Vooral zeer diverse deelnemers, mooie mix bedrijfsleven en overheid.
Ik ben gevraagd om input te leveren voor een andere organisatie. Om die reden viel de mate van inspiratie voor mijzelf laag uit. Het is wel erg leuk om te ervaren hoe je op deze manier elkaar kunt helpen en ik doe graag nog een keer mee
diverse groep; leuk om de verschillende invalshoeken te horen en de grote gemene deler te vinden
Inzicht in de mogelijkheden van WST. Ga er mee aan de slag. Kom er later op terug. Kortom, heeft effect gehad.
Aantal deelnemers
Heel dynamisch, je voegt je eigen stukje toe, dit doen alle aanwezigen en met elkaar worden diverse belangrijke onderdelen behandeld. Voor mij gaf het inzicht hoe ik een eventuele volgende keer me beter kan voorbereiden.
Goede setting qua deelnemers. Denk dat dit voor Stimuland de ideale mix was
Ik stond er persoonlijk een beetje afwachtend tegenover omdat ik niet goed wist wat ik kon verwachten. Een absolute aanrader en helaas duurde het niet de hele dag.
goede match van experts in het vakgebied operational risk/ grc.
Iedereen gaf waardevolle input vanuit zijn eigen perspectief. Doordat de perspectieven echt van elkaar verschilden konden we elkaar goed aanvullen. Daardoor is het ook voor iedereen leerzaam.
uitwisseling van kennis
Leuke mix van kennis, ervaring en bedrijven.
Heel prettig om verschillende inzichten op hetzelfde thema te delen doordat de groep divers was.
Mooi dat er bereidheid gevonden wordt door partijen om een kijkje in de keuken te krijgen hoe het bij hun in de praktijk werkt. Wat de uitdagingen zijn en hoe ze omgaan met de risico's. Verheug me al op de laatste sessie !!
Diversiteit aan kennis/herkomst bedrijven
Zeer open en transparante en gedisciplineerde discussie gevoerd met betrokkenen. Heeft tot andere/ betere inzichten geleid.
De theorie over Customer Experience werd gepresenteerd door Sjoerd Jellema van Cap Gemini en vanuit zijn consultant rol vloog hij het voor mij vernieuwend aan. Ik kijk uit naar het samenbrengen van deze theorie met de ervaring uit de praktijk van organisaties zoals Siemens en AkzoNobel. Ook de professor inspireerde mij met nieuwe paradigma's over veranderende organisaties anno nu.
Vanuit meerdere invalshoeken een zelfde soort case/problematiek bekijken geeft brede inzichten.
Zeer inspirerend. Mooi te zien hoe Feyenoord zich kwetsbaar opstelt en openstaat voor adviezen.
Het was een inspirerende bijeenkomst
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.