Nieuwe en prettige ervaring

Onlangs heb ik een andere auto gekocht met autocoach en ik ben heel tevreden over de full service. Heel rustgevend om mensen met kennis van zaken aan je kant te hebben als je zelf weinig tot geen ervaring hebt met alles wat er komt kijken bij het aanschaffen van een andere auto, zoals het vinden van een geschikte auto, de aankoopkeuring en de onderhandeling. Aanrader!

Ontzettend goed geholpen door Autocoach

Bij Autocoach werden we ontzettend goed geholpen, ze dachten goed mee in het type bestelbusje dat wij zochten, heel fijn intake gesprek gehad, ze adviseerde heel goed over het type garage dat het busje aanbod (handelaar vs (Bovag-) garage), keken naar het aantal gereden km i.r.t. bouwjaar en gewicht. En met het advies van de auto inspectie keuring konden we de aankoop van het bestelbusje nog net iets completer maken. Ook legde ze goed uit, wat de reparaties in zou moeten houden en hoe je het verschil dan opmerkt. Uiteindelijk hebben zelf met alle tips en adviezen van autocoach wel zelf ons busje gevonden. We wisten steeds beter waar we op moesten letten zodat het busje aan al onze voorwaarden kon voldoen, binnen het ons budget.

Goed verlopen

In 2022 had ik zelf een auto gekocht op Marktplaats voor eur 7000. Vervolgens bleek dat daar EUR 2500 achterstallig onderhoud op zat :(. Dat zal me niet nog een keer gebeuren, dacht ik, toen de auto total loss was gereden en ik in 2023 alweer een nieuwe auto moest hebben. Ik ben daarom in zee gegaan met Autocoach en dat is me goed bevallen: - ze denken met je mee bij het zoeken, en komen met suggesties die ik zelf niet had bedacht; - de onderhandelingen zijn netjes uitgevoerd, zonder de verkoper onder druk te zetten (ook belangrijk is dat de relatie tussen koper en verkoper goed blijft); - ik heb de auto vervolgens laten keuren en daar kwamen wel zaken uit; maar de verkopende garage heeft dat vervolgens allemaal netjes opgelost. Ik was rond de EUR 500 kwijt maar heb nu een auto van 14 jaar oud, naar volle tevredenheid, met toch wel voldoende zekerheid over de technische staat van de auto.

Top service!

Had 's ochtends gebeld voor een aankoopkeuring op locatie en werd 's middags al gebeld dat deze gedaan was met uitleg en een mooi uitgebreid verslag in de mail. Absolute aanrader!

Autocoach: maximale zekerheid tegen een scherpe prijs!

Na een mindere ervaring bij een regulier autobedrijf uiteindelijk na een tip bij autocoach uit gekomen. Voor een scherpe prijs nemen ze alle stappen in het aankoopproces van een auto uit handen. Via een helder stappenplan word je keurig op de hoogte gehouden en zorgen ze bijvoorbeeld ook voor de beste deal als je een auto wilt in ruilen. Naar mijn idee is dit echt next level in de zoektocht/aanschaf van een auto!

Geweldige ervaring

Hoe kwam ik bij Autocoach terecht? Om meer keuze te hebben bij het kopen van een occasion, beperkte ik mijn zoektocht niet tot mijn eigen regio, maar zocht ik via de gebruikelijke zoekmachines naar geschikte occasions in heel Nederland. Uiteindelijk vond ik een occasion ver buiten mijn eigen regio. Echter dat zou dan betekenen een lange reis met de onzekerheid dat die occasion me niet zou bevallen. Bij toeval via een autodealer website kwam ik achter Autocoach als een manier voor kopen op afstand. Dit leek mij DE manier om meer keuze te hebben bij het vinden van een occasion, en ik ben niet teleurgesteld. Het tegenovergestelde zou ik stellen, ik ben zeer enthousiast over Autocoach. Ik heb de full service genomen voor het aankopen van mijn auto. Geweldige service, ik werd continu op de hoogte gehouden, ik had en heb het volste vertrouwen in hun deskundigheid en professionalisme. Autocoach is DE manier om een occasion aan te kopen indien jezelf niet de expertise hebt of meer keuze en begeleiding zoekt.

Had nog nooit van ze gehoord maar koop nu geen auto meer zonder!

