Leuk, maar mistte nog de vertaalslag naar organisaties

Heel leuk en sterk om met het eigen vitale leiderschap te beginnen. Verhaal was denk ik nog sterker geweest als de vertaalslag was gemaakt naar hoe je dit vitaal leiderschap binnen je organisatie realiseert. Wat en wie heb je nodig om het eigenaarschap voor de eigen vitaliteit bij al je medewerkers te realiseren? Daarnaast werd denk ik het parasympatisch en het sympathisch zenuwstelsel omgedraaid. Bijvoorbeeld volgende site stelt het juist andersom: https://vabs.nl/biofeedback/het-autonome-zenuwstelsel

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Het eerst naar jezelf kijken
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Vertaalslag naar organisatie
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? -

INspirerend!

Ik heb de sessie met Anouk als inspirerend ervaren. Nieuwe ideeen op gedaan en heel leuk om praktische tips en tools mee te krijgen, zoals de dagstart en de dagoogst.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Interactief
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Ik vind Zoom minder fijn dan teams, maar dat is persoonlijk
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Ik zag veel we share medewerkers meedoen/begeleiden. Leuk om te weten een volgende keer of ze meedoen, of ondersteunend zijn.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Werk, leiderschap en je lijf

Hi Marije, Dankjewel voor je mooie cijfer! We vinden het fijn om te horen dat je veel inspiratie hebt op gedaan tijdens deze online sessie. We gaan zeker wat doen met je feedback! TeamWeShareTalent

inspirerend

Het delen van gedachten en inzichten. Veiligheid waarin we waren om alles te kunnen zeggen. Dat was inspirerend

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? korte lijnen naar deelnemers
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? een deel van de groep was niet op de hoogte dat het om een ronde tafel gesprek ging. In verlenging vd presentatie van Arjan. Arjan moest dat toch weer in korte zinnen uitleggen. Al met al nam dat ook een uur in beslag.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Het was top!
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? 365dagensuccesvol.nl

Hi Zefanja, Wat fijn om te horen dat je het zo inspirerend vond! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende sessie! Team WeShareTalent

Inhoudelijk goed, interactief, goed (online) georganiseerd

Fijne spreker (Philip) die makkelijk en goed contact maakt, uitnodigt om mee te doen en persoonlijk is. Prettig om in subgroepjes bezig te zijn ter afwisseling.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Persoonlijke, interactieve
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Iets meer tijd voor de (uitwerking van de) 3 tips aan het eind vd presentatie.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ga zo door
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? N.v.t.

Hi Dirk-Jan, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je het zo leuk vond! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende (online) sessie! Team WeShareTalent

Direct toepasbaar inzicht.

Fijn om een paar concrete stappen mee te krijgen die makkelijk te onthouden zijn en om meteen te oefenen en te ervaren dat het werkt!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Praktische toepasbaarheid van het onderwerp
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Myrna, Bedankt voor je beoordeling en dit mooie cijfer! Fijn dat je aan de gang kan met alles wat je geleerd hebt tijdens het online event! Tot een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Heel duidelijk en prima oefeningen

Goede kwaliteit webinar, zowel inhoud als beeld. Interessante oefeningen en prima compacte hand-out met tips.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De methodiek
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? geen idee
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Chantal, Bedankt voor je beoordeling en dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat het je goed bevallen is! Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een (online) event. TeamWeShareTalent

Heerlijk om gelijkgestemden te horen die hetzelfde ervaren

Goed geregeld, ook vooraf reminders met info overzichtelijk. Niet al te lange online event met goed tips en mogelijheid om te oefenen met het geleerde in praktijk brengen. Heel fijn om te weten dat er meer mensen zijn die 'Nee zeggen' moeilijk vinden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? breakoutroom, wel iets langer
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Misschien toch wat voorbeeld van standaard zinnen
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? n.v.t.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

HI Louise, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat je alles zo goed geregeld vond! Hopelijk zien we je snel terug op nog een (online) event! TeamWeShareTalent

Zo herkenbaar

Erg leuk om mee te mogen doen. En gelukkig zo herkenbaar voor iedereen. Leuk om te oefenen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Het enthousiasme van organisator en trainer
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top gewoon goed gedaan.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Terugkom moment over hoe we het nee zeggen toegepast hebben en wat wij hier van geleerd hebben om dit t delen.

