Betrouwbare en onmisbare hulp

Hele fijne ervaring gehad met Autocoach. Ze staan de hele dag klaar voor je en lieten alles op rolletjes lopen. Ga zo door!

Zou het zo weer doen

Bij aankoop eerste auto en zelf weinig verstand ervan hebben zeker de moeite waard geweest. Goed geholpen, professioneel en vriendelijk. Kosten van service volgens mij er al uit door wat er is onderhandeld qua prijs en reparaties. Daarnaast ga ik nu ook met meer vertrouwen de weg op doordat de auto technisch gekeurd is. Zie geen nadelen.

deskundig, en vriendelijk

Ik heb onlangs een auto aangeschaft, en vooraf laten keuren door Autocoach waar ik bij aanwezig kon zijn. Voor zo'n aankoop is het heel fijn van een deskundige te horen dat deze schadevrij is , en dat alle electronica , door directe uitlezing, in orde is. Ook technisch is deze beoordeeld en goed bevonden. De distributieriem kon echter niet beoordeeld worden omdat deze niet zichtbaar is. Ik kan een dergelijke keuring verder wel iedereen aanraden.

Goede, klantvriendelijke website, zeer helder. Aanvraag verliep perfect. Snelle opvolging en snelle keuring. Rapport zeer uitgebreid en degelijk, zelfde dag digitaal binnen. Ook die dag nog telefonisch toegelicht door in mijn geval keurder Edward. Aan te bevelen!

Bijna de verkeerde auto gekocht..

Mijn ervaring met Autocoach was zeer positief. Ik stond op het punt een auto te kopen die achteraf niet betrouwbaar bleek. Gelukkig besloot ik Autocoach te bellen voor een keuring. Ze gaven duidelijk aan waarom deze auto geen verstandige keuze was, waardoor ik van de aankoop heb afgezien. Hun advies heeft me behoed voor een miskoop. Vervolgens heb ik gekozen voor hun fullservice. Autocoach kwam met een verrassende keuze: een automodel dat ik niet kende, maar dat goed aansloot bij onze wensen. De auto werd netjes afgeleverd, alles functioneerde naar behoren. Wat ik waardeer aan Autocoach is hun deskundigheid en hun vermogen om goed te luisteren naar de wensen van de klant. Ze hebben me geholpen bij het vinden van een geschikte auto en het hele proces verliep soepel. Al met al ben ik tevreden met de dienstverlening van Autocoach. Ze hebben mij goed geholpen en ik rijd nu in een auto die bij me past. Voor wie op zoek is naar betrouwbaar advies bij de aankoop van een auto, is Autocoach zeker het overwegen waard.

Uitstekend kwaliteitsrapport voor redelijke prijs

We hebben Autochoach ingeschakeld om een VW Touran te beoordelen voor eventuele aanschaf. Wij waren aanwezig bij de keuring, waarbij wij, als leken, zagen dat de auto op alle punten aan een grondig onderzoek werd bloot gesteld. Het oordeel werd ons mondeling en later schriftelijk op een duidelijke wijze meegedeeld. De geconstateerde mankement betroffen: versleten remschijven en blokken, foutmeldingen in software etc. Wij hebben de auto gekocht, nadat de auto volledig in orde was gemaakt. Wij rijden nu met een goed gevoel in een keurige auto.

Vertrouwd en professioneel

Mijn coach Edward vertelde alles wat hij ging checken. Zeer professionele benadering en klantgericht. Voor vragen tijdens de keuring had hij altijd een antwoord paraat. Ik waardeer echt zijn deskundigheid en klantgerichtheid. Volgende auto weer bij hem.

de aankoopkeuring werd perfekt uitgevoerd

de aankoopkeuring werd perfekt uitgevoerd

Deskundig toewerkend naar een goed resultaat

Goede begeleiding en after sales. De juiste auto inmiddels in huis en tevreden over de keuze en de goede begeleiding van Autocoach.

