Prima zaak als je zelf een keuken gaat zetten.

Het concept van thuiskeukens is heel fijn en we zijn prima geholpen door Raymond met het ontwerp en uitwerking van onze keuken. Alles is op tijd en keurig geleverd. Een nalevering van een fout geleverd kastje was geen enkel probleem. De geleverde kwaliteit van Häcker bevalt ons uitstekend!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Goed advies op maat, uitstekende service

Een hele fijne keukenwinkel echt een aanrader. Raymond luistert goed naar je wensen denkt met je mee. De transparante offerte vonden we erg fijn en heeft de doorslag gegeven om de keuken bij Thuis Keukens te kopen. Ook de service de Raymond biedt tijdens en na de installatie is perfect. Echt een aanrader.

Prima service en nazorg

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Zeer goed geholpen door Raymond. Zonder afspraak binnen gelopen en kreeg in 5 min antwoord op al mijn vragen. Raymond is niet alleen verkoper maar heeft ook verstand van keukens en dat zie je bijna nooit.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Wij kopen nergens anders meer een keuken! Geweldig!

Op advies van een goed vriend zijn wij bij Thuiskuikens een afspraak gaan maken en zijn wij echt super goed geholpen. We hebben het nooit over een prijs gehad, maar alleen over onze wensen! Dit stond voor Raymond dan ook op de eerste plaats. Nadat wij onze keuken helemaal naar onze zin hadden samengesteld, stuurde Raymond ons de zelfde dag nog een offerte en deze was dan ook op het budget wat wij in gedachten hadden! De prijs die Raymond had neer gelegd, was dan ook realistisch voor een A merk keuken met top kwaliteit apparatuur er in! Nadat de keuken was besteld, hebben wij een datum gepland voor plaatsing door een monteur via Thuiskeukens! Deze monteur heeft zijn werk zeer vakkundig en netjes verzorgd! Echt een aanrader! Kortom, als wij ooit nog een keuken gaan bestellen, zullen wij zeker bij Thuiskeukens terug komen! Dit was zo’n andere ervaring dan de andere keukenwinkels waar wij zijn geweest!

• Aanbevolen monteur

Kwalitatief een zeer goede keuken. Met het persoonlijke advies van Raymond ook precies op maat voor ons huis.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Persoonlijk en advies op maat en naar jouw wensen

Er wordt zeer goed geluisterd naar de wensen en binnen de mogelijkheden wordt dan een passend advies gegeven. Ook de afhandeling was perfect en er ontbrak niets bij de installatie.

Prima geholpen nam de tijd voor je Kundig Top installateur

• Aanbevolen monteur

Kom heel duidelijk en oprecht over

Erg snel met hulp en advies over onze vragen

Uitstekende service

Aardig ingelezen en voorbereid zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. Omdat wij geen enkel plezier beleven aan schimmige onderhandelingen, vage offertes en nu of nooit beslissingen viel onze keuze op thuiskeukens. Geen grote keten, geen schreeuwende aanbiedingen maar een eerlijk verhaal. Na een eerste verkennend gesprek was het meteen duidelijk: hier willen wij onze keuken kopen. Het was nog even spannend of het ging lukken omdat we vrij dicht tegen een deadline aanzaten voor het doorgeven van ons leidingwerk. Gelukkig viel er een gat in de planning van Raymond en kon alles toch nog doorgaan. Het hele traject van eerste ideeen tot uiteindelijke plaatsing is uitstekend verlopen. Raymond heeft zorgvuldig en tot op het kleinste detailniveau met ons meegedacht om niet allen een mooie maar ook een optimale functionele keuken te ontwerpen. (in andere keukenzaken werden verkopers op een gegeven moment ongeduldig.. Zij waren vooral gefocust op de 'looks' van de keuken en vonden onze vragen over of iets nu echt handig was maar lastig) De keuken is op de afgesproken datum 100% compleet en onbeschadigd afgeleverd. Op aanraden van Raymond hebben we Rob Zegers de montage laten uitvoeren. Dit is uiterst vakkundig en snel gedaan. Kortom een dikke 10

• Aanbevolen monteur

Bedankt voor de complimenten en fijn om te lezen dat het proces naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van jullie Häcker Systemat keuken.

