Sprankelend gepresenteerd met mooie disclaimer

Verrassend leuk gepresenteerd door Geertje. Mooi hoe aan het begin de disclaimer wordt ingezet. Het laatste wat we willen is bijdragen aan de polarisatie. Maar begrip en bewustwording is essentieel in de volgordelijkheid individuele verschillen, levensfasen en dan pas generaties. Het experience center blijft een fantastische ruimte voor dit soort events. En heel mooi hoe Randstad de intro heeft verzorgd vanuit je beste zelf kunnen zijn. Ik had zelf de pauze eerder ingezet. Nu was het in verhouding zonder al te veel interactie best een lange zit om te luisteren. En na de pauze werden versneld de sheets behandeld en dat was jammer.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Locatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? moment van pauze
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Werk & levensfasen, Mantelzorg

heel leuk en dynamisch event, lekker vlot en niet saai

Leuk onderwerp omdat je altijd wel met meer generaties werkt en ook om meer in t hoofd van je eigen kinderen te kunnen kijken. Ook Geertjes presentatie was lekker vlot en leuk gebracht met veel kennis. Erg genoten, ook om weer oud collega's te ontmoeten.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de visuele omgeving en het tempo
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? ?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Maar ik zie al iets in de agenda staan, das mooi!

Leerzaam, interactief & heel gezellig!

Het event was ontzettend goed geregeld, overal was aan gedacht. De locatie was top en de opzet van het programma zorgde ervoor dat iedereen scherp bleef en actief deelnam.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactieve onderdelen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? -
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Betrokkenheid stimuleren op een natuurlijke en persoonlijke manier

Inspirerend, energiek en informatief

Herkenbaarheid maar ook nieuwe inzichten die je in het werk met diverse collega's goed kan gebruiken c.q. inzetten. Ontzettend leuk de groep met veel veschillende generaties.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Dit generatie event
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niks

Ontzettend leuke middag

Super goed geregelde middag met een geweldige spreekster en een goede mix van luisteren, engagement en zelf spreken/sparren.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? nvt
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? nvt
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? nvt

Inspirerende middag met leuke inzichten en mensen

Prachtige locatie dat Experience Center van Randstad. Goed georganiseerd en leuk onderwerp dat ogen opent, inspireert en spiegelt. Fijne middag gehad en leuke (nieuwe) mensen ontmoet, dank voor de uitnodiging!

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Inhoud en gezelligheid
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? n.v.t.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Verdieping van arbeidsaantrekkelijkheids-aspecten per generatie.

Leuke middag en mooie impulsen/inspiratie voor teams en samenwerking

Bij aankomst de naambordjes en de stickers bij welke generatie je zelf hoort vond ik al een leuke start. Zo grappig om de generaties eens visueel te zien. De intro van de D&I Lead van Rabobank vond ik geen grote meerwaarde, was voor mij eerder een applausje omdat ze het al zo goed doen... Maar WAT ze nou precies doen, hoe ze dat aanpakken en hun D&I doelen bereiken, DAT had mij geïnteresseerd, dat hoorden we helaas niet. Geertje had een heldere uitleg over de generaties en ook de disclaimer, dat vond ik een belangrijke start. Leuke presentatie en ook erg interessant. Ik had wel graag meer tijd willen hebben om het in kleinere groepen over de thema's te hebben, dit vond ik de meeste meerwaarde hebben van de middag, die gesprekken en inzichten die je door elkaar krijgt. Dus toppresentatie en als tip graag nog meer uitwisseling onderling, voor mijn gevoel had de uitleg van de disclaimers, de generatie en de verschillen nog wel korter en krachtiger gekund, waardoor hier ook in deze paar uurtjes nog meer tijd voor uitwisseling onderling was geweest.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? interactie en de ruimte
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? duidelijke doelstelling over alle sprekers, intropraatje ontging mij het doel van.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? leren leren, hoe doe je dat?

Levendige presentatie !

Het geheim zat m voor mij in de herkenning. Het was niet nieuw wat ik hoorde maar het werd gedeeld in een dusdanige vorm dat zaken op hun plek vielen en ik er wat mee kon. Leuke vorm, lekker interactief.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Energie en actualitwit v onderwerp
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? ?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? ?

