakt. Het personeel op de dag zelf was superaardig en enthousiast. Het gehele gebeuren verliep op rolletjes. Ieder spelonderdeel had een eigen vaste scheidsrechter. Wilbert van den Oord, de directeur van Moonen was die dag de hoofdscheidsrechter en hij heeft het geweldig gedaan. Complimenten. Kortom: organiseer je een evenement? Ik kan Moonen van hart adviseren. Wij bellen hen een volgende keer zeker weer en onze scholen zullen bij een evenement ook zeker uitkomen bij Moonen Attractieverhuur.

• Kwaliteit attracties

Geweldig feest gehad, mede dankzij fantastisch attractie

Voor een personeelsbbq een rodeo gehuurd. Grote hilariteit en plezier aanbeleefd. Dank en graag tot een volgende keer.

Uitstekende communicatie!

Voor het eerst dit jaar een levend tafelvoetbal gehuurd. Communicatie was snel, en correct; erg fijn! Spel werd netjes geleverd en opgehaald op de tijden die we hadden afgesproken. Ook het opzetten van het spel ging goed, mede door de duidelijke handleiding. Samengevat; een fijn bedrijf om mee samen te werken.

À propos de Attractieverhuur Moonen

Wij hebben een assortiment van meer dan 2.500 verschillende attracties, waaronder springkussens, hindernisbanen, opblaasbare boardings, rodeo's, draaimolens, speciale effecten, decoratiemateriaal en promotionele objecten. Wij hebben 50 jaar ervaring met het organiseren en begeleiden van uiteenlopende sport & spel evenementen. Attractieverhuur Moonen staat garant voor: 1. Het grootste assortiment (ruim 6000 attracties) 2. Het breedste assortiment (ruim 2500 verschillende attracties) 3. De hoogste veiligheid 4. De meest vakkundige service 5. De beste kwaliteit 6. De meest flexibele dienstverlening 7. Tegen de laagste prijs!

Klantenvertellen Critiques