Absolute topkwaliteit in alle onderdelen

Het gehele traject vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van de keuken was perfect. Raymond is zeer deskundig en daarnaast een bijzonder aangenaam mens. Uitstekend bereikbaar en altijd bereid langs te komen (buiten kantoortijden) om mee te denken en te zoeken naar oplossingen. Nadat onze eigen keukenmonteur het liet afweten heeft hij een van zijn vaste monteurs (Rob Zegers) bereid gevonden de keuken te plaatsen die dat tot in perfectie gedaan heeft. Wij zijn Raymond en Rob bijzonder dankbaar voor de uitzonderlijk goede service en kwaliteit van dienstverlening en kunnen Thuiskeukens dan ook van harte aanbevelen.

• Aanbevolen monteur

Hallo Oliver, Bedankt voor de mooie review. Wij zijn jullie ook dankbaar voor de aankoop. Heel fijn om te lezen dat jullie nu kunnen genieten van de keuken.

Onze vierde keuken, nog nooit zo een positieve ervaring gehad als met Raymond van Thuis Keikens

Na de zoveelste niet transparante handje klap offerte zijn we via internet bij Thuis Keukens uit gekomen. Wat een verademing! Het hele traject fantastisch begeleid en toen mijn man tijdens het zelf plaatsen een frontje beschadigde werd het onder coulance opgelost. Tijdens het plaatsen was het Raymond niets te veel om technische tips en uitleg te geven. Tel daarbij een transparante offerte op waar de Grando’s en Keukenloodsen nog wat van kunnen leren, en je weet dat dit een integer bedrijf is.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Daar doen wij het voor! Bedankt en veel plezier met jullie Häcker keuken.

Deskundige advisering

Een keuken bij thuiskeukens kopen is een verademing. Raymond heeft terdege kennis van zaken. Ondanks dat ik mijn keuken al helemaal zelf getekend had, toch slimme adviezen en tips van hem ontvangen. Ook geen probleem om zaken niet te bestellen,in mijn geval had ik alleen corpus met de fronten nodig. Ook bij vragen tijdens het zelf plaatsen van mijn keuken kan je goed en snel bij Raymond terecht. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Alles meer dan dik voor elkaar, prachtig ontwerp, top afhandeling

Wij zijn uitermate tevreden met onze keuken van Thuiskeukens.nl. Het meedenken met ons, het tot stand komen van mooi ontwerp, het advies bij de keuze van apparatuur, de transparantie van het verkoopproces, en daarna de afhandeling incl. de montage: het is allemaal "de dik voor elkaar show" bij Thuiskeukens.nl. Accuraat, betrouwbaar en servicegericht.

• Aanbevolen monteur

Bedankt Anne, heel veel plezier met jullie mooie keuken met mooi uitzicht in Harderwijk.

Klantvriendelijk, meedenkend en een top service!

In augustus is onze keuken geleverd. Voorafgaand hebben wij goed advies gekregen om voor ons de juiste keuze te kunnen maken. Op vragen werd eerlijk antwoord gegeven, er werd met ons meegedacht en bij vragen werd er via de mail direct gereageerd. Wij zijn onwijs blij dat we onze keuken bij Thuiskeukens hebben gekocht en raden het anderen zeker aan!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Mooie kwaliteit en deskundig advies.

