Goed advies, mooi product en gewenst resultaat

Wij wisten precies wat we wilden en dat hebben we gevonden bij Thuiskeukens. Kwalitatief goed product. Wij hebben de AV2042 fluweel eiken zwart gekozen, met een vaatwasser op hoogte en een eiland. Frontjes zijn matzwart en door behandeling geen last van vingerafdrukken. Raymond had goed advies en de bestelling en levering is vlekkeloos verlopen. Bij het zelf plaatsen hadden we een vraag en Raymond reageerde snel op ons bericht om ons te adviseren. Zelf plaatsen is prima te doen. We zijn heel blij met het resultaat!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Corine, Bedankt voor je mooie beoordeling en het plaatsen van de foto. Heel veel plezier met jullie keuken.

Deskundig advies, goede service

Hartelijk dank Raymond & Andrea. Men neemt de tijd voor je en denken met je mee. Tijdens de montage konden we altijd bellen voor tips en advies. We zijn zeer blij met het eindresultaat! Al met al, Top Service!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Prachtige kwaliteits keuken en zeer deskundig advies en snelle behandeling van vragen.

Onze keuken vinden we prachtig en van hoge kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Zelf geplaatst wat goed te doen was. Vragen zijn snel en deskundig beantwoord. De levering was erg punctueel. Geen problemen met verkeerd geleverde artikelen. Het enige kleine probleem werd snel opgelost. Thuiskeukens kan ik van harte aanbevelen.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Uitermate tevreden over de klantvriendelijkheid gedurende het gehele proces

In het begin waren we een beetje sceptisch om onze nieuwe keuken met behulp van de internet site van Thuiskeukens.nl te bestellen. Na een eerste bezoek op locatie en bij de speciaal geplande afspraak werd ons al gauw duidelijk dat persoonlijke aandacht en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij dit bedrijf en dat schept vertrouwen. Onze keuken werd keurig op de vooraf aangegeven leveringsdatum afgeleverd. Ook hier volle tevredenheid over de wijze van levering van alle keukenkasten, keukenblokken en overige componenten door de betreffende medewerkers van de bezorgingsdienst. Tsja en dan staat een groot deel van de woonkamer vol en moet je in ons geval zelf aan de slag met de plaatsing. Bij het plaatsen bleek 1 keukenkast niet correct geleverd te zijn. Een zijkant bleek niet de kleur van het front te hebben. Het was een fout gemaakt in de fabriek, het stond immers wel duidelijk aangegeven op de bestelbon. Ook hier weer volle lof over de snelle en klantvriendelijke oplossing van deze ‘fout’ (persoonlijk thuis afleveren van een systeemwand in de juiste kleur). Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe keuken en de kwaliteit daarvan. Wat ik verder nog wil opmerken is de wijze waarop in het hele proces de communicatie is verlopen. Elke vraag en dat waren er in de beginperiode best wel veel werden vrij snel beantwoord, vaak direct s’ avonds al en zelfs in de kerstvakantie.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Ron, Heel erg bedankt voor je mooie review.

De goede adviezen hebben tot een hele mooie keuken geleid

Er komt heb nodige op je af wanneer je geen of weinig ervaring hebt op het gebied van keukens. Met de adviezen van Raymond heb ik het hele proces doorlopen en staan er inmiddels een mooie keuken en bijkeuken in mijn nieuwbouwappartement. Ik krijg er geregeld complimenten over.

• Aanbevolen monteur

Erwin, fijn te lezen, dat je tevreden bent over het aankoopproces en het resultaat. Geniet in het mooiste appartement van Amsterdam.

Goed geholpen en zeer goed advies

• Aanbevolen monteur

Hoi Sedat, bedankt! Veel plezier van je Häcker systemat keuken.

Veel aandacht en betrokkenheid

Na enkele ronduit slechte ervaringen met de gangbare Nederlandse keukenboeren zijn we bij Raymond en Andrea terecht gekomen. We hadden zelf reeds een ontwerp en waren van plan de keuken zelf te plaatsen. Thuiskeukens bleek een schot in de roos; vooraf een afspraak gemaakt en samen met Raymond in een paar uur de keuken en bijkeuken doorgespit, bijgeschaafd en een offerte opgesteld. Een erg prettig inhoudelijk / technisch gesprek zonder poespas of verkoop-trucs. Voor de levering en zelfs tijdens de montage was Raymond steeds beschikbaar en hulpvaardig. Wij zijn meer dan tevreden en zouden zonder meer weer voor deze zaan kiezen.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Tom, bedankt voor je review met foto.