Voor mijn zoon was ik op zoek naar zijn eerste auto-tje en via via kwam er een beschikbaar. Ikzelf woon in het zuiden van het land, mijn zoon in het midden. Via Dr. Google vond ik autocoach en las alle positieve reacties. Dus op de website de gegevens ingevuld en werd al snel gebeld om e.e.a. door te spreken. Volgende dag de details voor de inspectie doorgekregen en zojuist een zeer uitgebreid rapport ontvangen. Ook werd ik gebeld door Ruud de inspecteur. Samen hebben we het over de auto en de inspectie gehad en zijn advies en enkele aandachtspunten. Wat een prima service, snel en zeer effectief. Ik koop niet vaak tweedehands auto's maar vanaf nu koop ik er geen enkele meer zonder autocoach! Top!

Geen diepgang

Ik heb onlangs gebruik gemaakt van hun diensten aangezien het voor mij een droomauto betrof en het voor intern goed verkocht moest krijgen. Hierdoor krijg je voor een aanzienlijk bedrag een rapport met foto's. Het mega nadeel hiervan is dat er eigenlijk geen overleg is met degene die het heeft gedaan. (je mag wel bellen, maar dan lezen ze het eigenlijk voor wat er staat) Maar nog belangrijker is dat er niet wordt ingegaan op de auto zelf. (er zijn meerdere voorbeelden, maar heb deze genomen) Bijv er zit alarm op. Hier staat dan een vinkje bij. Dit kan dus een startonderbreker zijn wordt verteld bij bellen of iets meer. Nu bleek hier een klasse 5 op te zitten met ook nog hellingshoek detectie met certificaat. Dit hoor je niet en moet je zelf achter komen. Als je dan meerdere honderden euro's kwijt bent, is mijn mening dat ik dit niet nog eens zou doen. Even los dat dit belangrijk is voor evt verzekering, wil en behoor je dit gewoon weten.

Weggegooid geld

Een Mercedes SLK 350 laten keuren door Autocoach. De auto is 19 jaar oud, slechts 35.000 km gereden, import uit Japan. Ziet er nagelnieuw uit, prachtige auto. Geen koopje hoor. Op aanraden van de dealer laten keuren door Autocoach, want deze wil geen gezeur achteraf. Auto kwam glansrijk door de keuring. Kostte wel € 350,- omdat het een bijzondere auto is. De auto dus gekocht. Toen ik de auto op ging halen viel mij direct op dat er bij stationair draaien misfires (beetje stotterende motor) waren en toen ik ermee op de snelweg reed vond ik de vering wel heel slap. Een lang verhaal kort. De misfires hadden te maken met een kapotte bobine. Deze zijn netjes vervangen onder garantie. Maar de schokbrekers niet, die moet ik nu zelf laten vervangen ad € 1.000,- Had de keurmeester zijn werk goed begrepen dat hadden hem die bobineproblemen moeten opvallen en had hij op zijn minst een opmerking moeten maken over de slappe vering (en dat slap is nog een understatement). Ik noem het levensgevaarlijk want de wielen stuiteren bv als je over een dwarsrichel rijdt. En in een hobbelige bocht dwijl je bijna van de weg af. Ik heb Autocoach gebeld en verteld dat ik erg ontevreden ben over de keuring. Want had de keurmeester zijn werk goed gedaan dan had ik nog over de schokbrekers kunnen onderhandelen. Zij hebben nog een halfslachtige poging bij de dealer gedaan, maar die ging er niet in mee om de schokbrekers te vervangen. Een goede keuring had mij een hoop problemen kunnen voorkomen (dat is ook de reden van een keuring). Maar nu de heren gewoon niet hun ongelijk willen toegeven vind ik het nog mijn plicht om anderen te waarschuwen voor een keuring door deze club. Waar ze mij van nut hadden kunnen zijn hebben ze het laten liggen. Dus wat mij betreft weggegooid geld.

Beste Frans, Zoals Telefonisch al met u besproken vinden wij het heel vervelend om te horen dat u klachten ervaart met de auto. Onze keurmeester heeft de auto met zeer grote zorg beoordeeld en heeft de werking beoordeeld op basis van een proefrit en een visuele inspectie op de brug. Daarin kwamen geen bijzonderheden naar boven over de werking van de vering, buiten de normale slijtage die men kan verwachten bij een 19 jaar oude auto. De auto is na onze keuring ook nog APK goedgekeurd zonder opmerkingen over de schokdempers. U geeft aan dat u vanaf het begin af aan al klachten ervaart over de werking van de vering voor, maar helaas meld u zich pas na 3,5 maand na de keuring bij ons en heeft u de klacht ook niet gemeld bij de verkoper. Omdat wij het wel vervelend vinden dat u nu klachten ervaart hebben wij via de verkoper geprobeerd of zij dit onder garantie voor u willen herstellen of een coulance regeling met u willen treffen, helaas waren zij hier niet toe bereid. U had al een afspraak gepland om de schokdempers te vervangen en gaf aan dat wij verder niets meer konden betekenen, daarna hebben wij de klacht intern afgesloten.

uitstekende en snelle afhandeling

zie boven - ik kan nog toevoegen: goede oordeelkundige keuring. Top!