Hi Carry, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat het event je goed bevallen is! Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug bij een (online) event van ons. TeamWeShareTalent

Helder

Door anders te communiceren, het tonen/uitspreken van je empathie en concreet uit te spreken wat je bedoeld, geeft helderheid aan de ander. Soort van NLP eigenlijk

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? werken in groepsverband
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? het mocht wel iets langer duren
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? NVT
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? grenzen stellen

Hi Hsüch, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je het een goed event vond. We gaan zeker wat doen met je feedback! TeamWeShareTalent

Prima, leuk; kort en bondig

zie boven

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? toegankelijkheid
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Katrina! Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te horen dat je het leuk vond. Tot een volgende keer! TeamWeShareTalent

Leerzame en interactieve training met concrete praktijkvoorbeelden.

Leerzame en interactieve training met concrete praktijkvoorbeelden.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? -
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Mooie kijk op hoe effectief een positieve grondhouding is!

Super uitspraken en nieuwe impulsen gehoord en gekregen. En ook bevestiging van theorieën waar ik al veel mee werk. Geweldig dat we ook een notitieboekje kregen!

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Activerende vragen voor de deelnemers
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? meer visuele ondersteuning tijdens het gesprek, flipover of handout.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: mooi variërend aanbod!
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? interdisciplinaire intervisie

Hi Christa, Dankjewel voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat het event zo'n succes was voor je! Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een (online) event van WeShareTalent! Groet, Team WeShareTalent

Heel boeiend

Erg leuke bijeenkomst en zeer nuttig, zou mooi zijn als er meerdere zouden volgen en dan vervolg op deze zou nog veel meer willen leren van haar

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? .
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? .
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? .
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Meditatie

Beste Marleen, Bedankt voor je mooie review! We gaan je feedback meenemen. Groet, Team WeShareTalent

Kort, krachtig en keileerzaam

In 1,5 uur begrijp je en voel je hoe belangrijk goed ademen voor je is. En, last but not least, kan je het ook zelf heel makkelijk praktisch toepassen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? link met zenuwstelsel en Pavlov
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Ga zo door
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ChatGPT

Beste Ciska, Bedankt voor je mooie reactie! Fijn dat je het event zo positief hebt ervaren! Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

Goede aanvulling op huidige kennis/ervaring

Meer kennis nu van hoe de ademhaling werkt en de balans/uitwisseling die nodig is in het lichaam in zuurstof en koolzuur op celniveau. Fijne oefeningen en toelichting.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de oefeningen en tips
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? start break out room beter inleiden
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? voor nu geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? werkplekinrichting en oefeningen spierspanning

Beste A.P, Bedankt voor je positieve beoordeling daar worden wij gelukkig van! Tot snel bij een volgend event! Groet, Team WeShareTalent

Leerzaam en goede uitleg

Super leuk, vraagt om meer ;-)

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? enthousiasme en tijd om vragen te beantwoorden
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? De tijd is bijna te kort, terwijl lang achter het scherm zitten ook misschien geen optie is..
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Een vervolg sessie maken ;-)
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? vervolg op dit onderwerp

prima ervaring

goede opzet van de bijeenkomst

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de opzet van de events
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? ?
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ?
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ?

Beste Patrick, Bedankt voor je fijne review! Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

Een goede training in 1,5 uur tijd!

Philip gaf aan dat de training normaal gesproken een aantal dagen zijn en dat we nu 1,5 uur de tijd hebben om iets te leren. Knap hoe ik via hem mijn oncomfortabele aandachtspunt heb kunnen ontdekken en dat ik hier weer verder mee aan de slag kan gaan. Leuk dat het ook het interactief is. Duidelijke voorbeelden en een helder verhaal!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de enthousiasme! :-)
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Het ging goed en binnen de tijd!
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? prioriteiten stellen en hierdoor balans houden in werk, oftewel timemanagement

