Leuk contact

Enige opmerking die ik heb is dat Harm niet de gegevens heeft ontvangen die wij naar u hebben gestuurd. Dit gaf even een ongemakkelijke start tijdens onze kennismaking met Harm. Verder was de middag helemaal zoals wij gehoopt hadden. Ik zou Harm echt aanbevelen als dagvoorzitter.

• Welke spreker heeft u geboekt? Harm Edens

Wat vervelend om te lezen! Wij hebben de toegestuurde informatie uiteraard met de assistent van Harm Edens gedeeld. Wij gaan onderzoeken waar dit is misgegaan! Wel heel fijn te lezen dat jullie blij waren met de bijdrage van Harm op de dag van uitvoering. Heel graag tot een volgende boeking! Met vriendelijke groet, Joyce

Samenwerken voor het beste resultaat!

Voor een event zochten wij een passende spreker. Quality Bookings heeft ons hierbij goed geholpen door geschikte alternatieven aan te dragen. Na onze keuze werd het traject keurig opgevolgd en begeleid. De spreker gaf ons event precies dat beetje extra flair en cachet!

• Welke spreker heeft u geboekt? Tom Coronel

Boeking was snel geregeld en schakelen ging gemakkelijk

We hadden een spreker op het oog en na contact met deze spreker was de boeking heel snel geregeld door Quality Bookings. Ook ging het contact met Quality Bookings gemakkelijk. Vragen die we hadden m.b.t. de voorwaarden werden ook snel beantwoord, helaas was aanpassen van de voorwaarden niet mogelijk.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dave Maasland

Fijne communicatie

Wij hebben een lezing georganiseerd met Thijs Launspach. Communicatie vooraf verliep prettig en vooral snel. Alles was prima geregeld.

• Welke spreker heeft u geboekt? Thijs Launspach

Zorgvuldig contact

Via Quality Booking hebben wij een spreker geboekt voor onze Vitaliteitsweek. Dit is prettig verlopen, omdat Quality Booking heeft laten zien zorgvuldig om te gaan met het contact met de klant. Ze hebben alle benodigde informatie verstrekt en wilde echt zeker weten dat alles duidelijk was. Dit is voor de klant erg prettig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Timo Hans

Goede begeleiding en service en een inspirerende keynote speaker op ons event

Visma YouServe organiseert jaarlijks een Learning Cafe voor haar 450 medewerkers. Daar trapte deze keer Michael Kortekaas af om ons te inspireren over werkgeluk en Mentale Veerkracht. De reacties achteraf over de keynote waren enorm positief, zoals: "spot on", "hele goede spreker" en "belangrijke en confronterende boodschap". Ik kon het erg waarderen dat we in de voorbereiding kort voor het event, snel konden schakelen met Quality Bookings over de laatste details.

Erg fijne samenwerking!

Ik heb het contact met Quality Bookings als zeer positief ervaren. Het contact was zeer prettig. Snelle reactie op mailtjes. Voordat ons Klantevent plaats vond werd nog geïnformeerd of alles duidelijk was en werd ons succes gewenst, en na afloop van het Event werd nog gevraagd hoe alles verlopen was. Zeer attent deze oprechte belangstelling. Ook alleen maar complimenten over de presentatie en bijdrage van Reinier v.d. Berg. Het was zeer interessesant om naar te luisteren en een waardevolle toevoeging aan ons Klantevent duurzaamheid. Al met al heel erg tevreden!

• Welke spreker heeft u geboekt? Reinier v.d. Berg

Helemaal prima

Het meedenken wie een passende spreker voor ons event zou kunnen zijn heb ik erg gewaardeerd, net als de pro-actieve benadering om er voor te zorgen dat alles zo goed als mogelijk zou verlopen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Michael Kortekaas

Zeer betrokken, ontzorgend, duidelijk en vriendelijk

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan Joost Kroon

Goede service, prettig contact

Goede service, prettig contact. Ben van der Burg is een erg goede spreker.

• Welke spreker heeft u geboekt? Ben van der Burg

veel gelachen, scherpe humor

Het eerste deel van zijn optreden was briljant, met name zijn reflectie op de demissionair mp Mark Rutte. Laat deel was meer anekdotisch vanuit zijn leven in België en minder op wat er die avond zelf speelde. Onderhoudend, leuk maar minder dan het eerste deel van zijn optreden.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan Jaap van der Wal

Prettige samenwerking en plezierig in de omgang en naar het publiek

Fijne dagvoorzitter Dag liep niet helemaal volgens planning, daar kon zij niets aan doen. Veel presentaties liepen uit waardoor rol als dagvoorzitter eerder die van politievrouw. Daardoor minder kans om scherpe kant van het vz te tonen. Afstemming was erg plezierig en ook omgang op de dag zelf.

• Welke spreker heeft u geboekt? Andrea van Pol

Een heel prettige en vlotte samenwerking

Ik kwam in contact met Quality Bookings over een specifieke spreker. Ze luisterde naar mijn wensen en adviseerde mij ook over een aantal andere sprekers. Uiteindelijk hebben we voor Jan van Setten gekozen, en dit was perfect. Wat een geweldige spreker is Jan; ad rem, vol energie en met een geweldig gevoel voor humor. Ik kijk met een positief gevoel terug op de samenwerking met Quality Bookings.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan van Setten

Flexibel in omgang, meedenkend en bewegend tijdens het organiseren van het event.

