Uitstekende ervaring

Gebruik gemaakt van de springkussen actie en ik wil jullie bedanken voor deze mooie korting. Jullie maken veel kinderen zoals die van mij ontzettend blij.

• Kwaliteit attracties

We hebben een Sara gehuurd voor langere tijd. Na wat kleine probleempjes, super netjes opgelost. Goede service!

20 Jahre sehr gute Zusammenarbeit

Seit 20 Jahren holen wir Spiel und Spaßgeräte von Moonen nach Deutschland. In den letzten 10 Jahren ist die Qualität und der Service viel besser geworden. Wir werden auch die nächsten Jahren mit dem Team von Moonen zusammenarbeiten

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Kinderpret

De kinderen hebben een hele fijne dag gehad.

• Advies N.v.t.

Prima verlopen

Prima informatie vooraf, product volstond en ook bij het inleveren weer prima geholpen.

• Kwaliteit attracties

Het waren zeer mooie en gewilde attracties.

Wij hadden een grote roetsbaan, springkussen en draaimolen. Een super open dag gehad mede door deze attracties, die ook door jullie geplaatst en opgehaald zijn vlg. afspraak.

• Kwaliteit attracties

Hi Anja, Super om te horen dat de attracties zo in trek waren. Ook altijd leuk om dit weer van jullie terug te horen. Tot de volgende keer en bedankt voor de recensie!

Prima geholpen weer.

• Kwaliteit attracties

Hi Rik, Bedankt voor je recensie en goed om te horen dat alles weer vlot is verlopen. Tot de volgende keer en nog een fijne dag.

Top attracties en top service!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, komen afspraken altijd na, denken goed mee en zijn zeer flexibel.

• Kwaliteit attracties

Hi Marc, Bedankt voor je leuke review. Voor ons is het ook een groot plezier om met jullie samen te mogen werken. Tot de volgende keer.

zelfstandig in opbouw/afbouw en goede uitleg gehad

• Kwaliteit attracties

Beste Kees, Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Het is goed om te horen dat de op- en afbouw goed is verlopen en u blij bent met de verkregen uitleg. Hopelijk tot snel!

Prima service!

De artikelen lagen klaar bij ophaling en de kwaliteit was top!

• Kwaliteit attracties

Hi Bart, Bedankt voor je enthousiaste review. Altijd leuk om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer!

Door de actracties hadden we een fijne 5 december viering!

Fijn contact via mail en telefoon.

• Kwaliteit attracties

Hi Roel, Bedankt voor je reactie. Hopelijk tot snel!

Prettig en snel contact!

Prima ervaring met het huren van de producten!

• Kwaliteit attracties

Hi Wietske, Bedankt voor je positieve review. Erg leuk om te horen dat we je een goede service hebben kunnen bieden. Bedankt voor je beoordeling.

Voldoende

Het springkussen was niet schoon en kruidnoten van een eerder evenement zaten er nog in. Ook de grindzakken waren ronduit vies te noemen. De service van de bezorging was prima.

• Kwaliteit attracties

Beste Arjan, Nogmaals onze excuses voor de kruidnoten en de vieze grindzakken. Het springkussen dat door is gegaan naar jullie evenement had schoongemaakt moeten worden. Echter is dit helaas door de drukte misgegaan. Wij vonden het ook een vervelende situatie en zijn blij dat we het samen op een goede manier hebben kunnen oplossen. Nog een fijne dag en tot de volgende keer.

De kinderverjaardag was helemaal geslaagd door het luchtkussen.

• Kwaliteit attracties

De prijs van Moonen is misschien net iets meer dan bij de andere aanbieders, maar is het geld meer dan waard! 5 Jaar geleden ook al een goede ervaring, nu werd per abuis de verkeerde hindernisbaan geleverd, maar super opgelost.. de goede werd ernaast geplaatst. Onze kids van de zorgboerderij hadden een super dag! dit maakte mede de viering van ons 10-jarig bestaan tot een succes! Bedankt medewerkers van Moonen!

• Kwaliteit attracties

We hebbe een top dag gehad

We waren super blij met het luchtkussen krokodil want de kids konden met de miezer nog lekker droog spelen. Service enzo vanuit moonen top ook achteraf

• Kwaliteit attracties

Zeer hulpvaardig en kan snel schakelen

Wij belden op de dag dat we iets nodig hadden naar Attractieverhuur Moonen. Zij konden direct helpen, gaven goed advies en konden snel leveren (dezelfde dag).

• Kwaliteit attracties

Levering volgens afspraak en goed bereikbaar voor vragen.

Prima ervaring!

Niets op aan te merken

grandioos

Prima samenwerking. Altijd volgens afspraak Net en vriendelijk te woord staan van alle medewerkers en directie.

Goede service en medewerking voor goede doel

Fantastische service, en ontzettend leuke attractie (dunk tank) die we voor het goede doel hebben gebruikt. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Goed geregeld!!!

Vriendelijk en behulpzaam personeel !!

fijn bedrijf !

Huren al jaren diverse activiteiten bij Moonen naar goede tevredenheid. Dit jaar echter schorde er het een en ander aan, na dit gemeld te hebben is dit keurig opgelost. Dus dikke duim.

Matig

Ik had 3 kabelhaspels besteld van 50m. In plaats daarvan kreeg ik er 3 van 25m, waarvan er 1 stuk was. De service bij aflevering was matig. Zie zelf maar dat je het kussen op de goede plek krijgt. Bij ophalen lag het kussen op de afgesproken plek en werd ik alsnog gebeld dat het kussen niet op de goede plak zou liggen.

goed en snel geholpen

We hadden negatieve ervaring door dat we jaren al in het weekend spullen kwamen afhalen en terug brengen. Het is dan zo'n chaos dat iedereen lange tenen heeft. Nu zijn we op donderdag geweest om af te halen, dan is er alle tijd en zijn mensen vriendelijk.

Over Attractieverhuur Moonen

Wij hebben een assortiment van meer dan 2.500 verschillende attracties, waaronder springkussens, hindernisbanen, opblaasbare boardings, rodeo's, draaimolens, speciale effecten, decoratiemateriaal en promotionele objecten. Wij hebben 50 jaar ervaring met het organiseren en begeleiden van uiteenlopende sport & spel evenementen. Attractieverhuur Moonen staat garant voor: 1. Het grootste assortiment (ruim 6000 attracties) 2. Het breedste assortiment (ruim 2500 verschillende attracties) 3. De hoogste veiligheid 4. De meest vakkundige service 5. De beste kwaliteit 6. De meest flexibele dienstverlening 7. Tegen de laagste prijs!