Totaal geen zin ,zonde van het geld

Gmc savana laten keuren ,2 roestplekken gevonden die een blinde nog zien.... 3 maandjes verder de bus laten tectyleren. Complete achterbumper verrot !! Roest rondom voorraam ook niet gezien door de heren!!. Even gebeld met ze,maar ze mogen alleen kijken naar de bus en niet meer .als ze bv prikken met schroevendraaier op duidelijk roest krijgen ze klachten van de verkoper.. Wat heeft het dan voor nut ??? Rondje rijden en beetje kijken kan ik zelf ook Zonde van het geld

We betreuren dat je tegen een verrassing aangelopen bent bij het tectyleren. Helaas is achteraf gebleken dat onze service niet aansluit op uw verwachtingspatroon. U had verwacht dat wij een dieper technisch onderzoek zouden doen naar de roestvorming. In keuring doen wij een visuele controle en demonteren geen onderdelen. Tijdens de visuele controle hebben wij de roestvorming vermeld maar verder geen diepte onderzoek in hoeverre de roest rijkt. Helaas blijkt in dit geval dat de roest in een verder gevorderd stadia was op de achterbumper. Na aanleiding hiervan hebben wij inderdaad contact gehad en dit toegelicht. Wij hebben u aangeboden mee te denken in een goede oplossing maar dit was niet nodig omdat u al met de verkoper in gesprek was voor een oplossing. Mochten wij toch nog wat voor u kunnen betekenen mag u altijd contact met ons

een geruststellend gevoel

+punten: * het keuringsrapport is duidelijk en overzichtelijk. * op- en aanmerkingen worden begeleid door foto's. * in mijn geval wordt het keuringsrapport door de garage gebruikt om * naar ik heb begrepen is er op de brug naar het hydraulisch veersysteem (Citroën C5) gekeken en geen afwijkingen gevonden/uitgelezen. Staat echter niet expliciet met foto's vermeld in het keuringsrapport. Dit punt wordt intern besproken en wellicht naar de toekomstgezien, apart als keuringspunt vermeld. (red.)

Gewoon top

Persoonlijk, bereikbaar, aandachtig, vakkennis, nazorg.

Gemaakte afspraken niet nagekomen

Ik had uitdrukkelijk gevraagd om bij de keuring aanwezig te zijn. Ik was stipt op tijd maar de keurder was net vertrokken aldus de garage. 3 kwartier heen en terug gereden voor niks. Het zat mij niet lekker maar het telefonisch contact was verder wel goed met autocoach. Ook heb ik gesproken met de keurder. Het blijft mij echter niet lekker zitten omdat er een aantal dingen niet in orde zijn met de auto en ik ook een hoop geld voor de keuring heb betaald.

Hallo P, Vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze dienstverlening. We gaan spoedig contact met je opnemen om te kijken of we wat voor je kunnen doen om het slechte gevoel weg te nemen. Update: we hebben ondertussen contact gehad en een aantal punten besproken waar je zorgen over had. We hebben deze zorgen weg kunnen nemen en hopen dat je lekker kan genieten van je nieuwe auto.

Een prima ervaring, volgende keer weer.

Het team heeft goed rekening gehouden met mijn wensen. Ze zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er een prima auto aan overgehouden waar ik weer een hele poos mee vooruit kan. Wat mij betreft een aanrader.

Grondige en betrouwbare keuring!

Vanaf het begin zeer goed geholpen door Autocoach. Tijdens het proces ook steeds netjes en volgens afspraak geïnformeerd. Uitgebreide rapport gaf een solide basis voor verdere onderhandeling en aankoop. Altijd doen.

Professioneel en sympathiek

De Autocoach heeft mij uitstekend geholpen bij de aanschaf van een tweedehands Mitsubishi. Uit de door hen uitgevoerde check kwamen een aantal zwaktes. Ze hebben geregeld dat de verkopende garage de problemen ging oplossen. Voor een relatief kleine bijdrage een groot voordeel gehad. Je merkt dat dit bedrijf actief zijn best doet een goede dienst te leveren mede via sympathieke accountmanager (terwijl ik niet gemakkelijk was...). Aanbevolen dus.

Een ervaren monteur zonder rose bril die goed kijkt naar de auto

Een auto kopen is een ingewikkeld proces. En als je dan iets gekozen hebt dan is het goed om een ervaren monteur naast je te hebben die een complete checkout doet en onafhankelijk is. Het eindrapport van de aankoopkeuring bevat niet alleen veel informatie over de toestand van de auto. Het zijn vooral de adviezen die dan de doorslag geven. Ik kon de onderhandeling voortzetten met als gevolg aanvullende reparaties en een lagere prijs. Coach, bedankt!

