AUTOCOACH helped me a lot in buying a car

I knew nothing about cars, so choosing one was very difficult. But with the help of AUTOCOACH, I got a nice car. Buying a car was a good experience.

Snelle reactie, doen wat ze beloven

Eerste maal dat ik een aankoopkeuring laat doen. Autocoach reageert snel, is telefonisch prima te bereiken en komt zijn afspraken na. Het aankooprapport ziet er degelijk uit, alles wat gecheckt zou worden aan onze camper is gecheckt. Aardige mannen.

Zeer deskundig onafhankelijk oordeel.

Ik kocht mijn occasion bij een autohandelaar, geen garage dus ook geen deskundige monteurs. Bovendien keurt dan de slager zijn eigen vlees. En voor mijn eigen gemoedsrust Autocoach benaderd. Het kost wel €300 maar dan heb je ook wat. Afspraak was snel geregeld voor de volgende dag. De auto werd aan een grondige inspectie onderworpen, computer uitgelezen, lakdikte gemeten etcetera. De uitkomst was goed dus de auto gekocht. Bij een volgende aankoop doe ik het zeker weer. Ik kan het iedereen aanraden om Autocoach in de arm te nemen bij aanschaf van een occasion.

Betrouwbaar, professioneel en deskundig

Na een hoop gedoe met mijn oude auto, wilde ik graag voor een beperkt budget een betrouwbare andere. Wat ik erg heb gewaardeerd van autocoach is dat ik een vaste gesprekspartner had, die mij goed begreep en met veel geduld mijn vragen beantwoordde. Mijn wensen bleven in het hele proces leidend en we bleven binnen het budget dat ik had aangegeven. De aandacht en zorgvuldigheid van niet alleen mijn autocoach, maar ook als hij een dag vrij had, zijn collega's, vond ik bijzonder prettig. Ik had op basis van de reviews hier al best hoge verwachtingen en die zijn helemaal waar gemaakt. Ik hoop dat de volgende keer dat ik een autocoach nodig heb, nog lang duurt, maar als 't zover is, dan weet ik jullie weer te vinden!

Professioneel, flexibel en eerlijk advies

Fijn bedrijf met enthousiaste medewerkers. In 1 week 2 aankoopkeuringen laten doen. Hoewel wij zelf enthousiast waren over de eerste auto, heeft Edward van auto coach ons overtuigd waarom dit geen goede keuze was. Bij de 2de auto, was hij zelf net zo enthousiast als wij. De 2de auto is op ons verzoek met spoed (binnen 3 uur na mijn telefoontje) gekeurd. Top ervaring!

Snel, volledig en professioneel

Mijn ervaring met Autocoach voor de autokeuring was uiterst positief. Het regelen van de afspraak verliep soepel en de service was zowel snel als grondig. Telefonisch waren de medewerkers behulpzaam en toonden ze zich betrokken en eerlijk. Ik heb hen niet persoonlijk ontmoet, maar hun professionaliteit kwam ook telefonisch goed over, zo heeft de keurder me nog telefonisch te woord gestaan. Na de keuring ontving ik een duidelijk rapport waarin alle aandachtspunten helder werden benoemd. Zeker aan te raden voor wie een snelle autokeuring zoekt.

Hoi Sven, Bedankt voor de mooie review! Hopelijk ben je tot een deal gekomen met de verkoper en kan je snel genieten van je nieuwe auto.

Professionele en accurate service met grote marktkennis en expertise

Ik weet dat een auto goed is, om mee te rijden. Maar niet hoe je m keurt, de olie onderzoekt op metaaldeeltjes, de lakdikte checkt, op basis van een grote database de herkomst van de auto en geschiedenis kan vertellen (BPM som bij import), hoe je onderhandelt met een autoverkoper, heronderhandelt na het keuringsrapport en checkt voor levering of de afspraken zijn nagekomen. Ik heb m'n auto het liefst thuis geleverd.... ;-) Autocoach levert al deze diensten en ontzorgt met professionele expertise. Geweldig. Dat maakt een auto kopen weer fijn. Aanrader! o ja en inruilen kan natuurlijk ook....

