Storing niet gezien, ondanks gevraagd

De communicatie verloopt snel en correct, maar dat is wat mij betreft het enige positieve. Je ontvangt een mooi rapport met foto's. Ik vraag me nu wel af wat de waarde van dit rapport is. Vooraf heb ik gevraagd of er extra gelet kon worden op een storing die in het display stond. Ik gaf al aan dat ik niet verwachtte dat dit de onderhoudsinterval zou zijn. De keurder gaf na de keuring aan dat dit wel een melding voor onderhoud was en dat het advies was om de auto te kopen. Nou, dat bleek dus niet de onderhoudsinterval te zijn. De storing is natuurlijk gereset bij afleverbeurt, maar dat was maar voor een dag. Auto laten uitlezen bij mijn eigen garage, gloeibougies kapot, verder ook een slot kapot. Kosten lopen richting 1100 euro. Voor mij geen autocoach met de volgende keer.

Beste Jeroen, vervelend om te horen dat je klachten ervaart met de auto die je hebt aangeschaft. Graag komen we met je in contact om je te helpen bij het oplossen van de problemen. Helaas is dit tot nu toe nog niet gelukt maar we blijven proberen.

Een complete allesoverzichtelijke ervaring!

Door een foute aankoop in het verleden ben ik tot de keuze gekomen om via autocoach mijn aankomende auto te laten keuren. De dienstverlening is prettig, ze zijn goed te bereiken en zeer duidelijk in hun uitleg. In de aanloop naar de afspraak toe word je als consument maar ook de garage goed meegenomen. Het verslag is zeer uitgebreid goed gedocumiteerd en onderbouwd met foto's. Maar hun uiteindelijke advies mag ik leidend noemen.

Superblij mer mijn nieuwe cabrio

Ik heb gebruik gemaakt van het Full Service pakket. Best spannend om het kopen van een auto helemaal over te laten aan Autocoach. Dat begrijpen ze goed. Je wordt in het hele proces goed op de hoogte gehouden via mail en persoonlijke telefoontjes. Op 16 juni de intake gedaan, daarna snel een mooie Mini Cabrio gevonden. In de aankoopkeuring kwamen nog wat punten die de verkoper moest verhelpen voordat de auto op 12 juli werd thuis gebracht. Ze doen dit iedere dag, maar laten ook merken dat ze begrijpen dat het voor mij best spannend is. Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en alle vragen te beantwoorden. Dank voor jullie hulp!

Zeer goede service

Dit zou ik iedereen aanraden die een occasion gaat kopen, snel een betrouwbaar en uitgebreid keuringsrapport over je mogelijke nieuwe auto, het heeft mij een prima auto opgeleverd dankzij de deskundigheid van Ruud! Top

Goed geinformeerd en daardoor meer zekerheid

Keuring is binnen 2 dagen uitgevoerd met als resultaat een duidelijk rapport en een goede telefonisch terugkoppeling. Ik ben heel tevreden over hun geleverde werk. Het zou nog beter zijn als autocoach me informeert wanneer hij de keuring gaat uitvoeren.

Zeer goede ervaring

Bij het kopen van een occasion bij een niet-merk garage ben ik bezorgd over de afhandeling van garantie. Daarom heb ik Autocoach ingeschakeld voor een keuring. Die is tot de kleinste details uitgevoerd. Gelukkig zijn er amper gebreken gevonden en ben ik gerustgesteld. Het kost wat, maar verwaarloosbaar t.o.v. de prijs van de occasion, dus zeer aan te bevelen.

Perfecte dienstverlening

Deskundige en prettige advisering en begeleiding. Steeds onmiddellijke reactie op alle vragen. Duidelijk stappenplan, dat vootvarend wordt uitgevoerd met voortdurend doelmatige informatie aan de opdrachtgever.

Top begeleiding

Mijn Autocoach geeft elke keer weer fantastische begeleiding bij het vinden van een nieuwe auto. Het heeft zoveel meerwaarde om met hen samen een nieuwe auto aan te schaffen. Voor een leek is dit eigenlijk gewoon een must. Je moet of heel veel ervaring hebben en anders is begeleiding door mijn autocoach 100% de moeite waard.