Goede keuze voor aankoopkeuring

In juli 2023 beroep gedaan op Autocoach. Het proces verliep snel en eenvoudig. Na het onderzoek ontving ik het rapport met een telefonische toelichting. Het heeft mij een goed en helder beeld opgeleverd over de auto. Vanwege een twijfelpunt achteraf nog overleg gepleegd met Autocoach. Daar hebben ook weer correct op gereageerd en afgehandeld. Een prima partij voor aankoopadvies.

Een nieuwe en fijne beleving.

Een totaal nieuwe ervaring voor mij om online je auto te verkopen en een nieuwe auto te kopen. Ik zag zelf door de bomen het bos niet meer de een zegt dit en de ander zegt dat. Na het eerste telefonische contact dacht ik joh laten we dit eens doen goede referenties en het gaat mij ook een heleboel stress wegnemen. Mijn hele ervaring met autocoach is als zeer prettig ervaren.(niet opdringerig) In het hele traject van inruil van mijn oude auto naar mijn nieuwe auto ben ik goed begeleid en was ook goed terug te vinden in het stappenplan. -kwaliteitsbeoordeling(Foto's met beschrijving)Netjes en overzichtelijk. De oude auto werd opgehaald toen de nieuwe auto werd gebracht en alles stond netjes op naam en de oude auto werd netjes gevrijwaard. Geen spijt dat ik autocoach heb ingeschakeld ik kan je het aanraden.

Geweldig, beter dan je kan voorstellen

Ongelooflijk zo goed als de service van Autocoach is. 3 jaar eerder ook al een auto met ze aangekocht, maar nu hebben ze alles nog weer veel verder verbeterd. Zoektocht naar auto gezamenlijk gedaan, heel erg goede en duidelijke technische keuring, mooie deal voor mij gemaakt, dan een schitterend soepel en goed gecommuniceerd systeem om alles (tenaamstelling en zo) voor je op orde te maken en een paar dagen later auto bij mij voor de deur afgeleverd (en pas toen hoefde ik te betalen). Kan niet beter!! Ga zo door Autocoach!

Persoonlijk contact en professioneel werk: dat werkt!

Zonder daadwerkelijk iemand van Autocoach lijfelijk te zien, krijg je toch het gevoel persoonlijk bijgestaan te worden. En dat voelt prettig. Zeker ook omdat er naast het digitale verslag van de keuring er weer persoonlijk met je gesproken wordt over hoe het ging.

Snel en behulpzaam

Wij waren al een aantal jaar op zoek naar een auto, maar dit lukte ons niet vanwege tijdgebrek en keuzestress. Nadat we Autocoach hadden ingeschakeld, stonden zij diezelfde dag nog op de stoep om de inruilauto op te nemen. De volgende dag kwamen ze met een auto die voldeed aan al onze wensen voor een goede prijs! Het uitgebreide keuringsrapport is gedetailleerd en geeft vertrouwen in de aankoop. Zeer frequent gebeld door Autocoach om ons door het proces te begeleiden.

Aanrader bij aankoop occasion

Na aanvraag snel en direct contact. Binnen 24 uur is de keuring geregeld met garage. Ter plaatse deels meegekeken (hoeft niet) en uitleg gekregen. Zeer uitgebreid rapport met tientallen foto’s ontvangen. Het positieve advies gaf ons meer zekerheid om de import auto te kopen. In het rapport is ook een aanbeveling opgenomen om wat dingen bij aankoop te regelen met verkoper zoals apk, beurt etc en welke reparaties op welke termijn verwacht zouden kunnen worden. Wij zijn erg tevreden en zullen in de toekomst geen aankoop zonder keuring meer aangaan. Een dikke pluim voor keurmeester Ruud!

Uitstekend geadviseerd en goede kennis van auto's

Een zeer ervaren en kundige man nam alle tijd om de aankoopauto te keuren. Bij de keuring werden we erbij geroepen om samen met hem rondom de auto te lopen. Heel erg fijn en goed geadviseerd!

Uiterst tevreden over de service van Autocoach

Mijn ervaring met autocoach is uitstekend. Regelmatig contact gehad met Lars en die hielp mij het hele proces door, erg fijn en professioneel. Waardeer de proactieve houding en manier van communicatie. Daarbij een zeer gedetailleerd rapport ontvangen van mijn ‘nieuwe’ auto, die letterlijk van onder tot boven is gefotografeerd en uitgelezen.