Een mooie keuken aan een faire prijs was de uitdaging en dat is gelukt.Prima uitleg van Raymond en niet onbelangrijk is de bereikbaarheid na levering.Vragen worden snel en deskundig beantwoord.We hebben de keuken zelf aangepakt van a tot z.Heeft langer geduurd als voorzien maar uiteindelijk zeer netjes geworden.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Eerlijk advies t.a.v. (on)mogelijkheden waarbij de klant echt centraal staat

Zeer fijn geholpen door Raymond, waarbij helder en in begrijpelijke taal de mogelijkheden en onmogelijkheden werden uitgelegd. In de showroom is het aantal opstellingen misschien beperkt, maar de verschillende mogelijkheden/opties zijn verwerkt in de aanwezige opstellingen en worden aan de hand hiervan toegelicht. Raymond neemt echt de tijd en probeert de wens van de klant om te zetten in een opstelling, waarbij hij ook 'buiten de lijntjes' meedenkt en met voorstellen komt. Wij kregen echt het gevoel dat het niet om een zo hoog mogelijk te behalen omzet gaat, maar een keuken die aansluit bij de wens van de klant. Wij zijn erg tevreden met onze keuken, de transparante offerte en het advies dat wij gekregen hebben.

Alles was uitstekend.

Een goed advies van de verkoper. Hij weet goed waar hij over praat.

Uitstekende service

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Ik ben door Thuiskeukens geweldig geholpen in een hele ontspannen en persoonlijke sfeer, zonder aankoopdruk, met het uitzoeken en realiseren van mijn nieuwe keuken.

Top Service

In 2020 een keuken gekocht bij Raymond. Uitleg is zeer goed, prijs is vast en scherp..geen koehandel. Afspraken worden exact nagekomen en reactie op vragen is zeer snel. 1 paneel was beschadigd tijdens de bouw..geen dicussie..direct een nieuw paneel geleverd. Na een grote verbouwing kan ik zeggen dat dit 1 van de weinige bedrijven is geweest die een topservice verleend heeft.

• Aanbevolen monteur

Ik ben heel tevreden met het eindresultaat

Deskundig, servicegericht, goede kwaliteit en ruime keus, alles wat nodig is om een mooie keuken te realiseren.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Jaap, Bedankt voor je mooie review, veel plezier van je nieuwe Hacker keuken!

Prima!

Heel fijn geholpen bij Thuiskeukens. Meedenkend, en uiteindelijk super blij me onze mooie keuken.

Hallo Sigrid en Robin, Geniet van jullie nieuwe keuken en woning. Raymond

Super meedenken

Raymond heeft geweldig meegedacht aan het uitwerken van onze ideeën en er iets fantastisch moois van gemaakt.

• Aanbevolen monteur

Hallo Saskia en Boudewijn, Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn. Veel plezier met jullie Hacker keuken. Raymond

Geweldige deskundigheid en zeer goede service

Onze ervaring met Thuiskeukens is alleen maar positief. Heel veel deskundigheid, goede adviezen, prima service en je wordt niet opgejaagd om snel een beslissing te nemen. Rustig nadenken en desnoods nog een keertje komen praten omdat je nog niet helemaal zeker bent is geen probleem, sterker nog ze moedigen het zelfs aan.

• Aanbevolen monteur

Hallo Ronald, Bedankt voor de review en veel plezier van jullie Hacker keuken.

Over Thuiskeukens

Bereken je prijs en bestel voordelig topkwaliteit keukenkasten, online of in onze winkel, met hulp van een ervaren keukenontwerper. Keukenkasten leveren wij voorgemonteerd vanuit de fabriek, jouw monteur kan meteen starten met de montage. Apparatuur koop je waar jij wilt en een composiet of toplaminaat werkblad kunnen wij meeleveren met de keukenkasten, maar kun je ook zelf regelen. Waarom zou je nog verder zoeken? Online kiezen & vergelijken en bewaar je favoriete keukenkasten in je verlanglijst. Met een account krijg toegang tot prijzen, je verlanglijst en online bestellen. Je kunt op elk moment je verlanglijst aanvullen of veranderen tot je helemaal tevreden bent. Kom je er online niet uit? Maak gewoon een afspraak en kom naar onze winkel. Met liefde voor het keukenvak, betrokkenheid en servicegerichtheid, helpen we dagelijks mensen bij het kopen van keukenkasten <- daar worden wij blij van.