positieve ervaring

Prettig contact, korte reactietijd, uitgebreide en serieuze keuring, uitgebreid en overzichtelijk rapport, helder aankoopadvies.

Compleet ontzorgd bij de aankoop en verkoop van mijn auto

Met dank aan Autocoach vond ik de auto die bij me past. Met daarbij een objectieve aankoopkeuring (geen verborgen gebreken!). Ze verzorgden ook de onderhandeling met de verkoper. En hij werd door hen ook nog voor de deur afgeleverd. Via hun online systeem kon ik precies volgen in welke stap van de aankoop we zaten. Alles ging in overleg en ze dachten echt met me mee. Dit maakte het tot een heel fijn en ontspannen proces. Ze hebben mijn vorige auto voor een hele goede prijs weten te verkopen. Deze haalden ze op bij de aflevering van de nieuwe auto. De kosten voor Autocoach haal je er, o.a. dankzij hun onderhandelingen, direct uit en het scheelt heel wat stress en onzekerheid. Aanrader!

Fantastische ervaring

Op de zoektocht naar een cabrio ben ik gestuit op een in mijn ogen mooie VW EOS. Zelf gekeken maar thuis gekomen volop twijfel of de aangeboden staat van de auto de werkelijkheid is. Uiteindelijk gekozen voor Autocoach en na een zeer leuk gesprek over de mits en maren een aanvraag voor een keuring gemaakt. Deze werd binnen 24 uur uitgevoerd waarbij ik daarna een zeer gedetailleerd rapport ontving waarbij de auto volledig is doorgelicht. Later nog gebeld en ook nog toelichting gekregen. De volgende dag met de desbetreffende verkoper onderhandeld over de prijs en overgegaan tot de koop. Volgende week wordt de auto geleverd en mijn beslissing tot deze is zeer zeker mede door Autocoach bepaald. Top.

Al het gezeur uit handen

Het team heeft ons geholpen met het vinden van een nieuwe (tweedehands) auto. We zijn vooral onder de indruk van de grondigheid waarmee een auto wordt gekeurd en wat dat dan weer in de onderhandelingen aan extra oplevert. De verkoop van onze oude auto was zo geregeld en alle administratieve processen worden door hen opgepakt en afgehandeld. Tot en met de aflevering en de nazorg een perfecte prestatie.

Storing niet gezien, ondanks gevraagd

De communicatie verloopt snel en correct, maar dat is wat mij betreft het enige positieve. Je ontvangt een mooi rapport met foto's. Ik vraag me nu wel af wat de waarde van dit rapport is. Vooraf heb ik gevraagd of er extra gelet kon worden op een storing die in het display stond. Ik gaf al aan dat ik niet verwachtte dat dit de onderhoudsinterval zou zijn. De keurder gaf na de keuring aan dat dit wel een melding voor onderhoud was en dat het advies was om de auto te kopen. Nou, dat bleek dus niet de onderhoudsinterval te zijn. De storing is natuurlijk gereset bij afleverbeurt, maar dat was maar voor een dag. Auto laten uitlezen bij mijn eigen garage, gloeibougies kapot, verder ook een slot kapot. Kosten lopen richting 1100 euro. Voor mij geen autocoach met de volgende keer.

Beste Jeroen, vervelend om te horen dat je klachten ervaart met de auto die je hebt aangeschaft. Graag komen we met je in contact om je te helpen bij het oplossen van de problemen. Helaas is dit tot nu toe nog niet gelukt maar we blijven proberen.

Een complete allesoverzichtelijke ervaring!

Door een foute aankoop in het verleden ben ik tot de keuze gekomen om via autocoach mijn aankomende auto te laten keuren. De dienstverlening is prettig, ze zijn goed te bereiken en zeer duidelijk in hun uitleg. In de aanloop naar de afspraak toe word je als consument maar ook de garage goed meegenomen. Het verslag is zeer uitgebreid goed gedocumiteerd en onderbouwd met foto's. Maar hun uiteindelijke advies mag ik leidend noemen.