Bedankt voor de mooie review Dennis. Veel plezier met je nieuwe auto en als er vragen zijn kan je altijd contact met ons opnemen.

Perfecte informatie maar veel later dan verwacht.

In de bevestigingsmail die ik kreeg na het inplannen van de afspraak stond dat ik kort na de aankoopkeuring gebeld zou worden. Echter had ik na ongeveer 4/5 nog niks vernomen. Dus heb ik zelf maar gebeld, het nummer gekregen van de werknemer die de aankoopkeuring heeft gedaan. Deze meneer heeft mij na de eerste keer niet opnemen, de tweede keer dat ik gebeld heb keurig geholpen, meteen te woord gestaan en alle belangen punten van de auto met mij doorgenomen. Kort hierna kreeg ik dan ook het rapport waar ik erg veel aan had. Gelukkig stond de afspraak om 9 uur 's ochtends waardoor ik aan het eind van de middag langs de dealer kon, hier heb ik de punten besproken en met de dealer afgesproken dat hij deze zou verhelpen en hij heeft me nog een kleine korting gegeven. Al om al, door de auto keuring wist ik precies waar ik aan toe was en heb ik met zekerheid de auto in kwestie kunnen kopen. Als er beter gecommuniceerd was dat de persoon die de aankoopkeuring heeft gedaan mij later zou bellen door drukte hadden jullie een 10 gekregen maar na 4 uur wachten zonder, maar iets te horen was ik toch aardig gefrustreerd. Desondanks raad ik autocoach zeker aan omdat je hierdoor een miskoop voorkomt en dit kan je 100e euro’s schelen.

Beste Jasper, Hartelijk bedankt voor je review en goede feedback. We gaan dit meenemen in ons volgende overleg met de keurmeesters om onze dienstverlening te verbeteren.

Via autocoach een bmw 420 gekocht! Van A tot Z prima begeleiding! Ontzorgt en door hun gekeurd en gecontroleerd. Heerlijke auto en ze hebben waargemaakt wat ze beloven! Zeker het geld waard een aanrader! Martin

Geweldig, altijd doen!

Zeer positief. Zelf heb ik absoluut geen verstand van auto’s en daarom nam ik ‘de Autocoach’ in de arm. Nu ben ik verzekerd van én een technisch in orde zijnde auto én een mooie auto naar mijn wens in mijn prijsklasse. Autocoach was zeer geduldig, ze bleven enthousiast ondanks mijn wisselende ideeën. Ik raad iedereen die een auto zoekt aan om gebruik te maken van de expertise en service van “Autocoach.nl”. Autocoach dankjewel!

Uitstekende service en perfecte communicatie

Ik heb afgelopen week autocoach ingeschakeld. Direct prettig contact. Alles was snel geregeld tot de inspectie en vervolgstappen aan toe. Ik heb contact gehad met “ Marcel “ van autocoach. Marcel, hartelijk dank voor de geweldige service. Ik kan autocoach dan ook aan iedereen aanbevelen! Ik zal in de toekomst zeker nog eens gebruik maken van jullie uitstekende service!!!

mijn ervaring zou ik willen omschrijven met ''fantastisch''

deze manier van aanpak was voor nieuw. toch er voor gekozen. stappenplan goed overzichtelijk. maakt de keuze groter in het gericht zoeken. communicatie zeer toegankelijk en vriendelijk. medewerkers geven jou een goed gevoel en vertrouwen in de voortgang. zeer tevreden over de auto die geleverd is tw. alfa romeo giulietta. daarbij nog opgemerkt om met autocoach een samenwerking aan te gaan, daar kan ik alleen maar heel positief over zijn. de pakketkosten voor het totaal geleverde werk is zeker aantrekkelijk

Highly Professional services!

I had an absolutely fantastic experience with Autocoach and their team! From start to finish, their service was unparalleled. They took the time to understand my preferences and found me the car that met my expectations. What impressed me the most was their dedication to getting me the best deal possible. They negotiated on my behalf and saved me a significant amount of money. Their expertise and professionalism made the entire process smooth and stress-free. Communication was top-notch throughout the entire journey. They were always available to answer my questions and provide updates. Their passion for what they do truly shines through in their work.

positieve ervaring

Prettig contact, korte reactietijd, uitgebreide en serieuze keuring, uitgebreid en overzichtelijk rapport, helder aankoopadvies.

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!