Autocoach is mij fantastisch bevallen!

De eerste 300 km zitten erop in de bus waarin ik, dankzij de kennis en kunde van de Autocoach(es), nu kan rijden. Het hele pakket van de zoektocht naar het voertuig van mijn voorkeur, tot en met het voor de deur afleveren, is mij fantastisch bevallen en het geld meer dan waard. Het volledige traject van de aanschaf is helder en overzichtelijk te volgen en goed begeleid. Geen overbodige communicatie, wél zeer accuraat en als prettig ervaren! De eigen, en onafhankelijke, expertise van Autocoach bracht, na de keuring, een overzichtelijke rapportage van de staat van het voertuig. Waar nodig heeft Autocoach, op onderdelen (die ik zelf niet boven tafel had gekregen) verbeteringen en reparaties laten uitvoeren. Chapeau, hartelijk dank en zeker 5 sterren!

Helemaal Top!

Zeer klantvriendelijk, empathisch, geduldig, nemen de tijd voor je, laagdrempelig, goed bereikbaar, eerlijk, voelt vertrouwd etc etc. gepaard gaande met een prachtig proffessioneel rapport. Mocht u twijfelen over een voertuig, dan is het zeker de moeite waard om Autocoach te raadplegen en in te schakelen om een inspectie te laten doen. Hun tarief staat goed in verhouding prijs/kwaliteit of zelfs meer dan dat! Beter deze relatief "lage" kosten dan achteraf kosten hebben nadat je het voertuig gekocht hebt en vaak zijn deze kosten dan vele malen hoger en alle rompslomp die er dan mee gemoeid zijn. Het is beter voorkomen dan genezen en dat is bij mij zeker het geval geweest. Mijn oprechte dank Autocoach, ga zo door!!

Definite recommend

Very positive experience. Professional and quick communication, attentive to details. There were small problems with the new car, but they took care of everything. The customer is king here.

Top service door autocoach

Ik ben enorm geholpen door autocoach, van het begin tot einde bij aanschaf van mijn auto. Alles ging heel vlot en er was een goede communicatie. Alles werd heel goed uitgelegd. Ik kan alleen maar zeggen... TOP !!

AUTOCOACH helped me a lot in buying a car

I knew nothing about cars, so choosing one was very difficult. But with the help of AUTOCOACH, I got a nice car. Buying a car was a good experience.

Snelle reactie, doen wat ze beloven

Eerste maal dat ik een aankoopkeuring laat doen. Autocoach reageert snel, is telefonisch prima te bereiken en komt zijn afspraken na. Het aankooprapport ziet er degelijk uit, alles wat gecheckt zou worden aan onze camper is gecheckt. Aardige mannen.

Zeer deskundig onafhankelijk oordeel.

Ik kocht mijn occasion bij een autohandelaar, geen garage dus ook geen deskundige monteurs. Bovendien keurt dan de slager zijn eigen vlees. En voor mijn eigen gemoedsrust Autocoach benaderd. Het kost wel €300 maar dan heb je ook wat. Afspraak was snel geregeld voor de volgende dag. De auto werd aan een grondige inspectie onderworpen, computer uitgelezen, lakdikte gemeten etcetera. De uitkomst was goed dus de auto gekocht. Bij een volgende aankoop doe ik het zeker weer. Ik kan het iedereen aanraden om Autocoach in de arm te nemen bij aanschaf van een occasion.

Betrouwbaar, professioneel en deskundig

Na een hoop gedoe met mijn oude auto, wilde ik graag voor een beperkt budget een betrouwbare andere. Wat ik erg heb gewaardeerd van autocoach is dat ik een vaste gesprekspartner had, die mij goed begreep en met veel geduld mijn vragen beantwoordde. Mijn wensen bleven in het hele proces leidend en we bleven binnen het budget dat ik had aangegeven. De aandacht en zorgvuldigheid van niet alleen mijn autocoach, maar ook als hij een dag vrij had, zijn collega's, vond ik bijzonder prettig. Ik had op basis van de reviews hier al best hoge verwachtingen en die zijn helemaal waar gemaakt. Ik hoop dat de volgende keer dat ik een autocoach nodig heb, nog lang duurt, maar als 't zover is, dan weet ik jullie weer te vinden!

Stationsplein 99 285

1703 WE Heerhugowaard

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!