Heel fijn geholpen!

Door de uitgebreide showroom is er een goed beeld van de keukens te krijgen. Met de hulp én het geduld van Raymond kom je tot een weloverwogen keuze. Onze keuken is dan ook boven verwachting! De kleurencombinatie van antraciet grijs met licht eikenhout is heel stijlvol.

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? Via kennissen

Bedankt voor jullie mooie beoordeling!

een keuken kopen met een goed gevoel!

geen gladde verkooppraatjes en onnodig lang durende gesprekken , gewoon goed advies en tijd om erover te denken!

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? Gezocht naar Häcker keukens

Bedankt! Geniet van jullie mooie keuken.

Geweldige keukenspecialist

Deskundig advies, snelle reactie, goede service, prachtige kwaliteit keuken, vakbekwame installateur en zeer prettige communicatie. Alles klopt.

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? Via kennissen

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Raymond

Heel erg tevreden een 10

Heel erg tevreden een 10

geweldige keuken

de kwaliteit van de keuken, de installatie en service zijn geweldig

Goede service en advies

Raymond heeft ons goed geholpen om de juiste keuken te kiezen. We zijn erg blij met het resultaat!

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? Google/ Internet

Zeer vriendelijk, meedenkend en goede service!

Raymond en Andrea nemen de tijd om zaken uit te leggen, zijn transparant in de prijzen, denken mee en geven een goede service. Wij zijn heel erg tevreden en zijn heel blij met onze keuken. We raden Thuiskeukens zeer zeker aan!

• Nazorg
  • Waar kent u thuiskeukens.nl van? anders

Top service

We got a very good experience with Thuiskeuken. Raymond is very knowledgeable and gives good recommendations. Everything went fine except for one cabinet which was damaged during transport. But Raymond ordered straight away a replacement. Thuiskeuken shows what a good after-sale care should be!. Thanks again.

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? Google/ Internet

Wij zijn heel blij met onze keuken en hoe het allemaal gelopen is.

• Waar kent u thuiskeukens.nl van? via vrienden/ relaties/ kennissen

Fijne en goede verkoop. Duidelijke communicatie en zeer goed advies. De keuken is zeer netjes en zoals afgesproken geleverd.
  • Nazorg en garantie

Volkomen tevreden over het hele traject. Keuken is geworden zoals we hem ons voorgesteld hadden. Frontjes waren deels verkeerd geleverd maar dat is goed opgelost. Monteur was zeer ervaren, aan de prijs vond ik gezien de bestede tijd, maar zeer efficient en niets op kwaliteit af te dingen. Ik vond de beschikbare Siemens apparatuur wat beperkt, en verder kom je als consument totaal niet door de typenummers heen, zodat een goede vergelijking op prijs en functionaliteit lastig is. Ik snap dat dat bewust beleid van dergelijke bedrijven is.
  • Nazorg en garantie

Beste Ed, Siemens hanteert voor de verschillende verkoopkanalen inderdaad andere typenummers. Dit is helaas het beleid van Siemens. Bedankt voor de review en geniet van jullie mooie keuken. Raymond

Raymond is deskundig op zijn gebied, denkt pro-actief mee, komt afspraken na en reageert snel op vragen. Over het merk Häcker hebben wij alleen maar positieve informatie kunnen vinden. Het is dan ook prettig dat Raymond slechts met dit merk werkt. Je kan je geheel richten op de indeling en het ontwerp. Dit is al lastig genoeg, maar Raymond kan je hier uitstekend mee helpen. Kortom wij zijn zeer tevreden over Thuiskeukens en bevelen dit bedrijf van harte aan.
  • Nazorg en garantie

Hallo Kees en Annelien, Bedankt voor jullie mooie review!

Super mooie keuken. Hebben nu een paar weken. Alles bevalt prima en we zijn er erg blij mee. Raymond adviseert goed en reageert snel . Levering en installatie ook erg over the spreken.
  • Nazorg en garantie

Bedankt voor jullie bericht. Veel plezier met jullie Häcker Systemat keuken.

Op verzoek van de installateur ben ik bij Thuiskeukens terecht gekomen. Ik ben zeer tevreden en zal het ook aan iedereen aanbevelen. Goede snelle service, en alles correct geleverd en opgemeten. Top!
  • Nazorg en garantie

Mirjam, bedankt voor je bericht. Geniet van je mooie keuken!

Jakub, Top!

