We hebben genoten van het verblijf in de Bongerd. Wat een mooie locatie! Het huis was perfect en buiten in overkapping was het heerlijk vertoeven. We waren met 31 personen en de ruimtes en slaapkamers zijn ruim en schoon. Hele gezellige sfeer in de woonkamer met de open keuken.

Heerlijk huis!

Een heerlijk huis voor een familieweekend. Lekker ruim, grote keuken met alles wat je nodig hebt en fijne buitenruimte. Mooie omgeving ook, Slangenburg is echt een aanrader. Fijn dat alle kamers eigen douche en toilet hebben. Heel netjes, schoon en solide allemaal. We hebben er erg van genoten!

Top weekend op een top locatie!

Wij waren met 20 mannen en vrouwen hier een weekend weg! Echt heerlijke plek waar er op de accommodatie voldoende ruimte is voor iedereen. Ieder een eigen badkamer en niet gehorig op de kamers. Voldoende van alles beschikbaar en een keuken waar je voor een grote groep gemakkelijk kan koken. Enigste toevoeging zou voor ons een hottub of sauna zijn!

Super fijne locatie

Prettig verblijf. Goede prijs kwaliteit verhouding

Perfect voor Familieweekend

wat heel erg fijn is dat elke kamer zijn eigen douche heeft. Ook is de buitenplaats groot waardoor je veel mogelijkheden hebt voor bijvoorbeeld eten en spel.

De accommodatie was heel geschikt voor ons als familie, heel complete keuken en ruimte. Prima slaapkamers . Omgeving prachtig. Ruimte rond het huis heerlijk ruim met speelattributen.

uitstekend

We hebben een zeer fijn weekend gehad. Mooie ruimte met vele plekken. Keuken van alle gemakken voorzien. Voor iedereen aangenaam. Men vond dat we voor volgend jaar weer moesten boeken. Jammer genoeg was 2024 voor ons weekend bezet. We komen in 2025 graag terug. Een nadeel was het geluid van de trappen die vonden de kinderen in eerste instantie prachtig.

Geweldige locatie

We hebben met onze kinderen en kleinkinderen een hele fijne week gehad. Fijne locatie, ruime slaapkamers, ook beneden alles ruim en groot. In èèn woord.: Geweldig genoten.!!!

Fantastische groeps-accommodatie op een heerlijke locatie

We zijn een week met onze familie in de Bongerd geweest, de meest regenachtige week van deze zomer. En desondanks hebben we een heerlijke week beleefd. Wat een prachtig gebouw! Mooie slaapkamers, iedereen een eigen badkamer, keuken op een heel mooie manier in de woonkamer geïntegreerd. Leuke tv/chill kamer boven, buiten een gigantische overkapping. Bovendien een volleybalveld en jeu-de-boule baan. En dan ook nog hele aardige gastheren! Wij komen zeker terug!

Top accommodatie en locatie!

Met onze vriendengroep (30 prs) waren we weer terug bij de Bongerd in Gaanderen. Het voelde als thuis komen! Iedereen zijn eigen slaapkamer en sanitair, prima voorzieningen voor het koken, mooie gemeenschappelijke ruimte met genoeg hangbanken voor de jeugd en buiten is het prachtig met optimale privacy. Zon- en schaduwrijke plekken om met elkaar te zitten en een mooie overkapping bij evt. regen. De trampoline is weer veel gebruikt. Het heerlijke zwemwater van Stroombroek is in de buurt. We komen volgend jaar graag weer terug!

Perfecte locatie!

Met ons gezin en kleinkinderen erbij een midweek in de Bongerd geweest. In 1 woord: geweldig! Prachtige gezamenlijke eetruimte. Voldoende kookgelegenheid. Ieder gezin had eigen kamer plus eigen wasgelegenheid. Alles is 1. We zien er met dankbaarheid op terug en dat komt ook mede door prima locatie.

Gezellig weekend met studievrienden

Met een groep studievrienden een leuk weekend hier gehad. Vriendelijke gastheer en een ruim huis voorzien van alle gemakken binnen en buiten. Een echte aanrader!