Een leerzame en interactieve dag

De lean yellow belt gegeven door Hillfive is zeker een aanrader. De dag is interactief, wat ervoor zorgt dat de dag (dagdeel) voorbij vliegt. Door middel van praktische voorbeelden wordt de theorie uitgelegd.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? De interactie, het spel was erg leuk om te doen en de lean werkwijze werd erdoor goed weergegeven.
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Meer tijd besteden aan wat er goed ging. Nu wordt er vaak gekeken naar 'wat kan beter'. Maar in zo'n spel, zet je jezelf kwetsbaar neer. Het is fijn om in het team dan ook stil te staan bij wat er goed ging. Daarnaast is het fijn om echt pauze te kunnen houden. Nu hadden we actieve pauzes, wat eigenlijk niet echt een pauze was. (je kon eigenlijk niet eens rustig naar de wc, omdat we moesten overleggen met het team en snel door moesten naar de ronde die straks al ging starten). Het maakte de dag wel iets meer slopend. Misschien is 1 echte pauze handig en dan daar tussen door de actieve pauzes. Voor een praktisch punt; op google maps wordt het AZC aangegeven als 2a, waardoor ik het niet kon vinden. Misschien iets meer een uitleg, wellicht een foto, bij de uitnodiging?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Lean green en black

Hi Tamara, Bedankt voor je mooie cijfer en je uitgebreide reactie. We gaan zeker iets doen met je feedback en dit terugkoppelen aan de sprekers. We zien je graag terug bij een volgend event! Team WeShareTalent

Interactieve leerzame ervaring

Zie hierboven

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Fijne interactie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Meer tijd nemen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Presenteren

Hi Joyce, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat het een leerzame masterclass voor je was. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot de volgende! Team WeShareTalent

Fijne inspirerende sessie, die deelnemers mooi verbindt

Een relaxte, interessante, interactieve sessie. Meer laagdrempelig dan de impressie die de emails vooraf gaven. De tijd ging snel voorbij, wat een goed teken is :)

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Communicatie vooraf, iets minder vaak, iets minder 'streng'. Dit is misschien waarom een aantal mensen afgehaakt hebben.. ik twijfelde zelf ook een beetje hierdoor. De camera tool die jullie handen/scherm liet zien, is een leuk idee, maar werkte nu nog niet optimaal denk ik.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Meer om mensen met elkaar te verbinden en van elkaar te leren. Kan op allerlei onderwerpen zijn.

Hi Eveline, Bedankt voor je mooie cijfer en je uitgebreide feedback! We gaan er zeker wat mee doen. Tot de volgende keer!

Een nuttige training, waarbij je meteen kan oefenen met de stof.

Ik vond het een nuttige training waar ik zeker weer dingen van heb geleerd. Alleen miste ik nog een beetje de koppeling naar hoe ik de punten toe kan passen in de praktijk.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? De verschillende interacties met anderen.
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? De koppeling naar de praktijk.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? -

Hoi Cas, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat het een leerzame training voor je was. We gaan zeker kijken hoe we deze nog beter kunnen maken in het vervolg. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Een essentiële nieuwe bril om naar samenwerken te kijken

Bewust geworden van veel verschillende waardevolle facetten om meetings effectiever, verbindend en leuker te maken = betekenisvoller!

• Ik heb: N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Aandacht voor iedereen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Rigide regels zijn goed, ook nieuw en afschrikkend
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Community

Hi Harald, Bedankt voor je mooie cijfer! We gaan kijken wat we kunnen doen met je suggestie. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Leuk, gezellig

Iedereen mag er zijn en iedereen had wat leuks / goeds bij te dragen. Gezellige kleine groep

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Kleinschaligheid
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Meer informatie over creatieve welvingen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Informatie over creatieve werkvormen en mogelijkheden daartoe

Hi Esther, Bedankt voor je beoordeling. We gaan zeker kijken wat we kunnen doen met je feedback. Tot de volgende masterclass! Team WeShareTalent

Verhelderend

Fijne workshop met nieuwe inzichten. Zeker wat aan gehad!

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Time management
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Soort gelijke workshops

Hi Kirsten, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk om te horen dat het voor mooie nieuwe inzichten heeft gezorgd. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Hele mooie introductie op het onderwerp Deep democracy

Docent en inhoud workshop prima. Interactief en aangepast aan het kleine aantal mensen, dat deelnam. Locatie (nu ik weet waar het is) ook prima.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? alles
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? geen opmerkingen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? geen suggesties

Hi Marja, Bedankt voor je prachtige cijfer! Leuk om te horen dat het een inspirerende masterclass voor je was. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Positief, leuk om over CliftonStrenghts te praten met een ander bureau.