Vanaf dag een was de behandeling van ons als -potentiële- klant 'uit het boekje'. Ontvangst, advies, ontwerp, nakomen beloftes, levering en aftersales service waren prima. Vandaar een tien. Alleen voor nazorg en garantie een acht, omdat de informatie over de geld teruggave door Siemens pas na de installatie gegeven werd, waardoor het door de plaatsing van het plaatje met de E-nummers moeilijk was dit te achterhalen. Bovendien moesten we enig knip- en plakwerk verrichten om een scan van de factuur te kunnen maken en te kunnen uploaden naar de Siemens aanvraag.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Beste Olga, We zijn heel blij met je positieve review. We gaan in het vervolg klanten ook voor levering informeren over het aanmelden van de Siemens apparatuur. Groet, Raymond

Positieve ervaring. Goed en professioneel begeleidt door Raymond van Kempen bij het kopen van de keuken.
  • Nazorg en garantie

Beste Lahcen, Bedankt voor de review en heel veel plezier met jullie Hacker systemat keuken!

Fantastisch geholpen bij onze zoektocht. Perfecte service en levering.
  • Nazorg en garantie

Wilma, Bedankt voor je reactie!

Prima ervaring. Mooie keuken en de foutieve levering van Hacker keurig opgelost. Aanrader!
  • Nazorg en garantie

Beste Harrald, Bedankt voor je mooie review. Nogmaals excuses voor de fout geleverde onderdeel. Geniet van jullie nieuwe keuken!

ik zou zondermeer weer voor Thuiskeukens Nieuwkoop kiezen als ik weer een nieuwe keuken zou willen. De rust waarmee je geholpen wordt, de tijd die aan je besteed wordt als klant, de wijze van meedenken met het tot stand komen van de keuken, advies materialen / greepjes / apparatuur / etc … Offerte traject ging vlot. Tekeningen (ook 3D) waren snel beschikbaar. Afspraken rond de levering verliepen soepel en volgens afspraak. Wat wil je als klant nog meer? In ons geval was de samenwerking tussen de monteur en Raymond van Kempen ook nog eens prima. beiden kennen elkaar, schakelen snel als het moet en leveren vakwerk.
  • Nazorg en garantie

Beste R. Bedankt voor jullie mooie reactie. Wij hebben de samenwerking ook als zeer prettig ervaren. En geniet van jullie Hacker Systemat keuken.

Dank voor alles Raymond en Rob, het is echt genieten in onze nieuwe keuken. Alle bezoekers zijn onder de indruk vooral van onze keukeneiland. Keukenblad is in 1 woord prachtig! We doen graag weer zaken met jullie:-) Groeten, Iwan en Raisje
  • Nazorg en garantie

Beste Raisje en Iwan, Geniet van jullie mooie Hacker keuken en als er iets is, dan horen wij dat graag!

Super goed geholpen , echt een vakman weet waar hij over praat. Kwam ook nog met zeer bruikbare tips ondanks dat we er geen apparatuur hebben gekocht . Echt super tevreden en raden Thuiskeukens iedereen aan .
  • Nazorg en garantie

Hallo Jacco, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met jullie Systemat keuken!

Zeer tevreden over het voortraject duidelijk verhaal en er word goed mee gedacht over alle mogelijke details, wat ik ook erg prettig vind is dat je je eigen keuken compleet samen kan stellen. Verder ook pima nazorg zelfs het aanmelden van de aperatuur voor de extra garantie werd nog gechekt door thuiskeukens!
  • Nazorg en garantie

Hoi Stefan, Bedankt voor je beoordeling. Geniet van jullie Hacker systemat keuken en jullie nieuwe woning!

Top service . Alle Afspraken nagekomen !! Zeker een aanrader.
  • Nazorg en garantie

Ik heb halogeenspotjes. Twee binnen 1 jaar gesmolten. 2 stuks uit coulance gratis geleverd . Top service.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Offerte traject N.v.t.

Over Thuiskeukens

Met ons overzichtelijk assortiment en keuze voor kwaliteit, is het kopen van een keuken leuker en makkelijker. Thuiskeukens.nl is specialist in Häcker keukens, wij bestellen rechtstreeks bij de Häcker fabriek in Duitsland. Je weet bij ons meteen waar je aan toe bent en je weet zeker, dat je een Häcker keuken koopt. Wij weten alles over Häcker keukens en kunnen je daarom snel en vakkundig informeren over de mogelijkheden. Geen gedoe met kortingen, maar meteen de beste prijs. Wedden dat je fan van thuiskeukens.nl wordt! Met liefde voor het keukenvak, betrokkenheid en servicegerichtheid, helpen wij dagelijks mensen bij het samenstellen en kiezen van een kwaliteitskeuken.