snel en grondig

Op basis van de keuring heb ik afgezien de auto te kopen. Dit op basis van het uitlezen van het motormanagementsysteem, waar een aantal foutmeldingen uitkwamen die zorgelijk waren; voor mij de belangrijkste input. Was niet erg geïnteresseerd in alle foto's/beoordelingen van interieur etc., dat kan ik zelf ook wel beoordelen (de auto zag er prima uit). Het gaat om de dingen die je niet kunt zien: afwijkingen in de laklaagdikte (schade), de onderzijde van de auto, roestvorming, mechanisch gedeelte etc. en dus de diagnose via de computer. Zou een optie zijn om de keuring op te splitsen, specifiek een technische of geheel om zo kosten te besparen.

Een topbedrijf en aardige mensen bovendien!

Een topbedrijf, en aardige mensen bovendien! Rond 10 uur telefonisch opdracht verstrekt voor een aankoopkeuring, bleek dezelfde dag einde middag al te gebeuren. Met rond halfzeven een telefoontje van de keurder om het resultaat te vertellen. Het zeer uitgebreide rapport met een massa foto's erbij ook al doorgestuurd.

Snelle service met uitgebreid rapport om goede beslissing te nemen.

Ik heb in de afgelopen week 2x gebruik gemaakt van de service van Autocoach. Toen ik op zoek was naar een auto voor mijn zoon zag ik op een website de mogelijkheid van het doen van een aankoopkeuring. Omdat ik geen verstand heb van auto's en mijn zoon met de auto in het buitenland moet rijden leek dit mij een goed idee. En achteraf maar goed ook! Autocoach heeft 2 bestelwagens gekeurd. Allebei de keren was het bellen en een werkdag later de keuring. Bij beide auto's was er wel het een en ander op aan te merken. Belangrijkste was bij beide auto's de hoge kosten die er waarschijnlijk aan zaten te komen. Dingen die je als leek niet direct zou zien of opmerken (o.a. radiator, roetfilter, remschijven, olieverbruik). Heel prettig was het telefonische contact met de keurmeester direct na de keuring waarbij je een helder advies kreeg en vragen kon stellen bij onduidelijkheden. Voor mij heeft het geresulteerd in 2x niet overgaan tot aankoop van een auto. Daardoor veel geld uitgespaard en, meest belangrijk, een zoon die niet op onveilige manier in het buitenland rond rijdt.

Na twee jaar

Ik was op zoek naar mijn ervaring maar kennelijk nooit ingevuld, dan maar na twee jaar! Met hulp van Autocoach mijn BMW 3-serie gekocht, mocht een auto met kms en wat jaren zijn. Uit 2013 en 230000 km op de teller en nu (jan 24) met 296000 km op de teller nog steeds een geweldige auto. Standaard onderhoud gehad en behalve vervangen verstuivers (na verwachting) geen dure reparaties. Prima auto, goed begeleid en een echte aanrader om dit met hun te doen.

Ga het volgende keer weer doen!

‘S avonds een aanvraag via de site gestuurd en begin volgende middag direct een expert ter plaatse. Kundig persoon die een rapport maakt zoals het voorbeeld op de website. Alles bekeken (ook op de brug) en daarna samen een proefrit gemaakt. Heel fijn om te kunnen overleggen en ook wat tips te krijgen t.a.v. de onderhandeling en aflevering. De auto gekocht met een goed gevoel!

Blij dat ik de keuring gedaan heb

Ik heb contact gezocht met Autocoach vanwege aankoopkeuring van een auto. Dit hebben ze snel geregeld. En het rapport was duidelijk.

Top begeleiding en expertadvies

De mensen van Autocoach hebben voor ons binnen een dag een keuring kunnen uitvoeren op een occasion. Met het rapport konden we naar de verkopende garage stappen met specifieke reparaties, en vervolgens konden we de offerte van de garage ook even toetsen bij Autocoach. Altijd bereikbaar, snelle service, en veel vertrouwen uitstralend.