Beste Lizette, Wat fijn dat je de sessie positief hebt ervaren! bedankt voor je mooie review. Groet, Team WeShareTalent

goede introductie van de me.scan

voldeed aan mijn verwachtingen. ook we nieuwe dingen gehoord die nader te onderzoeken zijn voor mezelf. ik zou deze introductie alleen aanbevelen aan mensen die willen weten over de methode, je moet het niet zien als een scan voor jezelf.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de opzet van het programma
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? goed aangeven dat dit een introductie van de methode betreft
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? top om in de keuken te kijken wat er allemaal is, echter is er niet altijd budget voor een vervolg. Dat is voor jullie jammer en voor ons.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Een onderwerp die van kop tot staart te volgen is. (geen betaald vervolg nodig)

Beste Yvonne, Dank voor je mooie review. Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

Ontwikkelgerichte workshops met inspirerende inhoud

Ieder jaar weer goede onderwerpen en workshops vol inspiratie, die je in beweging zetten.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? online en interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? top blijf zo doorgaan
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Toekomstbehendig in deze veranderende wereld

Beste Chantal, Bedankt voor je mooie reactie! Fijn dat je het event zo positief hebt ervaren! Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

interessante theorie, maar weinig toepassing

Ik had verwacht dat dit meer gericht zou zijn op de profielen, en ook dat we een uitgebreider profiel zouden ontvangen. Dit was erg beknopt en heeft weinig nieuwe informatie opgeleverd. Dit werd ook aangesproken tijdens de meeting, en werd gezegd dat dit in een diepgaander coachinggesprek besproken kon worden. Hierdoor voelde het een beetje als een salespraatje en was de lezing op zichzelf niet heel nuttig

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? breakout rooms in principe goed voor interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? meer diepgang, breakout rooms hadden in dit geval niet zo veel toegevoegde waarde omdat de vraag ook niet veel diepgang had
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee

Beste Marliyn, Bedankt voor je fijne review! We gaan je feedback meenemen voor events. Groet, Team WeShareTalent

Interessant en interactief

Ik vond de masterclasses interessant en interactief en ontdekte nieuwe informatie over mezelf waar ik wat mee kan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Interactieve sessies
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? 1. Informatie over sessies die niet doorgaan of zijn afgelast. De sessie voltooi je stresscirkel ging niet door en dit hadden mijn collega en ik niet door. 2. Meer duidelijkheid vooraf,over wat we kunnen verwachten van een scan zoals de me.scan. Het was handig geweest als ik vooraf had geweten dat ik een beknopte versie van de scan zou ontvangen. Nu had ik vooral het idee dat het een soort "vermomde" verkooptactiek was om een volledige scan te moeten kopen om echt te weten hoe ik verder kan. Voor mij eindigde de sessie met teveel open vragen.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Goede organisatie
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Getting comfortable with the uncomfortable.

Beste Marilyn, Dank voor je mooie review! Fijn dat je de sessie interessant vond. We gaan je feedback meenemen voor volgende sessies in de toekomst. Groet, Team WeShareTalent

Leuke sessie, maar te kort om echte eerste resultaten te halen

Ik vond de organisatie goed geregeld (zowel vooraf als tijdens), de sessie verliep strak. De inhoud was interessant, helaas te weinig tijd voor echte interactie daarom voornamelijk uitleg. De tijdsduur was te kort om een (eerste) bescheiden resultaat te kunnen halen (ook in de break-out room was het opschieten).

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Goede organisatie
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Heel mooi initiatief! Fijn om laagdrempelig kennis op te kunnen halen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Beste Edith, Dankjewel voor je reactie! Fijn om te horen dat je het een leerzame sessie vond! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende keer! TeamWeShareTalent

Kort maar krachtig

Geeft inspiratie en food for thought. Meer kan je ook niet verwachten in zo'n korte tijdbestek

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? nvt
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Meer tijd voor breakout's
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Hoe effectief is dit?
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Beste Daniel, Dankjewel voor je feedback! Fijn om te horen dat je je eerste WeShareTalent event zo Inspirerend vond! Tot een volgende sessie! TeamWeShareTalent

eniverent, inspirerend en toegankelijk Purpose Mark Siegenbeek van Heukelom

Leuk en interessante sessie met goede toegankelijke spreker

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? strakke regie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niks wat mij betreft, erg fijn dat je aan kan geven of je wel of niet in breakout room wil!!!
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Nee buiten keuze breakout vasthouden
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Beste Nynke, Dankjewel voor je beoordeling. Goed om te horen dat je het een leuke sessie vond! Tot de volgende! TeamWeShareTalent