Wij, als afdeling, hebben een goede ervaring met Quality Bookings. Ze hebben onze vragen goed begrepen en dachten mee met de soms wat stressige manier van organiseren vanuit ons. Alles wat we vroegen is duidelijk overgekomen, de intake met de spreker was prima. Doordat de communicatie zo goed verliep was alles duidelijk en geen zorgen bij het event.

• Welke spreker heeft u geboekt? Paul Iske

Goede samenwerking en communicatie

Bij de Impact Day Drechtsteden 2023 was Filemon Wesselink gastspreker. De contacten met Quality Bookings en Filemon zelf waren erg goed. Filemon is heel betrokken, kritisch en humoristisch. Dit is echt een aanstekelijke combinatie. Het was top!

• Welke spreker heeft u geboekt? Filemon Wesselink

Professionele service

Van reservering tot boeking tot nazorg, alles was goed verzorgd.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dounia Maakor

Optreden van Thijs was een groot succes.

Volgens mij was het optreden van Thijs een succes: hij heeft veel aangereikt waarover het goed is om het gesprek te blijven voeren. Je merkte herkenning in de zaal, en hij speelde goed in op vragen uit de zaal vond ik. Hij wist met zijn ongedwongen stijl de aandacht goed vast te houden. In de balans hadden we denk ik nog wel een tikje meer aandacht willen hebben voor de boven-individuele dimensie oftewel: wat kun je als organisatie doen aan mentale gezondheid? De focus lag voor 95% op het individu, terwijl je als medewerker nu eenmaal ook veel stress kunt ervaren dankzij de collega’s, teams of organisatie waarin je werkt. Ook voor managers ligt daar een opgave. Daar heeft Thijs eigenlijk weinig bij stil gestaan ivm de beschikbaar tijd maar dat lag aan onze keuze en niet aan Thijs.

• Welke spreker heeft u geboekt? Thijs Launspach

Alles goed geregeld en goede communicatie

Het boeken van onze spreker liep vlot en vooraf werd duidelijk gecommuniceerd over wat we konden verwachten en welke stappen genomen zouden worden tot het eindresultaat.

• Welke spreker heeft u geboekt? Paul Iske

Uitstekend!

Reda heeft een hele bijzondere bijdrage geleverd aan het symposium dat wij in Groningen hebben georganiseerd in samenwerking met stichting Waar Trek Jij de Lijn? en andere studentenorganisaties. Hij vertelde een heel oprecht verhaal, waarmee hij de volle aandacht had van het publiek. Veel dank!

• Welke spreker heeft u geboekt? Reda Saleh

een deskundige spreker en een goed en bereikbaar bureau via wie we de spreker hebben ingeschakeld

Voor het I/nnovatiefestival van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat hadden we een deskundige spreker nodig voor het panel. Via Qualtiy Bookings hebben we Deborah Nas geboekt. Zij was een succes! Qualtiy Bookings heeft alles goed geregeld en het was heel fijn communiceren met het bureau: snel, professioneel en accuraat.

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

Fantastische avond.

De mensen van Quality Bookings denken altijd goed met ons mee voor onze jaarlijkse avond met een interessante spreker. Afgelopen jaar Willem Anker en nu John van den Heuvel. Super avonden waar de sprekers ook nog even blijven om na te praten aan de bar.

• Welke spreker heeft u geboekt? John van den Heuvel

Gedetailleerd met oog op flexabilteit

Quality Bookings heeft voldaan aan mijn verwachtingen. Zelfs op korte termijn zijn ze in staat datgene te realiseren wat we als klant graag wilden. We waren erg blij met Helga van Leur als dagvoorzitter. Ze droeg de dag en was flexibel, behulpzaam en wist uitstekend de sfeer van de dag in te schatten.

• Welke spreker heeft u geboekt? Helga van Leur

De sprekers maakte ons festival nog leuker!

Het contact verliep heel soepel. We werden op tijd in contact gebracht met de sprekers die we hadden geboekt. Zij waren een enorm leuke toevoeging voor ons festival. We hadden Peter Heerschop geboekt als onze openingsact en Niels Houtepen voor onze interactieve sessie. De reacties vanuit onze bezoekers waren enorm enthousiast.

• Welke spreker heeft u geboekt? Peter Heerschop & Niels Houtepen

Fijne partij om mee samen te werken!

Wij vinden Quality Bookings een prettige partij om mee samen te werken. In onze zoektocht naar een geschikte dagvoorzitter voor ons evenement kwam Quality Bookings met goede suggesties. Uiteindelijk hebben we de perfecte dagvoorzitter gevonden en was ons evenement zeer geslaagd!

• Welke spreker heeft u geboekt? Roelof Hemmen

Fijne samenwerking en communicatie

Niet het hele voorbereidingstraject meegekregen, maar de communicatie met Quality Bookings verliep soepel per mail. Zowel in aanloop naar ons evenement als na afloop. Wij mochten Michael Kortekaas ontvangen als gastspreker met zijn verhaal over Focus en Veerkracht. Heel interactief en boeiend van begin tot eind. De zaal had de volle aandacht en focus! Zowel spreker als boekingsbureau een absolute aanrader voor uw evenement

Over Quality Bookings

Sprekers van de toekomst! Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.