Prachtige keuken super goed geholpen

We werden door Remon heel goed geholpen paar keer de puntjes op de i gezet was geen probleem . Zeker aan te raden als je een prachtige keuken wil. Zeer vriend.

• Aanbevolen monteur

Bedankt voor jullie review! Het is een plaatje geworden.

Raymond heeft ons goed geholpen met de opstelling voor onze keuken. Hij neemt de tijd en heeft veel advies. Tijdens de levering bleken er een paar poten van kasten kapot te zijn. Omdat wij een strakke planning hadden, heeft hij zelf dezelfde dag nog nieuwe poten gebracht. Top!

Hallo Peter, Top! Leuke review. Geniet van jullie mooie keuken. Raymond

Zeer mooie keuken

Prachtige keuken, zeer fijn afgehandeld en geïnstalleerd. Enkel jammer dat het transport naar de tweede etage niet inclusief en verzekerd was.

• Aanbevolen monteur

Hallo Willem, Bedankt voor je mooie review. Leuk dat je een foto hebt toegevoegd. Raymond

Vriendelijk en goede service.

Raymond heeft elke keer dat ik een vraag had, erg snel en vriendelijk gereageerd. Ook nadat we de keuken hadden opgehaald (showroommode, die er nog fantastisch uitziet) kon ik met mijn vragen terecht bij ze.

• Advies N.v.t.
  • Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Sanne, bedankt voor je mooie review!

Droomkeuken

Een plaatje van je keuken in je hoofd hebben dat uitgevoerd wordt door Thuiskeukens. Nog beter dan ik dacht. Dank zij Raymond die goed advies geeft en uitlegt waarom iets niet kan maar met goede alternatieven komt. Geen druk om te kopen. Ik ben na een half jaar nog steeds heel blij als ik elke keer mijn keuken inloop. Ook dankzij de keuken installateur die alles netjes heeft gemonteerd

• Aanbevolen monteur

Hallo Mirjam, Bedankt! Geniet van je nieuwe keuken, volgens mij moet dat zeker gaan lukken. Andrea en Raymond

Goede service en kwaliteitszaak, ook als je zelf een keuken gaat zetten.

Het concept van thuiskeukens.nl is heel fijn en we zijn prima geholpen door Raymond met het uitwerken van de door onze bestelde online keuken. Na onze online bestelling zijn we in de showroom geweest om het echt tot in de puntjes door te lopen. Raymond is niet alleen verkoper, maar heeft ook verstand van keukens. Goede adviezen. Alles is op tijd en keurig geleverd. En thuiskeukens is beschikbaar voor een vraag. Dit maakt het compleet. De geleverde kwaliteit van Häcker bevalt ons uitstekend!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Bedankt Cas en Kitty voor jullie beoordeling. Veel plezier met jullie keuken!

Op en top service en klantgericht.

Zeer kundig, goede tips. Bijna alles was precies op maat zodat ik het eenvoudig kon monteren. De levering was exact volgens planning, toch bijzonder in deze tijd. De vragen die ik had beantwoordde Raymond bijna dag en nacht, onvoorstelbaar.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Betrouwbare keukenleverancier die goed meedacht

Wij hebben de koop van de keuken als zeer prettig ervaren bij Thuiskeukens. In totaal hebben we ongeveer drie keukenzaken bezocht en dit was de laatste. We werden zeer vriendelijk geholpen door Raymond. Hij nam ruim de tijd en ook in het contact na de bestelling van de keuken reageerde hij altijd snel en kundig. Bovendien dacht hij goed mee over wat handig was in onze keuken. We zijn zeer blij met het eindresultaat. De kwaliteit van de keuken is top. De keuken kwam op tijd en ook de afhandeling was goed. Een volgende keuken zouden wij zeker nog een keer hier kopen!

• Aanbevolen monteur

Vanaf het begin al een goed gevoel over Thuiskeuken!