Hoge kwaliteit voor grote groepen

Familieweekend gehad met ca 25 personen. Huis en zeker ook de tuin waren heel goed geschikt. De slaapkamers en douche zijn eenvoudig ingericht maar prima. Keuken is handig, mooie en genoeg apparatuur en compleet Opvallend is de hoge kwaliteit waarmee de accommodatie gebouwd is. Aan alles is gedacht, zelfs een oplaadpaal voor de auto's. Als ik 1 inrichtingsadvies zou mogen geven is het 1 hoge (verplaatsbare) roomdivider in de centrale ruimte. Zodat de ruimte wat minder groot voelt als je er met minder mensen zit

Uitstekende accommodatie voor een familieweekend

Erg ruim en gezellig. Mooie open keuken, goed uitgerust. Ideale plek om met een grote groep samen te koken. Goede slaapkamers met elk een eigen badkamer. Erg netjes en schoon. Helaas door het slechte weer niet veel van de buitenruimte gebruik kunnen maken.

Het was fantastisch!

Superplek! Iedereen een eigen kamer met eigen badkamer, alles keurig schoon. Complete keuken, alles wat je kan bedenken was aanwezig. Plek genoeg om allemaal te chillen op de banken, of aan tafel te zitten voor een spelletje of het ontbijt. En dat allemaal nog sfeervol ingericht ook!

Een geweldige belevenis in een prachtige omgeving!

Als scheidsrechtersvereniging een prachtig weekend georganiseerd waar alle facetten aanwezig waren op een huislijke en ruime accommodatie. Enorm genoten van de gastvrijheid en omgeving, alles is hier aanwezig voor een fijn verblijf.

Netjes, goed geoutilleerd, fijn verblijf.

De grootte is evident..... Alle ruimten zijn netjes en schoon. Sfeer van hoofdruimte is prettig. Vloerverwarming draagt bij! Omgeving biedt ook genoeg mogelijkheden. Communicatie met verhuurder is prettig.

Mooie accomodatie voor grote groep

We hebben met de familie erg genoten van dit mooie ruime huis. Van alle gemakken voorzien en ondanks dat het een grote ruimte is, toch erg knus en gezellig. Voor herhaling vatbaar!

Akoestiek in grote ruimte top, lekker van temperatuur en ruimte voor iedereen.

Wij vonden het als familie een hele gezellige fijne locatie. Wij gaan al 25 jaar samen in November met elkaar een weekend weg. Wij waren unaniem eens over jullie locatie zowel binnen als buiten een fijne plek. Veel ruimte voor alle leeftijden. Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima accomodatie

Fijne groepsaccommodatie met grote leefruimte waardoor je de gelegenheid hebt om met kleinere groepjes te zitten maar ook met z'n allen.

Prachtig huis op prachtige locatie

De Bongerd is een prachtig huis op een prachtige locatie. Het is ontzettend ruim en zeer compleet ingericht. Niet alleen wij, ook de honden hadden alle ruimte, zowel binnen als buiten. We hebben een geweldig weekend gehad met de hele familie, die bestaat uit personen van 1,5 tot 66 jaar.

Geweldig mooie complete verzorgde locatie met veel mogelijkheden

Door alle gebruikers is er aangegeven dat deze locatie/accommodatie van zeer goede kwaliteit is en dat ze hopen hier weer terug te kunnen komen. Voldoende rust, ruimte en parkeerruimte. Kortom perfect.

Fijne plek

Met vriendengroep (met kinderen) een weekend naar de Bongerd geweest. Mooie omgeving en accommodatie. Iedereen heeft het super naar zijn zin gehad. Voor ieder wat wils; de kids vermaken zich zowel binnen als buiten! Communicatie met eigenaar verliep prettig; Peter stond voor ons klaar bij vragen en doet net dat beetje extra.

Heerlijke plek voor een bruiloft

Wij hebben onze bruiloft gevierd bij de Bongerd. Wat een geweldige locatie! Je hebt een heel erf tot je beschikking. Authentiek, ruim en gezellig. En er kunnen ook nog eens veel gasten blijven slapen. Alle lof ook voor Peter; een hartelijke en behulpzame gastheer.

Fantastisch!!

Ontzettende mooie locatie. Prachtige buitenplek om een super gave vakantie te hebben. Het is helemaal compleet.