Autocoach: een team van specialisten die je kan vertrouwen

Mijn ervaring met Autocoach is heel positief te noemen, de communicatie is heel duidelijk en gaan netjes om met hun klanten. In het hele traject van inruil van mijn oude auto naar mijn nieuwe auto ben ik goed begeleid. Er is mij een inruilprijs aangeboden voor mijn oude auto welke aanvaardbaar is. Mijn conclusie is dat ik iedereen kan aanbevelen om gebruik te maken Autocoach, want ze nemen je veel werk uit handen en geven je een goed vertrouwen dat de auto die je van plan bent aan te schaffen, geen verkeerde keuze gaat zijn en dat is heel prettig. Mocht ik weer gebruik maken van Autocoach voor een nieuwe aanschaf, dan zal ik zeker weer gebruik maken van Autocoach. Vriendelijke Groet, Peter

De auto die wij wilden aanschaffen werd op zeer korte termijn en uitvoerig getest. Het rapport kwam snel en was duidelijk en overzichtelijk. We zijn na de inspectie met een gerust hart tot aanschaf overgegaan.

Beste Hetty, Bedankt voor de mooie review. Bij gelegenheid horen wij graag wat wij beter kunnen doen om de volgende keer een 10 te krijgen.

Vakkundig objectief advies behoed je voor een miskoop

Het werken met de Autocoach ging fantastisch! De zoektocht naar de auto heb ik zelf gedaan maar de technische aankoopkeuring heb ik door een expert van de Autocoach laten doen. De afspraak voor een keuring ter plaatse was binnen twee dagen gemaakt en na de keuring had ik het uitgebreide en overzichtelijke rapport binnen een paar uur al binnen! Ik zou ze zeker aanbevelen als je jezelf wilt behoeden voor een miskoop. Van buiten ziet alles er mooi uit en dan is het heel prettig een objectief expert te hebben met een goed advies. Bedankt Autocoach!

Top ervaring, had ik veel eerder moeten doen!

Super ervaring gehad, Marcel en andere collega’s hebben mij enorm geholpen met de aankoop van m’n youngtimer. Deze service had ik veel eerder moeten weten, dit is wat je ontmoeten noemt.

Vakkundig, echter een afspraak om er bij te zijn is bijna onmogelijk!

Afspraak gemaakt om bij de keuring aanwezig te zijn.Ik heb hier vrij voor genomen.Afspraak is tot 2x toe verzet,echter naar een dag eerder. Ik heb dit gereclameerd bij het bedrijf en zij betreuren het ten zeerste. Ze nemen een verbetering ter harte . Tip voor de toekomst , maak duidelijke afspraken ! De gekeurde auto is inmiddels, met volle tevredenheid in mijn bezit.

Beste Fred, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We nemen vandaag nog contact met je op om te kijken of we dit samen kunnen oplossen.

Super en snelle service! precies wat ik nodig had

Zeer deskundig en uitgebreid rapport. En aankoopadvies. Helemaal super!

Dit had ik veel eerder moeten weten

Ik heb de volledige behandeling gekozen en het was een verademing. Je wordt in alle stappen geholpen en begeleid. Alles wordt netjes voor je vastgelegd in je eigen stappenplan. De beoordeling van de beoogde auto was uitgebreid en de reparatie van wat kleine schade werd meteen met de verkoper afgesproken. Uiteindelijk werd mijn auto netjes voor de deur afgeleverd en werd mijn oude auto weer meegenomen. Ik kan voorlopig vooruit met mijn nieuwe auto, maar voor de volgende weet waar ik moet zijn !

Autocoach is een geoliede machine!

De medewerkers zijn vriendelijk en communicatief. We voelden ons volledig 'ontzorgd' en hebben een auto gekocht die helemaal aan onze eisen voldoet :).