Vanaf de binnenkomst hadden we al een goed gevoel over Thuiskeukens en Ramond. Duidelijke adviezen en meedenken om tot een zo goed / mooi mogelijk resultaat te komen. Het eindresultaat is een schitterende keuken, gemonteerd door een monteur met vakkennis en oog voor detail, is pas klaar als iedereen tevreden is! Bij een volgende keuken komen we zeker weer terug!

• Aanbevolen monteur

Van eerste gesprek tot en met plaatsing in 1 woord TOP!

Ik ken Raymond al jaren. Raymond luistert goed, is gedreven, zeer service gericht en duidelijk in communicatie. Zonder twijfel, koop je keuken bij thuiskeukens. Geen verrassingen, op tijd levering en super service. Jou wensen vertaald naar een praktisch werkende keuken met oog voor detail. Hacker keukens van super kwaliteit

• Aanbevolen monteur

Goede kwaliteit en goed geholpen

Keurig advies gehad netjes geleverd

• Aanbevolen monteur

Prima zaak als je zelf een keuken gaat zetten.

Het concept van thuiskeukens is heel fijn en we zijn prima geholpen door Raymond met het ontwerp en uitwerking van onze keuken. Alles is op tijd en keurig geleverd. Een nalevering van een fout geleverd kastje was geen enkel probleem. De geleverde kwaliteit van Häcker bevalt ons uitstekend!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Goed advies op maat, uitstekende service

Een hele fijne keukenwinkel echt een aanrader. Raymond luistert goed naar je wensen denkt met je mee. De transparante offerte vonden we erg fijn en heeft de doorslag gegeven om de keuken bij Thuis Keukens te kopen. Ook de service de Raymond biedt tijdens en na de installatie is perfect. Echt een aanrader.

Prima service en nazorg

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Zeer goed geholpen door Raymond. Zonder afspraak binnen gelopen en kreeg in 5 min antwoord op al mijn vragen. Raymond is niet alleen verkoper maar heeft ook verstand van keukens en dat zie je bijna nooit.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Wij kopen nergens anders meer een keuken! Geweldig!

Op advies van een goed vriend zijn wij bij Thuiskuikens een afspraak gaan maken en zijn wij echt super goed geholpen. We hebben het nooit over een prijs gehad, maar alleen over onze wensen! Dit stond voor Raymond dan ook op de eerste plaats. Nadat wij onze keuken helemaal naar onze zin hadden samengesteld, stuurde Raymond ons de zelfde dag nog een offerte en deze was dan ook op het budget wat wij in gedachten hadden! De prijs die Raymond had neer gelegd, was dan ook realistisch voor een A merk keuken met top kwaliteit apparatuur er in! Nadat de keuken was besteld, hebben wij een datum gepland voor plaatsing door een monteur via Thuiskeukens! Deze monteur heeft zijn werk zeer vakkundig en netjes verzorgd! Echt een aanrader! Kortom, als wij ooit nog een keuken gaan bestellen, zullen wij zeker bij Thuiskeukens terug komen! Dit was zo’n andere ervaring dan de andere keukenwinkels waar wij zijn geweest!

• Aanbevolen monteur

Kwalitatief een zeer goede keuken. Met het persoonlijke advies van Raymond ook precies op maat voor ons huis.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Persoonlijk en advies op maat en naar jouw wensen

Er wordt zeer goed geluisterd naar de wensen en binnen de mogelijkheden wordt dan een passend advies gegeven. Ook de afhandeling was perfect en er ontbrak niets bij de installatie.

Over thuiskeukens

Bij thuiskeukens bestel je keukenkasten op jouw manier. Duitse topkwaliteit voor de beste prijs. Elke keukenkast wordt voorgemonteerd geleverd vanuit de fabriek, dus geen stapels losse planken waarvan je zelf nog een keukenkast moet maken. Je kunt na levering direct starten met plaatsen en je weet zeker dat je een solide kwaliteit keukenkasten bestelt. Keukenkasten worden geleverd inclusief front(en), soft-close op laden en scharnieren, greep(lijsten), stelpoten, plinten en koppelschroeven. Verken de mogelijkheden op deze website en bereken de prijs voor jouw keukenkasten plan.