QB heeft de keynote speaker voor ons congres prima geregeld.

De dienstverlening van QB en vooral de regelmatige check-ups als sprekersbureau vond ik zeer attent en waardevol.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan Rotmans

Ik heb Quality Bookings als professioneel en prettig in de omgang ervaren.

Toen onze eerste keuze spreker niet kon hebben jullie ons een goed alternatief geboden in Janice. Dit was uiteindelijk een van de hoogtepunten van het evenement. Dank voor het meedenken en de goede opvolging op onze afspraken. Als we weer een spreker zoeken dan starten we bij jullie.

• Welke spreker heeft u geboekt? Janice

Wat een geweldige spreker!

Wij hebben Rob Kamphues geboekt via Quality Bookings. Wat een geweldige vent!

• Welke spreker heeft u geboekt? Rob Kamphues

Toppers!

Dat zijn de mensen van Quality Bookings. werk al jaren met ze samen en met veel plezier!

• Welke spreker heeft u geboekt? Duncan Stutterheim

Onvergetelijk!

Ja, klinkt misschien wat overdreven, maar zo is het wel. Een dergelijk event staat of valt met degene die het begeleid. En als het een professional is van een dergelijk kaliber is de kwaliteit gegarandeerd. Voorzorg en de nazorg prima. Personeel denkt mee; schakelt snel, prettig contact.

Uitstekend contact, korte lijnen

Altijd fijn om met een professionele organisatie te maken te hebben. Professionaliteit blijkt uit alle contactmomenten.

Waanzinnig bureau!

Anne en Manon zijn de leukste mensen om mee te werken. Al met veel bureaus gewerkt, maar Quality Bookings steekt er met kop en schouders bovenuit!

Fijne service! Flexibiliteit en meedenken staat hoog in het vaandel!

Supergoed contact met Anne Rook gehad. Zij heeft ervoor gezorgd dat wij de beste spreker voor ons event konden verwelkomen. Was een topsessie die zeker voor herhaling vatbaar was!

Heel erg inspirerend!

Ik heb deze week een super inspirerende lezing gehad van Deborah Nas. Quality Bookings is een super professioneel kantoor om mee te werken. Ik ga absoluut vaker gebruik maken van de prettige service.

Goede service en snel en vriendelijk geholpen!

Het was heel fijn samenwerken met Quality Bookings! Het schakelen ging snel en de medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam, waardoor alles soepel verliep! Complimenten!

Quality Bookings heeft op een zeer goede wijze een spreker, Gert Jakobs, voor ons georganiseerd.

Een prima organisatie met een prima resultaat. Een perfect georganiseerde spreker op onze medewerkersbijeenkomst.

Onprofessioneel onvriendelijk

De eerste keer dat we hier een spreker boeken en zeker ook de laatste keer, want de toon die ons contactpersoon gebruikt in mails is vanaf het begin ronduit onvriendelijk. Het beantwoorden/stellen van vragen zal soms best vermoeiend zijn (al hoort het bij deze job), maar een onprofessionele houding lijkt mij daar niet het juiste antwoord op van een volwassen bedrijf, zeker niet gezien we wel betalende klant zijn. We hopen dat het optreden van de daadwerkelijke sprekers voor ons veel goed zal maken.

Energieke presentatie en goede voorbereiding

We hebben genoten van aansprekende en energieke voorbeelden van Erben en Rob. Soms zelfs zo enthousiast dat de structuur in hun presentatie een beetje zoek was, maar ze hebben de aanwezigen echt geënthousiasmeerd. Bedankt ook voor de prettige samenwerking in het proces er naar toe (contractuele afstemming met jullie en inhoudelijke afstemming met Rob). We kijken terug op een geslaagd klantevent.

Quality Bookings heeft telkens snel en correct gereageerd op onze vragen. Ook het verzoek om een telefonisch overleg met de artiest in te plannen, verliep vlekkeloos.
  • Transparantie N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten: Geen

• Ik ben: Klant

Jos Burgers was geweldig. Aardige man en fijn om mee te werken
  • Ik ben: Klant

Waanzinnig leuke mensen. Goeie sprekers.
  • Verbeterpunten: None

Als het gaat om het boeken van sprekers zijn er nogal wat verschillen tussen de diverse bureaus. Quality Bookings onderscheid zich door het positieve en pro actieve contact. Chapeau!
  • Verbeterpunten: Helemaal niks

Altijd goede sprekers
  • Ik ben: Klant

Fraai bureau met transparantie voorop
  • Verbeterpunten: Zou mij nu niks kunnen bedenken

Sprekersbureau anno 2017. Klasse!
  • Verbeterpunten: Noppes

Prachtig bureau met passie en kennis. Altijd de juiste match voor onze bijeenkomsten. Ga zo door mensen!
  • Verbeterpunten: Totaal niet aan de orde

Wat een fijn bureau. Echt verfrissend!
  • Ik ben: Klant
  • Verbeterpunten: Totaal niet nee...

Quality Bookings weet elk jaar weer een goede spreker voor ons te vinden.
  • Ik ben: Klant

Ik ben echt een klant van het eerste uur. Quality Bookings heeft zich bijzonder ontwikkeld de afgelopen jaren. Tof bureau.
  • Verbeterpunten: Totaal niet

Over Quality Bookings

Sprekers van de toekomst! Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.