Superblij mer mijn nieuwe cabrio

Ik heb gebruik gemaakt van het Full Service pakket. Best spannend om het kopen van een auto helemaal over te laten aan Autocoach. Dat begrijpen ze goed. Je wordt in het hele proces goed op de hoogte gehouden via mail en persoonlijke telefoontjes. Op 16 juni de intake gedaan, daarna snel een mooie Mini Cabrio gevonden. In de aankoopkeuring kwamen nog wat punten die de verkoper moest verhelpen voordat de auto op 12 juli werd thuis gebracht. Ze doen dit iedere dag, maar laten ook merken dat ze begrijpen dat het voor mij best spannend is. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en alle vragen te beantwoorden. Dank voor jullie hulp!

Zeer goede service

Dit zou ik iedereen aanraden die een occasion gaat kopen, snel een betrouwbaar en uitgebreid keuringsrapport over je mogelijke nieuwe auto, het heeft mij een prima auto opgeleverd dankzij de deskundigheid van Ruud! Top

Goed geinformeerd en daardoor meer zekerheid

Keuring is binnen 2 dagen uitgevoerd met als resultaat een duidelijk rapport en een goede telefonisch terugkoppeling. Ik ben heel tevreden over hun geleverde werk. Het zou nog beter zijn als autocoach me informeert wanneer hij de keuring gaat uitvoeren.

Zeer goede ervaring

Bij het kopen van een occasion bij een niet-merk garage ben ik bezorgd over de afhandeling van garantie. Daarom heb ik Autocoach ingeschakeld voor een keuring. Die is tot de kleinste details uitgevoerd. Gelukkig zijn er amper gebreken gevonden en ben ik gerustgesteld. Het kost wat, maar verwaarloosbaar t.o.v. de prijs van de occasion, dus zeer aan te bevelen.

Perfecte dienstverlening

Deskundige en prettige advisering en begeleiding. Steeds onmiddellijke reactie op alle vragen. Duidelijk stappenplan, dat vootvarend wordt uitgevoerd met voortdurend doelmatige informatie aan de opdrachtgever.

Top begeleiding

Mijn Autocoach geeft elke keer weer fantastische begeleiding bij het vinden van een nieuwe auto. Het heeft zoveel meerwaarde om met hen samen een nieuwe auto aan te schaffen. Voor een leek is dit eigenlijk gewoon een must. Je moet of heel veel ervaring hebben en anders is begeleiding door mijn autocoach 100% de moeite waard.

Autocoach: een team van specialisten die je kan vertrouwen

Mijn ervaring met Autocoach is heel positief te noemen, de communicatie is heel duidelijk en gaan netjes om met hun klanten. In het hele traject van inruil van mijn oude auto naar mijn nieuwe auto ben ik goed begeleid. Er is mij een inruilprijs aangeboden voor mijn oude auto welke aanvaardbaar is. Mijn conclusie is dat ik iedereen kan aanbevelen om gebruik te maken Autocoach, want ze nemen je veel werk uit handen en geven je een goed vertrouwen dat de auto die je van plan bent aan te schaffen, geen verkeerde keuze gaat zijn en dat is heel prettig. Mocht ik weer gebruik maken van Autocoach voor een nieuwe aanschaf, dan zal ik zeker weer gebruik maken van Autocoach. Vriendelijke Groet, Peter

De auto die wij wilden aanschaffen werd op zeer korte termijn en uitvoerig getest. Het rapport kwam snel en was duidelijk en overzichtelijk. We zijn na de inspectie met een gerust hart tot aanschaf overgegaan.

Beste Hetty, Bedankt voor de mooie review. Bij gelegenheid horen wij graag wat wij beter kunnen doen om de volgende keer een 10 te krijgen.

Vakkundig objectief advies behoed je voor een miskoop

Het werken met de Autocoach ging fantastisch! De zoektocht naar de auto heb ik zelf gedaan maar de technische aankoopkeuring heb ik door een expert van de Autocoach laten doen. De afspraak voor een keuring ter plaatse was binnen twee dagen gemaakt en na de keuring had ik het uitgebreide en overzichtelijke rapport binnen een paar uur al binnen! Ik zou ze zeker aanbevelen als je jezelf wilt behoeden voor een miskoop. Van buiten ziet alles er mooi uit en dan is het heel prettig een objectief expert te hebben met een goed advies. Bedankt Autocoach!

Top ervaring, had ik veel eerder moeten doen!

Super ervaring gehad, Marcel en andere collega’s hebben mij enorm geholpen met de aankoop van m’n youngtimer. Deze service had ik veel eerder moeten weten, dit is wat je ontmoeten noemt.