Super kundige, prettige keurmeester bij aankoopkeuring

Aankoopkering heel snel geregeld, uitgebreide keuring, nam de tijd en kreeg direct rapport in mijn mail. Werd brug bij Kwikfit in de buurt van verkoper geregeld. Autocoach

Alle zorgen uit handen

Voor het eerst heb ik gebruik gemaakt van deze service voor begeleiding in het aankopen van een tweedehands auto. Dat verliep uitstekend en is het geld dubbel en dwars waard. Auto zoeken dan Eerst een screeningsrapport en na de aankoopkeuring eveneens een uitgebreid rapport en je wordt ook gebeld door de keurmeester met de bevindingen. Bedankt!!!

Zeer vriendelijke en nauwkeurig

Hadden eindelijk onze sprinter ambulance gevonden. Toch autocoach gevraagd om er naar te kijken. Na een zeer uitvoerig onderzoek. Bleek helaas dat er best wat mis was. Bus niet genomen, maar super blij met autocoach

Onderbouwd je gevoel

Zelf een proefrit gemaakt en door autocoach een keuring laten uitvoeren. Eerst een gesprek gehad welke mij deed besluiten de keuring in te zetten, de volgende dag, na de keuring een top rapport met juiste informatie en adviezen welke mijn gevoel onderbouwden. De koop was daarna snel geregeld! Een volgende keer zal ik zeker overwegen weer van hun diensten gebruik te maken!

Waardevolle ondersteuning bij de aankoop en verkoop van auto's!

Autocoach heeft mij vakkundig begeleid in de zoektocht naar een nieuwe auto (BMW). Ze hebben hierbij veel werk uit handen genomen door de markt scherp in de gaten te houden en diverse modellen aan een stevige screening (vooraf) en keuring (op locatie) te onderwerpen. Dit proces heeft meermaals een miskoop voorkomen! Uiteindelijk hebben ze de auto gevonden die aan nagenoeg alle zoekcriteria voldeed en in een uitstekende staat bleek te zijn. Vervolgens hebben ze me begeleid bij het aankoopproces, waardoor ik nu sneller dan verwacht kan genieten van deze mooie BMW. Bij de levering bleek de auto helaas niet gereinigd te zijn zoals vooraf met de dealer afgesproken was, maar dit heeft Autocoach direct uitstekend opgelost. Erg servicegericht! Klein puntje van feedback: de onderlinge afstemming tussen de medewerkers van Autocoach mag wat strakker, nu bleek soms dat men soms niet helemaal op de hoogte was van de actuele status van het proces. Verder top!

Nooit meer een auto kopen zonder Mijn Auto Coach

Heel erg blij mee snelle service en top communicatie. Zowel voor, tijdens als na keuring. Ontvangen rapport was heel duidelijk met veel foto’s. Dank voor de top service!

Van A tot Z een perfecte service, met vriendelijke aanspreekpunten. Normaal koop ik auto alleen als nieuw, om er zeker van te zijn dat er niets mis mee is. Nu voor het eerst een tweedehands auto aangeschaft, als tweede auto twv 30K. Was vooraf huiverig, maar stuitte op Autocoach. Heb zelf geen kennis van auto's, dus je kunt mij alles wijsmaken en een schadeauto kun je van de buitenkant niet herkennen. Personeel van Autocoach vangt dit af. Oftewel: je koopt zekerheid. Daarnaast heeft het me veel tijd bespaard. Geen bezoekjes aan dealers, auto netjes afgeleverd, inruil meegenomen. Via website overzichtelijke stappen van de acties. Kind kan de was doen. Voor mij is deze service ideaal en het geld meer dan waard!

Het was fijn om alles uit handen te geven. En had het volste vertrouwen in de deskundigheid van de mensen. Ze hebben heel duidelijk gecommuniceerd. Zakelijk maar ook zeer zeker Persoonlijk.

Prima keurder

Autocoach werd mij aanbevolen door de autoverkoper voor een aankoopkeuring voor een Young-timer. De verkoper committeerde zich daarmee aan de uitkomsten van de keuring. Voor mij een groot pluspunt. De reactie tijd was snel en direct na de keuring kreeg ik al een mondelinge eerste uitgebreide verslaglegging. De rapportage die daarna via de mail volgde was overzichtelijk en helder met veel foto's. De verkoper heeft alle punten overgenomen en zal deze herstellen vóór aflevering. Een prima ervaring dus.

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.