Deskundig, snel en ontzorgend

Als je een auto op het oog hebt bij particulier of handelaar die weinig zekerheden biedt is dit absoluut een aanrader. Komen op locatie, zijn niet afhankelijk van een hefbrug (hebben ze zelf of regelen dat zelf). Nemen je alles uit handen. Dat zie je ook terug in de prijs van de keuring: niet de goedkoopste, wel de makkelijkste. Gedetailleerd keuringsrapport en zeer deskundig telefoongesprek nadien. Men laat de keuze aan de consument maar voedt die wel met onafhankelijke informatie. Ik heb “mijn” auto niet gekocht vanwege een waslijst aan op het oog niet waarneembaar achterstallig onderhoud en belabberd uitgevoerde schadereparaties. Goed besteed geld dus want voorkomen is beter dan genezen….

Topervaring!

Zeer fijne ervaring met Autocoach, hele aankoopproces hebben ze fantastisch gedaan, aanrader!

Duidelijk rapport en advies

De keuring kon de volgende dag al plaatsvinden. De keurmeester was heel duidelijk in zijn commentaar. Een van de opmerkingen was dat de vorige service beurt al vrij lang geleden was qua tijd terwijl er sindsdien maar een gering aantal kilometers was gereden. De verkoper zou alsnog de service beurt uitvoeren. Zo had ik de kosten voor de keuring al bijna weer terugverdiend.

Perfecte ondersteuning bij aankoop en verkoop

Uitstekend geholpen en geadviseerd door een professioneel team. Gedurende het hele traject van aanbod, selectie, aankoop en verkoop is de ondersteuning goed afgestemd geweest op mijn behoefte. Ze denken goed met je mee, handelen snel, maar niet te snel of te opdringerig. Gewoon goede waar voor je geld.

Alles perfect (bizar!)

Als niet auto-kenner gezocht naar een partij die me kon helpen bij de aanschaf. Elk contact was netjes, correct en kundig. Bij een uitgave van ongeveer 20.000 prettig om bijgestaan te worden. Zeker ook met het idee een auto voor de komende jaren te kopen. Ik was bij de keuring aanwezig en aan alles merkte ik dat de keurder van autocoach verstand van zaken had. Bij het overmaken van het bedrag aan autocoach was ik wat argwanend omdat ik verwacht had het bedrag over te maken aan de dealer. Met een separate factuur aan autocoach voor de geleverde diensten. Ging goed, maar voelde vreemd om het bedrag aan autocoach over te maken ipv de dealer. Service in de IT backend is uitstekend. Super overzichtelijk en helder. Ik ben niet iemand die zomaar een 10 geeft. Maar deze verdienen ze. Ik ga ze zeker aanraden aan anderen.

Nauwgezet en snelle service

Een hele professionele ervaring. Snel geregeld en een auto keuring die letterlijk alles van de auto blootlegt. Geen verborgen gebreken of een kat in de zak. Heb je een team nodig dat je helpt om de juiste tweedehands auto aan te kopen, dan raad ik autocoach.nl ten zeerste aan. Ze doen nauwgezet hun werk en koppelen zeer uitgebreid het resultaat aan je terug. Een volgende keer weet ik waar weer moet zijn. Dank jullie wel voor de goede zorg