Vakkundig, echter een afspraak om er bij te zijn is bijna onmogelijk!

Afspraak gemaakt om bij de keuring aanwezig te zijn.Ik heb hier vrij voor genomen.Afspraak is tot 2x toe verzet,echter naar een dag eerder. Ik heb dit gereclameerd bij het bedrijf en zij betreuren het ten zeerste. Ze nemen een verbetering ter harte . Tip voor de toekomst , maak duidelijke afspraken ! De gekeurde auto is inmiddels, met volle tevredenheid in mijn bezit.

Beste Fred, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We nemen vandaag nog contact met je op om te kijken of we dit samen kunnen oplossen.

Super en snelle service! precies wat ik nodig had

Zeer deskundig en uitgebreid rapport. En aankoopadvies. Helemaal super!

Dit had ik veel eerder moeten weten

Ik heb de volledige behandeling gekozen en het was een verademing. Je wordt in alle stappen geholpen en begeleid. Alles wordt netjes voor je vastgelegd in je eigen stappenplan. De beoordeling van de beoogde auto was uitgebreid en de reparatie van wat kleine schade werd meteen met de verkoper afgesproken. Uiteindelijk werd mijn auto netjes voor de deur afgeleverd en werd mijn oude auto weer meegenomen. Ik kan voorlopig vooruit met mijn nieuwe auto, maar voor de volgende weet waar ik moet zijn !

Autocoach is een geoliede machine!

De medewerkers zijn vriendelijk en communicatief. We voelden ons volledig 'ontzorgd' en hebben een auto gekocht die helemaal aan onze eisen voldoet :).

Super kundige, prettige keurmeester bij aankoopkeuring

Aankoopkering heel snel geregeld, uitgebreide keuring, nam de tijd en kreeg direct rapport in mijn mail. Werd brug bij Kwikfit in de buurt van verkoper geregeld. Autocoach

Alle zorgen uit handen

Voor het eerst heb ik gebruik gemaakt van deze service voor begeleiding in het aankopen van een tweedehands auto. Dat verliep uitstekend en is het geld dubbel en dwars waard. Auto zoeken dan Eerst een screeningsrapport en na de aankoopkeuring eveneens een uitgebreid rapport en je wordt ook gebeld door de keurmeester met de bevindingen. Bedankt!!!

Zeer vriendelijke en nauwkeurig

Hadden eindelijk onze sprinter ambulance gevonden. Toch autocoach gevraagd om er naar te kijken. Na een zeer uitvoerig onderzoek. Bleek helaas dat er best wat mis was. Bus niet genomen, maar super blij met autocoach

Onderbouwd je gevoel

Zelf een proefrit gemaakt en door autocoach een keuring laten uitvoeren. Eerst een gesprek gehad welke mij deed besluiten de keuring in te zetten, de volgende dag, na de keuring een top rapport met juiste informatie en adviezen welke mijn gevoel onderbouwden. De koop was daarna snel geregeld! Een volgende keer zal ik zeker overwegen weer van hun diensten gebruik te maken!

Waardevolle ondersteuning bij de aankoop en verkoop van auto's!

Autocoach heeft mij vakkundig begeleid in de zoektocht naar een nieuwe auto (BMW). Ze hebben hierbij veel werk uit handen genomen door de markt scherp in de gaten te houden en diverse modellen aan een stevige screening (vooraf) en keuring (op locatie) te onderwerpen. Dit proces heeft meermaals een miskoop voorkomen! Uiteindelijk hebben ze de auto gevonden die aan nagenoeg alle zoekcriteria voldeed en in een uitstekende staat bleek te zijn. Vervolgens hebben ze me begeleid bij het aankoopproces, waardoor ik nu sneller dan verwacht kan genieten van deze mooie BMW. Bij de levering bleek de auto helaas niet gereinigd te zijn zoals vooraf met de dealer afgesproken was, maar dit heeft Autocoach direct uitstekend opgelost. Erg servicegericht! Klein puntje van feedback: de onderlinge afstemming tussen de medewerkers van Autocoach mag wat strakker, nu bleek soms dat men soms niet helemaal op de hoogte was van de actuele status van het proces. Verder top!

Stationsplein 99 1703 WE Heerhugowaard

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!