De ervaring is positief. Omdat we als organisatie al wat verder zijn bestaat de behoefte om wat dieper in te gaan over de vervolgstappen en strategisch talentmanagement, had daar misschien te hoge verwachtingen over. Dit had vooraf misschien nog wat duidelijker kunnen zijn.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Enthousiasme en openheid
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Vooraf nog iets duidelijker zijn van wat je kunt verwachten.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Strategisch talentmanagement hoe implementeren in alle HR instrumenten.

Interessante insights maar erg gefocust op een bepaalde tool/strategie

Ik had het wat meer algemeen verwacht, deze insights werken alleen als je gaat werken met Clifton Strengths. Ik werk voor een grote corporate en voor ons is het niet makkelijk om 'zo maar' met nieuwe tooling te werken. De titel van de cursus schepte een andere verwachting.

• Ik heb: N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Goede sprekers
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Duidelijkere vermelding van de inhoud
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? product management

Hi Simone, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de masterclass niet was wat je verwachtte. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen vermelden op ons platform. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Heel helder en interresant event

Was voor mij een bevestiging en opluchting dat er zoveel hoog sensitieve mensen zijn 1 op de 5. Heel fijn om te horen hoe daar mee om te gaan. En fijn om ook de ervaringen en verschillen van anderen te horen. De spreekster was zeer bekwaam en legde het het helder en boeiend uit.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Alles
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Niets
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? nvt

Hi Annemieke, Bedankt voor de mooie review! Heel leuk om te horen dat de masterclass een succes voor je was. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Veel nuttige informatie ontvangen.

Naast wat ik al wist heb ik nog nuttige informatie ontvangen en ervaring kunnen bespreken. Fijne stem om naar te luisteren. 1,5 uur was zo voorbij.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? geen idee
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? geen idee
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? tinnitus/hyperacusis

HI Lillian, Bedankt voor je mooie cijfer. Fijn om te horen dat je veel nuttige informatie hebt gekregen tijdens de masterclass. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

herkenbaar

Nienke deed het erg goed; echter had ik verwacht dat er tijdens de sessie ook echt mee gewerkt zou worden. Dit kan echter later (met behulp van Nienke).

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? deze opzet
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? het gevraagde voorbeeld uitwerken en daarna bespreken was prima, maar vervolgens werd er niet echt meer veel mee gedaan.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? niet over nagedacht nog

Hoi Jacqueline, Wat leuk om te horen dat de masterclass van Nienke zo goed bevallen is. We zien je graag terug bij een volgend event. Tot dan! Team WeShareTalent

Snelle update van huidige Excel skills

Ik dacht dat ik redelijk overweg kon met Excel. Deze cursus begon heel makkelijk daarna introduceerde het wat trucjes en al snel opende het een deur naar wat ik allemaal nog bij kon leren betreft Excel.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? In person kleine klasjes
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? De cursus mag uitgebreid worden naar 1 dag
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Meer computer skills leren.

Hi Djoeke, Wat leuk om te horen dat je zoveel bijgeleerd hebt tijdens de masterclass! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

Prima training om bepaalde functie beter te begrijpen

Goede uitleg van de docent, makkelijk te volgen en er was veel aandacht voor de cursisten en in principe konden er wel meer functies uitgelegd worden. Basis kennis van Excel is een vereiste (stond ook in trainings uitnodiging op WeShareTalent site) en was volgens mij niet bij iedereen zo waardoor de docent meer tijd kwijt is aan uitleg van hoe Excel werkt dan uitleg over de functies zelf zoals SUM, IF, PIVOT etc.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Locatie voorzieningen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Misschien geen ronde tafels meer
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Excelleren in Word, met name het gebruik van Index tabel en Stijlen aanpassen

Hi Ruud, Bedankt voor je mooie cijfer! Wat leuk om te lezen dat de Excelleren in Excel training je zo goed bevallen is. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Interessante actieve sessie

Door de praktische kant en het werken met voorbeelden erg leuke sessie. Ook wel een feest der herkenning, o o, zo doe ik dat ook. Aanrader.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de breakouts
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? eigenlijk geen opmerkingen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? wacht nog op terugkomst baas in eigen brain.;-)

Hi Nynke, Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn dat je de masterclass zo leuk vond. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

inspirerende workshop

Praktisch en inspirerend. Goed dat we zelf aan de slag moesten met opdrachten.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? interactief
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? training in het NL
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? geen idee

Hi Connie, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk om te horen dat je het een inspirerende sessie vond! Als je het leuk vind kan je eens een kijkje nemen bij onze andere events. Hier bieden wij heel veel (online) masterclasses aan in het Nederlands. We gaan zeker kijken of deze training in de toekomst ook in het Nederlands op ons platform kan worden gegeven. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Batuwseweg 31

3412KX Lopikerkapel