Uitstekende service, duidelijke keuring en goed advies

Wij hadden contact opgenomen met Autocoach voor de aankoopkeuring van een tweedehands auto. Gelijk vanaf het begin kregen we goed advies, aangezien de verkoper het liefst wilde dat we een voorlopig koopcontract ondertekenden. De dag erna zouden er namelijk andere mensen naar de auto komen kijken. Gezien onze twijfels over de auto, wilden wij dat liever niet doen. Autocoach heeft hierin gelijk met ons meegedacht. Tijdens het inplannen van de aankoopkeuring gaf de verkoper aan dat de volgende dag om 15u andere mensen zouden komen kijken, dus dat de keuring om 9u in de ochtend moest plaatsvinden. Autocoach heeft extra moeite gedaan en de planning aangepast zodat de keuring de volgende ochtend om 9u kon worden uitgevoerd. Ze hebben ons hier direct over geïnformeerd en aangegeven dat we dus wel snel moesten beslissen. Wat een fantastische service! Hierdoor hoefden wij het voorlopig koopcontract niet te ondertekenen en konden we de auto wel laten keuren. De volgende dag een duidelijk keuringsrapport ontvangen waar toch wel wat aandachtspunten uit kwamen. De keurder heeft netjes gebeld en alles toegelicht. Op basis daarvan konden we de onderhandelingen aangaan en hebben wij de auto uiteindelijk met een gerust hart gekocht. Wij zijn heel tevreden over Autocoach.

Mijn ervaring met de autocoach was werkelijk fantastisch. Ik zou iedereen die op zoek is naar een auto ten zeerste aanbevelen om met deze professionals in zee te gaan. We zijn allemaal bekend met het proces: je begint online naar modellen te kijken en er komt er één naar voren als jouw favoriet. De autocoach speurt ook zelf naar geschikte modellen voor jou. Maar hoezeer we ook online modellen vinden die ons aanspreken, grondig onderzoek van deze "favoriete" modellen is cruciaal om teleurstellingen te voorkomen. De autocoach beschikt over tools die jij als individu niet hebt, en deze extra informatie is van onschatbare waarde. Ze begeleiden het hele proces van begin tot eind, inclusief de overschrijving op jouw naam en de inruil van je oude auto. Hun checklist-systeem is indrukwekkend en laat geen ruimte voor fouten. Mijn oprechte dank gaat uit naar Frank en Lars voor de geweldige samenwerking bij de aanschaf van de auto.

Nieuwe en prettige ervaring

Onlangs heb ik een andere auto gekocht met autocoach en ik ben heel tevreden over de full service. Heel rustgevend om mensen met kennis van zaken aan je kant te hebben als je zelf weinig tot geen ervaring hebt met alles wat er komt kijken bij het aanschaffen van een andere auto, zoals het vinden van een geschikte auto, de aankoopkeuring en de onderhandeling. Aanrader!

Ontzettend goed geholpen door Autocoach

Bij Autocoach werden we ontzettend goed geholpen, ze dachten goed mee in het type bestelbusje dat wij zochten, heel fijn intake gesprek gehad, ze adviseerde heel goed over het type garage dat het busje aanbod (handelaar vs (Bovag-) garage), keken naar het aantal gereden km i.r.t. bouwjaar en gewicht. En met het advies van de auto inspectie keuring konden we de aankoop van het bestelbusje nog net iets completer maken. Ook legde ze goed uit, wat de reparaties in zou moeten houden en hoe je het verschil dan opmerkt. Uiteindelijk hebben zelf met alle tips en adviezen van autocoach wel zelf ons busje gevonden. We wisten steeds beter waar we op moesten letten zodat het busje aan al onze voorwaarden kon voldoen, binnen het ons budget.

Goed verlopen

In 2022 had ik zelf een auto gekocht op Marktplaats voor eur 7000. Vervolgens bleek dat daar EUR 2500 achterstallig onderhoud op zat :(. Dat zal me niet nog een keer gebeuren, dacht ik, toen de auto total loss was gereden en ik in 2023 alweer een nieuwe auto moest hebben. Ik ben daarom in zee gegaan met Autocoach en dat is me goed bevallen: - ze denken met je mee bij het zoeken, en komen met suggesties die ik zelf niet had bedacht; - de onderhandelingen zijn netjes uitgevoerd, zonder de verkoper onder druk te zetten (ook belangrijk is dat de relatie tussen koper en verkoper goed blijft); - ik heb de auto vervolgens laten keuren en daar kwamen wel zaken uit; maar de verkopende garage heeft dat vervolgens allemaal netjes opgelost. Ik was rond de EUR 500 kwijt maar heb nu een auto van 14 jaar oud, naar volle tevredenheid, met toch wel voldoende zekerheid over de technische staat van de auto.

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!